نخستین پرواز یک هواپیمای مسافربری جدید روسیه.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

هواپیمای اختصاصی نوکر روسیه جناب آقای سیدعلی خان مردم بدبخت کن روسی یه یا غربی ؟
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

آره هواپیماهاى روسى خوب رقیب خوبیه براى بوئینگ و ایرباس از لحاظ سقوط در رتبه اول جا داره
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
۴۰
استالین - ولادی وستوک، روسیه
[::Herzl - امستردام، هلند::]. نه خیر!
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
۷۰
senator x - تهران، ایران
گفتی اسم شرکت ایر کود؟اسمش بساختش میاد مبارک خود روسپها
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
۵۴
Jalal50 - ونکور، کانادا
[::Herzl - امستردام، هلند::]. معلومه با تبلیغات سو رسانه های غربی شتشوی مغزی شدی. این یک ترفند غرب هست که در کله امثال تو فرو کنند که جنس روسی و چینی خوب نیست که دنیا محصولات غربی بخره و اقتصاد غرب رونق بگیره. برو بیشتر تحقیق که روشن بشی.
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
۶۸
Azadi199 - پاریس، فرانسه
از همین الان برای مسافران آینده این هواپیما طلب آمرزش می‌کنیم ! بعد از اون توپولوف هائی که به ایران و چند کشور بدبخت دیگه فروختند، حالا دارن یه جنس بنجل دیگه رو روانه بازار میکنند..
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
قراره دوره ازمایش در ایران سپری بشه٬چون خیلی ارزان براشون تموم میشه،قبل از همه میبرندش مشه میچرخونندش دور گور رضا دربدر عرب که متبرک بشه،حتما خلبانهاش را هم قصاب الله رییسی تایین میکنه!
‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. راست میگید شما تلفات انسانی سقوط ابو طیارهای روسی در ایران از تلفات زلزه بم کمتره،ادم نباید به این امارهای جزیی نگاه کنه!
‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
۴۹
tom28 - تهران، ایران
افرادی که نه تنها تخصص ندارن بلکه شعور و سواد و حوصله هم ندارند که حداقل یک نگاهی به اطلاعات فنی این هواپیما بندازن تا بفهمن که نه تنها سخت در اشتباهن بلکه این موتورهای این هواپیما آمریکایی کانادایی هستن و حتی با موتور روسی از مدلهای غربی پیشرفته ترن ولی این دستگاه تبلیغاتی و شرکتهای غربی هستند که در وحشت از دست دادن بازارن و این شایعات رو بخصوص بین ملل بیسواد و دهن بین میندازن که بتونن سرکسیشون کنن. در اینکه توپولف در ایران سانحه داده شکی نیست ولی دلیلش این بوده که یک مشت مدیرهای دزد ایرانی بودن که هواپیمای بازنشسته و اسقاطی خریدن ۵۰ دلار و چپوندن به مردم ۵۰ میلیون دلار. ضمنا بد نیست یک نگاهی هم به تاریخچه سوانح و کشته های هواپیماهای ایرباس و بویینگ هم در اروپا و آ مریکا بندازین و برنامه های مستند تحقیقاتی در مورد فساد و لاپوشونی و ایرادهای بزرگ فنی آنها که باعث کشته شدن هزاران نفر شده رو ببینین و اینکه چطور جلوی درز اخبار گرفتن. بابا شمارو به خدا یک کمی مطالعه کنین و همین جوری از روی باد معده در مورد هر چیزی نظر ندین.
‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
۴۹
tom28 - تهران، ایران
فراموش نکنین که روسها اولین ماهواره را در مدار زمین قرار دادن و اولین انسانها رو به فضا فرستادن و نه تنها تمام سفینه های فضایی آمریکا و اروپا از تکنولوژی و موتورهای روسی استفاده میکنن بلکه ایستگاه فضایی بین المللی ساخت روسهاست و در حال حاضر تنها راه رفتن به اونجا موشکهای روسی هستن . اگر در مورد هواپیماهای نظامیشونم مطالعه کنین میبینین که بنا به اعتراف خلبانهای آمریکایی بمراتب از آمریکاییها پیشرفته تر و ساده ترند ولی ماشین تبلیغات غرب به دلایل اقتصادی واقعیتو وارونه جلوه. علت کند شدن سرعت رشد روسها فقط فروپاشی بود که خیانت گورباچف باعث شد ولی حالا داره جا و قدرتشو بازیابی میکنه و با چین سهم زیادی رو از غرب خواهند گرفت که به نفع کشورهای ضعیفتر و میتونن به قیمت بهتر تکنولوژی پیشرفته مثل هواپیما بخرن.
‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
۴۹
tom28 - تهران، ایران
[::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. زنده باد جلال . اگر تو ایران ده هزار نفر مثل شما و بنده فکر میکردن مملکت تو این وضعیت نبود. من خودم با چشمهای خودم دیدم که شرکتهای زیراکس و اچ پی آمریکا به سامسونگ کره سفارش دادن که فقط اسم و برند اونارو بزنن روی پرینترهاشون و بعدش تو بازار ایران دو برابر قیمت بفروشن که تو چند مورد من هر دو دستگاه رو گذاشتم کنار هم و دوستان و همکارام شوکه شدن و سامسونگ خریدن ولی متاسفانه بعضیها اینقدر احمق و تحت تاثیر تبلیغات بودن که گفتن نه بابا زیراکس و اچ پی بهترن. درست گفتی متاسفانه مردم اهل مطالعه و تحقیق نیستن.
‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد