«روسیه آماده لغو روادید برای شهروندان ایرانی می‌شود».

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۵
whatever - کپنهاگ ، دانمارک

اگر این قول روس ها هم مانند ساخت نیروگاه بوشهر و موشک های اس-۳۰۰ و بقیه قولهایی که آنها بعد از گرفتن پولهای هنگفت به رژیم آخوندی میدن باشه, پس اینشالله حدود ۳۰-۴۰ سال دیگه بعد از آنگولا و جیبوتی و غیره ما هم به روسیه بدون ویزا سفر میکنیم. :) .
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
آورین آورین .. قاچاقبرای مسکو برید حالشو ببرید. راه درروی ایرانیا دوباره از مسکو ریدیف شد همون راهی که خودمون ازش اومدیم البته قبل از اینکه دیوار برلین رو بریزن
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
۴۲
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان

فارغ از زنده باد و مرده باد، خدا روشکر که مردم میتونن حداقل یه کشور دیگه برای درکردن خستگی برن.این نوع خبرها خوبن و خداکنه کشورهای بیشتری این کار رو بکنن.
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
۴۲
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان
[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::] شما سنتون رو درست نوشتین؟ دیوار برلین سال 1989 خراب شد یعنی 27 سال پیش که شما 2 سالت بوده. درضمن روسیه هیچوقت شاهراه مهاجرتی نبوده برای ایرانی ها. برای شمال قفقازی ها بوده ولی برای ایرانیا نه.هزچند با فنلاند وهم مرزه و نزدیک به نروژ و سوئد،ولی نا امنی و سرمای منطقه مورمانسک مانع از این بوده که مسید دائمی بشه. فقط 3 سال پیش حدود 1000 نفر با دوچرخه از اونجا رد شدن که بعدش هم مرزها رو بستن.
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
۴۰
استالین - ولادی وستوک، روسیه
چه بد! ;)
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
۴۰
kourosh84 - واشنگتن دی سی، ایالات متحده امریکا

خوب بالاخره دختران روس به چشم مردان ایرانی خیلی سر تَر از تایلندها هستند !!!
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
۴۴
CanIR1393 - کانادا، کانادا
[::kourosh84 - واشنگتن دی سی، ایالات متحده امریکا::]. اره الان ابرومونو اونجا هم می برند. قبلا تو ترکیه و این کشورهای عربی ابرومونو بردن الانم تو ترکیه.
یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستا. آره برادر عزیزم سن من همونه که نوشتم اما اون زمان که ما اومدیم تقریبا 2 ماه مونده بود که دیوار فرو بریزه ومن با مامانم خواهرم و برادرم و داییم و زنش با هم اومده بودیم آلمان و ما میخواستیم سوئد پیش فامیل های مامانم بریم ولی توی آلمان شرقی گیر کردیم و سرنوشتمون جور دیگه رقم خورد . البته موسکو اون زمان هم راهش باز بود واسه فرار ایرانیا که بعدش انقدر اومدن و رد شدن که دیگه راهش رو بستن و روسها ایرانی و عرب میگرفتن مستقیم میکردنشون زندان .
یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.