صحبتهاى تاریخى و شنیده نشده از محمدرضاشاه پهلوى در آخرین گفتگوى تلویزیونى

+618
رأی دهید
-30

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی

    اگه حالا هم‌شاه بود هنوز یک‌گروه منافق و خائن میومدن بدیش رو میگفتن .به هر حال وطن‌فروشی ارثی هست کسانی‌که الان وطن فروش‌هستن این عادت رو از اجدادشون به ارث بردن. شاید پدران همین ها انقلاب کردن
    32
    257
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    روانت شاد پدر تاجدار، اگر چه شاهد ویران شدن هر آنچه ساخته بودی هستی.
    32
    298
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Alphabet - پترس، یونان

    روح خودت و پدرت شاد. ای پادشاه شاهان. نور به قبرت بباره. مشتی آدم نادان و جاهل گول آب و برق و بلیت اتوبوس مجانی "خم", "می", " نی" را خوردند و مملکت را به باد فنا دادند . ای اوف به این روزگار.
    26
    216
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی::]. تو حالت خوبه؟ روانگردن می‌خوری یا میکشی؟!
    60
    62
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    روحت شاد. ولی روی بد مردمی حساب باز کردی. دسمنت به دست‌ مردمت ریشه ات را زدند. مردم ایران نمک نشناس و بی معرفت تر از مردم کوفه هستند. این مردم را از فقر و فلاکت و بیماری به آبرو و اعتبار و عزت رساندی ولی باهات چکار کردند بعدش شاها باید خمینی ن.ج.س را در نطفه خفه می کردی، رئیس جمهور فرانسه بهت زنگ زده که خمینی نامی وارد کشور فرانسه شده باهاش چکار کنیم و شما میگید باهاش با عزت و احترام برخورد کنید . مردم ایران لایق اعتبار و احترام و عزت نیستند. دیدی که این ملت نادان نمک نشناس چطوری جواب خوبی هات را دادند. خلایق هر چه لایق.
    24
    172
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    متاسفانه نسل گذشته عمر و زندگی ما را به دنبال خرافات پذیری خودشون به باد دادن.روحش شاد قرین رحمت باد تاریخ در موردش قضاوت میکند که چه مرد نازنینی را از دست دادیم افسوس خوردن فایده ندارد.چون برداشتن افراد در جهان در حوزه کشورهای جهان سوم دست ملت ها نیست ما دست اونا عروسک هستیم که ما رو مچرخانن.لعنت ب کارتر و عواملین شان انگلیس و فرانسه و آلمان .طبق کفته کارتر ملعون شاهنشاه اریامهر چون از لحاظ سیاست و آینده نگری سر امد تمامی ممالک بوده سعی کردیم زیر پایش رو خالی کنیم که به هدف مون رسیدیم روحش شاد یادش گرامی باد
    13
    138
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    یادت گرامی باد. فقط ای کاشک ان زمانی که قدرت را در اختیار داشتی انقدر به اخوندها رو نمیدای و تمام کله خر های اسلامی را مثل خمینی الدنگ را مثل یک شمع فوتشون می کردی که اینجوری خودت و ملت ایران را فوت نمی کردند. افسوس و صد افسوس که شما هم تصمیماتی گرفتی که باعث شد این کرم ها و زالوهای اسلامی سر از زیر خاک در اورند.( با کمال احترام به خاندان پهلوی )
    14
    139
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Reza9118 - شهرکرد، ایران

    [::محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی::]. تو که طرفدار خامنه ای و جمهوری اسلامی هستی و صب تا شب تو این سایت چادر زدی و داری ماله کشی اون انگل رو میکنی و پولت رو میگیری، حالا چطور یهو دلت واسه شاه سوخته؟!
    29
    113
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iransabz - تهران، ایران

    درود،. هویت هر ایرانی اصیلی به تاریخ غنی ایران وابسته است، و این تاریخ را شاهان و تصمیماتشان در زمان زمامداریشان میسازند. شاه فقید برای تمام ما ایرانیها هویت ساخت، هویتی با ارزش و معنا دار. در عوض خمینی ملعون و دجال آن هویت را خراب کرد. تک تک کلماتی که این مرد بزرگ به زبان آورد، چیزی جز حقیقت نبود، حقیقتی که جلوتر از زمان خودش به آن پی برده بود و درکش برای ما که گوشمان به اراجیف و دروغ و نیرنگ ملعون خمینی و رهروانش پر شده بود، سخت بود. روزی خواهد رسید که از نو مجسمه شاه شاهان را دوباره بسازیم، اما این دفعه از طلای ناب و برای هر مجسمه دو سرباز به رسم و ادای احترام همراه با تعویض نگهبانی بگماریم. روح بزرگ آن ابر مرد، شاه فقید، شاد باد. پاینده باد ایران، زنده و سربلند و شاد و سلامت باد ایران و ایرانی. نابود باد آخوند و حکومت آخوندی.  
    21
    91
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    روزی خواهد آمد که رضا شاه و محمد رضا شاه را به عنوان بهترین رهبران ایران در چند صد سال گذشته به حساب آوریم و آن احترام و تقدیری که شایسته آنها است را بجا بیاوریم. روحشان شاد و یادشان همیشه گرامی باد.
    24
    123
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Madjid aramesh - پاریس، فرانسه

    روحت شاد بزرمرد تاریخ ایران فقط مقایسه کنید سه ماه قبل از رفتن این بزرگمرد موقعیت اقتصادی و سیاسی ایران کجا بود و دبی و کره جنوبی کجا بودن و حالا الان موقعیت این دو را با ایران کنونی مقایسه کنید حتی ارزش پاسپورت ایران آن زمان از ارزش الان پاسپورت این دو بیشتر بود
    14
    105
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    The Green mile - مدیسون، ایالات متحده امریکا

    این چنین نازنینی رو از دست بدی تا یه عده آخوند تازی زاده رو تحویل بگیری که بیاد صب تا شب در مورد تاریخ یه دین جعلی و سراسر وحشی صحبت بکنه.
    25
    106
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی

    وطن فروشان کارتن خواب.. لطفا در مورد هر حکومتی هرچی میخواین بگید ولی به بهانه حکومت بد خواه مردم ایران نباشید . آخور عوض کنید
    77
    34
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. فایزر زدی یا تو صفی هنوز؟. میترسم خودت جزئی از اونایی باشی که انقلاب کردن و حالا میخوان جبران مکافات کنن و ضد مردم شدن
    67
    41
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Gminor - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    روحشون شاد . و البته با ایشان در اینکه خمینی تاریخ قبل از ۵۷ را هم قبول نداشت هم نظر هستم. چه درست چه غلط همین هست و البته بعد از رفتن ایشان نه ایرانی ماند و نه فرهنگ ایرانی . آنچه که ماند وجود آدمهای دورو و بی هویت و به ضرس قاطع عرض میکنم که بعد از این هم جز در اسم و ظاهر ایرانی و ایرانی هم وجود نخواهد داشت و. با رفتن ایشان همه چیز از بین رفت و از این هم بدتر خواهد شد
    10
    50
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    ای خاک بر سر بی عرضه ت کنن ، تو خبر مرگت شخص اول مملکت بودی ، این حرف تو بود که باید به کرسی می نشست ، حرف حق و درستت رو نتونستی بزنی ؟؟!!! یه ملت رو کت بسته تحویل دادی و الفرار !!!! قذافی ، صدام ، بشار اسد ، اون پدر پدرسوخته ش ، اون حسنی مبارک ، بن لادن ،حتی پینوشه عوضی ، مادارو ونزوئلایی کی کجا شخص اول مملکت شاه یه کشور انقدر بی غیرت و بی عرضه ؟؟!! مگه شاه نبودی ؟ مگه قسم نخوردی از این کشور و ملت دفاع کنی ؟! مگه وظیفه و شغلت دفاع نبود ؟! تمام عمرت آخوند پروری و خرافات پروری کردی بعد که همون پرورش یافته های خودت گلوت رو فشردن زدی به چاک ؟!!! مملکت داری یعنی مجموعه ای از دفاع و مهربانی و به موقع کشتن و به موقع حتی ترور مخفیانه و اقتصاد و علوم اجتماعی و … فقط اقتصاد و سیاست خارجی و چهار تا زبون حرف زدن نیست که
    85
    88
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند

    هر چه از تاریخ گفته های این مرد بزرگ می‌گذرد بیشتر به عمق فاجعه پی میبریم ،و این واقعیتی بود که ایشان حداقل پنجاه سال از تمام سران ممالک خاورمیانه
    9
    70
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان
    شاه یعنی کسی که با زور مطلقه حکومت کند و این برای بسیاری از گوسفند صفتان در ایران من جمله آخوندها و مذهبیون بهترین دواست. البته برای باقی توهین است.
    30
    12
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    با عرض سلام خدمت همه کاربران عزیز و مسئولین گرامی‌ سایت، پس از مدتهای مدید سری به سایت زدم و دیدم هنوز اندر خم یک کوچه ایم! ببینید این اخوندها چه به روز ما آورده ا‌ند که درود میفرستیم به روح کسی‌ که باعث و بانی‌ از بین رفتن همان یک ذره دمکراسی باقی‌ مانده از زمان مشروطه و بعد از آن بود! بعد از بیش از ۴۰ سال مجیز کسی‌ را میخوانیم که هر صدایی را در این کشور خفه کرد و در همه جراید و مطبوعات را گل گرفت و حتی به خواننده و شاعر رحم نکرد و بچه‌های همین مردم را جلوی جوخه آتش می‌گذاشت. کسی‌ که خود همین آخوند‌ها را رشد داد و حتی در برنامه‌های تفریحی هفتگی مثل رنگارنگ همه خوانندگان معروف می‌‌آمدند و میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان را تبریک میگفتند همزمان با میلاد شاهنشاه! کسی‌ که فکر میکرد مسابقه تقدس را از آخوند میتواند ببرد! جای اینکه درس بگیریم و دنبال آزادی و جدایی دین از سیاست و مردم سالاری باشیم همیشه دنبال یک دیکتاتور هستیم و فکر می‌کنیم دیکتاتور هم خوب میشود! همیشه به دنبال بد و بدتر هستیم چون نمیدانیم چه چیزی خوب است!!! ملت بدبختی هستیم چون همیشه به مرگ میگیرند سریع به تب راضی‌ میشویم!
    64
    74
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی::]. نه کاربر گرامی‌ ایشان عرضه حتی این کارها را هم ندارد! نهایت افتخار این موجود مجیز خوان پهلوی پرست این بوده که در صف اول مثل خود اعلیحضرت همایونی فلنگ را بسته و الان مثل خود اسپرم مقدس از راه دور و در سوراخ موش هارت و پورت می‌کند و دستور حمله میدهد. کل صحبت ایشان هم این است که این یکی‌ دیکتاتور دینی برود دیکتاتور قبلی‌ شاهی بیاید تا ما دوباره به نون و نوایی برسیم وگرنه هیچکدام هم دلشان به حال مردم نسوخته! از ماست که بر ماست!
    68
    78
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. کو گوش شنوا عزیزجان! به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم!!!
    56
    66
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    برادران گرامی شاه الهی منفی باران یادتان نرود! یا حق
    72
    82
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    arya_japan - توکیو، ژاپن

    روحت شاد پادشاه خوب ایران !!!!ایرانی لیاقت شما را نداشت و این آخوندها از سرشان هم زیاد هست ...مردمی که بعد از چهل سال به رئیسی رآی میدهند لیاقت پادشاهی را داشتن؟
    13
    45
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    arya_japan - توکیو، ژاپن
    iransabz - تهران، ایران۰ آفرین به شما. و بدان که آن روز نزدیک است!!
    11
    20
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

    [::محمد 1975 - دبی، امارات متحده عربی::]. ولشون کن اینارو حاجی جواب کیارومیدی؟ اون یکی نکرده یه بار ببینه کلمه (صب وشب) رو تو دوتا آیدی یه جور ننویسه که دم خروسش بیرون نزنه از بسکه نادونه هاهاهاهاها البته الان رفته آیدی Dr.nima رو ساخته بابا اینکارها مال دوره یاردانقلیخان بود الانه تو جیک ثانیه ته وتوی هرکسی رومیشه درآورد کارتشو سوزوندم بدجورم سوزوندم الان میاد با آیدی اصحاب کهف یاgrizzlyشاید هم zedakhond یه روده راست تو شکم اینا نیست هاهاها
    42
    22
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    دارا۲۰ - تهران، ایران
    نسل احمق و بیسواد قبلی با نفهمی شان کشور ما را نابود کردند. خمینی هندی زاده یک آخوند شیاد و بی شرف بود و با زیرکی ایرانیان را فریب داد و قادسیه دوم را برایشان بوجود آورد. بی شک سیاست های دولت پادشاهی ایرادات فراوانی داشت اما یک تار موی پادشاه فقید به تمام جمهوری کثیف اسلامی و دین زشت ضد انسانی و سرکردگان پلید ریشو می ارزید.
    17
    29
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. ببین عزیز ، رفیق قدیمی دارم که اتفاقا ساکن انگلیس است . آدم خوبی بود ، مهربان ، بخشنده ، لوطی صفت ، با یک دختر ایرانی ازدواج کرد و تا دو‌نسل دختره براش کادو می خرید ، خانه خودش را هم به اسم دختره کرد ، اما همسر ذالو صفتش اول بهش خیانت کرد ، بعد ثروتش را گرفت ، بد نامش کرد ، بچه های خردسال را هم ازش گرفت و ضد پدر کرد ، حالا شما به طرف بگو اشتباه کردی کاشکی فک اون زن را میشکاندی . داستان شاه هم همینه اپوزیسیون چپ و راست ، مردم نمک نشناس ، و‌دنیا به اون انسان برجسته پشت کردند ، حمام خون راه انداختن دیگه جواب نمیداد
    17
    37
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. به به جناب قول قول، خوش برگشتید.البته گویا مدتیست که مواجبی از آخوند دریافت نکردید و لبه تیغ را متوجه حکومت جنایتکاران که زمانی مریدش بودید برگرداندید. فراموش نکنید که همین دسترسی به کامپیوتر هم از الطاف محمدرضا شاه هست و ما ایرانیان قدرشناس با نهایت اقتدار! پاسخگوی شما نمک نشناسان بودیم و هستیم.
    43
    42
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    به قبلیها زیاد کارندارن،اتفاقا شاه وشیخ رابطه خوبی درگذشته داشتن،ملاهادی سبزواری صدوپنجاه سال پیش بودکه شاه روسایه خدامیدونست بر شیعیان،تو اما خواستی بابرداشتن تاریخ شمسی زیرآب خدا وپیغمبررو بزنی،،تاریخ شمسی شد تاریخ کوروش،یعنی بی خیال محمد وخداش،مردم عرق می خوردن اماخدا روقبول داشتن،بدین شکل خودت رواز مردم جداکردی،خمینی این فاصله رو پر کرد، درواقع رو دست خوردی از خمینی،مردم شناس نبودی،نه تو و نه اون روشنفکران اون موقع،
    18
    19
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سلامت کو بچه جان؟ سبک عقل عزیز جلوی همه کاربران باهات شرط می بندم که اگر یک کامنت فقط یک کامنت از من نشون دادی که من از این رژیم دفاع کردم من برای همیشه این سایت را ترک کنم و اسمم هم به عشق خودت بذارم سبکحال! قبوله؟
    39
    48
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. اگر هم نتوستی نشون بدی (که نمیتونی) هیچ کاری نمیخواد بکنی همینجا باش و به مجیزخوانی خاندان پهلوی ادامه بده چون میدانم و بهم ثابت شده که از زمان دسترسی ما به کامپیوتر و اینترنت که از الطاف و موهبت محمدرضا شاه بزرگ است تو یکی شغل و کار دیگری در زندگیت نداری جز همین مجیزخوانی و گاهی هم افاضات بعد از زرت الآروغین ;-))
    39
    44
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    gooloo ابادان . ببینم باز که با این نام سرو کله تو پیدا شد . ای دی های دیگرت جواب نمیده . و قبلی ها ی تو نخ نما شده حالا باز با این ای دی اومدی. واقعا رو که نیست سنگ پای قزوینه بخدا
    35
    34
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    این قو قو لی قو مواجبی مثل فاطمه نیست از جمله نوکران دست بسینه بیمار است که با این حرف ها بیماری روحی و روانی خودش را تسکین میده بیچاره
    35
    34
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. چه دل خجسته ای داری هاهاهاهانشستی اینجا داستان اکوان دیو وفولادزره مینویسی؟هاهاهاهایکی تو یکی این سبکبال یکی اون قنبرپای منقل از فرانکفورت هرچهارتاتون رو باید از سوئدوآلمان وآمریکابندازن بیرون هاهاهاهانفر چهارم اون مفلوک مولتی آیدیه که بااینکه همه کارتهاشو ازرضاشهرکرد بگیر تا ابن ملجم وشمرالله و اصحاب کهف و گریزلی وthe green mile و afshin51 و جدیدن Dr.nimaسوزوندم به هیچ صراطی مستقیم نمیشه هاهاها
    24
    17
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. به گمانم امروز به سیم آخر زده و یکی در میون با آیدی های مختلفه در خدمتش هستیم.
    29
    26
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. کمی جستجو کردم ولی پیدا نکردم. در هر صورت چون از میزان کم لطفی تو نسبت به ولینعمتی چون پهلوی مطلع هستم به خاطرم آمد که از همان اوان ورودم به این سایت آبم با نمکدان شکن هایی چون شما به یک جوب نمیرفت. متاسفم که هنوز بعد از قریب به ۱۲ سال که ارشادت کردیم هنوز در جهل مرکب دست و پا میزنی و دانسته یا ندانسته هیزم به آتش آخوند میریزی. امیدوارم آتشی که به پا میکنی دامن خودت را نگیرد، اگر هم گرفت که به جهنم، میخواستی دامن به پا نکنی!
    32
    31
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. طالع بین جان باز گوی بلورین فال را گردوندی و آیدی های مختلف مرا پیدا کردی یا اینکه یاد شغل شریفت در ساواک افتادی و بدون دلیل وصله را چسبوندی و گفتی تا شهر شلوغ است آفتابه کِش بشم؟ خب یک چند تاشو میگفتی تا کمی بهت بخندیم هاها تو خودت هم تو آینه نگاه میکنی زوری تشخیص میدی پیری حالا واسه من کاراگاه کلوزو شدی؟ این سبک عقل هم حتما دستیارت گروبان دودوه نه؟ هاهاها
    38
    43
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. باز هم جستجو کن شاید پیدا کردی تو که کلا کاری نداری جز اینکه مجیز خاندان پهلوی را بخوانی و مثبت و منفی بدی مشغول باش بیکار نباشی! میگم حالا تو این همه مدت یعنی از زمان دسترسی بشریت به کامپیوتر و اینترنت که از الطاف محمدرضا شاه هست تا الان ترقی هم داشتی و مواجبت را هم بالا بردند یا هنوز همون گروبان دودو که بودی موندی؟
    37
    42
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    دقیقا همان داستان کافر همه را به کیش خویش پندارد است شما اراذل و اوباش چون خودتون بویی از صداقت نبردید و با آی دی های مختلف مشغولید فکر میکنید بقیه هم مثل خودتون هستند. مجیزخوانان پهلوی پرست آخه من با آی دی دیگه بیام که چی بشه؟ مگه من مثل شما مجیز کسی را میخوانم یا سنگ کسی را به سینه میزنم؟ عقل که نباشد جان در عذاب است اگه عقل داشتید که شاه تون اونطوری با اون وضع و اشک چشم نمیرفت و حالا بعد از چهل سال شاه شاه نمیکردید! غیرت داشتید اون موقع یک وقی میزدید جای اینکه با سرعت نور فلنگ را ببندید و حالا پاچه مردم را بگیرید! برید کمی مردمی باشید و نه تافته جدا بافته! یک عمر به بطالت و مجیزخوانی گذشت این آخر عمری کنار مردم باشید و کمی فقط کمی آدم باشید همین!!!
    34
    39
    ‌پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. قولو جون در کلاس تو نیست داداش با این دستمالها بحث کنی ، ولش کن بزار همینجور دستمال بدست و نادان بمونه
    34
    38
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. با رجز خوندن کسی به جایی نرسیده. اگر منطق دارید چیزی بنویسید که به دل خوانند بنشیند.از وقتی همین اینترنت و کامپیوتر در دسترس مردم قرار گرفت آنقدر نوشتیم که ترس مردم از دین و آخوند کلاش ریخت و حنای مذهبیون رنگ باخت و مبارزات مردم شکیل تر شد. همزمان مردم را رجوع دادیم به مستندات تاریخی و اسناد غیر قابل انکاری از خدمتگزار بودن پهلوی که روی اینترنت در دسترس بود و نتیجه این شد که ملت به یاوه گویی‌ها و شایعه افکنی‌های مزدوران بر علیه پهلوی آگاه شدند و مهر شاهزاده در دل، خواستار بازگشت پهلوی شدند. امروز، نه فقط در این سایت، بلکه در هر کجا که نامی از پهلوی آورده میشود، ابراز احساسات مردم غیر قابل انکار هست. از این بابت برای شما متاسفم که این ابراز قدردانی مردم نسبت به پهلوی را می‌بینید، اما میسوزید و کاری غیر از رجز خواندن از دستتان ساخته نیست!
    31
    30
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    محمدرضا نام آور - ژنو، سوییس
    پاینده باد پهلوی ❤
    16
    21
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    Sabokbalan سبکبالان. به ادم های بی جیزه و مواجب عقده ای هر ادرس و نشانی که از انها بدهی بدلیل نوکر صفت بودن فورا منکر میشوند . این بیمار روانی قوقولی قو حدود 10 سال یا بیشتر در همین سایت ایرانیان یوکی که دارای اطاقهای چت و مذاکره بود با نام های مختلف شبیه لاک پشت ها گاها که رنگ اقتاب را می دید سرش را از اب در میاورد و انگاه مجددا در لاک خودش فرو میرفت . این لاک پشت چند ریسته یک برنامه مسخره تلویزیونی هم داشت و دارد که فعلا بدلیل تداشتن نفس صحبت کردن انرا هم نمیتواند خوب اجرا کند و دائما از ارشیو برنامه ها را ادامه میدهدو ان چیزی که ممکن است نفس این را بانتها برساند وجود حوان نازنین شاهزاده پهلوی است که این نوکران بی جیره دو مواجب را بمرگ نزدیک میکند. این فرد بسیار عقده ای صدای رسای مردم ایران را نمی شنود. این کور دلان عقب مانده بدلیل عقده حقارت قامت رسای نوه رضا شاه بزرگ و فرزند اریامهر ایرانیان را نمی بینند . خواست مردم ایران برایضان مهم نیست. مهم ان است که جیره و مواجب خودشان را از اربابان دریافت کنند و فقط فک بجبانند/ مرگ کوردلان نردیک است
    30
    29
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    قوقولی قو . ابادان. انچه مرگ شما کوردلان را نزدیک میکند صدای رسای مردم ایران است که فریاد میکشند شاهزاده کجایی . شاهزاده چرا نمی ایی. شما نوکران بیگانه اجنبی پرست عقب مانده صدای این مردم برایتان مهم نیست . مهم ان است که خدمت بیگانه کنید . شما بیگانه پرستان عقب مانده صدای این زنان و مردان ایرانی را نمی شنوید . شما ها کورید . شما ها کرید . مرگ شما ها نردیک است
    30
    29
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::جنابِ سروان - مونرآل، کانادا::]. به به جناب دربان ، رسیدن بخیر . خدایش نگرانت بودم ، گفتم شاید مثل چکمه با سردار کتلت بودی و الان تبدیل به دمپایی شده ای ، البته تو هر مسجدی به دمپایی صاف کن مانند شما نیازه ، التماس و دعا
    11
    19
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان
    دزد کت و شلواری و کراواتی با پشمالوی عمامه پوش هیچ فرقی ندارد.دولت ارث پدری نیست و باید با رای مردم انتخاب یا برکنار شود.جمهوری تنها گزینه منطقی است.
    11
    21
    جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Geelongcats - سیدنی، استرالیا
    خدا رحمت کند. خیلی به ایران خدمت کرد. البته اشتباه هم کرد. در مجموع خیلی خوب بود. حیف.
    3
    6
    شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    [::جنابِ سروان - مونرآل، کانادا::]. تو بیست ساله با درجه سروانی داری تو این سایت چرندیات مینویسی درصورتیکه همه چاقوکشها و ....... و پا اندازها و بقیه رفقات سرتیپ و سرلشکر شده اند به جای اینکه هندونه زیر بغل .....مثل خودت بگذاری برو بفکر درجه باش، اگر خواستی خودم واست درجه میگذارم
    7
    8
    شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    gooloo ابادان و سایر نوکران بی جیره و مواجب . چرا صدایتان در نمی اید . چرا خفه خون گرفتید . چرا لال شدید . از صدای رسای جوانان دشت ازادگان ترسیدید . از راهپیمایی نوجوانان بوشهری خجالت کشیدید . پس مرگ بر تمام نوکران بیگانه
    20
    19
    شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. سلام عزیز ! خوشحالم که برگشتی, کامنتها ی عالی مینوشتی حیف شد که رفتی. امیدوارم دیگر ناپدید نشوی. عزیز امیدوارم که حالت خوب باشه.کامنت هات مثل همیشه, نکته سنج, به جا, پرمعنی و خواندنی! چه میشود کرد؟ درست میگی, در هنوز هم به همان پاشنه میچرخد. هنوز هم ما باید چماق دیکتاتورها را مقایسه کنیم. دوست دانایی دارم که یک جنبه دیگر را مطرح کرد: کاری به شاه ندارم, ولی موضوع نوستالژی هم هست . تو گویی اگر پهلوی برگردد این دوستان دوباره میشوند بیست و پنج ساله! شرایط هم میشود مثل پنجاه سال پیش! دوباره بساط را میچینیم با ماشین پیکان و جشنهای همایونی, دست بوسی, پا بوسی, ساواک هم راه میافتد و بگیر بگیر مخالفان. خلاصه روز از نو روزی از نو! به هر حال هموطن عزیز خیلی خوشحال شدم! بنویس تا بخوانیم و یاد بگیریم! .
    18
    23
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    میرزا طالع بین! تو هنوز نشستی منتظر جواب؟ برو بگیر بخواب اینقدر فشار به خودت نیار ......! این خزعبلاتی که از خودت در میکنی اصلا خودت هم میفهمی چی مینویسی که تازه انتظار جواب هم داری؟ مجبورت کردند با اون سواد نداشته و اون طرز نگارش خودت را مسخره خاص و عام کنی؟ یک مشت صغرا کبرا بهم میبافی که چی بشه؟ راهپیماهی اینجا به تو چه؟ تو که شب و روز اینجا دستت به پاچه اعلیحضرت بنده و یک لحظه هم از .....غافل نمیشی تو چرا ذوق میکنی؟ تو اینقدر شوتی که اسم رفیق خودت هم بعد از یک عمر بلد نیستی و بهش میگی سبکبالان هاها فقط به من بگو چی میزنی که اینطور توهم میرنی و خودت را اینطور در دشت شقایق رها میکنی! بگو تا زودتر یک دکتر خوب بهت معرفی بکنم قبل از اینکه بیماریت بیشتر از این عود نکرده و مرا قاتل بروسلی هم معرفی نکردی! طالع بین بنال ولی کمتر بمال
    19
    22
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. این را برات می نویسم چون میدانم شما و اشخاصی مثل شما در این سایت هستند که پیش خودشان خیلی دم از شرافت و وطن پرستی میزنند ولی فقط باعث تفرقه و نفاق بین ایرانی ها میشوند! وقت ندارم و حوصله حرفهای تکراری هم ندارم خلاصه میگم. جا داره وقتی به یکی تهمت میزنی و وصله میچسبانی ولی یک کامنت هم ازش در رابطه با دفاع از این رژیم پیدا نمیکنی و سوابق مبارزه اش با همین رژیم آخوندی از چشم خیلی ها پنهان نیست خجالت میکشیدی و شهامت می داشتی حرف خودت را پس می گرفتی و عذرخواهی میکردی! همانور که من همیشه حرف حق را زدم و حتی سر وقتش هم از کارهای خوب پهلوی دفاع هم کردم و نه به سماجت و لجباری برای اهداف خودتان و مجیزخوانی از خاندان پهلوی فقط به دیگران انگ بچسبانید و با کمال وقاحت هم مسئولیت حرفهای خود را نپذیرید. تا زمانی که ما یاد نگیریم مسئول حرفها و کارهایمان هستیم هیچ چیزی درست نمیشود همان میشود که بی مسئولیت در خیایان را میوفتیم و شعار مرگ بر شاه میگوییم یا شعار مرگ بر آمریکا و یا شعار مرگ بر هموطن خود! وطن خوب از خود ما شروع میشود فرهنگ درست!
    14
    20
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    این روش شما که هر کس از ما نیست و مثل ما فکر نمیکند پس دشمن ماست و باید بهر وسیله ای تخریبش کنیم همان اشتباهی است که شاه کرد و چویش را هم خورد, این رژیم آخوندها هم بدتر از آن کرده و میکند و چوبش را هم خواهد خورد, شما هم با همین روش جز تفرقه بین ایرانی ها کاری دیگر نمیکنید و مطمئن باشید جز اینکه طول عمر این رژیم را با این کارهاتون بیشتر میکنید هیچ چیز دیگری حاصلتون نمیشود و شما هم چوبش را خواهید خورد! فقط به ایران فکر کنید و نجات این ملت و نسل سوخته آینده, وگرنه دیکتاتورها می آیند و میروند و فقط روسیاهیشون به زغال باقی می ماند! فقط به آزادی فکر کنید آزادی از چنگال دیکتاتورها از هر نوعش! هموطن عزیز دیکتاتور و تصمیم یک نفر برای همه دیگر مال زمان ما و زمان حال نیست دوره آن به سر آمده ما باید با زمان پیش برویم و از بین مردم هر زمانی بهترین را برگزینیم البته شرط اول آن آزادی است! آزادی به معنای واقعی کلمه, و نه انگ و وصله چسباندن به دیگران! این قدم اول ماست تحمل افکار دیگران و آزادی همه گان! پس زنده باد آزادی, زنده باد ایرانی آزاد و آباد. یا حق بدرود
    17
    23
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. سلام و عرض ادب احمد جان, از لطف و عنایت شما هموطن عزیزم سپاسگزارم بنده کوچکتر از آن هستم که به شما چیزی بتوانم یاد بدهم شما بسیار لطف دارید بزرگوار. این نوشته های پراکنده فقط درد دلها و غصه های مشترک ما ایرانی هاست که البته تمامی ندارند ولی متاسفانه بخاطر کمبود وقت و شرایط خاص خودم در چند سال اخیر کمتر و کمتر شدند البته بی ثباتی و محیط متشنج کننده در اینجا هم بی تاثیر نبوده و پس از سالیان مدید و طولانی نظرات بنده که همه قایل رویت دوستان هستند مشاهده میفرمایید که چقدر به ببده لطف دارند و هنوز هم همان سیستم وصله چسباندن ادامه دارد و انرژی انسان متاسفانه به هرز میرود. احمد جان مشکلات ما بیشمارند و روز به روز هم فقط بیشتر میشوند! ما نه فقط یک کشور دیکتاتور زده هستیم و جز این چیزی دیگر نمیشناسیم بلکه گرفتار یک مشت دیکتاتورپرست هم هستیم چه از اون نوعش که اگر اسم بیاری با صدتا آی دی بهت حمله میشه و منفی بارانت میکنند, چه این نوع آخوندیش که تا حرف بزنی به صلابه ات میکشند.
    17
    20
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. شما یک جایی داری بیراه میروی، اول اینکه 50 سال پیش اکثر کشورها دیکتاتوری بود و کشورهای اروپای غربی هم از ترس شوروی بدون اجازه آمریکا آب نمیخوردند دوما محمد رضا شاه در شروع سلطنتش دیکتاتور نبود اگر تاریخ رو بخوانی از سال 1320 تا 1332 احزاب و مطبوعات آزاد داشتیم ولی همین توده ای ها و افراطیون مذهبی کارهایی کردند که شاه مجبور شد در خیلی از احزاب و روزنامه ها رو ببنده مثلاً کجای دنیا میبینی یک گروه راه بیافته و سه تا نخست وزیر رو ترور کنه و به خود شاه هم سوقصد کنه و حکومت بی تفاوت بمونه؟ یا حزبی مثل توده علنا طرفداری یک کشور بیگانه رو بکنه و آن کشور بیگانه هم از نفوذ آن در کشور بهره ببره؟ مردم ایران نه سواد داشتند و نه آگاهی کافی در این زمینه ها الآن هم همینطوره فرقی نکرده، شاه میدانست تا مردم باسواد و مطلع نشوند اجنبی ها در پناه آزادی از سادگی و نیاز آنها سواستفاده میکنند برای همین بود که محدودیت ایجاد کرد.
    12
    4
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    قوقولی قو . برو این صدا های رسای جوانان و حتی نوجوانان دشت ازادگان را ببین و شرم کن . برو ان گوش کر و خیانت کار خودت را باز کن و از این همه راهپیمایی های صمیمانه مردم بوشهر و کل خوزستان عبرت بگیر و خجالت بکش. برو ان گوش کر و چشم نا بینای خودت را باز کن و ببین این نوجوانان چه کسی را صدا میکنند . برو از ان لاک لاک پشتی خودت بیرون بیا و ببین که این مردم و این جوانان و این نوجوانان چه کسی را صدا میکنند . ای کور دلان . ای نوکران بی جیره مواجب . ای بدبخت های سیه روز . ای .....که نوکری بیگانه از افتخارات ابا اجدادی شماست . ای کور دل که چهره کریه تو شبیه شتر های صحرای تازیان است. ای کور دلان سیه روز خوب گوش کنید که این مردم تحت ستم چه کسی را صدا میکنند .شرم بر شما نوکران بیگانه باد شرم
    15
    14
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    قوقولی قو.ان برنامه اب زرشکی تلویزیونی تو هم کاری از پیش نبرد و نمی برد . این مردم زنده و هوشیار ایران بدرستی فهمیده اند که شما برای سیر کردن شکم گرسنه خودتان یک عمر بملت دروغ گفتید . یک عمر بکشور خیانت کردید . مردم هوشیار این سر زمین خیانت های شما را فراموش نخواهند . مردم هوشیار این سر زمین شما خیانت پیشگان را نخواهند بخشید . روز نابودی شما نوکران بی جیره و مواجب بیگانه نزدیک است. کمی تحمل داشته باش. مردم خیانت های شما را فراموش نخواهند کرد و شما ها را نمی بخشند
    15
    14
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. عزیزجان ما غیر از حکومتهای استبدادی و دیکتاتوری مشکل اصلیمون این است که در افکارمان و درونمان هم یک دیکتاتور وجود دارد که حکم صادر میکند و این دقیقا همان چیزی است که اگر موفق به سرنگونی دیکتاتوری هم بشویم بعد از مدتی آش همان آش و کاسه هم همان کاسه فقط مقدار روغن روی آش فرق کرده! بارها گفتم ما باید یاد بگیریم از خودمان شروع کنیم و اول فرهنگ درست را یاد بگیریم و به فرزندانمان هم یاد دهیم تا شاید نسل آینده و حتی شاید تازه چند نسل آینده به چیزی برسیم که الان دنبالش هستیم. متاسفانه اکثرا فکر میکنند یک شب میشود به آن رسید به همین خاطر روز به روز هم بدتر و بدتر میشویم. این استبداد و دیکتاتور درون ما به مانند یک غده سرطانی است که تا کنون پیروز بوده و ما را روز به روز ضعیفتر و نحیفتر کرده و اگر بخواهیم با آن بجنگیم نیاز به برنامه ریزی درست از جمله فرهنگ سازی, هماهنگی, اتحاد و همبستگی و از همه مهم تر هدفمند! اکثر ما ایرانی ها حتی نمیدانیم چه میخواهیم چه برسد به اینکه چگونه به آن برسیم!!!
    17
    21
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    قوقولی قو . تو و امثال خائنینی مانند تو در مقابل غرش صدا های جوانان و نوجوانان این کشور چه پاسخی داری که باید بدهی. تو پاسخ منطقی در مقابل این راهپیمایی های شبانه روزی انها مطلبی نداری جز انکه همانند 42 سال گذشته فقط فک جنبانی کنی. تو و امثال خائنینی همانند تو هیچ پاسخی در مقابل این غرش های برق اسای مردم بتنگ امده از دزدی و خیانت و دروغ حرفی برای گفتن نداری . جز اینکه همانند شتر فک جنبانی کنی
    16
    15
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. هموطن عزیزم امیدوارم که این صدماتی که به ما وارد شده و کشور را به لبه پرتگاه برده ما را بالاخره بیدار کند و بفهمیم که مسائل و منافع شخصی به مسائل و منافع ملی ارجعیت ندارد و اگر وطن آزاد و آباد باشد و همه در آن سهیم باشیم ما و فرزندان ما هم در آینده از این قضیه سود میبریم و منافع شخصی هم در یک کشور با ثبات بهتر حفظ میشود! احمد عزیز حرف برای گفتن بسیار است متاسفانه وقت اندک! مراقب خودت باش دوست عزیزم خوشحال شدم از دیدنت امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی عزیز. به امید فهم و درک درست از وطن پرستی برای عده ای از هموطنان و به امید ایرانی آزاد و آباد
    18
    23
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    در این خاک زرخیز ایران زمین / نبودند جز مردمی پاک دین / همه دینشان مردی و داد بود / وز آن کشور آزاد و آباد بود / چو مهر و وفا بود خود کیششان / گنه بود آزار کس پیششان / همه بنده ناب یزدان پاک / همه دل پر از مهر این آب و خاک / پدر در پدر آریایی نژاد / ز پشت فریدون نیکو نهاد / گدایی در این بوم و بر ننگ بود / بزرگی به مردی و فرهنگ بود / که شد مهر میهن فراموش ما / کجا رفت آن دانش و هوش ما / کز آن سوخت جان و دل دوستان / که انداخت آتش در این بوستان / خرد را فکندیم این سان زکار / چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟
    18
    21
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    کجا رفت آیین دیرین ما؟ / نبود این چنین کشور و دین ما / همه جای مردان آزاد بود / به یزدان که این کشور آباد بود / کشاورز خود خانه و مرز داشت / در این کشور آزادگی ارز داشت / گرامی بد آنکس که بودی دلیر / گرانمایه بود آنکه بودی دبیر / نه بیگانه جایی در این خانه داشت / نه دشمن دراین بوم و بر لانه داشت / از آنروز دشمن بما چیره گشت / که ما را روان و خرد تیره گشت
    16
    21
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    از آنروز این خانه ویرانه شد / که نان آورش مرد بیگانه شد / چو ناکس به ده کدخدایی کند / کشاورز باید گدایی کند / به یزدان که گر ما خرد داشتیم / کجا این سر انجام بد داشتیم / بسوزد در آتش گرت جان و تن / به از زندگی کردن و زیستن / اگر مایه زندگی بندگی است / دو صد بار مردن به از زندگی است / بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم / برون سر از این بار ننگ آوریم
    18
    21
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. خاطره ای یادم آمد. چند سال پیش با یک خانوم مسن سوئدی که فعال سیاسی بود گپ میزدم. گفتم جالب است که من در فرهنگ سیاسی شما هرگز ندیدم کسی رقیب یا مخالف سیاسی خودش را "خائن" خطاب کند. در حالی که ما این کلمه را مثل پاره آجر به سر و کله هم میکوبیم و همدیگر را خائن خطاب میکنیم. با تعجب من را نگاه کرد و گفت: "خوب خیانت جرم است, اگر من به کسی خائن گفتم باید ثابت کنم, وگرنه خودم مجرم هستم چون تهمت زدم. درست مثل اینکه کسی را به دزدی یا قتل متهم کنم". هموطن عزیز حرفهایت مثل همیشه سنجیده است, ما راه درازی در پیش داریم!.
    9
    19
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. سلام قولو جان از دیدن یاران قدیمی سایت خوشحال می شویم این سلطنت طلبان هنوز هم به بولی کردن ادامه می دهند که یا شما باید طرفدار جمهوری اسلامی باشید یا پهلوی نمی توانید مخالف هر دو باشید حرف ما هم خیلی ساده است ما مخالف دیکتاتوری هستیم چه عمامه ای چه کرواتی
    7
    14
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    cobalt3 - کرج، ایران
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. سلام قولو جان ، بنده شخصا قربون عقل آخر دونفر بشم یکی مسلمون و اون یکی مستبد
    6
    12
    یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::cobalt3 - کرج، ایران::] [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::] [::Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد::]. با سلام به شما یاران قدیمی‌ و آزادیخواه، وجود شما موجب قوت قلب من و مایه افتخار ایران فرداست. ایران به شما عزیزان نیاز دارد اینکه وابستگی ندارید آزاد فکر می‌کنید و آزاد عمل می‌کنید و آزاد هستید بزرگترین موهبت بشر و یزدان پاک است. من هم به یاری خدا اگر از این سفر هم بسلامت و موفق بازگشتم حتما باز هم در کنارتان خواهم بود و امیدوارم جای سر و کله زدن با دیکتاتور و دیکتاتور پرست روز آزادی ایران را بزودی همگی با اشک شوق جشن بگیریم و به دنیا نشان بدهیم که ما ایرانی‌‌ها اگر کنار هم باشیم هر کاری را میتوانیم انجام بدهیم. فعلا و در حال حاضر باید همه اختلافات را کنار بگذارند و یک صدا در برابر آخوند و دیکتاتوری حال حاضر متحد شد و بعد از قدرت انداختن این دین فروشان همه با هم دست در دست هم ایران را دوباره آباد کنیم و این فرصت را به بچه‌ها ایران و کودکان امروز بدهیم که ما توانستیم و اشتباه سال ۵۷ را جبران کردیم و فردای ایران فردای روشن است و این فقط با کنار گذاشتن اختلافات و اتحاد همه افکار میسر است.
    14
    17
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    ما به همه دنیا ثابت می‌کنیم که ایرانی‌ میتواند همچون ققنوس دوباره از خاکستر خود متولد شود همانطور که زمان مشروطه و سال ۵۷ توانستیم ۲ دیکتاتوری را ساقط کنیم الان هم میتوانیم دکان آخوندها را برای همیشه جمع کنیم و به زباله دان تاریخ بسپاریم! ولی‌ این بار با درایت و نه با احساسات! با عقل و منطق و از همه نیروها و همه افکار هم کمک میگیریم چون فردای ایران مال همه است از هر قوم و رنگی‌، از هر دین و مذهبی‌, و هر نوع حزب و مسلکی، چون کسی‌ قرار نیست به کسی‌ حکومت کند! در فردای ایران ما دین از سیاست جداست و هیچ آقا بالا سری قرار نیست به ما امر و نهی کند و مردم را جلوی خود مردم قرار دهد و مسئولیت پذیر هم نباشد بلکه این مردم خود در انتخابات آزاد تعیین میکنند چه کسانی‌ خدمتگزارانشان باشند. برای رسیدن به این اهداف باید ۳ چیز را مدام متن نظر داشت: ۱، ایران و منافع کشور حرف اول را میزند. ۲. احترام به عقاید دیگران و اجازه تشکیل هر نوع حزبی تا زمانی‌ که منجرب به خطر برای کشور و گروه دیگری نشود. ۳. هر کس هر پست و مقامی داشت باید جوابگو و مسئولیت پذیر باشد.
    14
    16
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    با وجود یارانی چون شما همه چیز امکان پذیر است و ایران به شما یاران آزادیخواه و نیک اندیش افتخار می‌کند. بیایید برای کودکان ایران, برای نسل آینده کشور و برای تاریخ کهن این سرزمین بکوشیم و اول به خودمان و بعد به دنیا ثابت کنیم که ما ایرانی ها میتوانیم!!! به امید ایرانی‌ آزاد و آباد، به امید رهایی از چنگال دیکتاتور و به امید آزادی
    13
    15
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    Ahmad 1345 سوئد. دوست عزیز .مطلب جالبی مبنی بر خیانت بیان کردی این فرد قو قو لی قو نزدیک به 30 سال است از شاهی صحبت میکند که 42 سال است برحمت خدا رقته و امروزه 80 ملیون ایرانی میگویند روحت شاد. این قوقولی قو یا باید دیوانه باشد و یا مامویت دارد چهره انسانی که مورد حرمت ایرانیان است تخریب کند و در طول این زمان این نوکران بیگانه سعی فراوان نمودند و چون هیچ .....نکردند باز خجالت نمیکشند و هنوز فک جنبانی میکنند .این فرد از دموکراسی میگوید در خالیکه معنی دموکراسی را نمیداند. در کشوری که 50 در صد ان بیسواد بودند هر کس اجازه داشت هر کاری که خارج از قانون نباشد انجام دهد و هیچگاه هم مورد توهین شلاق خوردن قرار نگرفت.فردی اگر مذهبی بود با بهترین شکل ممکن بزیارت مکه میرفت و اگر اهل می و نی هم بود هیچگاه از ان سلب حیثیت نمیشد . و همینطور ال اخر. در سیستم قبل نوع زندگی همین بود که می ینید حال پس از 40 سال که شرکت های خارجی اب کشور ما را برای کویت میبرند و 90 در صد در امد این اب هم مال انشرکت هاست این فرد کور دل بیگانه پرست حرفی نمیزند ولی از شاهی میگوید که 42 سال نیست.حال قضاوت کنید استناد
    12
    11
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    این فرد خاین به شاهنامه فردوسی فقط یک مغلطه از طرف این شیاد .نوکر صفت بیگانه است.ایا ان نوجوان 12 ساله دشت ازادگان که از بی ابی در نیمه های شب راهپیمایی میکند مورد احترام است یا این فرد عقب مانده که 42 سال فقط حرف هایی از حلقوم ان خارج شده که مورد نفرت مردم ایران است.ما کاری به شاه و شیخ نداریم . ما فقط تاریخ خوان هستیم و این تاریخ است که بان نوجوان شادگانی گفته که پدر و پدر بزرگ تو در فقر فرهنگی و اقتصادی بودند و یک پدر و پسری با هر زحمت و بدبختی این کشور را بجایی رسانیده بودند که از شلاق خبری نبود و از توهین و زندان و فرار مغز ها و پناهندگی خبری نبود و با تمام مشکلات و فقر و بیچارگی که وجود داشت کشور انها از سال 42 و بعد ها ازسال 50 بدلیل فروش نفت صاحب یک رفاه نسبی شده بودند که دشمنان این کشور که همانا اخوند های جیره خوار بیگانه بودند باین کشور هجوم اورده و امروزه تو نوجوان با پای برهنه در ساعت 12 شب و در دل گرما برای احقاق حق راهپیمایی میکنی و این نوکران بی جیره و مواجب هم بجای همراهی با شما ها با اخوند ها همراهی میکنند و چهره ....خود را در پشت پرده پنهان میکنند. اما مرگ این نا
    11
    10
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. گرامی, عموما من وارد حرفهای شخصی نمیشوم. ولی نظرم را مینویسم: من آشنایی شخصی با کسی در این سایت ندارم. ولی عباراتی که شما به کار میبریدشاید برازنده هیچ کسی نیست (مثل خائن , شیاد .نوکر صفت فرد عقب مانده و و و ). خیانت برای من قبل از اینکه یک درک سیاسی باشد یک مفهوم حقوقی است. به کسی میشود گفت که تو اشتباه میکنی. هیچ بحثی اینجا نداریم, بسیار هم خوب است و سبب فرهیختگی و یادگیری میشود. ولی خیانت در یک مرجع قضایی مصلح باید ثابت شود تا بتوان کسی را بدان محکوم کرد. نمیشود گفت هر کس با من هم عقیده نیست خائن هست و همدست ملاها! و اما در مورد حکومت پهلوی: من منکر نیستم که در ان دوران کارهای نیکی هم انجام شد. بهداشت, اموزش, ساخت راه و غیره. در ان زمان کسی به مدل مو ی سر مردم یا لباس پوشیدن کاری نداشت. این ها هم خوب بودند. ولی مخالفت سر این چیزها نبود. کسی در خیابان داد نمیزد مرگ بر پل یا راه آهن سازی! اصل مطلب یک کلمه است: آزادی! .
    3
    17
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. کسی از پهلوی بخاطر اینکه راه آهن کشیدند یا ساختمان ساختند, انتقاد نکرده. اینها کارهای خوب و مثبتی بودند. کسی هم از جمهوری ملاها بخاطر اینترنت یا تلفن موبایل یا مترو انتقاد نکرده. اصل موضوع انتقاد مربوط به آزادی است و بس! سوالات اصلی اینها هستند: در زمان شاه ما چند روزنامه مستقل داشتیم؟ چند کانال تلویزیونی مستقل داشتیم؟ با کسی که منتقد حکومت و مشخصا شخص اعلیحضرت بود چگونه برخورد میشد؟ با زندانیان سیاسی چگونه برخورد میشد؟ کلن چرا زندانی سیاسی داشتیم؟ چند تا حزب مستقل سیاسی داشتیم؟ موضوع اینهاست نه ساختمان ساختن و پشه کشتن! خمینی وعده آزادی داد و نتیجه این شد . دوستان محترم سلطنتی از حالا وعده تخته و شلاق میدهند!.
    4
    15
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    جامعه باید ظرفیت قبول آزادی رو داشته باشه وگرنه یک مشت آدم بیسواد و خرافاتی که همیشه مورد سواستفاده بیگانگان بوده اند و هستند با آزادی چکار میتوانند بکنند؟ مردم باید باسواد بشوند و خرافات را کنار بگذارند آنوقت به مرور و در دراز مدت میشود به آنها آزادی سیاسی داد، زمان ناصرالدین شاه در جنوب تهران یک خط آهن بلژیکی ها راه انداختند مردم بهش میگفتند ماشین دودی این برای رفاه مردم بود ولی آخوندها تا حق حسابشون رو نگرفتند حلال نکردند استفاده از این وسیله رو همه اینها برمیگرده به نبود ظرفیت و نداشتن فهم درست و حسابی چون اگر این فهم بود انقلاب سال 57 به اینجا نمیکشید
    9
    1
    دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    قوقو لی قو. گوش کن .استناد به فرمایشات فردوسی بزرگ کار سعید خان قائم مقامی است که زندگی خودش را روی ان گذاشت و این وطن پرست عاشق در همان محل کارش جان بجان افرین تسلیم کرد. نه کار تو که برای پیشبرد مغلطه ها ی خود از ان استفاده میکنی. فک جنبانی نکن . فک ......را ببند
    9
    8
    ‌سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.