فرمانده مرزبانی ناجا: در درگیری مرزی ترکیه را مسئول می‌دانیم.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان

جک های تهدیدی جمهوری فارسی اسلامی برای همسایگان تمامی ندارد ! ترکیه هزاران مدرک دارد و در تلویزیون با فیلمش نشان می دهد که ایران برای گول کردها با درگیری به ترکیه آشکارا حمایت می کند که کردها از درگیری با ایران منصرف شوند و همچن پیمانی با پکک دارد که اجازه ندهد کردهای ضد رژیم ایران در بیرون فعالیت کنند و حتی پکک حق دارد به دموکرات و کومله ایران هر جا دید حمله کند حتی داخل مرز ایران و آنها هم جرات نمی کنند پایگاه خارجی داشته باشند چه در عراق چه در ترکیه، و ایران خوشحال بود زمانی که پژاک با کومله و دموکرات درگیر بود و حالا ورق برگشته بر علیه خود ایران برگشته اند ، پارسال حزب دموکرات کردستان برای ایران اعلان جنگ داد ، البته کشته نظامیان شدگان مرزی هر دو ترک هستند چند صباحی در خدمت رژیم اسلامی فارسی شیعه آریایی و در گیری ترک و کرد به نفع حاکمیت فارس برای مدتی !
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
۴۴
علی نائینی - کرج، ایران
کوردهای ولگرد تروریست را ول کردن یقه ترکیه را گرفتن ؟؟؟؟؟؟ عجب
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
۴۵
karkas - اصفهان، ایران
تفاله هاى تجزیه طلب ،،،
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::باباجان - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز برو همون ترکیه زندگی کن البته مغولستان و قسمت ترک نشین قبرس هم خوبه .آلمان هم هم زبانهایت خراب کردند .شنیدم تو آلمان با بیل دعوا می‌کنند و فرهنگ عربی را تو آلمان پیاده میکنند
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
[::باباجان - لندن، انگلستان::]. بابا جان - هرکس ولو یک سر سوزن خرده سواد ده کوره ای هم بزبان فارسی داشته باشد و هر از گاهی انشاء و سیاق DW فارسی را رصد کرده باشد براحتی به مفکوره این رسانه (DW فارسی) پی می برد. این رسانه ها دقیقا بازنشرکننده منافع و مطامع سیاسی حکومت اسلامی-آریایی(سیمبیوز ارتجاء دینی-نژادی) هستند با کمی رنگ و لعاب فرنگی مآب. اینها خبرنویسانی هستند که در رسانه های داخل آموزش می بینند و بعد از مدتی یکهو سر از بی بی سی - دویچه وله - فردا - صدای آمریکا و غیره در می آورند. در ترکی مثلی هست گه می گوید: «فاحشه که از درون باشد کلید به در نمی افتد!». یعنی کرم از خود درخت است. آن خراب شده را دیگر امیدی نیست. این جماعت باطلاق دوستی که برای بیرون آمدن از چاله ۱۴۰۰ متری دین با کله بسوی چاه ۲۵۰۰ متری نژاد شیرجه میزنند(آنهم با حمایت مادی وزارت امور خارجه) عاقبت نیکی را متصور نمی توان بود.همین!
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان
[::Iranemaa - قم، ایران::]. خیلی چیزهای چرند در مورد ترک و عرب می شنوی ولی شهامت شنیدن حسنیت های این دو ملت بزرگ را ندارید حالا بگذایم کسانی در آنجا دعوای بیل داشتند شما که به صورت دختران نازنین اسید می اندازید این چه فرهنگی وحشیانه هست ؟ به حیوانات بی زبان سنگ می اندازید آیا این را هم می خواهید گردن دیگران بیاندازید؟ این حرکت ها در مغولستان سابقه نداشته و درضمن وطن ما آنجا هست که زاده شده ایم اگر دل کوچک نژاد پرستی شما تحمل نمی کند بجای دیپورت تعارفی ما خود تشریف ببرید به مناطق فارس نشین تاجیکستان یا افغانستان!
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان
[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::]. همینطور هست این مردم بجای اصلاح خود از دینی به دین دیگر، نژاد دیگر می پرند تا متمدن دیده شوند والا بقول معرف " ملا شدن چه آسان ، آدم شدن چه مشکل "
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
اینها ازعرعرستان شارژشده اند ..و باید نابود بشن ..که بزودی به خاک وخون کشیده میشن چهارتا پشگل تجزیه طلب..
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::]. [::باباجان - لندن، انگلستان::]. ما باید یک تو دهنی به این فارسها بزنیم و یک تخت اردوغان درست کنیم اینها اینقدر به این جمشید ننازند.مشکل اساسی ما نداشتن آثار تاریخی است که باید بسازیم .یک مثل دیگر هم هست که میگوید کلیدی هم که به در نخورد آخرش فاحشه میشود.
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
ترکیه مرزبانان را میکشد پاکستان، افغانستان،عراق، عربستان که هم میکشد هم تجاوز میکنند پس خاک بر سر شما بی‌ لیاقت‌های خائن ترسو که زورتان فقط به زنها می‌رسد ننگ‌ بر شما مزدوران روسیه و انگلیس
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
۵۴
فارسان - مرکزی، ایران
[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::] و بادمجان فعلا شما بی وطنها از چاه ... مغول و تا تار بیرون بیایید بقیش پیش کش!!!!!.
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان
[::iran2015 - وین، اتریش::]. در زمان جنگ مابین کورش کمی کبیر شما با ملکه تراماکیس ما ، کوروش به تراماکیس می گوید ما برای شرف مان می جنگیم و شما برای ثروت! جواب تراماکیس این بوده که هرکسی برای چیزی که ندارد می جنگد! شما که ادعای فرهنگ متمدن دارید چرا در سال 2017 جزء عقب مانده ترین ها هستید حتی از مغول، ترک و عرب ده ها سال عقب هستید اگر واقعا غیرت و فرهنگ غنی داشتید هیچ ملتی را تمسخر نکرده و بلکه مثل آلمان بعد از جنگ با دنیا دوباره خودش را جمع جور کرد شما که بقول خودتان با چند بی فرهنگ و بی تمدن طرف بودید چطور شد نتوانستید بر آنها غالب شوید و همیشه در جنگ با عرب و ترک مغولب بوده اید و راه تخریب را پیش گرفته آید .
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
۵۳
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
انا یه مشت انگل تجزیه طلب هستند بشون رحم نباید کرد، واگر نه ایران رو تبدیل میکنند به عراق و سوریه.
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
۴۱
تورکم - اردبیل، ایران
ایران سرزمین اقوام و ملل مختلف است و قسمتهای دارای منابع طبیعی بیشتر متعلق به عربها و تورک ها است و فارسها در مناطق کویری جمعیت بیشتری دارند اگر میتوانند بدون نفت اعراب خوزستان آب کوه های آزربایجان و لرستان زنده بمانند ما خوشحال میشویم شما استقلال پیدا کنید و رو پاتون وایسین اما بحث اصلی تروریستهای کورد هستن که ٤٠ سال است با حمایت روس و ایران دارن جنابت میکنن حالا یه سوزن به شما زدن تحمل داشته باشین.
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد