حمله با چاقو به کودکان در دوبلین ایرلند ۵ زخمی برجای گذاشت

به گفته پلیس ایرلند در پی حمله با چاقو در شهر دوبلین، پایتخت این کشور ۵ نفر از جمله ۳ کودک زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. حال یکی از مجروحان که یک دختر خردسال است وخیم گزارش شده است.

شاهدان می‌گویند که مهاجم به قصد حمله به کودکان اقدام کرده و سپس چند عابر پس از مشاهده صحنه دخالت کرده‌ و مانع ادامه حمله شده‌اند.

رسانه‌های محلی می گویند که پلیس این حمله را «تروریستی» نمی‌داند.

پلیس فردی را که یک «چاقوی بلند» در اختیار داشته و گمان می‌رود عامل حمله باشد بازداشت کرده است. گفته می‌شود فرد مظنون نیز در حمله زخمی شده است.
پلیس ایرلند روز پنجشنبه دوم آذر اعلام کرد که پنج نفر از جمله سه کودک خردسال در یک حمله با چاقو در مرکز دوبلین پایتخت این کشور زخمی شدند.
 
پلیس ایرلند این حمله را «یک حادثه جدی مخل نظم عمومی» خواند.
 
بر اساس گزارش رسانه‌های ایرلندی، پنج مجروح به بیمارستان‌های مختلف در دوبلین منتقل شده‌اند.
 
سخنگوی پلیس گفت که این افراد شامل یک مرد، یک زن و سه کودک خردسال است.
 
گفته می‌شود یکی از کودکان که دختر است، جراحات «جدی» دارد و جراحات دو کودک دیگر «چندان جدی» نیست ولی تحت درمان هستند.
 
لئو وارادکار نخست‌وزیر ایرلند اعلام کرد که در همین زمینه یک مظنون دستگیر شده است.
 
سخنگوی پلیس نیز گفت که پلیس در حال تحقیق است و به‌دنبال فرد دیگری نیست.
 
این حادثه حدود ساعت یک‌ونیم بعدازظهر به وقت محلی در میدان پارنل دوبلین رخ داد و خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که محل وقوع حادثه همچنان مسدود است.
 
+4
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    غلامرضا مطلبی - بستان، ایران

    بله دیگه این حمله نباید هم تروریستى باشه وقتى جانى یک اروپاىه مسیحى با موى طلایى و چشم آبى هزار نفر رو هم تو خیابون با انگیزه‌های نژادى و دینى لت و پار کنه که تروریست نمیشه، تروریست وقتیه که یک مسلمون یک لگد به گربه اى بزنه اون وقت میشه داعشى و القاعده و صد البته که از جمهورى اسلامى سپورت میشه، این حقیقت اروپاى فاشیست و متعصب مسیحى است.
    73
    7
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    معمولا مسلمانان پشت حملات به زنان و کودکان هستند چون وحشی گری و جنایت از ارکان اصلی دین اسلام است
    5
    77
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی

    غلامرضا مطلبی - بستان، ایران
    بابا جان تروریسم معنی داره.برو داخل دیکشنری و بخوان.هر دیوانه ای که دست به حمله بزنه که تروریسم نیست.این میشه (در سیاست به کارهای خشونت‌آمیز و غیرقانونی حکومت‌ها برای سرکوبی مخالفان خود و ترساندن آنها ترور دولتی می‌گویند و نیز کردار گروه‌های مبارزی که برای رسیدن به هدف‌های سیاسی خود دست به کارهای خشونت‌آمیز و هراس‌انگیز می‌زنند، تروریسم نامیده می‌شود)
    0
    24
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    غلامرضا مطلبی - بستان، ایران
    برو ..... شما با این دین سرتاپا کثافتتون گند زدین بکل دنیا، بعد چارتا مونگل مثل تو می خواید با پررویی هی ماله کشی کنید، این دین آنقدر اشغال وکثیفه که حتی پیروان خودش هم فرار می کنن به همون بقول تو اسکل اروپای فاشیست و یا امریکای جهان خوار، اگر شما آدم بودید کاری می کردید که تمام دنیا به کشورهای بقول شما البته از در عقب مسلمون پر از عدالت و انسانیت پناهنده می شدن ونه برعکس، پس ببند اون گاله دیگه.
    1
    39
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    غلامرضا مطلبی - بستان، ایران
    انگار خیلی از مرحله پرتی،اتفاقا طبق گزارشها مهاجم یک مسلمان خارجی بوده که با انگیزه مذهبی برای دفاع از وحوش حماس و غزه با چاقو به کودکان خردسال مدرسه حمله کرده.دولت برای تحریک نشدن مردم انگیزه رو تروریستی اعلام نکرده.البته اعتراضات و شورش شدیدی توسط ملی گرایان و دست راستی های ایرلند که از جنایات این وحوش اسلامی به خشم آمدند انجام شد.
    1
    33
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    arian1 - ابادان، ایران
    درسته تنها قومی که به کودک و بچه و پیرزن و و پیرمرد بیگناه هم رحم نمیکنند مسلمانان افراطی هستند.هیچ قوم و گروه دیگری اینقدر بیوجدان و بیشرف و پست نیست.نمونه هایش را هم شوربختانه بسیار میبینیم.بعد اینها با وقاحت حق به جانب هم هستند و ادعای مظلومیت دارند.
    1
    36
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    غلامرضا مطلبی - بستان، ایران. دوست عزیز وقتی نمی توانید لطفا از عقیده ای دفاع نکنید. بد دفاع کردن از خوب حمله کردن بدتر است. ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا. Munchen - مونیخ، آلمان. شما با پیش داوری و نظرات نا آگاهانه فقط چهره خود را افشا می کنید. چرا تهمت می زنید؟ شما فقط یکسری افراد تند رو را دیدید و کل یک جامعه را مورد انتقاد قرار می دهید. این شیوه فاشیستی است. شما از عملکرد دولت منحوس و جاسوس آخوندی ضربه خوردید که ما بیشتر از شما ضربه خوردیم و درد کشیدیم ولی شما با شیوه غلط خود به کل پیروان یک دین توهین می کنید چرا که فقط جند کتاب نوشته مسعود انصاری و شجاع الدین شفا و گفتارهای رضا فاضلی و فرود فولادوند و کانال قاصدک در یوتوب را مد نظر قرار می دهید. این شیوه شما دموکراسی نیست بلکه ادامه راه هیتلر و موسولینی است.
    7
    2
    جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    عجب چقدر ما بد شانس بودیم تو این سده زنده هستیم . دنیا به ..وه کشیده شده و همه جا جنایت و قتل‌های فجیع دیده میشه . واقعا یه جنگ جهانی نیاز هست یه چند میلیاردی از جمعیت کم بشه تا این فشار مالی واقتصادی و آلودگی بتدریج کم بشه و دنیا به آرامش برسه . مخصوصا اون جمعیت افراطی در هر جا به هلاکت برسن دنیا یه آرامش دست پیدا میکنه . فشار و استرس و پول پرستی و دنبال مال دویدن اکثر مردم رو دیوونه کرده.
    0
    6
    شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    عزیز جان شما از مسلمان بودن فقط یک اسم رو با خودت یدک میکشی.من مطمئن هستم یک بار نشستی این قرآن رو به زبان مادری بخوانی و ببینی این خدای تو و دین تو بهت چه گفته مثل ۹۹ درصد دیگه ایرانیان که فقط این کتاب رو روی طاقچه خونه نگاه میدارن.اگر خوانده بودی اون وقت می‌فهمیدی که اون هموطن از مونیخ درست میگه.کسانی که این قرآن رو خواندند و درک کردند و پیروی کردند به قول اون هموطن به بچه و زن و پیر رحم نکردند.اگر میخواهی بفهمی فاشیست یعنی چه قرآن رو که روی طاقچه خونت خاک میخوره به زبان مادری بخوان تا ببینی در ۵۰۰ آیه فرمان قتل و غارت به بردگی کشیدن و تجاوز به زنان اسیر به اسم کنیز و شکنجه غیر مسلمان و دگر اندیش رو صادر کرده.و بعد از خواندن قرآن کتابهای تاریخ زندگی بنیان گذاره اسلام رو بخوان تا ببینی روزها مشغول قتل و غارت و شکنجه و به بردگی کشیده غیر مسلمان بوده و شبها مشغوله تجاورز به زنانشون به اسم کنیز.اونوقت معنای کلمه فاشیست رو یاد میگیری.و میفهمی بلاهایی که آخوند سر تو و ما آورده مو به مو دستورات این قرآن و دینه که سنگشو به سینه میزنی. پس لطفاً بخوان و بخوان و بعد اظهار نظر کن.
    1
    5
    شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    تمام اسلامستیزان می گویند که قرآن را خوانده اند و مانند شما دلیل می آورند. ولی مسیله این است که برداشتها فرق می کند. استعداد ها و قلب انسانها (برای برداشت حق) یکی نیست. تمتم برداشتهای شما نیز از این آیات نادرست است. در باره آخوندها هم بارها گفتم که جاسوس غرب و شرق هستند و دین را دکانی برای خدمت به اربابانشان کردند. مانند کشیشهای مسیحی قرون وسطی.
    4
    0
    شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    عزیز من برداشتها فرق میکند یعنی چه.این حرفها رو حقه بازان و کاسبین دین در ایران راه انداختند برای این که دستورات جنایتکارانه این کتاب رو با دروغ های ساخته و پرداخته ذهن خودشون بیامیزند و اون خشن بودن و جنایتکارانه بودن دستورات رو کم رنگ کنند و به خورد مردم ساده دل و نیک سیرت مثل . شما بدن.و شروع کردن تفسیرها و برداشتها از کتاب کردند که در خود این کتاب میگوید ما این کتاب رو به ساده ترین و روان ترین شکل فرستادیم که همه بفهمند.برداشت من و شما نداره.یک سری دستورات مشخص داره.مثلا از یکی از کسانی که مثل شما معتقد به برداشت بود پرسیدند برای چه در فلان آیه گفته دست دزد رو قطع کنید و او جواب داد اینجا منظور این بوده که دست دزد رو کوتاه کنید.البته ببری کوتاه هم میشه.اینم برداشت ای بابا بود که حقه بازی دروغ گویی و ماله کشیست. شما میخوای بگی محمد هم قرآن رو نمیفهمیده. او که شروع کرده دست دزد رو بریدن تا همین امروز در عربستان ادامه داره.یعنی او هم قرآن رو نمی‌فهمید که هر کاری از غارت و کشتن و به بردگی کشیدن غیر مسلمان رو می خواست انجام بده اول آیه اون کار میآورد و می‌گفت خدا فرستاده و بعد عمل بهش
    0
    3
    شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    شما میگی برداشت من نادرست است.ایا برداشت محمد هم نادرست بوده.خوب بخون تاریخ غزوهای محمد رو که به قصد غارت و به بردگی کشیدن زنان و کودکان بوده.بخون غزو خیبر رو که خیبر چند روز با مدینه راه بود و یک مشت کشاورز اونجا زحمت می‌کشیدند.و با کسی کاری نداشتند و محمد راه افتاده چندین روز پیاده روی کرده برای غارت این کشاورزان که نه دشمنی با اسلام داشتند و نه محمد.ایا برداشت او هم از این کتاب غلط بوده.شما میگی آخوند دین رو دکان کرده.نه عزیزم دین از ابتدا دکان بوده.اصلا دین یعنی چه.که گفته این ادیان رو خدا فرستاده به چه دلیل.کافیه یک بار با چشم خرد این قرآن رو بخوانی تا بفهمی سخنان خدا نیست.وقنی میگوید خورشید شبها فرو میرود در چشمه لجن.یا انجیل که گفت زمین روی شاخ گاوه.خلاصه دوست من اگر عاشق دروغی به نام مذهب هستی و دوست داری خودت رو گول بزنی با این برداشت های دروغین باش.اما لطفاً از دیگران نخواه که نادان باشن و مثل شما خودشون رو گول بزنن.وقتی میگم بخوان اینجاست.اگر بخوانی میبینی درست همین اعمال که آخوندها انجام میدن محمد و اصحابش مو به مو انجام میدادند.
    1
    4
    شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    من چنین چیزی نگفتم. اصلا هم نگفتم که شما باید مانند من بیاندیشید. شما عقاید خود را دارید خیلی هم خوب. ولی وقتی توهین می شنوم واکنش نشان می دهم. برای همه هم احترام قایلم ولی ما توسط همفکران شما توهین می شنویم. این در حالی است که شما اجازه توهین به عقاید دیگران (یهودیان مسیحیان همجنسگران و غیره را ندارید) فقط توهین به مسلمانان مجاز است. بحث هم فایده ندارد چون نمی توانیم یکدیگر رو قانع کنیم. نگرانی من راجع به حقوق ایرانیان مسلمانان در ایران آینده است (البته حقوق همه اقشار ایرانی مهم است ولی ممکن است امثال شما قصد انتقام گیری از امثال بنده را داشته باشید)
    2
    0
    یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    خوب عزیز جان معلومه که در این دوران به دین شما توهین میشه.حرفهای عجیب میزنی.خوب در هر دوره دیکتاتوری و سرکوب مردم با طرز فکر اون سرکوبگر و عقایدش دشمنی میکنن.فهمیدن این سخته.مگر در اروپا وقتی به رنسانس رسیدند و پایان حکومت کلیسا مردم از فرط خشم نمی‌خواستند همه کلیسا ها رو تخریب کنند.مگر فیلسوفان نگفتند ما به آزادی نمی‌رسیم مگر اینکه آخرین آجر آخرین کلیسا رو بر فرق آخرین کشیش خرد کنیم.که نه کلیسا بماند و نه کشیش و نه دین. خوب این واکنش طبیعیه نسبت به ظلم و هر طرز فکر و راه و روشی ظالم داره مردم دشمن اون فکر هم میشن.شما ماشالله به ما اعتراض می‌کنی به دین ما توهین نکنید اما آیا میتونی به حکومت اسلامی هم اعتراض کنی که زنانی تعریف میکردند اینها در هنگام تجاورز به ما یا حسین و یا علی گفتند و بعد از تجاورز نماز جماعت خواندند.ایا جرات اعتراض به اونها هم داری که بکننت تو گونی ببرن هدایت کنند.اگر عاشق دینانی و از توابع بخش بیزاری سعی کن جلوی این حرامیان رو بگیری تا به دینانی توهین نشه.بعدشم شما میگی فقط به مسلمانان توهین میشه.خوب برای اینه که تنها گروهی هستند که به اسم دین جنایت میکنند
    1
    2
    یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    آیا گروه دیگری رو میشناسید به اسم دین دست به جنایت بزنه.تا اون جا که من یادمه مسیحیان اروپا بودند و جنگهای صلیبی شون که بعد از رنسانس اونم جمع شد.امروز اگر مسیحیان آدم هم میکشند دیگه به اسم دین نیست.اما مسلمانان هنوز به نام دین در جاهای مختلف دنیا مشغول جنایتند.چرا .به خاطر همون کتاب که تو از ترس اینکه عقایدت زیر سوال بره و به قول خودتون دینتو از دست بدی نمیشینی به زبان مادری بخوانی.دستورات این کتابه که غیر مسلمان رو کافر و نجس می‌دونه و از اهل کتابش جزیه میخواهد و غیر اهل کتاب رو جان و مال ناموسو همه چیزش رو به سنت رسول که همین کارها رو میکرد حلال مسلمانان میدونه.و هر جا مسلمانان پیرو این قرآن هستند که این کتاب رو خواندن و پیروی میکنند درگیری هست.در هند هزار خدا و مذهب و پیروان کنار هم زندگی می‌کنند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد الی اون قسمت‌های که مسلمانان هستند و دیگران رو نجس و کافر و واجب القتل میدونند.و هر جا تندروهای اسلامی هستند می‌خوان افکارشون رو که بر گرفته از قرانه به دیگران تحمیل کنند.اینه دلیله دشمنی با اسلام و در حقیقت دشمنی رو اسلام با دکر مذهب و دگر اندیش شروع کرده
    1
    2
    یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    و دیگر آنکه حق داری نگران حقوق مسلمانان در آینده ایران باشی.همیشه روزگار برتری مظلوم بر ظالم بسیار سخت تره و با این جنایت هایی که اهل دین کردند من روزهای تاریکی برای اسلام عزیز شما میبینم.هنگامی که اون انقلاب کور میلیونی رخ بده خدا به داد اهل دین برسه.پس به شما دوست عزیز نصیحت میکنم به جای اینکه ما مظلومین رو قانع کنی به دین توهین نکنیم سعیت رو در قانع کردن ارباب ظالم دین بزاری که دست از جنایت غارت و فساد برداره و حقوق ملت رو بهش پس بده قبل از اینکه به اون شورش میلیونی کور برسیم.و من به شما بگم اون شورش اون قدر از فرط خشم و کینه و نفرت کور خواهد بود که استخوانهای علی بن موسی الرضا رو از گور بیرون بکشه و در آتش بسوزانه.پس اگر توان داری ارباب ظالم دین رو قانع کن قبل از اینکه به روز موعود برسیم.
    1
    2
    یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی. این گفتار شما گفتار مشترک همه ایراینان دین ستیز است. شما نمی دانید که مسلمانان خود اول قربانی خشونت چه از طرف افراطگرایان اسلامی (از منابع غربی تغذیه می شوند) و چه از طرف افراد اسلام ستیز هستند. شما توجه ندارید که مسلمانان زیادی در ایران عراق افغانستان برمه لبنان فلسطین و بوسنی کشته شدند ولی سازمانهای حقوق بشر به این موارد توجهی ندارند. شما فقط یکسری مسلمان افراطی رو می بینید و کل جامعه مسلمان رو فقط به خاطر یک اقلیت کوچک می کوبید. اتفاقا افراد مذهبی زیادی به این حکومت ننگین اعتراض کردند و زندان رفتند و شما نمی دانید. خود من دو بار به خامنه ای نامه نوشتم و اعتراض کردم و به یکسری مراجع تقلید هم نامه نوشتم و اعتراض خودم رو بیان کردم. این حکومت ننگین دست نشانده شرق و غرب است و تا اربابانشان نخواهند از میان نخواهد رفت. شاه با یک مرگ بر شاه رفت ولی اینان بدترین توهین ها را شنیدند و هنوز هستند. من با رصد رفتارهای سلطنت طلبان که ضد دین هستند به این نتیجه رسیدم که رفتار این گروه فرقی با طرفداران رژیم ندارد چون محتوا یکیست.
    1
    1
    یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی. ادامه. در مورد طرفداران سلطنت همانطور که گفتم فرقی با طرفداران رژیم آخوندی ندارند چون من در رفتارهای هردو گروه شباهتهای زیادی دیدم. در ایران فردا هم با وجود سلطنت من امیدی به دموکراسی و آزادی ندارم. متاسفانه این وبسایت اخبار را یکطرفه بر ضد مسلمانان و به نفع اسراییل (دیدگاههای سلطنت طلبها) منتشر می کند. جمله آخر کامنت شما هم وحشتناک بود. این خود دلیل بر فاشیستی بودن عقاید سلطنت طلبهاست
    1
    0
    یکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    دوست من من سلطنت طلب نیستم و فقط یک آدم ملی گرا هستم و طرفدار دمکراسی.شما میگی اون جمله آخر من وحشناک بود اما من خودم ۲ سال پیش در زمان یکی از اعتراضات این خبر رو خواندم که کسی در مشهد با خودش مواد آتش زا می‌خواسته وارد حرم کنه و اونجا رو آتش بزنه.فکر می‌کنی شوخیه.خوب هر چقدر از طرف این حکومت دینی فشار به مردم بیاد از اون طرف هم دشمنی‌ها شدید تر میشه.شما میگویی خود مسلمانان هم قربانیند.بله من هم اینها رو می‌دونم و قبول دارم که نژاد پرستی و نفرت از اسلام باعث شده در خیلی کشورها حقوق مسلمانان زیر پا بره و سازمانهای حقوق بشری هم به اندازه‌ای که باید توجه نمی‌کنند.وبه شما بگم خود من که یک بی دینه سکولار هستم به علت نام و محل تولد بارها این نفرت نسبت به مسلمانان رو در سفر به اروپا دیدم. نسبت به خودم.چون اینها از ما عقایدمون رو نمی‌پرسند و همه ما رو به یک شکل مسلمان تروریست میبینند.و من درود بر شرف شما می‌فرستم که مسلمان نیک سیرت هستی و اهل عمل و به دیکتاتور نامه نوشتی وعاقبت این اعمالش رو بهش گوش زد کردی.اما عزیزم مظلومیت برخی مسلمانان در کشورهایی مثل برمه که درست هم هست و مظلومند
    0
    0
    دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    visman34 - دبی، امارات متحده عربی
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    که جواب حرفهای من در مورد فرامین جنایتکارانه قرآن و اعمال جنایی رسول نیست.مظلومیت مسلمانان پاک سیرت و شریف جای خود.اما ما باید ببینیم مسلمان افراطی که سر میبره از کجا پیروی میکنه.شما میگی اینها محصول غرب هستند.بله بعضی از این گروهها رو غربیها بوجود آوردند. درست. اما منبع اصلی تغذیه افراطیون مسلمان فرامین قرانه و اعمال رسول.وقتی میگم بخوان اینجاست.خوب حرف سلفی و وهابی چیه.میگویند ما این قرآن رو مو به مو اجرا میکنیم.جایی که گفته سر ببر می‌بریم.جایی که گفته به بردگی بکش میکشیم.جایی که گفته زنان اسیر از آن شماست و میتوان با آنها همخوابه شد انجام میدهیم.اخوندا هم برای اعمالشون اول آیات اون جنایتشون رو از قرآن در میارن.باهاشون صحبت کن.بپرس چرا در زندان به زنان تجاورز میکنید.ایه میزاره جلوت.بپرس چرا شکنجه می‌کنی.ایه در میاره برات.خلاصه اشکال رو اونجا جستجو کن و بپرس از خودت آیا اینها فرامین خداست.ایا اینها اعمال کسیست که ادعا می‌کنه نماینده خداست.پس اگر شیطان حرف بزنه عمل کنه او چه خواهد کرد.چون برخی مسلمانان مظلوم هم هستند که درپوشی نمیشه بر دستورات قرآن و اعمال رسول.
    0
    0
    دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.