۱۰ هزار قاتل بی رحم چچن به دنبال شکار رئیس جمهور و مقامات اوکراین



روسیه بیش از ۱۰۰۰۰ جنگجوی چچنی را به اوکراین فرستاده است و این اتفاق نگرانی‌ها از اینکه درگیری‌ها به یک کشتار وحشتناک تبدیل شود را افزایش داده است.  
 
نبرد بر سر کی یف همراه با سایر شهر‌های بزرگ اوکراین در جریان است و ولودیمیر زلنسکی به هدف شماره یک جوخه‌های مرگ تبدیل شده است.
 
تصور می‌شود قاتلان بی رحمی که از گردان‌های چچنی هستند نیرو‌های ویژه‌ای هستند که قرار است زلنسکی و دولت او را شکار کنند.
 
بر اساس گزارش‌ها، بیش از ۲۰۰۰۰۰ نیروی روسی در اوکراین حضور دارند و طبق اخبار منتشر شده نیرو‌های اوکراین بیش از ۱۰۰۰ سرباز روسی را کشته اند.
 
گمان می رود که جوخه های مرگ چچنی در حال حاضر در کی یف هستند.
 
یک کانال تلگرامی در مسکو گزارش داد که به این سربازان، کارت‌هایی ویژه داده شده که عکس‌ها و توضیحاتی درخصوص مقامات اوکراینی روی آن‌ها نوشته شده است.
 
براساس این گزارش، این اطلاعات شامل مقامات و افسران امنیتی است که توسط کمیته تحقیقات روسیه، مظنون به جنایت هستند.
 
این گزارش هم زمان با اینکه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین مدعی شد که خودش هدف شماره یک روسیه و خانواده‌اش هدف شماره دو این کشور (روسیه) هستند، منتشر شد.
 
تصور می‌شود که گروه چچن در جنگل‌های اوکراین حضور دارند و گفته شده است در صورتی که آن دسته از مقامات اوکراینی تحت تعقیب بازداشت نشوند، گروه چچن دستور قتل آن‌ها را دارد.
 
تلویزیون دولتی چچن گزارش داد که رمضان قدیروف ۴۵ ساله، رئیس دولت چچن و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از نیروهای او در اوکراین بازدید کرده است.
 
قدیروف گفته بود اکه اگر زلنسک رئیس جمهوری اوکراین، از پوتین عذرخواهی نکند، ده هزار نیرو برای جنگ به اوکراین می‌فرستد.
 
ولادیمیر پوتین در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه از اجرای عملیات نظامی در منطقه دونباس در شرق اوکراین، که شامل مناطق لوهانسک و دونتسک است، خبر داد. در مقابل، ولودیمیر زلنسکی از شورای امنیت ملی و دفاع کشورش خواست تا در واکنش به حمله روسیه به اوکراین در این کشور حکومت نظامی اعلام کند.
+143
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۸
    hassan1326 - تهران، ایران

    چچنی های مسلمان تحت امر پوتین ،شباهت زیادی با توله سگهای پرورش داده شده در تاریکی قلعه حیوانات دارد
    28
    305
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    freeman65 - گوتنبرگ ، سوئد

    این چچن‌های دیوانه در سوریه و عراق نیز به عنوان سربازان دولت اسلامی کار میکردن ، بیرحم و خر مذهب. اروپا نمیخواد خودش را قاطی‌ این جنگ بکند ، از اون طرف آمریکا هم روس‌ها را تحریک کرد و کنار کشید.. بیچاره مردم که بازیچه سیاسیون شده‌اند
    12
    262
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ahora_nima - استکهلم، سوئد

    جالبه که همیشه برای قتل و کشتار مسلمانان عزیز در رده اول جنایت آماده هستند.
    15
    279
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    چه شباهت جالبی‌؟ ۵۷ ارتجاع سیاه. ارتجاع سرخ را به بازی گرفت. و استفاده. امروز ارتجاع سرخ از ارتجاع سیاه استفاده می‌‌کند. بعد یک عده ابله. معتقد مقصر ناتو یا زلنسکی است. اینجا زوزه می‌‌کشند برای مصدق. شاه چنین کرد. شاه چنان کرد. یکی‌ از آنها آن زمان زنده نبود. که بداند. اختلاف شاه و مصدق چه بود. تمامی منبع خبری آنها .نوشته‌ها حزب توده و بابا بزرگ همین پوتین بود. ولی مهم نیست. به هرحال نوشته ارباب است. مگر می‌‌شود. ارباب دروغ بگوید.امروز نشسته در جلوی تلوزیون. اینترنت. LIVE می‌‌بینند. که چگونه. هیولا مثل پوتین مثل آب خوردن دروغ می‌‌گوید. که اکراین در دست نازی‌ها است. می‌‌خواهیم اکراین را نجات دهیم. ولی هیچ مهم نیست. که یکی‌ مثل پوتین و ماقبل او. ۴۳ سال است.که ایران را به زنجیر کشیده. روز روشن حمله .کشتار. یه نخست وزیر قانونی .که با ری آزاد بدون تقلب انتخاب شده سرنگون. تا یکی‌ مثل شیخ علی‌ را بر سر قدرت نشاند.آخر بزمجه‌ها .که اینقدر انقلابی‌ هستید. پس فرق این با سالوادر النده چیست؟‌ای کاش دست کم تاریخ انقلابی‌ خود را می‌‌خواندید. النده در گور می‌‌لرزد.که شما ۵۷ اتی‌ها حامی‌ او
    31
    143
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    ab shangooli - لندن، انگلستان

    آمریکا ، کشورهای اروپایی و بریتانیا که قبل از شروع جنگ اوکراین و روسیه رجز خونی میکردن و بلوف میزدند حالا کجای این جنگ قرار دارند؟ آمریکا بزرگترین دارنده گاز دنیاست و طی توافق با اتحادیه اروپا و بریتانیا تصمیم گرفتند که گاز آمریکا را جایگزین گاز روسیه کنند که این امر کار ساده ای نبود ، قرارداد عظیم نورد استریم۲ روسیه با اروپا از طریق آلمان ، میبایست که کنسل شود تا گاز آمریکا به اروپا برسد. در این بین مردم اوکراین فدای این خیانت بزرگ شدند. تهدید کشور قدرتمند روسیه از خاک اوکراین توسط کشورهای آمریکا ، اروپا ، بریتانیا و اقرار بیجا به ایجاد پایگاه ناتو در کشور اوکراین در مرز روسیه و اجازه حضور به نیروهای بیگانه توسط دولت اوکراین شعله های یک جنگ بسیار خطرناک را بوجود آورد. حرکت بعد این بازی شطرنج بسیار پیچیده که روسها را در شرایط بسیار سختی قرار داد ، نوبت چین خواهد بود. این سیاست کثیف کشورهای نامبرده به ایران هم کشیده خواهد شد. بدانیم و بهوش باشیم که به هیچ کشوری از لحاظ سیاسی و نظامی متکی نباشیم.
    27
    87
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. می توانید لطفا بگویی که اختلاف شاه و مصدق بر سر چه بود؟ دوم اینکه، این همه فاکت های بریده شده از تاریخ، بعضا ادبیات بجا مانده از سال 57 برای چیست، یعنی چه حکومتی؟! این ادبیات تا آنجا که تاریخ می گوید در سال 57 شکل گیری شد، انهم در بستر دشمنی غرب با کمونیسم، و برای آماده سازی ذهن جامعه از برای یک قتل عام، که به بهانه ی مبارزه با ارتجاع سرخ، میلیون ها انسان بیگناه مانند شیلی قصابی شوند، الان که کمونیسم رفته، و جامعه به سمت دموکراسی در حرکت است، این حرف های شما بوی متعفن چه ارتجاعی را تداعی می کند،، جواب بدهید که چرا ارتش شاه شما به چیزی پیوست که شما انرا ارتجاع سیاه می نامید، همان ارتش شما! پوتین دستور داده بود؟!!
    77
    25
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رژیم عشقوحالگر - لندن، انگلستان

    چچنی ها یارانه ماه اسفندشون رو از پوتین گرفتن که رفتن جنگ؟برای من همیشه جالب بوده بدونم چرا چچنی ها ریش نگه میدارند ولی سبیلهاشونو میزنن.
    3
    69
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mehran_pahlavichi - لندن، انگلستان

    هر کجا طنین وحشت آور و چندش آور الله اکبر شنیده بشه، مطمئنا قراره اتفاق هولناکی بیوفته و یا اینکه افتاده. جای بسی خوشحالی داره که چچن از ایران جدا شده.
    4
    90
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    همه اینها زیر سر آمریکا و ناتو دولت‌های غربی هست، یکی نیست به اینها بگه مگه کرم داشتید هی اکراین رو تحریک کردید وارد ناتو بشه که اینجوری روسیه رو عصبانی کنه. ریس جمهور فلک زده اکراین مسل اون اشرف غنی فلک زده قول حمایت گرفتن ولی در آخر کار ولشون کردن. امریکا دنبال این بود که روس‌ها رو به جنگ بکشونه اینم نتیجش.
    71
    45
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیخسرو - کلن ، آلمان

    یه مشت سلاخ خون خوار چچنی حـ... رو که معلوم نیست ننه باباشون کیه، جمع کردید از بیچارگی، حالا که خودتون عین خر تو گل گیر کردید که بیان نجات تون بدن؟ ای روس های خوار و ددمنش و احمق! پس معلومه هنوز هم مقاومت و ایستادگی فرزندان تاراس بولبا رو درک نکردید! این سوسمارهای چچن هم کاش قبل از تعرض به اوکراین، وصیت‌نامه هاشونو می نوشتن،برای اینکه از اونجا هیچکدوم شون زنده بر نخواهند گشت!
    24
    82
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    در مورد مصدق به اندازه کافی‌ هم من هم دوستان نوشتند. اگر آخوند‌ها رفتند. و همه مدارک آن زمان آزاد شدند و شما خود را از منابع حزب توده و محروم قطبزاده و بازرگان رها کردید. می‌‌توان دوباره بحث کرد. ولی چرا این وسط دوباره مصدق را مطرح کردید ؟ بحث انحرافی دوباره ؟یک پرسش ساده کردم. فرق زلنسکی با النده چیست؟ چرا برای النده اشگ تمساح می‌‌ریزید، .ولی کشتار مردم اکراین توسط پوتین مهم نیست. البته مستقیم نمی‌‌گوهید. ربط می‌‌دهید .به نبودن دمکراتی در اکراین. چقدر ریا ؟ خجالت نمی‌‌کشید؟ النده سوسیالیست. پزشگ . انتخابات ۱۹۶۹ .تعداد ری ۳۷ درصد با کمونیست ها.راست‌ها ۳۴ درصد. کودتا آمریکا. تعید نمی‌‌کنم. دست کم آنقدر شرف سیاسی دارم. ۲۰۲۲. زلنسگی .انتخابت ۲۰۰۰ . ری آزاد. بدون تقلب.دمکرات ولی با تمایل ضد روسی.میزان ری ۷۳ درصد. کاندیدات روسی. ۲۱ درصد.ولی منطق شما. این جنگ به خاطر این است.که در اکراین دمکراسی نیست. اخر عدوی زمان. اگر ۷۳ درصد ری. انتخابات آزاد. قاضی‌ها مستقل. آزادی فردی. روزنامه‌ها آزاد. دمکراسی نیست پس چیست؟ ما در اکراین چند نفر زندانی سیاسی داریم؟ فقط یکی‌ اسم ببر .فقط یکی‌.
    14
    32
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. طرف مقابل. هیولا . در طی‌ ۲ سال گذشته بیش ۲۰۰ خبرنگار را ترور کرده. مخالفین را درخارج کشور ترور کرده. تمامی روزنامه آزاد را بسته. خبرنگار‌ها مخالف را به زندان. فقط در طی‌ دو روز گذشته. بیش از ۲۰۰۰ روس‌ها به زندان با باتوم مجروح کرده. چون مخالف حمله او به اکراین است. عجب دنیا وارونه. که ما پاچ خواران همایونی. باید الفبا دمکراسی را به دمکرات ۵۷ ایران یاد. بدهیم.مصدق را ول کن. ۹۰ سال پیش بود. بگو چرا اینقدر عاشق سوسیال فاشیست هستید. اقای دمکرات. چرا قادر نیستید نه تنها شما بلکه بلوچ. پیر زن. رک و راست اعتراف .حمله پوتین به اکراین . یک تجاوز به حریم یک کشور دیگر است. جان می‌‌کنید. مثل مار ماهی‌ لیز می‌‌خورید. نه آقا ناتو مقصر است. نه آقا پوتین یک کم حق دارد. نه آقا در اکراین دمکراتی نیست.‌ای ... با این طرز تفکر دمکراتی.
    14
    26
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ......خونخوار بود و مکتبش هم درس خونخواری میدهد. نه اینکه ادعا شود که تمام ......خونخوار هستند ولی پتانسیل یک ......برای خون اشام شدن خیلی بیشتر از ادمیان دیگر است
    2
    26
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    می‌ بینید دوستان این‌ها دمکرات‌ها سال ۵۷ هستند. همیشه این‌ها دو دسته می‌‌دانستم. روشنفکر عوام. و جاسوس ها KGB . هیچ جریانی مثل اکراین دست این را رو نکرد. که فاجعه به ایران وارد کردند.‌ای کاش جزنی‌ها این ها. تقی‌ شهرام این ها. خیابانی این‌ها زنده. بودند. که می‌‌دیدند. چه مار‌های دمکرات در آستین پرورش.آنها دست کم شرف داشتند. جزنی ۱۹۵۳. ما باید احتیاط کنیم. نباید کور کور رانه از خمینی حمایت کنیم. اگر خمینی به سر کار آید. همین چیز را هم که امروز داریم از دست می‌‌دهیم.باید بحث کرد .که عملیات سیاکل درست است. هوادارن جزنی امروز. پوتین فرشته محبت. کشتار مردم اکراین درست، در اکراین دمکراسی نیست. ناتو مقصر است. پوتین مقصر نیست. پوتین چچین را به شکار نخست وزیر قانونی یک کشور فرستاده . تا شیخ علی‌ اکراین را بر سر کار گذارد.ولی اکراین دمکراتی نیست.
    7
    13
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    این اکراین خوب دست شما را رو کرد. تا چه اندازه وابسته هستید .هر چه در طول این چند سال .به گوش ما خواندید. دمکراسی. آزادی. ری آزاد. همه آن پوف شد. مردم ایران درک کردند. ملت روس درک کردند. که با تضاهرات خونین در خیابان مانند آبان ماه خودمان. مخالف خود را با یک سوسیال فاشیست نشان می‌‌دهند. چه فرقی بین SS هیتلر و چچین پوتین است؟ می‌‌توانید پاسخ دهید؟ مثل همیشه از ۹۱ سال پیش. همیشه سر سپرده. دیگر روضه دمکراسی نخوانید. خاک بر سرتان .خاک. بعضی‌ وقتها فکر می‌‌کنم عجب شانسی‌ اوردیم که در کودتا ۵۷ آخوند‌ها قدرت را در دست گرفتند. دست کم جان سالم در بردیم.فکر کنید. اگر چپی‌ها و دمکرات‌ها به قدرت می‌‌رسیدند. اسم پول پت کمونیست را شنیده ؟ بخوانید چه به روز کامبوج اورند. پول پت وطنی،که خمر سرخ در مقایسه با این‌ها مادر ترزا می‌‌بود.
    8
    17
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    سرزمین اریا - کویت ، کویت

    آمریکا داعش رو درست کنه بندازه به جون عراق و سوریه عیبی نداره ولی روسیه چچنی بفرسته اوکراین خار داره .عجب
    34
    13
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ernakola - تهران، ایران

    زنده باد روسیه بزرگ \а здравствует Росси
    49
    9
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Ahoora Mazda - اکلند، نیوزلند
    بیا ببین بسیجی‌های سایبری چجوری یک آیدی روسی درست کردن. آکبند و نو ernakola - تهران، ایران
    9
    20
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Ahoora Mazda - اکلند، نیوزلند

    قیافه‌ هاشون دقیقا مثل بسیجی‌های وطن فروش ساندیسی
    7
    34
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    نطفه طالبان را همین روسیه بست. اگر پای منبر مدام... و یک کم بخوانی. می‌‌دانستی که داعش و طالبان از کجا آمد. چه کسی‌ بر ضد ظاهر شاه ۱۹۷۳ کودتا کرد ؟ مگر همین اربابت روس‌ها نبودند. چقدر ظاهر شاه به مسکو رفت و خواهش کرد. اینقدر افسر کمونیست به ارتش ما نفوذ ندهید. شما افغانستان را نمی‌‌شناسید. نه نمی‌‌شود. افغانستان باید حتما افغانستان سوسیالسیت شود. کفتار را خفته را بیدار کردید. ظاهر شاه یک تخ استخوان می‌‌داد. و آرام نگر می‌‌داشت. داعش از کجا آمد ؟ .. چه کسی‌ سردار شما به عنوان مشاور به نزد نوری مالکی فرستاد. و آنقدر سنی‌ها را آزار دادید. .تا قیام کردند. تازه شما چه مشکلی با داعش دارید ؟ مگر خودت داعش شیه نیستی‌؟ چه فرقی بین داعش شیه و داعش سنی است؟ یکی‌ ریش عمر می‌‌لیسد. دیگری ریش علی‌. سگ زرد برادر شغال است.
    6
    14
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. زرتشت عزیز. البته حزب دموکرات در تیول چند نفر از بیلیونرهای امریکائی انگلیسی (و مافیای ایتالیا) است که نه به حقوق بشر معتقدند و نه وطن دارند. برای این ها فقط حساب های بانکی مهم هستند و از این بلوا ها ثروت این بیلیونرها چند برابر میشود. با اکراین نوسانات قیمت گاز پیش می اید و فروش بیلیون ها دلار اسلحه. همانطوریکه با انقلاب ایران این ها منافع نجومی بردند از فاجعه ی اکراین هم بسیار چاق تر میشوند. جالب توجه شعارهای این حزب است که خودش را طرفدار مستضعفین نشان میدهد و البته میلیون ها نفر را هم گول میزنند. در تجربه ی من هرکس بیشتر برای طبقات کم درامد و ازادی و دموکراسی شعار میدهد در عمل ناقض هر دو است
    1
    9
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::سرزمین اریا - کویت ، کویت::]. عزیز جان این روسیه بودکه با نوکرش سلیمانی به جان سوریه افتاد و حالا مراتب نوکری سلیمانی رو شده است. ادرس عوضی گرفته ای
    6
    18
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Ahoora Mazda - اکلند، نیوزلند::]. روسیه از این عقب افتاده ها استفاده ابزاری میکند. درست مثل استفاده ی ابزاری از حزب الله یعنی داعشی های ایرانی اخوندی در سوریه
    3
    16
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. شرط اول یک چپول اول حسادت و دوم مفتخوری با ایجاد بلوا و بدون کار کردن است. هف این ها فقط گرفتن از طبقات کارامد و موفق و کارافرین و دادن به این مفتخورها است. تمام باورهایشان از سر تا پا دروغ و شعار است و جز منافع جیب خودشان و غارت از طبقات بالاتر و سازنده به هیچ چیزی فکر نمی کنند.
    4
    10
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. روش شلیک های تو همان صدای شلیک های ارتجاع را می دهد، هنگامی که می خواهی از یک نفر دیگر انتقاد کنی، اول اورا وابسته به پوتین می نامی، یا چپی!، انگاه شلیک بعدی ارتجاعی اغاز می شود، حمله به پوتین!، روسیه چه ربطی به من داشت؟ روسیه اگر دموکراسی داشت، یک رئیس جمهور مادام العمر نداشت! اوکراین اگر دموکراسی داشت، اقلیت روس انجا را مانند شهروندان خودش بحساب می آورد، نه اینکه با توپ و خمپاره 8 سال است با آنها در جنگ است، توافق مینسک را پاره نمی کرد، و جنگ پیش نمی آمد. مشکل شما، ایدئولوژی شماست، درست مانند جمهوری اسلامی و حکومت استالین و هیتلر، ایدئولوژی شما مبتنی است بر جنگیدن با دموکراسی، با ایده های نو، با آزادی ایران مشکل داری، حکومت »شاه« برایت مهم تر از حقوق مردم است! هی نوستالژی دوران پهلوی را مانند سقایی که سر چهار راه تاریخ ایستاده، بین رهگذران با پیاله ای زنگ زده تقسیم می کنی، تاریخ جلو آمده، سخن من روشن است، تهمت زدن راه به جایی نمی برد
    3
    10
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. زردوست عزیز میشه از شما یک سوال کنم؟ شما تا به حال چند تا کتاب در زندگیت خواندی و به چه زبان یا زبان هایی آن کتاب یا کتابها را خواندی؟ منتظر جواب جنابعالی هستم ممنون
    2
    11
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. هموطن عزیز نمی دانم منظور شما از گفتن این کلمه چپول چیست و فکر نکنم نگاه شما به فلسفه چپ و مارکسیسم نگاه درستی باشد. آقای کارل مارکس که از نظر خیلی از کارشناسان بی شک یکی از بزرگترین شخصیت های و روشنفکرهای تاریخ بشر است در قرن نوزدهم به مشکل برزگ بشر امروز و مدرن پی برد. در تاریخ این انسان دو پا تا آن زمان تقریبا اکثریت مردم سخت کار می کردند و زحمت می کشیدند ولی همیشه محتاج بدبخت و نیازمند بودند و هیچوقت با اینکه بسیار کار می کردند زندگی خوب و مرفه ای نداشتند. میدانی چرا؟ بخاطر سیستم کاپیتالیسم و سرمایه داری! کارل مارکس دید در جامعه حدود کمتر از 10 درصد مالک همه چیز هستند و حدود بیش از 90 درصد مردم شبانه روز سخت کار می کنند ولی چیز زیادی ندارند. این 10 درصد بخاطر شرایطی که از گذشته برای خود داشتند مثلا چون برده داری می کردند یا مالکین زمین و فئودالیست بودند می توانستند براحتی به اکثریت زور بگویند و آنها را وادار به خیلی کارها بکنند. این درصد کم با اینکه خودشان تقریبا کاری نمی کردند ولی ثروت و قدرتشان روز بروز هم بیشتر می شد.
    4
    10
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    خلاصه حرف کارل مارکس و سیستم مارکسیسم عدالت در اجتماع بوده و اینکه ثروت در یک جامعه نباید در دستان گروه اندکی باشد و اکثریت زجر بکشند. اگر در حال حاضر در خیلی از کشورهای جهان بخصوص در اروپا سیستم سوسیال وجود دارد این سیستم سوسیال نتیجه همان ایده های کارل مارکس و مارکسیسم است. یعنی مشکل را در یک جامعه باید بطور کلی دید و نه شخصی! اگر در جامعه شخصی بخاطر ناتوانی جسمی نتوانست کار کند در چنین سیستمی این شخص ناتوان حق و حقوقی دارد و مثل یک انسان با او رفتار می شود. در خیلی از کشورها مثل همین امریکا می بینید که چقدر زیرپوستی حقوق مثلا سیاهپوست ها و مهاجرین ضایع می شود و اینها حتی جا و مکان درستی هم برای زندگی ندارند و در پارکها و زیر پل ها می خوابند. شما می توانید بگویید مقصر خودشان هستند ولی مقصر سیستم است که فقط و فقط پول و سرمایه داری حرف اول را میزند و هر چقدر پول بیشتر داشته باشی انگار انسانتری! ولی آن مهاجر و یا سیاهپوستی که پدر بزرگ و اجدادش از افریقا یا جای دیگری است دارای این ثروت نمی تواند باشد. در آخر از هر سیستمی هم می شود به غلط استفاده کرد یا به اسم آن ازش سوء استفاده کرد.
    3
    7
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Ahoora Mazda - اکلند، نیوزلند::]. تو خودت از صدتا بسیجی بدتری که مدام نشستی اینجا مثل ساواکی ها به هر کسی یک وصله ای می چسبانی! حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی پاچه خوار همایونی؟ برو بشین یه گوشه اینقدر مثل خرمگس معرکه ویز ویز نکن ممنون
    3
    7
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. هموطن عزیز این جماعت شاه الهی و شاه پرست مرغشان همیشه یک پا دارد و مثل یک نوار هستند که بیش از 40 سال است این نوار را برات تکرار می کنند! منطق صفر عوضش تا دلتان بخواهد وصله بلدند بچسبانند توهین کنند و منفی باران کنند!!! هر کسی مثل خودشان طرفدار پاچه همایونی نبود توده ای چپی مجاهد رژیمی مزدور سایبری بسیجی ووو همین چرندیات مرتب تکرار می شود. هر آدم عاقلی کاملا منطق فرمایشات شما را متوجه می شود ولی چرا اینقدر باید منفی بخورد و چرندیات تکراری و پر از عقده یک شخص بیسواد مثل این زردوست که چهار تا جمله بدون غلط و توهین نمی تواند بنویسد و اگر غلط در نوشتارش نبود مطمئن باشید حتما کپی پیست از نظرات اشخاص دیگر در اینترنت است چرا باید این همه مثبت بگیرد خود عمق فاجعه است متاسفانه! موفق باشید
    3
    5
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. عزیزم هر چند فلسفهی کارل ماکس در شرایط حقیقی امتحان نشده بود و در تئوری فوق العاده بود اما در امتحان در صد مورد عملی شکست خورده است و این فلسفه ی قرن هجدهمی به درد امروز نمی خورد. نه اینکه فکر کنید من با سوسیالیزم مخالفم. سوسیالیزیم یک جاده ی دو طرفه است. مردم با تعاون شرایط بهتری را در اجتماع باعث و حادث میشوند. عرض کردم جاده ی دو طرفه یعنی فرد در مقابل مواهبی که میگیرد احساس مسئولیت متقابل میکند. در محیط کارخانه ای که کار میکند بیشتر دقت و حدت کرده و نه تنها از کار و وقت خود نمیدزد بلکه در موقع لزوم بدیگران هم کمک متقابل میرساند در این صورت یک جامعه ی خوشبخت متعادل سلخته میشود. با این شرح میتوانید خصوصیت یک چپول را سنجش کنید که صد در صد با این تعریف مغایر است. شخص چپول به تعاون عمومی فکر نمی کند بلکه می خواهد با قوه ی قهریه از دیگران بگیرند و بدون قابلیت به او بدهند و او کمتر کار کند و به مفتخوری بپردازد. این شرح بسیار مطول و در این مختصر نمی گنجد ولی فرق کشورهای چپولیسم را شما بارها تجربه کرده اید که .......
    1
    8
    شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    . که از شوروی تا کوبا به بن بست نشسته اند در صورتیکه سوسیالیزم با چپولیسم صد در صد مغایر است. ما کشورهای سوسیالیستی بسیاری را می بینیم که بدون گتو و اعدام و انقلاب پولوتاریا و بزن و بکش موفقند اما در کشورهای چپولیسم چنین نیست. یعنی در سوئد سوسیالیست مردم با تفاهم برای زندگی بهتر کوشش و فداکاری میککنند و واحد همه چیز پول بیشتر در مقابل کار کمتر نیست. مردم را در مقابل طبقات اجتماعی به قلع و قمع یکدیگر وا نمیدارند در حالیکه در سیستم های چپولیسم کسی به کسی یاری نمی کند. همه فقط فکر جیب خودشان هستند. عامل رقابت در اجتماع میمیرد و جای ان را تنبلی و حقوق مساوی سربازخانه ای میگیرد. اکثر چپی های ایران متاسفانه چپول هستند و نه یک نفر سوسیالیست که اول از خودش مایه میگذارد. من خودم سوسیالیستم چون در زندگی با کمترین حقوق و مزایا کار کرده ام و همیشه خوشحال بوده ام که از کار من سفره ی حداقل صد نفر رنگین میشود
    1
    8
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
    کلا چچنی ها وقتی خبر جنگ را می شنوند حشری می شوند حالا مهم نیست جنگ کجا و بین کی باشه اینها می پرند وسط
    0
    9
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا::]. علت اینست که مسلمانانی بسیار متعصب و فرصت قتل و غارت و جنایت و چپاول پیدا می کنند
    1
    9
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. در دنیایی زندگی می کنیم که باید اول بپذیریم که هر کدام از ما می تواند یک نظر و دیدگاه سیاسی داشته باشد، دوم اینکه تغییر دیدگاه امری طبیعی و »مقدس« انگاشته شود، سوم اینکه از همزیستی مسالمت آمیز با همدیگر لذت ببریم، من با زرتشت و یا دیگر سروران مشکلی ندارم، نظرشان را صادقانه می نویسند، گاهی تند و تیز، ولی حتما به خاطر این است که حرفی توی دل دارند، و خیلی خوب است که بیان می کنند، من بسیار چیزها یاد می گیرم، چه اشکال دارد، همه مان ایرانی هستیم، چون پدران ما ایرانی بودند، مبنا بر این است که هیچکدام مجرم نیستیم، چون هموطن هستیم، برادر و خواهر در مقیاسی بزرگتر. این دید من است، ممنون از تذکر شما، خدا صبری عطا فرماید به همه مان!
    0
    3
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    چرچیل میگه؛ درهیچ کجا به اندازه زندگی زناشویی و جنگ دروغ گفته نمیشه.اخه جلنسکی کی است که یهو شد ترمیناتور.برای کشتن امثال این مردک کافیه به معتادهای اکرایینی یا یکی از باندهای توصیح مواد مخدر کیف چند صد دلار یا یکی دو کیکلو مواد بدن،انوقت ۲۰۰۰۰ چچنی را نمیوخوان
    4
    4
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیزم با نامیدن کشورهای شوروی تا کوبا فکر کنم که منظور شما سیستم کمونیسم است که هنوز در عمل به اثبات نرسیده ولی شکست خورده وگرنه سیستم سوسیال در حال حاضر در خیلی از کشورها سالهاست که اجراء شده و جواب داده. بهرحال من با دسته کردن مردم به هر اسمی موافق نیستم چون مردم را روبروی هم قرار می دهد و نه در کنار هم! و این دقیقا اتفاقی است که بعد از دو جنگ جهانی اتفاق افتاد و در جنگ سرد این وسط باز سرمایه دار با فروش اسلحه منفعت برد و مردم و فرهنگ های متفاوت فقط با هم بیشتر دشمن شدند تا جایی که امروز نزدیک به جنگ جهانی سوم شدیم! یک نگاه بکنید و ببینید چگونه همین کشورهای غربی و بخصوص امریکا در تمام منطقه اول دیکتاتورها را سر قدرت گذاشتند (شاه در ایران. صدام در عراق. مبارک در مصر. حافظ اسد در سوریه ووو) بعد هم پشت همه اینها را خالی کردند و مسلمانان افراطی را حمایت کردند که روبروی کمونیست ها بایستند و مدام این وسط با فروختن بمب و سلاح جیب مبارک خود را پر می کنند! ما نباید مردم را دسته بندی کنیم چون در آخر باعث فقط کدورت و جنگ می شود. موفق باشید
    4
    4
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. بله هموطن من هم اعتقاد دارم که همه باید آزاد باشند و حرف خود را بزنند و هر کسی هم نظری دارد ولی صحبت من با این اشخاص افراطی است که در بین ما ایرانی ها کم نیستند و همیشه هر جا که بروند آنجا را به گند می کشند! وقتی مثلا با دستکاری مثبت و منفی ها یا توهین و وصله چسباندن سعی می کنند دیگران را فراری بدهند باید جلوی دروغگو و دغلباز ایستاد تا حقیقت روشن شود! نمی دانم شما چه مدت است اینجا فعالیت دارید ولی من هم سالها پیش مثل شما فکر می کردم ولی به این نتیجه رسیدم که مردم ما خیلی راحت گول اراذل اوباش دروغگو را می خورند و خیلی ها عقلشان به چشمشان است. شما نمی توانید دسته گل در دست بگیرید و حرف های زیبایی بزنید در برابر کسانی که با قمه و چاقو و اسلحه روبروی شما ایستاده اند! گلهای شما را پرپر می کنند و از روی شما به راحتی رد می شوند! پیروز باشید
    1
    5
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۸
    millionaire - منچستر، انگلستان
    آمریکا که زمان جنگ رو دقیقن پیشبینی کرده بود باید بلافاصله اکراین رو راه میدادند تو ناتو و سریع نیرو میریختن توش
    1
    4
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. عزیزم من کاملا با تئوری های زرورق پیچی شده ی کارل مارکس و سیستم کمونیسم مشکل دارم. واحد سنجش من تئوری های غلط کتابی و آرزوهای دست نیافتنی و شعارهای مندرس سرمایه دار و حقوق کارگر نیست چون در صفحه ی عمل اولی شکست خورده و دومی با تمام نقایصش بیشتر موفق بوده است. برای عینیت به یک مقایسه ی واقعی می پردازم. کفش ملی در ایران به ریاست جناب ایروانی بسیار موفق بود و ان را دولتی کردند و نابود شد (تمام کارخانه های ایران نابود شده اند). به موقعیت بین المللی میروم . موقعیت اتومبیل پابدا و مسکویچ را با موقعیت فیات و بنز و رنو مقایسه کنید. تفاوت از زمین تا اسمان است. ضمن اینکه کارگران و کارکنان در سیستم غربی ده ها بار مرفه تر از ان کارخانه های دولتی هستند. مدینه ی فاضله و شعار و ارزو وجود ندارد بلکه عینیت عملی وجود دارد. البته سیستم سرمایه داری هم معایبی دارد چون کار بی عیب وجود ندارد ولی سیستم متمرکز دولتی سر تا پایش عیب است. اصولا در خلقت چیزی بنام تساوی وجود ندارد. انسان واضع خلقت نبوده است. ما محصول خلقت هستیم.
    0
    14
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    حمید اندیشه - لندن، انگلستان
    مزدورای داعشی دیروز و وطن پرستای روسی امروز!..
    0
    6
    یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. چی شد زردوست؟ مودبانه ازت یک سوال کردم! باید حتما چهارتا چیز بارت کنند یا با زبون خودت باهات حرف بزنند تا بفهمی پاچه خوار اعظم !!!
    0
    2
    دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.