رضا پهلوی خواستار "انقلاب" در ایران شد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

سبکبال بدو بیا پاچه خواری شازده ات اومد بدو آفتابه را آب کن مزدور! کامنتی دو سنت امروز کاسبی! تو بهترین ها قرار بگیره میشه سه سنت! بدو بیا پاچه خواری روح اعلازرت همایونی هم شاد کن بدو سبکی مواجب امروزت هم جور شد بدو پولت هم حاضره بدو مزدور 😁
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

این سلطنت طلب ها اینقدر انقلاب انقلاب کردند و فحش انقلابیون دادند ولی بعد از چهل سال تازه آخرش به این نتیجه رسیدند که باید انقلاب بکنند خخخخ ما که رفتیم تا از خنده روده بر نشدیم بای بای خخخخخخخ
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۶۱
شیخ و شآه - قُم، ایران

ها والا شوما اون پیزی رو تکون بده بیا مام یه کاری میکنیم. نخواستی هم نیا فقط اون پیزی رو تکون بده چاقتر از این نشی.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آفرین به هوش و درک عمیقت ! فقط رضا جون بگو ببینم اینو ، خودت تنهایى فکر کردى در موردش و گفتى !؟ آخه انقلاب راه کار داره عزیزم ! دست من و شما و ملت نیست که ! انقلاب ٥٧ رو یادته !؟ کسى سر از انقلاب در نمیاورد که ، پدر مرحوم شما میخواست ایران رو از جهان سوم خارج کنه و یک سرى بلند پروازى که به مذاق سیاست گردونهاى پشت پرده آمریکا خوش نیومد، این شد که زمینه شورش و جابجایى قدرت یا به بقول شما انقلاب رو فراهم کردند و متاسفانه ملت شریف ونادان هم گوسفند وار نهایتاًخواسته آمریکائى ها رو اجابت کردند و ایران به این فلاکتى که مى بینى افتاد! الان دیگه زمونه تغییر کرده و انقلاب از مد افتاده! یه فکر و طرح نو ارائه کن !
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

باشه شازده ننر.همینمون کم بود که تو چه گوارای کنترل از راه دورمون بشی.بوی کباب به مشامت خورده؟خر داغ میکنن کباب نیست.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

چشم عزیزم. فقط منیو بفرست ببینیم چه مخلفاتی توش میخواهی باشد؟ و ضمنا بنویس چند وقت بعدش دوست داری تشریف بیاری تا لیموزین بفرستیم دنبالت. با گذرنامه امریکاییت میای یا گذرنامه جمهوری اسلامیت؟
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

من دولت تعیین می کنم من تو دهن این دولت می زنم آب و برق ر ا مجانی می کنم اتوبوس را مجانی می کنم آقای سپاهی نمی خواهی آقای خودت باشی ؟ ااا چرا دارم تکون می خورم . زمین لرزه آمده ؟ یاسیمن : پاشو رضا پاشو چقدر بهت بگم شب زیاد نخور
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
۴۴
Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد
ای نادانهای مغز فندقی! . من نه شاه پرست هستم نه سلطنت طلب، ولی‌ تنها کسی‌ که میتونه نقش لیدر رو ایفا کنه واسه پایان دادن به این حکومت بربر همین شاهزادست، انسان باشید،! ۸۰ میلیون به فلاکت و بدبختی افتاده حتی ما که خارج کشور هستیم، . با بعد گویی و کامنت چرت گذاشتن زیر هر مطلبی فقط سبک عقلی و نادانی خودتونو بیشتر نمایان می‌کنید، لکن کمی‌ ادم باشید
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

پاچه خوار همایونی. امریکا . ایالات متحده : باید حقیقت را بیان کنم . که شما در اصل یک پاچه خوار تمام عیار هستی. فرقی نمی کند شما یا از دارو دسته مجاهدین مخملی سوزن خرده و چپی هستی یا از نمک خورده های نمکدان شکن فرقی نمیکنه در هر صورت رفته ای زیر چتر اربابت که با رشوه دادن به سناتور ها محل امنی برای خودت دست و پا کنی.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان
برای بار هزارم و بکوری چشم بعضی پاچه خواران رنگ عوض کرده . درود بی پایان بمرد سیاست و تدبیر و امید . رضا پهلوی سیاستمدار پخته و کار کشته.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
۵۴
sahel21 - لوبکl، آلمان
انقلاب اسلامی ایران بدست آخوندها و کمونیستها و مجاهدین بود که باعث بدبختی این ملت شدند و الان هم با هر دگرگونی در جهت بهتر شدن ایران مخالفت میکنند.ننگ‌ بر آنان .....
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

رضا پهلوی جان حرفات کاملا صحیح اما یه خواهشی این وسط میمونه و به عنوان یک ایرانی از قشر پایین شهر از شما میخوام که بزاری توی حال خودمون باشیم ما دیگه به همین توسری که داریم میخوریم عادت کردیم و خیلی وقته که عادت کردیم و دیگه خیلی دیر شده واسه انقلاب . بهتر اینه که در همون لس انجلس بشینی و مثل بقیه ی ایرانیای دیگه به عشق و حال و کار و آزادیتون برسین و مانند بقیه ی ایرانیای دیگه در سراسر اروپا و آمریکا و استرالیا عکس از سواحل و زن های لخت و دیسکوها بفرستی توی فیسبوکت تا بچه های توی ایران ببینن و حسرتشو بخورن و تعداد لایک هات رو بشمری و خوشحال بشی برای لایک زیادت . رضا پهلوی جان شما هر وقت به این مردم حالی کردی که امام زمان و مکان و زمان ظهور و سقوطش رو حالیشون کردی تازه یه پله قبل از هزاران پله ی هفت خان رسم پیشرفت میتونی بکنی . بشین عزیز من همون لس آنجلست و همون کاری رو که گفتم رو انجام بده .
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

یه بار انقلاب کردیم برای هفت پشتمون بسه. فرانسوی‌ها چهار بار انقلاب کردند و به جایی نرسیدند،تنها اصلاحات در بلند مدت آنها را به دموکراسی رساند.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
۴۳
amin832 - تهران، ایران
[::Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد::]. درود بر شرفت شما. اینهایی که کامنت تمسخر امیز و حرفهای رکیک میزارن مطمین باشید که جیره خورهای همین نظام ننگین اسلامی هستند و سرشون به اخور اونها گرمه . وظیفشون این هست که پستها رو از مطالب منفی و عقلانی دور کنه . تا بتونند از خون ملت ایران کمی پول به جیب بزنن.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

در اینکه رژیم فاسد و ناکارآمد و ضد میهنی اسلامی باید از بین برود هیچ شکی نیست، اما تعیین نظام سیاسی‌ آتی کشور را مردم در یک همه پرسی واقعی‌ باید مشخص نمایند نه‌ شخص شما. کاش همانند ملاها بیکار نبودید و کمی زحمت جهت امرار معاش می‌‌کشیدید. یک نظام پارلمانی سالم نیاز به رهبر یا پادشاه ندارد.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

ببیم انقلابش چه شکلی باید باشه و تو چه شکلی دوست داری،اسلامی ، سوسیالیت اسلامی مشروطه،مشروطه مشروعه،خلافت اسلامی سلطنتی اسلامی یا خلافت سلطنتی اسلامی،راستی به زمین خوش امدی غریبه، حکومت در سیاره تو راستی چه شکلی است؟!.کم کم داری لبی به بافور می بری و کنارش هم مواد مخدر شیمیایی مثل شیشه که سردی تریاک را خنثی کنه!
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
۶۱
گذشته میرزا - ایران، ایران

جناب سبکبال و خانم پروین و دیگر دوستان جان هر کس دوست دارید وارد بحث با پاچه خوار و شیخ نشید بذارید اینا عقده گشایی کنن به خودشون مثبت بدن اینا دنبال این هستند که با ناسزا گفتند به این و آن عقده های خودشونو خالی کنند بحث با اینا فقط میدان دادن به عقده ها و حقارتهای آنهاست با تشکر
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

ای به دیده منت ،انقلاب مخملی یا رنگی یا سیاه سفید،برای بازگشت شما هم لیمو زین نکه قدیمی شده ما پرتقال زین میکنیم و میفرستیم دنبالتون.ولی برای نخست وزیری یکی را پیدا که مثل عمو بختیار نباشه بگه من موج طوفانم ولی تو یک کاسه اب غرق بشه!.خب به سلامتی تشریف که بیارین میخوان پادشاه بشین یا خلیفه مسلمین یا ولی فقیه،چرا که ملت چیزی به اسم پادشاهی را به خاطر نمی اورند.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان

درود برشاهزاده رضا پهاوی . تنها ناجی ایرانزمین. راه من راه شاهزاده رضاپهلویست .
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
۵۴
فارسان - مرکزی، ایران

البته انقلاب کردن نیاز به یک عده روشنفکر دوزاری و ملییون قلابی(مصدقی) یه مشت چپ کره های سمت شوروی وافکار ملقه مانند مجاهدی داره وبیشتر از همه نیاز به تعدادی خاعن مشغول به خدمت در دستگاهای دولتی و نظامی که همه اینه را در دوران پدرتان داشتیم اما اکنون همه اینها به عبارتی سقط شدهاند یا لب گور مشغول کامنت پرانی انقلابی هستند و بقیه مردم به دنبال نان!!!؟مهمتر از همه اینها کسی که همه اینان را کار گردانی کند و مدال پادویی انقلابی بر سینه اینان آویزان کند فعلا چنین قصدی ندارد چون این رژیم همچنان مورد نیاز است!!!؟؟؟
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
۵۴
arash#eindhoven - آیندهوون، هلند

شازده انقلاب فقط یه رنگ داره اونم سرخه.لابد بعدش هم میگی‌ کاری با پاسدارا و آخوندا نداشته باشیم. کاشکی‌ قبل از رهنمود به ایرانیا یه اسم ایرانی‌ رو بچه‌هات میذاشتی.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران

هوررررررااا، جهید شاه، جهید شاه، آی پاچه خوار، آی الونا، آی، عشقی‌، آی شیخ و شأه بدانید که این عنقلاب نه از آن‌ عنقلاب‌ها ی در پیتی است که شما فکر می‌کنید، این عنقلاب نه سفید است و نه سرخ که زرد است و از همین رو است که اعلازرت ، این چگوارای زمان، شخصاً کش تنبان را از رو بسته و با سربازان همیشه جان بر کف, "سبک بالان" ارواح "پریشان" را "از فکر رها" کرده، و "اسمارت وار" انقلابی راه بیاندازد که "حکایت اش" چشم "نازک بین" دنیا را مات ومبهوت نموده آنچنانکه جهانیان ,"آزادی" و "آرامش" پاریس را به سخره گیرند!!!
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
۵۵
شاه رفت - تولوز، فرانسه

باشه
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
۴۵
Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان

حتما تو را می خواهیم از زباله دان تاریخ می خواهیم در بیاوریم
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::گذشته میرزا - ایران، ایران::]. به روى چشم.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
۴۹
لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا

در اینکه آخوند جماعت وساندیس خورهایش بایستی بروندبه بیابانهای عربستان جایی که عربها نی می اندازند شکی نیست. وهمچنین از اینکه دوره شاه وشاهزاده بازی هم گذشته بخصوص که تو نه از پدرت ونه از پدر بزرگت با عرضه تر هم نیستی . پدرت ملت وافسران وفاداراش وهویدای ننه مرده رو دو دستی تقدیم ملایان ورجوی ها کرد وفرار کرد وای به حال تو که به اندازه وی هم از سیاست درک نداری . واز همه مهمتر بایستی پذیرفت ما ایرانییها جماعتپاچه خوار ترین وچاپلوس ترین وساندیس خورترین وبادمجون درمقابل چین ترین ونون به نرخ روزخورترین آدم های دنیا هستیم . بنابراین اول باید خودمان را به خوبی تغییر دهیم وسپس سیستمی نظیر سیستم مملکت داری مانند استرالیا را برای اداره کشورما انتخاب کنیم .
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
۳۹
سهیل ایرانی - برلین، آلمان

به احتمال خیلی زیاد، شاهزاده رضا پهلوی پیام مهمی از طرف تیم ترامپ دریافت کرده که اینطور صریح در مورد انقلاب در ایران صحبت میکنه. مشخصه ترامپ نقشه خطرناکی واسه آخوندا کشیده. من نمیگم ترامپ دوست ایرانه اما میدونم آخوندها دشمن ترین دشمن ها برای ایران هستن. تاریکترین موقع شب قبل از طلوع آفتاب. خداوند انسان را در اوج غرور به زیر میکشه توسط چیزی که هیچگاه بهش حتی فکر هم نمیکنیم.
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
۵۸
shablizim - لندن، انگلستان
کامنتهای نخستین تا قبل از نازک بین را اگر دقت کنید دارای ادبیات سخیف خاص مزدوران جمهوری اسلامی ولایت فقیر است همه اش طعنه توهین متلک پراکنی و تخریب شخصیت بدون ذره ای دقت در اصل متن و تحلیل و ارایه دلیل برخی گویی نانشان در توهین به خاندان پهلوی است اما حقیقت آفتاب عالمتاب است و قابل کتمان نیست درست مثل تلاش مذبوحانه دموکراتها و بوق و شیپورهایشان در انتخابات اخیر امریکا میماند که هر کاد کردند ترامپ را بدنام کنند برعکس باعث محبوبیتش شدند شما هم بنظرم ادامه بدهید چون خبر بد برایتان دارم محبوبیت شاهزاده بیشتر خواهد شد انقلاب همیشه چیز بدی نیست اتفاقا تنها را نجات ما همین انقلاب است گزینه حمله بیگانه را قبول نداریم اصلاح طلبان هم که بعد از بیست سال فرصت سوزی کاری از میش نبردند و اپوزیسیون خارج از کشور هم درگیر تشتت و مرتکندگیداست بهترین گزینه همین انقلاب از اراه مخالفت مدنی و اعتصاب کارگری و تشکیلات پارتیزانی است در واقع این قفلی که بپای مردم ایران زدهدشده فقط با دست خود مردم ایران در داخل باید باز شود
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان
ستونهای بدن سیدعلی به لرزه درامده . مزدوران بای بای
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
۵۷
جاوید شاهنشاه - لندن، انگلستان

[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. جاوید شاه
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
درود بر خاندان پهلوی،،درود بر آزادی،درود بر ایرانیان وطن پرست،انقلاب شاه و مردم ،چه زیبا ،اسلام و آخوند تمام شد ،درود بر آزادی
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
درود بر انسانیت ، این حاجی بازری ها و کارگران نفت و گاز و معدن،ذوب آهن اصفهان و این اداره جات دولتی و سازمان آب و برق و آنهائی که در شورش ۵۷ شرکت کرده بودند همه و همه بدهکارند به شاه عزیز .
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
آخوند یعنی‌ دزد ،و خرافه درست کن ،درود بر ایران آزاد و پیشرفته به رهبری خاندان پهلوی
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
اعلاذرت :) :) یعنی آخرش بود . رضا پاشو هم باحال بود
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

من بهیچ وجه سلطنت طلب نیستم ولی اصول دمکراسی در کامنت های فوق در 90 در صد موارد رعایت نشده بنظرم اکثریت قاطع کامنت گذاران گرگان در لباس میش بوده و از ساندیس تغذیه میکنند.نظام اسلامی زون کرده روی سلطنت طلب ها.مثبت آرای مسخره داره به 400 میرسه.کی اینقدر نظر بود؟؟؟این آرا سازماندهی شده است.
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

جناب سبکبال و خانم پروین و دیگر دوستان و هموطنان عزیز جان هر کس دوست دارید وارد بحث با هماکوکاکولایی و شیخ بیکار پیر فرتوت از کار افتاده نشید بذارید اینا عقده گشایی کنن به خودشون مثبت بدن اینا دنبال این هستند که با ناسزا گفتند به این و آن عقده ها و سوزش های خودشونو خالی کنند بحث با اینا فقط میدان دادن به عقده ها و حقارتهای آنهاست با تشکر
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا::]. پدرش هویدا و وزراش رو چند ماه قبل از انقلاب زندانی کرد! هویدای بدبخت که در 13 سال نخست وزیری بعنوان رییس دولت تنها کاری که کرد دولا راست شدن در برابر اوامر بود شد گوسفند قربانی علاذرت
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
۶۱
گذشته میرزا - ایران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. چشمتون بی بلا با بی محلی به این افراد بذارید اینها از فشار عقده بمیرند الان توی هر گروه تلگرامی و واتساپی از شاه فقید یاد میشه این فشار رو اینها نمیتونن تحمل کنند میان اینجا خودشونو با بحث با شما خالی کننند
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
۳۷
سخت کوش - کردستان، ایران

کم هاپ هاپ کن کسی نیست واست استخون بندازه. .جوووو برو بگیرش
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
۳۷
سخت کوش - کردستان، ایران

من موندم اینا که طرفدارشن به چی دل خوشن.حداقل خمینی چندبار اومد ایران و تبعیزش کردن دست بر نداشت تا آخرش پا گذاشت رو دم شاه و فرارش داد.اینکه دو دستی پاچه آمریکا رو گرفته ومیگه من تیتاب میخوام عمو من تیتاب میخوام عمو.
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
۴۴
mahdi moud - تهران، ایران
مزدورهای ....رژیم در سراسر دنیا خودشون رو نشون دادن
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
۴۹
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران
ساندیس خورها و مزدورها نفسهای آخر را میکشند ،درود بر خاندان پهلوی.لعنت بر ملایان.
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

[::shablizim - لندن، انگلستان::]. شما تا زمانیکه شناخت کافى از عقاید افراد ندارید عادلانه و عاقلانه نیست که یکطرفه به قاضى بروید! نسخه شازده شما براى انقلاب ، اعتصابات و اعتراضات مسالمت آمیزه ، آیا تعداد بیشمار زندانیان سیاسى در طى این چند دهه اعتراضات و انتقاداتشون غیر مسالمت آمیز بوده؟ آیا رژیم حاکم بر ایران واژه مسالمت رو میشناسه !؟ شما و شازده شما در تاریخ انقلابها کدوم انقلاب مسالمت آمیز رو بیاد دارید که به ثمر نشسته!!!؟ متاسفانه شما کاملاً احساسىاظهار نظر کرده اید، که البته مهم نیست ! تنها توصیه من به شما این هست که براى ابراز ارادت و چاکرى شاهزاده حتماً حتماً دستمال ابریشمى رو فراموش نکنید، چون خیلى بهش نیازمندید!!همیشه دستمال بدست و البته موفق باشید!!
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
من پیام رضا پهلوی رو چند بار با دقت خوندم. غیر از کلمات کلیشه ای و غیر قابل اجرا در شرایط کنونی منطقه چیز دیگه ای ندیدم. وقتی شما پیامی اینچنین میدی باید قابلیت اونو تشریح ،ابعادش رو روشن و نحوه کاربردی شدنش رو با چارت مربوطه ارائه کنی. هیچ علامت کاربردی بودن این طرح ارائه نشده و گویا برای پیش رفتن این ایده به نظر کاخ سفید وابسته ست اونا هم نشون دادن از ایران فقط در سطح اطلاعات دارن نه عمق مثل اشتباهات زمان جرج بوش. زمان رضا شاه ایران تازه از جنگ جهانی خلاص شده بود و شرایط اون دوره با الان که نظام سلطه بر ضد کشورهای خاورمیانه تثبیت شده قابل قیاس نیست طرحها هم متفاوتن اما شازده متوجه اش نیست
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
همیه در همه انقلاب ها آدمهای فرصت طلب میان سر کار . به قول قدیمیها بخواب لحاف یخ کرد . همون پدر جناب آلو شاه بودن واسه هفت پشتمون بسه . همین مونده بعد از این داعشی ها دوباره یکی بیاد بشه شاه و بخور بخور شروع بشه و روز از نو روزی از نو . اگر خیلی ارزه داشتید پدرت اینقدر به مردم ظلم نمیکرد که داد همه در بیاد و انقلاب داعشی کنن .
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
۵۳
چاپید شاه! - لوزان، سوییس
چه خبره اینجا ! جنگ جهانی سوم کومنتارها بوده انگاری!
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
۵۳
چاپید شاه! - لوزان، سوییس
والا اگر بیشتر طرفداران این شازده مثل اون جوجه فکلی(امید شریفی دانا) باشند که نه ته پیازند نه سر پیاز از بقیه چه انتظاری میشود داشت؟لازم به ذکر است که ایشون در جواب به مصاحبه داریوش با عنایت فانی در طول یکساعت برنامه مثلا اینترنتی فقط انگ معتاد بهش زده ویا اتهامهای عجیب غریب زده و اونو دروغگو نامیده! این دوستمون ahmadاز سوئد حرفش رو باید طلا گرفت که گفت با سلطنت طلبها نمیشه بحث و گفتگو کرد باادبهاشون شعار میدن بی ادبهاشون فحش!
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
۵۲
ordak - بن، آلمان
میگن عقل هر چیز از ادمیزاد بیشتره،تو این ۳۸ سال حکومت اخوندی به ذهن هیچ بنی ادمی نرسیده بود که مملکت احتیاج به یک ان قلاب داره!هر چند ملت تو ان قلاب پیشی موندن!،خب نگفتی اینو تنها فکر کردی یا یک چیزی مثل امام زمان یا هاله نور احمقی نجات بهت الهام کردند!؟ بابا هری!
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
کامنتهای نخستین تا قبل از نازک بین را اگر دقت کنید دارای ادبیات سخیف خاص مزدوران جمهوری اسلامی ولایت فقیر است همه اش طعنه توهین متلک پراکنی و تخریب شخصیت بدون ذره ای دقت در اصل متن و تحلیل و ارایه دلیل برخی گویی نانشان در توهین به خاندان پهلوی است اما حقیقت آفتاب عالمتاب است و قابل کتمان نیست درست مثل تلاش مذبوحانه دموکراتها و بوق و شیپورهایشان در انتخابات اخیر امریکا میماند که هر کاد کردند ترامپ را بدنام کنند برعکس باعث محبوبیتش شدند شما هم بنظرم ادامه بدهید چون خبر بد برایتان دارم محبوبیت شاهزاده بیشتر خواهد شد انقلاب همیشه چیز بدی نیست اتفاقا تنها را نجات ما همین انقلاب است گزینه حمله بیگانه را قبول نداریم اصلاح طلبان هم که بعد از بیست سال فرصت سوزی کاری از میش نبردند و اپوزیسیون خارج از کشور هم درگیر تشتت و مرتکندگیداست بهترین گزینه همین انقلاب از اراه مخالفت مدنی و اعتصاب کارگری و تشکیلات پارتیزانی است در واقع این قفلی که بپای مردم ایران زدهدشده فقط با دست خود مردم ایران در داخل باید باز شود
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
جناب سبکبال و خانم پروین و دیگر دوستان و هموطنان عزیز جان هر کس دوست دارید وارد بحث با هماکوکاکولایی و شیخ بیکار پیر فرتوت از کار افتاده نشید بذارید اینا عقده گشایی کنن به خودشون مثبت بدن اینا دنبال این هستند که با ناسزا گفتند به این و آن عقده ها و سوزش های خودشونو خالی کنند بحث با اینا فقط میدان دادن به عقده ها و حقارتهای آنهاست با تشکر
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
ها والا شوما اون پیزی رو تکون بده بیا مام یه کاری میکنیم. نخواستی هم نیا فقط اون پیزی رو تکون بده چاقتر از این نشی.
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
هوررررررااا، جهید شاه، جهید شاه، آی پاچه خوار، آی الونا، آی، عشقی‌، آی شیخ و شأه بدانید که این عنقلاب نه از آن‌ عنقلاب‌ها ی در پیتی است که شما فکر می‌کنید، این عنقلاب نه سفید است و نه سرخ که زرد است و از همین رو است که اعلازرت ، این چگوارای زمان، شخصاً کش تنبان را از رو بسته و با سربازان همیشه جان بر کف, "سبک بالان" ارواح "پریشان" را "از فکر رها" کرده، و "اسمارت وار" انقلابی راه بیاندازد که "حکایت اش" چشم "نازک بین" دنیا را مات ومبهوت نموده آنچنانکه جهانیان ,"آزادی" و "آرامش" پاریس را به سخره گیرند!!!
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
shablizim - لندن، انگلستان. شما تا زمانیکه شناخت کافى از عقاید افراد ندارید عادلانه و عاقلانه نیست که یکطرفه به قاضى بروید! نسخه شازده شما براى انقلاب ، اعتصابات و اعتراضات مسالمت آمیزه ، آیا تعداد بیشمار زندانیان سیاسى در طى این چند دهه اعتراضات و انتقاداتشون غیر مسالمت آمیز بوده؟ آیا رژیم حاکم بر ایران واژه مسالمت رو میشناسه !؟ شما و شازده شما در تاریخ انقلابها کدوم انقلاب مسالمت آمیز رو بیاد دارید که به ثمر نشسته!!!؟ متاسفانه شما کاملاً احساسىاظهار نظر کرده اید، که البته مهم نیست ! تنها توصیه من به شما این هست که براى ابراز ارادت و چاکرى شاهزاده حتماً حتماً دستمال ابریشمى رو فراموش نکنید، چون خیلى بهش نیازمندید!!همیشه دستمال بدست و البته موفق باشید!!
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. رها از فکر چی شده؟؟!! شماچکمه لیسان خماریونی، این همه فریاد میزدید که رضا شاه سوم طرفدار داره، هوا دار داره فقط شما 3-4 نفربودید؟؟ آن‌ هم با چند [id] جور واجور؟؟؟ میبینم که بد جوری ماست‌ها تون کیسه شده و چپ و راست به همدیگه التماس می‌کنید که "جان هر کس دوست دارید" جواب ندید، ولی‌ تو گزارش مربوط به داریوش خوب چهار نعل می تاختی و چاک دهان را باز کرده و هر آنچه شایسته خودتان بود به این هنرمند مردمی چسباندید حالا که تشت روسوأیتان از بام افتاده به التماس افتادید!!!؟؟
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران
آای تو روح هر چی‌ مزاحمین خلق که یک مشت پیر پاتال خرفت بی‌ سواد که یک زمانی‌ دنباله رو خرفت تر از خودشون اون پیر بی‌ سواد هندی زاده بودن و نتیجه ایی نگرفتن ، و وقتی‌ اون خرفت پیر این مزاحمین پیر پاتال بی‌ سواد رو ،،،،،،،،حسابشون نکرد ،وطن فروشی رو شروع کردن شدن و دست در دست اون صدام بی‌ ناموس ،میخواستن ایران رو فتح کنن ،زرشک بابا ،حالا اینجا تو این سایت حرف از وطن پرستی و زمان شاه رو استبداد و دیکتاتوری میدونن ،بابا حناتون رنگی‌ نداره ،به قول معروف مثل چوبی میمونین که از هر دو طرف ،،،،، هستین .پاینده باد ایران و درود بر خاندان ایران ساز پهلوی .
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۸
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
روحت شاد و قرین رحمت که هنوز بعد از سال ها نامت و ابهتت تیری در قلب سیاه دلان و خاری در چشم کورشان هست !! بسوزید و بسوزید که بدجوری نام عزیزش اتش به وجود حقیرتون میکشه
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. خدمتتون عرض کنم که زکی!شاعر میگه دو قروون بده آش!
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
۵۴
sahel21 - لوبکl، آلمان
انقلاب اسلامی ایران بدست آخوندها و کمونیستها و مجاهدین بود که باعث بدبختی این ملت شدند و الان هم با هر دگرگونی در جهت بهتر شدن ایران مخالفت میکنند.ننگ‌ بر آنان .....
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
پاچه خوار هماکولایی یا همون شیخ قم : باید حقیقت را بیان کنم . که شما در اصل یک پاچه خوار تمام عیار هستی. فرقی نمی کند شما یا از دارو دسته مجاهدین مخملی سوزن خرده و چپی هستی یا از نمک خورده های نمکدان شکن فرقی نمیکنه در هر صورت رفته ای زیر چتر اربابت که با رشوه دادن به سناتور ها محل امنی برای خودت دست و پا کنی.
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
۴۱
bozdel - شیراز، ایران
نزدیک بودن آراِ مثبت و منفی‌ بسیار مهم است. کدام جریان به تنهایی‌ اینهمه طرفدار دارد ؟ عاقلان دانند.
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. رها از مغز ساعتی چند می گیری کامنت کپی می کنی؟ خخخ می گفتی کار می کنی این بود په؟ من ساعتی یک سنت بیشتر بهت می دم کامنت های من و دیگر دوستان هم کپی کن من وقت ندارم بعدش هم برو آفتابه ها رو آب بکن بذار دم دست که شازده قراره جلوس فرمایند بدو مزدور بدو پولت هم حاضره بدو پاچه خوار همایونی بدو بیکار نباشی😀
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
۵۸
shablizim - لندن، انگلستان
[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. [::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. شما دو مزدور هر دو یک مطلب را برایم نوشته اید یعنی اینکه بد جور بند رو آب دادید هر دو نام کاربری یکنفر است بس که عجله داشتی یادت رفت قبلا همین جواب را برام نوشتی خوشحالم که مخالفین شاهزاده اینقدر کودن تشریف دارند
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

هموطنان عزیزم، برای بار صدم بهتون ثابت شد منفی دهند های این سایت چه کسانی و از چه جناحی هستید و چطور اینجا با دستکاری مثبت و منفی ها مافیای شعبون بی مخ راه انداختند و به زور مثبت و منفی نظرات شون را به خورد کاربران می دهند؟ حتی اگر منفی بخورند باز هم همان کامنت ها را می گذارند تا عقده ی درونشون فوران نکند و اگر مخالف شون مثبت بخورد آنقدر منفی بهش می دهند تا به هدفشون برسند و تخلیه روحی روانی بشوند! بهتون ثابت شد اینها چطور این سایت را به گند کشیده اند و اگر رسواشون کردی وانمود می کنند رژیمی و بسیجی و ساندیسخور منفی می دهد! امیدوارم با چهره ساواکی و ساواکی زاده شون که در تاریخ ایران همیشه فقط خیانت و جنایت کردند خوب آشنا شده باشید! مردم ما باید اول خوب و بد را تشخیص بدهند! اینها هنوز قدرتی ندارند ببینید چه می کنند وای به روزی که به قدرت برسند چه جنایاتی که اینها نکنند و روی همه رژیم های فاشیستی را سفید خواهند کرد!
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

فکر کنم همه متوجه شدید که چند نفری بیشتر نیستند که با ده ها آی دی فعالیت می کنند و کارشون فقط همینه مثل اون "اسمارت" و "بی همتا" و "شاهنشاه روحت شاد" که یک نفر است و کلا چند نفری بیشتر نیستند که همیشه جوسازی می کنند و بهم نون قرض می دهند و با دستکاری مثبت و منفی ها وانمود می کنند تعداد زیادی و اکثریت هستند! این را من بعنوان یک کاربر قدیمی به شما می گویم و خیلی از دوستان هم متوجه شدند ولی چون خیلی ها فکر می کنند اینها زیاد هستند می ترسند چیزی بگویند ! چند بار آخه من روی شماها را کم کنم از رو هم نمی روند و به منفی دادنشون ادامه می دهند ...!!!
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. [::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. [::محسن ۵۵ - گنت، بلژیک::]. [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. [::سخت کوش - کردستان، ایران::]. [::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. [::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. [::چاپید شاه! - لوزان، سوییس::]. [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. همتون یک استدلال دارید ،پس یکی‌ هستید ،و از ایران هستید با اسامی قلابی‌ ماله کشان استبداد اسلامی که در کشتن مردم ایران سهیم میباشید ،نابود باد جمهوری دزد و آدمکش اسلامی
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::shablizim - لندن، انگلستان::]. تو یکی کلا خیلی از مرحله پرتی معلومه آیکیوت در حد بزبز قندی هم نیست خخخ انگاری خودت خیلی عجله داشتی! من از قصد همان کار "رها از هامبورگ" را انجام دادم تا بفهمه اگر اراجیف دوستانش را همیشه کپی می کنه و دوباره و سه باره و ده باره می گذاره بقیه هم می توانند همان کار را بکنند فهمیدی یا هنوز داری ... گیج می زنی ؟ جالبه این همه کپی که این.. همه جا گذاشته حتی تو همین صفحه هیچوقت صدات درنیومد ولی من یک بار همان کار را کردم مچ گیر شدی خخخخ خیلی گیج می زنی جدا مزدور ...
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. تو یکی هم با این همه هوش و زکاوت همایونی روی شعبون بی مخ را سفید کردی خخخ البته خودت جایی گفته بودی که روز ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ شخصا حضور داشتی!!! از این به بعد اسمت می شود ....
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۰
۳۷
سخت کوش - کردستان، ایران
[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. ما همه یک عقیده داریم واین مارو یکی میکنه.ولی شما چی چرا منتظر ظهور این الکلی ایران ندیده هستین. مطمئن باش این نه ایران میاد نه دلش به حال ایرانی میسوزه .گه گدای هم از دور هاپ هاپ میکنه که من ایرانی هستم اگه شما رفتین ایران و کاری کردین منم از یاد نبرین واسه منصب قدرت.این چنان باباش از ملت دزدید که خودش هیچ صد نسلش هم بتونن از سود بانکی عیش نوش کنن. ما ملت فهیم ایران اگه بخواهیم اصلاحات هم انجام بدیم از داخل و راه سیاسی انجام میدیم نه از راه سوریه ایش.شما هم بمونید اونجا تا رضا ظهور کنه
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
۵۷
RAHSHENAS - برلین، آلمان
طرفداران رفیق آیت الله از دهه پنجاه تا امروز به چندین نسل ثابت کردید کتاب میخرید و لی خودتون نمیخونید خیلی ها رو خراب کردید تا خودتون مطمئن تر زندگی کنید بهترین آثارتون فحاشی و تهمت و افترا بود . بقول امیر کبیر ابتدا فکر میکردم که مملکت وزیر دانا میخواهد بعد ها فکر کردم شاه دانا میخواهد اما اکنون میفهمم ملت ِ دانا میخواهد.
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. خدمتت عرض کنم شاعر میگه برو خدا روزیت رو جای دیگه بده ! تو باید از اون پیر پاتیل های از کار افتاده باشی که اخر هفته ها تو شهر میز میارین و عکس مریم حشری رو تو هوا میچرخونید!! برو خدا شفات بده
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::smart292 - ونکوور، کانادا::] وقتی استدلال نداری جواب بدی زور زیادی نزن..
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
من برای رضا پهلوی و پدرش بعنوان بخشی از تاریخ ایران که البته زحمت هم کشیدند در حد خودشان احترام قائلم ولی بنظرم دیگه دوران اینا بسر اومده، کشور الان داره از یه دوران انتقالی تاریخی میگذره که اروپا در عهد رنسانس گذروند و این گذر با برگشت به گذشته جور در نمیآد. بچه که بدنیا اومد دیگه نمیشه برگردوند به شکم مادر حالا هر چقدر هم دوران داخل رحم راحت و بی دغدغه بوده باشه. پس با احترام به این خانواده، ما ملت باید طرحی دگر اندازیم
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::smart292 - ونکوور، کانادا::] استدلال نداری یهو نترکی. اوایل که غصه مجاهدین خلق رو میخوردی جناب سازمانی حالا شاهی شدی؟ بجای ردیف کردن اسم سرورات برو جوابشونو بده بدبخت.
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
[::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. هماکولایی میبنم که از رو دست من نگاه میکنی و رو ....... من اسکی میکنی میخوری زمین ... میشیا !!!
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
پهلوی می‌‌رزمد جیره خوان بسیجی میلرزند،خامنه‌ای می‌‌ترسد ،اجر هر چی‌ جیره خور بسیجی با سعید طوسی
‌چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
جیر جیرک رو باید کشت- با یک عدد مگس کش.
‌پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. رها از مغز میگن یک روز یک دزدی با جنس دزدیده شده داشت فرار می کرد تا دید یک جماعت دنبالش گذاشتند جنس دزدی را انداخت دور و فریاد زد آی دزد آی دزد دزدو بگیرید خخخ خودت را بدجوری تو صفحه "تصاویر و حواشی ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶" لو دادی که این مثبت و منفی های کیلویی کار خودت هست و هر جا هم کم میاری دوباره کپی شو می گذاری !!! حدس زده بودم کار خودته بخصوص از کپی گذاشتن مجدد کامنت های منفی خورده خودت و دوستانت! تو اون صفحه هم تنها کسی که در عرض چند دقیقه بعد از دیدن کامنت من در جوابش شروع به منفی دادن کرد فقط می تونست خودت باشی 😎 بگرد کار بهتری پیدا کن حتی به درد همین کار هم نمی خوری ....😀 منم مثل خودت این کامنت را کپی کردم و در چند صفحه گذاشتم البته این ارزش داشت تا همه با چهره خیانتکار به همه کاربران این سایت خوب آشنا بشوند !!!!!
جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
این شازده 38 سالی میشود که در خواب غفلت است.ما میگوییم انقلاب بد است تغییر باید با عقلانیت باشد .کشتن و اعدام کار انسان نیست این تازه به فکر انقلاب افتاده.پیر و پاتال ها هم تازه دارند شعارهای بچه ها در زمان انقلاب را میدهند 😃😂 ما میگوییم پدران ما اشتباه کردند که علیه حکومت شاه انقلاب کردند و باید خرابی را جبران کرد .این پیری ها دنبال انقلاب .انقلابیون شاه پرست باید مواظب باشند دندانشان موقع شعار دادن نیفتد انقلاب پیش کش
شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +561شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +445پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +243نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +239ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +236وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +168نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند