بازداشت یک استاد دانشگاه به اتهام "توهین به مقدسات".

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
کیومرث اعتماد - ایران، ایران

مقدس اون چیزیه که با دروغ و دزدی آمیخته نشده باشه. در عصر نوین تقدسی متصور نیستم به جز سکوت دردمند مادری که غم از دست دادن جگر گوشه داره . ادمین یوکی، این خبر و ما مثبت بدیم یا منفی‌؟!
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران

بازم جای شکرش باقی است که بنده خدا فقط بازداشت شده!! ما در این سایت به مقدسات بسیجیان دهان گشاد بیت حاج ممرضا توهین که نه فقط میگوییم "دیکتاتور" , از فرسنگ‌ها راه دور کم مانده تیربارانمان کنند. اگر چه دستشان نمیرسد ولی‌ از درون کشور‌های مهد تمدن علناً و دیکتاتور وار از ادمین یوکی میخواهند که اکانت ما را ببندند یعنی‌ به نوعی خفه کردن صدا در گلو بعد آروغ دموکراسی و آزادی هم میزنند و میگویند چرا گفتید "دیکتاتور"...!!؟؟؟
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
۷۶
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. تازگیا دیگه زیادی داری بلبل زبونی میکنی؛ حالا ما هیچی بهت نمیگیم خودت ظرفیتت رو داشته باش. چون صبر من ایوبی نیست.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. آخه عزیز، دیکتاتور داریم تا دیکتاتور. یک دیکتاتور میهندوست مثل رضا شاه فقید، صد مرتبه از دموکراسی‌ که شما در عالم هپروت باهاش کلنجار میری برای ما بیشتر کار کرده. از خیر سر همون دیکتاتور شما الان دسترسی به کامپیوتر داری واگر نه کنار نهر داشتی ....میکردی.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۸
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
اینکه در این دوره زمانه با حیله مقدس نمایی نه یک بلکه صدها گوساله سامری ساختند عجیب است. گوساله هایی چون ولایت فقیه،قوانین اسلامی،تفکرات پوسیده و ناکارآمد شیعی و آخرالزمانی،قران و اهل بیت و لی آخر . این گوساله ها هیچ چیر برای پرستش ندارند.در یک جامعه آزاد اینها به جای حقیقی خود یعنی کنج طاقچه و گوشه اذهان باز می گردند.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. خوشم میاد هر چی‌ تا به حال در مورد شما‌ها نوشتم فوری با یک تهدید از نوع شاهی‌ شیخی ناخواسته مهر تأیید بهش زدید. مگر من چی‌ گفتم برادر طوسی؟؟ من هم دقیقا منظورم همین بود که از بسیجیان دهان گشاد شاهی‌ و شیخی هر چی‌ بگی‌ بر میاد حتی تیرباران از فرسنگ‌ها راه دور. شما‌ها فقط قبله عالمتون فرق می‌کنه ولی‌ در ژن فکری و عملی‌ کپی‌ برابر اصل یکدیگرید..!! الان همین سبک عقل و رها از فکر و بی‌بی سمارت که من و تو را بلانسبت یک [ID] پنداشته بود 5 تا مثبت بهت دادند نوش جونت از این به بعد بیشتر هم میگیری از این جماعت چون دم به دقیقه نور افکن 1000 مگا واتی به قبر ولی‌ نعمتشان می تابانی!!!
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.