پیام تند و صریح حمید فرخ نژاد به اپوزیسیون و کسانی که او را نفوذی نامیدند

فرخ نژاد در صفحه اینستاگرامش نوشت:  تعظیم میکنم به همه کسانی که با ایمان به سرنگونی رژیم ظلم از عزیز ترین دارایی هاشون گذشتن و همه انچه منافی اتحاد و همبستگیشون هست رو بخاطر آرمان بزرگشون هوشیارانه کنار گذاشتن و گلایه ها و شکایتها رو به زمان دیگری موکول کردند و از هر آنچه که خللی در راه این خیزش ایجاد کند ، دوری کردندو نفع جمع رو به منافع شخصی ترجیح دادن . انانی که برای پیوستن توابین شرط نمی گذارند و‌خود را صاحب خیزش نمیدانند و به کسی طعنه نمیزنند ؛" چرا دیر امدی " و "چرا تا حالا سکوت کردی" .

انانی که آغوششان برای "جذب حداکثری "باز است و فهم دارند که امروز روز تسویه حساب شخصی نیست و این خیزش متعلق به همه است و درصد انقلابی گریشان را با بازخواست دیگران و انتصابشان به غیر بالا نمیبرند.

حدود ده روز است ایران را ترک کرده ام و با جماعتی آشنا شده ام که خود را "اپوزوسیون "مینامند و سالهاس شغل خود را دشمنی با حکومت جائر و ظالم جمهوری اسلامی میدانند ، خیلی زود متوجه شدم چقدر جمهوری اسلامی خوشبخت است که چنین مخالفینی در مقابل خود دارد ، جماعتی که فقط خود را میبیند و هیچ کدام دیگری را قبول ندارد، جماعتی پر از مشکل شخصی با یکدیگر که بعد از گذشت چهل و چهار سال هنوز نتوانسته به رهبری مشترکی رای بدهد و جماعتی که هرکدام ساز خود را میزند و رسانه هایی که چشم دیدن هم را ندارند و همه وقت خود را صرف از بین بردن خودشان میکنن .

نمیدانم مرا نفوذی خطاب خواهید کرد یا هرانچه صلاح میدانید ولی کاش همه شما با خدم و‌حشمتان و اسمها و عناوین مختلفتان همت و عقل و بینش یک "دهه هشتادی "را داشتید و از سهم خواهی ها و خود خواهی ها و پرچم بازی هاتان دست میکشیدید و یک بار این جنم را از خودتان نشان میدادید که زیر یک چتر جمع شوید و یک صدا داشته باشید ، طلب کاری ها و تسویه حسابها را کنار بگذارید و یک نگاه داشته باشید ، از جوانهای کف خیابانهای ایران یاد بگیرید که امروز بیش از هر زمانی به یکی بودن محتاجیم و به یکی شدن .

خوب یا بد زیاد بلد نیستم مصلحت اندیش باشم و آنچه را که فکر میکنم به زبان میاورم شاید خوشتان نیاید ولی تا شما اینگونه اید ، نظام ظالم حاکم بر ایران شاد خواهد بود از داشتن همچین دشمنانی .
+443
رأی دهید
-28

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۳
    خداوند - آسمان، ایران

    تا اختاپوسهایی مانند شهرام همایون به خاطر دوزار کاسبی اصرار بر فروش پرچم دارند و باعث چند دستگی بین مردم میشن این خیزش و انقلاب به جایی نمیرسه، مرگ و ننگ بر شهرام همایونها که با خون بچه های ایران کاسبی میکنن
    59
    255
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل

    ایرانی‌ها ی بیچاره از سایه خودشون هم میترسن.
    95
    64
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    elnazpishu - لندن، انگلستان

    حرفش حسابه
    18
    265
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    نه اینکه ج ا خوشبخت باشه کل دنیا همین شده، چون همه یه پا سیاسی شدن، قدیما هر کسی وارد سیاست نمیشد ، فقط یه طبقه خاص تعلیم می دید سیاستمدار میشدن ،بهشون میگفتن فراماسونر، البته فراماسونری برای پیشرفت،یعنی باهم باند میشدن برای پیشرفت کشور،مثلامصدق توی جوونی فراماسونربود
    174
    15
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

    آقای فرخ نژاد، اینها بیشتر کار همان سپاهی های حـ... و سایبری های رژیم. شاید کمتر از یک درصد مردم فریب دلقک بازی های سپاه را بخورند. شما خودت کار خودت را بکن و گور بابای سپاه تروریست و رژیم
    16
    149
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    خیلیها در خارج از کشور بخاطر اینکه خودرا سیاسی و مخالف نظام اخوندی جلوه بدند انگ جاسوس بودن و نفوذی بودن به دیگران میزنن . کاملا" موافقم با پیام تند و صریح حمید فرخ نژاد !
    15
    134
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    گر به خود ایی - کلن، آلمان

    درود بر شما آقای فرخ نژاد که حرف حق را زدید،.جمعی خود پرست و از خود بیگانه هنوز مانع رسیدن به اتحاد هستند. فکر میکنند با کوبیدن دیگران برای خود اعتبار کسب میکنند،ولی دستشون خونده شده و اعتباری ندارن. جز گروه کثیف مجاهدین خلق ،. همه ایرانیان چه مشروطه خواهان ، جمهوری خواهان، چپی ها می‌توانند و باید به اتحادی گسترده برسند. کسانی که این را نمی‌فهمند یا در بهترین حالت احمقند ویا در بدترین حالت. خائن.
    15
    111
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    sara_moshiri - برلین، آلمان

    نکته همین جاست جناب فرخ. دهه هشتادی اصلا نیاز به شماها نداره. نه نیاز به اپوزیسیون داره نه طرفداری نه دلسوزی. این خود مردم هستن که خارج از ایران حمایت میکنن، تجمع میکنن و صدای مردم میشن. اگه غیر از مردم باشن، برچسب اپوزوسیون داشته باشن به درد نمیخورن. چون با این برچسب منفعت شخصی میاد وسط. مردم خودشون میدونن دارن چیکار میکنن. این دهه هشتادی و نودی خودشون میدوزن میبافن. نیازی به شما برچشب داران ندارن. خوش باشین اونور آب.
    56
    22
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    من این شخص را اصلا نمی شناسم ، و‌امیدوارم صداقت داشته باشد ، مشکل از او‌ نیست ، مشکل از جمهوری اسلامی است که اونقدر جاسوس و‌پرستو‌میفرسته تا شکاف در مخالفان بوجود آورد ، شیوه کار رژیم خیلی ساده و از طرفی دقیق است . یک فرد باهوش و خوش صحبت ، گاهی خوش چهره از ایران فرار مهندسی شده میکنه ، حرف دل مردم را میزند ، حسابی بر علیه رژیم و حتی دین و مذهب اسلام حرف میزند تا بیشتر محبوب بشه ، از چهره های محبوب مثل شهبانو و خانواده پهلوی و … تعریف می‌کند. و وارد دفتر فلان فعال سیاسی می‌شوند ، خلاصه مطرح میشه ، بعد ناگهان با سمپاشی کردن از مثلا خطر تجزیه ، شانس دوباره به رژیم دادن ، یا توهم دادن که درون سپاه بچه های صادق وجود دارند و غیره ، خلاقه مثل موریانه افکار مردم را میخورند ، شک و تردید و دو دلی و‌نفاق را بوجود می آورند ، در امریکای لاتین از این روش دهها سال پیش استفاده می‌شد ، تا حد رهبری احزاب مامور می فرستادند
    19
    66
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    VidaR - وین، اتریش

    راست میگه ،جمهوری اسلامی چقدر خوشبخته ،چنین مخالفانی داره ،،،اصلا برای همین هست ۴۴ سال دوام آورده، به خاطر ،این گروه های مخالف ،بی عرضه ،که مثل حکومت های اروپایی و آمریکا، اصلا دلشون به حال مردم نسوخته ،،همه به فکر منافع خود هستن ،،خدا رو شکر مردم ،خودشون قیام کردن ،این مخالفان رو قبول ندارن
    3
    39
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    شما یاخیلی جوانید یا عقلتان کارنمیکند.البته بنظرمن عقلتان کارنمیکند.موضوع نه حکومت است نه تغییرحکومت نه هیچچیز دیگه.موضوع پول است.شما باپول میتونین جنگ راه بندازید.میتونین قانون بذاریدیاعوض کنین.حتا از زندان بتونین مقامات روتهدیدکنین.باپول هیچ چیزمانع شمانیست.فقط دوتاچیزرا باپول نمیشه خرید:1-مرگ.
    26
    7
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid4053 - اصفهان، اتریش
    این جنبش و خیزش ما فقط با اتحاد به مقصد میرسد و ما راهمان ادامه دارد از این حرفهای عده ای نفاق پرداز راهمان تغییر نمیکند خودمان دوستو دشمنانمان را میتوانیم تشخیص بدهیم عده ای خودفروش که خود را اپوزیسیون مینامند در حکومت اینده ما مردم جایی ندارند. کسانی با ما همراه خواهند بود که حرف و هدف امروز ما مردم در خیابان را دنبال کنند. ما به اندازه کافی در زندانهای این رژیم صفاک ضد ایرانی سیاستمدار داریم که بتوانیم اینده کشورمان را بدرستی رقم بزنیم.
    5
    24
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    گرامی ،ادبیات خود را از سبک لمپنیسم رژیم اخوندی بیرون بکش ، شما یا از سیاست چیزی نمی دانید و با زیاد تو بقالی تو حومه پاریس کار کردی ، بحث پول نیست ، بحث منافع ملی از یک طرف و تفکر ایدئولوژیک از طرف دیگر است ،غرب به دلایل فراوان شوربختانه شاه فقید را کنار گذاشتند ، و با اتکا به جایگاه کثیف و در عین حال محبوب روحانیت در ایران اون هندی زاده را از زیرزمینی در نجف بیرون کشاندند و رهبرش کردند ، منافع ملی غرب نگه داشتن رژیم ایران در دهه های گذشته بوده ، اگر هم تشخیص بدهند که وقتش رسیده می‌توانند آن را بردارند ، مردم ایران سالهاست که با این رژیم ناسازگار شده اند ،
    7
    18
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    sara_moshiri - برلین، آلمان
    1:می‌ شود بیشتر توزیع دهید. چرا اپوزیسیون نباید کاری کند.؟ در اینکه دخالت نباید کند و کوشش خود را در جلو قرار دهد همه کم و بیش موافق هستند اگر هم موافق نباشند قادر نیستند خود را در جلو قرار دهند. شعار‌ها هدف‌ها انگیزه کاملا با سال۵۷ تفاوت دارد. ولی به معنی این نیست که اپوزیسیون در خانه نشیند و شکالت داغ نوشد و بگوید به من چه مربوط؟ تا آنجا که می‌‌توانند باید کوشش که جنایات این شیخ علی‌ را آشکار کنند. با گذاشتن سپاه در لیست تروریست مخالف هست ولی عقیده داری اشکال ندارد سفیر‌ها اخراج کنند. از کی‌ تا حالا سیاست ها سفارت ایران جدا از سیاست سپاه است و مستقل عمل می‌‌کنند ؟ چرا اینقدر به اروپا می‌‌پری ولی صدات در مقابل روسیه در نمی‌‌یاد ؟ همیشه کلی‌ سخن می‌‌گی. این‌ها آنها .این‌ها و آنها که هستند؟ دیروز هم یک چیزی گفتی‌ که به قول آلمانی زنگول‌ها به صدا آمدند .من این اقای فرخ نژاد را نمی‌‌شناسم. ولی چیزی که در باره او نوشتی بو دار بود. "این آقا تا زمانی که در ایران بود طرفدار نظام بود. حالا که رفته خارج مخالف نظام شده" .نظام یعنی‌ چه؟
    7
    6
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    sara_moshiri - برلین، آلمان
    .نظام یعنی‌ چه؟ هیچ کس اینجا نمی‌‌گوید نظام. این ادبیات شاخص حوزه علمیه است. اون‌ها می‌‌گویند نظام.هر کس مخالف نظام است باید اعدام شود.نظام اینجوری است. نظام انجوری است .007 نیستم ولی کمی مشکوک هستی. آنقدر در سایت مار خورده تا افعی شده. مسعود چاخان نیستی‌ ؟ همه می‌‌دانند که سایبری‌ها در حال حاضر مثل ملخ همه جا وجود و به عنوان ضد آخوند تفرقه ایجاد کنند. ۱۰ سال اینجا هستم یک بار ندیدم کسی‌ نویسد .من مخالف نظام هستم.
    9
    7
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    همیشه با شما موافق نیستم ولی این را درست می‌‌گید. کل سپاه سایبری چیزی نزدیک ۱۰۰ هزار مفتخور کلاش طلبه طرز کار را عوض کرده. بیشتر ساکن برلین هستند و به اسم اپوزیسیوون به کوبیدن شخصیتی‌ مشغول هستند از رادیکال‌ترین رادیکال اپوزیسیون هم رادیکال تر شده.مسعود چاخان‌ها به زیارت امام رضا نرفته. در همه جا هستند کمی باید هشیار بود. ۴ عدد فحش به آخوند آب مقدس بر سر کسی‌ نمی‌‌ریزد. همه می‌‌دانیم تقیه یعنی‌ چه. در راه اسلام دروغ و ریا مجاز است. فقط کافی‌ به شیوه نوشتن و استفاده از لغات توجه کرد. بیشتر به ادبیات حوزه علمیه می‌‌خورد تا مخالف آخوند و شیخ کثیف شیخ علی‌ . بیشتر کلی‌ سخن می‌‌گویند. یک انتقاد آبکی‌ کلی‌ از آخوند و بعد حمله به اروپا و اپزیسیون فعال در خارج.نه تنها در اینجا بلکه وجود نحس این‌ها را همه جا می‌‌توان دید.
    8
    6
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    کدام پول از کی‌ تا حالا با تانک دم در مدارس رفتن و بچه ۸ ساله به رگبار مسلسل بستن چه ربطی به پول دارد. در اینکه آخوند‌ها پول پرست خیانت کار دروغگو ریا کار هستند شکی نیست وگرنه ۴۳ سال ملت را به اخرت حواله نمی‌‌کردند و خودشان دو دستی به دنیا نمی‌‌چسبیدند. در طی‌ ۴۳ سال گذشته یک دزد .یک قاتل یک بیشرف نشان دهید که کروات داشت یا بی‌ حجاب بود. همه در صف اول نماز هستند. همه ریش دارند و همه حجاب دارند. این دری وری ‌ها برا عمه تعریف کن
    8
    6
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    گرامی ،یک کیلو پنیر و دو قالب کره بدم خدمتتون؟جواب شما در همینجا نشان میدهد که باز بحث و درگیری برسرپول است.نفت یعنی انرژی و انرژی یعنی پول وقدرت و درنتیجه یعنی سودومنافع(ملی).شماها(شمایی که هرروزکامنت میدهید)به نوشتنتان ادامه بدید.فکرنمیکنم باویدیو وعکس جعلی و کامنت بتونید انقلاب کنید.
    6
    1
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    با پول شاید بتونی همه چی بخری اما شرافت و احترام و دوست داشتن رو نمی تونی بخری الان اکثر مقامات جمهوری نکبت تا دلت بخواد پول چاپیدن و ثروتمند هستند ولی با این همه ثروت نمی تونند ذره ایی شرف بخرند نتیجه اش هم اینه که می بینی حتی بچه مدرسه ها هم به خامنه‌ای چه الفاظی که نمی گن
    3
    7
    ‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    گرامی ، نظام جهانی ، حتی در چین کمونیستی کاپیتالیستی و بر مبنای سرمایه و تولید و سود است ، منتظر جایزه نوبل اقتصاد برای کشف نقش پول نباش ، قرنهاست که همه میدانند ، اما علم سیاست و روابط بین المللی و کسب هژمونی در دنیا سناریو را پیوسته تغییر می‌دهد ، احمدی نژاد فکر می‌کرد که دنیا بدون نفت و انرژی ایران به عصر حجر برمیگرده ، دیدیم که خیر ، نواسانات قیمت نفت تاثیری در دنیا نداشت ، حتی اگه کل نفت‌و گاز روسیه ۱۰۰٪ قطع بشه ، تورم‌و‌گرانی در اروپا زیاد خواهد شد ، اما به آخر زمان نخواهد رسید ،
    3
    3
    ‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    گرامی ، اتفاقا جذابیت بحث دوستانه در همین تفاوت ها می‌باشد . در ضمن من به خیلی از نظرات قدیمی خودم با دید انتقادی نگاه می‌کنم . کامنت های شما را همیشه جالب و قابل تعمق میبینم.
    2
    2
    ‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    در تایید سخن کوروش از گوتنبرگ : این تفاوت هاست که آینده ساز است و ایران فردا را خواهد ساخت، دشمنان دموکراسی باز تو این بحث ها سر خودشان را »دانسته« زیر برف کردند، می گویند دراکولا از صلیب می ترسد، در ایران ما هم تنها راه شناخت دراکولا از »آدم« یک صلیب داریم و تنها راه استفاده از »واژه« ی دموکراسی است، و تاکید کنیم که دموکراسی یعنی »داشتن دیدگاه های گوناگون«، زنده باد دموکراسی ایرانی، برقرار باد نظرات جور و جور، مرگ بر »وحدت کلمه«!
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    2mokhalef - شیراز، فرانسه
    Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل
    بیچاره تویی دو ..... سوال ؟ جسارتا شما برزیلی الاصل هستی ؟ هیچ وقت کلیت رو به زبون نیار ....
    0
    0
    شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    2mokhalef - شیراز، فرانسه
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    دومیش؟؟؟
    0
    0
    شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.