رحمان گلزار شبستری، سرمایهگذار و سازنده شهرک اکباتان تهران، در سن ۹۲ سالگی در فلوریدای آمریکا درگذشت.
او فارغالتحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و ساخت اکباتان را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد که پس از «شورش۵۷» از سوی مقامهای جمهوری اسلامی مصادره شد.
+100
رأی دهید
-4
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها
بهترین ها
بدترین ها
دیدگاه خوانندگان
۷۵
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
ما مردم لیاقت امثال رحمان گلزار و خیامی و القانیان و خرم و مهندس ارجمند رو نداشتیم، انداختیمشون بیرون بجاش بابک زنجانی و قالیباف و باج قاسم و یه مشت عمله اکره بیوطن رو جایگزین کردیم!!
2
82
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۵
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
ما که در پرتو خورشید معذب بودیم / چشممان کور، سزاوار همین شب بودیم!
2
58
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
من نمی توانم این موضوع را باور کنم. من فکر میکنم پشت صحنه ادمیانی خیلی بانفوذ قرار داشته و این جوان فقط کارگزار انان بوده است.
50
17
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
100Haloo - تهران، ایران
ای خمینی گور بگور شده خدا لعنتت کنه، . ای خامنه ای چلاق خدا لعنتت کنه . یکی خدا بیامرز میطلبه مثل مرحوم آقای رحمان گلزار، یکی هم میشه شهرام جزائری خائن، یکی میشه لابک زنجانی خائن، یکی میشه رفیقدوست خائن، یکی میشه خاوری خائن. ای نابود باد جمهوری اسلامی . ای نابود باد هر چه حکومت دینی است
2
55
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
نمیگی بلیط مال منه میگی مال تو - تهران، ایران
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من هم موافقم ولی شکی در این نیست که آدمهای درست و کاردان کنار گذاشته شده اند . ولی بدون شک کسانی بوده ند که این جوان را ساپورت کردند
9
32
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::نمیگی بلیط مال منه میگی مال تو - تهران، ایران::]. من نخواستم تمام قضیه را رو کنم. ظاهرا ایشان همدم سکسی (دوست پسر) یکی از زنان بسیار متنفذ درباری بوده است که مایل نیستم نامش را ببرم چون این زن خدمات بسیاری هم به ملت ایران مخصوصا زنان کرده است و من متولی رفتار جنسی هیچکس نیستم.
12
3
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگو گر امریکا. حرف های تو انقدر بی سرو پا است که انسانرا مجبور میکنی که سرکار را محترمانه .... بدهد.اخر مرد حسابی هذیان گویی های تو انچنان انسان را ازرده میکند که فقط تیغ سانسور ایرانیلن یوکی مانع نثار کردن پاسخگویی بتو میباشد . تو انچنان میخواهی ادعای فضل کنی که بخیال کارگردان امور اجتماعی و سیلسی و اقتصادی ان سیستم بوده ای..این هذیان گویی های تو مبنی بر اینکه ظاهرا ایشان همدم سکسی یکی از زنان دربار بوده اولین بار نیست که از دهان نشسته تو خارج میشود . در ان تاریخ تو امثال مثل تو پادو های انتشار دهنده اینگونه اراجیف بوده ای. این گونه مزخرفات مطلب تازه ای نیست که شخص تو تلاوت میکنی. افراد پادویی مانند تو بودند که میگفتند ان بانوی سرفراز ایرانی قاچاقچی هرویین ایران است. چرا میخواهی در این سن و سال و پس ار گذشت 42 سال در ان حماقت ایام جوانی خود روزگار بگذرانی. چرا هنوز نتوانستی یک تحولی در تفکرت ایجاد کنی. چرا حرف هایی را نشخوار میکنی که ارزش و اعتبار ترا بزیر صفر میرساند/ چرا در جهالت مادام العمر میخواهی روزگار بگذرانی. ؟؟
1
9
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
2-تو بسیار ابلهانه فکر میکنی. تو قدرت تجزیه تحلیل مسایل و موارد اجتماعی را نداری. تو انقدر ذلیل و عقب مانده هستی که نمیدانی دختر رضا شاه چه کسی است؟؟چون در عقده و تفکر احمقانه زندگی میکنی.اینگونه چرندیات تو انسان را ازرده خاطر میکند.ابله. تو عددی نیستی که برای دختر رضا شاه دهان باز کنی.بیا و حرفهای ترا با شهامت بزن.اینگونه مزخرفات گویی ها ناشی از عقده حقارت تو دارد .اظهار نظر تو مبنی بر اینکه ( راضی نیستم نامش را ببرم) نشان از فقر فکری و درماندگی اجتماعی ترا میرساند. انهایی که از عقب ماندگی فکری و فضاحت عای اجتماعی نسل قبل میگویند باید بدانند که عمله و نکره ها و پادو هایی مانند تو بودند که شایعات و مزخرفات اربابان ترا باطلاع اجتماع کم سواد و بی سواد میرساندند. بیا و مرد باش و گذشته هولناک و کثیف خود را بگو .مردم نیاری ندارند که تو پس از 42 سال برای این ملت تحت ستم فک جنبانی کنی.نیازی نیست ادم های عقده ای همانند تو از رضا شاه و دختر رضا شاه یا خاندان پهلوی پس از 42 سال فک .. خودش را باز کند.ابله
3
8
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Maghshoosh امریکا. در یک کشور همه مردم ان صاحب استعداد و صاحب ترقی ئ تکامل نیستند. این اقای بزرگوار که مورد مضاحبه قرار گرفته وواقعیات اکباتان را مطرح کرده را شنیدید . اگر این کشور بروزگار تباهی رسیده و بابک زنجانی ها توانستند سری بین سر ها در این کشور داشته باشند دلیل ان واضع است . زمینه برای زنجانی ها را بوسیله نوکران خود بوجود میاورند . شما لطفا کامنت یکی از کاربران بنام گفتگو گر در همین سایت را بخوانید و مسلما هم میدانید که ابلهان جاده صاف کنان اینگونه رجاله ها بنام بابک زنجانی هستند . شما فرق گفتار ان اقای مصاحبه شونده و هذیان گویی های این فرد ابله گفتگو گر را مقایسه کنید و انگاه حقایق را که متوجه شدید و شخصا بسنجید که چه رمال هایی در کشور بار بر های بابک زنجانی بودند و این عمله ها در غربت باز هم ... فک جنبانی میکنند.بله اقا این جماعت عمله نکره های عقده ای سبب این بدبختی مردم شدند . لطفا کامنت این بیسواد بنام گفتگو گر را بخوانیذ
3
7
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. گرامی مرد. اگر شما بعلت تعصب روی بعضی از تعلقات جناحی 8 صفحه همنم به من توهین بکنی من مطلقا از دایره ی ادب خارج نشده و به شما توهین های شخصی نمیکنم. هر کس دارای تجربیات و اطلاعات شخصی هست که در طول زندگی بعلت ارتباطاتش کسب کرده است. اینجا دادگاه نیست که می خواهی من را محکوم کنی. اطلاعاتی داشتم در اینجا درج کردم و بیش از این هم نمیگویم. بعنوان یک شنونده شما میتوانی اطلاعات من را صحیح بپنداری و یا کلا رد کنی و مطلقا من جوابی برای اهانت های شخصی شما ندارم. این حد از تعصب شما هم مطلقا با تعصب اسلامیون و چپول ها فرقی ندارد. باز هم مطلقا من نه خصومتی با رضاشاه دارم و نه خاندان پهلوی و همه جا خدمات ان ها را تائید کرده ام. این خانه ها زیر هتل اوین قرار داشت و من مقدار معتنابهی کاشی و کفپوش های کارخانه ی صاحب کارم را به ان ها فروختم. هرگز هم ایراد نگرفتم چرا یک نفر شاهدخت خانه سازی کرده است. دمش گرم چون خانه سازی یک خدمت است. اصلا هم همدم و دوست پسر داشتن را بد نمیدانم. فقط اطلاعاتی دادم که عامل این (خدمات) کس دیگری بوده است (ادامه دارد)
4
7
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. بنابراین وقتی با تعصب مطلبی را میخوانید شروع به فحاشی های شخصی نکنید. حرمت خودتان و سایت را نگهدارید حتی اگر من صد در صد غلط بگویم و یا با من به دلایلی مخالفید. عرض کردم این شاهدخت محترم بانوئی بسیار مدبر و خدمات بسیاری به مردم ایران کرده است. علاوه بر خانه سازی ایشان موسس چاپخانه ی افست هست که وضعیت کتاب های درسی کودکان را به وضع ابرومندی در اورد. این خانم با پول بلیط های بخت ازمائی بیش از 3000 باب مدرسه در ایران ساخت. ان اقای 25 ساله هیچکاره و ساخت این همه مدرسه از شاهکارها و خدمات همان شاهدخت محترم است. حق طلاق زنان و حق رای زنان و بسیاری از خدمات دیگر از کارهای این شاهدخت است. روحش شاد که بیشترین خدمات را به کودکان و زنان ایران کرده است. برو یک لیوان اب بخور تا ارام شوی و یاد بگیری بعلت تعصب توهین شخصی نکنی. من هم دو صفحه نوشتم و حتی یک کلمه به شما توهین نکردم و نپرداختم. علت حضور من در اینجا تبادل اطلاعات و اموختن دست جمعی هست و کوچکترین علاقه و یا نفرت شخصی هم به هیچ کس ندارم. به امید ایران ازاد. بدرود
4
8
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۵
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اون خانوم مورد اشاره شما حروف اول اسمش (اشرف) هست؟
1
8
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا::]. عزیزم من برای قلم حرمت قائلم و نخواستم اسم ان خانم محترم را بیاورم اما مشکل دوستان من در این سایت و دیگر جاها کم طاقتی هست. موضوعی عنوان میشود. کسی که من اصلا او را نمی شناسم عقیده ای ابراز میکند. من با این عقیده در ان مورد بخصوص مخالفم و ان عقیده را رد میکنم. معمولا فورا به این ها بر میخورد و بجای دنبال کردن موضوع به دشمنی مادام الاعمر (نه ان موضوع بخصوص) با من می پردازند که من به انها توهین کرده ام!گاهی ادمیان سمج ان کینه را تا چند سال ادامه میدهند. وقتی احوال افراد این سایت که معمولا ده برابر من مدرک دانشگاهی دارندچنین است ناامید میشوم که حداقل تا 100 سال دیگر این ملت نمی تواند به دموکراسی برسد. قدیمی ترین کسی که من در این سایت می شناسم جناب "سبکبالم" هست. بارها ما پنبه ی همدیگر را زده و هرگز هم دشمن نشده ایم. انتقاد از یک عقیده را در موضوعی بخصوص اهانت شخصی تصور کرده و کینه میگیرند و این کینه معمولا ادامه داراست. ولی من سعی میکنم که جواب توهین های شخصی را ندهم چون انچنان اسیب پذیرنیستم وهرگز خودم را کامل نمی بینم
5
4
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگو گر. بی جهت با کلمات مانند تعصب و یا حرمت بازی نکن و بافکار پوسیده خودت نمره نده.گوش کن چه میگویم. اگر ما مردم ایران همانند مردم ترکیه یاد میگرفتیم که کسی همانند تو حتی در استتار بخاندان اتاتورک توهین یا بد دهنی میکرد خشتک انرا جر میدادیم امروزه باز شاهد اینگونه اظهار نظر های قهوخانه ای نبودیم .ما اگر همانند مردم ترکیه میاموختیم که باید بخدمتگزاران کشور همانند اتاتورک احترام قایل شویم مسلما اگر حکومت مذهبی مانند اردوعان را هم اربابان سیاسی جهان بخورد مردم متعصب مذهبی نرکیه میدادند لذا سیاستمدران ترکیه امروزه مجبورند قبل از هر گونه تصمیم ابتدا به عکس اتاتورک ادای احترام نمایند و سپس زیر همان عکس بنشینند و تصمیم برای کشور بگیرند.پس ما یاد نگرفتیم و حتی در ان سیستم گذشته بقول عقب مانده ها و رجاله ها(دیکتاتور) بما نیاموخته اند باید بشخص رضا شاه و فرزندان خدمتگزارش احترام و حرمت قائل شویم.پس ما نیاموخته ایم که ناکسان زمان بر ملت مستولی شده اند . ما نیاموخته ایم که حرمت و احترام چه جایگاهی دارد.افراد بدطینت عقب مانده های بودند که هزاران شایعه و مزخرفات را در جامعه
1
2
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگو گر.پراکنده میکردند و امروزه در کمال وقاحت و بی شرمی همانند همان چرندیات را بخورد مردم میخواهند بدهند . غافل از اینکه تفکرات مردم ایران با تفکرات 42 سال قبل فرق میکنند.گناه بزرگ خاندان پهلوی در این است که در یک کشوری ناسپاسی مانند ایران دنیا امده اند.اگر شاهزاده اشرف پهلوی در یک کشوری همانند المان دنیا میامد سرگذشت ان این نبود که افراد عقب مانده ای بگویند که این مرد موفق که سازنده مجتمع اکباتان بوده دوست پسر شاهزاده اشرف است .گفتگو گر من بتو توهین نمیکنم تو شخصا خود را وارد ماجراهایی میکنی که اصلا و ابدا اطلاعی از ان نداری. تو اصلا نمیدانی مجتمع اکباتان در کجاست. تو فقط یاد گرفته ای فک جنبانی کنی و اظهار نظر های ابلهانه نمایی.تو مجتمع اکباتان را در منطقه اوین میدانی. تو اصلا نمیدانی که در کجای تهران این مجتمع قرار دارد اما ادعا میکنی بان مجتمع کاشی یا موزاییک و سایر خدمات ساختمانی داده ای. از اینکه میگویم تو عقب مانده فکری و اجتماعی مبتلایی بی جهت نمیگویم.تو استعداد و شایستگی را نمی شناسی. چون شخصا فاقد استعداد هستی.نوشتار تو سراپا توهین بخودت است. نوشتار بالا و پایین تو 180 درجه
2
2
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
با هم تفاوت دارد . تو ماله کشی نکن. تو مطلبی را که نمیدانی خود را نخود ان اش نکن.تو از سلیمان اریه میگویی در حالیکه سلیمان کسی نبود که تو قادر بشناخت ان باشی.ان مجتمعی که در اوین قرار دارد نام دیگری دارد اقای گفتگو گر بی اطلاع ..کوتاه بگویم ما مردم ایران اسیر دست افراد ابله و نادان هایی هستیم که مانند خر مگس معرکه فقط فضا را الوده میکنند.یاد بگیر و بدان تعصب دارای معنا و مفهومی است که ارزش و اعتبار اجتماعی ندارد . مردم ایران افراد متعصبی نیستند زیرا پس از 42 سال باز داد نمیکنند که رضا شاه روحت شاد . ادای اینگونه شعار ها تو سط نسل جوان ایرانی بمعنای فحش و ناسزا بان مردم و دسته جاتی است که در گذشته شعار های دروغ بخورد مردم بی اطلاع ایران داده اند.این شعار ها دارای معانی خاصی است که افراد عقب مانده با تفکرات پوسیده خود ذهن مردم را ببیراهه کشانده بودند. برو از مردم ترکیه یاد بگیر و حکومت مذهبی نه تنها قبر اتاتورک را ویران نکرد بلکه همه روزه باید سر تعظیم بدرگاه اتاتورک فرود بیاورند . افراد عقب مانده ای مانند تو خلخالی ها را اوردند تا مقبره خدمتگزاران را ویران کنند....
2
2
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگو گر. افرادی که تفکرات قهوه خانه ای دارند و از انجاییکه استعدادندارند لذا همه انسانهای موفق را با چوب حماقت خودشان می رانند .گفتگو گر .من برای اینکه بتو بگویم که تفکرات من ناشی ار تعصب نیست از تو سئوال میکنم .که ایا این همه انسانهای موفق که ترک دیار کرده و از موفق ترین مردان جهان هم هستند ایا دوست پسر این فرد یا ان فرد بوده اند . ایا انسانهای موفق فقط با دوست پسر بودن بجایی رسیده اند .من نمیتوانم بافرادی همانند تو بفهمانم که هر کس بر اساس لیاقت و شایستگی خود ترقی میکند . اگر افرادی نتوانستند ره بجایی ببرند مشکل از خود انهاست.گفتگو گر یک لحظه بان سه سطر کامنت خودت مراجعه کن و ببین که چقدر از زمان تو عقب افتاده هستی.همین امشب با خودت خلوت کن و بجای نمره دادن در اینجا برو در خلوت بخودت و تفکرات خودت نمره بده.اینگونه حرف ها و کامنت های بی اساس تو سبب میشود نه تنها حرمت خودت را از دست بدهی بلکه روزگارت را هم سیاه و تباه کنی.اخر مرد حسابی تو و یا امثال تو عددی هستند که بتوانند در رابطه با دختر رضا شاه اظهار نظر کنند؟؟ان دختر مشهدی لیلا کیسه کش و یا مشهدی کریم رمال هم اگر خواسته باشند
1
1
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
پسر بازی کنند سعی میکنند نه تنها تو بلکه کسی از راز پنهان انها سر در نیاورد. اخر مرد حسابی تو اگر درک داشتی و یا شعورت بتو اجازه تفکر باز تر را میداد اینگونه وقیحانه اظهار نظر نمیکردی. یک لحظه فکر کن ان زمان که شاهدخت اشرف پهلوی که در جهان اظهار وجود میکرد کدام کشور زن قدرتمندی مثل ایشان را داشت؟؟کدام کشور اروپایی یا همین امریکای شمالی یا مرکری و یا هر خراب شده دیگر. تو یادت باشد من با تعصب اظهار نظر نمیکنم بلکه تو با حماقت نتیجه گیری میکنی.بمن بگو انزمان که خاندان خدمتگزار پهلوی من و شما را که در فقر فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی غوطه ور بودیم و پدران و پدر بزرگان ما بدلیل تعصبات مذهبی در سینه کش افتاب نشسته و با تخم هایشان بجای تسبیح بازی میکردند و روزگار را بامید بهشتی که حکومت های صفوی و قاجار عقب مانده بوجود اورده بودند فقط این خاندان بودند که توانستند بمن و شما پرو بال بدهند و بشعور کامل اجتماعی برسانند.تاحق شناسان را فرد متعصب ندانیم.یادت باشد هر زمان که نتوانستیم واقعیات را درک کنیم بدان که یک مرده و یک لاشخوری متحرک بیش نیستیم. تعصب . تعصب. تو قدر شناسی را یاد نگرفته ای مرد
2
0
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۱
senator x - تهران، ایران
روح و روان آقای رحمان گلزار شاد.ولی تا آنجائیکه من خبر دارم درآن زمان میگفتند که اکباتان را آمریکائیها ساختند و مجتمع آپادانا کار فرانسویها بوده
0
1
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. تو اصلا میدانی احترام چیست که به کسی احترام بگذاری!!! هر چی که نوشتی نشانگر شخصیت هتاک و فحاش و چاله میدانی توست. این اراجیف نه ارزش خواندن دارد و نه جواب دادن.
0
5
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Senator Xسناتور .در ایران ما مردم بدون اینکه از ماجرا اطلاعی داشته باشیم اظهار نظر میکنیم . مثلا همین اقای گفتگوگر در همین سایت به کامنت های ان دقت کنید خودش را در اینکار متخصص توزیع لوازم ساختمان اکباتان میداند .خودش را متخصص امور مالی میداند.خودش را متخصص ارتباط اجتماعی اقای گلزار با شاهزاده های دربار میداند اما نمیداند مجتمع اکباتان کجا قرار دارد. این بزرگوار متخصص یعنی گفتگو گر برج های اوین را اکباتان معرفی میکند .این بابا طول عرض جغرافیایی تهران را نمیدانداما بارتباط اقای گلزار با خاندان پهلوی احاطه کامل دارد . منظورم این است شما زیاد به شایعات مردم توجه نکنید زیرا از مسیر اصلی زندگی باز میمانید .موفق باشید
0
0
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگو گر. گوش کن بقول خودت من معنی احترام را نمیدانم . اما معنی توهین را که بخوبی میدانم و مسلما بخوبی میدانم باید به جه کسی توهین کرد. فهمیدی یا نه
0
0
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفنگو کر برای جواب دادن باید منطق و دلیل پاسخگویی را داشته باشی . تو در مقابل این حقایق گفته شده از طرف من چه دلیلی برای پاسخ داری.چه منطقی را بایدرا بمیان بیاوری ؟؟
0
0
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگوگر. پست جدیدی را سایت در همین زمینه گذاشته و ادرس دقیق اکباتان را هم ذکر کرده. پس ان محلی را که کفپوش و سرامیک تحویل داده ای نام ان احتمالا مجتمع واوان میباشد.یکبار دیگر کامنت اولیه خودت را بخوان و ببین چه اظهار فضلی کرده ای.(من گمان میکنم در پشت سر این فرد شخص دیگری باشد) از اینگونه نظریات تنگ نظرانه. واقعا تنگ نظرانه. حالا بگو کامنت تو قابلیت پاسخگویی ندارد . اخر در مقابل منطق تو حرفی برای گفتن نداری جز اینکه مانند همیشه فقط با کلمات بازی کنی
0
0
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. ادم های چرند دماغ بلای فحاش و متوهم ارزش جواب دادن ندارند هر چقدر بیشتر فحش بدهی و عربده بکشی بیشتر شناسنامه ی خودت را رو میکنی
0
5
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
گفتگو گر.اگر اهل منطق باشی یک لحظه بکامنت های غیر منطقی خودت توجه کن . انگاه خواهی فهمید این مطالب تو واقعا پاسخ من نیست بلکه پاسخ لا طائلات خودت است.خوب دقت کن و شهامت اقرار هم داشته باش. علما میگویند اقرار العقلائ علی انفسهم. میفهمی یا نه
1
0
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
شما حتی اگر اصول محاوره را بلد باشید هرگز بحث بر سر شخصیت من و شما نیست و درست وقتی در منطق در میمانید به شخصیت و زندگی خصوصی طرف حمله میکنید. من بهترین یا بدترین انسان دنیا هستم که چیزی را حل نمی کند. این را یاد بگیر که فقط به اصل موضوع بپردازی و گر نه دلیل حمله ی شخصی شما و فحاشی و توهین به من در ضعف استدلال شما است. این روش مرسوم اسلام گراها و چپول ها است که چماقدار هم دارند. روش مترقی اینست که وارد زندگی خصوصی هیچکس نشویم چون اگر خوب یا بد است به خودش مربوط است. وقتی این حداقل را هم نمیدانی من به شما چی بگویم!
0
3
یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
مگر ظریف و جن کری صدها بار با یکدیگر فالوده نخوردند!؟ البته این یکی اصلا سواد درست و حسابی ندارد تا با کسی شخصا مذاکره کند
0
0
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
جالب است که انجا جنگی در ابعاد کوچک در گرفته است که سودش فقط به جیب تولید کنندگان اسلحه میرود
0
1
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
عجیب است که دو مطلب بالا اشتباها در اینجا منعکس شده اند!
0
0
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.