با اسلام در برابر اسلامگرایی.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

اسلام را در سال ۲۰۱۷ را به مسلمونها یاد دهید
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان

اینکه بخواهیم به اسلام چهره ای رحمانی و منعطف بدهیم حاصل دغلکاران شیفته قدرت بوده و هست !! اسلام در ماهیت وجودی و جوهری خود همان است که در قرآن و کتاب های مرتبط به آن نوشته شده و جنگ و خشونت تحت نام جهاد خمیرمایه آن است ، و سوس محوری و وعده های سکسی رکن دیگر آن است ، و احکام آن بسیار خشن و با جاهلیت سنخیت تام دارد ! و فرقی میان اسلام ولایت فقیه در ایران شیعی و اسلام طالبان و اسلام انقلابی وسان دیگر و اسلام داعش وجود ندارد همگی آبشخور یک خاستگاه مشترک و خشونت و نفرت و ترور به قصد رسیدن به اهداف تعریف شده است . اینکه در جامعه ای مثل ایران و ترکیه و بعضا چند کشور اسلامی دیگر تساهل و تسامح بیشتری از طرف افراد عامی است این به دلیل مسلمان بودن آنها نیست بلکه به خصوصیات فرهنگی و نژادی آنها بر می گردد . ماهیت اسلام و مسلمان واقعی تازه به صورت کال و ناقص در چهره داعش می توان دید که می خواهند همان الگوی واقعی اسلام در صدر را پیاده نمایند و تنها راه شناخت اسلام این است که بیان گردد اسلام یکی است که مشاهده می شود و اسلام نرم و رحمای هرگز وجود نداشته و نداریم .
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان
دراینده نزدیک .هم داعش منفجر خواهد کرد ...
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

اسلام یعنی خشونت ،نفرت ، قتل ، خونریزی ، غارت . اسلام یعنی خود خود داعش
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
اسلام به معنای عام، باید دست و پایش را از همه جا جمع کرده به مساجد باز گردد و پیروانش هم باید همچون پیروانِ کلیسا و حکایتِ قرونِ وسطی تنها به اعمال شخصی‌ خود مشغول باشند. هر چند سیاستِ حاکم بر دنیا قبل از ریاست جمهوری پرزیدنت ترامپ بر همه گیر کردنِ شریعتِ اسلام بود و این روش را چهل سال قبل در ایران جاری کردند، اما تیرشان به گل نشست و بر عکس شد. شریعتِ بدونِ معنویت مانند الاغی ست که بارش کتاب و دیگر بارهاست، حال به مقصدِ بهشت، تا در آنجا حبه قندی بخورد و نوشخواری کند.
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
۴۱
خورشیدخانم - وین، اتریش

[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. اون اسلامی که می گی ساخته وپرداخته افکارشماهاست که ملاها بخوردتان دادند. این بهترین اقدامی است که دارند انجام می دهند دست مشتی غارتگر را که بنام خدا چپاول می کنند قطع می کنند
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::SinaGoli - کلن، آلمان::] درود،بسیار زیبا در چند جمله طومار محمد و زائده هایش را در هم پیچیدی.
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::] آدم چقدر میتواند نادان باشد که اسلام را منبع خشونت بداند و ولی پای قبر شاه شیعیان (خاکروب مش رضای مشهدی ،طواف قوطی کبریت مکه )در مصر امامزاده محمد رضا پهلوی ناقاره بزند.برید خودتان را مسخره کنید .شاه الله همان حزب الله است،مگر در دوره همین امامزاده پهلوی نبود که احمد کسروی را با آن وضع غیر انسانی کشتند. این شامورتی بازی ها را برای این جماعت نا آگاه در باوری ما چپ و راست شما را دیدیم .حاجی خانم .
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
۵۱
هرمز١ - تهران، ایران

معنی اسلام یعنی اسیر شده کسی که بدون جون و جرا حرفی را قبول کند میکویند مسلمان ء حالا دموکراسی را إز کجای اسلام در اوردند خدا داند ،وقتی در جزءی ترین حق انسان مثلاء حرف زدن زن و مرد مجازات دارد و دخالت می کند دموکراسی اسلام کجا بود
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
اسلام از تسلیم بودن در برابر حق میاید نه خلق. و تنها به دین آخر اطلاق نمی‌شود، به همین خاطر خداوند ابراهیم را مسلمان میخواند. اسلام ادامه ادیان است و کمالش نه در شریعت آن‌ که در ولایت است و توحید و وحدت. اجرایِ اسلام در حد اولیأ و انبیا و صالحین است و بس. اسلام شروع نشده در نطفه خفه شد مابقی هر چه ماند ، تعصب است و جهالت و تقلید.
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
[::iran2015 - وین، اتریش::] ببند .. بابا !!!!
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
ما که کاری به این نداریم. امیدوارم موفق شوند. ولی‌ بین خودمان از این خدای مسلمان شوتی تر ندیدم. دیدارش می‌‌روی. باید کلی‌ پول خرج کنید. تازه یک جرثقیل روی سرت می‌‌زند. پیششش هستی‌. هی‌ باید پول خرج کنی‌. با هرچه میوه و آب میوه وجود دارد. دهوا درد. به خاطر یک سیب از بهشت اخراج می‌‌کند. به خاطر آب انگور به جهنم می‌‌فرستد. می‌‌گوید باید بمیرید تا پیش من آسوده باشد. هیچ کس جرعت ندارد. پرسش کند. حالا چرا باید بمیریم. نمی‌‌شود وقتی‌ زنده هستیم آسوده باشیم. ؟ اولین جمله که به ما گفت بخوان .به یک بیسواد گفت. که پاسخ داد. سواد ندارم. اخر مگر مغز کار خورده‌ام .دنبال چنین شوتی بدوم
‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] آقا خدا پدرت را بیامرزد، بالاخره یک کامنت خوب نوشتی ،دیدی برادر ما مخالف جفنگ گویی هستیم ولی کامنت درست مینویسی بهت مثبت که سهل است پلووس هم میدهیم😂.
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::] حرف شما با قانون طبیعت مطابقت ندارد. نمیشودکه یک نفر 75 باشد باباش 35 نداریم،در نوشتن خوب دقت فرمایید .راستی شنیدم در هامبورگ سه روز عزا عمومی اعلام شده و مردم بودن شما در آنجا را عزا ملی میدانند.خوب البته رها از مغز معضلی اجتماعی است.سایت فهیم ایرانیان یوکی تربیت خانوادگی شما را با نقطه چین کردن جمله به اطلاع عموم رسانید.
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
خدا وکیلی شاه اللهی های سایت ما خیلی باحالند. یکی به اسلام فحش میدهد یکی غرق در تسلیم بودن در برابر انبیا و صالحین 😂😂😂 یکی اسلام را منبع فساد و دیگری انتقاد از اسلام را مد روز !!! فقط در یک چیز مشترکند و آنهم بی ادبی و فحاشی به مردم است که چرا از شاه شاهان چمدان بدست حمایت نکردند.جالب اینکه همه شان اولین کسانی بودند که فلنگ را بستند ولی نعمت خود را تنها گذاشتند.حالا ما هر چه میگوییم ،بزرگوار ما که انقلاب هنوز بدنیا نیامده بودیم شما چرا چهار نعل در رفتید ؟؟؟😂😂😂 سریع به جبهه آخوندها وابسته ات میکنند
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
zarduscht - فرانکفورت، آلمان - . خیره کشی است ما را، دارد دلی چو خارا بکشد، کسش نگوید: تدبیر خون‌بها کن. بر شاه خوب رویان واجب وفا نباشد ای زرد روی عاشق، تو صبر کن وفا کن. دردی است غیر مردن، آن را دوا نباشد پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن. شما خدا را از روی پیروانِ گمراه او دنبال نکنید که از همه چیز زده و فراری می شوید. خدا در درون شماست که خود را به ودیعت و هدیه گذارده، او را بیابید و بجویید.
‌چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان
امروز طبق برنامه قبلی قرار بود در کلن آلمان از طرف مسلمانان تظاهرات ضد ترو و خشونت اسلامی برگزار شود و پیش بینی شده بیش از ده هزار نفر در آن شرکت کنند که با بی توجهی و عدم استقبال مسلمانان مواجه شد !! . نکته اینجاست که : هرگونه تلاش برای آشتی مسلمان و اسلام با دمکراسی و آزادی چکش بر سندان کوبیدن است !! و از کوزه همان تراود که در اوست !! اسلام سنخیتی با دمکراسی و آزادی ندارد و اسلام بر مدار خشونت و ترور ارتزاق می کند !! . البته که بزرگترین جامعه مسلمان در آلمان با این تظاهرات مخالفت کرد درست است که گربه دزد همینکه خم شوی پا میذاره به فرار !! . اینها خوب می دانند نقش و جایگاه واقعی اسلام چیست !! . در همین جوامع اسلانی در اروپاست که ترور و تروبست پرورش و صادر نی کنند !! .
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +462شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +315پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +286رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +285یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +237سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +226‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +199کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +186پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +165«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد