صحبت با ایرانی‌تبارها در همایش حزب دموکرات آمریکا : ترامپ خطری برای دموکراسی است

بی بی سی: آخرین شب مجمع ملی حزب دموکرات در شیکاگو آغاز شده و قرار است در این برنامه کامالا هریس سخنرانی خود برای پذیرش رسمی نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

در حاشیه این برنامه تعدادی از ایرانی‌تبارهای ساکن آمریکا در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی در مورد دلایل‌شان برای حمایت از خانم هریس توضیح داده‌اند.
+20
رأی دهید
-134

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان

    اینها از ترامپ و دمکراسی نمی ترسند از پولها و حالی که دمکراتها به رژیم ایران می دهند احتمال قطعش در زمان ترامپ وجود دارند می ترسند.
    11
    106
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Free Press - لندن، انگلستان

    لابد همون دموکراسی که بابا کارتر برا ایران آورد رو‌میگین دیگه؟ اره ترامپ برای اون دموکراسی مدنظر شما خیلی خطرناکه. کدوم دموکراسی؟از کی تا حالا دیکتاتوری آخوندی و دگماتیسم شده دموکراسی؟ این شعار دموکراسی کشکی بیش نیست برا به خطر نیافتادن جایگاه آخوندها. این ایرانی‌ها هم که آیت الله بی بی سی بهشون استناد می‌کننه تخم و ترکه همون آخوندها هستند که در صف اول جبهه در امریکا می‌خوان برا کاملن حریص رای جمع کنن. لعنت به شما خائنین فارسی زبان چون شما فقط فارسی صحبت می‌کنید اما ایرانی نیستید که چشمتان رو به این همه جنایت آخوندی میبندید.
    5
    87
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    نه قم خوبه نه کاشان لعنت به هر دو تاشون ( البته با پوزش حالت طنز به مردم خوب این دو شهر ) واقعیت اینه که ترامپ مدافع منافع مردم ایران نیست ، ترامپ قصد براندازی و‌جنگ‌نداره ، دوست داره ایران را با تحریم کامل به فقر مطلق برساند مثل کره شمالی ، امید ایرانیان طرفدار ترامپ اینه که رژیم اینگونه فروپاشی میکنه ، اما با توجه به حمایت چین و روسیه ، شاید سناریو کره شمالی پیاده بشه ‌میلیونها نفر در کمبود دارو‌و‌امکانات بمیرند ، دمکرات ها هم بهتر نیستند ، اینها همان کسانی هستند که شاه را برداشتند ، اسلام سیاسی را پشتیبانی کردند ، زیاد از حقوق بشر حرف میزنند ولی نه برای کشورهایی مثل ایران
    10
    40
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    یه چی یاد گرفتن دائما تکرار میکنن. کدوم دموکراسی؟؟ بایدن کمپین رو راه انداخت، مردم توی مقدماتی بهش رأی دادن، زدین انداختینش بیرون، این زنیکه رو بدون اینکه رأی بیاره کماشتین سر جاش. این دموکراسیه!؟ همیشه دموکراتها با موذی گری کارشون رو پیش میبرن و دائم هم مینالن که ما مورد تهاجم قرار گرفتیم. توی سه شب ٣٢٠ دفعه اسم ترامپ رو اوردن 😀🤣 اونوقت میگن ترامپ بد دهنه. شما سرتون توتوبره اخونداست، وگرنه دلتون واسه دموکراسی نسوخته
    6
    64
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    صدای خسته - بروج، بلژیک

    تمام ایرانیان ساکن آمریکا از عوامل ، مزدوران و خانواده حکومت‌های ایران هستند و سوپاپ اطمینان رژیم جمهوری اسلامی آخوندی هستند.دولت آمریکا باید همه آنها را از خاک خود بیرون کند تا روی خوش ببیند
    8
    48
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    siah76 - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    تو این مصاحبه شوندگان یه ادم سالم که منطقی حرف بزنه ندیدم مرداشون گی و زناشون هم لزبین. حقوق زنان#با هر کی میخای بخواب بعدش هم سقط جنین . مهاجران بیرون کنه=اقای بافهم مهاجر غیر قانونی...خطر برای دموکراسی= خیلی وقته دموکراسی امریکایی رنگ حناشو از دست داده. نمیخواد بعنوان دموکراسی سرتونو بکنین تو ک. همه.
    5
    38
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    اجازه است بود که چرا ترامف توزرد بود درآمد؟.چرا حمله نکرد ایران به؟! گفت بمباران برای ایران.است اینجا است که می شود.ترامف است. خیلی خوب.که چون ایران بمباران کرد. یا برعکس ایران بعد بمباران.شما کومنت هایی خواند که از زرتوشت می بوده باشد.فقط تقصیر۵۷تی شد.که نماینده شاخ الهی ها رفت ناراحت.چیرکها انداخت باید بیرون.مواظب باشید که ترس نکنید ازخیس!زنده باد ترامف.
    44
    7
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    گور پدر دمکرات و جمهوری خواه.ولی اگر نگاه کنیم یک درصدی از ایرانیان واقعا خیلی خوب در پیتی هستند.نه دمکرات دلش برای ایرانی ها میسوزد و نه جمهوری خواه.تمام مدت این جماعت بدبخت نشسته و دنبال ناجی است.واقعا آدم شوکه میشه جفنگیات این جماعت را میخواند
    2
    23
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    صدای خسته - بروج، بلژیک
    تمام ایرانی های آمریکا عامل رژیم هستند؟؟؟تو چی میزنی داداش؟؟شما یک هفت هشت تا مجنون جنس خراب استفاده میکنید ها.یعنی دو میلیون ایرانی عامل آخوند هستند؟؟تو و آن ۲۴ متبت یا عامل رژیم هستین و یا ساقی تان میخواد یک بلایی سرتان بیاورد
    3
    16
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    وقتی مشروب میخوری کامنت ننویس.
    3
    34
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    siah76 - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
    تو از نظر این یارو (صدای خسته) عامل و نفوذی جمهوری اسلامی هستی چون میگه همه ایرانیان ساکن آمریکا مزدور و سوپاپ اطمینان رژیم هستند.شماها مگر معنی کلمات را نمیفهمید یا خودتان را به خریت زدید.اول تکلیفت را با این که از تیمارستان بروج در نروژ بهت گفته سوپاپ مشخص کن.بعد من جواب را میدهم.
    6
    9
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    معنی ضرب المثل٭جواب ابلهان خاموشی٭. یعنی پاسخ ندادن به سخنان آدم های جاهل، یکی از کارهای مهم عاقلان است.
    24
    6
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    با این طرز کامنت نوشتن دارم به چلیپا امیدوار میشم حداقل اون فقط دیکته اش اشکال داره تو چپول که ادعا می‌کنی خیلی بارته دیگه چرا بقول هموطنی که برات نوشته بود خیلی بارته اما معلوم نیست چی بارته
    5
    26
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    من هم دقیقا میخواستم برا پیره زن چپول همین رو بنویسم البته این دانشمند معتقده ما دوتا یکی هستیم با اسم کاربری متفاوت بقول خودش خیلی با رشه و لی معلوم نیست چی بارشه
    4
    25
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آرش گرانه - برگن ، نروژ
    جالبه که خانوم چفیه ی حماس بر دوش دارد و آقا هم شبیه یاسر عرفات است تا ایرانیان (!!). کاملا هریس شدید ترین انتقاد را از ترامپ میکند که چرا قاسم سلیمانی را کتلت کرد است. استدلالش : قاسم سلیمانی علیه داعش جنگید و قهرمان بود. البته بسیاری از چپول های غرب معتقدند که همان بهتر که آخوند ها اینها را کنترل کنند یا همان بهتر که اینها را به جان هم انداخته همدیگر را بکشند. این منطق است که شیعه و سنی همدیگر را بکشند خوب است. وقتی بهشون میگی که کودکان خورد سال را در جنگ قربانی میکنند میگویند خوب این فرهنگشان است باید به فرهنگشان احترام گذاشت. یعنی این فرهنگ ایرانی است که قاسم پاسدار ها شش صد هزار کودک خورد سال ایرانی را در جنگ صدام و پسرعموی او خمینی گوشت دم توپ کردند. بله این فرهنگ ایرانیان است و دموکرات های آمریکا برایش احترام قائلند! یک آمریکایی در فروم فلسفه به چینی ها میگه: زرتشت گفته است اروپایی اسب به ایران میرود و قاطر برمیگردد. من هم در پاسخ گفتم - حضرت عیسی هم گفت اروپایی با "چیز" خر به آمریکا میرود و با بیبی ... (...دو سانتی) سرخ پوستی برمیگردد!
    4
    12
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    معنی ضرب المثل٭جواب ابلهان خاموشی٭. یعنی پاسخ ندادن به سخنان آدم های جاهل، یکی از کارهای مهم عاقلان است.
    25
    6
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    این نوشتار بنده کپی برابراصل کامنت های همان کسی است که استادش خطاب میکنی،همان کسی که دستمال کشی اش را میکنی،همان کسی که با سواد نیمه سنتی اش پروتیین زده به چهره شما شاه الهی ها!اگرخ. دارید یکی اتان بپرسد چرا این پیرفرانکفورتی اینقدر ناشی وپرازغلط وغلوط مینویسد؟یکی ر را ز مینویسد شما اوباشان بی دروپیکر تنبانش را بیرق میکنید،ولی بادمعده خودتان را خفه کن می گذارید؟....
    24
    9
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    آخه سیخ مرغ کلاغ نشان:توکه دست راستت به دست چپت میگه شکر نخور،چرا خودت روقاطی میکنی؟تو وامثال تو خیلی کاردارید تا بفهمید با که طرف هستی!همان کامنتی که برای سبکحال لوبیا چیتی نوشتم برو بخون تا حالیت بشه جریان چییه!تازه برو خوشحال باش که کلاغ صدایت میکنم وتحویلت می گیرم.شما شاه الهی ها برای همین ساخته شدید،که کسی چون دست انداز دستتون بندازه!برو این سبک نوشتن را که برای مسخره کردن شما اوباشان همایونی درج کرده بودم، از چپه نویس و تیوریسین خودتان یعنی زرتشت بپرس😛.خیطی اش روهم بفرست برای نورالزهرا😏
    26
    10
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اگر نوشته های جناب زرتشت تا هم فیها خالدون شما را میسوزانه، چرا پاچه من و سیمرغ را میگیرید؟
    7
    24
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ایشون به سنگ پای قزوین گفته زکی! اما من خوشحالم از اینکه هرچه بیشتر مینویسه، معرفی وجود بی مقدارش رو کاملتر میکنه. فکر نمیکنم بغیر از کاربر “بلوچ” کس دیگری برای مهملاتی که این مینویسه غش کنه!
    8
    23
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    دیگه مرض تو از قاطی کردن‌ گذشته به مرحله هاری و پاچه گیری رسیده. همین خیلی بارت هست که بارت چپ کرده و چپول شدی پیر حرفت تو که میگفتی من ابلهم و توی دانا نمیخوای جواب من رو بدی پس چرا زبونت رو نمیکنی تو .....خفه نمیشی
    7
    21
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    تو مگه شروع نکردی تفاله! گفتی مشروب نخور پاچه بگیر؟بعد لقب خودت را میگذاری روی دیگران؟یا اون سیخِ مرغ کلاغ نشان؟
    22
    6
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سبکحالِ دستمال بدست:این هم به اصطلاح کامنت جناب استاد ومغز متفکرشما اوباشان شاه الهی، پیرفرانکورتی!بیا ترجمه اش بکن.😁 ضمنا ."میدهند" نیست. "می‌‌دهند" است. "الان" نیست" الآن" است."میتواند" نیست . "می‌‌تواند" است."همش" نیست همیشه است. "بهش" نیست" به او" است. ادبیات مخلوطی از "ک. " حوزه و لمپن پرلتاریا تازه به دیگران هم ایراد می‌‌گیرد.
    20
    11
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    صدای خسته - بروج، بلژیک
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    اولا یارو اونیه که تورو ....دوما میگن فحش رو بندازی زمین صاحبش بر میداره حمایت توئه دره پیت. سوما اگه حرف من باعث درد ...شد .. 😁😁 ...🫵
    4
    1
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    معنی ضرب المثل٭جواب ابلهان خاموشی٭. یعنی پاسخ ندادن به سخنان آدم های جاهل، یکی از کارهای مهم عاقلان است.
    22
    8
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیخ مرغ کلاغ نشان: این همه دنبال بارنگرد!یک گوش درازی بود که یک کتاب مقدس داشت وبا بارش هم فرارکرد، اسمش هم حاجی محمدرضا اسلام پناه بود!کتابش هم انقلاب شاه ومردم نام داشت(البته اگرخودش نوشته باشد😜).حالا بروبگرد دنبال گوش دراز بابارش😝
    21
    8
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    گوش ....رو مدتهاست تو این سایت پیدا کردم اسمش پیر زن خرفت چپول هست
    8
    19
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیخ مرغ کلاغ نشان:تا حالاکه توی پاچه اتون رفته،چونکه فکرکردید با پیرزن عصا بدستی طرف هستید!ولی جلوی ضرر را هروقت بگیری نفع است.پس به جنب تا بیشتر توی پاچه اتون نره😏!....پس بپا نفتی نشی😜😜
    18
    9
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    عین خودت که تو پاچه ات رفته من سیمرغ آخه ....تو که معتقدی اسم کاربری نشاندهنده مشخصات اون شخص نیست پس چرا دائم اسم کاربری دیگران رو مسخره میکنی حالا ممکنه پیر زن نباشی اماخرفت چپول که هستی 🤮
    6
    17
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    معنی ضرب المثل٭جواب ابلهان خاموشی٭. یعنی پاسخ ندادن به سخنان آدم های جاهل، یکی از کارهای مهم عاقلان است.
    14
    6
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    این روانیِ چپول گمان میکنه که اگر همیشه آخرین کامنت رو او بنویسه خیلی قدرتمند هست و برنده مباحثه محسوب میشه و بهش جایزه میدند! همون طرز فکر بیمار “راسوی بی طرفدار” را داره. حالا اگر وقت عزیزت رو هدر کنی و جوابی بهش بدی، تا شش ماه هم که شده در پاسخ به کامنت هات چرند ردیف میکنه. گاهی اوقات بهترین عکس العمل کشیدن سیفون هست!
    6
    16
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    هموطن عزیز میدونم اما این چپول خیلی پرروه یک بیشعوری که خودش رو عقل کل میدونه و همه رو نادان خطاب میکنه تا بحال چندین بار ادعا کرده که کشف کرده من چندین اسم کاربری دارم به خودش اجازه میده هر توهینی بکنه ولی خودش حتی تحمل انتقاد رو هم نداره هر جا هم جواب کم میاره میگه جواب ابلهان خاموشی است و اینقدر هم احمقه که دوباره زیر کامنت من توهین میکنه یکی نیست بهش بگه .. چپول تو که میخواستی بحث نکنی دیگه چه مرگته عین مگس باز وز وز میکنی
    6
    14
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    برو پیر زن خرفت چپول تو خیلی بارته واسه همین هم هست که چپ کردی اینقدر هم مثل مگس وز وز نکن
    7
    15
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ببین دلقک سبکحال:بنده باج بده به شما اوباشان شاه الهی نیستم.کامنتها دربالا موجود است.من نه نامی ازتوبردم ونه کاری باهات داشتم.چراپاچه گیری کردی ونوشتی مشروب نخور؟نکنه توهم گشت نهی ازمنکرات هستی؟آخه چاپلوس مگرنمیدانی خودکرده را تدبیرنیست؟چرا توکاربقیه فضولی میکنی؟اون شلغم سیخ مرغ کلاغ نشان هم خودشوقاطی میوه ها کرده.لوبیا چیتی:ازسن پیرت شرم بکن! تاکی میخواهی چاپلوسی وخ٭لی این وآن رابکنی؟به غیرازاینکه بدوبیراه برای حاج محمدرضا اسلام پناه جمع بکنی،چیزی دیگه ای بدست آوردی؟دادمیزنم شما شعبان بی مخ ها نمیدانید با کی طرفی!من همه چیزم را ازدست داده ام،چیزی برای ازدست دادن ندارم.پس بهتره سرت توکارخودت باشه.فضولی موقوف
    16
    6
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    یک لیست از چیزهایی که خودت اذعان میکنی که از دست دادی: شرف، آبرو، محتویات جمجمه و مهم تر از همه وجدان بیدار و شجاعت برای اینکه اقرار کنی در طول زندگی بی ارزشت زیاد اشتباه کرده ای. همین ها باعث شده که مشاعرت را هم از دست بدی و به هذیان گفتن مبتلا بشی.
    7
    17
    شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    معنی ضرب المثل٭جواب ابلهان خاموشی٭. یعنی پاسخ ندادن به سخنان آدم های جاهل، یکی از کارهای مهم عاقلان است.
    14
    6
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    معنی ضرب المثل٭جواب ابلهان خاموشی٭. یعنی پاسخ ندادن به سخنان آدم های جاهل، یکی از کارهای مهم عاقلان است.
    13
    7
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بله سبکحالِ پیر مفلوک: بنده اعضای خانواده ام را درحکومت توتالیتر شاه خودکامه وخمینی جانی ازدست داده ام،بنابراین چیزی برای ازدست دادن ندارم.اینجاست که دیگرنه باجی به توی شاه الهی وآخوندها خواهم داد ونه دست ازافشاگری شما جانیان برمیدارم!آن وجدان وشرفی که تونام میبری،فقط دراصطبلِ شاهی وحوزه خمینی وجود دارد.بنابراین کله ای که مغز فعال تویش نباشد،نتیجه اش آدم فضول ودلقکی میشود چون تو!آیا آدم عاقل دراموردیگران دخالت میکند؟دلقک لوبیا چیتی پاچه بگیر!مگر تونبودی چون گشت آخوندی دخالت کردی که مشروب نخورم؟حالا نتیجه این همه کشمکش چه شد؟چه بدست آوردی؟یا اون ٭سیخ مرغِ کلاغ نشان٭ که سوادش تارعنکبوت زده،هم مثل توشده ....بی مصرف.ای نورالزهرا:پس یادبگیر سرت توی آخور خودت باشد.
    12
    8
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیخ مرغِ کلاغ نشان!به بعضی آدم های خسیس میگویند که طرف جیبش تارعنکبوت زده!بنابراین اگرکسی چون تو که مغزآکبندی دارد،بهت باید گفت که مغزت تارعنکبوت زده😂.کسی هم که بار داشت وبعداز۳بارفرار درنهایت چپه شد وبارش کتابی بنام انقلاب شاه ومردم بود،کسی نبود به جزءدرازگوشی بنام حاج محمدرضا اسلام پناه یا پدربزرگ نورالزهرا😝
    12
    8
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    شعری جدید ازشاعر در وصف شاه الهی ها:. (خبری ازشاه اسلام پناه نیست، بیا برگردیم---- این ره درباروطلا نیست،بیا برگردیم.)---(به امام داود وابگذاریم،شاه نوه اش شد نورالزهرا----حیف مانیست؟بیا برگردیم)--(بین راه وطن و راه دربار گم شده ایم --- دستمان قبله نما نیست ،بیا برگردیم)--(در وطن سایه خدا مردک بود چون شاهی ---دیگر این راه وطن نیست؛ بیا برگردیم)---(شمعِ کاشانه ودربار حرام است به مسجد سوزد----ره درست است و یا نیست بیا برگردیم)--( شاه اللهی وریش الهی همگی باجناق چون درآغوشند-----بیش تاخیر روا نیست بیا برگردیم.)
    12
    10
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    پس مثل .....پاچه نگیر و مثل ....وز وز نکن بیچاره تو که میگی باج نمیدی یک عمره داری به آخوند دوزاری باج میدی که همفکرات رو قلع و قمع کردند و خودت رو با یه تیپا انداختن بیرون آخرش هم میگی یک موی گندیده آخوندا رو با شاه عوض نمیکنم. خلایق هر چه لایق
    7
    10
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ (سیخ مرغِ کلاغ نشان):برو دنبال علتها بگرد،شاه پفیوز تو چندبار پا به فرارگذاشت؟چرا این حاجی محمدرضا پهلوی ملقب به اسلام پناه تو موقع فراردنبال سوراخ موش میگشت؟چرا موقع ۵۷ به گ٭ه خوری افتاد وگفت:صدای انقلاب شمارا شنیدم؟حالا من رو با تیپا انداختن؟خیلی خوب شما شاه الهی های لومپن تیپا نخوردید!پس منتظرچه هستید؟چرا نمی روید قدرت را دردست بگیرید؟نکنه وکالت مجدد میخواهید؟شما زورتان فقط به هالومیرسد.بنده با افتخار وآواز بلند می گویم که درودبرج.ا. که چهره شما لات های سلعنت طلب را شناساند.حزب الهی درمقابل شما پاچه بگیران دریده ویاغی هزاران شرف دارند.
    13
    12
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    تو که قرار بود زبونت رو ...... و دیگه وز وز نکنی باز اومدی به وراجی پیری چپول وقتی یه زری میزنی حداقل رو حرف خودت باش من اگر بخوام برا توی ... هر چی بگم یاسین ....خوندنه با این که خیلی وقتم رو میگری هزار بار هم چرت بنویسی جوابت رو میدم
    7
    12
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بی‌... تو که شاکی هستی این و اون بی تربیت هستند یک نگاهی به مطالب خودت بنداز. یک بار دیگه هم بهت گفتم اگر فک و فامیلت هم مثل خودت چپول بودند حقشون بوده که بعنوان خائن اعدامشون کنند. پس نگو که بخاطر عقایدت با شاه بدی بلکه دنبال انتقام کور هستی هر چند حرفهای من یاسین به گوش .... امثال تو بخاطر انقلاب پنجاه و هفت باید از ملت ایران شرمنده باشید اما انگار پر رویی تو ذات اته
    11
    11
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ(سیخ مرغ کلاغ نشان)نونت نبود،کاهت نبود،تورو کی گفته به این...!مگرمن کاری بات داشتم؟اسمی ازت بردم؟چرا پریدی وسط وفضولی را شروع کردی؟مجبوری مگه دخالت بیجا بکنی؟توچقدرشیرین عقل هستی که درک نمیکنی مطلب بالایی من بافارسی بد چه میباشد؟مگه داریم کسی همه اش خوب بنویسد بعد بزند برسرفعل وفاعل؟دریک کلام بگویم:۱-فهم من به اندازه نفهمی تو نیست.۲- همان اعدام ها ک٭ شاه شمارا پاره کرد.۳-یاد بگیر سرت توی کارت خودت باشد.وقتی توهین وفضولی میکنی،انتظارنستله را هم نداشته باش.
    11
    11
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ...بمیر بابا! من اون زیدی که تو میگی اصلا نمیشناسم وقتی هم چرت و پرت مینویسی باید انتظار داشته باشی کاربران دیگه بگن این متن یعنی چی در ضمن هر کس میتونه قسمتی از یک متن رو بهم بچسبونه و ادعا کنه که این حرف فلانی هست ظاهرا خودت این طرف رو دنبال میکنی آخه چپول تو باید بدونی که اکثر مردم ایران تره هم برا شما و افکارتون خرد نمی‌کنند و از شماها و عقایدتون بیزارند. حالا هی بشین واق واق کن. ضمنا مگه خودت خودت رو تحویل بگیری آنقدر هم وقت مردم رو نگیر
    7
    7
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    کاری که من و سیمرغ در اینجا انجام دادیم دخالت و فضولی نبود. قیچی کردن و ادب آموختن به یک روانی‌ هتاک بود که آدم بشو نیست. البته این به این معنا نیست که باز هم تلاش نخواهیم کرد که هربار اقدام به چرند نویسی میکنی‌ سکوت کنیم و تو را راحت بگزاریم که مثل ۵۷ باز تلاش کنی‌ که جوان ایرانی‌ را گمراه کنی‌. برای صدمین بار هم یادآوری می‌کنم که وقتی‌ اقوامت به ترور پاسبان بیگناه دست زدند محکوم به اعدام شدند. در هر حکومتی مشابه چنین مجازاتی برای مجرمین در نظر گرفته میشود. حالا باز بیا و چند خط مزخرف در مورد اعلاحضرت و پهلوی‌ها و بخصوص نورالزهرا وز وز کن تا باز بهت بخندیم!
    8
    7
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سبک مغز جان !تو میتوانی بمن و خانم پیرزن فحش بدهی چون میدانم سخت در انتها آتش سوزی داری ولی خواهشاً جوک نگو 🤣🤣🤣جناب زردپوست تو فارسی بلد نیست بنویسد که ما را بسوزاند.نمونه سخنان حکیمانه زردپوست.ما اصلا نفهمیده اصلا چرا؟ معصومه دربانی با اسراییل رفته پاچه خواری هندوستان 57تی🤣🤣🤣🤣🤣برو سبک مغز به کمک گاو جاویدان که در حال لیسیدن راست روده نورالزهرا است.تو هم با راست روده معشوق زن علیاحضرت یعنی اعتماد مشغول باش اموراتت بگذرد 🤣🤣. ا
    9
    9
    یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    سیمرغ (سیخ مرغ کلاغ نشان)توباید ..بکنی موضوعی یا چیزی را که نمیدانی بپری وسط و توهین بکنی؟ تو چه دلباخته به سیستم شاه الهی ها ی پاچه بگیرهستی که هنوزبرعکس نویس فرانکفورتی یعنی زرتشت کشک نویس ازفرانکفورت را نمیشناسی؟بهش میگی زید😝؟معلومه که بقول خمینی خیلی ....!تومیگوهی که متن چسبونده شده؟آخه وزغ: توچقدر شوتی؟این طرف اسطوره چرندنویسی وبرعکس نویسیه،دهن گراماتیک زبان فارسی را سرویس کرده،مطالبش با تاریخ وساعت ثبت شده،بعد توچرت میگی؟اگرکمی عقل سالم داشتی(که نداری)اینقدرخام نظر نمیدادی.قبل ازهر..... با سبکحال که ازتو استفاده ابزاری میکند،مشورت بکن تا خیط نشوی.چونکه سبکحال دستمال بکش فرانکفورتیه!بگویک دستمال سایز مینی هم برایت سفارش بده😝
    7
    5
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۱-لزومی نیست توکسی رو ادب بکنی!حزب الهی های خمینی دخالت خود دراموردیگران را چون توموجه میدانند.۲-شما شاه الهی چون ریش الهی ها حق مسلم خودمیدانید بعداز کشتار مخالفین خود به یک اصول پایبند باشید!بگوییدمخالفین یا تروریست بوده اند یا ضدانقلاب!تاکید مجدد میکنم که فامیل های اعدامی من ترتیب دهنده والاهرزه اشرف پهلوی بودند.تومیتونی ازمعشوقه های زنده اشرف بپرسی!
    7
    5
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سبکحالِ دستمال بدست:گرچه خ٭٭٭٭لی تنها هنرتواست،ولی این متن زید(بقول سیخ مرغ کلاغ نشان) که از پیر فرانکفورتی هست!بیا ترجمه اش بکن.😁 ضمنا ."میدهند" نیست. "می‌‌دهند" است. "الان" نیست" الآن" است."میتواند" نیست . "می‌‌تواند" است."همش" نیست همیشه است. "بهش" نیست" به او" است. ادبیات مخلوطی از "ک. " حوزه و لمپن پرلتاریا تازه به دیگران هم ایراد می‌‌گیرد.
    7
    5
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    تو دوباره با یک آی دی جدید آمدی؟؟ پس مساوات از ایتالیا و .... جاویدان از هامبورگ و دهها ای دی دیگر چی شد؟ 😂😂😂پدر بزرگ یک زمان بخودت استراحت بده .شاید فرجی شد و آدم شدی..بعید میدانم البته ولی هیچ چیز غیر ممکن نیست.اینکه هی ای دی ات را می‌بندند یعنی فحاشی ات.....🤣🤣🤣🤣 حالا هم ول نمیکنی و هی با نام جدید میایی😂😂یعنی فحش دادن اینقدر برات مهم است یا تنهایی بیچاره ات کرده.تنها جایی که مزخرفات را درج میکند اینجاست و تو نمی‌توانی تریبونت را از دست بدهی؟؟خوب تربیت .....را حداقل اینجا نشان نمی‌دادی.🤣🤣.
    7
    5
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    بنده ادب را از امثال جنابعالی یاد گرفتم خوب ببخشید که من مثل شما شخص مهمی نیستم و تریبون ندارم. ضمنآ ادعا که آی دی من رو می‌بندند و من با نام دیگه میام رو بفرما ثابت کن در انتها هم طرف بحث من شما نبودید. حالا چرا به شما برخورده خودش سوال هست
    7
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    دوست اَزیز،جناب پیرزن!این فُسیلای پیروپاتالو نباید جوابشونو داد.اینا یعنی شاه الهی حا از آخوندا متعصب ترن.اینا کارشون زوزه کشیدنه.اینا مثل پول خُرد میمونن فقط جرینگ جرینگ میکنن. آیا تویک آدم مغز دارشاه الهی توی این سایت دیدی،که منطق ودرک خوبی داشته باشه؟پس بِحترین راح اینه که این کله گنجشکی حارو توخماری بزاری جوابشوندی.حیف وقت نیستش صرف اینا میکنی؟....اینقدرخنگه توبهش میگی چرا توی کاربقیه دخالت میکنی؟به فضولی خودش کلاه شرعی میزاره میگه من آگاهی میدم. ...!توکه حَستی که آگاحی بدی!این سبک مغز کله گنجشکی حَرازچندوقتی اسم منومییاره،فکرمیکنه من آدمش حساب میکنم.(جهت رفع سوءتفاهم شیرین عقلها باید عرض بکنم،این سبک نوشتن بنده انتخابی است)
    5
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    حالا لازم نیست با این ادبیات چاله میدونی شناسنامه ..... رو به همه نشون بدی
    5
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    سیمرغ(سیخ مرغ کلاغ نشان) توواقعاً انتهای سرسپردگی وناشی گری هستی.البته انتظاری که ازعقاب هست نباید از کلاغ داشت.کلاغ کارش دزدی هست غذای حیوانات دیگر را میدزد.توهم اندازه ....!از مطالب دیگران دزدی بکنی،چونکه خودت ازبیخ بوق هستی. درگذشته چندبار محترمانه بهتان گفتم سرت توکارخودت باشد؟.تو اگرکمی.... توی دام آن لوبیا چیتی سبکحال نمی افتادی.پس ازاین تجربه بد استفاده بکن.درکاربقیه دخالت نکن.پرسشی داری محترمانه بپرس،تا جواب درخوربگیری!البته بدان که سیستم چندکاربری با نامهایی چون گاری جاویدان،شتربان، چرته بانی،مساوات وبقیه دیگرجواب نمیدهد.
    6
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    به من میگی مطالب رو دزدی میکنم تو که همه اش شر و ور دیگران رو کپی میکنی که فلان شاعر چس مغز این رو گفته اونو گفته. یک ذره عقل تو اون کله پوکت نیست که حرف خودت رو خودت نقض میکنی خوشحال باش چند تا سایبری اومدن زیر دست تو پیره زن خرفت رو گرفتند اما بدون همانطور که سال پنجاه هفت خر تون کردند استفاده هاشون رو ازت بردند و مثل دستمال کاغذی کثیف دور تون انداختند الان هم دارند از شما چپی ها استفاده شون رو می‌کنند ضمنا از کجا معلوم تو که به این و اون تهمت میزنی از نامهای کاربری مختلف استفاده می‌کنند خودت این کار رو نمیکنی. پیش از این هم گفتم بقول معروف وقتی بوی بد میاد باید گفت کی داد کی داد همون که خبر داد. سیفون خلاص
    4
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    روانی، با آیدی دیگرت یعنی “هانی” خودت را تایید کردی. مطمئنی که اینجا نیازی به جناب بلوچ نداری که “جانت جورواجور” بهت حواله بکنه؟
    4
    9
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    هانی عزیز:من این شارلاتان های سلعنت طلب را خوب میشناسم.تاکتیک این شعبان بی مخ همین فضولی کردن وپاچه گیری دیگران هست!معتقدهستم بااین پیروپاتال ها باید مثل خودشان برخوردکرد.آن تفاله سبکبال نه کاری دارد نه برنامه ای.کارش فقط خ.مالی زرتشت بیسوادهست.یک حقوق بخورنمیری میگیرد فقط هنرش این است که موس موس بکند کی چه مینویسد.چندتا اشغال دیگر هم تحت نامهای قلابی که اکثراً یکنفرهستند چون حمیدچخان،مساوات ،گاری جاویدان،شتربان وسیخ مرغ کلاغ نشان وزرتشت چپه نویس رو دوربرش جمع بکند وهیاهوراه بیندازد.بنابراین پوز این انسانهای پست راباید زد.بله درست میگویی وبا توموافقم که یک آدم درست وحسابی توی این کله پوکها نیست.موفق باشی
    7
    5
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    هانی عزیز وجناب پیرزن؛خودستایی ودگم فکری وعربده کشی نه کلاس میخواهد ونه سواد!بنابراین برای آدمهایی که نه قدرت فکرکردن دارند؛ ونه ازبحث درست میدانند ومیفهمند؛باید دوری کرد.بزبان ساده باید گفت که این قشر ازجرگه ورده پست زیستان هستند!فارغ ازغرور بنده به اینگونه آدمک ها پشیزی قایل نیستم.نه آنها را می بینم ونه جوابشان را میدهم ونه تحویلشان می گیرم.آدم بی شخصیت وبی آبرو دنبال ماجراجویی ودخالت درکاردیگران است.اگرازمزدور پاسدار وبسیجی بپرسی آقا؛چرا درکارمردم دخالت میکنی? میگوید؛ راه بهشت وپیامبران را تبلیغ میکنم.حالا هم فضول های شاه الله میگویند؛مردم را آگاه میکنیم.بله مردم آگاه شده اند برخوردهای ناشایست وعربده کشی درتجمع ها؛فحاشی به زنان؛حرفهای رکیک به زن شوهردارجریان وسامانه پادشاهی رافراموش نکرده اند.جانتان جور
    8
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سبکحالِ دستمال بدست!چرا این متن اسطوره خودت یعنی کشک نویس زرتشت را ترجمه اش نمیکنی؟طفره هم نرو😁 ضمنا ."میدهند" نیست. "می‌‌دهند" است. "الان" نیست" الآن" است."میتواند" نیست . "می‌‌تواند" است."همش" نیست همیشه است. "بهش" نیست" به او" است. ادبیات مخلوطی از "ک. " حوزه و لمپن پرلتاریا تازه به دیگران هم ایراد می‌‌گیرد.
    7
    6
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سوزش شما ایران ویران کن ها کاملاً مشهود و قابل درک است.
    3
    5
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    وقت کردی بشین دیکته "هانی" رو هم تصحیح کن یا اینکه همانطور که سبکبال میگه هانی اسم کاربری دیگرت هست که برا رد گم کردن سعی کردی مثلا با نوشته خودت فرق داشته باشه جان خودت فکر کردی خیلی زرنگی. ضمنا همین به اصطلاح هم نظرت هانی این همه غلط املایی داره براش مینویسی هانی عزیز! فراموش کردی بنویسی پرفسور هانی بعد از اون کاربر دیگه غلط میگیری که می‌دهند رو نباید سرهم نوشت. ولی در کل خیلی بیکاری که تک تک کاربران رو میشناسی من اصلا متوجه نشدم که زرتشت از فرانکفورت کیه فکر کردم رئیس حزبی چیزی هست هر چی زدم تو گوگل میومد رستوران زرتشت در فرانکفورت تازه متوجه شدم از یک کاربر تو این سایت حرف میزنی خداییش خیلی بیکاری و ضمناً فضول از اون گذشته احمق جان مگر من یا سبکبال سخنگوی دیگران هستیم برو این رو برا خودش بنویس. کلاً مغزت حسابی زنگ زده از اون طرف از کارهای خانواده پهلوی انتقاد میکنی از طرف دیگه میگی چرا اونها رفتن آمریکا من چپول هم حق دارم برم سوئد کلا همه اش ضد و نقیض استدلال میکنی. خدا یه عقلی شعوری به تو بده یک کم وقت به من که جواب چرت و پرت های تو رو بدم
    3
    4
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سبکحالِ دستمال بدست که خ.مالی استاد بیسوادرا میکنی!چرا این متن اسطوره خودت یعنی استاد کشک نویس زرتشت را ترجمه اش نمیکنی؟طفره هم نرو!بیا جواب بده😁 ضمنا ."میدهند" نیست. "می‌‌دهند" است. "الان" نیست" الآن" است."میتواند" نیست . "می‌‌تواند" است."همش" نیست همیشه است. "بهش" نیست" به او" است. ادبیات مخلوطی از "ک. " حوزه و لمپن پرلتاریا تازه به دیگران هم ایراد می‌‌گیرد.
    6
    3
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    سیمرغ(سیخ مرغ کلاغ نشان) توواقعاًعتیقه هستی. تو واقعاً عقلت درحد یک کلاغ است!فقط بلدی قارقاربکنی۱-من وکیل مدافع هانی وهیچکس نیستم.۲- این آقا سالیان سال است که همین سبک را مینویسد ونظرش این است که کمترازالفبای عربی استفاده بکند،وبارها هم گفته است۳- آخه بی مصرف پارازیت یعنی تومتوجه نشدی که این آقا(هانی)درپایان کامنت خود چه نوشته؟این هم جمله انتهایی اش:(جهت رفع سوءتفاهم شیرین عقلها باید عرض بکنم،این سبک نوشتن بنده انتخابی است) یعنی توشیرین عقلی چغندر😜۴-نوشته ای من اصلامتوجه نشدم زرتشت کیه!درسته اگرچیزی بارت بود این هم سوتی نمیدادی وبه استاد چپه نویس نمی گفتی زید😜۵-نوشته ای که رستوران زرتشت درفرانکفورت پیدا نکرده ای!ببین نورالزهرا اشتباهی سرچ کرده ای باید مینوشتی:فرانکفورت- جنب راه آهن-خیابان سیخ مرغ کلاغ نشان-کوچه سبکحال- رستوران زرتشت کشک نویس.باور کن فکرنمیکردم که اینقدرشوت هستی.
    6
    3
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    کاملاً پیداست که نه ما بیسواد ها و بیشعور ها را میبینید و نه جواب میدهید. منتهی یواشکی و در خفا هم میبینید و هم میخوانید و هم چون استاد مباحثه و منطق هم هستید در خود میریزید و دم هم نمیزنید و به رویتان هم نمی آورید. لیکن از روی حدث و گمان به این چند آیدی که متعلق به یک روانیست نصیحت میکنید و پیشنهاد میکنید که او هم سکوت کند. ایرادی نمیبینم، اما هر کجا و هر زمان که کسی مزخرف نوشت، بی درنگ پاسخش را خواهم نوشت!
    7
    7
    دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سبکحالِ دستمال بدست،دلقک!گشت شاه الله:مگرتو نمیگویی که کارت آگاهی نسل جوان است.مگر نمی گویی:هر کجا و هر زمان که کسی مزخرف نوشت، بی درنگ پاسخش را خواهم نوشت؟!اگراین متن استادت که ازپیری ترمز بریده است مزخرف نیست پس چیست😝طفره هم نرو!بیا جواب بده وترجمه بکن😁: ضمنا ."میدهند" نیست. "می‌‌دهند" است. "الان" نیست" الآن" است."میتواند" نیست . "می‌‌تواند" است."همش" نیست همیشه است. "بهش" نیست" به او" است. ادبیات مخلوطی از "ک. " حوزه و لمپن پرلتاریا تازه به دیگران هم ایراد می‌‌گیرد.
    4
    5
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیفون تمام!!!!!
    5
    5
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    محترم:امیدوارم ازاین تجربه تلخ آموخته باشید،چون اصول یک دیالوگ بین دوفرد ناشناخته احترام است،که متاسفانه شما رعایت نکردید!بنده نه با شما کاری داشتم ونه مخاطب بنده بودید،ولی شما گیردادید وناخودآگاه ابزاردست سبکحال شدید.یقین بدانید که این کامنت بنده به شما سبک مغزرا پریشان میکند.بنده میتوانستم جواب کامنت انتهایی شما را به سبک خودتان بدهم،ولی گذشت کردم.موفق باشی
    8
    6
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    جنابعالی کم به من توهین نکردی یکبار دیگه هم سیفون رو میکشم تا بری جایی که بهش تعلق دارد.
    5
    9
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    آقای پیرزن؛خوشحالم که این بحث طولانی و بدون حاصل را با یک نوشته والا ترک کردی!برای تووسیمرغ گرامی آرزوی روزهای خوبی دارم.جان هردوی شما جور.
    4
    3
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    چه جالب! دم آخر که زپرت شما قمصور میشه مودب میشید و به فکر یارگیری میفتید. همین طرز فکر کودکانه و احمق شما چپ های همیشه ناراضی بود که مملکت به باد رفت. حالا باز بنشینید و از لنگه کفش نداشته و پنیر گندیده بنالید.
    4
    6
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    طفره نرو دلقک شاه الهی!بیا ترجمه بکن متن اُستاد زِپرتی خودت را!این چه اُستادی هست که تواز اوخجالت میکشی؟این هم فقط یک جمله ساده وکوتاه از زرتشت کشک نویس:ترس نکنی ازخیس یعنی چه😜😜😜😜
    6
    3
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    لوبیا چیتی دستمال بدست٬شاه الهی سبک مغز!مگرتو نمی گوهی:هر کجا و هر زمان که کسی مزخرف نوشت، بی درنگ پاسخش را خواهم نوشت؟!اگراین متن استادت که ازپیری ترمز بریده است مزخرف نیست پس چیست😝طفره هم نرو!بیا جواب بده وترجمه اش بکن😝😝😝😁: ضمنا ."میدهند" نیست. "می‌‌دهند" است. "الان" نیست" الآن" است."میتواند" نیست . "می‌‌تواند" است."همش" نیست همیشه است. "بهش" نیست" به او" است. ادبیات مخلوطی از "ک. " حوزه و لمپن پرلتاریا تازه به دیگران هم ایراد می‌‌گیرد
    6
    4
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اونقدر همین چرندیات رو تکرار کن تا جوهر قلمت خشک بشه! بعد هم به دست و پای این و آن بیفت تا تاییدت کنند! اینکه جناب زرتشت سلیس بنویسه یا یا به رمز مهم نیست، آنچه اهمیت داره اینه که خوانندگان متوجه حرفهاش میشن و تاییدش میکنن. خودت هم خوب درک میکنی که چی مینویسه، وگرنه اینقدر نمیسوختی که یکی در میان تو کامنت هات اسم او رو بیاری.
    3
    6
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    خُب اگرتوفهمیدی لطفاً توضیح بده٭٭ترس نکنی ازخیس٭٭ یعنی چه؟😜😜
    5
    3
    ‌سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.