ویدیویی از صحنه تبریک گویی شهبانو فرح پهلوی به ولیعهد اردن و عروس وی

 
مراسم عروسی شاهزاده اردن با حضور میهمانانی از خانواده‌های پادشاهی منطقه و جهان، ۱۱ خرداد در کاخ زهران اردن برگزار شد.در بین مهمان‌ها فرح دیبا آخرین شهربانوی ایران نیز حضور داشت.
 
+262
رأی دهید
-46

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    مفتخور های جهان! متحد شوید!
    180
    44
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    همیشه با وقار همیشه زیبا
    45
    190
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    فراموش نکنیم که پدر بزرگ همین داماد مفتخور یعنی ملک حسین قبل از انقلاب تقریبا پای ثابت تمام جشنهای خاندان پالانی بود و هربار که به ایران می اومد مدتها اینجا میچرید و از مال مردم ایران لذت میبرد. اما با وقوع جنگ ایران و عراق این حرام لقمه بلافاصله درکنار عراق ایستاد و با مال جان و ناموس! به عراق کمک کرد. ولیعهد این الدنگ یعنی پدر همین شادوماد هم از یک مادر انگلیسی زاده شده. اینم بدونین که ملک حسین در کنار ممرضا پالانی از بزرگترین خریداران تسلیحات انگلیسی در خاور میانه بود.
    179
    39
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

    شهبانو در واقعیت داره گذشته خودشو میبینه، ولی دنیا وفا نداره و مردمش که اصلا!!!! روزگار پدرانِ ما رو ببخشه که با ما چه کردن.
    36
    161
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    یک خانواده باید بزرگتر و سرپرست داشته باشد. کشور و مردم ایران 44 سال است یتیم هستند . درود به شاه بانوی ایرانزمین که ملت مظلوم و ستم کشیده ایران را تنها نمیگذارند.
    47
    161
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    عزیز شرمنده که قصور می‌کنم, اصلا موضوع آقا بالا سری نیست. مردم میفهمند مردم درک دارند هر کی بهشون کمکی یا خدمتی کرد سپاس گذارند (البته منظورم اون‌های هست که میفهمند) اونی رو هم که نکرد توف و لعنت میکنند. تو از این خود بخوان حدیث مفصل
    20
    61
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    اخ که بمیرم برات با این دلسوزی ات برای اموال ملت! 😀😀 کنار عراق وایستاد چون نمیخواست کنار خمینی وایسته مغز فندقی
    32
    69
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    دست خاندان سلطنتی اردن به خون سربازان ایرانی جنگ با عراق آلوده است.
    99
    32
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    فعلا که حکومت منتخب شما احمق ها ۴۴ ساله که داره در کشور ما میچره و میچاپه ولی شما هنوز آویزان مصدق هستی و درد امروز مردم را حس نمیکنی.
    28
    94
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    میدونم با دیدن عکسهای این خاندان میسوزی ولی هر چه زور بزنید فیک کردن تاریخ در این دوره زمانه چندان سودی براتون نداره همه چیز مستند در اینترنت موجوده و یک سرچ کوتاه دورغهابنان رو برملا میکنه.اردن و مصر دو کشوری بودند که به شاهنشاه و ایران وفادار ماندند،با اسرائیل صلح کردند و هرگز با جمهوری اسلامی جنایتکار رابطه برقرار نکردند.
    32
    88
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    این اراذل اوباش سایبری رژیم و البته مزدورهای پیر و تکیده مجاهدین هر روز رنگ عوض میکنند،در فضای مجازی در پشت کاراکترهایی مختلف،هالو،مصدق،و حتی طرفدار پهلوی (اما فحاش و مخرب ) هدف اینها فقط ضربه زدن به خانواده پهلوی هست.البته نکته کمدی اینجاست،در بین ایرانیان داخل ایران شاهزاده محبوبیت شدید انکار ناپذیری داره. تکایف سایبری بسیجی که مشخصه و چپی ها هم هر وقت مردم داد زدن رجوی و تحویلتون گرفتن بعد بیایید اینجا عرعر کنید.
    26
    54
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    باز هم دمشون گرم یه یادی از شه بانوی ایران می کنند
    35
    54
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

    مرگبرخاندانه پحلوی.مرگبر پخمه پهلوی وزنش.انگارما ندیدیم اون دورانو.زمانه شاه بجزتهران اسفاهان رشت وشیرازبقیع جاهابدبختیوبیچاره گی بود.الان همه عسمارت فون دارن.ماشین شاسی بلندزیره پاشون.زمانه شاه بقال بدبخت.معلم بدبخت.ولی ساواکیاوکارمندا خوشهال.
    69
    24
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    برو عمو حالت خوش نیست. همون عسمارت فون تو حلقت!
    12
    61
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان

    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    خب چه فایده رژیم هم عوض شد و تو همچنان بیسواد باقی موندی!! میبینی که تغییر رژیم واسه امثال تو عقل و ....و سواد نیاورد پس در ...رو ببند
    11
    36
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چطوریه که وقتی مجاهدین در کنار صدام می ایستن عملشون خیانته ( که البته هست) ولی وقتی ملک حسین نمک به حرام در کنار صدام حسین می ایسته و به سمت خاک ایران گلوله توپ شلیک میکنه عملش خیانت نیست؟
    30
    18
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    درد امروز ملت ایران افتادن دنبال ......رضا پالانی و .....و عروس عفیفه ایشونه؟ اصلا چرا باید این مفتخورهای مشکوک و وابسته به بیگانه بر ما حکومت کنن؟ مگه چه عیبی داره که در یک نظام دموکراتیک هر چند سال یکبار افراد شایسته رو خودمون به عنوان حاکم انتخاب کنیم و اگه اشتباهی هم کردن بتونیم اونها رو برکنار کنیم.
    31
    14
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    Munchen - مونیخ، آلمان
    اشتباه میکنی. اردن و مصر به پول مفت دزدی ممرضا پالانی علاقه داشتن نه به حتی به خود او. این مردم یک کشور هستن که اصالت دارن نه خانواده ای که از یه ایل گمنام سوادکوهی به نام پالانی با حمایت انگلیسی ها به حکومت رسیدن و سالها دیکتاتوری رو در ایران تقویت کردن.
    26
    13
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    گاگول جان تو اینو نمیدونی که ملک حسین ایرانی نبود؟!! مثل اینکه معنی خیانت رو هم بلد نیستی؟؟ شماها کجا درس میخوندید که اینقدر بیسواد بار اومدید؟؟! درضمن حیح حیح حیح 😁
    11
    26
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Vafadar - برلین، آلمان
    مطلبی فوق العاده بی اهمیت.
    21
    14
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    برو گمشو از این سایت بیرون ....
    10
    25
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    ملیجک پالاندوست! تو نمیخوای کمی با ادب تر حرف بزنی؟ گیرم که ملک حسین ایرانی نبود، انسان هم نبود؟ نباید حق نان و نمک یا کاه و یونجه ای رو که تو ایران کوفت کرده بود نگه می داشت؟ نشونه ای بهتر از این برای غلط بودن سیاست خارجی پالانی ها میشه پیدا کرد؟
    25
    12
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    عسمارتفون توحلقم باشه.ولیحقیقت عوز نمیشه.
    21
    3
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ببین گاگول با این طرز تفکر مسخره و آی کیو پایینی که داری میخواهی دموکراسی و حق انتخاب هم داشته باشی!! اولا ملک حسین هیچوقت عهد اخوت با شاه نبسته بود!! این چرندیاتی هم که تو میگی نون و نمک و اینجور چیزها در عالم سیاست هیچ جایگاهی نداره و معیار هیچ سیاستمداری نیست این حرفها مال جنوب شهر تهران و نازی آباده دوما هیچ کشوری دوست دائم و دشمن دائم نداشته کار همه سیاستمدارها بر اساس منافع برنامه ریزی میشه نه نون و نمک!! سوما برو آبگوشت و قرمه سبزیت رو بپز اینقدر هم جفنگ ننویس !! درضمن حیح حیح حیح 😁
    14
    18
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    هیچوقت دم از ادب و تربیت نزن چون تو یکی واقعا مظهر ادب و تربیت هستی!! روزی سیری طعنه زد به پیاز که تو مسکین چقدر بد بویی!! حیح حیح حیح 😁
    15
    19
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    دقیقا میفهمم چی میگی!! چون خودت یکی از اون بدبختهایی بودی که هنوز نمیدونی اصفهان درسته نه اسفهان! اونوقت تو بزمجه بیسواد نظرات داهیانه میدی و مرگ بر این و مرگ بر اون میگی! میگردم برات شماره اشتراک اتش نشانی محلتون رو پیدا میکنم
    5
    20
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    سوالت رو با سوال جواب میدم. چطور میگ روسی و میراژ فرانسوی و بمب شیمیایی المانی بد بود ولی قرارداد ٢٥ ساله و بنز و پورشه خوبه؟ عمو! وقتی هنوز نفهمیدی اصولا جنگ ایران و عراق چرا شکل گرفت و کیا به کیا کمک کردن! مجاهدین مستقیما وارد جنگ شدن. این کجا و پول صدام تبدیل به اسلحه روسی و المانی و فرانسوی شدن کجا
    8
    17
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    ملیجک پالانی! حالا دیدی ظرفیت جواب محترمانه رو نداری؟ دیدی خودت جونت میخاره؟ آیا ممرضا پالانی که داعیه تمدن بزرگ رو داشت نمیدونست که نباید هر الدنگی رو هرسال به ایران دعوت کنه و کاه و یونجه مفت جلوش بریزه تا بعدا براش تف سربالا نشه؟ اگه میخوای بخندی بخند. ولی به رد زردی که قراره رو زمین بکشی هم فکر کن!
    23
    9
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    تنها در اینحا..دانمارک . با درود بشما. ما برای رسیدن بهدف اصلی مان بر حسب وظیفه ملی و مینهی باید زحماتی را متحمل شویم تا این الوده دامننان مذهبی را مانند خوک با لگد بیرون کنیم
    4
    11
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چه توجیه سست و بی اساسی! هیچکس صحبتی از پول صدام و اسلحه فرانسوی او نکرد. ملک حسین که ادعای نسبت خانوادگی با پیامبر اسلام رو هم داره علنا به عراق (طرف آغازگر جنگ) کمک می کرد. حتی گفته میشه که خود این الدنگ اولین گلوله توپ رو به سمت خاک ایران شلیک کرده. حالا آیا ما ایرانی ها نباید پالانیها رو به دلیل سیاست خارجی غلط مورد بازخواست قرار بدیم؟
    18
    8
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    یک فرمول ساده برای تشخیص خوب و بد : هر وقت دیدید‌کشوری از خانواده میهن پرست ،مردم دوست و خواهان مدرنیسم ایران زمین یعنی پهلوی حمایت و دعوت کرد،میتونید مطمئن باشید دوست ایران هستند و دشمن سیاهی و ارتجاع رژیم اسلامی و دشمن گروهکهای سیاهدل و واپسگرای چپ از جمله مجاهدین اسلامگرای تروریست.نمونه : مصر،اردن،اسرائیل.همینها هستند که باعث سوزش شدید سایبریهای رژیم و البته امثال مریم رجوی بیشرف و نوچه هایش در فضای مجازی میشوند،با ایجاد اکانتهای متعدد و ظاهرا با گرایشهای مختلف،برای حمله به این خانواده.تف بر شرف نداشته هرچه سایبری و مجاهد و چپگرای واپسگرا.
    8
    16
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    داری بیخودی با این گاگول وقتت رو هدر میدی!! این فکر میکنه عالم سیاست شبیه دوست بازی و مهمانی رفتن و معاشرت کردنه!! فکر میکنه هر سیاستمداری که رفت به یک کشور دیگه مثلا یکی دو روز آنجا موند چون نون و نمک خورده آنجا پس نمک گیر شده و تا آخر دنیا باید حق نون و نمک را بجا بیاره این فکر میکنه مثلا گذر لوطی هاست عالم سیاست!! 😂🤣
    10
    15
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    خیر. همین
    7
    11
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    ملیجک پالانی! تو اساسا معنای سیاست رو اشتباه فهمیدی. سیاسیت پالانی ها شاید به معنای.... بودن باشه. اما همه جا اینطور نیست. ما سیاستمدار با شرف هم زیاد داشتیم. ملک حسین مفتخور خیالش از وطن فروشهایی مثل تو راحت بود که اونطور هار شده بود.
    20
    7
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    چرا خیر؟
    17
    7
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    حالا چرا آتیش گرفتی بدبخت بگو سعید بیاد خاموشت کنه! حمید میدونه یکوقتی millioner بودی!؟ 😂🤣 حیح
    9
    13
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    چیه؟ چند روزی کارتن خوابها سراغت نیومدن خمار شدی؟
    15
    9
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    حتما مشغولند با تو که نیومدند !؟ ولی با سعید بهت خوش بگذره 😂 حیح
    7
    6
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    به دو دلیل ١- اینکه اگر پهلوی یا بقول شما پالانی ها (که درست هم میگین چون خیلی سعی کردن پالان رو از دوش ملت بردارن منتها نشد) سیاست خارجی غلط داشتن، با همه دنیا مراوده نداشتیم و به همه جای دنیا ایرانی رو راه نمیدادن. ٢- اگر سیاست خارجی اشون منطبق بر خواست کشورهای غربی و بر ضد ایران بود عین همین اخوندها با چنگ و دندون هم شده نگهش میداشتن، نه اینکه ژنرال هایزر رو بفرستن ایران که ارتش کودتا نکنه.
    2
    6
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    نگران نباش. هم خماریت برطرف میشه هم پول عمل و عرقت میرسه. بجاش جونت درد میگیره که اونم تو عادت داری.
    6
    4
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    آقا عجب حالی داری تو!! فکر کردی این چیزها رو واسه این گاگول بنویسی این حالیش میشه؟؟ حالا نگاه کن ببین چه چرت و پرت خارج از موضوعی جوابت رو بده!!
    4
    6
    یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    استفاده از نام پالانی برای این خانواده اصلا توهین نیست. رضا خان از ایل پالانی سوادکوه بود. وقتی به کمک انگلیسی ها (ژنرال آیرونساید) به قدرت رسید نام خودش رو به پهلوی تغییر داد تا هم خودش رو به گذشته درخشان ایران باستان وصل کنه و هم فامیل پالانی مانع دیکتاتوری و خشونتش نباشه. در مورد ۱: دنیا برای پول نفت ایران ارزش قائل بود و نه برای شخصیت شاهان پالانی. اگه برای خود اونها ارزش قائل بودند شاه بعد از انقلاب ۵۷ اونطور آواره نمیشد و مجبور نبود بقول فرح در آمریکا در بیمارستان روانی اقامت کنه. در مورد ۲: غربیها خودشون پالانیها رو روی کار آوردن و تا جایی که تونستن اونها رو با فروش اسلحه دوشیدن، ولی و قتی متوجه شدن که خشم ملت ایران لبریز شده، دست از حمایت او برداشتن و تلاش کردن به نحوی با انقلابیون به توافق برسن. اما بهرحال محمدرضا شاه پالانی با دعوت از خاندان هاشمی اردن که خودشون هم وابسته به انگلیس بودن لکه سیاه بزرگی در سیاست خارجی خودش گذاشت. بازخواست و سوال از سیاستمداران هم حق بدیهی مردم یک کشوره.
    6
    5
    دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دیدی بهت گفتم این ....چرت و پرت جوابت رو میده!! تو در هیچ کجای ایران نمیتونی ایلی به نام پالانی پیدا کنی که این در سوادکوه پیدا کرده!! این گاگول چه جوری تونسته فکر کنه که مثلاً فامیل پالانی ربط به دیکتاتوری و خشونت داره!! ولی پهلوی نداره!! و این چجوری یک چنین مانعی رو پیدا کرده!! این .....فکر کرده مثلاً داره استدلال میکنه!! شاه از ملکه انگلستان هم دعوت کرد حالا این گاگول دعوت از خاندان هاشمی اردن را لکه سیاه بزرگی میدونه در سیاست خارجی!! این با این آی کیو سطح پایینش میخواد که حق بازخواست و سوال داشته باشه!! داره جوک میگه!! فقط چرت و پرت های این گاگول رو بخون و بخند
    3
    6
    دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    خیلو خوب داداچ! تو درست میگی. بکش بیرون.
    2
    4
    دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    اتفاقا من دوست دارم وقتی به رضا شاه میگن پالانی. چون نشون میده با توجه به تجربه اش، خوب تونست پالون رو از گرده ملت قاطر برداره. منتها خیل عظیمی از ملت لیاقت همون پالون رو داشتن و با تمام وجود سعی در نگه داشتن پالون روی گرده اشون داشتن و خیلی هم موفق شدن توی شورش ٥٧. برای همینه که اخوند خوب تونسته روی پالون ملت سوار بشه. همین مصدقی هم نمونه اش. هنوز نمیفهمه که پول نفت بدون سیاست خارجی احترام نمیاره. هنوز نمیدونه که وقتی پول نفت لا یک تاریخ ٢٥٠٠ ساله ممزوج بشه یک مملکت یونیک میسازه که غربی ها نتونستن تحمل بیارن. یک کلام: یکعده چهارپا که با عینک روشنفکری پالون رو افتخار میدونن. فعلا باید بدوون تا به ٤٤ سال پیش برسن. موفق باشی دوست عزیز
    4
    6
    دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.