حملات تند پادشاهی خواهان به شاهزاده رضا پهلوی، پس از امضای منشور مهم اپوزیسیون!

 حملات تند پادشاهی خواهان به شاهزاده رضا پهلوی، پس از امضای منشور مهم اپوزیسیون.
 
+106
رأی دهید
-39

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    سلطنت‌پرست با پادشاهی‌خواه مشروطه یا پارلمانی را باید ازهم تمیز داد! سلطنت‌پرست وکالت داده و حالا برضد وکیلش. نداشتن وکیل جای خود بدون پادشاه چی میگن و چی میخوان این جماعت؟! 😵‍ بعد از حملات به وکیل حال ادعا دارن ما منتقدیم، منتقد به وکیلمان که قرار بود منتقد باشه، اما شد وکیل ما 🤦🏻‍♂️🥴🤦🏻‍♀️ ج.ا ضدونقیض‌گو ست حال با این جماعت چطور می‌توان با ضدونقیض‌گویی به مبارزه با ضدونقیض‌گویی رفت؟!😖
    32
    27
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    آریتما - استکهلم، سوئد

    همین آدمها که زر می‌زنند و به کثرتگرای اعتراض، خود از ظلم رژیم آخوندی فرار و در کشورهای زندگی می‌کنند که همه‌ی آنها به صورت فدرالیزم اداره می‌شود، اگر فکر می‌کنید مردم ایران جنبه‌ی فدارلیزم ندارند، پس جنبه‌ی دمکراسی هم ندارند و رژیم آخوندی بهترین گزینه است! هیچ کسی به جای کردها حق نداره بیاد و ادعا کنه احزاب کردی ضد کرد هستند، نه عزیز اتفاقا کردها تماما پشت سر احزاب خود هستند و در انقلاب مهسا این یک ثابت شد، این تو بودی که سرباز خمینی شدی و کردها را به رگبار بستی!
    22
    57
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    مشکل مملکت ما همیشه همین اراذل پاچه خوار و بادمجان دور قاپ چین بوده و هست چه طرفداران استبداد قدیم، چه استبداد ملایان و چه اراذل طرفدار استبداد جدید مثل همین سبک عقل و گاری جاویدان و زردوست و تعدادی دیگر که فکر میکنند دیکتاتوری دیگران بد بوده و آنها به اندازه کافی مخالف را ار بین نبردند و اینها باید بیشتر از بین ببرند تا درست شود! فکر میکنند راه آزادی از کوبیدن و از بین بردن مخالف میگذرد! آخه شاه پرست محترم جنابعالی در آن کشورهای دموکراتیک و آزاد چه یاد گرفتید؟
    54
    67
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    شما چه پادشاه خواهی هستی که دارید مشکل به نفع نظام اخوندی برای شاهزاده درست میکنید.
    8
    80
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اینها متاسفانه درک درستی از راه مبارزه ندارند و فکر میکنند که آقای پهلوی باید از همین الان یه تاج بذاره رو سرش و دیگر چهره های مهم اپوزیسیون هم ، بیان و آقای پهلوی رو حلوا حلوا کنند !! این جماعت نمی فهمند و نمیخوان بفهمند که فعلاً و مهم گذار از رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران هست و در این مهم همه طیفهای سیاسی مورد تأئید ملت بدون در نظر گرفتن تزها و ایده هاشون برای آینده ایران باید همگام و همدل در این راه مبارزه کنند !! متاسفانه اینجور تفکرات باعث در حاشیه امنیت قرار گرفتن و ادامه حیات رژیم مستبد هست و خواهد بود !!
    9
    97
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    ضمن عرض تسلیت حضور شاه الهی های فحاش محترم , به نظر من تنها کار درستی که این اعلیحضرت همایونی محترم کرده , این بود که مثل بچه آدم نشسته کنار چند نفر فعال سیاسی و منشوری نسبتا دموکراتیکی را امضا کرده . خداوند ایشان را از شر شاه الهی های فحاش در امان نگهدارد . من به عنوان شخص دموکرات مشکلی با فعالیت سیاسی هیچ شخصی ندارم .ایشان هم میتوانند تو میدان سیاست بالا پایین بپرند .
    27
    33
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    keyanrad - منچستر، انگلستان
    رضا پهلوی آدم درست ولی افراد فرصت طلبی که دورش جمع شدن مثل مسیح علینژاد و شیرین عبادی یا نازنین بنیادی اینها دیگه چه کسانی هستنند، سیاست مدار کم اومده باید با اینها گروه میزد، در ضمن یادتون نره که این انقلاب شروعش هیچ ربطی به چهارشنبه سفید و دختران انقلاب نداره که سریع خودش انداخته جلو و مدعی استارت این انقلاب با اون بوده تازه گلشیفته هم داره میاد دیده از غافله عقب مونده امیدوارم راه رو به یک انقلاب مثل انقلاب ۵۷ و دیکتاتور پروی نبرید
    32
    18
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    Ghooloo - آبادان، ایران
    هموطن دانا و عزیز! میپرسی: "محترم جنابعالی در آن کشورهای دموکراتیک و آزاد چه یاد گرفتید؟" در برخی موارد میگویم هیچ! گویا برخی هموطنان (بیشتر طرفداران سلطنت) فکر میکنند "آزادی" یعنی این که من و دوستانم آزاد باشیم و تا میتوانیم صدای مخالف را خفه کنیم! دوستی دارم سوئدی که فارسی یاد گرفته و صفحات اینترنتی به فارسی را می خواند . به شوخی میگفت" گویا هموطنان تو فکر میکنند راه رسیدن به بکارت این است که هرچه بیشتر سکس داشته باشند!" منظورش این بود که فکر میکنند راه رسیدن به دموکراسی برقراری استبداد است! بسیار ارادت دارم, خودت هم میدانی!
    14
    33
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    Ghooloo - آبادان، ایران
    زبون بسته به این می گویند دمکراسی. از شازاده خود انتقاد می کنند که شما دارید با تجزیه طلبها همکاری می کنید. سیستم فدرال را قبول ندارند چیزی مثل فرانسه می خواهند. حالا وظیفه شازاده این است که جواب این‌ها را بدهد. که زمان رضا شاه یا پدر نیست. آن زمان چیز دیگری بود. ۱۵۰۰ کیلومتر مرض مشترک با خرس سرخ روسی و هزاران جاسوس KGB در ارتش . حزب .که هر کدام سهم خود را می خواستند. بهتر یک چیزی مثل اسپانیا یا آلمان .تنها چیزی که آلترناتیو تجزیه طلبی است. انتقاد می کنند. نگفتند که زن فرخ نگدار در فیلم فارسی بازی کرد فاحشه است جاهی در این جنبش ندارد .عکس‌ها .....شما را هم هنگام یوگا منتشر نکردندکه شخصیت کشی کنند. ضمنا توی اون خراب شده حوزه علمیه به شما یاد نداند از روی دست همدیگر کپی کردن کار خوبی نیست؟ این درو وری که نوشتی. این اسم‌ها که گذاشتی. در قالب شعر به سبک رودکی از ضد بشر داشتیم.
    17
    14
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    حضرت زرتشت , کامنت شما را خوندم به این نتیجه رسیدم کمی مثل وکیل خودت تکامل پیدا کردی. براووو . با این فرمان جلو برو . به هیچ وجه مخالف تکامل کسی نیستم . کتاب تکامل را به فحاش محترم فرانکفورتی گارد جاویدان و فحاشان دیگر هم بده بخونند .
    12
    15
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بهرام که گور می گرفتی همه عمر -------- دیدی که چگونه گور بهرام گرف. شاه الهی های لومپنِ پاچه بگیر، دیدید که از بس دروغ زیادی خوردید چه برسرتان آمد؟ برای کسی مثل شما که فقط چکش در دست دارید، همه چیز برایتان به شکل میخ است. دست از شعور چکشی خود بردارید! حالا همان چکشی را که بر سر چپ و راست و غیره میکوبیدید، اکنون برسر خودتان فرود آمد. آهای سر کلانتر زرتشت سرجوخه ها و دژبانهای سینه چاک و پخمه ها : سوراخ موش اجاره نکنید؟ بیدار بشوید و ببینید که چطوری رهبر معنویتان رضا پهلوی با یک چپول تروریست ۵۷تی لاس خشکه میزند(تکیه کلام سرکلانتر). مگر شما نبودید فحاشی به چپ ها و بقیه میکردید؟ پس چه شد؟ در مجموع بنده از این اتحاد خوشحالم، ولی باید پوز این فرقه اوباش صفت زده بشود تا عبرت بگیرند و دست از جنفگییات بردارند.تا دیگر دروغ زیادی نخورند 🤐.
    9
    14
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    من وکیل وصی‌ کسی‌ اینجا نیستم. دعوا با دیگران داری با خود آن‌ها مطرح کن .ما مثل شما .پیرزن قوقلو قو نیستم که مرتب برای هم قر و قمیش می‌‌یاد. ضمنا با این کلمات قلمبه سلبمه سر من را نمی‌‌توانی کلاه بگذاری. توی این سایت مار خورده تا افعی شده.فریب یک جوجه طلبه ؟ دو هفته پیش چیزی گفتی‌ که حتا پیرزن هم جفت کرد. "رضا پهلوی می‌‌خواهد میخانه باز کند و زنان مینی ژوپ بپوشند " خوب عزیز چرا اینقدر خود را عذاب می‌‌دهی‌ ؟ بنویس .من کلب علی‌ فرزند غلام علی‌ ساکن حوزه علمیه حجره 69 .حجره 69 دوست نداری حجره ۵۱. بنویس. مخالف پهلوی هستم چون مثل زمان پدرش مشروب را آزاد می‌‌کند و زنها هم بی‌ حجاب می‌‌شوند .بهتر نیست ؟ چرا با ۵۰ تا اسم و مثل مار ماهی‌ لیز خوردن .تا ادا دمکرات را در آوری ولی به دین مبین هم توهین نشود. تکامل هم بد نیست ولی به ایران نمی‌‌خورد .داروین می‌‌گوید natural selection . یعنی‌ موجودات برای بهتر شدن زاد و ولد را تا حدی متوقف می‌‌کنند. به ایران نمی‌‌خورد . پیش ما بر عکس است. کافی‌ است نتیجه ۵۷ شما را دید
    14
    8
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    مخلصیم احمد جان، با سپاس از تو هموطن عزیز و دوست داشتنی، باور بفرمایید که خوشبختانه نظرات این حضرات در ایران پشیزی هم ارزش ندارد و انعکاس دهنده نظر اکثریت مردم ایران نیست. مردم ایران با اینکه در شرایط خیلی سختی هستند ولی خوب میفهمند که دیکتاتوری و فردگرایی دورانش تمام شده و اگر نظر بنده حقیر را بخواهی بهیچوجه ایران خانم به دیکتاتوری بله نخواهد گفت. مردم ایران از زمان مشروطه تا کنون بیشترین مبارزه را برای رسیدن به آزادی داشته و این مبارزات حتما نتیجه خواهد داد فقط این اراذل دیکتاتوردوست و فردگرا این مبارزات را متاسفانه به حاشیه میبرند. اینها نه فقط در این کشورهای دموکرات و آزاد چیزی یاد نگرفته اند، بلکه عقده هایشان بیش از 40 سال فقط تلنبار شده و اگر روزی به قدرت برسند به صغیر و کبیر هم رحم نخواهند کرد و انتقام تمام این سالها را از ملت ایران میگیرند. شما نفرت از مردم را در تمام نگراشهای این اراذل مشاهده میکنید. اراذل پاچه خواری که برای یک شخص به کل مردم ایران توهین میکنند بزرگترین دشمن مردم هستند. متاسفانه ما ایرانیها همیشه از خودی خوردیم! پاینده و پیروز باشی عزیز
    12
    20
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    1) آدم زبون بسته باشد ولی مثل تو زبون نفهم نباشد! اصولا بنده کامنتهای آدمهای مثل تو را حتی نگاه هم نمیکنم چه برسد بخوانم چون خودت هم نمیفهمی چه اراجیفی مینویسی چه برسد به بقیه ولی حالا که مرا مخاطب قرار دادی جوابت را میدهم دلت نشکند! زرتشت جان بنده شخصا هیچوقت آقای رضا پهلوی را بخاطر کارهای پدر یا پدر بزرگش محکوم نکردم و فقط گفتم که ایشان میبایستی با مردم روراست باشد و شکنجه ها و اعدام های زمان پدرش را محکوم کند تا مردم بفهمند که ایشان هم یک دیکتاتوری دیگر مثل پدر قرار نیست علم کند. ولی در مورد ایشان و فقط خود ایشان، چند مورد از دروغهایش را سریع عرض میکنم و شما که ادعای دموکراسی دارید و بعنوان یک سلطنت طلب دوآتیشه توضیح بدهید و از شازده محترمتان دفاع کنید. آقای رضا پهلوی مگر همیشه ادعا نمیکند که فقط یک شهروند ساده است؟ چگونه شد که در مصاحبه با سایت معروف آلمانی فوکوس وقتی از ایشان پرسیده شد خود را شاه قانونی ایران معرفی کردند که به عنوان شاهنشاه، قسم نیز خورده است! عین مصاحبه را من برایتان میگذارم تا دوستانی که اطلاع ندارند و چندی از دروغها و شارلاتان بازی های این آقا آشنا بشوند.
    13
    17
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    2) فوکوس آنلاین: آرزو دارید روزی تاج شاهی ایران را بر سر گذارید؟ رضا پهلوی: صدالبته. اصولا برای من چیزی از این بهتر نیست که با همه ی آنچه در اختیار دارم به کشورم خدمت کنم. در غیر این صورت همه ی این زحمت ها را بر خود روا نمی داشتم و داوطلبانه خودم را در تیر رس قرار نمی دادم. رضا پهلوی در ادامه می گوید که خود را از زمانی که در مصر بوده شاه ایران می داند و ابراز می دارد “می توان گفت که «بنا به قانون» شاه ایرانم.” فوکوس آنلاین: سلطنت را نظام حکومتی مناسبی برای وطنتان می دانید؟ “جواب مثبت می دهد و اظهار می دارد که “شخص شاه مهم است، زیرا ایران کشوری چند قومیتی است که به شخصیتی بی طرف برای وحدت نیاز دارد.”. بعد در توجیه دیکتاتوری پدر، به زبان دیپلماتیک می فرمایند که مردم ایران لیاقت دموکراسی را نداشتند: ” پدرم بر این باور بود که باید ابتدا به مردم تا حدی آموزش بدهد تا دمکراسی امکان پذیر شود. می خواست ابتدا جامعه مدنی ایجاد کند.”
    13
    18
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    3) در جای دیگر این مصاحبه، ذهنیت خشونت ورز ایشان مانع می شود که بینند که نفهمیده به آدمکش و قاتل بودن پدر خود اعتراف کرده اند وقتی به خبرنگار می گویند: ” بسیاری از انقلابی های پشیمان شده آنموقع نزد من می آیند و می گویند: بهتر بود پدرت ما را بازداشت می کرد و اعدام. ” در این نقل قول که ایشان در حمایت از نظر خود نقل کرده اند، ایشان در واقع پذیرفته اند که پدر ایشان، فردی آدمکش بوده است و گرنه علتی نداشت که کسانی که آرزوی اعدام شدن خود را داشته اند، در این آرزو بوده اند که اینکار بدست اعلیحضرت همایونی انجام شود و ایشان در عکس العمل به چنین خواسته ای که با ایشان در میان گذاشته شده است نه تنها اعتراضی نکنند و به آنها تشر بزنند که مگر پدر من آدمکش بود که آرزوی کشته شدن به دست او را دارید بلکه این نقل قول را برای دفاع از نظرات خود بکار بگیرند.
    14
    18
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    4) در واکنش به این سخنان، آقای محمد امینی در مقاله ای نوشتند: ” اینک شاهزاده ای دیگر، پس از چندسالی بازی با دموکراسی و سخن گفتن از این که او شهروند ساده ای بیش نیست، شرم و آزرم را یکسر به کنار نهاده است و خویشتن را «پادشاه قانونی ایران» خوانده، که در سودای براندازی جمهوری اسلامی و بازگرداندن خاندان پهلوی به تخت شاهی چشم بر یاری «دموکراسی» هایی مانند عربستان، کویت و قطر دوخته است.” و از ایشان سوال کردند که مگر نه این بود که تا بحال خود را به عنوان تنها یک شهروند معمولی معرفی می کردند و حال چه شد که خود را بر تخت طاووس شاهی نشانده اند؟ بناچار دفتر ایشان نامه ای خطاب به فوکوس منتشر کرد که در آن به درج ناصحیح سخنان آقای رضا پهلوی اعتراض شده و از سایت خواسته شده بود که اشتباهات خود را تصحیح کند. در این رابطه آقای امینی با سایت فوکوس تماس گرفت و نظر سایت را در رابطه با اعتراضات آقای رضا پهلوی جویا شدند. فوکوس پاسخ داد که چنین نامه اعتراضی را دریافت ننموده و نوار مصاحبه را در اختیار دارد و تمامی نقل قولها از آقای رضا پهلوی دقیق است و اشتباهی رخ نداده است.
    13
    17
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    5) بنا براین معلوم شد که اعلامیه دفتر آقای رضا پهلوی هیچوقت به فوکوس فرستاده نشده است و فقط در فضای فارسی زبانان منتشر شده و تاکتیک آقای رضا پهلوی بوده است برای فریب ایرانیان. برای مسلم کردن این فریب، آقای محمود دلخواسته موضوع را پی گرفته و در چندین مقاله و نوشته به فارسی و انگیسی از ایشان خواستند که برای این دروغی که به قصد فریب ایرانیان گفته اند از آنها معذرت بخواهند. نتیجه فشارها این شد که ایشان در مصاحبه تلویزیونی گفتند که بوسیله وکیلی آلمانی از سایت فوکوس به دادگاهی در آلمان شکایت کرده اند. برای اینکه معلوم شود که آیا این بار نیز دروغ نگفته اند، مقالاتی دیگر منتشر کردند و از ایشان خواستند که نام دادگاهی که در آن از فوکوس شکایت کرده اند را اعلام کرده تا تحقیق به عمل آمده که آیا اصلا چنین شکایتی به عمل آمده و یا مانند اعتراض نامه خیالی، کوششی دیگر است برای فریب ایرانیان؟ توضیح اینکه در کشورهای دموکراتیک، از جمله آلمان، از حقوق اولیه شهروندان است که دستگاه قضایی و دادگاه ها تمامی شکایات طرح شده در دادگاه ها در دسترس عموم قرار دهند و شهروندان می توانند از پرونده های قضایی مطلع شوند.
    13
    17
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    5) بنا براین معلوم شد که اعلامیه دفتر آقای رضا پهلوی هیچوقت به فوکوس فرستاده نشده است و فقط در فضای فارسی زبانان منتشر شده و تاکتیک آقای رضا پهلوی بوده است برای فریب ایرانیان. برای مسلم کردن این فریب، آقای محمود دلخواسته موضوع را پی گرفته و در چندین مقاله و نوشته به فارسی و انگیسی از ایشان خواستند که برای این دروغی که به قصد فریب ایرانیان گفته اند از آنها معذرت بخواهند. نتیجه فشارها این شد که ایشان در مصاحبه تلویزیونی گفتند که بوسیله وکیلی آلمانی از سایت فوکوس به دادگاهی در آلمان شکایت کرده اند. برای اینکه معلوم شود که آیا این بار نیز دروغ نگفته اند، مقالاتی دیگر منتشر کردند و از ایشان خواستند که نام دادگاهی که در آن از فوکوس شکایت کرده اند را اعلام کرده تا تحقیق به عمل آمده که آیا اصلا چنین شکایتی به عمل آمده و یا مانند اعتراض نامه خیالی، کوششی دیگر است برای فریب ایرانیان؟ توضیح اینکه در کشورهای دموکراتیک، از جمله آلمان، از حقوق اولیه شهروندان است که دستگاه قضایی و دادگاه ها تمامی شکایات طرح شده در دادگاه ها در دسترس عموم قرار دهند و شهروندان می توانند از پرونده های قضایی مطلع شوند.
    13
    16
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    6) آقای رضا پهلوی از دادن نام دادگاهی که به آن شکایت کرده اند خوداری کردند. با این وجود مدت هفت ماه صبر شد و خبر از دادگاه و رای آن نشد، معلوم شد که اینبار نیز اقای رضا پهلوی دروغ گفته بودند و دادگاهی و شکایتی در کار نبوده است و تنها شگردی بوده است برای پنهان کردن دروغ خود با این امید که بعد از مدتی خبر و مصاحبه و گفته های در آن فراموش شود. احتمالا به این سخن معروف فکر کرده بودند که:” روزنامه امروز، زباله در زباله دانی فرداست”. علت هفت ماه صبر کردن برای این بود که زمان متوسط برای رسیدگی به شکایت در دادگاه های آلمان پنج ماه می باشد و ایشان، دو ماه مزید بر آن صبر کرده تا مطمئن شود که آقای رضا پهلوی این بار هم دروغ گفته بودند. از آن زمان حدود ده سال می گذرد و مسلم شد که آقای رضا پهلوی، به روش دروغگو های کلاسیک عمل کرده و در واقع در دام دروغ خود افتاده بودند. البته لازم به گفتن است که آقای رضا پهلوی در طول چهل و سه سالی که به عنوان شاهنشاه ایران قسم خورده اند، بسیار دروغ گفته اند و بسیار اطلاعات غلط داده اند، ولی متاسفانه پیگیری مستمری در رابطه با دروغگوییهای ایشان انجام نشده بود!!!
    15
    19
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    حضرت جان , متاسفانه شما لا اله را میخونی ولی الالله را نمیخونی بعد به کفر گویی محکوم میکنی .این کامنتی است که من نوشتم( منظور این محترم «رضا پهلوی» از آزادی فقط آزادی مینی ژوپ و باز شدن میخانه هاست.آزادی بیان , مطبوعات , احزاب و غیره در مکتب این عزیز مثل پدر بزرگوارش جائی ندارد ) اگر برداشت شما اینست که من مخالف باز شدن میخانه و مینی ژوپ هستم , بزن گوگل ترانسلیت تا به زبان سانسکریت ویا خط میخی برایت ترجمه کند .اگر احیانا باز متوجه نشدی احتمالا زوال عقل رو پشت بوم خونت نشسته . ازصمیم قلب ارزوی سلامتی برایت میکنم .و یا بده شاگرد باوفایت سبکبال برایت ترجمه کند .
    8
    12
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    پیشنهاد دیگری هم به نظرم رسید آنکه از بانوی محترم پیرزن ایرانی خواهش کن به زبان مادری خودت برایت ترجمه کند . مطمعنا ایشان بهتر میتوانند کمکت کند .
    8
    11
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    معمولا وقتی چیزی در باره اعلیحضرت خدایگان در سایت گذاشته میشود , شاه الهی های محترم چهار تا چهار تا مثبت میزدند. امروز برای اولین بار منفی میزنند .جالب نیست؟
    8
    14
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بانوی محترم , من جمله ای برای سرکلانتر زرتشت نوشتم این محترم منظور مرا متوجه نمیشود . صلاح دیدم از شما خواهش کنم با جمله بندی و کلمات مخصوص خودش او را یاری داده ,برایش ترجمه نمایید .با تشکر فراوان
    8
    13
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بانوی محترم , من جمله ای برای سرکلانتر زرتشت نوشتم این محترم منظور مرا متوجه نمیشود . صلاح دیدم از شما خواهش کنم با جمله بندی و کلمات مخصوص خودش او را یاری داده ,برایش ترجمه نمایید .با تشکر فراوان
    8
    13
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    Ghooloo - آبادان، ایران
    هموطن عزیز بسیار خوشحال میشوم که در مورد ایران مینویسی. من نمیتوانم به ایران برگردم. این خبرها ها هم اعصاب من را خورد میکند. از موقعی که رضا پهلوی وکالت می خواهد , دیگر مشکل حکومت ملاها مطرح نیست! مشکل شده حکومت شاهنشاهی! انگار حکومت عوض شده و ما داریم پوست و مقام تقسیم میکنیم! بنویس که بخوانیم!
    6
    14
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    آقای سرکلانتر: دوستمان ضدبشر منظورش این است نبوده که شما می گوهی! منظور ضدبشر رضا پهلوی شما می بود: یعنی برای <رضا پهلوی> باز کردن میخانه و مینی ژوپ بیشتر اهمیت و اولویت دارد، تا آزادی مطبوعات و آزادی بیان و احزاب ۳۰یاسی! حالا شما چرا مشکل بود برای فخمیدن؟ البته همه تقصیر بود از چیرکها ۵۷تی و ماهو و ایستالین فرخ نگهبدار. ولی رضا پهلوی می گوهد چپی کمونیست و تروریست بوده است خالا خوب. ولی چرا شما می گوهی بود خراب؟ شما مواظب باشد بود که ترس نکنید از خیس.
    7
    10
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    با احترام :بنده علت نبود اوباشان همایونی را اینطوری می بینم! از موقعی که رضا پهلوی با یک چپی ۵۷تی ترویست(نظر سلطنت چی هاست) منشوری را امضاء کردند.این سینه چاکان دچار شوک شده و حالا سوراخ موش اجاره کرده اند. چون این زبون بسته ها اگر دیگر به چپی ها فحش بدهند گل بخودی محسوب می شود. حالا توی گل گیر کردن نمیدانند به که حمله بکنند و فحش بدهند. سرکلانتر هم جوابی ندارد! چون قبلا گیج بود و نمیتواند این پیوند را هضم بکند, حالا تبدیل شده به گیج علی! آن چیزی را هم که می نویسد، فقط بدرد نوچه اش لوبیا چیتی می خورد. .اون لوبیا چیتی سبک حال وسبک مغز که از بیخ مشنگ هست چون نه سوادی ندارد و نه شهامت سکوت .
    8
    12
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    با احترام , از ترجمه بسیار زیبایی که کردید بسیار سپاسگزارم . امیدوارم سر کلانتر عزیزمون کاملا شیر فهم شده باشند .
    7
    13
    یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    وقتی اینجا خلوت میشه وزغ ها هفت تیرکش میشوند و واسه همدیگه پپسی و ساندیس باز میکنند!!! خفه نشید از این همه پپسی!! 🤣
    10
    5
    دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    نبودم که به پای سکوت گذاشتی. هستیم و هنوز هم پای عقیده پنجاه ساله خود ایستادیم. همان اعتقادی که در طی ۴۴ سال ظلمِ حکومت منتخب شما در بین ملت تقویت یافت و شکوفا شد. همان اعتقادی که رضا پهلوی بر آن پافشاری میکرد و سالها بود که میگفت “امروز فقط اتحاد”. این تو هستی و روانپریش های دیگری همچون خودت که مدعی دانش هستی ولی غیر از فحاشی و عربده کشی چیزی در چنته نداری. مدتهاست که دست طیفِ هالو برای کاربران این سایت باز شده.
    5
    5
    دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    اینها همان بیشرم هایی هستند که در دوران انقلاب اسلامی عربده “خمینی ای امام” سر میدادند و هنوز هم بجای اظهار ندامت با بیشرمی تمام با ایران دشمنی میکنند.
    6
    5
    دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    خیلی از این بی شرمها که در خارج از ایران زندگی میکنند فقط بلدند زر بزنند که شاه نگذاشت هیچ حزبی فعالیت کنه یا فلان کتاب مارکسیستی رو ممنوع کرد! حالا بعد 44 سال در کشورهای دموکراتیکی زندگی میکنند که فعالیت حزبی ممنوع نیست ولی اینها عرضه ندارند که یک تعدادی رو دور خودشون جمع کنند و دست به یک کار سیاسی بزنند و مملکت رو نجات بدهند و فقط بلدند در گاله رو باز کنند و به این و اون تهمت بزنند! طرف اینجا مثلاً کامنت گذاشته!! مثنوی هفت من کاغذ! انگار مردم عقلشون پاره سنگ برداشته اراجیف این بیسواد دوزاری را بخوانند!! خب تو که ادعای فیلسوف بودن میکنی چرا دست به یک کار مهم نمیزنی؟ بجای زر زدن تو هم یک کاری بکن لااقل تنبان مبارکت رو نگهدار که از پات نیافته
    8
    2
    دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ببینید. این تفکیک ها کلا غلط هستند. سلطنت طلب یعنی چی؟ مگر هر کس عربده زد زنده باد شاه سلطنت طلب است؟ بسیاری از این ها اگر ذاتا نادان نباشند مامور و با پول آخوندها و یا مجاهدین (اخوند و مجاهد هر دو یکی هستند. یکی حاکم یکی محکوم) باید نقش یک سلطنت طلب تندرو رو را بازی کنند. وگرنه هر عقل سلیمی همراه با رضا پهلوی و دیگران می فهمد که تنها چاره ی پایان کار این حکومت اتحاد است و هرکس چنین نیست او را مامور و مزدور بشناسید که طرفدار اخوند و می خواهد اتحاد را به هم بزند
    5
    4
    دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    گاری جاویدان اینقدر خجالتی نباش با همان آی دی بیا همه میدانیم خودت هستی پاچه مال عزیز! چرا حالا روت نمیشه با اون آی دیت بیای؟ گندکاری کردی با اون یکی؟ جون تو جونت بکنند همان اُمُل بیسوادی حالا صد تا آی دی هم که عوض کنی همان امل بیسوادی باقی خواهی ماند عزیز دل پاچه خوار 😂
    2
    3
    ‌سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    بنده هم با آن قسمت از صحبت های جنابعالی که فرمودید این تفکیک ها کلا غلط است موافقم ولی چرا با دو تا خطکش متفاوت اندازه گیری میفرمایید عزیز؟ چطور به سلطنت طلبها بخصوص شاه الهی ها که اینجا را به گند کشیدند و به هر که غیر از خودشان فکر کرد توهین میکنند و تهمت و افترا میزنند چیزی نمیگویید و تازه موافق هم هستید و بدتر از آن دفاع هم میکنید ولی خودتان در جمله بعدی همان کار را با دیگران به اسم چپی و مجاهد و رژیمی و غیره انجام میدهید؟ این قسمتش باعث تفرقه نمیشود؟ در دنیای شما فکر کنم فقط چند رنگ وجود دارد درست است؟ تازه شما اگر این چنین فکر میکنید که "هر کس عربده زد زنده باد شاه سلطنت طلب" سلطنت طلب نیست پس چرا فکر میکنید آنهایی که عربده میزنند حزب الله حزب اللهی هستند؟ اینطوری که شما فکر میکنید که دیگه سنگ رو سنگ هم بند نمیشود! ما به دنبال یک سیستم انسانی با صداقت و واقعیت های انسانی هستیم نه به دنبال یک سیستم دیگر برای شخص پرستی! شما هم اگر فکر میکنید تنها چاره ی پایان کار این حکومت رضا پهلوی است اول از خودتان سوال کنید رضا پهلوی بیش از 40 سال کجا بود؟ دوم اتحاد را شعار ندهید نشان دهید!
    1
    2
    ‌سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ساربان - نورمبرگ، آلمان
    خنده داره وقتی مینویسم احمق و یا بیسواد اون کسی که هم احمق تشریف داره و هم بیسواد زود برام پیغام میده!! خوبه که خودت رو خوب میشناسی
    3
    0
    ‌سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    Ghooloo - آبادان، ایران
    عزیزم. باز هم این تقسیم بندی شما هم غلط است. من برای هیچکس نوشابه باز نمی کنم. ما حالا در موقعیت دوگانه هستیم. موقعیت دوگانه: حکومت آخوندی خوب است یا بد است؟ اگر خوب است که مثل 40 سال گذشته پشتش سینه بزنید و اگر بد است که حتما بد است برای براندازی با یکدیگر کنار بیائید و اینقدر برای همدیگر پشت پا نگیرید. شما ممکن است مذهبی و مجاهد باشید. شما ممکن است که کمونیست باشید که من طبیعی می بینم که همچنان پشت اخوند بایستید و گرنه اتحاد فقط وقتی "نیم من شده" اید موثر می افتد . از رضا پهلوی نه رضاشاه ساخته میشود(بعلت جبر زمان) و نه فیدل کاسترو. ایشان فقط میتواند در براندازی شرکت کند و اگر در رفراندوم انتخاب شد حداکثر رل یک پادشاه مشروطه را بازی کرده و همه چیز دست پارلمان باشد. تا جائیکه من میدانم ایشان هرگز با تندروها قدم نزده است چون خودش بهتر از شما میداند که حالا زمان رضاشاه نیست و اینقدر هم عاقل هست بفهمد که اچار رضاشاه امروزی هیچ پیچی را باز نمی کند. رضا پهلوی هم یکی از مهره های اتحاد است و نفی او به تغییرات کمک نمی کند.
    2
    3
    ‌سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    عزیز جان فکر کنم ملتفت عرایض بنده نشدید! بنده عرض کردم چرا با دو خط کش متفاوت اندازه گیری میکنید. برای بنده فقط و فقط مردم و ملت ایران مهم است و گور بابای هر چی دیکتاتور و دیکتاتورپرست است! اتفاقا این ما هستیم که برای هیچ احدی نوشابه باز نمیکنیم و همیشه برای مردم و پشت مردم بودیم و هستیم و این شما هستید (حالا شاید ناخواسته) برای عده ای اراذل بددهن و فحاش نوشابه باز میکنید. اشخاصی از قبیل همین مردک سبک عقل و تعدادی دیگر از نوچه هایشان که همانند همان شعبان بی مخ و دارو دسته اش کارشان اینجا توهین و تهمت زدن به کاربران است. این را کسی به شما میگوید که از اول تاسیس این سایت اینجا فعالت داشته و تقربیا همه کاربران را میشناسد. برای بنده هر کسی و هر بنی بشری که به مردم توهین بکند حالا بخاطر هر سگ یا سوتکی که باشد تورویش می ایستم و این اشخاص این کار را بارها و بارها کرده اند! مردم و ملت یعنی مام و میهن و اگر کسی بخاطر پاچه خواری برای شخصی به این ملت توهین کند لیاقت فقط نوکری دارد که سر و کار ما با آدمهای نوکر صفت نیست. امیدوارم شما هم زیر پرچم اتحاد جزو این اشخاص نباشید. یا حق
    1
    3
    ‌سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    Ghooloo - آبادان، ایران
    دوست خوب : آقای گفتگوگر قبل از اینکه موضوعات را بر محور واقعییات بررسی بکند، به توهم تئوری توطئه گرفتار است. بنده را خطاب قرار داد جوابش را محترمانه مستند دادم، ولی شروع به بد و بیراه کرد. اگر به نوشته های قبلی ایشان نگاهی بیندازید، فردی است بسیار زن ستیز.تنگ نظرو پر ادعا! بنظرم بحث با اینگونه افراد چون ایشان و //لوبیا چیتیِ سبک حال// وقت سوزی است. در ضمن با شما موافقم که مُلا نقطه ای با نام جدید آمده است، البته اولین بارش هم نیست. موفق باشی
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    Ghooloo - آبادان، ایران
    عزیز دلم اتفاقا من هم فقط به منافع ملت ایران اهمیت میدهم ولی بعلت نوع کار و تجربیات و صغر ذهن هرگز نسخه هائی که قابل اجرا نیستند نمی پیچم. مطلقا گوشه ی چشمی به رضا پهلوی و هیچکس ندارم. تمام این ها فدای ملت ایران. اما این را یاد گرفته ام که فرهنگ ملت ایران چندان تفاوتی با مردم عراق و افغانستان و پاکستان ندارد شما نمی توانید در این کشورها دموکراسی مورد نظر خودتان را پیاده کنید و وقتی حکومتی مردمش درک سیستم دموکراسی ندارند دموکراسی کتابی به فاجعه ای مثل لیبی و سوریه و عراق ختم می شود بنابراین با ایده آلیسم های کتابی نمی توان زندگی کرد. باید تاریخ و ماهیت مملکت خودتان را کاملاً بشناسید تا بتوانید پیش بروید در این صورت واحد انسجام لازم است یعنی انسجام کشور ایران یا در سایه مذهب میسر می شود و یا سیستم پادشاهی. مطلقا مهم نیست این پادشاه رضا پهلوی باشد یا کس دیگر چون جنبه سمبولیک دارد با این همه تمام کوشش باید بر این باشد که پادشاه فقط روی تمامیت ارضی ایران حق دخالت داشته باشد و بقیه را پارلمان انجام بدهد در کویر نمیتوان خیار کاشت
    0
    1
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    عزیز دلم من ادم کینه ای نیستم اما حنای شما دیگر اینجا رنگ ندارد. تو همان کسی هستی که عقیده داشتی که با لختیسم اخوند میرود و چند سال هم به پر و پای من می پیچیدی. حالا که دیدی اخوند با لختیسم نمیرود بهتر است که بیشتر غور کنی. اخوند برای بقایش حتی زن ها را هم لخت میکند و در تهران میگرداند و یا خانه ی های عفاف و بدتر ان را میسازد. به هر حال بهتر است این شناسه را هم عوض کنی
    0
    1
    یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.