تصاویری از اجساد سینماهای تهران در هیاهوی زندگی پایتخت.

رأی دهید
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
درعوض بجایه هرسینما که تعطیل شد ۵۰۰ مسجد و۱۵۰امامزاده افتتاح شد.
دوشنبه 8 دي 1393 - 17:23
اسداله میرزا - کلن - آلمان
گور پدر سینما !! اصلا فیلم و هنر در جامعه ذوب شده در ولایت وقیح چه جایی‌ داره ؟ اسلام ناب محمدی فقط بسیجی‌ اسید پاش میخواد و بس !! هزاران سینما و تئاتر خراب بشه اما یدونه چاه جمکران بمونه کافیه !! اصلا امت غیور مسلمان همین چند تا سینما هم که مونده باید به آتش بکشند تا خیال آخوند خامنه‌ای و تمساح یزدی راحت باشه !! فدای آقا و باور عمیق ، فرمایشات این بنده حقیر رو تأیید میکنند !!
دوشنبه 8 دي 1393 - 17:52
amir-amir - تورنتو - كانادا
یادشان بخیر آن قدیم ها سینما هما در خیابان فردوسى همیشه فیلم هاى هندى نمایش مى داد عروس مار ها فیلم سیاه و سفید هندى بود که آن وقت ها دیدم. سینما هاى تو خیابان امیریه هر یکماه یکبار مى رفتم فکر کنم یکى از آنها که جنوبى تر بود ٢ فیلم با یک بلیط نمایش مى داد. سینما متروپل در لاله زار یک روز به اتفاق بچه هاى محل به دیدن فیلم رفیتم فیلم وسترن بود فراموش کردم چه نام داشت ولى برنامه آینده اش را به یاد دارم که فیلم خوب بد زشت بود. بلیط براى هر نفر سه تومان بود ( سى ریال ). سینما کریستال بیشتر فیلم هاى خارجى و پلیسى نمایش مى داد. صد حیف ٫ صد افسوس .... این سینماها دارند به مخروبه تبدیل مى شوند مٽل دیگر آٽار و ابنیه هاى قدیمى در شهر ها ى ایران. قدیمى ها لطفا بگویند آیا سینما شهر قشنگ همان پارامونت سابق بوده؟. سینما رى در امیریه !! آیا این اسم درست است؟ یا نویسنده اشتباه کرده. آن سینما در پیچ شمیران خیابانى که بعدا دکتر شریعتى شد چه نام داشت؟.
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:04
sharafYabi - بیمبه - انگولا
amir-amir - تورنتو - کانادا شهر قشنگ همان شهر فرنگ سابق است که به خاطر دشمن فرنگی‌! اسمش عوض شد. سینما پارامونت بغل سینه موند فکر کنم در خیابان تخت جمشید که طالقانی شده! سینما ری هم سر پل امیر بهادر نبش امیریه، فکر کنم. و سینما ستاره هم آن نزدیک ها.
دوشنبه 8 دي 1393 - 20:30
Apocryphal - میامی - ایالات متحده
ریولی، مولن روژ، پاسفیک
دوشنبه 8 دي 1393 - 21:00
jesus123 - پاوه - ایران
بچه ها یه چیزی میگم لطفا نظر بدید، ببینید برادرا هر مطلبی رو که به نفعشون نیست فیلتر میکنن مثل همین مطلب،،،، ولی تصویر سکسی گلشیفته فراهانی رو که به نفعشونه فیلتر کردن.. ما که این مطلبو نتونستیم بخونیم متاسفم
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 05:31
sadriuk - لندن - انگلستان
نگران چی هستی دوست گرامی زندگی مردم خودش شده فیلم و سینما دیکه چه نیاز به سینما ضمناً کمدی آخوندی هم که هر روز در تلوزیون بر پاست.
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 07:18
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
قابل توجه دوستان کامنت گذار! دوستانی که لطف کرده و در قسمتهای مختلف این سایت برای اخبار گوناگون کامنت میگذارند، اگر خواستند کامنتی در رابطه با پسرفت های ایران در سالهای اخیر که به همت این جمهوری پربرکت بوجود آمده بگذارند، از عباراتی مانند {خمینی ملعون} یا {لعنت بر خمینی} استفاده بهینه بنمایند تا روح این خون آشام هندی تبار در قعر جهنم لرزیده و مریدان مخلصش (مخ لس!) در هر کامنتی با این خواسته مردمی آشناتر شوند! لعنت بر خمینی!
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 09:15
shaboruz - پاریس - فرانسه
گریَم گرفت !
‌سه شنبه 9 دي 1393 - 12:37
amir-amir - تورنتو - كانادا
sharafYabi - بیمبه - انگولا. ممنون از اطلاعات شما خیلى متشکرم
‌چهارشنبه 10 دي 1393 - 03:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.