پاسخ شاهزاده رضا پهلوی به سئوال مجری فرانسوی در مورد شکنجه در زمان پدرش


پاسخ شاهزاده رضا پهلوی به سئوال مجری فرانسوی در مورد شکنجه در زمان پدرش.
 
+197
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    خدایگان جان , آخه چرا اعتراف میکنی زمان پدر گرامیتان شکنجه وجود داشت .با این کارت دم شاه الهی های فحاش محترم را لای در میزاری .تازه اینا پرویز ثابتی را به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی می کنند . این اعتراف ها چیه یا حبیبی ؟
    161
    49
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    خدا را شکر کن که بالاخره یک شورت عثمان دستت افتاد تا دور سرت بگردونی و خوشحالی کنی به تو و بقیه تجزیه طلبها باید تبریک گفت
    29
    65
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    no-more-silence - تهران، ایران

    اون آقا از حزب چپ که سوال در مورد شاهزاده پرسید. طرز صحبت چاله میدونی داشت. حتی پرسشی که در مورد شاهزاده داشت از روی موبایل میخوند. انگار افراد دیگه براش نوشته بودن در حالی که سوالهایی پیچیده ای نبود که حتما از روی متن خونده بشه. منظور من شخصیت و شیک پوشی و احترام شاهزاده که چند زبان رو بدون نوشته قبلی متین و روان بیان میکنن با این چپی های بی سواد و حتاک مقایسه کنید! ایشون گفتن گروه بزرگی از مردم ایران هوادار چپ ها هستند. چه زمانی در این مورد نظر خواهی شده که ایشون این آمار رو میدن؟. از شاه فقید اون خبرنگارهای خارجی سوال های توهین آمیز میکردن تحریف نام خلیج فارس . بزرگترین دشمن شاه خمینی نه کشته و نه شکنجه شد. بعد ابراهیم رییسی رفت نیویورک خبرنگار ان بی سی سوال کرد همسر شما دکترا دارند شما به تحصیل خانم ها اهمیت میدید. اما نپرسید درمورد شلیک به هواپیما یا چرا 1500 نفر رو کشتید یا امسال زندانیان سیاسی چرا به اونها تجاوز شد نه حتی از احمدی نژاد سوال مهمی کردند در مورد ژاکتش در سازمان ملل ازش پرسیدند و نه از خاتمی یا روحالی سوال های چالشی یا حقوق بشری شد.
    20
    80
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    no-more-silence - تهران، ایران

    کاش حداقل یکی همراه شاهزاده بود در کانال 5 فرانسه وقتی خبرنگارای زن و مرد هر دو گفتند مردم ایران در سال 57 شاه رو بیرون کردن و انقلاب خواست مردم ایران بود و جوان های امروز اون سال اونجا نبودند و بعد خبرنگار زن گفت شکنجه هایی که در زمان پدر شما اتفاق می افتاد رو نشنیدند برای چی باید پرچم زمان شاه رو بیارن. اما شاهزاده نگفت همین فرانسه دسیسه کرد با انگلیس و فرانسه بود که خمینی رو با هواپیما فرستاد یا 50 سال پیش در کجای خاورمیانه یا دنیا همه جا گل و بلبل بود و فقط شاه شکنجه میکرد همین آمریکا و انگلیس در جنگ عراق در زندان اونها رو از سقف آویزون کرده بودند و به سیم برق وصل میکردند و عکس یادگاری مینداختند. کاش یکی میزد توی دهن این خبرنگارا پر خون شه! درسته سوال باید چالشی باشه اما سوال اینها سازنده نبود و در جهت ترور شخصیتی شاهزاده بود و گرنه باید این سوال ها رو از مسئولان جمهوری اسلامی هم میپرسیدند. چرا از شاهزاده عربستان در مورد اره کردن خاشقچی نپرسیدند. اگر شاه امثال آخوندها و چپی ها رو زندانی و شکنجه کرده بود اشکالش اینه که چرا اونقدر شکنجه نداد که بمیرن که الان ایران ویران نمیشد
    18
    85
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    شما خودزنی کن عزیز. اونی که باید بفهمه شاهزاده چی گفته، نه فقط فهمیده، بلکه با صدای بلند تر پهلوی را صدا میزنه. شما از داستانهای هزار و یک بشکه برامون قصه کن.
    19
    76
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    ایشان دارد با زبان بی زبانی به ما ایرانیان میگوید شما دیکتاتورها را میسازید نه دیکتاتور‌ها شما را! ایشان دارد به مردم ایران این خط را میدهد که در شما ظرفیت بالای لیبرال سکولار و دموکرات وجود دارد ولی درگیر جزئیات و دعواهای جناحی میشوید (قالی بافیم جزئیات دوست داریم) و بقیه میایند سواری میگیرند. من با نظر ایشان موافقم ما بین خود دشمنی نداریم برخلاف اینکه سیستم داخلی و فشار بین‌المللی سعی کرد مارا از هم جدا کند اتفاقا بسیار همدیگر را دوست داریم و برای هم ارزش قائلیم و هنوز ظرفیت انسانی بسیاری در ما وجود دارد. لب کلام ایشان به امثال من یک سیستم فاشیزم مذهبی وجود دارد که حتی مذهبیون هم از دستش روز خوش ندارند (شیعه هم باشید کافی نیست) این سیستم باید ور بیفتد اینها را بدهید دست دادگاه عادل بعد بروید سر زندگی نرمال خود و از زندگی مانند هر انسان دیگر لذت ببرید اصلا این گذشته ننگین را فراموش کنید و در کنار خانواده و ملت بزرگتان شاد باشید تمرین دموکراسی کنید و اصول فرهنگ خود را دنبال کنید. ما زندگی ایرانی کردن و شاد بودن را فراموش کرده‌ایم. شاهزاده انقلاب زندگی را گوشزد میکند نه ایدولوژی.
    12
    58
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    عذر میخوام نظرم طولانی شد. هر روز در اخبار می بینید که ایران تهدید میکند تهدید میشود خط نشان میکشد شایدم در مواردی حق باشد ولی این دقیقا فرهنگ نرینگی است ما سالیان سال است که بخاطر سیستم حاکم فقط با دنیا مونولوگ داریم آنهم چیزی که مردم ایران نمی فهمند و نمی خواهند دیگر وای بحال دنیا! اگر در تهران و اصفهان کنسرت بزرگترین گروههای موسیقی دنیا باشد جشن باشد در سواحل مان کشتی‌های تفریحی و کلاب و کازینو باشد هتل‌های متعدد باشد شرکتهای تکنولوژیک را دعوت کنیم بعد شما ۵۰ درصد دهان دنیا را بسته‌اید و کسی نمیتواند شمارا به چیزی متهم کند برای ۵۰ درصد دیگرش هم، هم جمعیت داریم هم کشور پهناور زیبا و ثروتمند در نقطه‌ای استراتژیک هم تکنولوژی گرم نظامی و . اگر کسی جرات کرد آنور ایرانیها را هم خواهد دید. شاهزاده الان با خارجی‌ها نرم رفتار میکند و دقیقا تهدید‌ها علیه ایران را هم میداندایشان چند بار گفته اگر کسی در سپاه یا نیروهای امنیتی جنایت نکرده فرزند ایران است و باید جایش امن باشد (یعنی چی؟) از نظر من شاهزاده بهترین نیست اما مردی است که ایرانیان اکنون برای برگشت به زندگی نرمال نیاز دارند.
    14
    49
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    اینها از رژیم شاه میگویند ولی از جنایات فرانسه در همان زمان در آفریقا یا ارسال اسلحه و بمب شیمیایی به صدام یا پست کردن روح‌الله الموسوی خمینی ترور بختیار و همین دوسال پیش روح الله زم نمیگویند یعنی اینها یک همچین بیشرفهایی هستند خانه و زندگی تو را به آتش میکشند بعد راست راست تو چشمت نگاه میکنه میگه بابات کرد.
    13
    59
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    حداقل خاویارش رو داره که هم توی کتابش گفته باشه هم اینکه موضع خودش رو اعلام کرده. شما ٤٤ ساله هی زیر این چپ خوابیدین هی با صدام لاس زدین حالا هم هیچی ندارین غیر از پاچه گیری. بابا مردم نمیخوان شما چپی ها رو. یه کدومتون نرفتین کوبا و روسیه و کره شمالی. فقط اروغ هوایی در میکنین 😀😀. بابا، اگر یه ادمی دارین که سرش به تنش میارزه بیارین اش جلو. دلار شده ٥٥ تومن مردم دارن له میشن، شماها هنوز شخم مارکس و رجوی رو گرفتین صدا بلبل بده.
    17
    53
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    اراجیف نبافی نمیگن لالی عرررزشی ،ضمناً اون انتری که ادعای خدایی داره اون سید علی مفعول رهبر فرخندته که صورتت داره از مخرجش کسر میگیره ،ضد بشر معمولاً به کسی که آدم نباشه میگن ! خوبه معترفی .....سایبری
    14
    57
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    حسنلو - باکو، آذربایجان

    ایندفعه حتما و قطعا باید حمام خون راه بیوفته برای قطع نسل اخوند شیعه و پاک کردن کثافت اثنی عشری از روی زمین
    9
    44
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    گارد جاویدان/ سبکبال / حمید 411 / ساسان 55 . دوستان اول شما را به یک لیوان نوشیدنی سرد دعوت میکنم تا کمی آتش فروکش کنه .بعد میخواستم سوال کنم وقتی من و یا دیگر دوستان از شکنجه و خشونت آن زمان مینوشتیم ,شما عزیزان ضمن تکذیب با فوحش و توهین مورد عنایت خود قرار میدادید .حالا این اعلیحضرت همایونی حرفهای ما را تکرار و تائید میفرماید و خودش معترف است . لطفا از این انگ ها که به من و دوستان میزنید اعلیحضرت محترم را بی نصیب نگذارید وبا فوحش و توهین های شایسته , ایشان را مورد عنایت قرار دهید . با احترام و تشکر فراوان .
    48
    20
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    1:ببین من که می‌‌دانم هدف شما و امثال شما مثل پیرزن این و آن چیست؟ دست افعی‌ها مثل شما را خوانده. مخصوصاً این پیرزن که اینقدر برا هم قر یا قمیش می‌‌یاد.شاید هم یکی‌ باشید. که در میان روانشناس لازم دارید. فرانکیشتن و مسر هایلد. بزرگترین مشگل ما ایرانی‌ بعد از رژیم آخوندی معالجه شما یا سایبری یا ۵۷ اتی است. بیش از ۱۰۰ هزار بیمارستان روانی‌ لازم داریم. چیزی که عجیب است فعالیت شدید شما دوباره بعد از این نشست آمریکا بود. شدید دو دسته. یک عده حمایت از رضا پهلوی و تخریب شخصیت حامد و مسیح و دیگری بر عکس. شیوه مشخص سایبری . ۳ ماه است در اینجا جوان‌ها در خیابان جان خود را از دست و می‌‌جنگند و شما در اینجا تیر تفنگ به سمت رضا پهلوی گرفته. زر می‌‌زنی‌ ثابتی. در تضاهرات لوس انجلس فقط ثابتی نبود. منفرد زاده هم بود. عباس پهلوان هم بود.
    14
    28
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    2:در تضاهرات لوس انجلس فقط ثابتی نبود. منفرد زاده هم بود. عباس پهلوان هم بود. اگر چپی خرفت نبودی باید عباس پهلوان را باید بشناسی. روزنامه فردوسی‌ یادت می‌‌یاد. در زیر بغل در کافه لاله زار ادا چگورا را در می‌‌آوردید. ثابتی را می‌‌بینی‌ ولی پهلوان را نمی‌‌بینی‌. به قول مولوی. "کی‌.." را دیدی کدو را ندیدی. حواله به مثنوی مولوی ""ک.." و کدو و پیرزن .درک می‌‌کنید. ولی می‌‌دانم عقلت به چیز‌ها نمی‌‌رسد. من که می‌‌دانم هدف شما چیست؟ فقط برا دوستان که نمی‌‌دانند. یا سایبری هدف نفاق. یا چپه چپ چلاق. فحش به راست می‌‌دهید و نقطه مخالف راست ها. ولی چپ‌ترین راست فاشیست دمکرات که ایران تا به امروز به خود دیده.
    16
    35
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    romano - تهران، ایران
    گرامی , نظرات شما خیلی متین و قابل احترام است . من حدودی با نظراتتان موافقم.پیروز باشید.
    36
    11
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    تو یک جوری تقصیرها را به گردن شاه می اندازی که انگار آن کسانی که دستگیر میشدند از گل پاکتر بودند طرف بمب گذار بوده اسلحه حمل میکرد ودست به ترور میزد برو تحقیق کن ببین همین دارودسته نواب صفوی چند تا وزیر و وکیل و روشنفکر را ترور کردند!! آیا کشورهای دموکراتیک آن دوران مثلا همین فرانسه دست به شکنجه الجزایری ها و بقیه مستعمراتی هاشان نمیزد انگلستان دست به شکنجه ایرلندی ها نمیزد کا گ ب شوروی دست به شکنجه نمیزد ؟ البته که شکنجه کار خوبی نیست ولی کسی این سوال رو باید بپرسه که حکومت مطبوعش سابقه چنین کارهایی رو نداشته باشه!!
    16
    39
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۱- نبض سوال و جواب در این بود که آقای پهلوی خشونت و شکنجه را در زمان پدرشان پذیرفتند که این کاری درست بود! اگر انکار میکرد برایش خودکشی سیاسی رقم می خورد و باید به سوالات عمیق تری پاسخ میداد. ولی حالا مشکل پهلوی از طرف سلطنت طلب های تندرو است چون مرغشان یک پا دارد، و نمی خواهند قبول بکنند که تعصب و سرسختی به صلاحشان نیست. چون پذیرش اشتباه از طرف هر کس و جناحی نشان از عقلانیت و درک بالای فرد را میرساند.
    16
    22
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲-این جریان مثل این است: که کسی شلاق خورده و گریه میکند میگوید درد دارم. شخصی بهش بگویید نه اینطوری نیست تو فکر میکنی که درد داری! حالا آقایان تندرو: پهلوی کوچک قبول داره که در گذشته پدرش چه خبر بوده، ولی چرا تعدادی افراطی کاسه داغتر از آش شدند و دلیل تراشی و نفی میکنند؟ این سلطنت طلب های پاچه بگیر اگر یک ذره عمقی فکر بکنند, پذیرش اشتباه در هر شکل و فرمش از جانب پسر به پدر توانایی و شجاعت می خواهد. ولی شما(تندروها) چرا نمی خواهید به او کمک بکنید و از این فاز چرخشی روزانه خود در بیایید؟متاسفانه سیاست برای این قشریک روند چرخشی شده, که باید به یکی حمله بکنند یا تهمت بزنند!
    18
    16
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۳-مختص سرکلانتر زرتشت: ایشان کسی که است که نافش را انگاری با چاقوی تهمت و پوچ نویسی بریده اند. روند کارش این شده تا با ادبیات گنگ و تته پته بگوید تو این هستی یا آن. پاتالی و کهولت سن یک روند زندگی است ولی سر کلانتر فکر میکند چون مشکل فیزیکی و سنی دارد, باید مصونیت گفتاری و نوشتاری بهش تعلق بگیرد تا تهمت و حرفهای زیر نافی بزند! لابد زرتشت فکر میکند بنده را بچه هایم مثل خودش روی صندلی پشت کامپیوتر میگذارند, میگن حالا بنویس. خیر! سر کلانتر اینطوری نیست. ما با هم فاصله داریم! این آدرسهایی که میدهی لاله زار این بود اون کافه آنطور بود, اینها به سن و سال تو میخوره. سرکلانتر: رفتن به پیش روانپزشک جرم نیست، مجرم شما هستی که بدون تخصص نظر میدهی.
    18
    13
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    گر به خود ایی - کلن، آلمان
    آیا این جوان فرانسوی بیست و خورده‌ای ساله از ایران زمان محمدرضا شاه چی می‌دونه که اینجور به شاهزاده حمله می‌کنه. شاهزاده نمیتونه نظر واقعی شو بگه چون با مردمی عقب افتاده طرفه که نسل به نسل طوطی وار اراجیف پدران خود را تکرار کرده اند . نه تنها شاهزاده بلکه هیچکسی جرئت گفتن حقایق رو، آنگاه که موافق این داستانسرایی های مریض وار نباشد را ندارد. که مثلاً فقط یک نمونه بارز در تاریخ ما. : تنها چیزی که موجب شد ایران هنوز هم از کره شمالی متمایز باشه همون کودتای ۲۸ مرداد بود که در جنگ اصطلاحاً سرد آن زمان نگذاشت کشور به دست حزب توده به دامان شوروی بیوفته،. همانگونه که آلمان شرقی افتاد،. همانگونه که کره شمالی افتاد بلکه چند دهه متحد دنیای آزاد باقی بمونه، مثل آلمان غربی و کره جنوبی حداقل تا بلوای ۵۷. و خیلی حقایق دیگر که .....
    12
    8
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    والله اونی که یه مقدار یخمال میخواد تویی که عین ادامس سر هر خبر شاهزاده چسبیدی انشا مینویسی
    13
    14
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    دیدن فیلم دادگاه نصیری نشون میده که ادعای شکنجه ساواک تا چه حد راست بود.طرف میگه ۱۵سال پیش زده تو پوزه فلان اخوند...بعد از جنایات دستگاههای تفتیش عقاید رژیم در این سالها متهم کردن ساواک به شکنجه مالیخولیای ذهن‌های بوگندوهای چپ وباند بعثی منافقین وصیغه زادهای جبل املی و نجف و سامرا است.به اعتراف صیغهزادهای مثل رفستجانی و بوگندوهای چپ و وامانده های منافق ۹۵ درصد داستان‌های شکنجه ساواک پرورده ذهن مالیخولیای واماندهای مارکسیست و مارکسیست اسلامی بود. من سال ۶۷ در زیرزمین دادگاه انقلاب یزد موردی دیدن که هوش از سر هر موجود زنده‌ای میپراند. در یک پتوی خونی مد ی پای دادستان یک تودهای بدون فرم انداخته بودند که تا ه ساعت پیش یک ادم بود که یر دستگاه پرس گذاشته شده بود توسط صیغه زادهای گمنام امام زمان دستگیر شده بود ‌ وقتی دادستان پرسید با اجازه کی ‌ یکی از بازجوها گفت تایید کن کسی از تو نظر نخواست اگر نمیخوای تو هم این شکلی بشی. کجا ساواک این جنایات را کرد
    7
    11
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    چپول خانم، نه فقط شاهزاده هیچگاه منکر برخی اشتباهات در زمان زمامداری پدرش نبوده اند بلکه ما حامیان پهلوی نیز بدفعات به شما یادآوری کردیم که اگر اقوام شما پاسبان بیگناه را ترور نکرده بودند سر و کارشان به اداره امنیت کشور نمی افتاد. من البته، شخصاً اعتقاد دارم که ساواک در خصوص خانواده شما کوتاهی کرده بود. چه اگر تمام اعضای خانواده شما را با شکنجه به هلاکت رسانده بودند، هشتاد میلیون ایرانی چهل سالِ بعدی را زیر فشار حکومت منتخب شما شکنجه نمیشدند. جالب اینجاست که با وجود همه شواهد مستند شما هنوز از رو نرفته اید و ....وار از محمد رضا شاه انتقاد میکنید.
    12
    14
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۱-اینطورکه از ظاهر امر پیداست. مبارزه علیه استبداد را فعلا به ۳- گروه باید تقسیم کرد.۱- استبداد شاهی.۲- استبداد خمینی.۳- استبداد فرزند شاهی( با داشتن هم چنین هوادارانی).باید گفت که اشتباه کردن عیب نیست، ماندن در اشتباه و تعصب کور فاجعه است. چرا حداقل یک نفر این شجاعت را ندارد تا بگوید بله من حرفهای رضا پهلوی را تایید میکنم.، من تندروی کرده ام. همین سرکلانتر زرتشت گفت: درزمان شاه از دماغ هیچکس خونی نیامد، حالا چه جوابی داره؟این شاه الهی های افراطی فکر میکنند بله کار رژیم تمام شد. ما حکومت رو می گیریم. خیر! تا موقعی که تمام جریانات سیاسی و قومی و مذهبی وملی و غیره باهم نشوند این وکالت دادن ها نتیجه ای نخواهد داد.
    13
    15
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲- تا زمانیکه یاد نگیریم به نظرات دیگران ارج بنهیم همین آش است و همین کاسه . شعار زن زندگی آزادی برای این قوم و فرقه افراطی همایونی شعاریست پوچ. چون اکثر این افراد افراطی، خودشان ضد زن و ناموس پرست هستند. در راس آن آقای زرتشت که هم ضد زن است و هم ضد دگرباشان. آیا عقلانی است کسی مانند زرتشت با داشتن سن و سال و تجربه اینقدر سبک بنویسد؟ آخه این چه هوادار سیاسی پر ادعایی هست که کامنت هاش اینقدر چندش آور و فقط زیرشکمی هستند؟
    12
    15
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۳- حرفهای سرکلانتر زرتشت اینهاست: اسپرم قزاق، کاش پدرت اون شب کاندوم خریده بود،لاس خشکه، بیضه لیس وک. کدو این قبیل اراجیف.آیا یکنفر میتواند از جرگه خوشان بگوید آقا این ادبیات همیشگی قباحت دارد؟ درست است هرکس مسول خودش است, ولی حرفت را بزن .به عنوان مثال: چند روز پیش در کامنتی یکی از دوستان متنی را راجع به پهلوی نوشته بود که پسندیده نبود. بنده به ایشان محترمانه و دوستانه گفتم با نوشته شما موافق نیستم.ایشان از بزرگواری خودش هم از بنده دلخور نشد.آیا نباید یکنفر توی این هواداران سلطنتی پیدا بشه تا انتقادی به این خودسرها بکند؟ تکرار میکنم پهلوی با این هوادران سینه چاک احتیاج به دشمن خارجی ندارد.
    9
    17
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    دوران شاه یکی از کثیف ترین و مخوف ترین و تاریک ترین دوران تاریخ ایران بود.
    20
    15
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ما هرگز ضد زن نبوده ایم، ما تنها ضد پیرزنِ چپولِ ایران ویران کن هستیم. وقتی عقیده منحوسِ شما الحاق میهن به اقمارِ شوروی بود و به خاطر آن عقیده منحوس نظامیان ایران را ترور میکردید فکر امروز نبودید که ملت پی به نحوست شما ببرد تا مجبور نباشید با کامنت های متوالی نوشتن دست به دامن اکثریت ملت بشوید که به طرز فکر شما هم احترامی بگذارند. خیر عجوزه جان، کور خواندی و به کوری چشم شما قاطبه ملت نه فقط نام پهلوی را صدا میزنند بلکه نفرت و انزجار خود از طیفِ چپِ شکست خورده را هم اعلام میکنند. شما اگر شرم سرت میشد به یک کشور ا”مپریالیستی” غربی پناهنده نمیشدی و میرفتی به مسکو و دستبوسی دبیرکل حزب کمونیست.
    17
    13
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    sahandogli - لندن، انگلستان
    برو این جفنگیات رو واسه اربابت اردوغان بنویس تو که ایرانی نیستی که داری در مورد مسائل ایران نظر میدی!!
    19
    13
    شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    آفرین به نظر بنده آقای رضا پهلوی تازه دارد راهش را پیدا میکند و همانطور که قبلا هم عرض کردم باید با مردم ایران صادقانه سخن بگوید تا به دل بنشیند. البته همنشینی با حمید فرخ نژاد و دیگر دوستان هم بی تاثیر نبوده و تغییراتی در ایشان دیده میشود. امیدوارم با همین فرمان به پیش برود. ولی شما اراذل شاه اللهی مثل این گاری جاویدان و سبک عقل و چند تای دیگر که اینجا کارشان وصله چسباندن و توهین و فحاشی و منفی باران کردن است تکلیفتان را روشن کنید و تغییر رفتار دهید و آدم بشوید. با تشکر
    8
    13
    یکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    محمداسماعیلی - ایران، ایران
    نگاه شاهزاده رو به جلو و به سمت جمهوری سکولار هست.
    2
    6
    یکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    Ghooloo - آبادان، ایران
    تو یکی .....زیادی نزن مفلوک متقلب!! یکبار برات نوشتم کلوخ انداز را پاداش سنگ است! نه تو خیلی موجود پاک و سالمی هستی هنوز دم خروست که تقلب کردی در این سایت هست !! پس اگر کسی به تو یکی توهین هم بکنه کار شایسته ای کرده متقلب😝
    6
    2
    دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    پاچه مال همایونی، تو حکایت همان آدمی هستی که دزدی کرد و داشت فرار میکرد تا دید مردم دنبالش گذاشتند واسه اینکه رد گم کنه خودش هم داد زد آی دزد آی دزد! خودتی وقیح الدوله 😂😂
    3
    6
    دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    Ghooloo - آبادان، ایران
    تو هم حکایت همون گاگولی هستی که فکر میکنی همه مثل خودت گاگولند !!! متقلب دو روی دغلباز دروغگو 🤣
    6
    3
    دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    Ghooloo - آبادان، ایران
    قولو جون این گارد جاوید در کلاس تو نیست باهاش بحث نکن ، نمیفهمه ، پیرمرد مغزش فرسوده .....
    4
    5
    ‌سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    Ghooloo - آبادان، ایران
    ببین قولو درسته که من با تو کاملا مخالفم ولی دلم برات میسوزه گول این میلیونر اوا خواهر رو نخور !! این هی جون جون میکنه برات خواب و خیالاتی داره میخواد گولت بزنه!! !! خیلی مواظب باش 😱
    6
    2
    ‌سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    هر خیالی هم که داره تو رو سننه؟ فراش این سایتی یا دربون یا مُفَتِش اعظمی؟
    3
    6
    ‌سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.