فرداد فرحزاد: پول خوب بدهند برای کیهان هم کار می‌کنم، منافع ملی ایران اصلا برایم مهم نیست

فرداد فرحزاد، مجری سابق رسانه بی‌بی‌سی فارسی و مجری فعلی تلویزیون اینترنشنال:
“پول خوب بدهند برای کیهان هم کار می‌کنم، منافع ملی ایران اصلا برایم مهم نیست.”
+346
رأی دهید
-64

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران

    درست میگه همه هم همین هستند ، مثل آقای حیاتی که وقتی خبر مرگ خمینی رو میداد زار میزد بعد میرفت خونه ابی رو گوش میداد
    19
    311
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    حمید اندیشه - لندن، انگلستان

    خب جناب فرحزاد از نظر اصول خبرنگاری درست میگن؛مساله اینجاست که کسی هست که بتونه حتی یه دونه رسانه "مستقل" نام ببره؟!!. بماند که جناب فرحزاد با گفتن برا کیهان هم کار میکنم آب پاکی ریخت تو دست سوال کننده!..
    20
    206
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    -xAdolf - اخن، آلمان

    متاسفانه ما داریم ۴۲ سال چوب امسال همین ادمها رو. می خوریم دبگه، این بابا چه فرقی با اوباش ج. ا می کنه اونها هم دارن بخاطر پول وطن فروشی می کنن ، اینجور ادمها بخاطر. منافع و. پول زن و. مادر خودشون رو هم می فروشن اینمه وطنه، مرتیکه اشغال این اصول خبرنگاری برای کشوری در وضعیت عادی صدق میکنه نه مثل کشور اشغال شده ای ما، در این شرایط به ادمای مثل تو. فقط خایًن میگن همین.
    23
    205
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    اینها که چنین سوالاتی از خبرنگارها می پرسند که هر خبرنگاری برای کشورهای خارجی کار کنن و پول دریافت کنن خیانت است به مملکت , پس به مسئولا" و رهبر نظام اخوندی ایران چه باید گفت که 42 سال است پول مردم ایران را به کشورهای خارجی مثل لبنان و سوریه و غیره میدهند هیچ بلکه جوانان ایران را هم به این کشورهای خارجی میفرستند تا در انته شوند چه باید گفت ؟ شاید هم اینهای که این چنین سوالاتی می پرسند از خبرنگارها که برای رسانه های خارجی کار میکنن خیانت میکنن یا از نیروهای نظام هستند یا اینکه حسود هستند !
    32
    60
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    این خبرنگار راست میگه منم بر همین عقیده ام کشور انسان جایی هست که در آنجا زندگی میکند بقول معروف خلایق هرچه لایق ملتی که نتواند سرنوشت خود را عوض کند همان بهتر که در استثمار چین و روس باشه قبلا از دوران خاندان پهلوی تحت استثمار روس انگلیس بودیم الان هم در استثمار چین و روسیه هستیک پس فرقی بحال ملت ندارد
    98
    55
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Reza9118 - شهرکرد، ایران

    مثلا فکر میکنید کاربرایی مثل مسافران از ترکیه، امیرپاور از کانادا (آره ارواح .....)، فاطمه زهرا از دانمارک و بقیه ماله کشانی که تو این سایت هستن یا کسایی مثل نگار مرتضوی یا تریتا پارسی و نسیم نوروزی و فرناز فصیحی و بقیه تو فضای مجازی ماله رژیم نامشروع جمهوری اسلامی رو میکشن، فی سبیل الله کار میکنن؟! مثلا وقیح السادات ذبیح پور یا اون بازجو خبرها تو بیست و سی یا حیاتی یا شریعتمداری تو روزنامه کیهان و فلان، اگه پول بیشتری بهشون بدن، نمیرن اسرائیل کار کنن؟! بنده پول که باشی، شرف رو میذاری زیر پات و هیچ چیز واست مهم نیست..
    17
    83
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    ایول زد به هدف ما هم داریم داد میزنیم این همه سال میگیم بابا این جماعت همه وطن فروش هستن و برای پول همه کاری میکنن کسی باورش نمیشد. بیش از 90 درصد مخالف های جمهوری اسلامی وطن فروش و برای پول کار میکنن و ایران ایرانی هیچ ارزشی براشون نداره، حالا بازم پدر این رو بیامرزه راستشو گفت.
    38
    68
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    حالا این مجری حرف راست بزنه که خبرنگار خبر رو میگه و به چیزی کار نداره و حقوق میگیره , خیلی بده !! ولی آزاده نامداری با ریا و دروغ حقوق بگیره , مردم ایران تازه یک چیزی هم بدهکار میشن که چرا نمیفهمین که مجبوره دروغ بگه !!
    35
    39
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    خبرنگاری با خبر سازی فرق میکند! اگر کسی به صورت حرفه ایی به انعکاس حقایق و گزارش واقعیت ها بپردازد، مهم نیست برای کجا کار میکند و از کدام نهاد حقوق میگیرد، ولی این یک حقیقت است که اکثر غریب به اتفاق بنگاههای خبری ، اگر آشکارا اقدام به دروغ و افترا نپردازند، اغلب به نشر اخبار گزینشی و جهت دار میپردازند، و در واقع ایفا نقش یک خبرنگار مستقل به صورت مطلق اگر محال نباشد، بسیار بسیار کمیاب است! حتی همینجا در دنیای مثلا آزاد!
    3
    35
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    اقای فرزاد شما اولی نبودی اخری هم نیستی ! وطن پرستی رو کی به ما یاد داده !؟ نگاه کنید خونه ایرانی ها پر از نشان چهار قل / ون یکاد / و ایا الله کرسی هستش ! اون بچه که بزرگ میشه تو اون خًونه بجای نمادهای ملی و پر افتخار ایرانی تمام نشانه های تازی های که حمله کردن و اجداد یکتا پرست ما رو کشتن میبنه !!! برای اینکه به ما یاد ندادن پدرانمان و تازه ما رو بردن بالای قبر تمام فرماندهان سپاه عرب که بچه پسر ها رو عقیم کردن شدن غلام حسن غلام علی غلام حسین ! همان فرماندهانی که با شعار برابری و برادری امدن و تا بقدرت رسیدن گردن زدن همان مرد و زن یکتا پرست رو که چرا خدای ما الله رو نمیپرستی ! درست مثله وعده جمهوری اسلامی خمینی تو همین سایت ببین نگاه کن چقدر هم قبله با عمام خامته ای و روحانی داریم !
    9
    59
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    [::varied - ریزه، ترکیه::]. خدا رو شکر آدمهایی که شما رو پروش دادن و دکتر و معلمی که شما رو نگهداری کردن مانند امثال پروفسورهایی مانند شما فکر نمیکنند وگر نه نسل آدم کنده میشد.
    6
    36
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران

    اینجور که معلومه به فرداد فرحزاد پول بدی ......رو هم میده!!خیلی عاشق پوله.چون رگ نداره و بچه ....نیست.فقط این بی رگ که میگه کیهان هم بهم پول بده اونجا خبر می خونم اگه یکی .....رو انگ سنگینی بزنه بازهم در ازای پول خبرشو میخونه؟!!!
    15
    49
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Benzi - لیدز، انگلستان

    حداقل یک امتیاز برای صداقتش بهش بدیم. بقیه مزدورا مثل نگار مرتضوی همش انکار می‌کنن.
    10
    49
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    دارا۲۰ - تهران، ایران

    شرف و وجدان چیزیست که هر کسی از آن بهره نمی برد. آدم بی شرف و بی وجدان ماکیاولیستی فکر میکند و برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای ولو فروش شرف خود استفاده می نماید. دور نیست روزی که همین فاحشه روحی روانی و خود فروخته بی شرافت در پیشگاه مردم ایران پس از سقوط حکومت فاسد و ننگین اسلامی به شکر قهوه ای خوری رو بیاورد اما دیگر دیر است.
    10
    48
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    حسام الدین ناشتا - ایران، ایران
    چند راس بسیجی ابله از دهات کوره برای آنها توسط جمهوری اشغالگر اسلامی کارآفرینی شده و مشغول لجن پراکنی و دهن گشادی هستند و دسته جمعی با هم پشت تلفن عر می زنند و حرف های بالامنبری را تکرار می کنند که چرا جوان هارا نا امید میکنی؟! حکومت آغای شما با گلوله در مغز جوانان گل کاشته آنوقت یک مجری حقوق بگیر آنسوی دنیا شده عامل ناامیدی جوانان ایرانی؟ شقاوت و حماقت و حقارت هم حدی دارد. آقای فرحزاد هم خوب آب پاکی روی دست ای اجنبی های ایران ستیز ریخت. الحق در کشوری که گوسپندانی همچون این جانوران کوپون بگیر بسیجی مشغول جفتک پراکنی هستند، مگر ملیتی هم باقی مانده که کی بخواهد ملی گرا باشد و منافع ملی را در نظر داشته باشد؟ باشد تا که این ویرانه سازان و مزدوران حکومت اسلامی زیرآوار خودساخته غرق گردند.
    16
    30
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    نتیجه انجام هر کاری برای تولید در آمد،خوشایند افراد با شخصیت نیست،مثلا ایا قوادی از نظر این افرادی که کار فرحزاد را تایید کردند خوب است؟!؟ جوامع بشری با این افراد نمی چرخد.
    7
    23
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Reza9118 - شهرکرد، ایران

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. خب 100 درصد ماله کش های جمهوری اسلامی مثل خودت وطن فروش هستن و پول تو خون مردم ایران میزنید و میخورید..بازم گلی به گوشه جمال مخالفان جمهوری اسلامی که مجیز یه جنایتکاری مثل خامنه ای رو نمیکنن..
    21
    42
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان

    شاید هم در تمام این مدت همزمان برای کیهان هم کار میکردی، کی میدونه؟ شما ها هیچ سرتون درست نیست!
    3
    36
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    اگر دیدید کسی کار کارمندی میکنه باید بدونید دقیقا همین موضوع تو ذهنش هستش. فرق نمیکنه کارمند دولت شاه بوده باشه یا دولت فاسد اسلامی هر دو تلاش میکنند کار و حقوقشون رو داشته باشند و نباید به ایشون خرده گرفت. شغل و کار ایشون خبر خوندن و اجرای برنامه است و براش فرق نمیکنه کیهان باشه یا بی بی سی ولی ما مردم فرق نمیکنه بسیجی یا غیر بسیجی انتظار داریم مثلا فلان مجری مخالف نظام باشه یا مخالف آمریکا یا شاه باشه و اینطوری برای خودمنون مرز دوست و دشمن درست کردیم در حالیکه باید بفهمیم که شغل افراد نباید ربطی به عقاید افراد داشته باشه.اگر یک حکومت سالم داشتیم عقاید و افکار و رای افراد محترم بود ولی وقتی حراستها و تفتیش عقاید میکنند تا کسی رو استخدام کنند وضعیت این میشه که فلان مجری بیست و سی مثلا مجبوره ریا کنه و شک نکنید بازنشسته که بشه چیزی شبیه حیاتی اتفاق میافته.ما مردم باید بفهمیم که چه کسی رهبر مخافان و لیدر سیاسی هستش و چه کسانی خبرخوان و مجری و هنرپیشه و خواننده هستند. الان ایشون داره میگه من کار حرفه ای میکنم و مبارز یا موافق نیستم ولی بحث جاسوسی و نامشخص بودن موقعیت افراد هم هست.
    4
    9
    ‌سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    درود بر جمهوری اسلامی که دهن این ایران ستیزان رو که برای اجنبی کار میکنن رو سرویس کرده . همه دشمنان ایران از مصی و فخر اور و .......از همین قماش هستند
    11
    4
    ‌چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران
    پس میتوان گفت حضرت والا هماننده هستند .که پول خوب بده من میک میزنم
    3
    8
    ‌چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه
    آدمهای بدون کاراکتر و شخصیت مستقل مثل این آقایی که خودش را در حد یک بوق پایین آورده که دست هر کسی باشه میتونه صداش را دربیاره بشرطی که دستمزدش را بده از خود فروشهایی که بخاطر احتیاج بدن خودشان را میفروشند هم بدتره ،تمام چند میلیون ایرانی آزادیخواه کارگر یا تحصیلکرده و روشنفکر که در زندان یا تبعید به سر میبرند اما سر به جلوی حکومت تبهکار اسلامی ملاها خم نکردند از جان و مال و عزیزان خود گذشتند و به وطن فروشان به هیچ قیمت آری نگفتند.شرم بر تو آقای فرحزاد که حتی از حامیان حکومت ملاها هم پست تری
    3
    5
    ‌پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    حرف راست را ایشان (فرداد فرحزاد) زده است. گوینده مرده شور است و فقط خبری را که به دستش میدهند می خواند. خبرنگار هم باشد شعاع عملیاتش از قبل تعیین شده و محدود است. تازه اگر هم چیزی بیابد خودش اختیار انتشار ندارد و موضوع به دست سردبیر میرسد و او هم با توجه به محدودیت ها و حیطه ی اختیاراتش و سیاست های اصلی تلویزیون قدرت تصمیم گیری دارد
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    بره خارج تغییری کنه مثل مردم انجا که کتابخانه دارن خونه هاشون، ولی این خونه اش چه ایران چه خارج اثری از کتابخانه نیست، اگه هم داشته باشه برای پز نه مطالعه.
    0
    0
    جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    حرف اشتباهی‌ هم نزده. پیشه و کسوت خبرنگاری یا ژورنالیسم همینه. حالا دیگه ذات فرداد فرحزاد خوب یا بده یه چیز دیگه است. یه نکته‌ای هم تو حرفاش هست و اون اینکه ایران اینترناشینال (که از طرف عربستان سعودی حمایت می‌شه) با کیهان فرقی نمیکنه. یه تحلیل گر یا یه منتقد کارش همینه: منعکس کردن یا آشکار کردن یه سری حقایق به مخاطبان. مصرف و نتیجه گیری از اون داده‌ها دیگه گردن خود مخاطب است. باز هم آفرین به او که حقیقتش رو گفت. همه اینا اول توی بی‌ بی‌ سی‌ آموزش میبینن بعدش فروخته میشن به باشگاه‌های دیگه. ولی‌ چند نفرشون حاضرن این حرف رو بزنن که کیهان و ایران اینترناشینال براشون فرقی نمیکنه؟ علی‌ جوانمردی به عنوان مثال حالا مثل اینکه کانال خبری خودش رو داره. حرفهای حالاش رو با زمانی‌ که برای خبرگزاری صدای آمریکا کار میکرد مقایسه کنید تا بفهمید. اینها مستقل نیستن. مقید هستن به خط سیاسی شبکه خبری. قراردادشون اینه. اما روح الله ززم به عنوان مثال با کسی‌ قررداد نداشت. مستقل بود.
    0
    0
    جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.