«یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر در ایران آزاد شده است».

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

این فرد کثیف یکی از افرادی است که می بایست حتما اعدام میشد باید دید چقدر باج داده است. فروش متادون و ترامادول در عطاری ها به جوانان به شکل سازمان یافته واقعا تقصیر کیست این دولت و این حکومت با جوانان و سالم بودن جوانات مخالف است اکثر پارک ها محل تجمع جوانان کم سن و سال و توزیع هرویین کراک شیشه و ماریجوانا یا گل یا حشیش شده . افراد بزهکار و زنان و دختران خودفروش در پارکها وول می خورند نیروی انتظامی کی میخواهد با این معضلات برخورد کند اقایان نیروی انتظامی ایا فرزندان شما دختران و پسران شما در این جامعه زندگی نمی کنند اگر به فکر فرزندان خودتان حداقل هستید بشدت برخورد کنید. چرا باید یک قاچاقچی کثیفی با اوصاف ازاد شود چرا ؟؟؟؟ تا جوانان بیشتری را آلوده کند. درب تمامی عطاری های سود جو که متادون و ترامادول به مردم می فروشند باید بسته شود.
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

یکی از بزرکترین ها ازاد شد کی محسن رضایی یا سردار نقدی زندان بودن که کسی خبر نداشت؟
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران
فقر و مشکلات اقتصادی و یا سیاسی یک کشور نمی تواند دلیلی بر اعتیاد فرد باشد چراکه وقتی فردی نتواند نیازهای اساسی خود را تامین کند چرا باید پول مواد بدهد؟ و دیگر اینکه مسلح ترین قاچاقچی های دنیا هم به زور به مشتریانشان جنس نمی دهند. این خود معتاد است که بخاطر لذت طلبی اقدام به تقاضا و مصرف می کند. سوم اینکه من هیچ حکومتی در دنیا از جمله، جمهوری اسلامی ایران را سراغ ندارم که بیاید و به مردمش بگوید مثلاً اگر شما مواد مخدر مصرف نکنید من آب و برق شما را قطع میکنم. به همین خاطر من معتقدم اعتیاد بیماری نیست بلکه منشاء آن فقط بی مسئولیتی و لذت طلبی خود معتاد است و باید به عنوان یک جرم تلقی شود. حتی بجای اعدام فروشنده باید خریدار را اعدام کرد. اصلا اگر فروش مواد را هم جرم به حساب نیاورند اتفاق بدی نمی افتد. باید معتاد را اعدام کرد چون آنها هستند که اعضای خانواده و دوستان خود را به اعتیاد می کشانند. اگر امثال عفو بین الملل دهانشان را ببندند مشکل حل شدنی است.
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
۶۲
فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

اسمش کشکیه از همون سر دارهای سپاهه ولد چموشن اینا همهشون!
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

پولی را که این حضرت مخدر بعنوان باج سیبیل به رژیم داده آنقدر زیاد بوده که آقایان نتوانسته اند از خیر آن بگذرند!! پول حلال تمام مشکلات عالم!
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
بی‌ شک از سرداران بی‌ شرف سپاه و بود و نور چشمی رهبر پفیوز رژیم فاسد اسلامی است که تریاک مصرفی ویژه عاقا چلاق علی‌ تامین می‌‌نمود
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
۷۰
senator x - تهران، ایران
از نظر ایده لوژی رژیم جمهوری اسلامی,یک سیاسی برایش بسیار خطرناکترازیک قاچاقچی مواد مخدراست.برعکس یک قاچاقچی مواد مخدر خیلی هم برایش سودمنداست,چرا؟آگاه سازی ملت را یک فرد سیاسی انجام,و یک قاچاقچی توان و رمق ملت را برای هرگونه حرکت سازنده ائی میگیرد,همانگونه که میبینیم بیش از60%جوانان ما معتاد هستند
‌پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
razmandeh - استکهلم، سوئد
ساغی بیت رهبری بوده!!!! دیگه قول داده جنس اصلی به رهبر بده !!! وقتی گرفتندش که جنس ناخالص داد و رهبر دری وری گفت تو سخنرانیش !!!!
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.