حمله با کامیون به جمعیت در شهر نیواورلئان آمریکا دست‌کم ۱۰ کشته و ۳۰ زخمی برجا گذاشت

 از تصاویر اولیه‌ای که بعد از راندن کامیون میان جمعیت منتشر شده استرادیو فردا: مقامات شهر نیواورلئان در ایالت جنوبی لوییزیانای ایالات متحده می‌گویند بر اثر ورود یک کامیون به جمعیتی بزرگ در این شهر دست‌کم ۱۰ نفر کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های اولیه، یک کامیون در بامداد روز چهارشنبه ۱۲ دی‌ماه با سرعت بالا وارد جمعیت پرتعداد در خیابان بوربن واقع در محله تاریخی «فرنچ‌کوارتر» شد.

شاهدان عینی گفته‌اند راننده پس از توقف از خودرو خارج شد و به سمت مردم تیراندازی کرد که با واکنش و تیراندازی متقابل پلیس روبرو شد.

پلیس نیواورلئان در بیانیه‌ای کوتاه به شبکه سی‌بی‌اس آمریکا با تأیید این خبر اعلام کرد جزئیات مربوط به تعداد قربانیان این حمله هنوز در حال بررسی است.

گفته شده مجروحان به پنج بیمارستان محلی منتقل شده‌اند.

خیابان بوربن که این حمله در آن انجام شده یکی از مراکز گردشگری و تفریحی نیواورلئان است که معمولاً شاهد حضور جمعیت زیادی از مردم در شب شروع سال نو میلادی است.

این حمله در ساعات پایانی جشن‌ سال نو و ساعاتی قبل از شروع مسابقه فوتبال آمریکایی «آل‌استیت بول» انجام شد؛ این مسابقه در ورزشگاه «سزارز سوپردوم» در این شهر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود هزاران نفر در آن شرکت کنند.
تاکنون از هویت عامل یا عاملان این حملات و انگیزه آن‌ها اطلاعاتی منتشر نشده است.

این حمله در حالی انجام شده که ۳۰ آذر امسال زیر گرفتن جمعیت در بازارچه کریسمس در شهر ماگدبورگ در آلمان نیز پنج کشته و بیش از ۲۰۰ مجروح بر جا گذاشت.

این حمله با واکنش چهره‌های سیاسی آلمان و کشورهای دیگر روبرو شد.

مظنون این حمله که بازداشت شد مردی ۵۰ ساله به نام «طالب جواد عبدالمحسن» و اهل عربستان سعودی است که به عنوان یک فعال ضد اسلام در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شد و در شبکه‌های اجتماعی مطالبی در حمایت از حزب راست افراطی آلمان منتشر کرده بود.
+11
رأی دهید
-52

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    arian1 - ابادان، ایران

    وقتی که خبری از ترور و آدم‌کشی می اید بدونه تردیدی به مسلمانان فکر می کنیم و دین و آیین ادم کشی اسلامی. سؤال این‌جاست که آیا هنوز هم ادم احمقی هست که فکر کند اسلام دین رحمت و عطوفت است؟
    26
    169
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    arian1 - ابادان، ایران
    هر جا جنایت باشد اسم اسلام می درخشد!
    18
    138
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    arian1 - ابادان، ایران
    اسلام و بقیه ادیان دین رحت هستند ولی نه برای ما فقط برای رهبران و مبلغان دین از امام تا ربای کشیش و و. لعنت به هر دین آئین و کتاب دینی.
    12
    114
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا

    arian1 - ابادان، ایران
    اینکه شما اینطور قضاوت مس کنید نشانه بی انصافی مطلق و ناآگاهی شماست. وقتی از واژه زشت برای توصیف مسلمانان استفاده می کنید نشانه ناپاک بودن افکار و شخصیت شماست. همانطور که متوجه شدید یا نشدید در حادثه المان شخص ضارب یک فعال ضد اسلام بود. در غرب متاسفانه از این حوادث زیاد رخ می دهد و افراد مقصر اگر غربی باشند بیمار روانی شناخته خواهند شد و اگر مسلمان زاده باشند کل مسلمانان مورد توهین قرار می گیرند. وقتی مسلمانی مورد هدف قرار می گیرند شما بی تفاوت ب خورد می کنید و شاید احساس رضایت کنید. این روش شما شرط انسانیت نیست
    140
    29
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    کیانپور - ونکوور، کانادا
    یه سوال: مگه واژه قشنگ هم برا توصیف این دین ضد مردمی و خون آشام هم داریم؟ برو یکم تاریخ بخون و یه مروری در گذشته کثیف 1400 ساله اسلام بکن اکثر جنگها و کشتارها یا بین مسلمانان بوده یا مسلمان و یه دین دیگه.تو اگه تونستی فقط و فقط یه چیز خوب و مثبت در باره اسلام به من بگی من جلوی تو سر تعظیم میکنم. فقط یکی نه بیشتر
    14
    87
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    shirzan - برلین، آلمان

    کیانپور - ونکوور، کانادا
    تعصب رو بزارید کنار در بیشتر مواقع (اکثر موارد) تروریست ها مسلمون هستند متاسفانه اسلام یک دین خشن و ضد بشری است که عمری طرفدارانش رو در جهنم نگه میداره به این امید که وقتی مُردند به بهشت بروند (وعده سر خرمن). اینکه شما با این تعصب از اسلامی که خودش میگه با خون و شمشیر توسعه پیدا کرده باید گفت متاسفانه مذاهب بخصوص اسلام ویروسی هست که اگر انسان بهش دچار بشه درمان اش سخت و بعضی مواقع غیر ممکن است.
    14
    75
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    کیانپور - ونکوور، کانادا
    عزیزم اگر در غرب کسی چنین کاری کند به یقین بیماری روانی و یا مشکلات تربیتی دارد ولی در مورد اسلام این عملیات از دستورات مستقیم محمد سرچشمه میگیرند که خودش باتفاق علی بیش از 20000 نفر بیگناه را که با اسلام زاویه داشتند گردن زد. با دروغ هایش در مورد بهشت موعود و دیگر زشتی هایش که در مغزهای علیل متعصبین مسلمان باعث جنایت میشوند. بارها عرض کرده ام: فقط یک صفت خوب از محمد بگو و نقدا 1000 دلار در حسابت میریزم
    17
    70
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    arian1 - ابادان، ایران

    کیانپور - ونکوور، کانادا. معمولا من جواب سایبری های این سایت را نمی دهم اما واجب شد که یک استسنائی در اینجا قائل بشوم. مبارزه‌ مردم ایران تنها با اخوند و مزدوران آنها نیست بلکه مبارزه اصلی ما با ایدئولوژی و فرهنگ فاسد و ضد انسانی اسلامی است که صدها سال کشور ما را عقب مانده و ویران کرده است و اجازه‌ می دهد که عده ای آدم کش و دزد بنام دین میلیونها ایرانی را آواره و یا شکنجه و یا به قتل برساند.من وظیفه خود می دانم که با این دین اهریمنی تا ابد در جنگ باشم
    16
    73
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    محترم، از صفات نیک رسول یکی‌ این بود که در هفت سالگی عقد کرد لکن تا ۹ سالگی صبر کرد که دخول کند! لطفا هزار دلار مرا ایمیل کنید!
    17
    37
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    محمد آقای قصه ما در شش سالگی با عایشه ازدواج یا به عباراتی نکاح کرد و تا ۹ سالگی تفخیذ میکرد با عایشه یعنی مالیدن و جلو عقب کردن آلت میان رانها و بعد از ۹ سالگی هم دخول کامل خمینی هم در کتاب تحریرالوسیله مساله ۱۲ به تفخیذ با دختر شیرخوار سخن گفته
    15
    23
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    کلی مطلب از قران و کتب تاریخی معتبر از اسلام هست که شما بهتر از ما میدانی که اسلام و پیامبر چه ننگی است
    15
    28
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    دقایقی پیش از آن خبرگزاری سی‌بی‌اس به نقل از دو مقام دولت فدرال آمریکا گزارش داد که مظنون «اقدام تروریستی» بامداد چهارشنبه در نیواورلئان که منجر به کشته شدن ۱۰ نفر و زخمی شدن دست‌کم ۳۶ نفر شد، مردی ۴۲ ساله به نام شمس‌الدین جبار است.
    11
    23
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    sama128 - شیراز، ایران
    من نمیخوام از دین و آیین خاصی الان دفاع کنم ، که ندانسته و بدون مطالعه کسانی مخالفت کنند ، خیر ، ولی در وانت این شخص پرچم داعش بوده است ، در همه جای دنیا ممکنه همچین اتفاقاتی بیفته ، دیوانه ای ، مستی ، و.. دست به چنین عملی بزنه، ولی اینکه با پرچم مثل داعش ، مثل پرچم طالبان یا مثل القاعده چنین عملیات انتحاری و . انجام بشه ، واقعا یعنی چه ؟!؟!؟!؟!!؟ کشتن انسان ها ، که بری بهشت ، و در بهشت چه کار کنی ، حوری بازی و غلمان بازی ، آیا با هیچ عقل سالمی با هیچ منطقی با هیچ شرافتی با هیچ وجدانی این عمل کشتار پسندیده است ، آیا توصیه آن دین ، هر دینی که باشه آیا درسته ؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟! نفس خدا عشق و محبت است بخدا هیچ گاه خدا راضی به کشتن هیچ انسانی آنهم انسان بی گناه بدست کسی نیست . به اسم خدا این کثافت کاری این آدم کشی ها را تمام نکنید خدا هیچ گاه راضی نیست و دستوری نداده در کشتن بی دلیل مردم حتی با دلیل جز در محکمه در حضور عادلان و قانون عادل نه هیاتی کیلویی بکشی سربری عملیات انتحاری بکنی عده ای را بکشی که فقط برای بهشت سکس کنی خاک بر سر آن دینی که این توصیه را داشته باشد ،
    11
    25
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۹
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    کاری به محتوی دین وتوهین به آن ندارم.ولی یک ضرب المثلی هست باپوزش می گویند: طرف یه مثقال گ٭ توی شکمش نیست،بعد میخواد به شمس العماره ب...ه! یعنی طرف پیربوگندو توی خانه سالمندان زندگی میکند.حقوق سوسیالی بخاطرپیری می گیرد.(بقول خودش).پول پوشکش را دولت میدهد.کل دریافتی اش به ۶۰۰دلار نمی رسد،ولی حالا ۱۰۰۰دلار می خواهد ببخشد!.. یادش رفته که ازبی کفنی زنده هست!حماقت وحرف مفت یعنی این😀
    23
    21
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    عزیزان انرژی نگذارید برای پاسخ دادن به کامنت یکسری بیمار روانی بخیال خودشون موءمن! یارو میاد یک زری میزنه میره و دیگه هم کاری به پاسخش نداره! شما هم محل نگذارید و انرژی مصرف نکنید!
    18
    19
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    sama128 - شیراز، ایران
    شما صحبت از خدا میکنی ولی ایشون پیرو الله عرب است و داعش تمام اقداماتش بر اساس دستورات الله عرب و کتابی که الله نازل کرد بر پیامبرش یعنی قران، است و اگر قست هایی از قران و کتب تاریخی معتبر صدر اسلام را خوانده باشی میفهمی که این تروریست کاری نکرده جز یکی از دستوات اسلام را اجرا کرده پیشنهاد میکنم در یوتوب اسم اقای ایمان سلیمانی امیری را سرچ کنید طبق ایات قران و کتب معتبر اسلامی، اسلام را معرفی میکند
    15
    20
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    مریضی و بیماری و بعلت شکستن تخم مرغ هایت در غزه و لبنان و سوریه داری در آتش میسوزی. هر چقدر بیشتر جلزولز کنی و چرت بگوئی مردم بیشتر می فهمند که علاوه بر سست تنبان دیوانه تر هم شده ای. دامینوی شکست های چپولیسم ادامه دارد و قبل از اینکه سکته کنی از دکترت بخواه دوز دواهایت را بالاتر ببرد. من چپول نیستم که بعلت بافت حسادت و گدائی در وجودش یک قطره اب از دستش نمی افتد و فقط دست بگیر دارد. همین حالا هم باهمتم صد تا مثل تو چپول محتاج و گدا را رنگ میکنم
    19
    19
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    دیکگ به دیگ می گه روت سیاه؟ کلی شواهد تاریخی داریم از جنایات تزار روس و حکوکت کمونیستی شوروی بر ضد مردم خود و ممردم کشورهای دیگر. ۱۷ ایالت قفقاز ایران را چه کسی جدا کرد؟. ترکمنستان را چه کسی از ایران جدا کرد؟. حزب خاین توده از سوی چه کسی حمایت می شد؟. برای پنهان کردن جنایات خود دیگران را متهم نکنید
    9
    19
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    دین نداری لااقل آزاده باش. با یک تحقیق ساده در اینترنت متوجه می شوی که سن عایشه چقدر بوده. خمینی متعن جاسوس انگلیس که وظیفه اش بدنام کردن اسلام بوده. راستی خمینی بی سواد که عربی بلد نبود. تحریر الوسیه به زبان عربی نوشته شده بعد به فارسی ترجمه شده
    11
    19
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    مودب صحبت کن. شما که خود را ایرانی و پیرو گفتار نیک و پندار نیک و کردار نیک می دانی چرا فحاشی می کنی؟ . البته از پیروان سلطنت پهلوی بعید نیست چون با ج.اس در یک خط قرار دارند. بانو یاسمین پهلوی هم فحاشی می کنند
    15
    18
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    arian1 - ابادان، ایران
    سایبری خودتی. تهمت نزن.
    16
    16
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا. arian1 - ابادان، ایران. گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا. امروزه خشونت، ترور، ترس و وحشت به انحاء مختلف در همه جای دنیا وجود دارد. همگان با بهره‌گیری از وسایل ارتباط جمعی، شاهد اعمال خشونت‌بار با انسان‌ها و جهان پیرامون خود هستند و عموماً این رفتارها را به پیروان ادیان آسمانی، از جمله اسلام نسبت می‌دهند. در حالیمه اکثر جنگها و کشتارهای معاصر توسط دنیای غرب رخ داده مثل جنگ جهانی اول و دوم بمباران اتمی ژاپن کشتار بوسنی کشتار سرخپوستان آمریکا حمله به عراق کشتار مردم فلسطین و لبنان. عمدتا هم مسلمانان قربانی بودند در افغانستان عراق لبنان فلسطین ایران سوریه برمه چین و روسیه. حشر:٢٣)؛ «همان خدایی که جز او پروردگاری نیست. او فرمانروا، منزه، بی‌عیب و نقص، و. است» پس مسلمان، آن کسی است که صفت سلام به خود گرفته و پیغام صلح و آشتی برای تمام جهانیان دارد. او نمی‌تواند تروریست باشد. مائده:٣٢)؛ «هرکس انسانی را بدون ارتکاب قتل، یا فساد در زمین بکشد، چنان است که گویی همه‌ی انسان‌ها را کشته است، و هرکس انسانی را از مرگ رهایی بخشد،
    14
    16
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    ادامه. چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است». این آیه و آیات دیگر قرآن، از پیروان خود میخواهند به نجات انسان‌ها بشتابند و مایه‌ی امنیت و آرامش برای تمام انسان‌ها باشند. نوع‌دوستی و عواطف انسانی‌ای که این آیه مطرح میکند در مقابله با خشونت بشری و مانع خشونت است. کسی که معتقد به این آیه است هیچگاه حتی به مقدمات قتل هیچ انسانی برنمیآید. در اینجا کل انسان‌ها مطرح‌اند، نه فقط مسلمانان. پس اسلام، دنبال صلح و مصالحه و امنیت است. زیرا معتقد است همه‌ی انسان‌ها در حق حیات، مساوی هستند. در آیات مختلف، اسلام به صلح و زندگی مسالمت‌آمیز دعوت می‌کند:(بقره:٢٠٨)؛ «اى کسانى که ایمان آورده‌اید! همگى در صلح و آشتى درآیید». بارها صفا و صمیمیت را برای بشر خواستار شده و می‌فرماید: ( نساء:١٢٨)؛ «صلح و آشتی بهتر است». در مقابل واژه رحمت و مشتقات آن ٣٤٠ بار در قرآن تکرار شده است. یکی از رمزهای اساسی گسترش اسلام و گرایش سریع به آن، رفتار نیکو و کریمانه پیامبر صلی‌الله علیه وسلم است که خداوند میفرماید: آل‌عمران:١٥٩)؛ «از پرتو رحمت الهی است که تو با آنان نرمش نمودی و اگر درشت‌خوی و سنگ‌دل بودی
    15
    15
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    ادامه:. و اگر درشت‌خوی و سنگ‌دل بودی از پیرامون تو پراکنده می‌شدند». قرآن، هدف از ارسال پیامبر را مهر‌گستری و مهرورزی نه تنها نسبت به مسلمانان، بلکه نسبت به تمام موجودات اعلام داشته است،. مهم‌ترین‌ پیامد این کرامت، نفی خشونت و خونریزی است و این کرامت تحت هیچ شرایطی از انسان سلب نمی‌شود. بعضی از مفسرین منظور از این تکریم را اعطای عقل و آزادی بیان به انسان میدانند.(١٠) رحمت و مهربانی هیچ انسانی در تاریخ به اندازه‌ی مهربانی پیامبر صلی‌الله علیه و سلم‌ در فتح مکه قابل ذکر نیست؛ آنجا که جای انتقام بود و اهل مکه همسایگان بدی برای پیامبر بودند، او را تکذیب کرده، از خانه‌اش بیرون راندند، با او جنگیدند و. فرمود:«اینک بروید شما آزاد هستید». اسلام دین ضد خشونت و ترور و سرشار از امنیت و صلح است. آنها که از جهاد و قتال اسلام انتقاد میکنند، فهم صحیحی از روش جهاد و قتال اسلامی ندارند. در واقع، اسلام با این جهاد و قتال دنبال آزادی است. حق دفاع از خود و حق گفت‌وگو‌ و عرضه آزادی و دین، که حق محفوظی برای همه انسان‌ها است
    13
    16
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    منفی‌‌هایی‌ که چرت نویسی‌های توئ بیمار می‌گیرد به این معناست که جمیع کاربران اینجا، چه دارا و چه ندار، روزی چند بار به شمس العماره تو سر میزنند.
    19
    14
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    از اینکه تا ۱۸ سالگی نماز و روزه‌ام به جا بود شرمنده ام.
    18
    16
    ‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گرامی دنیا و هستی بر اساس انرژی و قدرت و زور بنیاد شده و البته حتی خورشید با انرژی دور خودش میگردد اما اینکه چون شما مسلمان دنیا امده و در نوزادی نافت را با اسلام بریده و در گوش تو از قبل از تولد به دروغ از رحمت های اسلامی گفته اند اینگونه نیست که اسلام را قسمت لاینفک بدن خودت بشناسی و حتی تاریخ و رویدادها را مغشوش کنی و چشمت را روی واقعیت ها ببندی. اسلام هرگز قسمت لاینفک هیچکس نیست. قسمت لاینفک بدن تو انسانیت است که میتوانی با حقیقت ان را سیقل بدهی. صحبت از کار دولت ها نیست. به غیر از اسلام هزاران زشتی در دنیا مشاهده میکنی. ضمن این که کسی که صد نفر را کشته باعث بیگناهی کسی که یک نفر را کشته نمیشود. اما اسلام یک عقیده است و عقیده را با عمل کرد یک دولت و کشور مقایسه نمی کنند. این همه زشتی را از اسلام و تعالیم و رفتار محمد می بینی و با کوشش بیهوده ان را قسمت لاینفک هویت خودت می بینی و با بازی با لغات می خواهی زشتی ها را به زیر فرش جارو کنی. خوشبختانه تاریخ اسلام چنان پر از جنایات مختلف و دستورات شیطانی و زشتی هست که ماله کشانی مثل شریعتی هم رسوا شدند.
    15
    21
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    ضمنا من کاری به بود و نبود خدا و علت تکوین هستی ندارم که هنوز علم در این مرحله سرگردان است ولی حالا که 1400 سال قبل نیست. مگر ان سنگ را که وسط مکه است نمی بینی؟ یعنی قادر نیستی بفهمی ان سنگ فقط بت خانوادگی خاندان قریش و نمی تواند خالق باشد؟ با هزار مغلطه ان سنگ را نادیده گرفته و با خود گول زدن بفرمائی که ان سنگ نماد است. ایا نمی بینی که تا ۸۵ درصد از قران دزدی و ترجمه از روی تورات یهودیان و چیزی بعنوان دستور از اسمان ها به زمین نازل نشده است!؟ حتی ختنه ی تو اقتباس از یهودیان است و یهودیان ان را بعنوان معالجه سوزاک از افریقا و مصریان گرفته و دستوری اسمانی نیست. رعایت اخلاقیات چه ربطی به عملکرد یک عده وحشی در 1400 سال قبل دارد که هیچ چیزشان اخلاقی نیست و جواب منطق را با سربریدن میدهند. ژاپنی های بی الله از هر مملکت الله مندی بیشتر اخلاقیات انسانی و نیکو دارند.عملکرد تزار چه ربطی به نزهت یک عقیده ی سراسر جاهلی و خون دارد؟
    15
    20
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    سن عایشه در کتاب صحیح بخاری که یکی از معتبرترین کتابهای اهل سنت یعنی صحیح بخاری چند سال ذکر شده؟ برو بخون البته در کافی کلینی هم امده ولی تو صحیح بخاری را قبول داری میدونم
    14
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    اینکه تزار روس و حکومت کمونیستی و هیتلر موسولینی چنگیز تیمور جنایت کردن شکی نیست ولی انها به نام دین جنایت نکردن و امروز هم جنایتهایشان ادامه ندارد ولی محمد با ایین و احکامی به نام اسلام جنایت کرد و احکام و قوانین دینش طالبانها بوکوحرامها داعش ها بوجود اورد زنان یعنی نصف جامعه مورد تحقیر قرار گرفتند تبعیض علیه پیروان سایر ادیان به عنوان کافر بوجود امد البته بخوام بگم زیاده از این دین
    12
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    من هم تا ۲۵ سالگی گه گاهی نماز میخواندم ولی مهم اینه که الان اگاهیم
    14
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    در مورد خشونت و شهوت رانی محمد ایات زیادی هست ولی حتی یک ایه از عشق در قران وجود ندارد ایات ۶۱ احزاب ۵۱ احزاب یک سوره تحریم ۲۲۳ سوره بقره ۲۴ و ۳۴ سوره نسا یک سوره تحریم در مورد شهوترانی محمد و پیروانش و برده داری و کنیز و ضدیت با زن با ترجمه و تفسیر بخون
    13
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    پبامبرت با یهودیان بنی قریظه چه کرد؟ همان روز کشتن مردان انها با زن یهودی که خانواده اش را کشته بود سکس کرد این را کتابهای معتبر اسلامی مثل مغازی واقدی و سیره این هشام و غیره میگن نه دشمنان اسلام توصیه میکنم ایات قران را با تفسیر بخونی
    14
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    دین نداری ازاده باش یعنی چه؟ این مطلب را از چند مسلمان پرسیدم ولی جواب نداشتن و خودشون هم نمیدانستن ولی من قبلا مسلمان بودم و بی منطق بودم و آزاد نبودم و فکر میکردم مردان از زنان برترند و اسلام نسبت به بقیه ادیان برتره طبق قران و احکام اسلامی الان همه انسانها برایم برابرند و انسانی برام برتره که عادل و منصف و صادق و واقع بین باشه نه مثل شما مسلمانا دروغگو و اهل تبعیض و مصرف کننده محصولات کفار هستید و خودتان هیچید و عشق زندگی در بلاد کفر و در عین حال به همین کفار بی احترامی میکنید به عنوان کافر و اگر قدرتی داشتید برده داری میکردید باهاشون مثل پیامبرتان
    14
    9
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    sama128 - شیراز، ایران
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    من با نظر شما کاملا موافقم ، در متن اولم به وضوح اشاره نکردم تا بلانسبت انسان ها با فهم و شعور یه مشت خر منفی ندهند ولی‌ بله ، از ابتدای عن قلاب ۵۷‌کلی آدم بابت لواط اعدام شدند ولی همین لواط در اسلام به اسم غلمان در بهشت آزاده نکته جالب اینه که از اول عن قلاب ۵۷ یک آخوند را که تخصصش لواط هست و باجناق بازی ندیدید اعدام بشه ، زنا مثلا در اسلام حرامه البته نه برای آخوند ولی پاش برسه به بهشت از صبح تا شب زنا ردیف و آزاده ، کلی آدم از ابتدای عن قلاب اسلامی بابت شرب خمر و فروش مشروب یا شلاق خوردند یا اعدام شدند ولی رسیدند بهشت از کنار نهرهای پر از شراب و عسل زارت و زورت میتونند بخورند و تلمبه بزنند . جالب‌تر اینه که اسم عیسی مسیح ۲۵ بار در قرآن خودشان آمده از او به عنوان روح الله و کلمه الله نام بردند ولی بعدش مسیحی میشه کافر و ریختن خونش حلال هستش، ابراهیم به دستور خداوند اسحاق را ذبح میکنه کلی پیامبر از نسل اسحاق در بنی اسرائیل ظهور می‌کنند ولی اسماعیل که بچه وعده نبوده بچه زن رسمی ابراهیم نبوده و بچه کنیز بوده هاجر ، جایش را با اسحاق عوض‌می‌کنندو صدها نکته مهم دیگر......
    15
    10
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    راستی زینب زن پسر خوانده محمد که محمد باهاش ازدواج کرد موقع ازدواج با محمد چند ساله بود؟ حفصه دختر عمر موقع ازدواج با محمد چند ساله بود؟ این ازدواجها هم برای پیمان و معاهده و صلح با قبایل دیگه بود؟ مگه زینب دختر عمه محمد و از یک قبیله نبودن؟ عایشه و حفصه که دختران ابوبکر و عمر بودند چه پیمان یا صلحی با قبایلشون بسته شد؟
    15
    10
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    sama128 - شیراز، ایران
    شما دقت کن دو حکومت صفوی و قاجار که فوق العاده مذهبی بودند از همه حکومتها بیشتر حرمسرا داشتن و لواط هم در این دوره ها خیلی عادی بود در دوره قاجار غلام بچه ها خیلی رواج داشتن و حتی یه نفر شغلش این بود که ما تحت این بچه ها را چرب میکرد در حضور شاه که اماده شوند برای شاه و فتحلی شاه که از همه شاهان قاجار مذهبی تر و خرافی تر بود از همه شاهان قاجار بیشتر اهل این عمل زشت بوده و تمایل داشته و اخوندهای دوران قاجار که بعضی از انها جز بزرگان شیعه هستند و در همه چیز مداخله میکردند ولی هرگز در این مورد اظهارنظری نمیکردن البته هر چی جامعه مذهبی تر باشه، لواط هم بیشتر رواج داره ولی معمولا پنهانی است ولی آن زمان پنهانی نبوده و قبحی نداشته
    7
    6
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    مذهبیون و چپول ها نانشان را توی یک تنور می پزند. یکی ناکار شده و طرف چپول دردش امده است.جالب است هر دو از شدت استیصال به بو کردن قبر مرده ها رو کرده اند تا کشف کنند که رطوبت باقیمانده کار کدام بی پدر و مادری هست و اثر انگشت بودار باقیمانده جای اب و گلاب است و یا اگر جای شاش یک سگ هرزه نباشد یک نفر که دیالکتیک های جبر تاریخی خیالی قرن هجدهم را نخوانده بی تربیتی کرده و بوق و کرنا و اتهام . شاش گِیت
    2
    5
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    جمهوری نکبت اخوندی در حال سقوط است و چون حزب الهی ها و چپول ها دارای ارزوهای مشترک هستند هر دو دردشان امده تا جائی که شاش گیت راه انداخته و سر قبر مرده ها سرک می کشند تا ببیند رطوبت روی یک سنگ اثر باران و گلاب است و یا احیانا یک سگ ولگرد بی تربیتی کرده و یا پرنده ای فضله انداخته و یا ادمی مست خودش را پشت یک سنگ خالی کرده است
    2
    5
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    خیلی سیرک جالبی است. همه شاش شناس شده اند. حزب الهی و مجاهد که قبر ادمیان کافر را نجس میدانند و با بولدوزر همه را از سطح زمین پاک میکنند افتابه به دست حرم رقیه و سکینه را در سوریه رها کرده و به صیانت قبور چپول های کافر و بی خدا در دیار کفر پرداخته اند. جل الخالق! معجزه پشت معجزه! اگر قرار است امام زمان از ته چاه نکبت ظهور کند حالا وقت مناسبی هست. البته امام زمان شاخدار چون امروزه حزب الهی باخدا و چپول های بی خدا در یک ظرف بوی شاش را مزمزه کرده و فتوا صادر میکنند. حالا قاضی صلواتی کجاست تا دم این سگ بی تربیت و یا گریبان یک ادم مست را بگیرد و به اشد مجازات اسلامی یعنی قطع سر با ذوافقار علی پخ پخ
    2
    6
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    جناب روسیه همچین از ازدواجهای پیمبر اسلام صحبت می کند انگار که یاد دربار تزار روسیه و عیاشی های آنان افتاده. زینب با زید اختلاف داشت وقتی طلاق گرفتن پیامبر او را مخیر کرد و او پیامبر را برگزید. حالا دو نفر با توافق با هم ازدواج مردند مشکل شما چیست؟. در مورد عایشه قبلا توضیح دادم. حفصه هم خود عمر پیشنهاد داد. قریش که فامیل پیامبر بود بیشترین دشمنی را با او داشت. مگر جریان او لهب و ابو سفیان را نمی دانید؟
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    sama128 - شیراز، ایران
    حالا شما حسودی نکنید. می گویم برای شما هم فراهم کنند :))
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مسکو جان. دین نداری ازاده باش یعنی اگر باور مذهبی نداری لااقل تهمت نزن دروغ نگو چون دیم مدار واقعی این پکارها را نمی کند. ولی انسان ناباور هر کاری ازدستش بر می آید. (مانند رهبران شوروی). شما این اندازه دارید دروغ می کگویید و تهمت می زنید چون پاسخی ندارید. اگر منطقی بودی با هم مثل دو انسان متمدن صحبت می کردیم. من به شما توهین نکردم ولی شما مرتب دروغ می گویید و تهمت می زنید. حالا تاواریش مسکو. از این حرفها گذشته. چطور شد به روسیه مهاجرت کردی؟ ویزای کشور دیگر نبود؟ یا واقعا چپگرا هستی؟.
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    راجع به یهود بنی غریظه قبلا توضیح دادم. شما همچین صحبت می کنی انگار در بطن ماجرا بودی و شاهد ماجرا. ای کلک....
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    تزار روس و حکومت کمونیستی و هیتلر موسولینی چنگیز تیمور به نام ایدیولوژی خود جنایت کردند که همان دین آنان بود.
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    نه صحیح بخاری و دیگر کتب حدیث را هم صد در صد قبول ندارم چون احادیث جعلی زیاد شده. حدیث گرایی ضد قرآن و باعث انحراف مسلمانان و تههیج اسلامستیزان است.
    2
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    قرآن تایید کننده تورات و انجیل است. البته به بخشهای آن که تحریف شده. ژاپن اگر پیشرفته است به لطف کار مسیولیت پذیری مدیریت صحیح و وفاداری و قانون مداری است. چیزی که در طرفداران پهلوی نمی بینیم. چون طرفدران پهلوی تمدن و مدرن بودن رو فقط در لباس و قر و فر و عشق و حال می بینند. اینکه شما فقط دروغ می گویید و تهمت می زنید آیا اخلاق است؟. نهضت درست است نه نزهت. چرا ایراد می گیری که پیامبر رسم ختنه را رواج داد در حالی که خودت می گویی مسیله بهداشتی در میان است. در اینجا وقت نیست که راجع به دستاوردهای تمدن اسلامی صحبت کنم. ولی با یک سرچ ساده در اینترنت اگر ضمیر پاک داشته باشی می توانی یاد بگیری.
    3
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    کدام کتاب را قبول داری؟ قران را قبول داری؟ البته اولین اهل سنتی هستی که صحیح بخاری را قبول نداری
    1
    2
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    خب الان پیروانشان کجایند؟ پیروان محمد که هستند و احکام ضد بشری اسلام طبق قران و دیگر منایع اسلامی را اجرا میکنند. پیروان انها کجایند و احکام و کتابشان کجاست و کسانی که مورد ازار قرار میگیرند و اعتراض میکنند چه کسانی هستند؟
    1
    3
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    البته میدانم اگر بحث سن عایشه را من مطرح نمیکردم هرگز نمیگفتی صحیح بخاری را قبول ندارم
    1
    3
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    مطالبی که تو بدون مدرک معتبر در مورد بنی قریظه توضیح دادی به درد خودت میخوره چون تو واقعیت برات مهم نیست و تعصب داری ولی من واقعیت برام مهمه وقتی تو صحیح بخاری معتبر را قبول نداری چطور دیگر منابع را قبول داری؟ دلم به حالت میسوزه
    0
    2
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    اگر جواب منطقی داشتی در برابر حرفهای من وارد حاشیه نمیشدی که من چطور به روسیه رفتم من که حتس یک مورد را بی مدرک معتبر نگفتم حتی ایات قران. چه دینی داری که راحت با مدرک صحیح میشه ثابت کرد دین ضد بشری و کثیفی است
    1
    2
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    در مورد سن حفصه و زینب گفتم چون گفته بودی زنان محمد سن بالا بودند عایشه هم که جای بحث نیست و در مورد پیمان و معاهد و صلح صحبت کرده بودی و من مثال زینب و عایشه و حفصه را اوردم کلا با دلیل ثابت کردم حرفات کامله پوج بود
    1
    2
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    چیزی که برام جالبه اینه که دین شما سراسر تهمت و ظلم و تبعیض و خشونته ولی شما میگی تهمت نزن؟ کدام تهمت؟ واقعیات اونم با مدرک از دین خودتان شد تهمت؟ مگه در کتاب خودتان قران راحت تهمت نمیزنه؟ تشبیه مشرکان، کفار و بی خردان به حیوانات مثل خنزیر و دیگر حیوانات چیه؟ اصلا ازاده بودن چه ربطی تهمت زدن دارد؟ چقدر شماها عقب مونده اید
    1
    2
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    عزیزم چرا عقیده و اخلاقیات و باورها را با عملکرد دولت ها و ملت ها قاطی میکنی؟ من دارم در باره ی مزخرفات قران که به ان دخیل بسته ای صحبت میدارم و چکار به پهلوی و طرز حکومت دارم. پهلوی خوب و یا بد به من مربوط نیست و نسل جدید حکومت مورد علاقه ی خودش را لحاظ می کند. ممکن است که کلمه ای را اشتباه نوشته ام و از شما تشکر میکنم چون من مغز جزمی ندارم و همیشه بی تعصب یاد میگیرم. موضوع ختنه را بعنوان مثال گفتم. 85 درصد اسلام از جمله داستان خلقت و ادم و حوا و ختنه دزدی و اقتباس از یهودیت و تورات و چیزی از اسمان ها به زمین نیفتاده است. دستاوردهای اسلامی خوب و یا بد ولی من می بینم حتی یک میخ طویله محصول این تمدن اسلامی نیست. با این همه چون انسان تابع پیشرفت و زمان است هیچ ادم عاقلی بعلت عقاید موروثی خودش را به نوک شمشیر و شاخک های 1400 سال قبل یک عده وحشی قفل نکرده و مطابق علم امروز جلو میرود
    0
    7
    جمعه ۱۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    دوست عزیز. در اسلام شیعه و سنی نداریم. این نقسیم بندی ها بعد ها در میان مردم ایجاد شد. من قرآنی و اهل عرفان هستم. سعی دارم راه ادبیات فلسفه و عرفان را ادامه دهم. اکثر احادیث را رد می کنم چون اغلب احادیث ساختگی است.
    1
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    اگر می خواهی اسلام پاک را بشناسی مقالات مهندس بازرگان و سید مصطفی طباطبایی را بخوان و ویدیو های ایشان را ببین. ویدیوهای شیخ نورجان میر احمدی (شیخ طریقت نقشبندی را در یوتوب دنبال کن)
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    گفتم که اکثر احادیث را قبول ندارم چون اغلب ساختگی است. راجع به سن عایشه قبلا توضیح دادم.
    1
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    در مورد یهود بنی قریظه توضیح دادم. سند و مدرک ارایه دادم. می توانید یک تحقیق ساده در اینترنت بنمایید. من تعصب ندارم چون من با پیروان ادیان دیگر ارتباط دوستانه دارم. دلت به حال خودت بسوزه. چون من به خداوند توکل دارم.
    1
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    صدها آیه از قرآن می توانم بیاورم که قرآن حق را می گوید و کلام خداست. مشکل اسلامستیزان ایرانی این است که مانند متعصبین شیعه ایرانی منابع غیر فارسی را مرور نمی کنند. ویدیوهای دکتر ذاکر نایک , علی دعوه , محمد حجاب , سید مصطفی طباطبایی مهندس بازرگان را ببین. کانال تمدن اسلامی در اینستاگرام رد شبهات در یوتوب را دنبال کن.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    حفصه ابتدا به عقد خنیس پسر حذافه درآمد و با او به مدینه هجرت کرد. خنیس در جنگ بدر کشته شد. عمر او را به عثمان و سپس به ابوبکر پیشنهاد کرد، ولی آنان از ازدواج با وی سر باز زدند. عمر شکایت آنان را نزد محمد برد و او قبول کرد که با وی ازدواج کند. ما باید هر واقعه را در زمان خود و شرایط فرهنگی آن زمان بررسی کنیم. در زمان پیامبر و در عربستان آن زمان وجود اختلاف سن مانعی برای ازدواج نبود. شرط ازدواج بلوغ و رصایت طرفین بود.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    دین اسلام کجا تهمت زده و تبعییض قایل شده؟ وقتی دشمان اسلام هر جور توهین را روا می دارند قرآن نیز با روش خود آنان برخورد کرده. اتفاقا قرآن می گوید با پیروان دیگر ادیان به نرمی سخن بگویید
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اتفاقا شما عملکرد بد برخی مسلمانان متعصب را ملاک قرار می دهید و کل مسلمانان را می زنید. آیا پیامبر اسلام قرآن رو از روی تورات و انجیل نوشته ؟. خود قرآن میفرماید: این مطالب در کتابهای آسمانی پیشینیان است ، کتاب ابراهیم و موسی. اگه معلم برگه امتحانی دوتا دانش آموز رو با هم مقایسه کرد و دید مضمونش شبیه هم است ، دلیلش تقلب از روی هم نیست ، بلکه هر دو منبع و مرجع آنان کتاب درسی و آموزه های معلم بوده است. اگر قرآن و کهب عهدین را خوانده باشید متوجه می شوید چقدر اختلاف جدی دارند. زیرا متاسفانه تورات و انجیل توسط دنیا پرستان تحریف شدند همانطور که معنا و مفهوم قرآن تحریف شده است توسط مسلمانان و آخوندهای دنیا طلب و اسلامستیزان ناجوانمرد.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا. در تورات اسحاق قربانی می شود در قرآن اسماعیل. در تورات شیطان حوا را وسوسه کرد و حوا آدم را ولی در قرآن شیطان هر دو فریب می دهد.در تورات به پیامبران نسبتهای زشت و گناعه داده می شود ولی قرآن از عصمت پیامبران دفاع می شود. در انجیل عیسی پسر خداست در قرآن پیامبر خدا. او به صلیب می رود ولی قرآن چنین قولی ندارد. در تورات حوا از دنده آدم آفریده می شود ولی در قرآن چنین نیست
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    تشبیه غیر مسلمانان به حیوانانی مثل خنزیر و دیگر حیوانات اسمش احترامه؟ یا دستور به کشتن افرادی که در جنگ نیستند و مثلا تبلیغ کردند علیه اسلام باید هر کجا دیده شدند کشته شوند؟ آداب و احکام برای بردگان و کنیزان، انسانی است؟ چرا هر کشوری که بخوان در انجا اسلام را اجرا کنند باید با حقوق بشر و حقوق زنان خداحافظی کرد؟ اگه هندوستان به جای ۱۳ درصد مسلمان ۶۳ درصد مسلمان داشت ایا دیگر صحبت از دموکراسی و ازادی و توریست و دانشجویان خارجی بیشمار در این کشور وجود داشت؟
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    هر کس می امد پیش محمد محمد هم یه نگاه میکرد و هوس میکرد و بعد ازدواج اختلاف سن مانعی نبود درست ولی کسی که پیامبره و دین جدیدی اورده نباید میفهمید کار درستی نیست؟ مگه درک نمیکرد اون بچه دختر هیچی نمیفهمه و از سکس هم لذتی نمیبره؟ چرا الله به محمد گفته بود مساوات را در سکس بین همسرانت اگه دوست داشتنی رعایت نکن؟ چرا ایات زیر شکم و سکس زیاده و زن شده کالای جنسی در این کتاب؟
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    شما که دنبال میکنی کانالهای این افراد را، در مورد سن زنان پیامبر نتونستی ثابت کنی که کم سن نبودن در مورد عهد نامه و صلح هم برات ثابت کردم که همش اراجیف بود و محمد به قبیله خودش و دختران دوستان خودش هم رحم نمیکرد و هر دختر و زنی که هوس میکرد میگرفت به شما توصیه میکنم در یوتیوب از صحبتهای ایمان سلیمانی امیری استفاده کن فرق ایشون با افرادی که شما گفتی این است که ایشون اهل فلسفه و سفسطه و این چیزا نیست و با مدرک و دلیل از ایات قران و تفسیر خود مفسران بزرگ اسلامی میگه و کتب معتبر صدر اسلام
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    شما از اهل سنت کدام قسمت از ایران هستید؟
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    عزیز گرامی خودت پاسخ خودت را داده ای: "خود قرآن میفرماید: این مطالب در کتابهای آسمانی پیشینیان است ، کتاب ابراهیم و موسی". درست نتیجه گیری کن. یعنی این کتاب ها با تغییراتی از روی یکدیگر کپی شده و چیزی جز برف و باران و نور و شهاب سنگ از اسمان ها به زمین نازل نشده است. خودت پاسخ خودت را داده ای بعد بعلت تعصبات موروثی در قبول حقیقت با خودت کلنجار میروی؟
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    شما در مورد یهودیان بنی قریظه منبعتون چه بود؟ منبع من سیره ابن هشام و مغازی واقدی بود و البته در منابع دیگر هم هست ولی این دو منبع که مورد قبول همه است منبع شما در حد منابع بی اعتبار شیعه هم اعتبار ندارد
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    در مورد شیعه شیعه گری ویدئوهای عباس چوبینه را ببین� شیعه با اسلام واقعی تفاوت زیادی دارد و به همین خاطر تروریست شیعه نداریم و زنان شیعه هم ازادی بیشتری دارند� در اروپا جاهایی که شیعیان هستند پوشش و ظاهر و زنانشان را ببین متوجه میشی به قیافه ادمیزاد نزدیکترند چون سنت اقا محمد و اسلام واقعی را اجرا نمیکنند -------------------- کاربر گرامی لطفا از کارکترهای ناخوانا همانند � � در نظرات خود استفاده نکنید. با تشکر
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    ببین دوست عزیز. من در این مدت طولانی که در کانادا بودم با مراکز اسلامی فرهنگی و اجتماعی زیادی سر و کار داشتم و براشون داوطلبانه کار کردم. در اینجا یک مرکز فرهنگی اجتماعی هست که به مهاجران و پناهنده ها خدمات ارایه می کند. هم به مسلمانان و هم غیر مسلمانان. اینطور هم نیست که همه مارحعین خانم محجبه باشند. بخش اداری آنان هم خانمهای محجبه و هم غیر محجبه کار می کنند. یک سازمانی هم وجود دارد که متخص متخصصین مسلمان است به نام مکس. برخی متخصصین خانم مسلمان این سازمان غیر محجبه هستند. اغلب مسلمانان آمریکای شمالی از دین برداشتهای لیبرال دارند. ممکن است محجبه هم باشند ولی متحجر نیستند. در اروپا متاسفنه یک اقلیتی وجود دارد که تحت حمایت پنهانی دستگاههای اطلاعاتی غرب هستند که رسانه های غربی آنان را بلد می کنند.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    عزیزم. شمنا که این کتابها را نخواندی. از آثار مسعود انصاری وب سایت زندیق و ذرفض کاویانی و چند کانال یوتوب برداشت کردی. من هم در اینترنت تحقیق کردم.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    اهل سنت نیستم. مسلمان قرآنی و اهل عرفان هستم.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    قرآن تایید کننده کتابهای پیشین است و مدافع آنان. اگر متابهای تورات و انجیل تحریف شده اند بحث دیگریست. برای آگاهی بیشتر وب سایت (منی پرافیت وان مسیج ) یعنی تعداد زیادی پیامبر ولی یک پیام را ببین. با رسم الخط فارسی نوشتم چپن در اینجا نمی شود انگلیسی نوشت.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    چرا باز دروغ می گی و تهمت می زنی؟ کجا پیامبر یک نگاه می کرد و هوس می کرد؟. سن عایشه رو قبلا هم گفتم چند ساله بود. شما از تورات تحریف شده که می گوید داوود با فریب زن شوهر دار گرفت (پناه بر خدا) و یا یعقوب که 99 زن داشت ایراد نمی گیری بعد ایراد می گیری چرا پیامبر اسلام به تعداد معین زن گرفته آنهم برای مصالح احتماعی و سیاسی. از خودت هم نمی پرسی چرا پیامبر اسلام فرزندی نداشت (غیر از فاطمه و دو پسر که در کودکی فوت کردند). در کدام آیه خداوند به پیامبر گفته در سکس مساوات را رعایت نکن؟. پیامبران هم مانند دیگر انسانها بودند فقط در دریافت وحی و اخلاق و تقوی و وعنویت از دیگران پیش بودند
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    پاسخ به شبهات سلیمان امیری داده شده. مثل فولادوند و فاضلی و مشیری سفسطه و تحریف می کند. قبلا هم گفتم حفصه و عایشه پیشنهاد خود پدرانشان بود. کی عهد نامه و صلح را ثابت کردی؟ فقط تهمت زدی.
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    الحق که مسلمان خوبی هستی؟ چه راحت دروغ میگی، کدام پاسخ به شبهات ایمان سلیمانی امیری را دادی؟ جناب سلیمانی امیری فقط از قران میگه و کتابهای معتبر و هیچ چیز از خودش نمیگه و این مسلمانان هستند که ناچارن بخاطر گندکاریها و خشونت و ظلم به زنان و پیروان سایر ادیان و مسائل زیر شکم، با فلسفه بافی و تفسیرهای مندراوردی اسلام را تلطیف کنند
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    ایه پنجاه و یک احزاب را بخون من در مورد سن عایشه از دو منبع گفتم و چون باعث شده کم بیاری میگی قبول ندارم این منابع را شما کدام کتابها را قبول داری؟ در مورد اینکه گفته بودی ازدواجهای پیامبر بخاطر معاهده و صلح و چنین چیزهایی بوده من گفتم ازدواج با زینب که زن پسر خوانده محمد بود و در اصل دختر عمه محمد و از قبیله خود او بود یا ازدواج با دختر ابوبکر و عمر بخاطر کدام معاهده و صلح بود؟ شهوترانی محمد با کنیزان را هم میدانیم
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    جناب محمد حتی نمیخواست بعد از مرگش کسی با زنانش ازدواج کند ان زنان موجود زنده نبودند؟نیاز به جنس مخالف نداشتند؟ نیاز به عشق نداشتند؟ در مورد قوانین برده ها کمی مطالعه کن و ببین چه ظلمی شده به انها در مورد تبعیض بین مسلمانان و غیر مسلمانان چه میدانی؟
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    منی پرافیتس وجود داشته ولی این پرافیت شما را مقایسه میکنم با پرافیت مسیحیان و تفاوت های زیادی میبینم در انسانیت و مردم داری و مهربانی در ضمن اگر فقط قران را قبول داری از کدام ایه متوجه شدی سن عایشه را؟ من ایات زیادی را هم ذکر کردم مثل ایه ۲۲۳ بقره و ۳۴ نسا ایه سه سوره نسا و چند همسری البته محمد خودش این ایه را اجر نکرد و زنان بیشماری گرفت راستی کدام زن حاضره شوهرش دوباره زن بگیرد؟ عشق چیست؟ وقتی زن و مردی که عاشق همدیگرند مرد میرود خیانت میکند یه زن دوم میگیرد ایا زن دیگر میتواند مثل قبل عاشق ان مرد باشد؟ ایا عشق را میشود تقسیم کرد؟
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    من ادعا نمیکردم که کتابها را خواندم ولی ازجاهای مختلف قسمت هایی که بحث برانگیز هستند ذکر شده و مسلمانات عزیز هم جوابی ندارند مثل اتفاقات سراسر ظلم و شرمساری محمد در واقعه بنی قریظه حالا شما میگی اون خانم زن رییس قبیله بوده یا دخترش مهم اتفاقی است که افتاده و زنان و دختران انها شدند کنیز و کودکانشان شدند برده ایا این کار ضد انسانی نبوده؟ چرا تبعیض بوده؟ چرا غیر مسلمان حق و حقوق برابری با مسلمان نداشته؟ اگه همون کانادا یک کشور مسلمان بود با مسلمانان معتقد ایا بقیه ادیان ازاد بودند؟ ایا تبعیضی نبود؟ اگر اسلام در هرجا طبق قران اجرا بشه زندگی برای بی دینان و بقیه ادیان سخت میشه
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    محمد چندین غلام بچه هم داشته است. بعلاوه با عروس و خاله ی خودش هم سکس کرده است
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    چرا اینقدر سفسطه و مغلطه میکنی تا میراث فکری اجدادی پدرت که به تو رسیده خدشه دار نشود. تورات و انجیل که بیش از صد غلط دارند هیچ اما محمد همان غلط ها را کپی کرده است و چیزی که از روی تحریف کپی شود میشود تحریف اندر تحریف. ضمن اینکه عیسی و موسی زشت کار نبودند و محمد زشتکاری را به نهایت رسانیده است. ضمنا تا 20 سال بعد از مرگ محمد اصلا قرانی وجود نداشت و قران فعلی دسته گل عثمان و تیمش است که عثمان و تیمش هر جا خواسته اند سخن خدا را قیچی یا به ان افزودهو قران فعلی را ساخته اند گه هیچ چیز بدیع و برجسته ای هم در ان پیدا نمی کنید
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    واقعا از غلام بچه و سکس مملی با خاله اش در کتابی و منبعی ذکر شده؟ البته گفته شده ممل پلنگ در جوانی اهل راهزنی و باج گیری بوده و حتی گاهی در مکه به مکان روسپی ها میرفته و آن کار دیگر میکرده
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    آقا یعنی چه میراث اجدادی؟ من دینم رو تحقیق کردم و بعد انتخاب کردم. برای همین از خیلی از رسومات و تحریفات که وارد دین شده پیروی نمی کنم و قبول ندارم. قرآن وجود داشت ولی به صورت کتابت در نیامده بود. برخی ها قرآن را حفط داشتند برخی به صورت نسخه هایی برای خود داشتند. نسخه کتابت امام علی در موزه موجود است. خود امام علی نسخه قرآن را کتابت کرد و احادیث و روایات مربوط به آن را نوشت ولی مردم نخواستند. در زمان عثمان قرآنها را جمع آوری و به صورت فعلی کتابت کردند. البته اشتباه بزرگ این بود که کتابت فعلی (که زمان عثمان صورت گرفت) بر اساس نزول سوره ها نیست. بعدها برخی محققین ترتیب سوره ها را جمع آوری کردند. چرا به پیامبر اسلام تهمت می زنی که زشتکار بوده؟ دلیل بیاور. فقط آثار مسعود انصاری و شجاع الدین شفا را نخوان. خودت هم تحقیق کن.
    4
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    جناب اگرمذهت باپدرت متفاوت بودیعنی باورت موروثی نیست وگرن در نوزادی مثل بیلیون ها نفر دیگر شستشوی مغزی شده ای. اما همه کار محمد زشتی است. ایشان هنرش در دیالکتیک گردن زدن بوده است. اما قبلا عرض کرم و شما مخصوصا نادیده گرفتی شما بیا و فقط یک صفت خوب از محمد بگو و نقدا 1000 دلار جایزه را که 35 سال است روی دستم باقی مانده به خانه ببر. شرط دیگری می اورم. فقط 4 خط حرف ارزنده و استثنائی از قران بیاور. اتفاقا علاوه بر اثارشفا بیش از 50 بار نهج البلاغه و 20 بار قران را خوانده ام. اثارمسعود انصاری را نخوانده ام. اما اصلا خواندن نمی خواهد. مگر باید 1000 صفحه کتاب بخوانی تا بفهمی گاو هندو خالق نیست!؟ وقتی ان سنگ پرستی را وسط مک و دروغ شق القمر و این همه جنایت و گردن زدن را از محمد ببینی دیگر می خواهی عقب چی بگردی!؟جالب است که گول زدن خودت ادامه دارد. میگوئی: "در زمان عثمان قرآنها را جمع آوری و به صورت فعلی کتابت کردند. البته اشتباه بزرگ این بود که کتابت فعلی (که زمان عثمان صورت گرفت) بر اساس نزول سوره ها نیست". اگر این ها دستکاری و تحریف نیست پس چیست؟
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    دوست عزیز ایشون اول در مورد سن عایشه یک منبع گفت که اصلا من جایی نشنیدم بعد که من منابع معتبر ذکر کردم میگه فقط قران را قبول داره و چیزی که میگه درقران نیومده در نتیجه نمیتونه اثبات کنه حرفش را. ازطرفی من از قران ایات غیرانسانی ذکر کردم و جوابی ندارد. این افراد صداقت انسانیت منطق و حتی شجاعت در ذاتشون نیست. خود من زمانی به این دین معتقد بودم ولی بعد از شناخت و آگاهی از این دین برگشتم ولی دوستی دارم که دقیقا مثل من این دین را میشناسه ولی میترسه حتی نقد کنه و میگه شاید بعد از نقد اسلام در خیابون تصادف کنم.
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    عزیزم دو مورد محتمل است. اول: ایشان ادم اخوند و یا مجاهد است و دستور گیرنده و حقوق بگیر دوم: ایشاندگم کامل مذهبی است و هیچ استدلال منطقی با دریل هم در این سیمان فرو نمیرود. در هر دو صورت ایشان را رها کنید و وقت خودتان را تلف نفرمائید. ایشان فکر میکند خدائی در اسمان این ها قلمبه انداخته است زمین
    0
    8
    ‌پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    جناب گفتگوگر 82 ساله. احوال شما؟ از آتش سوزی کالیفرنیا چه خبر؟ انسان باید دین خود را با تحقیق ومطالعه انتخاب کند. من منابع منتقد اسلام را سالخا پیش دیده ام و راجع به مطالب آنها مصالعه کردم. به نظرم درست نیامد. شستشوی مغزی شما شده اید که به بهانه میهن پوستی و مبارزه با جمهوری جهل و جورو فساد کل شریعت اسلام را با دیدی سطحی و عامیانه و غیر منصفانه مورد تهاجم قرار می‌دهید. مطالعه قرآن و دیگر کتابهای شما هم با دید سطحی بدون فکر عمیق صورت گرفته است مانند تندروهای اسلامی مثل داعش طالبان حزب الهی های رژیم خامه ای و القاعده (که البته با حمایت استعمارگران شرق و غرب به قدرت رسیده اند). در مورد تحریف قرآن:. شما حتما قرآن کریم را متفوت از قرآن مجید می دانید؟. نسخ قدیمی قرآن موجود است. لطف بفرمایید نسخ قدیم را با نسخ جدید مقایسه کنید. ببینید متفاوت است یا نه. «کتابشناسی عدم تحریف قرآن»، عنوان کتابی در ۲۷۵ صفحه و مشتمل بر بیش از ۵۰۰ اثر، پیرامون موضوع عدم تحریف قرآن است که توسط کاظم استادی تنظیم شده و در سال ۱۳۹۲ش منتشر شده است.
    2
    0
    دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا. ادامه بحث تحریف قرآن:. برخی از مهم‌ترین آثاری که از سوی عالمان شیعه در موضوع تحریف‌ناپذیری قرآن نگاشته شده: کَشف الاِرتیاب عن تحریف الکتاب، نوشته شیخ محمود تهرانی: گفته می‌شود اولین اثری است که در این زمینه منتشر شده است. برهان روشن؛ البرهانُ علی عدمِ تحریفِ القرآن، تألیف میرزا مهدی بروجردی: نویسنده، در این کتاب، دلایلی بر رد تحریف قرآن ارائه کرده است. صیانة القرآن مِنَ التحریف، تألیف محمدهادی معرفت: این کتاب مشتمل بر هشت فصل و دربردارنده این مباحث است: تعریف لغوی و اصطلاحی «تحریف»، دلایل عدم تحریف قرآن، دیدگاه برخی عالمان شیعه در موافقت با عدم تحریف قرآن، گواهی برخی صاحب‌نظران اهل‌سنت به پیراستگی شیعه از قول به تحریف قرآن، تحریفی که در کتب عهدین واقع شده، تحریف نزد فرقه حشویه، تحریف نزد اخباریان و نقد و بررسی دیدگاه نویسنده فصل‌الخطاب.
    3
    0
    دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    . باز هم داری دروغ می گی و تهمت می زنی. من با تحقیق در اینترنت و بررسی یکسری منابع (اگر نشنیدید مقصر من نیستم) پاسخ شما رو دادم. حالب شما می خواهید پند گیرید یا ملال. اگر صداقت وانسانیت نداشتم وقت نمی گذاشتم که تحقیق کنم و پاسخ شما را بدهم. شما کجا آیات غیر انسانی قرآن را ذکر کردید؟ من که بارها از قرآن مطلب آوردم. شما از این برگشتید چون ذات و مایه خوبی نداشتید. مانند بسیاری از مسلمانان سابق مسلمانان شناسنامه‌ای و محصول برداشتهای ارتجاعی و عقب‌افتادة سنت‌گرایان کشورهای خود بودید. امثال شما همین که چشمشان به دنیای دیگری باز می‌شود و از تنگنای خفقان سیاسی یا دینی خلاص می‌شوند با ضدیت هر چه بیشتر گذشتة خود را نفی می‌کنند، و از آنجائی که هر کس درک و برداشت و قرائت خود را از دین و مذهب، مساوی حقیقت دین تصور می‌کند ، وقتی در مواجهه با حقایق روزگار به واهی و بی‌پایه بودن اعتقادات مذهبی خود پی می‌برند، آن را به اصل و اساس دین تعمیم و تسری می‌دهند و می‌پندارند دین همان است که خود به آن باور داشته و عمل می کردند.
    3
    0
    دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    به قول معروف خدا در و تخته رو خوب با هم جور می کند. باز هم دروغ و تهمت می زنید. نه آخوندم چون بارها در همین سایت به آخوندها انتقاد کردم نه مجاهد. (این تهمت رو بارها شنیدم). بارها با استدلال با شماها بحث کردم چون تهمت زدید. اصراری ندارم که حتما ایمان بیاورید. شما مصداق این آیه هستید: . کسانی‌که کافر شدند، برایشان یکسان است که آنان را بترسانی یا نترسانی، ایمان نمی‌آورند. (بقره آیه 6). الله بر دلها و گوش‌هایشان مهر زده است و بر چشم‌هایشان پرده‌ای است، و برای آن‌ها عذاب بزرگی است. (بقره 7). در مورد حزب الهی های رژیم و تند روهای اسلامی هم می فرماید. گروهی از مردم هستند که می‌گویند: به الله و روز رستاخیز ایمان آورده‌ایم، در حالی‌که ایمان ندارند. (بقره 8). آنان (به نظرشان) الله و مؤمنان را فریب می‌دهند، در حالی‌که جز خودشان را فریب نمی‌دهند ولی نمی‌فهمند. (بقره 8). البته به نظر من شما و دیگر منتقدین در واقع یهودی تبار هستید که از مسلمانان کینه دارید (من برای یهودیان شریف احترام قایلم) یا بهایی هستید و قصد فتنه دارید
    3
    0
    دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    دوست عزیز به من توصیه کرد که جواب دادن به امثال شماها اتلاف وقته ولی ایات قران را یک بار دگه ذکر میکنم ۲۴ نسا ۵۰ احزاب در برده داری ۳۴ نسا کتک زدن برای سکس یک تحریم شهوت رانی محمد و قول محمد به سکس نکردن با کنیز ی به نام ماریه و نازل شدن این ایه ۲۲۳ بقره شهوت رانی مردان ۵۱ احزاب شهوترانی محمد ۶۱ احزاب خشونت اسلام. تفسیر هم نتونسته این ایات را تلطیف کنه.وقتی از جواب عاجز میشی میچسبی به آتش سوزی لس انجلس و یا سن و سال فرد. چه خبر از خاورمیانه سراسر مسلمان ویران که از زمان محمد ارامش ازش رخت بربسته؟ حتی در جاهای دیگه هم هر جا اسلام هست ارامش نیست از بنگلادش بگیر تا افریقا. در شرق آسیا یه نگاه به تفاوت ژاپن کره سنگاپور تایوان چین با اندونزی بکن ایا اگر ژاپن اکثریت مسلمان داشت امروز تویوتا هوندامزدا سونی و اجناس با کیفیت ژاپنی داشتیم؟ یه برند جهانی ساخت یک کشور مسلمان میتونی نام ببری؟ اگه هند هم مثل پاکستان مسلمانان در اکثریت بودند مثل پاکستان نبود؟
    4
    0
    دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    آنکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل "محمد" ابدالدهر بماند
    0
    7
    دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    تحریف نکن آقا جان. پارسی را پاس بدار و عبری را زاپاس بدار. آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند. مولوی هم می فرماید: هر چه گویم من به قدر فهم توست مردم اندر حسرت فهم درست. هر جه گویم باز هم تو کری باز هم حرف ناشنیده آوری
    0
    0
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    روسیه جان. من برای همه اینها جواب دارم. بارها هم به صورت مختصر به شما جواب دادم ولی شما وقتی قبول نمی کنی تقصییر من نیست. بارها به شما گفتم ملاقات مهندس بازرگان و ویدیوهای ایشان و همچنین ویدیوهای استاد طباطبایی را نگاه کنید. همه این شبهات پاسخ داده شده. خاورمیانه سراسر ویران؟ امارات بحریت قطر عمان و کویت رو برو ببین بعد قضاوت کن. آرلامش خاورمیانه رو غربی ها به هم زدند چون پول و منابع غنی در خاومرمیانه است. مگر نمی دانی کشورهای اسلامی سالها تحت استعمار غربی ها بودند. بعد هم که به ظاهر استقلال دادند یکسری از عوامل خود مثل خمینی و آتا ترک رو (پس از تجزیه عثمانی) به ریاست این کشورها گماشتند. الان بریتانیا و فرانسه آفریقایی از مستعمرات خود مالیات می گیرند. سنگاپور ؟ گوشه ای از موفقیت های خانم حلیمه یعقوب، . رئیس جمهور مسلمان سنگاپور. -300 میلیارد دلار در سال محصول ملی 6 میلیون نفر. - قوی ترین گذرنامه در جهان. - 85 هزار دلار درآمد شهروند سنگاپوری در هر سال. - بهترین فرودگاه در جهان. دوران نخست وزیری ماهاتیر محمد در مالزی رو مطالعه کن دوست عزیز.
    0
    0
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    عزیز جان حتما اصل شعر را بلدم ولی صورت فعلی مناسب رفتار و اخلاق شماست. حتی سوسک ها هم در طول 1400 سال متحول شده اند. حتی اهالی عربستان هم متحول شده اند اما دریغ از مخ های سیمانی
    0
    5
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گیرم حرف شما درست باشد. غرب متوجه شد مخ های اسلامی چقدر عقب افتاده هستند و سواری گرفت. خر که باشد خر سوار هم هست
    0
    5
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    من از شما سوال پرسیدم و جواب نداری و میگی برو ملاقات مهندس بازرگان و ویدئوهای طباطبایی😃 من توصیه میکنم ویدئوهای ایمان سلیمانی امیری را ببین چون مثل طرفداران دین ضد بشری اسلام فلسفه بافی نمیکند که توجیه کند مثلا چند همسری یا برده داری و نصف بودن دیه زن را بلکه از خود قران و کتابهای معتبر اسلامی میگه و فقط نقل میکند و توجیه و مغاطله نمیکند. فقط یک سوال، چرا محمد در هم خوابگی با زنانش ملزم به رعایت مساوات و عدالت طبق ایه ۵۱ احزاب نبود؟ همین را از ملاقات بازرگان پیدا کن. راستی اسم فریدون پارسی را شنیدی. در دوران قاجار به دستور محمدعلی شاه به قتل رسید ولی نمیتونستن قاتلانش قصاص و حتی محاکمه کنند، و جالبه ایشون مشروطه خواه بود و روحانیون مشروطه خواه مخالف محاکمه قاتلانش بودند،میدونی چرا؟ چون ایشون کافر بود زرتشتی بود و قاتلان مسلمان. از خودم بدم میاد که قبلا مسلمون بودم.
    0
    3
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    در مورد خاورمیانه ویران که گفتم بازم خوبه تونستی چند تا کشور پیدا کنی که ویران نیستند چون به لطف ارتباط خوب با بلاد کفر و اجرا نکردن اسلام در ارامش زندگی میکنند ولی جالبه در این کشورها چیزی به نام رای گیری و دموکراسی وجود ندارد و حاکمان مادام العمر مثل خدا زندگی میکنند و این کشورها هم تولید کننده علم و تکنولوژی و صنعتی نیستند و همانجور گفتم یک کشور مسلمان تولید کننده یک برند جهانی نداریم در مورد سنگاپور هم مگه این کشور، کشور اسلامی محسوب میشود؟ اگر این کشور مثل یک کشور مسلمان که بیش از نیمی از مردمش مسلمان بودند و فرهنگ مردم مسلمانی بود هرگز چنین پیشرفت نمیکرد. شما میتونی یک کشور مسلمان نشون بدی که بالاترین مقامش در پستهایی مثل ریاست جمهوری یا نخست وزیری، غیر مسلمانان در این پستها باشند؟ ولی هند با جمعیت بیش از ۸۲ درصد هندو رییس جمهور مسلمان داشت. کشورهای مسلمان زنان مسلمان هم دین خودشان را به عنوان نخست وزیر و رییس جمهور قبول نمیکنند فقط دو مورد استثنایی داشتیم ان هم بخاطر پدرانشان بود که قبلش سالها نخست وزیر بودند مثل پاکستان و بنگلادش.
    0
    3
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    در مورد مالزی هم یه کم تحقیق کن، این کشور جز کشورهای صنعتی و پیشرفته نیست ولی جز کشورهای خوب در حال توسعه است ولی کافیه مقایسه کنی با ژاپن و کره و چین و بگو چه برند و محصولی تولید میکنه و یا در چه زمینه ای در جهان شناخته شده است؟ خواهر من حدود ده سال ساکن مالزی بود و چندین بار رفتم، مسلمانان امور اجرایی را در دست دارند و اقتصاد مالزی دست چینی هاست.
    0
    3
    شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خدا را شکر که دست روسیه نیست مگر نه مثل شرق اروپا و ایران و کشورهای سوسیالیستی داغون می شد
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    حالا این اطلاعات رو از کجا آوردی؟ شما همان روسیه رو آباد کن. راستی زبان روسی سخته؟ فکر نکنم دولت روسیه پول یا کمکی به شهروندانش بکنه. فساد و جرم و نژاد ورستی هم درز روسیه بالاست. مراقب باش
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    شما همان روسیه رو بچسب. عقده هاتو سر مسلمانان خالی نکن. اگر می تونی به یک کشور بهتر مهاجرت کن (ببخشید پناهنده شو) . ایراد از سرزمینهای مسلمانان پیش کش
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    بله دیگه. برای همین هم شاهزاده رضا پهلوی از شماها سواری می گیره و در حالیکه مردم ایران هزار جور مشکل دارند همسرش ؟ یاسمین خانم از غذاهای آنچنانی اش استوری می زاره و اعتراض هم بکنی فحش می ده.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ماموری و معذور
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    چرا پناهندگان افغان به جای التماس کردن از ترامپ که به آمریکا بروند برای زندگی، از بن سلمان و یا بقیه کشورهای مسلمان نمی‌خوان که اجازه بده بروند در این کشورها زندگی کنند؟
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    این رو دیگر از خودشون بپرس. چرا آمریکایی ها به افغانستان حمله کردند و بیست سال این کشور را اشغال کردند و بعد تحویل طالبان دادند و خود فرار کردند؟. می دانی که طالبان توسط خود آمریکایی ها تشکیل شده بود تا بر ضد روسها بجنگد؟
    0
    0
    جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    وارد حاشیه نشو اصل بحث دین اسلامه و افغانها هم فقط یک مثال بودند از مسلمانان که دوست دارند در بلاد کفر زندگی کنند چون اونجا اسلام نیست دموکراسی هست تبعیض نیست تکنولوژی هست و خیلی چیزهای دگه
    0
    0
    جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    شما اصلا در مقدمات دموکراسی و گفتگوی آزاد مشکل دارید. راستی خود شما چرا روسیه رفتید و به کشورهای آزاد غربی مهاجرت نکردید؟
    0
    0
    یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    ببین اسلام چه دینیه که همیشه پیروانش از جواب دادن عاجزند و وارد حاشیه میشن. شما از یک کانادایی بپرس عربستان و ایران بهترند برای زندگی یا روسیه چه جوابی میده؟ حداقل اینجا زن و مرد برابرند تبعیض دینی وجود ندارد فقط در امور سیاسی مردم آزادی ندارند ولی در پوشش فرقی با کشورهای آزاد ندارند و کسی نمیگه فلان چیز حرام است و فلان چیز حلال
    0
    0
    یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    جناب روسیه. ما بارها به امثال شما جواب دادیم ولی شماها لجبازید و قبول نمی کنید. دیگر چطور باید با شماها صحبت کرد. شماها روی منطق خود پافشاری می کنید. اینجا دیگر بحث بی فایده است. یک یدیو راجع به روسیه در یوتوب دیدم. طبق این ویدیو در روسیه نژادپرستی زیاد است. اگر انگلیسی صحبت کنی جوابت رو نمی دهند. گروهای نژادپرست مزاحم خارجی ها می شوند. پلیس روسیه رشوه می گیرد و اگر رشوه را پرداخت نکنی دستگیر می شوی و به یک اتهام واهی به ایستگاه پلیس منتقل می شوی. اگر یک فرد روس مزاحمت شد نمی توانی به پلیس روسیه شکایت کنی. پوتین یک مستبد است و انتقاد از او جرم است.
    0
    0
    یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    من مطالب زیادی در مورد دین مطرح کردم و چند مورد را جواب دادی که حتی نتونستی منبع معتبری را بگی و من با مدرک جواب دادم و عاجز بودی از جواب مثلا آیه ۵۱ احزاب که کلا جوابی نداشتی و یا در مورد ایمان سلیمانی امیری که اسلام را فقط نقل میکند از قرآن و از کتب معتبر، احکام ضد حقوق بشر و ضد زن و ضد پیروان سایر ادیان را فقط نقل میکند ولی طرفداران اسلام باید با دروغ و فلسفه و سفسطه و حاشیه از اسلام حمایت کنند جالبه من باید بگم که لجبازی. البته چاره ای هم نداری چون وقتی جواب منطقی نداری خودبه خود لجبازی میکنی.
    0
    0
    یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    البته چیزهایی که در مورد روسیه گفتی تا حدی درسته. ولی من صحبتم از قوانین اسلام و ذهنیت اسلامی است که نه سیستم روسیه که هیچ وقت دموکراسی نداشته. من صحبتم اینه چرا پناهندگان افغان و خیلی مسلمانان دیگر به کشورهای اسلامی برای مهاجرت نمیرن؟ یا چرا از ادیان دگه تمایلی به زندگی در کشورهای اسلامی ندارن؟ البته در کامنتهای قبلی دقیق توضیح دادم در مورد حقوق مسلمان و غیر مسلمان ظلم به غیر مسلمانان و زنان که در هیچ مورد نتونستی جواب بدی. کامنتهای قبلی من را یک بار دگه بخونی و انسانیت برات مهم باشه غیر ممکنه دگه به این دین غیر انسانی معتقد باشی.
    0
    0
    یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    من با دوستان مسلمان اهل سنت هندی بارها بحث کردم اونایی که اهل مطالعه بودند و باسواد بودند و اسلام را خوب میشناختن میگفتن الله چنین مصلحت دانسته و ما باید بپذیریم و در درک و فهم ما نیست این چیزا مثلا در مورد ظلم به زنان و غیرمسلمانان. جدیدا ویدئوهایی از «من زئوس هستم » در یوتیوب دیدم پیشنهاد میکنم ببینی
    0
    0
    یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    آیه 51 سوره احزاب. «شیخ طوسى» گویند: زید بن اسلم گوید: این آیه درباره زنانى نازل شده که خود را به رسول خدا صلى الله علیه و آله بخشیده بودند و خداوند طى نزول این آیه به پیامبر فرمود: با هر کدام می‌خواهى ازدواج کن و هر یک را نمی‌خواهى ترک کن چنان که طبرى نیز این نظریه را اختیار نموده و این نیز بهتر است. کلمه‌ «تُرجِی»، از «ارجاء» به معناى تأخیر انداختن و «تُؤوِی» از «مأوى» به معناى مکان دادن است. این دو کلمه کنایه از طلاق و نگهدارى یا تأخیر و تقدم در همبسترى است. اجراى عدالت در میان همسران واجب است، ولیکن پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله به دلیل مشکلات فراوان و جهاد با دشمنان و تلاش براى جامعه، از طرف خداوند مجاز بود که موعد همسران خود را تغییر دهد، به جاى این که هر شب در منزل یکى از آنان باشد، چند شب پیاپى در یک جا بماند، بعد چند شب دیگر منزل دیگرى باشد. «1» البته بعضى مفسران این آیه را درباره‌ى اختیار پیامبر در کم و زیاد کردن نفقه همسران یا رد کردن تقاضاى زنان هبه‌اى و بعد پذیرفتن آنها و یا طلاق اولیه و رجوع ثانوى تفسیر کرده‌اند.
    0
    0
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    ادامه توضیح آیه 51 سوره احزاب. 1- براى افرادى که مسئولیت‌هاى سنگین دارند باید اختیاراتى ویژه گذاشت. «تُرجِی مَن تَشاءُ» (کسانى که عدالت و تقوا و عملکردشان براى همه روشن است، مى‌توانند در همان چهار چوب عدل و تقوا در زندگى خود تغییراتى ایجاد کنند. چنانکه همسران پیامبر صلى الله علیه و آله به موضع و تصمیم عادلانه آن حضرت درباره تأخیر و تقدم همخوابگى با هریک از آنان اطمینان خاطر داشتند.). - اختیارات پیامبر، به معناى نادیده گرفتن حق همسران نیست. «تقر اعینهن- لا. چشم همسر به دو چیز روشن مى‌شود: یکى نداشتن غم و دیگرى رضایت قلبى. «تَقَرَ أَعیُنُهُنَ وَ لا یَحزَنَ وَ یَرضَینَ». - راضى کردن همسر نباید مخصوص روزهاى اول زندگى باشد، بلکه باید همواره چنین باشد. «وَ یَرضَینَ». - جلب رضایت صد در صد چند همسر، محال عادى است، ولى باید چنان برنامه‌ریزى کرد که به این امر نزدیک باشد. أَدنى‌ أَن‌ . یَرضَینَ‌. - مرد باید درصدد راضى کردن تمام همسران خود باشد. «کُلُهُنَ». احکام الهى براى برقرارى عدالت و حفظ حقوق خانواده است، گرچه در دلها توقع چیز دیگرى باشد. «وَ اللَهُ یَعلَمُ ما فِی قُلُوبِ
    0
    0
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    دوست عزیز. من بارها پاسخ دادم ولی شما قبول نمی کنی. تقصیر من نیست. پیشنهاد می کنم ویدیوهای دانشگاه قران را ببین. ویدیوهای من زیوس هستم هم در همان یوتوب پاسخ داده شده است
    0
    0
    دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.