شیر دادن اعتراضی مادران بریتانیایی به نوزادان در ملاءعام.

رأی دهید
karaji - گتنبرگ - سوئد
پستان راست این زنان با شعور بخوره تو سر زنان بی‌ شعور مجلس ایران !
دوشنبه 17 آذر 1393 - 00:53
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
هر کی هر غلطی کرد باید خبرش را پوشش بدین؟؟؟؟ یه مشت زن احمق بدون توجه به دلیل اصلی هتلدار با رفتارای پوپولیستی بچه ها را علم کردن تا هرزگی خودشون را ثابت کنن؟؟؟ (حکایت به نیزه زدن قرآن شد دوباره؟؟؟) منم از دیدن شیر دادن مادر به فرزند لذت میبرم. حرف هتلدار این نبوده که به بچه ها شیر ندید، اون گفته موقع شیر دادن سینه تون را بپوشونین چون دیدن سینه زن توسط برخی مردان مشکل دار باعث تحریک جنسی و یا در حالت کمش تحریک روانی آنها میشه. اصولا یه عده چنان ژشت روشنفکری مغزشون را پوکونده که اصلا این حرف من که سینه زن میل جنسی مرد را تحریک میکنه را هم قبول ندارن و احتمالا من را یه بیمار جنسی میدونن. اصولا در دنیای روشنفکران میل جنسی وجود خارجی نداره. اصلا میل جنسی در موردش حرف زدن بی کلاسیه. وقتی زن و مرد با هم کاملا برابرن دیگه میل جنسی به هم چه معنی داره؟؟؟ هم جنس گرایی خیلی هم شیک تر و باکلاس تره.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 04:39
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
شیر دادن مادر به فرزند یکی از قشنگترین صحنه های طبیعته که انسان کاملا محو زیبایی اون میشه. و تحریک جنسی به دلیل دیدن سینه زن در این مورد اصولا معنایی نداره. چون انسان داره یک مادر را میبینه و نه یک زن را. اما خوب باز هم نظر من اینه که بهتره زن سینه خودش را بپوشونه تا زمینه تحریک حتی برای یک نفر هم (که احتمالا مشکل روانی داره) پیش نیاد.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 04:50
جنگنده - تهران - ایران
واقعا جای تاسف داره که غربیها بیشتر از هر جامعه دیگری به فکر عریانگری و فساد و سکس هستند. به هر بهانه ای میخواهند اندام جنسی خود را نشان دهند و عقده گشایی و فساد کنند. به بهانه شکار نهنگ، خودشان را لخت مادرزاد میکنند، به بهانه گاوبازی، خودشان را لخت مادرزاد میکنند، به بهانه فمینیسم، خودشان را لخت مادرزاد میکنند، به بهانه مخالفت با مذهب،‌خودشان را لخت مادرزاد میکنند و به بهانه اینکه خدمه یک هتل حرفی زده اند به یکی، دسته جمعی میایند و اندامشان را در انظار عمومی بیرون میاندازند، خاک بر سر اون تمدن غربی و این انگلیسیهای بی فرهنگ و لا ا بالی.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 07:17
massoudoslo - اسلو - نروژ
عجب حرفای بی ربطی آدم میشنوه !! مادران باید آزاد باشند به بچه های اشان در هر جا و هر وقت که لازم باشد شیر بدهند ان هم به شکل طبیعی ان . ان رایس هتل و کارکنانش را باید ببرند تست روان پزشکی ! همه جای دونیا آدما و سنت های اشتباه وجود دارد که مخل آزادی و عقلانیت اند .
دوشنبه 17 آذر 1393 - 07:22
cyrus2501 - سیاتل - آمریکا
karaji لوده، تریپ روشنفکری هم میای!
دوشنبه 17 آذر 1393 - 07:44
rashin 83 - تورنتو - کانادا
وقتی‌ برای یک مادر گزینه‌های دیگه‌ای مثل شیر دادن از شیشه شیر در ملأ عام هست چرا باید سینه هاشو بندازه بیرون. بچه ندارم اما شخصاً ترجیح میدم یه بطری شیر خودم رو همراه داشته باشم تا وقتی‌ بچّم گشنش شد مجبور نشم لباسمو بدم بالا.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 09:05
فراوانی - قطر - قطر
بسیجیها تا کجا رسوخ کردند
دوشنبه 17 آذر 1393 - 11:27
*پسر شجاع* - تهران - ایران
بساط سبزی پاک کردنم به راه مینداختن تا محفل این جمع صمیمی بیشتر گرم بشه..ولی قیافه اون بچه به شیرخواره نمیخوره ماشالا میتونه یه مرغ رو درسته بخوره..
دوشنبه 17 آذر 1393 - 12:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
بساط سبزی پاک کردنم به راه مینداختن تا محفل این جمع صمیمی بیشتر گرم بشه..ولی قیافه اون بچه به شیرخواره نمیخوره ماشالا میتونه یه مرغ رو درسته بخوره..
دوشنبه 17 آذر 1393 - 12:04
karaji - گتنبرگ - سوئد
cyrus2501 - سیاتل - آمریکا جان منو ببخش که حال بکر و با تربیت و دیسیپلین خانوادگیت که سرشار از تربیت و حرفهای باکلاس بخصوص تو محیطی‌ که الان هستی‌ ( احتمالا حرف از پستان طور دیگری ابراز میشه و ف...و غیره اصلا مثل نقل و نبات نیست ) با کلمات لوده مانند ناراحتت کردم فقط امیدوارم از چیزی که رنج میبری هیچ بودن و هیچ انگاشته شدن نباشه که تو وادی حیرانی است.!! روزگارت نالوده
دوشنبه 17 آذر 1393 - 12:32
Princesse - تهران - پرژن
جالبه این موضوع به زنان مربوط می‌شه ولی‌ ساندیس خور‌های ۲ زاری زود زنبیل شون رو تو صف گذاشتن به شما‌ها چه ربطی‌ داره ???همه مواظب خودشون باشن مبادا شما ۲ زاری‌ها غسل واجب بشید ؟
دوشنبه 17 آذر 1393 - 15:13
aashena - اتاوا - کانادا
هر موقع زنی به بچه اش شیر میده این وضیفه همه اقایون هست که سرشون را پایین بندازند و نگاه نکنند تا یک کودک از لذت خوردن شیر مادرش محروم نشه. جالب اینجاست که هر موقع با چنین صحنه ای مواجه شدم فقط اقایونی که مسلمونی از سر و ریختشون میبارید زل زده بودند به خانم و اقایون به قول اینها کافر اصلا نگاه نمیکردند.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 16:11
اردشیر یکم - خوزستان - ایران
هر جا سخن از زنها می شود....حزب اللهی ها شتابان می آیند... آنها همه بدن زنان را عضو جنسی می بینند.....حتی از دیدن مادری که به بچه اش شیر می دهد تحریک می شوند...البته قبل از ظهور ادیان حیوان پرور ، پدران این ها جزو آدمیزاد بودند...
دوشنبه 17 آذر 1393 - 15:51
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
تبدیل شدن پستان در زنان به اندام جنسی امر جدیدی است که منطق خاصی ندارد و بر اثر تبلیغ فراگیر شده شیر دادن طبیعی به نوزاد فقط افراد بیمار را تحریک می کند
دوشنبه 17 آذر 1393 - 21:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.