بابک میرزای قاجار, مردی متولد برلین که ادعای پادشاهی ایران را دارد و زبان فارسی هم نمیداند

بابک میرزای قاجار، شاهزاده قاجاری در آخرین توییت خود نوشت:  در حکومت نوین قاجار تبریز دوباره پایتخت خواهد شد. زبان تورکى رسمى شده و رسم الخط به لاتین تغییر خواهد کرد .بابک میرزاخان قاجار یک شهروند ایرانی‌تبار است که در برلین آلمان متولد شده. او از پنجمین نسل از نوادگان مستقیم فتحعلی شاه قاجار است. پدر او رمضان علی میرزا خان قاجار شاهزاده ایرانی، در باکو جمهوری آذربایجان در تاریخ یکم مه ۱۹۲۲ متولد شد و در برلین آلمان در سال ۲۰۰۷ درگذشت. ظاهرا مادر وی مهیندخت قاجار، با نام اصلی مهیندخت قطبی که در سال ۱۹۴۷ در اردبیل متولد شده با فریده قطبی (مادر فرح دیبا) نسبت فامیلی دارد.وی در سال ۱۹۸۹ با لیلا قاجار از بستگانش در برلین ازدواج کرد. لیلا قاجار در ۱۹۷۲ در برلین آلمان متولد شده و اصالتا شهروند ترکیه است. وی علی رغم آن که مدعی مخالفت با نظام است، سال قبل آزادانه به تخت جمشید سفر کرد و همچنین سفرهایی به ایران داشته و در آثار تاریخی ایران ویدئوهایی از وی منتشر شده که ظاهرا با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده است.وی همجنین در سال۹۴ یک سفر به ایران نیز داشته است و عکس‌هایی خانوادگی در حرم امام رضا، دربند، کاخ گلستان و کاخ سعدآباد در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

بابک میرزای قاجار، شاهزاده قاجاری در آخرین توییتر خود نوشت:  در حکومت نوین قاجار تبریز دوباره پایتخت خواهد شد. زبان تورکى رسمى شده و رسم الخط به لاتین تغییر خواهد کرد .

بابک میرزا در صفحه اش درباره ناصرالدین شاه می نویسد: در دوران ۵۰ ساله سلطنت او اصلاحات ساختاری عمیقی در کشور شکل گرفت.

این باقیمانده دودمان قاجاریه در چند توئیت اجداد خود را در حکمرانی‌شان فاقد اشتباه نمی‌داند، اما ضمن ‌اعتراف به این موضوع قضاوت‌هایی می‌کند که حتی با مطالعه کتاب‌های تاریخی مدرسه هم به مغرضانه ‌بودن آن می‌توان پی برد. ‌
در این خصوص به جنگ میان ایران و روسیه که به جدا شدن بخشی از خاک ایران منتهی شد اشاره می‌کند ‌و بخش‌های جدا شده را نه‌تنها یک ذلت برای حکومت ارزیابی نمی‌کند بلکه آن را فرصتی می‌داند که ‌نصیب مردم کشور آذربایجان کنونی شده است تا از سایه حکومت فعلی به دور باشند.
او در صفحه خود می نویسد:«جمهورى آزربایجان جزئى از امپراطورى عالیه قاجار بود که امروز کشورى پیشرفته و مدرن است. فارسها مى گویند چرا آزربایجان هم در ایران نماند تا با دیکتاتورى پهلوى و جمهورى اسلامى بدبخت شود. »

این شاهزاده قاجار به تمامیت ارضی ایران تاخته و می نویسد:
«مى گویند چرا درباره تمامیت ارضى تویت نمى کنى. تمامیت ارضى یک تابو و حربه اى است که دیکتاتورها براى بقاى خویش از آن استفاده مى کنند. زندگى در کشورى آزاد و خوشبخت را به اسارت در کشورى پهناور و دیکتاتور ترجیح مى دهم.»
 
وی در ادامه می نویسد:
«شاهنشاهى در هر نوعش به این سرزمین نخواهد آمد، اما آنهایى که اصرار بر برقرارى نظام پادشاهى دارند مى توانند براى خود در أطراف پاسارگارد امپراطورى خیالى را بسازند. آزربایجان و ملت تورک بسوى آزادى و دموکراسى گام خواهد برداشت.»
 
تطهیر سلسله قاجار توسط این شاهزاده منسوب به قاجار به همین جا ختم نمی‌شود و بابک میرزا در صفحات مجازی‎اش می‌نویسد که به تاراج گذاشتن خاک ایران توسط قاجار یک دروغ بزرگ و حاصل سیاه نمایی خواندن تاریخ توسط پهلوی است. «قاجار برای وجب به وجب ایران فعلی با استعمارگران جنگید.»
بابک میرزا به خاطر عقاید افراطی بر اساس ادعای خودش از حمایت دولت آذربایجان هم برخوردار است و برای او محافظینی قرار داده‌اند.
+48
رأی دهید
-475

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Humpy - سیدنی، استرالیا

    از اون چیزاس که آدم نمیدونه بهش بخنده یا گریه کنه
    26
    330
    ‌پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان

    آخه ..... تو با خودت چی فکر کردی.دوزاری اگه فکر کردی زبان رسمی کشور که فارسی هست رو میخوان به زبانی تغییر بدی که حتی خودت هم بلد نیستی،کور خوندی. نمیدونم چرا ایرانیان انگلستان خبر به این بی ارزشی رو گذاشته اما جای خنده و تامل داره که این موقع یه افراد داغونی مثل این یک هویی پیدا میشن و حرف از موقعیت جغرافیایی خاصی و زبان خاصی میزنن. الاغ دوزاری،اون محافظانی که از طرف دولت جعلی آذربایجان واست گذاشتن رو روشون زیاد حساب نکن. تو هم از این آخوندهای شپشو کم نداری که علنا داری دروغ میگی و مردم رو احمق فرض میکنی. آخه بی پدر و بی جد و آباد ،قاجار کلی از خاک ایران رو داد و تو میای انکار میکنی؟))
    22
    163
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد

    قیافه اش به اسکول ها بیشتر میخوره تا شازده از اجدادش چه خیر دیدیم که نوه اش ببینیم ایران فروختن به روسیه
    19
    188
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    اولا لازم هست این امیرزا بزبان و کتوب فارسی کاملا آشنا شود و به کتب تاریخی 150 ساله اخیر ایران مراجعه کند.خیانتی که اجداد شهوت پرستت درطی این 100سال بایران کردند,بیسابقه هست. جدائی هرات افغانستان و قسمت مهم آذربایجان و قرار دادهای ننگین ترکمنچای و گلستان در ز مان نیاکان ابله و بیخبر تواز عالم اتفاق افتاد . مرد متفکر و آگاه و اندیشمندی چون امیرکبیر بدستور مادر بزرگ عیاش تو از میان برداشته شد.در خاندان تو فقط یک وطنپرست ,یعنی عباس میزا بود که خدمات او هم توسط پدربزرگ احمق استخاره چیت از بین رفت و بقیه پدرانت تا توانستند از دول روس و انگلیس قرض میکردند و بسفر اروپا و خوشگذرانی میرفتند و تو هم یکی پس موندههای آنان هستی و معلوم از کدام کشوی میز وزارت خارجه انگلیس سردرآوردی.پهلوی اول یک کشور ورشکسته و مقروض و با خزانه کاملا خالی با کلی درد و مرض مانند,کچلی,تراخم,سالک,مالاریا,سوزاک و سفلیس از اجدات تحویل گرفت, طی.
    45
    129
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان

    Humpy - سیدنی، استرالیا
    نمیدونم داداش. بعضی وقتها آدم میخواد گریه کنه از این جماعت ایرانی. جماعتی که به خودمون رحم نمی‌کنیم،به بچه هامون رحم نمیکنیم،طرز تفکرات عجیبی داریم،دروغگو و بیخیال هستیم. وضع داغون خودمون و هم وطنانمون واسمون عادی شده. میترسم از روزی که مردم هیچ وقت واقعیت های موجود رو درک نکنن و نفهمن که هیچ طناب نجاتی وجود نداره به غیر از اتحاد و اراده خودشون. چون نه خدایی هست و نه سفینه نجاتی و نه غربی که بخوان ما رو نجات بدن.
    16
    89
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    تو اگر از تخم قاجار بودی از جدا شدن یک وجب از خاک ایران حتی خواب نداشتی چه برسه دفاع هم بکنی خخخخ اگر پهلوی سرکار بود صدام هیچگاه حتی فکر حمله به ایران رو نمیکرد ولی تصور کنید اگر این لوده معلول جسمی پادشاه ایران بود الان خوزستان رو هم به همین روشی که داره حرف میزنه میداد به صدام میگفت مال ما نبوده در حالیکه کل عراق و شرق ترکیه و شمال سوریه همه ایرانی نشین و خاک ماست. امروز خامنه ای اگر رفته در عراق و جای پا درست کرده اصلا کار اشتباهی نیست چون همه میدونیم بغداد پایتخت ایران ساسانیان بوده و عربها به روش عثمانی ها که یونانی ها رو کشتند و فراری دادن تا استانبول رو بنام خودشون بزنند جایی که هنوز نقاشی های کلیساهای استانبول که مسجد شدند باقی مانده ..عربها هم همینکار رو با ایرانیان کردند و بغداد اساسا حتی اسمش هم ایرانی هستش. حالا این معلول بجای اینکه بفهمه چندین هزار نفر برای پس گرفتن خاک ما از روسها شهید شدند و بی ارزش کردن تلاش های حتی پدران و مثلا اجداد خودش داره بخشش میکنه. کسی اصلا اهمیت نمیده به این لوده بیسواد چه برسه اصلا فکر کنه بهش. علی اف خودش زیگیل تناسلی روسهاست حالا این خخخ
    19
    92
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    و در طی 16سال با یک ارتش نسبتا مدرن و اقسام مدارس پسرانه و دخترانه و بزرگترین دانشگاه در منطقه و ایمن سازی جاده و صدها خدمات دیگر تحویل پسرش داد و ما ملت هیچگاه پی بخدمات تا این لحظه نبردیم.بهتراست تو هم همان در آلمان بمانی و آبجو و براتفورست را بخوری
    26
    83
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۳
    خداوند - آسمان، ایران

    آخ آخ، این حال میده بیاریش تو جمع با بچه ها تخمه و منقل، این حرف بزنه و بگه و ما حال کنیم 😄
    15
    99
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    رژیم عشقوحالگر - لندن، انگلستان

    یا خوده خدا.برو ته صف آقا بابک.آقا هل نده بروته صف.بابک داداش صفی که توش وایستادی تاالان ده بیست تایی خواهان داره که همه هم خودشونو وارث بحقه سلطنت ورهبری میدونن.😅 😄 هرکی هم شد ما براش دست وجیغ و هورا میکشیم اینطوری🥳 خاله شادونه هم میگیم بیاد🤣
    14
    52
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

    در دوران ۵۰ ساله سلطنت ناصرالدین شاه اصلاحات ساختاری عمیقی در کشور شکل گرفت.(البته منظور این شازده اوسکول همون اختراع سرسره هستش که جهانیان از این اختراع حضرت والا شگفت زده شدند. بعدش هم امپراطوری عالیه قاجار؟ زرشک شازده
    13
    83
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

    پان تورچ ها بودو بودو دورش حلگه بیزنین! علا حرزت شووما پیداش شوود!
    20
    72
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    هر دَم از این باغ بری میرسد ، تازه تر از تازه تری میرسد ! این بیچاره هم یوقت کُسخل شده که کُلی از مردم دنیا در هپروت سِیر میکنند !!
    14
    76
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    100Haloo - تهران، ایران

    از بدو اوضاع کنونی ایران و کشتار جوانانمان، بی نهایت دپرس و غمگین بودم، خنده ای بر لبانم نقش نمیبست، تا اینکه سیرک بابک و خانواده اش رو دیدم. این مردم آویزون با اون پسر حلیم شکلش فکر میکنند کی هستند. ببینید تو رو حدا مملکت اینقدر بی حساب و کتاب هست که هر ننه قمری الان ادعای شاهی میکنه. یکی بهش بفهمونه ملیژک، تو اگر ادعایی داشتی یا پدرت شاه بود، چرا تخم نکردید زمان شاهنشاه آریامهر یا رضا شاه کبیر صحبتی یا ادعایی از شاه بودن بکنید!؟ اون موقع جای شورت و کلاهتون عوض میشد.😂 . قاجار رو همه میدونند چه خدمت معکوسی به ایران و ایرانی کردند. خاندان بزرگ پهلوی ایران رو از خاک به عرش رسوندند بر عکس قاجار و قاجاریهای بی لیاقت و امثال خمینی ملعون و علی گدا، که تا توانستند، ایران و ایرانی رو ذلیل کردند. شاه فقط پهلوی. جاوید شاه
    82
    60
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    این پروژه اطلاعاتی ج ا است. تکنیک موازی کردن یک رویداد با یک رویداد دیگر تا حرکت شاهزاده رضا پهلوی را لوس کنند. اگر فردا برای این شخص چند هوادار هم پیدا شد یا چند گروه ناشناس جدایی طلب حامی این پیدا شد شک نکنید پول ج ا است. با توهین و توجه فقط عامل پروژه ج ا خواهید شد. اگر دقت کنید زیر این خبر عوامل ج ا چیزی نمی نویسند (الان فاطمه زهرا میاد بنویسه).
    65
    66
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    این بوی کباب نیست مرتیکه مفتخور، دارن خر داغ میکنن. جمهوری کثیف اسلامی هزار مرتبه از قوم فاسد و ایران بر باد ده قاجار بهتره. اصلا داشتن اسم قاجار ننگه. مردک از همین الان نشون میده که چه بیشرف ضد ایرانیه وقتی میگه زبان تورکى رسمى میشه و رسم الخط لاتین جایگزین. یعنی بیشرافتی تا این حد نوبره. خودتو جر وا جر بدی از ۸۵ میلیون جمعیت ایران خود ۸۵ میلیون ازت حالشون به هم میخوره. بهتره که در نظام اینده این مردتیکه پفیوز بیوطن ممنوع الورود به ایران بشه. تف به گور تمام دودمان قاجاریه به همراه سلاطین قاجار از آقا محمدخان جلاد گرفته تا احمد شاه بی بته و همینطور هر کسی که طرفداری ازش میکنه.
    20
    66
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    siah76 - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    این چی میگه این وسط؟؟؟اقا بزرگاتون ری. تو مملکت هنوزم مردم دارن تاوان میدن این قجر زاده المانی میخواد زبان تورکی احیا کنه🤣🤣🤣
    11
    60
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    ایشون نماینده همون قشری است که اینجا تورک تورک میکنن. من یک سوال دارم. تقریبا تمام شهرستانها واقعا به پا خواسته اند. من ممکنه امار درستی نداشته باشم، ولی کسی هست که بیاد منو روشن کنه ببینیم از چند استان ترک خیز (غیر از اردبیل) کسی واقعا بلند شده؟ یا اینکه هنوز در فکر ترویج زبان ترکی و احیای حکومت عثمانی هستن؟
    18
    54
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    من هم معتقد هستم که ایشان صاحب تاج و تخت است. تاجش را نمیدانم کجا گذاشته اما تختش حتما در اتاق خواب منزلش هست!
    17
    58
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    کو حق - ولینتون، نیوزلند

    لبیک اجمعین چون من خودم عکس اینو دیشب تو ماه دیدم ،مسخره تورو فقط کم داشتیم
    9
    54
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

    اینکه اینقدر دلش لک زده واسه دموکراسی چرا الهام علیف رو نصیحت نمیکنه تا مادام العمر رئیس جمهور آذربایجان نباشه!!؟ فقط سه کشور هستند که رئیس جمهور موروثی دارند!! کره شمالی و آذربایجان و سوریه
    11
    52
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

    ‍برو بابا خدا روزی ات جای دیگه بده. مشنگ....
    20
    58
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    solswe - مالمو، سوئد

    شک نکنید اینم سناریوی جدید جمهوری اسلامی هستش .
    14
    68
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    KuriGyan - استکهلم، سوئد

    هر دم از این باغ «« احمقی »» میروید، از خط و‌نشانی که نیامده داره میکشه که « ملت ترک و بلا بلا بلا ….»» معلومه دیکتاتور خری خواهد بود از نوع درحال آخوندها منتهی با جلد و پوششی متفاوت، کسی نیست بش بگه الاغ بشین سر جات و علفت رو مز مزه کن تو‌که زبان فارسی بلد نیستی و هنوز هیچی نشده داری از طرف آذربایجان حمایت میشی!!! معلوم نیست این بابا اوزگل چه خیالاتی برای بقیه‌ی خاک و مال ایران زمین داره …..
    13
    44
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    hiwa68 - رتردام، هلند

    حرفهایش به دل میشیند و منطقی. چقدر هم خوش تیپ هستند.
    70
    20
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    بیا برو جم کن مسخره ننش دلش خوشه که نه ماه رو دل داشته
    15
    55
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    sara_moshiri - برلین، آلمان

    مسخره نکنین بچه ها گناه داره
    16
    47
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    malek khorshid - روتردام، هلند

    ...اآهای اوشکول، اسم ایران رو میاری اول دهنت رو آب بکش. تو گوساله به گور جد و آبادت میخندی بیشتر از دهنت زر می‌زنی. شاه ایران یکی‌است و اون هم رضا شاه دوم پهلوی است، تا جونتون دربیاد.
    17
    45
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    من نه ترک هستم نه ترکی بلدم(به استثنای چندکلمه رایج مثل شمارش عددهای یک تا ده که درتهران درمیان نانواها رایج است.اگر گذرتان به خرید نان افتاده باشدشماهم یقینا بلدید)ولی ناصرالدینشاه شاهی هنردوست ودوستدار ادبیات فارسی وعلاقمند به سینماوفنون غربی بودودستخط خوبی هم داشت ومانند رضاشاه بیسواد نبود.کافیست در مورداوکمی تحقیق کنید.
    32
    20
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

    درهیچ جای کاخهای بجامانده از قاجارها(سعدآباد-نیاوران-صاحبقرانیه-کاخ مرمر-کاخ فرح آباد درشرق تهران-کاخ قصر درخیابان شریعتی که الان نامش باغ موزه قصراست)چیزی بعنوان سرسره نمی یابید.کاخهاوموزه های موجود را بازدید کردم(برای بازدید ورودیه باید بخرید)وچیزی ندیدم.ضمن اینکه برخی شاهان قاجاربرای خاک کشور جنگیدندنه مانند پهلوی که خاک رابخشیدند.ولی زورشان به روس وانگلیس نرسید.
    40
    17
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان
    مطلب برای خنده کم داشتیم نظیر فاطی بی تنبون، سروان در مانده، و دوستان وامانده اونا این کره خر هم اضافه شد. حالا بخندیم یا گریه کنیم
    14
    27
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    بر اساس کدام تاریخ و زبان کدام ملت، نویسنده ی پست این مقاله از واژه های ایرانی »شاه« و »مهیندخت« برای این مارها و افعی های قجری استفاده می کند، ایران ما همان ساسانیان است، ما از »درون خود ما« و از درون ایران مان، در پیوند با »گذشته« ی پر افتخار خود بسیار داریم، قرن بیست و یکم است!
    11
    23
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    بعد از قاجارها وطن پرستی و استقلال از ایران رخت بر بست و رضاخان با کودتای انگلیس سر کار آمد و خیلی راحت هم کنار گذاشته شد و بعد ار آنها هم خمینی توسط انگلیس و آمریکا در فرانسه پرورش داده شد. در زمان قاجارها زبان رسمی ممالک محروسه قاجار نه ایران ترکی بود نه فارسی. ایشان خیلی قشنگ فارسی را صحبت می کند.
    24
    14
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    یک آدم با سواد نیست که بخواهد سخنان این مرد را تحلیل کند. او از ایران صحبت نمی کند بلکه از ترکها صحبت می کند که همه ما فکر می کنیم ایرانی دیگر وجود نخواهد داشت و ما برای اداره آذربایجان جنوبی آماده می شویم. همه کامنت فارسها در این پست توهین و فحش است . با این مردم بی سواد و بی ادب چگونه می خواهید یک کشور ازاد و دمکرات درست کنید. یادتان باشد آذربایجان جنوبی ایران نیست
    25
    15
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    مگر هر کسی که خودش را »پادشاه« نامید، می شود »پادشاه«!، اگر »پادشاه« بودند، پس قجر نبودند، و اگر »قجر« بودند، پس پادشاه نبودند، درست مانند اینکه هر مغولی نمی تواند » پادشاه« باشد، ایران و تاریخ آن متعلق به مردم ایران است، مشروطیت، جنبش‌ 57 و جنبش های های اجتماعی پس از آن همگی بسوی آزادی ایران از دست »راهزنان« تاریخ ایران است، شاهان ما در دل ایران خودمان هستند که برای دموکراسی ایرانی زندگی می کنند،
    11
    11
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    در ضمن قاجارها مشور را دو دستی مثل فارسها تقدیم روسها و چین ها نکردند بلکه مثل مرد جنگیدند و شکست خوردند و زمانی که نخواستند کشور را مستعمره انگلیس کنند انگلیس با کودتا رضاخانن را سر کار آورد . اما فارسها در طول این دو حکومت کودتایی و وابسته به غرب بحرین و شط العرب و قستهای از افغانستان امروزی و دریای خزز و کشور را دو دستی مستعمره روسیه و چین کرد بدن هیچ جنگ و خونریزی. فراسها نتوانستند کشور را ادراه کنند و ایران را به گند و عقب ماندگی و بدبختی کشاندند
    22
    12
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    اسم شاه را بکار نبر، ناصر قجر که شاه نبود، چرا می گویی شاه؟ ما گفتیم شاه است؟!! یک راهزن بیسواد، و دشمن شماره ی یک ایرانیان در زمان خودش بود، اگر راهزنان »قجر« ایران را با جنگ های مداوم نابود نکرده بودند، اکنون وضع همه ی ما بهتر از این بود.
    11
    19
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Lor Bakhtiari Sw - استکهلم، سوئد
    ایشون معلوم هست که بیشتر سرسپرده ترکیه هست و در ضمن قاجار که اونقدر ناکارامد بود این که نواده انهاست حتما اجدادش را روسفید خواهد کرد!
    10
    17
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Lor Bakhtiari Sw - استکهلم، سوئد
    romano - تهران، ایران
    اون فاطی فعلا رفته برای سیاهی لشکرمداح های سد علی چلاق
    2
    10
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    منتظر الزورو - کپنهاگ ، دانمارک
    solswe - مالمو، سوئد
    با شما موافقم, آخوندهای لجن همیشه چند تا از این کارت ها در آستین شان قائم کردند تا سر موقع استفاده کنند, و متاسفانه همیشه چند تا احمق هم پیدا میشوند که دنباله رو بشوند.
    3
    14
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    چه بخواهید چه نخواهید ناصرالدینشاه پنجاه سال حکومت کردوبعد از دوشاه بیشترین مدت زمامداری کشوررا در طول تاریخ او داشت که اگر درسن 65سالگی کشته نمی شد ده سال وچه بسا بیشترهم بیشترزنده می ماند.حقیقت این است.واقعیت رخ داده به حرف و خواسته من وشمانیست.به چیزیست که درتاریخ ثبت شده.چه بدمان بیاید وچه خوش مان بیاید.
    13
    7
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    درزمان او وبدستور او یک فرانسوی بنام موسیولومر اولین سرودملی ایران را ساخت که بعدها بیژن ترقی روی آن ترانه نوشت وامروز با صدای سالارعقیلی بنام(نام جاوید وطن)معروفست وهمیشه در رادیو وتلویزیون پخش میشود.آنهم درچه سالی؟1252 شمسی ! یعنی 150سال پیش !
    14
    7
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
    چقدر اجداد این "مفتخور علیشاه قاجار" چاپیدن که این نسل پنجمی هنوز میتونه اینجوری زندگی کنه؟!؟
    3
    15
    جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    solswe - مالمو، سوئد
    صددرصد باشما موافقم ! بدین علت نظام اخوندی با شاخ کردن اقا بابک هم تفرقه اندازی در بین سلطنت طلبها می اندازاد هم به مردم می گوید هیچ که احزاب مخالف بعداز سر نگونی نظام اخوندی بجان هم می افتن طرفداران پادشاهی هم بجان هم می افتند و ایران را ویران میکنن همین بهتر که خودمان بر سر امور ایران بمانیم.
    1
    9
    شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    در مجموع دوران قاجار دوران خفت و تحقیر ؛ قحطی و بیماری ایرانزمین بود . افتخارشان اغا محمد خان بود ؛ هر چند مقتدر بود و پیروزی های نظامی داشت ؛ اما جنایات سادیسمی اودر مناطق شمالی ایران و نسبت به مسیحیان گرجستان و تحدید روسیه کار را به جایی کشاند که ایران را به جنگ و تجزیه کشاندند . ناصرالدین شاه با سفرهای دراز مدت به اروپا کمی اصلاحات را پذیرفت ؛ اما کشور را به فقر و وابسته گی به بیگانگان کشاند ؛ فرقه های مذهبی شیخی/ بابی و بعد ها بهایی در همان دوران شکل گرفت که با سرکوب و شکنجه توام شد .
    1
    3
    شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    solswe - مالمو، سوئد
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    دقیقا
    0
    0
    دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    hiwa68 - رتردام، هلند
    malek khorshid - روتردام، هلند
    جای سوال است که این سایت توهین های تو را پاک نمیکنه. هنوز در گذشته وول میزنی. ایران مستعمره انگلستان است. بعد از کودتا شاه را برگرداند. که گندش درامد تاج را برداشتند و بجایش عمامه گذاشتن و ادمهای مثل تو را خر کردنند.
    0
    0
    ‌سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.