گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان خیزش مردمی در کنسرت استانبول داریوش

بنابر تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، در کنسرت استانبول داریوش، خواننده مشهوری موسیقی پاپ ایران همزمان با اجرای ترانه «خانه» تصاویری از کشته‌شدگان خیزش مردمی سال ۱۴۰۱ ایران بر پرده نمایش داده شد و شرکت‌کنندگان در یاد و خاطره آن‌ها را گرامی‌ داشتند.

کنسرت داریوش اقبالی با حضور صدها نفر در سالن کنگره سنتر (Congress Center) استانبول برگزار شد.
+48
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان
    اون زمان که شهریار قنبری چپول و اردلان سرفراز علیه شاهنشاه شعر می گفتن و تو هم برای خسرو گلسرخی (شقایق) را می خوندی و نشه می کردی را یادت نره ،حالا نمی خواد دلسوز جوانهای وطن بشی ، نفرین و لعنت به شما عاملان و مسببان شورش ۵۷ که کشور را به قهقرا بردید و چندین نسل را به تباهی کشیدید .
    19
    19
    جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mitra55 - تهران ، ایران
    همین آ شغال هایی مثل داریوش و فرهاد و فروغی و غیره برعلیه شاه وطن پرست هنربندی کردند و شر و ور هایی به اسم کارسیاسی به خورد مردم دادند . تاریخ ثابت کرده که اینها مشتی انگل خائن بیش نبودند و نیستند .
    13
    6
    جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    جناب - استکهلم، سوئد
    mitra55 - تهران ، ایران
    فرهاد مهرداد، بدون تردید یک اسطوره بی بدیل در عرصه موسیقی مدرن ایرانی بود که به استنباط من، جایگزینی نداشته و بعید است که بزودی یک فردی همسنگ ایشان در عرصه موسیقائی ایران ظهور کند. فریدون فروغی هم یک هنرمند منحصر بفردی بود که با سبک و سیاق خاصِ خود، مُهر همیشگی خود بر تارکِ موسیقی ایرانی زد و رفت، و هرگز شأن، وقار و جایگاه ویژه خود را به مبادله با هیچ چیز دیگری نکرد. داریوش هم یک خوانند ای با صدا و اسلوب خاصی بود، که ظرف سالهای اخیر تغییر روش داده است، و متأسفانه به روشهای غیرمتقارن با سبکِ کلاسیکِ کارِ خود میپردازد. امیدوارم خوانندگان مسن ایرانی بپذیرند که صدای گوشنواز هم یک بخشی از کار موسیقائی میباشد، و محترمانه خود را بازنشسته نمایند، زیرا کارهای سطح پائین باعث کم اعتباری و شاید هم بی اعتباری این عزیزان نزد هواداران گذشته آنها گردد.
    0
    11
    جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.