آخوند: تمام علما می گویند که کافر را خونش را بریز و اگر مالش را هم گرفتی نوش جانتون

+8
رأی دهید
-133

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    واقعا باید یه ACP45 خالی کرد توی دهن این بابا که بفهمه به حرف علما گوش نکنه
    3
    47
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران

    ۷ میلیارد جمعیت کره زمین است ، آیا همه را میخواهی بکشی ؟!؟ همه دنیا مجبور هستند که مشابه هلوکاست جلوی مسلمانان حاکم بایستند ، چنانچه زورشان برسد بدتر از هیتلر که یهودیان را کشت ، اینها به یهودی،مسیحی،بودایی،بهایی،... رحم نخواهند کرد
    11
    57
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    پس بیدلیل نیست که کفار هم گاهی قرآن را آتش میزنند. اگر من هم همچون چرت و پرت هایی مینوشتم کتابم را میسوزاندند!
    5
    58
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    رئفت این اسلام شما ها بر ما پوشیده نیست
    5
    49
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    باید دید اون علما ، عالم به چه چیزی هستند !؟ به فریبکاری و دروغگویی ؟ به انگل زیستی و مفتخوری ؟ به فساد و فحشاء و بشکه !؟ عنوان اینها عالم نیست ، بلکه شیطان و ملحد و بیشرف هست . این آخوند هم ..... ، که همچین زِر مفتی زد .
    5
    50
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ashkan60 - لندن، انگلستان

    همان علما را که این خزعبلات را گفته اند باید توسط .....به روش بومبا بومبا جانشان را گرفت و اموال دزدیشان را هم به صاحبش بازگرداند .
    5
    47
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    این نوع نگرش و تفسیر از اسلام ناشی از نگرش »قومی« است، منظور پشتون ها از کافر همان اقوام دیگر است، گول نخورید، اسلام این ها برای حاکمیت یک قوم بر قوم دیگر درست شده است، و در طی قرن ها و نسل ها پس از حمله ی تیمور به ایران پایه ریزی شد. و گرنه اسلام می توانست یک دین باشد، نه ابزار جنگ و کشورگشایی
    27
    6
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا

    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. اینها از همون جماعتی هستند که در سوریه دست به قتل عام زدند، وهابیون. اسلام دین صلح است.
    37
    12
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    اخه کسی نیست از این پفیوس اشغال بپرسه تو منظورت از کافر کی است؟ حتی در قراین به یهودی و مسیحی و زرتشتی گفته شده اهل کتاب و نه کافر، مردار پرست شیعی هم که مشرک است یعنی ۱۲۳ خدا و ۱۴ شبه خدا دارند و کلی جانشین خدا، ولی چون به اسم خدا باور دارند مشرکند و نه کافر (البته به عقیده من کافر صد شرف به شیعه داره)پس کافر کیه که توی پفیوس فتوای قتلش را میدی؟
    5
    17
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان

    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. سوریه را مردار پرستها و باند قاسم کتلت تو به خونب کشیدند، تو .....شو
    5
    26
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    رستم و سهراب - دبی، امارات متحده عربی
    دین صلح و دوستی،خدای مهربانیها…
    6
    5
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    رستم و سهراب - دبی، امارات متحده عربی
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. چرا چرت میگی،دقیقا همین حرفا تو قرآن اومده،من از وقتی که قرآن خوندم حالم به هم خورد از این دین…من کافرم و تو و خدای تو نمیتونید حتی .....
    4
    23
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا
    [::رستم و سهراب - دبی، امارات متحده عربی::]. اولا عفت کلام رو حفظ کن و دریده نشو. دوما اگر تونستی آیه‌ای در مورد کشتار کفار بیاری، اسم کاربریم رو جلوی همگی عوض کرده میکنم. ولی اگر دشمن چه کافر چه غیر کافر بهت حمله کرد، هر رقم که خواستی ترتیبش رو بدی حتی در حد جر دادن. تو دعوا هم همین‌طوره، اگر شده با خنج و نشگون هم طرفت رو از پا انداخته میکنی.
    19
    4
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    پنجاه و هفت - ریو، برزیل
    دین جنگ و خونریزی و عقب موندگی.
    1
    8
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. با شما موافقم که در سوریه داعش بر بخش بزرگی از عراق و سوریه با استفاده از همین ایدئولوژی حاکم شد، که تمام دنیا از جمله ایران به جنگ انها رفتند( البته به جز ترکیه که محل ترانزیت داعش از از اروپا بود)، ولی اینکه اسلام در مسیر تاریخ با استفاده از تفسیر و روایت های مشکوک ابزاری شد برای جنایت، جای تاسف است. اکنون باید نیروهای به جا مانده ایران در سوریه، هر چه زودتر به وطن باز گردانده شوند، تا مواظب مرزهای خودمان باشند وگرنه وطن مان در خطر است،
    9
    2
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. شماها هیچوقت اصلاح پذیر نیستید و لیاقت هر مردی حکومتی هستش که بهشون حکومت میکنه.
    3
    11
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    داعش ساخته و پرداخته حزب بعث سوریه بوود با پول ایران،اگر اشغالهای داعش نبودند اسد علی پرست غیر ممکن بود بتونه دوام بیاره،داعش یک باند ادمکش بود که طبق رسم صفویها قصد حکومت داشت، یعنی هر کس مزخرفات انها را باور نداشت میبایست بمیرد، درست مثل ایدولوژی که خمینی عباس صفوی در ایران رواج داد، این اشغال هم هرکس نمیگفت علی ولی ا. خوراک درویشهای خام خوارش میشد یا در ملع عام گردنش را میزدند،داعش درست زمانی پا گرفت که کاخ اسد در تیر رس سلاحای دستی گروهای خالف اسد بود، و داعش از بدو تاسیس تا سرنگونی حتی یک بار با ارتش اسد در نیفتاد بلکه به معارصین اسد حمله میکرد، وزمانیکه اسد دیگر امیدی براش نمانده بود ادعا کرد ابوتیاره روسی که در مصر سقوط کرده بود را انها منفجر کردند، هر چند همه دنیا حتی خود روسها میدانستند، ابو تیاره بر اثر نقص فنی سقوط کرده بود ولی همین بهانه به روسیه داد که مستقیم وارد جنگ علیه مخالفین اسد شود، همانطور هم که دیدیم روسیه در تمام مدت جنگ در سوریه حتی یک بار به داعش حمله نکرد.
    0
    2
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. رفیق برای این فاطی قاطی از صمیر اشاره به انسان(شما) استفاده کردید، فکر کنم اشتباهی نگارشی بود، من حتی قبول دارم برای شتر از واحد شمارش انسان یعنی نفر استفاده بشه ولی برای این ساندیس خور مردار پرست نه،چون در انصورت به انسان توهین میشه!
    1
    4
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ashkan60 - لندن، انگلستان
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. فاطی کپک تو استادیوم قاطی بقیه سوسکها دیدیمت ! کلی مشهور شدی بخاطر زوزه هایی که میکشیدی و سلام درمانده و وامانده میگفتی ، چند روزی هم نبودی فکر کردیم زیر بقیه موندی کتلت شدی ! حامی وامانده سید علی گدا دست پلاستیکیش زیر طوسی مانده
    0
    5
    شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا
    [::Ashkan60 - لندن، انگلستان::]. ما آماده فرمان فرمانده هستیم. افتخار هم میکنیم چه در داخل استادیوم، خارج استادیوم و فضای مجازی داد بزنیم، سلام فرمانده. پیشوای من فرمانده است و فرمانده من، آقای من.
    7
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. ربطی به سنی و شیعه نداره، همه شون تابع قرآن هستند!! نمونه هایی از سوره های جنایی: محمد آیه 4 ، التوبة آیه 123 ، الأنفال آیه 39 ، الأحزاب آیه 61 ، المائدة آیه 33 ، المائدة آیه 38 ، التوبة آیه 29 بطور مثال این آخری به پارسی: «بکشید آنان را که ایمان نیارند به خدا و روز آخر و حرام ندارند آنچه را که حرام کرده است خدا و رسولش و نمى گروند...» ننگ ما دین اسلام!!
    0
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::شمرالله - مونیخ، آلمان::]. کافر در فرقه‌های مسلمان، پوشنده حقیقت اسلام معنی میدهد. کافر در اصطلاحات فقه، کسی است که به دینی غیر از اسلام معتقد و یا بیدین باشد.
    0
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا
    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. اینجو من حواسم هست که کسی بر قرآن دروغ نبندد. آیه مبارکه 29 سوره توبه رو که گفته کردی بله، درست است. ولی در آیات قبل، سخن از پلید بودن دشمنان و نبرد با آنان هست. در هنگام غزوه با دشمنان هر رقم که خواستید، جایزید تا آنان را از پای درآورید.
    2
    0
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ashkan60 - لندن، انگلستان
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. معلومه در محضر آغا حسابی بهت رسیدن و تقویتت کردن..... چون بدجور چادر بدندان گرفتی و افتادی جلو رهبر چلاقت .... میکنی ، این ملاها شرف ندارن گرسنه که باشند تو را هم یک لقمه میکنند ،از ما گفتن زیاد دل به این .....خوش نکن.
    0
    2
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. تو یک گزاره که از چند مثال نقل یا تشکیل شده، اگر یکیش درست باشه، نتیجه گیری درست است. تو خودت یکی را قبول داری، پس نتیجه، ننگ ما اسلام درست است! دومن خودت مینویسی «با دشمنان هر رقم که خواستید، جایزید تا آنان را از پای درآورید» 😖 این همان جنایت است. ممنون از تاییدت 😅
    0
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا
    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. از پیش خود دروغ نساز و افترا زده نکن. اگر شخصی به منزل تو یورش و قصد تعرض بخودت یا اهل خانواده داشته باشد، حتی در دول غربی هم مجازی آنان را از باب دفاع شخصی اگر سلاحی هم در خانه داشته باشی، استفاده و روانه دوزخ کنی. در قرآن هم صحبت این است نه اینکه آتش به اختیار شوی. حتی رسول خدا ص به امیرالمؤمنین علی ع سفارش کرد، همسایت را گرامی بدار هرچند که کافر باشد. جناب اینجا وظیفه من دفاع از حق و حقوق مسلمانان است و هرگز اجازه داده نمیکنم کسی بر آنان از باب تعصب سختی گیرد.
    2
    0
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. من به جای این کاربر جوابت میدم، با این چیزی که نوشتی معلوم شد که نه از اسلام م،یدونی نه از کفر،فقط برای اینکه بگی هستی نظر میدی. فقه اسلام برگرفته از کتاب قران است، وقتی در کتاب قران به غیر اسلام میگه "یا ایها الکتاب" مشخصه که اهل کتاب یعنی زرتشتی، مسیحی ،یهودی،حتی هندو کافر به حساب نمیان.
    1
    0
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. باز اومدی نسازی، آتش به اختیار که دستور قلمبه و سلمبه رهبرت، خامنه‌ای به امت نادانش است، که بدون تامل و رسیدگی در دادگاه حق جنایت داری. باز دوباره ممنون از تاییدت 🥴
    0
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::Nagonsar - مونیخ ، آلمان::]. چشم بسته زیر آبی رفتی 🥴 فقه اسلام برگرفته از کتاب قران است. تا حالا همه جز تو فکر میکردن فقه اسلام برگرفته از کتاب کاپیتال مارکس است 🥴 بزرگترین دشمن قرآن، همانا خود قرآن است با ناسخ و منسوخش، با آیات جناییش، با دستورات زیر شکمی برای مثلن پیامبر و امتش با توجه به اینکه از محمد بعنوان یک شخص هیچ نامی برده نشده. چهار بار اسم محمد در قرآن بیان شده آن هم بمعنی ستایش مسیح را.
    0
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::Nagonsar - مونیخ ، آلمان::]. اسلام کافران را حداقل به دو قسمت تقسیم می‌کند، یکی اهل کتاب ودیگری نااهل. با این تقسیم با یک تیر چند نشانه میزنه. اول اگر مالیات دادی تحملت میکنیم، اگر ندادی یا طرد میشی یا از دم تیغ میگذرانیمت. کافر غیر اهل کتاب بدون شانس، مستحق کشته شدن است. حال سوال اینجاست، این کلیپ از آخوندی نقل قول می‌کند که خون کافران باید ریخته شود همانطور که کاربر "یا فاطمه" عرض می‌کند آتش به اختیار؟ مشکل مسلمان اسمی با مسلمان رسمی در همین است که او نمی‌تواند یک مورچه را آزار بدهد چطور می‌تواند انسانی چون اهل کتاب را غیر مستقیم یعنی بعد از نگرفتن مالیات و غیراهل کتاب را مستقیم بکشد؟! 😖
    0
    1
    یکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.