نگرانی مقامات آلمانی از افزایش "اسلام‌هراسی" در این کشور.

رأی دهید
m_r - سیدنی - استرالیا
با درود. هیچ کجای دنیا کشور و مملکت و خانه خود آدم نمیشود حتا اگه چندین پاسپورت هم داشته باشی‌. به عنوان کسی‌ که سال‌ها در آلمان زندگی‌ و با طرز زندگی‌ و افکار این‌ها آشنا هر چند متوسفانه روز به روز گروه‌های فاشیستی و طرفدار‌های آن‌ها از شمال اروپا کشور سوئد تا مرکز و جنوب اروپا یونان و ایتالیا زیاد تر ولی‌ فاشیست‌های لعنتی آلمان و طرفدار‌های آن‌ها از همه پستر و خشنتر . باید فقط گفت خدا را شکر که نسبی‌ فعلا وضعیت اقتصادی آلمانی‌ نسبت به دیگر کشور‌های اروپا بهتر اگه نه مثل گله آلمانی‌‌ها راه میفتدند و ضّد خارجی‌ تظاهرات هر چند آلمانی اصیل و نسل آن‌ها روز به روز به خاطر کمترین زاد و ولد در کشور‌های غربی در حال از بین رفتن است ولی‌ این قدر حسادت و از خود ناراضی دیگر چه رسد از خارجی‌ و شخص بغل دست خود.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 16:16
arian1 - ابادان - ايران
واقعا که مردم المان حق دارند که از ترویج اسلام ومسلمانان در کشور خود هراس داشته باشند. ببنید اسلام ونظام نجس ولی وقیح با کشور خودمان چه کردند وچگونه یک کشور اباد وازاد را به یک جهنم ویران تبدیل کردند. در ضمن اسلام با ترویج خرافات وافکار احمقانه در جامعه ومردم باعث عقب افتادگی انسانها می شود.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 18:02
ASTARA-1965 - آستارا - ایران
به یزدان قسم که هراس هم داره.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 19:26
اردشیر مقامی - وادوز - لیشتن اشتاین
همون چیزی که دولت آلمان می خواست ! بعد دوستان کامنت می زدند که چرا آلمان به مسلمونا این همه پا می ده.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 21:49
سامسونگ.لیمو - رم - ایتالیا
یعنی پست ترین و خبیث ترین نسل انسانها تو آلمانن . یه مشته وحشی خسیس و دزد و مکار . بدترین نسل توی دنیا به اینا تعلق داره و بس. کاری به این گزارش ندارم این موضوع شخصی و حس منه نسبت به این آلمانیایه آشغال
دوشنبه 24 آذر 1393 - 01:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.