مکارم شیرازی: دموکراسی برای غرب است.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
ابوسفیان بیرونی - آمستردام، هلند

دستاورد عنقلاب اسلامی در راستای رساندن مردم شهید پرور همیشه در صحنه ایران اسلامی . به کمال بعد از گذشته 40 سال !!! خود خدا هم اگه وجود داشت نمیدونست چی بگه. به هر حال ما که سعادت نداشتیم که با بقیه امت اسلامی محشور بشیم ولی به اونایی که محشور شدند از ته دل تبریک میگم .
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

قبل از سوار شدن همه کاره ملت هستند ولی بعد از سوار شدن همه کاره خودشان هستند و خودشان هم نماینده خدا در کاینات هستندو حالا خدا چطور این پبر مردهای کریه را الهام میکند که چه کسی را انتخاب کنند خدا داند
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

خامنه ای را چه کسی بهکر نون عنوان جانشین امام و رهبر انتخاب کرد؟ رفسنجانی. پس با این تفسیر رفسنجانی خدا بود؟ برین بابا جمع کنید .
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

دموکراسی مال غربه و سلطان شکر لقب توی مکار
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش

منفور الله دائمی
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

این دایناسور با حرفهاش مردم رو حرص میده. 40 ساله که کارشون و حرفشون همینه که مردم هیچی نمیفهمند اما ولایت وقیح مقدسه و همه چی رو میدونه. ملایم دو ریالی دیروز شده مقدس و همه کاره و جانشین امام در چاه افتاده. اگر خدایی در کار باشه هیچ وقت این همه ظلم رو تایید نمیکنه.
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
۱۰۷
amonbede - تهران، ایران

با این حرفش یعنی خامنه ایی رو خدا انتخاب کرده.. عجب .. پس چرا خدا بهش یاد نداده چطور مردم رو از فقر و بدبختی و دزدی و هزاران مشکل دیگه نجات بده .. چرا با یک معجزه امریکا رو نابود نمیکنه تا حق بودنش به همه ثابت بشه . هزاران چرای دیگر
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

بهترین دستاورد فتنه ۵۷ شناخت واقعی اسلام بود. ایران هم مثل اروپا باید خودشو از شر مذهب راحت میکرد تا بتونه پیشرفت کنه!
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

خدای اولی که روسیه بود و خامنه‌ای دزد را تعیین کرد حتما خدای دومی‌ هم دزد شکر است.
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

منظورش اینه اسلام دموکراسی نداره بجای دموکراسی شلاق سنگسار قتل و غارت دزدی اعدام و .....وجود دارد
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

خر چه داند ارزش نُقل و نبات! اسلام دین زورگویى و سرکوب و خونریزیست که مشى اون مغایر هست با دموکراسى! این کفتار پیر هم اون چیزى رو که از اسلام یاد گرفته و مُبلغش شده رو داره میگه!
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
این دو فسیل دو حرفِ متفاوت میزنند. تمساحِ یزدی منظورش به خامنه ایی ست که ابتدا منتخب روسیه و بعد خدایگان رفسنجانی بود که به دست بنده اش خامنه ایی کشته شد. اما فسیل مکارم, آبش با خامنه ایی در یک جو نمیرود و چون از نظرِ فقهی‌ ، درسش را خوانده میتواند با همان فقهِ این فسیلشان، خامنه ایی را زیر سوال ببرد و زیاد پاچه هم را نمی گیرند. اشکالش به روحانی این است که مقامِ ولایت توسطِ خداوند صورت می‌گیرد که از مشخصه‌هایِ شیعه است به همین خاطر منتظرِ امامِ زمان هستند که صاحبِ ولایت است، و روحانی خلافت را با ولایت قاطی‌ کرده که به رایِ مردم استناد می‌کند. و از سویی روحانی می‌گوید در اسلام و خلافتِ علی‌ دموکراسی غربی نیست و ما به آن‌ استناد می‌کنیم. که کاملا چرت است , علی‌ از سویِ پیامبر برایِ خلافت پس از او به مردم معرفی شد و همزمان پیامبر خبرِ رساندنِ ولایتِ او را به گوش مردم رساند که خداوند امر به اعلام آن‌ از سویِ او کرده بود که در صورت پرهیز از آن‌ رسالتش کامل نمی‌ شود. که پیامبر انجام داد , اما پس از رحلتِ پیامبر اطرافیان به بهانه جوانی‌ علی‌ و باند بازی، خلافتِ او را نپذیرفتند....
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- ام علی‌ هم گفت؛ خلافت نزدِ من از آب بینی‌ شتر بی‌ ارزشتر است. ولایت هم که امری باطنی ست و به ظواهر امر مربوط نیست همانگونه که دیگر ائمه به امورِ حکومتی کار نداشتند، تا اینکه پس از ۲۵ سال و گسیختگی جامعه مردم به سوی علی‌ بازگشته از او جهتِ اداره امور یاری خواستند که ا یشان شروطِ خود را شفاف گفت و خلافتِ خود را با بیعت یا رای مردم شروع کرد. نکته تاسف آور این است که روحانی می‌گوید دموکراسی مال غربی هاست و ما دموکراسی مذهبی‌ داریم، چشمان این آخوندهایِ فسیل نابینا ست که ما هم مردم شرق هستیم که اولین دموکراسی جهان را داشته ایم که غرب از آن‌ پیروی می‌کند, آنگاه به دموکراسی مذهبی‌ استناد می‌کند که در هیچ کجایِ جهانِ اسلام نه شکل گرفت و نه تجلی‌ یافت حتی در زمانِ خود علی‌، و دموکراسی وعده داده شده این نظامِ دست نشانده هم که چهل سال است شاهدیم و تنها می‌توان گفت نظامی طالبانی متحجرِ و بدوی می‌باشد . آنگاه هنوز به دنبال اینگونه دموکراسی مذهبی‌ است که شاملِ حالِ هیچ یک از اقشارِ جامعه نشده منجمله شیعه , که تنها باعثِ افسار گسیختگی صد در صدِ خودی‌ها در این نظام اهریمنی شده است.
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
۳۵
ویلینوس - استوکهولم، سوئد
این پیر خرفت اینقدر حروم خورده که این مزخرفات رو تحویل مردم میده ، حتما خامنه اى ولد ز. از طرف خدا وحى میگیره ، شما روى شیطان رو سفید کردین ، لعنت همه دنیا بر شما باد ، در ایران دموکراسى وجود نداره چون همش بچاپ بچاپ بخور بخوره
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
این اخوندها چرا نمی ترکن از این همه دروغ که به مردم ایران تحویل میدهند؟ به نوعی میگویند که باید خدا رهبر را تعیین کند که انگار همه کس شکل و شمایل خدا را میبینن و خدا حضور فیزیکی دارد. اخر اگر خدای وجود داشت عمرا" اخونی مفتخور و کلاش را به رهبری ملتی انتخاب نمیکرد. کاشت خدا وجود داشت انگاه بلای برسر اخوند جماعت میاورد که مرغان در هوا به حال اخوندها گریه کنن چون اخوندها به نام احکام خداوند ظلمهای کرده اند که هیچ ظالمی این ظلمها را انجام نداده است .
یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
مکارم شیرازی پس از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ با نوشتن کتابی به عنوان "فیلسوف‌نماها" به جنگ افکار الحادی رفت. کتاب یادشده در سال ۱۳۳۳ "جایزه سلطنتی بهترین کتاب سال" را برنده شد (کسی که باد بکارد طوفان درو می کند بله )
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
۴۹
tom28 - تهران، ایران
خدا بیامرز پدر بزرگم میگفت کاه رو ریختن جلوی شیر گوشتو گذاشتن تو دهن الاغ. این شارلاتان بچه ها و نوه های خودشو فرستاده انگلیس و کانادا و آمریکا تو دمکراسی زندگی کنن و برای مردم ایران ممنوعش کرده.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه- ذات خراب است .کاری از دست کسی‌ بر نمیاید. / اتفاقا این اقدام بسیار به جا بود تا دستِ امثالِ سروش که خود را فیلسوفِ اسلامی میداند از دامنِ عرفان کوتاه شده خود را به آن‌ نچسبانند. آن‌ زمان این افراد همچون مکارم در امتحان و محکِ الهی واقع نشده بودند و هنو ز به انحراف و خارج شدن از صراطِ مستقیم نائل نشده بودند، قدرت که در میان آمد همه به چاهِ گمراهی سقوط کردند و پادشاه اینرا کاملا میفهمید که ایران از امثال فلاسفه ایی چون سروش و شریعتی‌ لطمه خواهد خورد با چپ‌ها هم کاسه و هم پیاله خواهند شد. این بود که به تحقیقات و اشارات این هدایت شدگانِ آن‌ زمان و گمراهانِ این زمان بها داد، تا ملت فریبشان را نخورند ، اما ایران از هر سو‌ چه خارج و چه داخل در محاصره بد خواهان قرار داشت، سروش که روزگاری از خمینی به ماه تابان تعبیر میکرد به جأیی رسیده که می‌گوید وحی بر پیامبر همان خواب بوده است . و اینگونه شد که تفکراتی امثالِ تو و آنها و اینها بر ایران حاکم شده است.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
دموکراسی مال غرب است دیکتاتوری مال شرق پوفیوز
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +446شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +282رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +271پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +267یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +233سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +222‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +195کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +179نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +162«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد