انتقاد به یاسمین پهلوی به دلیل انتشار استوری با شعار«مرگ بر سه فاسد - ملا، چپی، مجاهد»


انتقاد به یاسمین پهلوی به دلیل انتشار استوری با شعار«مرگ بر سه فاسد - ملا، چپی، مجاهد».
 
+121
رأی دهید
-262

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان

    خوب کاری کرده، به کوری چشم دشمنان این آب و خاک، مرگ بر ۳ فاسد، ملا ، چپی، مجاهد، پاینده ایران
    119
    382
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    مگه دروغ گفته؟ تمام اتیش ها از گور همین سه فرقه بلند شده
    106
    363
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه

    با اینکه مخالف این هستم که در حال حاضر به جز قیام و مخالفت با جمهوری اسلامی ملاها شعاری داده شود اما مگر همین سه گروه مسبب اینهمه بیچارگی ما نیستند !؟ در سال ۵۷ یا۵۶ هفت میلیون تومان برابر با یک میلیون دلار بود و اقتصاد مملکت مانند موشکی در حال صعود به آسمان ترقی و خوشبختی ایرانیان بود سعادتی که به رایگان به فنا دادیم یا به کشورهای ناحیه خلیج بی دلیل و یکطرفه هدیه دادیم .چپی و مجاهد بیشتر از ملاها مقصرند چون آنان باعث به قدرت نشستن ملاها شدند اما قابل بخششند چون بسیار تاوان وحشتناکی را همچون دیگر احاد ملت پرداختند .با اینهمه بیایید یکدیگر را ببخشیم و دست در دست هم ملاها را سرنگون و کشورمان را آباد کنیم.
    67
    292
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    در رژیمی که دموکراتیک نیست، صدها و هزاران نفر را می توان با یک انگ 1- به زندان انداخت2-اعدام کرد3-از کار اخراج کرد4- تبعید کرد5- بی آبرو کرد6- فراری داد و بسیاری کارهای فراقانونی دیگر، و انگ هایی مانند توهین به این و آن!. این همان روش شناخته شده ی 57 تی ها از چپ و راست و بویژه آنتی سرخ های 57 تی. دموکراسی نیازی حتی به این ندارد که کسی بیاید توی خیابان، می توانی توی خانه ات بنشینی و برای ایران آرزوی دموکراسی بکنی، ولی ترس از دموکراسی برخی را به وسوسه انداخته است که هرچه زودتر و پیش از آن‌که مردم » دچار« دموکراسی شوند، سرشان را زیر آب کرد. دموکراسی ایرانی به نفع همه ی ما ایرانیان است.
    37
    146
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    چپ که کل اروپا چپه، اگه ترامپ رو راست درنظر بگیریم. مجاهد هم که کل اروپاو آمریکا از لیست سازمانای تروریست درآورد. میمونی خودت و اینستاگرامت با ملای تا دندان مسلح.
    192
    48
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    بشینید سر جاتون شماها. ۴۳ سال بخاطر این سه طایفه بها پرداخته شد و هنوز هم دست بردار نیستید. شرم کنید، بخاطر عقاید اشتباه و منحط شما کم خونها ریخته نشده که باز هم عَلَم انتقاد و مخالفت بدست گرفتید. ۸۵ میلیون ایرانی همه با هم تکرار میکنیم: مرگ بر سه مفسد، ملا، چپول، مجاهد.
    78
    268
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

    میشه اینطور گفت که این شعار اشتباه نیست در طول این ۴۴ سال همه چیز به مردم ثابت شده از دورویی و دروغگویی و ریاکاری و خیانت و تهمت زدن !! ملا که واسه مجاهد و چپی از سیانور هم خطرناکتره چون از نظر ملا اینها منافق و کافرند و مجاهد هم واسه ملا و چپی از طاعون بدتر چون ملا رو مرتجع میدونه و چپی رو ضد دین واسه چپی هم که به خدا اعتقاد نداره ملا و مجاهد یک مشت عقب افتاده اند که به قول لنین مروج افیون در اجتماع هستند پس میبینید این سه گروه آنقدر هم باهم جور نیستند حالا چرا بعضی ها ناراحتند معلوم نیست
    112
    195
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

    متاسفم.این حرف به مانندیک(تف سربالا)برای خانواده مادر+پدرشوهرش است.چرا؟1-خود فرح پهلوی ازشاخه طباطبایی هاست.طباطبایی ها همه ملا یا ملازاده هستند.حتی مخالفانی مانند نازنین بنیادی گفته که پدربزرگ پدربزرگش صفی علیشاه بوده است2-پدرفرح پهلوی(سهراب دیبا) از اعضای حزب توده بودو بالطبع چپگرا محسوب می شد.
    174
    132
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Aztek - قم، ایران

    راست میگه . ماله کش های جمهوری اسلامی رو یادش رفته بگه . مرگ بر خامنه ای مفعول بچه کش .
    211
    175
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد

    شعار بدی نیست. ملا و چپی را مخلوط کنی میشه مجاهد.
    134
    205
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

    3-اغلب مجاهدین(بخصوص در ارتش) بخاطراینکه پدرشوهر او فقط حزب رستاخیزراتجویزکرده بود از سر مخالفت بااو به حزب توده وبرخی نیز به شاخه اصلی مبارزه یعنی مجاهدین(=منافقین) پیوستند.مقصر این قضیه؟پدرشوهرش.پس این حرف به مانند تفی سربالاست وبه خودشان برمیگردد.
    143
    101
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    آفرین ! هر سه یخ بذارن اونجاشون شاید کمی از جلز و وِلِزِش کم شه !
    153
    185
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد

    خدای من چه شعار زیبایی بود چرا تو این مدت تو ذهن ما نیومده بود این سه گروه هرجا باشند نابود کننده آن جامعه میشن اینهادباید از سیاست دورشون کرد
    105
    185
    ‌سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    100Haloo - تهران، ایران

    در جواب به همه، . زنده باد شاهزاده و بانویش. مرگ بر سه فاسد،. ملا، چپی، مجاهد. جاوید شاه. پاینده ایران. خدا. شاه. میهن
    187
    166
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    از اسمت، قاسم ریمباد، پیداست که خودت هم مخلوطی از همین سه تا هستی. تفسیر سیاسی هم پیشکشت که غیر از اطلاعات غلط چیزی نبود.
    21
    67
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان

    من تا الان فکر میکردم این تو این سایت افرادی با خط و مش های مختلف با طرز فکرهای گوناگون جمع شدند تا تعاملی سازنده داشته باشند با کامنت های این مطلب مسجعل شد اینجا تنها عده ای فقط جمع شدند تا یکی از خاندان سلطنت یا هوادارهاش آروغ قیمه بزنه تا سوت و کف بزنند و ریسه برند و عقده گشایی کنند. این شعار از زبان هرکس دیگه ای شعار درست و بجایی شاید بود ولی از زبان کسی که طرفدارهای شوهرش ادعای تاج و تخت دارند خیلی بعیده. کسی که هنوز کاره ای نیست چنین شعاری میدهد آیا فردا روزی که به قدرت برسند اجازه فعالیتی به مخالفان خود خواهند داد؟ یا اصلا اجازه زنده ماندن بهشان خواهند داد؟ کساییکه هنوز بعد از چهل و چهار سال نتوانستند به عقده های خود از کسانیکه انقلاب سال 57 را کردند غالب شوند و هنوز خواب دار زدن و کشتن چپی و مجاهد و ملا را می بینند تا چه حد میتوان به ادعاهای تشکیل حکومتی دمکراتیک و مردمی باور داشت؟ با این شعار یاسمن خانم و حمایت گسترده سلطنت طلب ها از آن نیمچه اطمینانی هم که به رضاپهلوی داشتم دود شد و هوا رفت و از این پس تنها مطالب سایت را میخوانم و کامنت ها ارزش خواندن ندارند
    65
    31
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

    فقط کف خیابان، با شعار و مرگ بر حسن و حسین و این دزده اون اینه که نمیشه انقلاب را پیش برد هدف ما بر کناری یک حکومت تا دندان مسلح است و باید باهم متحد شویم همه و همه وهمه آقای رضا پهلوی باید تمام گروها و سازمانها و احزاب را دور هم جمع کنند و هدف که سقوط دیکتاتوری میباشد برنامه ریزی کنند این نوع شعارها به دیکتاتور کمک می کند برای بیشتر اعدام کردند
    14
    50
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا

    این بنده خدا راست میگه مگر تاریخ را یادمان رفته با اتحاد همین مفسدین بود که ایران ما اکنون به این روز افتاده ایشان حرف بی ربطی نمیزند البته باید انگلیس وامریکا را هم جزو این سه مفسد اضافه کرد برید مصاحبه های شاه با خبرنگاران امریکایی وانگلیسی را در موقع ریاست شاه در اوپک را نگاه کنید ومتوجه میشوید که پشت فتنه ۵۷ چه کسانی بودند واضح وآشکار است من هم با این بانو موافقم .
    17
    63
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    نیروی سرکوبگر دشمن بشریت یعنی رژیم اخوندی آنچنان بالاست که تمامی دشمنان آن باید یا با هم متحد بشوند و یا حداقل بهم‌ احترام بگزارند .چپ یک اندیشه سیاسی است که در تمام دنیا عینیت ، رسمیت و‌اعتبار دارد ، طبیعتا نوع افراطی و استالینیستی آن همانند احزاب راست افراطی ، مانند فاشیست ها قابل دفاع نیستند ، اما خارج از آن میلیونها طرفدار چپ در دنیا فعالیت میکنند و قابل احترامند ، همین مجله شارلی عبدو که مذهب و اسلام و خامنه ای را به باد انتقاد قرار داده یک مجله کاملا چپگرا و محبوب در فرانسه است ، در تمامی تظاهرات خارج از کشور چپ ها نقش مهمی در کنار سلطنت طلبان داشتند ، هر چند چند چپی نادان هم گاهی سنگ اندازی در صفوف ملی میکنند ، در خاتمه فراموش نکنیم بزرگ‌ترین پشتیبان پناهجویی ایرانیان در کل اروپا همین جنبش چپ و سوسیال دمکرات است ،
    10
    34
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    سیاست یک علم است ، رژیم جمهوری اسلامی هرگز شعور سیاسی نداشتند و نتیجه اش را میبینید ، مجاهدین و مریم لچک هم جوانان پاک ‌نادان طرفدار خود را به قتلگاه فرستادند و خودشان فرقه شدند ، احزاب چپ اول انقلاب هم گور شان را خودشان کندند و تنبیه شدند ، اما یاسمین پهلوی اگه میخواهد وارد دنیای سیاست بشه باید هوشیار باشد ، یک فرد عادی مانند من که از کل مذهب و ملا بیزاره‌ میتونه اونها را کلا مسخره کنه ، اما یک رهبر باید بدونه که مثلا بزرگ‌ترین رهبر سیاسی سیستان و بلوچستان شور بختانه هنوز یک ملا ست و مردم جنوب و مرزی ایران شدیدا مذهبی هستند ، و یا گفتن مفاهیم ضد اعراب شاید خوشایند ما باشد اما در همین ایران ۳ درصد عرب ایرانی داریم و رهبر انقلاب باید سنجیده صحبت کند
    9
    32
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    مبشر جاروندی - گتنبرگ، سوئد
    این خبر حقیقت ندارد،
    6
    13
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - برابراند ، دانمارک
    مجاهد یا همون منافق که دیگه وجود ندارند. مسی سیبیلشون که فسیل شده، فقط مونده این مری لچکو که شده مثل مقوا هزارلا، کسی دیگه نیگاشم نمیکنه. فقط مونده یه سری طرفداری ناقص‌العقل که فقط بلدند منفی بدن. ولی جربزه اینکه دفاعی چیزی بکنند، عمرا ندارن، خاک بر سرتون ترسوهای بزدل. یه وجه اشتراکی که هم دارند، همشون از دم زشت. خدایی واسه چی اینقده زشتین؟!
    24
    23
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ali51reza - وستروس، سوئد

    من واقعا متوجه نشدم از مرگ بر ملا ناراحت شدند یا از مجاهد که بیشتر از خود جمهوری اسلامی و ملا مزاحمین خلق بودند یا از چپی های مسلح که با نظام پادشاهی جنگ چریکی کردند تا کشور را به نوع کره شمالی و کوبا تبدیل کنند؟؟؟ دقیقا از کدومشون ناراحت شدید؟؟؟
    16
    46
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    اگر این کار را کرده اشتباه بود و باید پوزش بطلبد. گرچه برا من عجیب است. دختر ایشون در تظاهرات همیشه به دیگران توصیه می‌‌کرد .عکس رضا شاه بالا نبرند. ولی شادی امین بهتر است خفه خون بگیرد. ..... از زمان وکالت شدیدترین توهین. بالاترین فحاشی را داشته. این خانم چرا در هفته گذشته موضع نگرفت زمانی که خانم گلستان چنین وقیحانه در مورد خانم تهرانی نوشت. تهرانی زن نیست. روزی نیست که اسپرم قزاق از دهان این‌ها بیرون نیاد.روزی نیست که در تیک تاک .اینسترگرام تویتر مرگ بر شاه و شیخ نشنویم. خودشان فحاشی توهین کنند .اشکال ندارد ولی اگر دیگران . خوب نیست ؟ . در طول هفته گذشته شاهد رکیک ترین. دروغ‌ترین حمله شخصیتی‌ را به رضا پهلوی بودیم از همین سه دسته. می‌‌دانید از چه منبع؟ اخبار سایت ال امام زمان. کیهان شریعتمداری.هر کسی‌ می‌‌خواهد دنیا را عوض کند. باید از خودش شروع کند. شما آغاز
    21
    12
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    خانمها و آقایان؛ بنده از آینده اینگونه بینش ها هراس دارم. جانتان جور
    9
    23
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    شما دیگر سو استفاده سیاسی نکنید. یکی‌ از ۵۷ اتی‌ها خودت بودی. یا والدین. اسم علی‌ داهی که میاد .انگار دشمن ۱۰۰۰ ساله ایران ظهور کرده. آنتی سرخ یعنی‌ چه؟ خوب چرا رک حرف نمی‌‌زنی‌. ؟ منظور حزب توده در کنار بازرگان است؟ این دمکراسی شما بود؟
    21
    8
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    گرامی ، سخنان شما منطقی و پذیرفته است، منظور این آنتی 57 تی ها از سه گروه نامبرده( ملا، مجاهد و چپی)، 90 میلیون ایرانی است، که به نظر برخی از اینها، همه ی آنها را باید بدون محاکمه کشت! و اگر من و شما هم که »هیچ« هستیم، به جرم اظهار نظر باید شهیدمان کنند! چون در »ذات پنهان ذهن« انها یک مخرب »مغولی« جا مانده است. ترس از »دموکراسی ایرانی« آنها را به یاد سلاح زنگ خورده ی » مرگ بر« انداخته است. حالا باید توی گوگل دنبال این بگردم ببینم یاسمین پهلوی کیست، تا جایی که می دانم فرزند شاه نبود
    7
    16
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    no-more-silence - تهران، ایران
    در ایرانیان یوکی هم حدود 80 عضو فعال و ضد مردمی ملا، چپی، مجاهد هست. امیدوارم مدیریت ایرانیان یوکی این اعضا رو بلاک کنه چون ضد منافع مردم ایران هستند
    23
    22
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    سو استفاده سیاسی نکنید. شما از خودتان شروع کنید. اگر مایل هستی دنیا را عوض کنی اول از خودتان شروع کنید. خانم شادی امین یکی از فحاشترین است. خانم گلستان زمانی که چنین فحاشی را به شناز تهرانی انجام داد.در یکی از سایت اه ۵۷ اتی ندیدم. که یکی صدا در بیاد و بگوید مخالف هستم. اسپرم قزاق. نه شاه نه شیخ. شاه جنایت می کرد "جن. " خانم زیارت می کرد. هنوز تا به امروز ورد زبان شما است. شما با فحاشی مخالف نیستید. شما با فحاشی یک طرفه مخالفتی ندارید. و مهم هم نیست از طرف چه کسی. اگر نوک فحاشی به پهلوی باشد همکاری هم می کنید. اشگ تمساح نریزید. غصه ایران آینده را هم با لفاظی و مغلطه نخورید
    22
    7
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    1-ازاسم چیزی معلوم نمیشود.شما الان بال دارید وپروازتان سبک است؟2-معلوم است طرفدارپادشاهی حتا از نوع مشروطه نیستم.چرا؟چون پادشاهی مشروطه نمیشودومشروطه هم پادشاه نمیخواهد.مشروط یعنی چه؟یعنی باشرط ها.اما بمحض اینکه کسی شاه شد شرطها را هم ملغی میکند.بهرحال شاه در فلسفه ایرانی یعنی مافوق قدرت.ومافوق قدرت یعنی بالاتر ازقانون.
    10
    2
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    3-کجای تفسیرم اطلاعات غلط دارد؟طباطبایی بودن یا نبودن فرح؟چگونه مجاهدین را خودشاه تقویت کرد؟چپگرا بودن سهراب دیبا؟معلومست فقط از اصطلاح(تف سربالا)ناراحت شدیدودیگرهیچ.4-من مخلوطی از هبچکدام نیستم.یک آدم ساده ام اگر خدابخواهد.
    8
    3
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    من ندیدم که شما نگران آینده باشید. زمانی که یک گلستان چپ چنین فحاشی به شهناز تهرانی کرد. ندیدم نگران آینده باشید که بلوک چپ و راست چنین وحشیانه همانند لوطی حسن بچه بسیجی‌ میدان توپخانه چنین حمله شخصی‌ به رضا پهلوی می‌‌کنند. من ندیدم که شما مخالفتی با فحاشی‌ها شادی امین داشته باشید. ای کاش نگران هر دو طرف بودید. نه فقط مثل جاده بن بست یا یک طرفه
    5
    6
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    من 57 تی نبودم جناب زرتشت! والدین حقیر هم همیشه از محبت و عشق سخن گفته اند، و آرزوی مرگ هیچ ایرانی را نداریم! من خانم یاسمین را هم نمی شناختم، تا الان! که »خواست حرفی بزند«، او مانند شما شاید نمی داند که از سال 57 نیم قرن گذشته است و بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که در سال 57 دقیقا چه گذشت، فیلم های آنزمان را که نگاه می کنم، مانند فیلم مسخره ی گوزن ها، ویا توده های میلیونی توی خیابان ها که کف بر دهان داشتند، پابرهنه ها، فقرا و رنجدیگان! آن ها 57 تی بودند که ارتش 4 میلیونی در برابرش زانو زد، آنها 57 تی بودند، نه یک ایرانی که تنها دلخوشی اش این گوشه ی اینترنت است که »اظهار نظر« کند و از جانب شما آنتی 57 تی ها به »مرگ« محکوم شود، البته من مطمئنم که همه ی ما نهایتا درون خانواده ی مهربان ایران، گرد هم باید باشیم، همانجا که کوروش خوابیده است، ولی امان از شما هایی که اول باید یکی دو سبو از خون 57 تی هابنوشید تا »دور« دیگری از تراژدی آغاز گردد.
    4
    3
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۱- اجازه بدهید تا به شما بگویم با دنده معکوس٬ رفتن به جلو مقدور نیست. چون رفتن به جلو و پیشرفت خلاقیت٬ تجربه٬ مدارا، ادب و سواد سیاسی و فرهنگی را می طلبد. تاکید میکنم بنده از آینده روشن بیمناک نیستم. بلکه از آینده ای که اینگونه شماها سکاندار و آشپز آن هستید بیم دارم.از اینده ای بیم دارم چون شمایان هرگونه انتقاد و نظری را با فحاشی و هجوم گله ای و فیزیکی جواب میدهید! بیم از آن دارم چون در ابتدای کار شمایان اینگونه ویراژسرعت میدهید، وای بروزی که به ایستگاه برسید.
    5
    3
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    دوم- در رابطه به حقوق زنان و فحاشی به هرشخصی فکر میکنم خودتان موضع من را میدانید!. کما اینکه در چند ماه پیش بنده نظرم را دررابطه با فحاشی سپاه علیه نور پهلوی نوشتم.شما اسم آن را برخورد چون کوچه بن بست میدانید? اصلا چرا شما آدرس غلط میدهید? آیا یک کامنت از شما در اینجا دیده میشود; که حداقل پایین تنه را هدف نگرفته باشید? مگر چند روز پیش به دگرباشان و افراد مسن توهین نکردید? آیا از خودتان پرسیده اید چرا تا کسی اسم پهلوی را بیاورد, فوراً گله ای بهش حمله می کنید? کجای این امر دمکراسی و آزادی نظر است?
    3
    5
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    سوم- یقین بدان که با این روشی که شما و دوستانتان در پیش گرفته اید, رضا پهلوی احتیاج به دشمن بیرونی ندارد. امیدوارم خانم پهلوی این موضوع بالا را یا تکذیب بکنند یا پوزش بطلبند. چون عقل سالم حکم میکند کسی که شوهرش وکالت سیاسی می طلبد, خانمش نباید مرگ بر این و آن بگوید. یقین بدان در گذر ره فردا سلطنت طلب، چپ، مجاهد، جمهوریخواه ،اسلام گرا و ملی گرا و غیره باید با هم گفتگو بکنند.
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان
    اینکه چرا حتی یکی از سایت های ۵۷ اتی از خانم شهناز تهرانی حمایت نکرده چه ربط به من داره؟ من نظر شخصی خودم را در رابطه با آن ماجرا طی دو کامنت مفصل نوشتم که بهتر است نگاهی به آن بندازید تا کمی این بدسلیقه ای فکریتان رفع شود. اما برگردیم به موضوع اصلی شما همانطور که حدس میزدم از فسیل های باقیمانده نظام شاهنشاهی هستید که خیال میکنید هر منتقدی حتما از همان پنجاه و هفتی هاست و به مخیله تان خطور نمی کند هر منتقدی ممکن است از نسل های بعد از انقلاب باشد. و همین نشان میدهد هنوز اسیر روابط و شرایط قبل از انقلاب هستید و در آن فضا سیر میکنید و جلو نیامدید.راستش را بخواهید فسیل های مانند شما هنوز در آن فضا سیر میکنند و نسل جدید سالهاست از آن فضا عبور کرده است و اگر می بینید بعضی ها هنوز حرفی از آن دوران میزنند بیشتر به ضرب تبلیغات ماهواره ای و حالت نوستالژیک دارد. و شرایط بد اقتصادی باعث شده بین بد و بدتر اسیر شوند. شما هنوز انتظار دارید مردم چیزی را که بالا آوردند به زور تبلیغات ماهواره ای دوباره بخورند. برگردیم به موضوع اصلی تر که بخاطر کمبود باکس درج کامنت در کامنت بعدی مینویسم.
    5
    5
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان
    ادامه از کامنت قبل :. بنابراین اگر قرار است کسی از ۵۷ اتی ها دفاعی بکند قطعا آن نفر من نیستم و باید یکی از خودشان باشد. من نگفتم فحاشی بد یا خوبه. من گفتم از کسی مانند یاسمین خانم که عده ای اسما ملکه آینده ایران میدانند این توئیت نشان میدهد که ایشان هیچ حقی برای مخالفان در حال و آینده نیستند و از الان شعار "مرگ بر" میدهد. آیا از کسی که چنین عقیده ای دارند انتظار وحدت و اتحادی وجود دارد؟ غیر از این است اگر چنین گروهی به حکومت برسند تمام مخالفان شاه و سلطنت را قلع و قمع خواهند کرد؟ طرفداران سلطنت هنوز مخالفان خود را چپول و انحرافی خطاب میکنند. این افراد نه تنها از اعدام و کشتن مجاهدین و چپی ها بدست حکومت ناراحت نیستند بلکه حتی خوشحال هم هستند چرا که آنرا نوعی انتقام میدادند.آیا از این افراد نمیشود انتظار آدم فروشی داشت؟ بنابراین این توئیت تنها یک توئیت ساده حاوی فحاشی نیست بلکه نشاندهنده طرز فکری است که پشت آن خوابیده. چنین طرز فکری چگونه میتواند نماینده تمام جناح ها و گروهها و سلیقه ها باشد؟
    6
    7
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ما از حمله گله ایِ مخالفانِ پیشرفتِ مملکت خاطرات متفاوتی در ذهنمان هست. شاهزاده سالهاست که صحبت از گفتگو کرده اند و اگر فراموشتان شده حتی ترجیج خود به نظام غیر سلطنتی را هم اعلام کرده اند. اما متاسفانه این شما منتقدین مدعی سواد و دانش سیاسی هستید که هربار سنگها جلوی پای اتحاد پرت کرده اید. جانماز آب نکشید، حمایت بیدریغ سرکار از کمونیست های سایت را کسی فراموش نمیکند. نیم قرن است که این ملت را به روز سیاه نشانده اید و هنوز هم دست بردار نیستید. هربار اتحادی در حال شکل گرفتن بود با اشاره به جشن های ۲۵۰۰ ساله و نداشتن کفش در دوران پهلوی سعی در متلاتم کردن جو داشتید و با افکارتان جوان ایرانی را نا امید کردید. اما امروز متفاوت است، کسی دیگر خریدار دروغ های تکراری نیست. اینترنت حقانیت پهلوی را اثبات کرد.
    10
    11
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    شما اگر آدم ساده ای بودی حتماً مثل اکثر ایرانیان به این نتیجه رسیده بودی که یک”دیکتاتور” ایراندوست به هزار منتخبِ مدعی می ارزد. به نتیجه کار چهل و چهار سال جمهوری نگاهی بینداز و آنرا با دستاوردهای دوران پهلوی مقایسه کن. در ضمن فراموش هم نکن که خود شاهزاده هم رغبتی به سلطنت ندارد، بنابراین اجازه نده که الفاظ به ظاهر زیبا فریبت بدهند.
    12
    11
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    هر وقت آخوند و چپی و مجاهد باعث نبودند که ندا و نیکا و مهسای شما به قتل برسند شما هم بر علیه شان شعار ندید. اما یک ایرانی میهنپرست که همسرش هم وکالت ملت را به عهده گرفته حق مسلم دارد که برای مجرمانِ جنایت مجازات بطلبد. شما، چپ ها و مجاهدین و آخوند ها را لای پنبه مالش بدهید تا نیم قرن دیگر ملت بلوچ را بعد از نماز جمعه به رگبار ببندند تا شما مدعی داشتن انواع سواد در اینجا کامنت و نظر بنویسید.
    11
    6
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    جناح ها و گروه ها و سلیقه هایی که امتحان خود را پس داده اند و باعث سقوط یک کشور در حال پیشرفت به قهقرا شدند جایی در آینده آن کشور نمیتوانند داشته باشند. پس بنابر این این شما هستید که آزموده را میخواهید باز امتحان کنید و به دشمنان آب و خاک ما فرصت دیگری بدهید. اگر واقعاً به آنچه میگویید اعتقاد دارید و نظر اکثریت را میزان میدانید، نگاهی دوباره به تعداد مخالفات و موافقان این توئیتبیندازید. اگرچه جناب زرتشت در آغاز کامنت خود از همسر شاهزاده میخواهند که این توئیت را پس بگیرند، اما اینج بحث بر سر دلداری دادن یا ندادن به خائنین هست و نه توئیتی که میتواند نظر و خواست شخصی هر ایرانی میهنپرست باشد.
    9
    5
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    فرمایش ایشان دقیقا درست بوده و مستقیما زدند بهدف.هیچوقت فراموش نمیکنم که قبل از نکبت57همین چپیها دانشجو و مجاهدین هرماه چه فتنه ائی در دانشگاه تهران بپا میکردند و ملا ها هم در زیرعبا آتش بیار معرکه بودند و اکثریت ملت احمقانه و کور کورانه دونباله آنها بودیم و شد این نتیجه اش
    10
    9
    ‌چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۱-آقای زرتشت؛ گویی بازار وکالت مد شده است. نکند شما هم به سخنگویی وکالت داده اید تا از طرف جنابعالی سخن بگوید!? آن هم چه سخنی! آقای زرتشت: راه دور مرو! کور خود مشو و بینای دیگران. دنبال دعوای خانم تهرانی و گلستان مگرد! ببین سخنگوی شما و هوادار سلطنت پهلوی چه میگوید؛ > >>یک ایرانی میهنپرست که همسرش هم وکالت ملت را به عهده گرفته حق مسلم دارد که برای مجرمانِ جنایت مجازات بطلبد.>>>. آقای زرتشت؛ آیا آقای پهلوی گفته اند که من وکالت ملت را به عهده گرفته ام? آخه میزان تندروی و افراطی گری تا کجا ? آقای زرتشت؛ هنوز ازدواجی صورت نگرفته است. نطفه ای بسته نشده است.سلطنت طلب تندرو و متعصب شما سفارش کالسکه دوقلویی میدهد٬ و اینطور خط و نشان میکشد. تهدید به مجازات میکند.پس با این وصف اگر شما بر صندلی قدرت قرار بگیرید چکار میکنید? بدون شک از پوست ملت کاهدونی درست میکنید!
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    دوم- با تاکید مجدد اگر هواداری از مرام سلطنت بر این محور است بنده هیچگونه تفاوتی بین جریان فکری شما و حکومت دینی نمی بینم. با قاطعیت تمام میگویم اینگونه تندروی ها و تهدید ها به ضرر آقای پهلوی است و ایشان احتیاج به دشمن بیرونی ندارند. اگر سلطنت طلبی این است به همه توپید و حمله بکنید و فحش و بد و بیراه بدهید, بنده طرفدار دیکتاتوری آخوندی هستم. مودب ترین شعار سلطنت طلب ها این است؛ رهبرما پهلویه٬ هرکه نگه اجنبیه! بی ادبانه ترین شعارها را خودتان گوش بدهید چون از فیلتر یوکی رد نمی شوند.
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    واروژان - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    خانم یاسمین پهلوی نور به قبر پدر و پدر همسر گرامیتان بباره با این حرف. یعنی با یه جمله میشه ایرانو از ضد ایرانیها تشخیص داد. تعارف نکنید اینها همونهایی هستن که پدر همسترون بهشون رحم کرد و مارو آواره. البته جسارت نمیکنم به اعلیحضرت ایشون با این کارشون مارو قرنها جلو انداختن. 43 سال هیچی نیست نسبت به 1401 عقبگرد.این جمهوری اسلامی ایران یکی از گرانترین کلاسهای تاریخ برای ایران و ایرانی بوده ما 43 واحد پاس کردیم تا اینارو شناختیم. من از جمهوری اسلامی از این جهت بسیار بسیار سپاسگزارم. مسئله دین رو از این بهتر نمیتونستیم با رسم شکل توضیح بدیم. هم فیلمشون هست هم حرفاشون هم مدارک در تاریخ ثبت شده. نگران هیج چیز نباشین. ایران مال ماست. اینارو به همونجا میفرستیم که اومدن مکه و لندن. هاهاها
    9
    2
    ‌پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    نمی خواستم جوابی بدهم، ولی شما نوشتید: »جناح ها و گروه ها و سلیقه هایی که امتحان خود را پس داده اند و باعث سقوط یک کشور در حال پیشرفت به قهقرا شدند جایی در آینده آن کشور نمیتوانند داشته باشند«!!! پرسش اینجاست که کدام »ممتحن« ورقه ها را تصحیح خواهد کرد، و کشوری که مال ماست ( همه ی ما! ) ، چگونه مال شما تنها خواهد شد که »دیگرانی« جا نداشته باشند؟!! یادتان نرود که کشور مال ماست و صاحب دارد!
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    گرامی، برخلاف جناب بلوچ که بجای پاسخ منطقی من را متهم به سلطنت طلب بودن میکنند، امیدوارم شما این درک و انصاف را داشته باشید که وقتی وارث سلطنت خود را جمهوریخواه تلقی میکند، جایی برای سلطنت طلب بودن در آینده کشور باقی نمیماند. اما اینکه میپرسید کدام ممتحن مصحح اوراق خواهد بود گمان میکنم که همگی مشترکاً معتقد باشیم که ممتحن ملت است و چنانچه آرمانهای گروه اقلیتی از این ملت نخواهد تابع اکثریت باشد و بر خلاف منافع جمعی در صدد شرارت فعالیت کند چنانچه مجاهدین و کمونیست ها در دوران محمد رضا شاه میکردند، میباید بر طبق قوانین جاری مملکت با آنان برخورد کرد. گمان میکنم که اگر فرض کنیم کامنت های این صفحه مشت نمونه خروار باشد آنگاه پاسخ سوال سرکار به روشنی داده شده است.
    3
    1
    جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    استاد با سواد و تحصیلکره و مودب، اگر با سفسطه میشد پیروز شد هانی مجبور نبود با آیدی »پیر زن ایرانی” چند صباح دیگر جولان بدهد. شما دیگران را به فحاشی متهم میکنید در حالیکه رکیک ترین دشنام ها در کامنتهای همرزمان سرکار دیده میشد. در مورد مرام و ایده آل سیاسی هم چنانچه سابقا عرض کرده ام بوسه به چکمه های رضا شاه کبیر میزنم، دلیلش را هم بروید و از جوانهایی که شعار “رضا شاه روحت شاد” میدهند سوال کنید.
    1
    1
    جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بلوچ عزیز: فراغتی بدست آمد تا با درود به شما و بقیه دوستان متنی کوتاه بنویسم. بلوچ جان: این نوشته قدیمی را برات تکرار میکنم: گویند عاقلی از راهی می گذشت دید شخصی لب جوی آب٬ دَمَر افتاده و مشغول آب خوردن است. عاقل به طرف گفت: این طور آب نخور. پرسید: چرا؟ گفت: عقل را کم می کند.» پرسید:عقل چیه؟ مرد جواب داد:هیچی « با تو نبودم، آبت را بخور!» حالا بلوچ تو چرا سروکله میزنی و دلسوزی میکنی؟ بگذار عده ای از این سلطنت طلبهای افراطی و فالانژ٬ لومپنِ فحاش که همان رهروان شعبان بی مخ هستند آب خودشان را بخورند! بگذار تا با همه درگیر بشوند و فحش بدهند تا بیشتر شناخته بشوند. بنده هر موقع پاچه گیری این اوباشان های شاه الهی را میبینم یاد گروه های فشار آخوندی می افتم. بنا براین بتوچه! به من چه! بگذار آبشان را بخورند. من کینه ای با رضا پهلوی ندارم٬ چون تاوان پدر را فرزند نباید بپردازد. ولی سیستم خفقان و توتالیسم شاه ، همان شاهی که آخوندها را در آخور خود پرورش داد،عزیزانم را از من گرفت شکنجه و تیرباران کرد. حکومت خمینی هم از شاه بدتر. پس برای شخص من شاه و خمینی قاتلند. ایامت شاد
    2
    3
    جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    نباید پاسبان ترور میکردند.
    0
    0
    جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    سلام عجوزه؛ چند وقتی پیدا نبود? به هرحال حق با شماست. به من چه بگذار آبشان را بخورند. جانت جور😀
    0
    0
    جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان
    چی جالب رضا پهلوی میگه من شاه نمیخوام بشم جمهوری میخوام! سلطنت طلب ها میگند بیخود!! باید شاه بشی کمتر از پادشاهی هم نباید قبول کنی!! ؟
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.