قیام شبکه‌های اجتماعی علیه آزار جنسی زنان.

رأی دهید
Lolalola - پاریس - فرانسه
تعجب میکنم !! من ٢ ماه Bronx زندگى کردم بدترین محل نیویورک، ٦ ماه منهتن بودم متروهم سوار نمیشدم گرون بود (١٢٠ دلار براى ١ ماه) اصلاً یکبار هم کسى مزاحمم نشد !
شنبه 10 آبان 1393 - 14:58
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
تنها راه حل این چالش جنسی که کلام خداوند آن را کاملا و به بهترین شیوه آموخته، همان حجاب است که نه تنها زن را جذابتر، بلکه محافظت گر او هم است. آن دسته که نازچهره، سفید و خوش اندام (حوری) هستند، جامعه را به اغتشاش سوق نمیدهند و آن دسته که صفات دسته اول را ندارند مبرا از هدر دادن وقت و هزینه برای آرایش و بزک، هستند.
شنبه 10 آبان 1393 - 15:53
raha1984 - هامبورگ - المان
همه هم سیاه پوست بودنند !!! از مردهای اینطوری متنفرم
شنبه 10 آبان 1393 - 17:17
parasto68 - شیراز - ایران
این که بهترین حالته، تو ایران فحش های خیلی زشت و زننده میدن ، تازه اگر دخترا هم اعتراض کنن کتک میخورن . یا اینکه خودشونو به دخترا می مالونن. جدیدا که اسید پاشی مد شده. (( اگر مردی بیا ایران و زن باش))
شنبه 10 آبان 1393 - 18:30
humans win - فرایبورگ - سویسس
فدای آقا - اودنسه - دانمارک گوگولی مگولی ببینم مگه دانمارک همه با حجابن ؟ شما الان باید ایران باشی برای آقا .... کنی ! وسط بی حجاب ها چه میکنی؟ در ضمن در قرآن اصلا راجع به حجابی که ملا ها و تند رو ها راه انداختن حرفی نمیزنه . فقط میگه زنان زینت نمایی نکنن . نه که زن رو بکنی تو قوطی چون جناب عالی و امثال شما چشک چرونید . کی میشه تو فدای آقات علی چلاق بشی راحت بشیم از دستت ! رهبر شیطانی حکوکت شیطانی داره طرفداران شیطانی هم مثل تو داره . خوبه تو قرآن نوشته وقتی امثال خامنه ای میمیرن با کتک میبرن روحشون رو وای که الان دارن چه حالی به خمینی میدن .
شنبه 10 آبان 1393 - 18:30
نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان
فدای آقا تو هر موقع فتوا میدی سایت رو میریزی بهم همه ازت شاکی هستند بابا ول کن این سایت را برو تو خبر گذاری. فارس نظر بزار تا امسال خودت بخوانند کی ف کنند .اصلأ مگه آقاتون منع نکرده به نامحرم نگاه نکنی حالا میشینی انواع و اقسام این فیلمها رو میبینی جهت خودکفایی دیگه صداشو در نیار چه برسه که بخوای نظر هم بدی . دوستدار بقیه دوستان سعید بچه سلسبیل
شنبه 10 آبان 1393 - 18:49
paksan - آمریکا - آمریکا
این ویدئو عین شیادی هستش و از ده ساعت حدود چند دقیقه رو گلچین کردن و مشخصه دختره با اون شلوار چسب و باسن درشت اول میره چراغ میده با نگاه های شهوتی و زبان و پسرها رو دنبال خودش میکشه و بعد اینها هم همون قسمتی که دنبالش می آید و شروع میکنند به صحبت کردن رو نمایش میدهند.به نظر میرسه با زرنگی خاصی فقط پسرهای سیاه پوست مورد حمله قرار گرفتند چون اینها می دونند پسرهای سیاه و مکزیکی تبار قدرت و توان شکایت ندارند ولی اگر با یک سفید پوست اینکار رومیکردند شک نکنید شکایت میکردند که این دختر ابتدا آنها رو دعوت میکرده و دادگاه هم طرفدارشون هستش.
شنبه 10 آبان 1393 - 18:50
SHANA - خ - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک - انگار خیلی دلت خوشه .
شنبه 10 آبان 1393 - 19:41
saeed scotland - لندن - بریتانیا
پاکسان آمریکا درست گفتی کِرم از خودشه تو اروپا یا آمریکا درست راه بری هیچکس با کسی کاری نداره حالا اگه این . یارو تو ایران بود سه شماره میزدنش زمین
شنبه 10 آبان 1393 - 21:08
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
سیاه ها کلا خیلی باسن دوست دارند . به نظرم اول خود دختره مقصره بعد اون مردها.
شنبه 10 آبان 1393 - 21:37
جنگنده - تهران - ایران
لباس سکسی پوشیده علنا داره با طرز پوشش آمار میده بعد میگه چرا بهش متلک میندازن. خوب بی شرف چرا مردها را با اون نوع پوششت تحریک جنسی میکنی ؟؟؟؟؟ اگه عینه آدم لباس پوشیده بود هیچ اتفاقی براش نمیافتاد. این همه زن در این فیلم در پیاده رو قدم میزنند چرا کسی با اونها کاری نداشت ؟؟؟؟؟؟؟ واقعا دنیای احمقانه ای شده طرف لنگ و پاچه رو میندازه بیرون و تا فیها خالدونش معلومه و میاد درخیابان و مهمانی رژه میره بعد انتظار داره هیچ مردی نگاهش هم نکنه و تقاضای سکس هم ازش نداشته باشه البته این قضیه در مورد مردان ثروتمند متفاوت است و یک دلیل اینکه اینها بدنشان را در ملاعام عریان میکنند به تور انداختن مردان پولدار است.
شنبه 10 آبان 1393 - 22:12
جنگنده - تهران - ایران
در واقع کار اینها با کار فواحش هیچ فرقی ندارد هیچ, بلکه بدتر از کار فواحش است چون لااقل فواحش به همه نوع قشری سرویس دهی میکنند ولی این زنان با پوششهای جنسی که در خیابان راست راست راه میروند فقط به قشر ثروتمند پا میدهند و مانند این فیلم وقتی یک سیاه یا مکزیکی دنبالشان راه میافتد میگویند زن آزاری شده ولی اگر یک سفید پوست با بوگاتی جلویشان ترمز بزند با کله میپرند داخلش و این از هرزگی هم بدتر است.
شنبه 10 آبان 1393 - 22:13
danial nabi - استكهلم - سوئد
للللا - پاریس - فرانسه خب حتما زشتی دیگه، این که تعجب نداره..
یکشنبه 11 آبان 1393 - 00:47
danial nabi - استكهلم - سوئد
آمریکاست دیگه دهکده حرومان و فحاشان.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 00:54
marineboy - لس انجلس - امریکا
خدا را شکر که این اوباش بسیجی را اینجا راه نمیدهند وگرنه کارشان آزار و اذیت و تعرض جنسی به زنان و اسید پاشی به صورت این و آن بود!! خیلی زور میزنند بیایند اینجا را به گند بکشند اما اینها اینجور آشعالها را راه نمیدهند چون همه زیر و بالایشان را میدانند.
یکشنبه 11 آبان 1393 - 13:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.