ولایتی حضور ایران در سوریه و عراق را "دفاع از خود" خواند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

خمینی هم به همین خودی‌ها وعده آوردن نفت بر سر سفره‌شان داد و آب و برقِ مجانی‌، دیگر نمی‌شد بگوید قرار است کلِ ایران را به سفره این عراقی‌ها و لبنانیها و مأمورانِ روسی بیاورد. دیروز صبح خواب خمینی را دیدم. از جأیی باز می‌گشتم و پنج یا شش مورد را آماده در برگه‌ ایی داشتم تا جهت محکومیت آ‌ش به او ارائه دهم. خانه ایی محقر داشت، با پشتی‌ خمیده از اتاقی‌ بیرون آمد، چنان در فراموشی بود که با خود گفتم چه فایده که اینها را به او بگویم تا به این نکات افزوده در پرونده اش توجه کند، انگار آلزایمر گرفته بود، اما بر حسبِ عادت آستین‌هایش را برایِ گرفتن وضو بالا زده بود، بازگشتم و مابقی خواب که جریان دیگری بود اما در ارتباط. در بیداری با خود اندیشیدم، گرانترین قبر دنیا را همانها که دم از مستضعفین زدند برایت ساختند چون نیت تو نه مستضعفین بود و نه دین. و تو هم در عالمِ برزخ چون تا روزِ حساب و کتاب در فراموشی بسر می‌بری، و حال راه او توسطِ این نظام ادامه دارد. سپاس خداوندی را که منزه است از هر بی‌ عدالتی و به حساب ستمگران رسیدگی خواهد کرد.
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اقای ولایتی حضور رژیم اخوندی ایران در سوریه و عراق را "دفاع از خود" خواندن بهانه ای بیش نیست. چرا نمی گوید رژیم ایران دارد در عراق پشتیبانی از شیعه های حاکم میکند و در سوریه هم دفاع از سرکار ماندن بشار اسد جنایتکار میکند.
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

خفه کهن ۳۸ ساله پول مفت میگیری و بچه‌ها تو با پول کجن بزرگ کردی با پاچه خاری خامنه‌ای،دیگه ریشه هیچ کدامتو پشم نداره میخواین نفوزتنو برای استحکام مفت خوریتن زیاد کنید از کشور مایه میذا‌ری روس ۳۲ درصد دریای خزر را گرفتن خفه خون گرفته بودی.
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

ببینم این همون ولایتی نیست ک دادگاه میکونوس اپرا تروریست خواند به همراه رفسنجانی و خامنه ای و رض!،ایی؟؟حالا معاوون وزیر خارجه المان بهش دل میده و قلوه میگیره!!،واقعا سیاست کثیف است ادم باید بیشرف و حـ... باشد که بتونه سیاستمدار باشه!
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
بلاخره باید یه بهانه بیاره بزار کودکانه باشه !
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
حیف این همه ثروت کشور که رافضیان شیعه دارن نابود میکنن ، حالا تا ما حرفی بزنیم به خیانت متهم میشیم!!! کی داره به ایران خدمت میکنه و کی داره وطن فروشی میکنه؟ اهل سنت ایران یا شیعه ایران؟؟
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
اهلِ سنت از هزار و چهار صد سالِ پیش و توسطِ خلیفه دوم عمر ابنِ خطاب چنانِ خدمت جانانه ایی به ایران کردند که هنوز آثارش باقی‌ مانده و برایِ همیشه به عنوان جنایت علیهِ بشریت ثبت خواهد شد همچنین از بین بردن اثارِ فرهنگی‌ و غارتِ ایران. علاوه بر آن‌ حکومت‌های امویان و عباسی سالها هر چه خواستند انجام دادند، بعد نوبت این شیعیان قلابی شد و تا اکنون جز دو دوره پادشاهان پهلوی و آباد گرانِ ایران نوین، غارت و تسلط بر ایران را به تناوب انجام داده اند. بنا بر این هر دو دو رویِ یک سکه هستند.
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
این عمله فاسد و معتاد مافنگی رژیم آنقدر مواد مخدر مصرف می‌کنه که مدام در توهم است و از لجن پراکن‌های حکومت محسوب میشه. برای کشتن زن و بچه و مردم بیگناه سوریه و عراق آنهم صرفا جهت گسترش مذهب مالیخویلیایی شیعه توجیه دفأع از خود می‌‌آورد. تو بشین پای بساط وافور و منقل و تریاک ناب افغانی.
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
۱۰۷
DenaOslo - اسلو ، نروژ
ایران تاوآن جنگ و خرابکاری و قتل و جنایت بر ضد مردم سوریه را خواهد داد . و یکی از سیاست های کاملا اشتباه و خطرناکی که جمهوری اسلامی پیش برده همین دخالت و خرابکاری در کشور های همسایه ایران میباشد
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
کاشف بورکینافاسو=ولایتی.
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. پادشاهان پهلوی تو میوه مبارزات مردم ایران را که همان مشروطیت بود نابود کردند و سلطنت مطلقه و استبداد را جانشین آن کردند و نتیجه آن شد که به اینجا برسیم. برو خجالت بکش اس ساندیس خور رضا پهلوی از هر موقعیتی استفاده میکنی
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
میانه، ایران- . حرف حق تلخ است خصوصاً نزدِ نا آگاهان و متوهمین، اهل آگاهی‌ نیستی‌ واگر نه اینجا برایت لینک هأیی میگذاشتم که از خوابِ زمستانی در آئی. کسی‌ که کسی‌ که آن دوران را درک نکرده و اخبار و افکارِ نظام را بلغور میکند بهتر از تو در نمی‌‌آید.
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +531شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +395پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +327یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +299رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +249سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +233‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +228نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +210کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +186حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +183وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود