سخنی کوتاه با آقای شهرام همایون و دکتر سمیعی

نویسنده: عبدالستار دوشوکی
مرکز مطالعات بلوچستان ـ لندن
پژوهشگر حوزه قرآن: "شهرام همایون انصافاً شرف اپوزیسیون نظام هستند؛ عمیق، منصف و ایران ‌دوست. خدا بر توفیقات ‌شان بیفزاید" (جمعه ٨ مارس٢٠٢٤).
 
هو شدن دکتر سمیعی، پزشک مغز و اعصاب ایرانی در کنسرت اخیر ابی در شهر هانوفر ِآلمان توسط ایرانیان خبر ساز شد. اکثر رسانه های رژیم با حمله به معترضین و "هو کنندگان" آنها را ضد ایرانی خواندند. روزنامه اصولگرای "وطن امروز" وابسته به سپاه پاسداران در تیتر روز سه شنبه خود نوشت: "بیمارها علیه دکتر", و معترضین را که موفق شدند سمیعی را با شعار "زن زندگی آزادی" از روی سن پایین بکشند و به او اجازه سخنرانی ندادند, مشتی "بیمار" خواند که علیه "دکتر" قیام کردند. روزنامه دولت نیز معترضین را "مصرف‌کنندگان روانگردان" خواند.
 
درایت و شجاعت این هموطنان یادآور اعتراض کشاورزان اصفهانی در ماه مارس ٦ سال پیش است که در صفوف نماز جمعه پشت به امام جمعه کرده و فریاد زدند: "پشت به دشمن، رو به میهن". آن ٦ سال پیش بود و این ٦ روز پیش. آن قبل از آبان ٩٨ بود و این بعد از جمعه خونین زاهدان و کشتار دهشتناک دختران و پسران ایران زمین. آن جمع معترض در هانوفر آلمان که در دوران جنبش مهسا حماسه صدهزارنفری برلین را آفریدند درد وطن داشتند. و اما دکتر سمیعی که از سران نظام جایزه دریافت می کند و برای معالجه آنها پستان به تنور می چسباند, حاضر نشد حتی به یک آسیب دیده و نابینای جوان که برای چشم مصنوعی به خارج از کشور آمده بودند کمک کند.

دکتر سمیعی در دوران جنبش مهسا تمام قد پشت نظام ایستاد, و در حقیقت پشت به میهن کرد و رو به "دشمن". وی بعنوان عمله و "پزشک مقاطعه کار" رژیم در زمانی که قاتلین جوانان ایرانی و آخوندها برای معالجه عوام الناس آنها را به ضریح امام زاده ها مراجعه می دهند و خود برای درمان به کلینیک این مزدور در آلمان می روند و یا به انگلیس می آیند, تحت هیچ شرایطی قابل احترام نیست. کسی که در خون مهسا ها، ساریناها و نیکاها و خدانورها کاسب کاری می کند ابدا قابل احترام نیست؛ و این نابکاری و مزدور صفتی هیچ ربطی به شغل و یا تخصص فرد ندارد؛ چه بسا چو دزدی با چراغ علم آید، گزیده تر برد کالا. لیست پزشکانی که توسط جمهوری اسلامی به دلایل مختلف از جمله مداوای مجروحین اعدام شدند طولانی است. از همان آغاز جمهوری اسلامی و از پزشکانی نظیر دکتر محمد رضا عاملی تهرانی و دکتر محمد بقائی یزدی گرفته تا پزشکان متعهد در جنبش مهسا نظیر دکتر ابراهیم ریگی و دکتر اشکان پویا (متخصص مغز و اعصاب اهل زاهدان) تا دکتر قره حسنلو و همسرش و بسیاری از پزشکان دیگر. لیست پزشکان جنایتکار نازی به جوزف منگله محدود نمی شود و خیلی طولانی و هولناک است.

لذا همه مخالفین نظام این اقدام شجاعانه هموطنان در هانوفر را تحسین کردند, الا آقای شهرام همایون صاحب تلویزیون کانال یک که همواره به طرفداران رژیم نظیر خزعلی و امثالهم پلتفرم تبلیغاتی می دهد. وی در دفاع از دکتر سمیعی مدعی می شود که "هرگز قاضی خوبی نیست" و نباید قضاوت کند, و تلویحا قضاوت هموطنان هانوفری و حرکت اعتراض آنها را محکوم کرد. باید گفت عجبا! شهرام همایون به کرات هر زمان که خواسته در مورد هر شخصی و یا رسانه رقیب با قاطعیت کلاه قاضی بر سر کرده و یکطرفه به قضاوت نشسته و حکم قطعی بدون فرجام خواهی صادر کرده. الحق باید مژدگانی داد که گربه ما عابد شد.
 
اینکه یک تلویزیون لس آنجلسی بر خلاف همه رسانه های فارسی زبان برون مرزی اینگونه با رسانه های رژیم در این مورد به خصوص همسو و همزبان شود, شاید برای بسیاری از هموطنانی که "آگاه به امور" (in the know) هستند شگفتی آور نباشد. زیرا این اولین بار نیست. لذا تیتر این نوشتار را از "آقای همایون به کجا چنین شتابان؟" به تیتر بالا بدل کردم. چون همانگونه که آتش در هیزم تر و آینه داری در محلت کوران بی اثر است, به قول لقمان حکیم دریغ که کلمه حکمت و اندرز اینگونه ضایع شود. بقول آن شعر معروف: "چه دانند مردم که در خانه کیست / نویسنده داند که در نامه چیست".
+136
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    ایران6523 - هامبورگ، آلمان

    از قدیم گفته اند. کبوتر با کبوتر باز با باز. کند همجنس با همجنس پرواز. مقاله بسیاری خوبی است برای شناسایی همجنسان جمهوری اسلامی.
    9
    98
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    شهرام همایون عامل بسیار زبردست رژیم هست و به گفته خودش، بیست سال دیگر خواهید فهمید که عامل رژیم بودم! همایون، شاید ابلهی مانند خودت بیست سال دیگر بفهمد ولی بجان خودت که میخواهم دنیا باشد و تو نباشی، بیست دقیقه‌ای بعد از صحبت‌های مشعشعانه ات فهمیدم با رژیم برای پول ساختی!
    11
    99
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    قبول دارم اگر یک مجروح جنگی یا بیماری را در نزد یک پزشگ اورند .اگر پزشگ از کمک کردن خوداری کند.به خاطر سابقه طرف قابل قبول نیست. ولی‌ لب گرفتن از قالیباف چه ربطی‌ به قسم پزشگی دارد؟ ایشون تاجر است یا پزشگ ؟زمانی که آخوند قصاب را در هانوور مداوا می‌‌کند، انجام دهد بر منکرش لعنت.ولی‌ چرا هم زمان هم نمی‌‌گوید. به عنوان پزشگ من وظیفه درمان دارم ولی‌ جنایت این ایشون را محکوم می‌‌کنم. هانا ارنز یهودی نویسنده و باز مانده هولوکس "درد و بلاش بخرد توی سر هرچی ۵۷ منجمله پیرزن" از هیچ کوششی دریغ نکرد تا آیشمن یک دادگاه عادلانه به دست آورد.ایشون چرا به مجلس می‌‌رود و با قصاب‌ها ملت ایران دیدار و همکاری اقتصادی انجام می‌‌دهد.مگر در همین جنبش مهسا دو پزشگ زن جوان ایرانی‌ را شکنجه ندادند و به قتل نرساند.فقط چون به زخمی شده‌ها کمک کردند. چرا ایشون به عنوان یک پزشگ این جنایت را محکوم نکرد. اگر بگوید من پزشگ هستم پس چرا با قالیباف مرکز پزشگی مغز در تهران می‌‌سازد؟ می‌‌شود با آخوند‌ها معامله کرد و بی‌ طرف باقی‌ ماند؟ مگر ایشون به عنوان جراح چقدر درامد دارد؟
    8
    96
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    ادامه: مگر ایشون به عنوان جراح چقدر درامد دارد؟ ۱۶۰۰۰ یورو. بگیم ایشون پرفسور ۲۰۰۰۰ . ۸۰۰۰ می‌‌رود مالیات. ۶۰۰۰ خرج زندگی‌ . باقی‌ می‌‌ماند ۶۰۰۰. در سال ۶۰۰۰۰ در 10 سال ۶۰۰ هزار. بله پول زیادی است. ولی‌ با ۶۰۰ هزار می‌‌شود در تهران بیمارستان مغز ساخت.؟ تنها دستگاه رونگتن مغز ۲ میلیون قیمت دارد. اپس پول ساخت را از کجا آورده ؟ مگر اینکه روح خود مانند ۵۷ اتی خودمان به آخوند‌ها فروخته است. رد ایشون به خاطر این نیست که چرا این و آن را مداوا کرد.بلکه همکاری اقتصادی با آخوند ها. پول شوهی. می‌‌تواند مثلا مالیات ندهد به اسم کمک انسانی‌ سرمایه را از اداره مالیات گذر کند و یک یورو مالیات ندهد.
    11
    89
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الفارد - وردینگ، انگلستان

    یک بنده خدایی میگفت از جمله عادات ما ایرانی ها این است که طرف را گنده میکنیم و می‌بریم بالا و بالاتر و وقتی که به حر علا بالا رسید چنان بر زمین میکوبیمش که استخوان سالمی در بدنش نماند! . حالا جریان دکتر سمیعی است همین مقاله مزخرف دوشوکی تجزیه طلب! . من نه طرفدار سمیعی ام و نه طرفدار جمهوری مزخرف اسلامی اما یکی کردن جوزف منگله و سمیعی هم کمال بی‌انصافی است که اگر اینگونه بنگریم تمام جوامع ایرانی ساکن ممالک فرنگ که سران رژیم و فرزندان انها به هر دلیل به آن سفر می‌کنند و صدایی از آنها در نمی آید هم شریک جرم اند!
    93
    15
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    بهترین جواب رو دکتر محسن پناهی بعنوان یک پزشک در مورد این ماجرا داد حتماً در یوتیوب ببینید! عذر و بهانه آقای سمیعی در مورد معالجه جنایتکاران حکومتی قابل قبول نیست چون اینها در شرایط وخیم نبودند و نیستند که تعهد پزشکی آقای سمیعی او را وادار به اجرای وظیفه اش بکند! ایشون خیلی راحت میتوانست عذر این جنایتکاران را بخواهد و آنها را حواله به بیمارستان و دکتری دیگر بدهد
    6
    84
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    سفسطه الکی‌. چه کسی‌ ایشون را با ژوزف منگله مقایسه کرد ؟ هو شد.نه کتکش زدند، شعار زن زندگی‌ آزادی دادند،.یا انتظار داری بگویند .جناب دکتر "به خدا ما دوست نداریم که شما با آخوند‌ها محترم همکاری کنید". طرف مهمان دائم مجلس ایران است. نشان افتخار از رهیسی روحانی .قالیباف می‌‌گیرد، دلاری که در ایران سرمایه گذاری از خون نیکا و مهسا ها. بختیاری‌ها ناشی‌ گرفته. یک دفعه شما وکیل ایشون شده.خوب دارد با جنایت کار‌ترین سیستم حکومتی در طول تاریخ ایران همکاری .در پشت آن منافع اقتصادی، به شما بر می‌‌خورد که ملت ایران ایشون را ژوزف منگله مقایسه می‌‌کنند.هیچ کسی‌ هم ایشون را بزرگ نکرد از همان اول هم همه می‌‌دانستند.شیوه فکری ایشون چگونه است. ولی‌ زیاد افشا نمی‌‌کردند. ولی‌ این اواخر: در دیزی باز است.حیا گربه کجاست؟
    6
    56
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایران6523 - هامبورگ، آلمان

    الفارد - وردینگ، انگلستان
    خطاب به الفارد - وردینگ، انگلستان. ایرانیان این جرثومه فساد و تبهکاری را گنده و بزرگ نکردند. رژیم کثیف و جنایتکار جمهوری اسلامی این همکار خود را بزرگ کرد. هموطنان در آلمان این کثافت را به زمین زدند. تو سایبری ... هم تبلیغات کثیف رژیم را در سایت ایرانیان انگلستان پخش نکن. منظور نویسنده هم این است که صرف پزشک بودن معنی بیطرفی و پاکی نیست. یا وگرنه با ژوزف منگله مقایسه نکرده. نویسنده درست می گوید. آیا شنیده ای که سمیعی یک مجروح جنبش زن زندگی آزادی را کمک یا مداوا کرده باشد؟ در صورتی که دهها آخوند را مداوا کرده. تو هم احتمالا یکی از آخوندزاده هایی هستی که در انگلستان زندگی انگل وار داری.
    4
    39
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    از یک خائنی که با پول مردم رفته خارج از کشور درس خوانده و حال پشت به مردم کرده در هیچ جا و مکان و هیچ زمان نباید انتظار داشت. سمیعی یک خائن به تمام معنا هست و بس
    10
    57
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    1-این پزشگ فورفسور سمیخی کارخوب نبود. شاید اودکتر بود نه پزشگ.اپس پول ساخت را از کجا آورده ؟ چرا این پزشگ نگفت من پزشگ هستم وبود.باید گفت. این پزشگ کارکرد. برای همه.برای پزشگ نبودفرق.مریض.بیماراست.بیمارهم مریض است.اگرپزشگ است چرا. با قلیباف گرفت لب؟مگرحمیدفرخ نژاد نگرفت لب با قلیباف؟این پزشگ پول خیلی گرفت.فقیر نمی بوده است.
    25
    9
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲-این پزشگ فورفسور سمیخی چرا بیمارستان آورد. ایران؟چونکه آدم خیلی بعضی روانی هستند. می بود.مثل زرتشت کشک نویس.این پزشگ باید کاری نه بکند.که کسی ترس نکند ازخیس.خالا خمه میکنند خیس.این پزشگ چرا خشک زد لاس با آخوند.پزشگ باید خودش خوب باشد پزشگ.لیس نه بزند ریش آقا.
    24
    8
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ایران6523 - هامبورگ، آلمان
    ممنون. دقیقا منهم همین رو میخواستم بگم. أیرانی ها این بابا رو بزرگ نکردن. همون موقع که اومد با کمک قالیباف و موسسه خیریه زنش یه ساختمون ساختن و ولش کردن مشخص شد در روی چه پاشنه ای میچرخه. اسمش رو هم گذاشتن پروفسور!! یه عده حتی نمیدونن پیشوند پروفسور رو به کی میدن. حال بهم زن میشن این ماله کش ها. که البته فقط لقب ماله کش کافی اشون نیست. هر چی فحش کش داره برازنده اشونه
    3
    22
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    پروفسور سمیعی شفات بده
    4
    21
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ٭جواب ابلهان(بیشعورها)خاموشی است٭
    24
    3
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    یک آدم لات سرکوچه تا چندوقت پیش نمیدانست حتی معنی فالانژ چی هست، حالاراجع به پروفسورنظر میدهد.برو .....حالا اینجا بُنجل فروشی میکنی؟فکرکردی هرکسی که پروفسوردررشته خودش باشد،ناممکن است؟هرکس میتواند به آقای سمیعی ازلحاظ شخصیتی ایرادبگیرد،ولی ازلحاظ سواد ودانش دررشته خودش بی نظیراست.سیمینارها،کتابهای ایشان واسم ایشان درجهان پایداراست.اکنون تعدادی شفتالوی نارس چون یک سری اوباش پهلوی چی،متاسفانه سوادایشان را زیرسوال می برند!لجبازی کور یعنی همین.
    30
    6
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن

    PERTAPANI - بن، آلمان
    باید حواله میداد به ضریح امامان شون این ابلهان که دکتر نمیخواهند که دکتر میخواد چیکار کنن برن پیش امامانشون معالجه بگیرن.
    1
    21
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اگر خاموشی بود جواب نمیدادی 😀😀 نه اینکه کامنت بذاری! منهم گفتم همون بهتر خاموش باشی! زیاد دود میکنی
    4
    20
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    سواد ایشان برای خودش خوبه. شما هم بچسب به ... ایشون تا شفات بده. ضمنا یه چند تا از کتابهاش رو میشه اسم ببری؟
    4
    20
    شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ٭جواب ابلهان....خاموشی است٭
    16
    1
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    لاتِ سرکش:مگرتوسوادی داری که اسم کتابهای علمی آقای سمیعی را بدانی؟زیاد زوربزنی، اگر بادفتق نگیری سوادوتحصیلت درحد ۶نظام قدیم است!بشین سرجایت.نخودهرآشی نباش و درحدفهم خودت بنویس!فقط تلاش کن که پای چپت به پای راستت نگوید فضولی موقوف.
    18
    3
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    کار ایشون از شفا گذشته. می‌‌گویند آش خاله است بخوری پاته.نخوری پاته.چکار باید کرد ؟ پیرزن خودمان است دیگر. ولی‌‌ای کاش یاد می‌‌گرفت .در مطلب‌ها گنده گنده خودش را قاطی نکند. به این یاد داده. تو فقط بگو. چرا طرف اسم دخترش را نور گذاشته ؟ بابام کفش نداشت. خانواده من را شکنجه دادند.۵ سال است فقط همین را می‌‌گوید. عجیب است که تازگی‌ها همه جا موی دماغ است. فکر کنم الگو او Pamela Anderson است. یک بار در یک مصاحبه در دوران metoo گفت. من نه هنر پیشه بودن دارم.نه استعداد آن را. این پیشرفت و ترقی‌ من را که می‌‌بینید. دلیل دارد. من نبودم پستان من بود که در این ۴۰ سال چنین پیشرفت شکفت انگیر کرده، من فقط دنبال آن‌ها رفتم.پیرزن هم اینجوری است .فکر کنم.سایت ...پستان ایشون است
    3
    13
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    چند سالی بود طرفدار شهرام همایون بودم انهم بخاطر اینکه فکر میکردم طرفدار اقای رضا پهلوی است حتی ماهانه کمکهای به تلویزیونش میکردم تا زمانیکه مردم دوباره اعتراض به حکمیت اخوندها در ایران کردن و عمامه پراکنی شروع شد و اخوندها از ترس اینکه در خیابان عمامه شان از سر پرت نکنن و جلوی چشم مردم کم نیارند به ترس و لرز افتاده بودن , همین شهرام همایون که مدعی ان است که همه چیز دان است و می تواند بر علیه نظام اخوندی خوب جبه گیری کند به طرز وقیحانه ای امد و در روبروی دوربین تلویزیونش نشست و گفت عمامه پرت کردن از سر اخوندها کاریست خیلی بد ووو ! از مردم و بخصوص جوانان خواست که کاری به اخوندها نداشته باشن و عمامه از سرشان پرت نکنن. همین عمامه پرت کردنها خیلی خوب بود برای ادامه مبارزات و خیلی بجا بود چونکه خیلی خیلی کم جوانان دچار اسیب و دستگیری توسط مزدوران نظام اخوندی میشدن و خیلی هم رو کم کردن اخوندها بود و شکننده ان موهبت الهی میشدن که خیلیها باور دارن که اخوندها و جامعه روحانیتشان از این موهبت الهی بر خوردارن.
    2
    16
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۱-خانمها وآقایان؛بنده لازم دیدم سخنی کوتاه دررابطه باآقای پروفسور سمیعی داشته باشم.درابتدا بنده نظرخویش رافقط درباب تخصص وعلمیت ایشان می نویسم.ایشان ازنظر تخصص وپروژ علمی اش فردی است جهانی.سالیانه سیمینارهایی درتمام دنیا بویژه درافریقا دارد.متخصص های بسیاری را در آلمان آموزش میدهد.کتابهایش به زبان های چندترجمه شده اند. حتی پروازهواپیماها برای ایشان می ایستند تا اوبرسد.
    13
    9
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۲-یادم هست که دردوران دانشجویی دریکی ازکشورهای اروپایی وقتی که با دوستان متخصص دررشته مغز واعصاب خودم را معرفی میکردم؛فوراً ازپروفسور سمیعی صحبت می کردند.حتی تعدادی دانشجو وقتی که ازایران به اروپا می آمدند کتابهای پروفسورسمیعی را بزبان های انگلیسی را به همکاران خودشان هدیه می دادنند.چونکه این کتابها درایران ارزان هستند؛حقوق افستی کتاب رعایت نمی شود(کپی می شوند).ازلحاظ علمی ایشان شناسنامه ایران هستند.شایدبجا باشد تا نمونه ای نام ببرم.قالی ایرانی وگربه ایرانی دردنیا شناخته شده هستند،گرچه کیفیت ها چون گذشته نیست.ایشان قالی وگربه ایرانی هستند؛
    13
    7
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۳- دوستان؛آیامامیتوانیم فوتبال مارادونا را نادیده بگیریم? ایشان مگر اسطوره فوتبال نبود? بله لغزش های شخصیتی هم داشت.رونالدومگربهترین فوتبالیست دنیا نیست? ما می توانیم فوتبال اورا ردبکنیم? عمل اورا هم دراستادیوم چندروز پیش دیدیم.بنابراین ما میتوانیم شخصیت آقای سمیعی را زیرسوال ببریم؛ولی دربحث علمی ایشان افتخار ایران هستند.دنیا به ایشان به خاطر مهارت وتخصصش اعتبار می دهد.جانتان جور
    13
    7
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    درجواب آن آدم بیشعوراحمق السلطنه نورالزهرایی بایدبگویم: که بنده درهیچ جا نگفته ام که شاه خاین وخودخواه خانواده بنده راشکنجه کرده است.بلکه شاه پفیوز وپست فامیل های من را چون خمینی جلاد شکنجه وتیرباران کرده است.همانقدرکه شاه مغرور درجنایت بویژه علیه سیاسیون باساواکش خوفناک بود،خمینی جلاد هم درهمان مقیاس!این شوت علی زرتشت آلزایمر دارد،موضوع فلاکت دربلوچستان وکمبود حتی کفش را آقای بلوچ مطرح کرده نه بنده.درضمن اوباش:تادیروز حرف ازادب واحترام به روززن میزدی،امروزبازچه شد که فحش های جنسی ات سانسورشد؟!احمق تو مطمن هستی بنده سینه زنانه دارم وچیزدیگری ندارم؟ تویقین داری که بنده ازجنسSylvester Stallone نیستم؟ای کاش الدنگی کنتور داشت.آگر این طوربود کلی پول باید به الدنگ خانه میدادی!
    15
    7
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    من مثل شما مولا لغتی نیستم،ولی‌ داغ که می‌‌کنی‌ چاله را مثل لوطی سر محرکه باز می‌‌کنی‌.خوب ببینیم طلبه چپی خودت چه می‌‌نویسی، باز هم می‌‌گم ارزشی برا من ندارد. ولی‌ یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران.از کجا شروع کنم؟ بیشعور نیست. بی‌ شعور است.شاه خاین نیست. شاه خائن است. روززن نیست ،روز زن است. امروزبازچه نیست امروز باز چه است. مطمن نیست مطمئن است. ازادب نیست .از ادب است. اینجور که نمی‌‌شود مثل قطار هر کلمه را به کلمه دیگر چسباند ؟ یزدان را شکر که یکی‌ از نسل رودکی مثل شما ادبیات زبان فارسی‌ را به ما نادانان یاد نمی‌‌دهد.اوکی باید برم ورزش. دست امام پشت و پناه شما.
    7
    12
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الفارد - وردینگ، انگلستان
    ایران6523 - هامبورگ، آلمان
    حالا که از ادب و تربیت خارج شدی بگذار جوابت رو مثل خودت تحویلت بدم. اولا که یک آخوند زاده همه را آخوند زاده می‌بیند! . دوما که زندگی انگل وار را جد و آبادت داشته و دارند! . سوما از کجا میدانی که نکرده؟ . چهارما که معلوم نیست زیر لحاف چه کسی بودی که ندیدی در چند سال گذشته از الف تا پ با هشتگ سمیعی در ایران ترند شد. و اما در آخر بزرگترین مشکل اپوزسیون انگلهایی مثل جنابعالی اند. حالا برو و بشکن بزن!
    3
    8
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اگر اعلیحضرت و سازمان ضد جاسوسی ساواک اسلاف شما را تیرباران کرده بودند که نطفه شما بسته نمیشد که امروز در اینجا چرند بنویسید و جناب بلوچ هم “جانت جورواجور” حواله ات کند.
    8
    11
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    من یقین دارم که نه فقط سینه زنانه نداری، بلکه از داشتن بیضه مردانه هم محروم هستی. وگرنه روانی نمیشدی که اینقدر هچلهف بنویسی.
    8
    10
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    شما هم تا جایی که میتوانی در راه اتحاد ملت سنگ پرتاب کن و در کنار دشمنان میهن سنگر بگیر. انشاالله با همین رویه بلوچستان آباد شده، تمام کودکان آنجا نیز کفش خواهند خرید!
    10
    9
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    آدم نفهم را نمی توان تفهیم کرد چونکه قدرت فکرکردن راندارد،چونکه توازن واقعیات این است،که فهم درتضاد با نادانهابایدافراشته بشود.!زیرااگربیشعورها عاقل بودند،نه زرتشت کشک نویسی بود نه پیِربوگندویی!بنده نگفتم شاه فقط خودخواه ودیکتاتوربود،بلکه شاه ابلهی بود ابرپفیوز،ابرجنایت!که درکینه توزی از پینوشه،فردیناند مارکوس،ایدیامین،ُپلپوت هم سبقت گرفته بود.اعدام مخالفین بدست ساواک جانی زنگ تفریحش بود.درضمن شوتعلی:توچکار به رودکی داری؟اگررودکی بفهمد که بیسوادی نورالزهرا چون تونامش را می آورد،بدون شک کهیرک می زند.به جای اینکه به ورزش بروی،بانوه ات جمله بندی واملاء راکاربکن،تا یک جمله ماندگاربنویسی😝
    7
    8
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    فهم وشعور و نوعدوستی و وطنپرستی بسواد و معلومات و مدارک عالیه نیست.اگر همین سمیعی بستنی فروش محل ما بود همین حال و احوال پشت بملت و رو بدشمن را داشت.البته اهانت نباشد خیلی از بازاریها هم همین حالت را دارن و در گذشته بکرات دیدیم در مواقع کشتار جوانان وطن, آنها هیچ واکنشی نشان ندادند.
    5
    6
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    کاش اقوامت پاسبان ترور نکرده بودند تا مجازات نمیشدند و یکی مثل شما اینقدر عقده ای نمیشد. اما حالا که به درک واصل شدند، امیدوارم نسل شما و دشمنان میهن بخشکد!
    5
    6
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ٭جواب ابلهان (نفهمان)خاموشی است٭
    7
    7
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    با آدمهای ذلیل وپست ونادان که درفرقه شاه الهی بسیارند،بایدمثل خودشان برخوردکردتا دردشان بیاید.ابلهی نوشته است که بنده هیچی ندارم.خب!! اگرتوانستی نورالزهرا رابفرست؟تا هم نورانی بشود وهم زهرایی.
    6
    4
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    یک راس فرقه طلب گفته بود علت اعدام اعضای خانواده ترورپاسبان بوده است.علت را توضیح میدهم: درزمان حکومت سرکش پهلوی اقوام بنده پاسبان ترورنکرده بودند،بلکه معشوقه های اشرف خانم خواهر دوقلوی شاه بودند که در درباررفت وآمد داشتند که اعدام شدند.درزمان خمینی هم با فامیل های بنده پاسدارترورنکردند، بلکه معشوقه های نوه های دختری خمینی بودند وبه بیت رهبری رفت وآمدداشتند واعدام شدند.حالا حساب دستت آمد جریان ازچه قرار است؟پس ببین چه فرقی بین بیت رهبری ودرباروجوددارد؟
    5
    5
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    تو بیماری.
    3
    4
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ...چه کسی بیماراست من یاتو؟بحثی بین ما دونفرصورت گرفته بتوچه دستمال کش؟توسرپیاز هستی یا تخم پیاز؟مگرنه گفتی من هیچ چیزندارم؟خب بفرست نورالزهرا را تا هم نورانی اش بکنم وهم زهرایی!قول میدهم زبان فارسی اش را هم راه بیندازم.اگرتوی ...اعتقاد داری که بیمارم،خب چرا باآدم بیمارخودت را قاطی میکنی.اینجا هیچ چیز دستگیرت نمی شود فقط کثافتکاری ها وچهره زشت پهلوی ها را بیشترازطرف من رونمایی میشود.
    4
    2
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ٭جواب ابلهان (نفهمان)خاموشی است٭
    4
    2
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    از معشوقه ها دختر خمینی مطلع نیستم. اون‌ها بیشتر در آخور شما مشغول بودند.با شما ۵۷ اتی‌ها بیشتر یار و قار بودند. حالا چرا بعد "..... سه طلاقه کردند .از خودشان بپرس. از معشوقه اشرف اگر هم انتقادی است .در این است.که دل نازک بودند. وگرنه تصور بکن که مانند معشوقه‌ها رفیق استالین بودند. یا همان رفیق یوسف. همان که ۵۷ به ما دست کم می‌‌خواستی‌ بچپانی. اگر بودند خانوده که هیچی‌ .خودت هم امروز اینجا نبودی که اینقدر لات سر کوچه باشی‌. هفت جدد را نابود می‌‌کردند.اولین بار تأسف که معشوقه‌ها اشرف مثل معشوقه‌ها رفیق استالین نبودند. اگر بودند لات مثل شما نداشتیم.جالب است که دیگران را به لات بودن و بی‌ ادب بودن هم محکوم. لات سر کوچه تو کجا اینقدر ادبیات "ک.." را یاد گرفته؟....
    2
    4
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    این محتاج شفای روانی به تازگی توی نهضت سواد اموزی محل اشون یه جمله جواب ابلهان خاموشی است رو یاد گرفته و زرت و زرت کپی پیست میکنه. ولی ماشالله به حرف خودش هم پایند نیست 😀😀 ظاهرا علاوه بر بیماری روانی به مشکل روده درازی هم مبتلا است. برای همین خراب سمیعی است. شماره اشتراک داره با این دکاتور 😀
    1
    3
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    جواب ... ۵۷ اتی هم خاموشی نیست. پس گردنی است. .... به تو چه مربوط است کی‌ پاسخ چه کسی‌ را می‌‌دهد. مگر شما سه نفر که مدام .... لیس می‌‌زنید کسی‌ می‌‌گوید چرا؟ طلبه لپمن ...فکر کردی با کی‌ طرفی؟ این ادبیات حوزه .... در کن. تا به قربانت رود....
    2
    2
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۱-چی شد باز به روغن سوزی افتادی؟بازتته پَته میکنی؟آن موقع که جیک جیک مستانت بود،فکرزمستانت نبود!حالا ازادب صحبت میکنی؟مگرمثال Pamela Anderson را برای بنده نیاوردی؟ادبت کجابود؟اینقدرشعورنداشتی حداقل بجای پستان ازسینه استفاده میکردی؟مگرنوچه ات نپرید وسط .....وگفت نه مرد هستم نه زن؟من هم گفتم امتحانش مجانی نورالزهرارا بفرست بیاید تا هم نورانی اش بکنم وهم زهرایی وزبان فارسی را هم بهش یادبدم.هیچ خاری هم وجودندارد.
    3
    1
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲-مگرنوچه دستمال بدستت ننوشت وبه خانواده بنده توهین نکرد که پاسبان راکشته اند؟چرا آنموقع حرفی نزدی؟من هم گفتم پاسبان نکشته اند بلکه آنها معشوقه های اشرف بودند.باورکن از معشوقه های اشرف چون داریوش وقربانی وبقیه خوش تیپ تربودند!اگرتووامثال تفاله هایی چون توتا ۱۰۰سال دیگر به من گیربدهید،چیزی عایدتان نمی شوید.چونکه اینقدر شوت هستید نمیدانید باکه طرف هسستید. فکرمیکنید با یک پیرزن ننه کبرایی طرفید.حالاحالا باشید توی نوبت تا آببندی بشوید.
    3
    1
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    پیرزن؛بدورازغروربنده انسانهای بی شخصیت وبی ادب را درخور وشخصیت خویش نمی بینیم.چونکه اینگونه افراد چون یک لکه پاک نشدنی هستند.البته توعقیده داری این عجوبه هاباید درهمان حدخودشان جواب بگیرند که توانجام میدهی!.درکامنت بالابنده فقط شخصیت علمی آقای سمیعی را نوشتم که حتی چندمثال ورزشی رایادآورشدم.بعد این طرف نوشته که سنگ درراه اتحاد می اندازم.کدام اتحاد? بااین تندروهای شاه طلب ایستادن حتی درصف نیازهم بصلاح نیست. چه برسد به اتحاد!اتحادبا این مزدوران خشک اندیش برای بنده حکم مرگ را دارد.ادامه داده است؛ درکناردشمنان میهن سنگرگرفته ام.کجا بنده بااینها(شاه دوستان) همسنگرشده ام? مگردشمنان شمانیستید?همانطور که درگذشته بارها اشاره کرده ام به آخوندها بایدتعظیم کرد؛ولی ثانیه ای این ناباب های خشونت طلب را درکنار خودنباید دید!
    3
    1
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    صدای پپسی که برای هم باز میکنین بدجور میپیچه. خیلی خودتون رو دست بالا فرض میکنین. خشتک همه اتون گ..یه ولی رفتین پشت به سری لاطائلات قایم شدین. یک کدومتون حرف از ملی گرایی نمیزنین. یک کدومتون حرف از فرهنگ کهن ایران که سرمایه ماست نمیزنین. یکی اتون وقت جنگ رفت با صدام ریخت رو هم یکی اتون هم کسی که دستش تو مال ملته و داره ظاهر رژیم رو بزک میکنه رو بعنوان اعلم العلما نرم از بغل داری موجه جلوه اش میدین. اتفاقا با شما دغل کارها توی یک صف ایستادن تکرار مکرر اشتباه ٥٧ ته
    1
    3
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ولی‌ نگفته .چرا با معشوقه ها دختر خمینی لاس می‌‌زدید ؟ خوب دمار از شما توی رختخواب در آورد و بعد هم با پس گردنی هوو سر شما آورد. مال بد بیخ ریش صاحبش .چرا حواله به ما می‌‌دهی‌؟ ما با همان معشوقه اشرف باقی‌ می‌‌مانیم. دست کم می‌‌دانیم با کی‌ طرف هستیم.شما که عروس هزار داماد هستید،
    1
    3
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    اخر .. تو دیگه چی‌ می‌‌گی؟ خاک بر سر مارادنا با این مقایسه، اخر ... مارادنا به چه کسی‌ صدمه زد؟ بجز به خودش.؟ این پفیوز به چه کسی‌ صدمه می‌‌زند؟ زمانی که... طلبه ...حوزه هستید به شما بر می‌‌خورد. اخر این پفیوز که هر یورو در آامد او ناشی‌ از خون یک جوان است.چه دفاعی دارد که اینجوری به ماتحت او چسبیده .حالا پهلوی خیانتکار .جاسوس امپریالیست.پس چرا چسبیده به... این ؟ چقدر شما دو نفر لجن هستید ؟
    1
    3
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    توبااین گنده درکنی هایت که نصف کامنت هایت سانسورشده،باز ادعای سعنطنت طلب میکنی،بازمعلم اخلاق وادب واندیشه میشی:اصلالزومی نیست که یوکی چرت وپرت های تورا قطع بکند،چونکه توهمینطوری پخمه ای هستی نورالزهرایی ازجنس بیسوادان!آقای رضا پهلوی راحت بخواب تانبینی سینه چاکان کی هستند!
    3
    1
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    توپیرلات...فکرکردی اینجا ویراژ حماقت بدهی،فرش قرمزبرایت پهن میشود؟آقای لات منش:بشین سرجایت!هروقت کسی صدازدوگفت:فالانژ لومپن چی!ببروسط.تواگریک نخودشرف توی وجودت هست،که نیست.خودت هم میدانی چه کسی احتیاج به نهضت سوادآموزی دارد.برواز رهبر معنویتان دراین سایت زرتشت .. السلطنت بپرس که چرا نمی رود به این نهضت ها!اگرجرات داری بپرس چرا آبروی شما پهلوی چی های دریده را برده است؟
    3
    1
    دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    اگر فراموشتان شده یادآوری می‌کنم. زمانی‌ که صحبت از نمایندگی شاهزاده بود و یک اتحاد داشت صورت میگرفت تنها کاری که این هانی‌ معلوم الحال میکرد این بود که جلو افتاده بود و در زیر هر مطلبی از شاهزاده می‌خواست که پیش از هر کاری بخاطر اشتباهات پدر و پدر بزرگش عذر خواهی‌ کند. همزمان با آن سرکار هم یکی‌ در میان " جانت جور" به او حواله میکردید. معنی‌ با دشمن همسنگر شدن همین بود که نوشتم. خوشبختانه به تعداد حامیان پهلوی در بین جوانان روز به روز افزوده میشود که در همین سایت هم شاهد آن هستید. حالا شما گمان کنید که با باد در غبغب انداختن و ادعای سواد و دانش بسیار قادر هستید که حقایق تاریخی‌ را تحریف کنید و شاهزاده را دشمن ملت جلوه دهید. اما باز هم می‌بینید که باور‌های من بیسواد را بیشتر پذیرا هستند زیرا صحبتی‌ که از دل بر خواسته همواره بر دل‌ها نشسته. حالا منتظرم که رفیق مجنون شما با دو تا آیدی دیگرش برای شما و او پپسی باز کند.
    2
    2
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اگر عضو مردانه‌ای را که به آن اشاره کردم را میداشتی به لمپن بازی و دشنام دادن متوسل نمیشدی. مرد و مردانه حرفت را میزدی و دمت را روی کولت گذاشته پی کارت میرفتی. نهایت شرف تو که جناب بلوچ را هم شیفته ات کرده همین چرندیاتی هست که مرقوم میکنی‌.
    4
    2
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    هر بار دهن باز میکنن بدتر از چاله میدونی ها غیر از فحش و لیچار توی کامنت هاشون نیست اما مرتب دیگران رو به بی ادبی و فحاشی متهم میکنن. همین شده که وقتی نظر سیاسی شون خریدار پیدا نمیکنه به حال انفجار میفتن و زمین و زمان رو به هم میریزن. از ادعای داشتن ادب و دانش و فهم هم که نگو! بیخود نیست که به یک اقلیتِ بی اهمیت تبدیل شدن. اما کاش با همه ادعای اعتقاد به دموکراسی که دارن وقتی در اقلیت قرار دارن احترام به رای اکثریت رو هم ملاک عمل قرار میدادن، نه اینکه به دروغ و افترا و فحاشی متوسل بشن.
    6
    2
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ٭جواب ابلهان ....خاموشی است٭
    2
    3
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    آدم احمق یک کاری را بصورت تکراری همیشه انجام می دهد،فکرمیکند نتیجه عوض میشود!حالا داستان توی اوباش فرقه طلب است.مگرکسی ازتوی دلقک اسمی برد ،که پریدی وسط؟حالا این همه وقت به بنده گیرداده ای چه نتیجه ای گرفته ای تفاله؟آن کسی هم که این چرندیات چون مرد مردانه توی مغز پوکت جا انداخته بچه ملایی مرتجع چون توبوده است.آخه دلقک واپسگرا اصطلاح مرد ومردانه چه چیزی هست که بلغور میکنی؟ درضمن مگرنگفتی من چیزی ندارم؟حالا اگرنورالزهرا دردسترس نیست، جُمبوری(که ازروی متن هم نمیتوانست بخواند) را بفرست.هیچ خاری هم ندارد.
    3
    0
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    جان به جان کنند.همان ج شیخ باقی‌ می‌‌مانی. از روسپی استالین چه انتظاری باید داشت. پری بلنده شرف داشت به امثال شما. اون از فقر بود شما هم بالا هم پاهین گنوسه پری بلنده هستید
    0
    4
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ببین اوباش بیسواد داری به بنده می گویی روسپی!انتظار داری تشویقت بکنم که بازهم فحاشی بکنی؟حالامراتب بی انصافی است اگربگویم دخترت یاخانمت روسپی هستند.چونکه آنها نقشی درباروری شعورتو نداشته اند.اگربگویم روسپی اشرف پهلوی بود، که روسپی هم بود،ایشان درقید حیات نیستند! پس حال می رسیم به عصرحاضر.مگرنوچه ات نگفت که من یک چیزی ندارم؟خب پس یکی ازهمین روسپی های نورالزهرایی یا خانم جُمبوری را بفرست تانشانشان بدهم.درضمن اگردوست داشتند میتوانم زبان فارسی هم یادشان بدهم.البته برای نوشتن دیکته وانشاء قلم الزامی نیست چونکه من میتوانم قلم خودم را بهشان بدهم تاخوب بنویسند.
    4
    5
    ‌سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.