واگذاری گشت ارشاد به وزارت کشور؛ قدمی مثبت برای زنان؟.

رأی دهید
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
مثله اینکه وزارت کشوردست ندارد در قتل و شکنجه وجنایت این ولایت فقه وحشی که گشت ارشاد به وزارت کشور واگذار شده است عجب کشف جدیدی کردند این مسئولان قاتل ودزد با ان رهبر چلاق تریاکی عجبا عجبا اب از سر چشمه خون الود است اینها اب حوض خونه را عوض می کنند رهبر نظام ولایت فقه وهمه مسئولان دزد وقاتل و دروغگو مسئول جهل وجنایت . هستند اینها یقه گشت ارشاد را گرفته اند مگه گشت ارشاد از کی تا حالا دستور می گرفته است
شنبه 25 آبان 1392 - 17:36
perser68 - فلوریدا - امریکا
حیف میشد اگه گشت ارشاد رو منحل میکردن!کلی‌ شغل از دست میرفت.الان اینجوری اتفاقا رنگ و لعاب تازه‌ای هم میگیره و زنان مارو دیگه تو ملأ عام با لگد پرت نمیکنن تو ماشین،تو زندان‌های قرون وسطایی به دادشون میرسند.از طرفه غربی‌ها هم پیام‌های تبریک که برای حسن ملیجک سرازیر میشه((:رژیم زن کش متحجّر!
شنبه 25 آبان 1392 - 18:09
farzad power - لوس انجلس - امریکا
اصلا گشت ارشاد یعنی‌ چی‌؟ تا حالا چند نفر ارشاد شدند، به غیر از اینکه جوانها را تشویق و تحریک بیشتر می‌کند. جمع کنید این مسخره بازی رو.هیچ کس نمیتونه تو این دنیا کسی‌ رو ارشاد کنه.تا کی‌ عقب مونده بازی .
شنبه 25 آبان 1392 - 18:42
birmingham - شیراز - ایران
این کجاش مثبت است ‌ای روحانی خائن ‌ای کفش بوس خمینی‌ای نوکر خامنه‌ای ‌ای اسلام زده مگه ملت ایران حیوان هستند که باید بهشون عمرو نهی بشه ‌ای اسلام زده‌ها‌ .آقا اسلام در ایران کار نمی‌کنه تا چه وقت حجاب به زور تا چه وقت نماز به زور کار نمی‌کنه .ملا عمرت تموم شد من از قدرتهای جهانی‌ می‌خوام که تحریم رو بیشتر بکنن تا شاید این ملت از خواب بیدار بشوند و مثل آتاتورک این آخوندها رو در جاه مستراب بریزند
شنبه 25 آبان 1392 - 17:55
arian1 - ابادان - ايران
perser68 - فلوریدا - امریکا. خیلی با کامنت هات حال می کنم واقعا می زنی توخال .
شنبه 25 آبان 1392 - 23:09
perser68 - فلوریدا - امریکا
arian1 - iran - abadan. متشکر از تو عزیز گرامی‌.من هم خوشحال و در عین حال خرسند که دوستانی‌ مثل تو به این امر واقع هستید که رژیم فاسد آخوندی ذره‌ای دلش به حال ایران و ایرانی‌ نمیسوزه و تنها راه بیرون رفت از این روز‌های سیاه،مرگ این رژیمه و نه چیز دیگه!
شنبه 25 آبان 1392 - 23:49
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.