فیلم گفتگو با زن فریب خورده که جون دل را به امریکا برد! / سهیل سنگرزاده شکارچی زنان است

رکنا: سهیل سنگرزاده بلاگر معروف اینستاگرام که چند وقتی با تیکه های انگیزشی بر سر زبان ها افتاده، طبق اسنادی که به دستمان رسیده یک کلاهبردار از آب درآمده است.
در گام نخست بررسی های خبرنگار رکنا مشخص شد، سهیل سنگرزاده معروف به جون دل مبلغ 50 هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است. این خبر را ماریا یا همان مریم 50 ساله یکسال قبل به خبرنگار بخش پرورش اندام رکنا گفته بود.
سند کلاهبردار سهیل سنگر زاده از زنی در ملبون استرالیا
به گزارش اختصاصی رکنا، در ادامه با انتشار این خبر، اسنادی به دستمان رسیده که مشخص شد جون دل در 5 فقره مبالغ 50 هزار دلار از این خانم کلاهبرداری کرده که 250 هزار دلار می شود. پس از انتشار این مطلب شخصی که از سهیل سنگرزاده و اطرافیانش ضربه وحشتناکی خورده بود با رکنا تماس گرفت و تمام این مطالب را تایید کرد و قول داد در ادامه دست به افشاگری های بیشتری خواهد زد. او گفت سهیل سنگرزاده اصلا آن چیزی که فکرش را می کنید نیست.

جالب است بدانید شخصی که به قول خودش ریشه هایش درد را لمس کرده یک کلاهبردار به تمام معنا است. گردنبندی که در کلیپ هایش دیده می شود و نماد این کلاهبردار هم است برای زنی به نام پریسا . ح است که همراه 350 هزار دلار توسط جون دل به سرقت رفته است.

یکی دیگر از قربانیان سهیل سنگرزاده به رکنا گفت که از این آدم و آشنایانش طوری ضربه خوردم که هنوز توانم ایستادن ندارم. به دلایلی که از گفتم آن معذوریم این شخص حاضر نشد جزییاتی بیشتری از این ماجرا در اختیار رکنا بگذارد.

اینطور که به نظر می رسد تعداد شاکی های جون دل خیلی بیشتر این ها است. هم رشته های سهیل سنگرزاده تایید کردند که در اوایل دهه نود در بلوار فردوس تهران پس از ارتباط با زن ها کلاهبرداری های خود را شروع کرده و اقدام های خود را تا  ملبورن استرالیا و کالیفرنیای آمریکا ادامه داده است.
نحوه آشنایی زن ایرانی مقیم امریکا با سهیل سنگر زاده
یکی از قربانیان شیادی های سهیل سنگرزاده که در خارج از ایران زندگی می کند در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می شناسم. او می گفت عاشقتم است اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می فرستادم اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید.
جون دل مرد بی مسئولیتی است
وی گفت: این رفتارها برای سهیل مثل تفریح است. برای اینکه برعکس شخصیتی که دارد خود را خوب مقابل مردم نشان دهد. اما در عمل این آدمی که نشان می دهد نیست. من سهیل را به خوبی می شناسم. سهیل کاملا آدم بی مسئولیتی است.

این قربانی در آخر به کسانی که سهیل سنگر زاده را دنبال می کنند گفت: چرا مردم از شخص دیگری باید انرژی بگیرد مخصوصا کسی که اصلا آن چیزی که نشان می دهد نیست. سهیل به هیچکدام از این حرف هایی که می زند اعتقاد ندارد. متاسفم از اینکه مردم از کسی حمایت می کنند که در خارج از کشور و با پول حرام زندگی می کند. سهیل را خیلی گنده کردند و او هم به سوءاستفاده هایش از آدم های ساده ادامه می دهد. سهیل فقط درحد حرف است. او با فریب پایش را به آمریکا باز کرد. مردم باید واقع‌بین باشند و هرچیزی را که می شنوند باور نکنند. سهیل این الفاظ را فقط مقابل دوربین بیان می کند.
+34
رأی دهید
-55

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    همایون نروژ - اسلو، نروژ

    من نه این آدم رو میشناسم و نه اون خانوم رو . ولی هر حرفی که میزنیم با سند و مدرک باید باشه . توی این چهل و دو سال واقعاٌ دیگه کافیه هرچی که بی سند و مدرک به خورد ما دادن . به قول معروف بشنو و باور نکن . اگه میگی به من ربطی نداره پس چرا میایی این اراجیفو میگی . اگه میخوای افشا کنی سند رو کن .
    19
    75
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    کاملا مشخصه این یک دعوای زن و شوهری هستش. کلا زنهای ایرانی وقتی میخوان از جدا بشوند طرف رو یا معتاد میکنند یا کلی انگ دزدی و مشکلات اخلاقی می بندن به طرف. البته بعضی از مردهای زن نما هم همینطوری هستند. این حرفها شاید برای مردم داخل ایران مورد توجه باشه ولی کسی که تو آمریکا و کلا خارج از کشور باشه می فهمه دروغه. طبق معمول رسانه های سپاه هر کسی که شروع کنه به معروف شدن براش سریع مطلب درست میکنند. این یارو جون دل مگه تازه آمده تو اینستا که این خانوم مریم یادش آمده دزده؟ آخه کی میاد زنجیر گردن کلاهبرداری کنه؟اصلا اون خانومی که اینا میگن تو آمریکاست اگر راست میگه چرا شکایت نکرده؟اون خانومی که میگه تو استرالیاست پول رو قطعا با حساب بانکی فرستاده و با همون مدرک میتونه شکایت کنه و کاملا مشخصه یک جای کار می لنگه و فقط اتهامات احمقانه زنانه.
    23
    63
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    زنی که از راه دور گول این گوریل نیمه اورانگوتان رو بخور باید به 7 روش عربستان قبل اسلام زنده به گور بشه.
    37
    89
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    یکی از دوستان همینطوری با زنش آمده بود اینجا زنه دکتر بود این لیسانس زبان.چون خانوم لاتاری اقامت رو برنده شده بود و طبق قانون زن یا شوهر هر کدوم برنده بشوند دیگری رو میتونند بیارند و برای همین این خانوم مثل اینکه نمیخواسته شوهره رو بیاره و از اول برنامه داشته ولی مرده زده آمده و تو فرودگاه بازداشت میشه و زنگ میزنند خانوم که مدارک بیار و زنه مجبور شده که مدارک رو بیاره و خلاصه آقا آمده داخل. تا اینجا زیاد بد نبوده ولی زمانی اوضاع بهم میریزه که مرده با لیسانسش کار گیر میاره و زنه با دکتراش بیکاری بوده و با اینکه مرده خرج هم میکرد ولی خانوم کلا میخواسته درآمد طرف دستش باشه چون میگفته من آوردمت اینجا.خلاصه بداخلاقی و بهانه گیری و خانوم فکر میکرده هنوز گیرن کارت هستش اگر بتونه محکومیت برای مرده درست کنه میتونه اخراجش کنه برای همین چندبار با موهای درهم و برهم و گریه زنگ میزنه پلیس که منو زده و پلیس رفته بود سرکار طرف و بازداشتش کرده بود و با سکه دست و پاش رو کبود کرده بود و شکایت کرده بود که این منو زده و باید اخراج بشه.خلاصه انواع اتهامات که هیچکدوم ثابت نشد و مشخص بود دروغه.
    7
    50
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    اصلا شکارچی هم نباشه این حرفای انگیزشی بدون منطق بدرد نمی خوره. شاید هولاکویی یا کسی که با منطق و فلسفه این حرفا رو بزنه خوبه. وگرنه انگیزشی رو آزمندیان هم میداداتفاقا آزمندیان مثل این شکارچی هم نبود مردم هم میرفتن سر کلاسهاش، ولی انرژی کاذب می گرفتن مثلا جرات می کردن برن سراغ شرکتهای هرمی ، و زندگیشون رو باختن
    18
    12
    دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    stockholm - استکهلم، سوئد

    واقعا جای تعجب دارد زنی بخواد گول این چندش رو بخوره.اون ن حتما عزت نفس پائنی داره
    18
    63
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه

    والا به امام مجید بشخصه با اکراه زیر کلیپ این غول بیایانی با قیافه گولاخ و لحن زننده ای که داره پست میگذارم و جداً تعجب میکنم که اون خانم و یک عده دیگه چطور از یک همچین تیپی که شرارت از همه جاش میباره خوششون میاد ، اگر اینها قراره که الگوی جامعه ما باشند باید فاتحه اخلاق ملت ایران را خواند .
    8
    39
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند
    من شخصا هیچ شناختی به سهیل سنگرزاده ندارم ولی اینطور که متوجه شدم این آقا بالای دو میلیون فالوور داره واولین کسی که شروع به افشا گری کرد TVplus بود که همه میدونند که مستقیما تحت نظارت دستگاههای امنیتی چ.ا هدایت میشه(وحشت از توان خط دهی در بزنگاههای زمانی) !!من در این مورد درصد بالائی رو احتمال میدم که خراب کردن و یا محبوب نگهداشتن اشخاص در ج.ا کار خودشون باشه !!!چون بصورت عجیبی خراب کردن این شخص تو فضای مجازی توسط وابسته های چ.ا دنبال شد.
    5
    13
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    بردبار - بندر ماه شهر، ایران
    نوش جونش
    10
    7
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::paksan - ایران، ایران::]. متاسفانه چند وقت پیشا گفتم این رفتارا خیلی داره زیاد میشه. تو همین تورنتو خیلی از زنا هستن به خاطر مهریه گرفتن و اجبار مرد این کارا رو میکنن .چون اینجا مهریه اصلا قانونش نیست. مثلا زن بره پلیس بگه مرد مهریه مو نمیده پلیس میخنده. یه زمانی بود کسایی که خارج میومدن معتقد به زندگی تو خارج بودن. معتقد بودن زن و مرد و جامعه ی غربی ایده ال هست و برا همین خل و خوی این جامعه رو داشتن. مثلا مهریه رو اصلا ول میکردن. اما این ۱۰ سال گذشته اکثر کسایی که اومدن رفتارشون یه چیز عجیب شده. خب تو ایران قانونه طرف قانونی یه کاری میکنه. اما تو کانادا نه. طرف حتی میره خودزنی میکنه اتهام دروغ وارد میکنه تا شوهر رو مجبور کنه مهریه بده. و حتی یکی تعریف میکرد خانومه بچه شو زده زخمی کرده خون اومده بعد گفته شوهره زده. بچه اما حقیقتو گفته. حالا این هیچی اکثر خانوما از ازادی و حقوق برابر یه چیز اشتباه فهمیدن کلا. هم اون فرهنگ ایرانو میخوان هم اینجا رو. خیلیا اصلا کار نمیکنن شوهر خرجشو میده ماشین براش میخره. و تازه شوهر اعتراض کنه میگه اینجا حق با زنه.
    5
    13
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::همایون نروژ - اسلو، نروژ::]. نروژ فکر نکنم ایرانیای زیادی باشن. اما کانادا استرالیا امریکا زیاده. این چیزا عادیه. خود من یه زمانی میخواستم بیام کانادا. اون همه میگفتن مواظب باش. یعنی کسی از اشناهام یا دوستام نبود که نگه. حالا مواظب چی باشم؟ مواظب مثلا خلافکارا؟ مواظب ادم کشای کانادا؟ نه. مواظب هموطنا. اکثر این دوستام ساکن خارج بودن. چند وقت پیشا تو یه کامنت گفته بودم تو تورنتو شدیدا بین هموطنا این نوع کلاهبرداری و حقه برداری انجام میشه. طرف هزار دلار داده و طرف مقابل گردن نمیگیره. اصلا بیخیاله. اقا این هیچی. ما یه فرش خریدیم مثلا هزار دلار از یه هموطن. یه مغازه یه محل اونورتر اینو میداد ۲۵۰ دلار. طرف ۱۰۰ هزار دلار داده تو مغازه شریک بشه. حالا چون هموطنه سندی نگرفته. حالا بیا ثابت کن. تو همون کامنت گفتم اگه به کسی پولی قرض میدین ۱۰۰ دلار هزینه کن برو یه دفتر وکالت همه چی رو رسمی کن. ۲۰ دقیقه بیشتر طول نمیکشه. و چرا این رفتارا رو شاهدیم؟ چون میگیم عه هموطنه هرکی رو گول بزنه ما رو گول نمیزنه. اما حقیقت اینه طرف تو رو گول میزنه اما کانادایی رو نه. دلیلش ؟.
    1
    9
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::همایون نروژ - اسلو، نروژ::]. اون کانادایی ۵ هزار دلار قرض بده سندی چیزی میگیره. پس نمیشه گولش زد. تو مهاجری. نمیدونی. یا فرهنگت طوریه سند گرفتن رو یه فحش میدونی پس ۱۰۰ هزار دلار رو همینطوری میدی بدونه سند. پس تو رو گول میزنه اما ریسک نمیکنه اون کانادایی رو گول بزنه. تو مهاجری فرهنگت طوریه مثلا فرش رو بهت هزار دلار قالب کنه تو دلت میگی ولش کن هموطنه جهنم و ضرر و کاری نمیکنی. اما اون کانادایی حتی اگه دوست و همسایه ی این فرش فروش باشه فرش رو پس میاره میگه پولمو بده. ندادی میره یه سازمان کانسومر ساپورت و پدرت رو در میاره. پس به اون کانادایی نمیتونه فرش رو هزار دلار قالب کنه. به تو یا من میتونه. و جالب میدونی چیه؟ من فرشو پس ندادم. دقیقا همین رفتار رو داشتم. فحش دادم ناراحت شدم تو افکارم فحش دادم بهش. اما نرفتم پس بدم.
    1
    6
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    جالبه همه گفتن زنی که گول بخوره پس حقشه. اره خب. پس اونیکه کشته میشه حقشه. اونیکه ازش دزدی میشه حقشه. بین ملت به کجا رسیدن. یه زمان میگفتن بدترین جرم اونیه که قربانیت ضعیف ترین باشه. اما الان رو ببین این ملت میگه اگه ضعیفی و گول میخوری پس حقته. از ته دل ارزو میکنم این بلا سر تک تکتون بیاد.
    0
    15
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    من نمیدانم چرا همیشه این زنها هستند که فریب میخورند . فردی که در استرالیا زندگی میکنه و نمیدونه با 50 هزار دلار . یک طویله هم نمیتونی بخری چه رسد بسرمایه گذاری. وانگهی ان زنی که معنی و ارزش پول را نمیداند مشخص است برای بدست اوردن ان هم زحمت نکشیده.مسلما یا در ایران مهریه ای از یک جوان بدبختی گرفته و یا یک مرد مسن را بیک طریق کله پا کرده و از این قبیل پدر سوخته بازیهای پاره ای از اینگونه زنان که همه روزه در همین سایت رکنا نیوز شرح جنایات انها را میخوانید .اصلا ان زنی که اسیر یک چنین فرد شتر بانی میشه پس بهتر که کلاه گشاد سر ان کله کو چک بی مغزش بره. و مهمتر از همه زمانی که یک زن در بلاد کفر یک مردی را باید ضایع کند هزار و یک دلیل و بهانه دارد.
    1
    9
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    radski95 تورنتو/ نازنین . عزیز دل . بزرگوار گوش کن : تو ارزو نکن این بلا سر همه مردم بیاد . تو ارزو کن که زنان ما صاحب مقداری فکر بیشتر شوند و سعی کنند با پول زحمت کشیده خودشان زندگی را بگذرانند و اسیر دست شیادان و حقه بازان نشوند . من قول میدهم همین زنان که اسیر قیافه این مردک شتربان شده و 300 تا 400 هزار دلار بی زبان را باین مرتیکه داده اند اگر شوهر اینها 400 دلار پول مطالبه میکرد امکان نیست یک سنت را بدهند . اگر بمن بگویی ضد زن هستی باید بگویم تو خیلی بی انصافی.اگر بمن بگویی ضد رن هستی باید بگویم تو هم از ادراک اجتماعی کم داری. شما زنان یک نفر را بمن نشان بدهید که بهمین سادگی پول در اختیار پدر بچه های خودش بگذارد.امکان ندارد . ان زن فورا تب میکند . فورا سکته میزند . پس خدا پدر این مرتیکه لش شتربان (جون دل ) را بیامرزد
    2
    10
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. وقتی یک گسلی که شیار عمیقی درونش ایجاد شده برای ترمیم اون شیار به هر تپه خاکی دل میبنده این بهانه ای میشه که به اون تپه خاک اعتماد هم بکنه. ما یه رفیقی داشتیم میگفت منبع هر عشق و اعتماد به جنس مخالفی از محتویات شورت هست. آدما برای رسیدن به مقاصد جنسی و تمایلات و هیجانات جنسی بعضیاشون که فکر میکنن زرنگن شروع به مرام بازی زیادی میکنن تا مثلا طرف رو مال خودشون کنن. خوب معمولا هم جواب عکس میده. این خانوم هم دل شیار به تپه این نره گوریل سپرده و مرام و اعتماد به خرج داده. کاری که خیلی از زنها و مردها در هیجانات میکنن.
    4
    9
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    چی میشه گفت نه میشه این خانوم رو قضاوت کرد نه این اقا رو !!! ولی مهم این هست که شما حواست جمع باید باشه وگرنه دنیا گرگ و شغال زیاد داره !!! امیدوارم این اقا پول کسی رو بالا نکشیده باشه !!! ولی یک چیز هم هست طرف ۷۰ سال سنش میره زن ۳۰ ساله میگیره و بعد خانوم میرسه بعد اقامت میره مرد ۷۰ ساله میگه خیانت کرد بهم آمد اقامت گرفت رفت ! اخه یکی نیست بگه خیانت رو تو اول کردی که از موقعیت اجتماعی ات استفاده کردی و خانوم جوانی رو انتخاب کردی !!!! جایکه دخترت کوچکتر این خانوم هست
    0
    4
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. ۵ نوبت داده. ۲۵۰ هزار دلار.
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. ارزو نکردم سر همه بیاد. ارزو کردم سر کسایی که این اعتقاد رو داره بیاد. این حرف مثل اینه من زور دارم تو خیابون راه میرم تو رو میزنم میکشم. تو ضعیفی. پس حقته.
    3
    3
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. بحث این نیست چرا داده. بحث اینه گول زده. از احساسات طرف سوء استفاده کرده. این مرتیکه گفته عاشقتم تو عشقمی بهترین عشقمی تنها عشقمی بعدم از اون خانومه پول گرفته گفته بده. اصلا هدف این حرفا این بوده طرف پول بگیره. این اسمش کلاهبرداریه.
    1
    5
    ‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Nd_olya - کُپن، دانمارک
    خوب کرده پولتو خورده. نوش جانش بشود.
    3
    3
    ‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    Amirgheryou ایران . من ضمن تایید فرمایش شما باید اضافه کنم ما هر چه بدبختی میکشیم از این قوم و قبیله میکشیم. امیدوارم نظریات من را بحساب ضد زن نیاورید .جناب امیر خان موقعی که قیافه این جون دل را دیدم یاد ماجرای مهد علیا معروف افتادم که برای گرفتن پنچری خود امیر کبیر را بکشتن داد . کشور را به هرج و مرج کشید با جاسوس های روس و انگلیس به به و چه چه میزد چون زنان انها ذائقه این اکله را شناخته بودند . پس گرفتاری ما متغلق بامروز و دیروز نیست و ما هر چه گرفتاری میکشیم از مهد علیا های زمان میکشیم. این زنیکه برای اینکه میرزا اقاخان نوری جاسوس انگلیس پنچری انرا میگرفت همه چیز کشور را بباد داد . اره دوست عزیز
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    redsky 95 تورنتو . من قبول دارم که در 5 مرحله داده و هر دادن ان هم 50 هزار دلار هم اب میخورده . حالا اگر یک استاد دانشگاه یا یک محقق یا یک جوان علاقمند بکار نصف این مبلغ را برای چاپ کتاب های خود از این بانوی مکرمه منوره در خواست میکرد باور کنید امکان ان نبود . ان مرتیکه تنه لش شتر بان هم خوب میداند پاره ای از زنها از چه چیزی خوششان میاید .این تنه لش اولین کارش درست کردن هیکلش بود و بعد ارایش دادن مو هایش. و مهم تر از همه انتخاب این نام جون دل که زنها هلاک این حرف ها هستند. یک فرد که چنین گردبندی برای این شتر بان جون دل میخرد بمعنی این است که ان زنه شعور فکر کردن ندارد . اصلا نمیدانه 300 هزار دلار به چه نحوی بدست امده . خانم عزیز .300 هزار دلار که خواسته باشی بدست بیاوری پیر و مصب ادم در میاد .چنین پولی فقط از راه مهریه یا کله پا کردن یک فرد مسن پولدار ممکن است بدست بیاید . شما دقت کنید خبرنگار سئوال میکنه این زنه اصلا توجهی بحرف های ان نداره . یعنی مغز زنه کار نمیکنه تا بفهمه خبرنگار چه میگوید. خب از چنین فرد یا افرادی شما چه توقعی دارید
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    وانگهی کسی که این پول هنگفت را در اختیار چنین فردی میگذارد ارزش و اعتبار ان پول را نمیداند . برای این زنه مهم ان است که جون دل این را بجون میزنه. برای این زنه هیچ چیز دیگر مهم نیست . اینگونه زنان برای بدست اوردن جون دل ها همه چیز خودشان مثل شوهر . بچه .فامیل را حاضرند از دست بدهند که تا حالا سابقه هم داشته است . من در همین رکنا نیوز خواندم که زنی تمام موجودی شوهرش که بکار فروش پوست و روده بود از حساب ان خارج کرد و بیک مرد طلا فروش خوش تیپ که پنچری این زن را میگرفت داد. شوهره تو بوی گند پوست و روده کار میکنه تا خرج این زن را بدهد اما ان خانم اسیر بوی ادکلن ان طلا فروش زنجانی میشه .اینگونه زنان هستند که خانواده و فامیل را بکثافت میکشانند.باز تکرار میکنم اگر من را قردی ضد زن بدانی واقعا فرد بی انصافی هستی. ارزو میکنم که در تورنتو بشما ایام خوش بگذرد
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. راستش من اطلاعات چندانی از کارها و خصوصیات مهدعلیا ندارم. در سریالی هم که ساختن نمیتونستن به این موضوع بپردازن. اگر نوشته مستندی از رابطه اون با میرزاآقاخان هست که حتما این موضوع تاثیر داشته. اما فراموش نکن امیرکبیر فردی مذهبی و متعصب بوده. یه جورایی رفتار دیکتاتوری داشته. شاید این موضوع هم در دشمنی که باهاش داشتن تاثیر داشته. بطور مثال وقتی میفهمه ناصرالدین شاه به طاهره قره العین حس خوبی داره و اونم مروج مذهب بابیه بود مخفیانه میده خفش میکنن.
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    Amirgheryou تهران. کتابهای زیادی توسط افراد بنام در این زمینه که مهد علیا رفیق غار و یار میرزا اقاخان نوری بوده منشر کرده اند اما اثر گذار ترین انها دیدن سریال امیر کبیر است که فقط با دقت نظر میشود اینگونه مسائل را پی برد . برای مثال میگویم شما بقسمت اول این سریال در دقیقه تقزیبا اخر ان خواهید دید که میرزا اقاخان که وارد مذاکره با مهد علیا میشود . این زنیکه نا بکار چراغ سبز را با این کلمه نشان میدهد ( که هنوز وقت برای رسن بازی زیاذ است ) و یا در قسمت سوم سریال عباس میرزا با صدای بلند بمادر فاحشه خود میگوید ( که ما خبر هایی از رفتن تو در مکانهایی داریم) که این فاحشه خانم بمحض اینکه می بیند دستش باز شده مثل همه زنهای نابکار از حربه نام مادر استفاده میکند و انگاه انچنان کولی بازی و پدر سوخته بازی و رجاله بازی در میاورد که( اصطلاحا) تمام کاخ را سر خودش پیاده میکند. و از اینگونه اسناد های معتبر و مهمتر اینکه زن سفیر روس دائما در کاخ زندگی میکرده یعنی پانسیون شبانه روزی بوده .و مهمتر انکه می بینید که این فاحشه خانم فقط بخاله زنک بازی ها توجه داشته و اصلا کشور . سیاست. یا مردم مطرح نبودن
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    مذهبی بودن جناب امیر یک بحث دیگری است و افکار سازنده و قاطعیت این مرد بزرگ مطلب دیگری .من پیشنهاد میکنم که این سریال را دوباره ببینید انگاه خواهید دید که این زنیکه اکله چگونه کشور را بباد داد و یا اینکه امیر را بکشتن داد .باید با دید منصفانه و شرایط انروز زمان و مکان و همچنین جمع شدن یک مشت افراد رجاله و بیسواد و نوکر اجنبی را هم باید در نظر گرفت . امیر در ان کاخ تنها بود . شما عقده حقارت این زنیکه یا این فرد عقده ای را پس از مرگ شاه و برخورد با جنازه ان را ببینید انگاه خواهید فهمید که چرا پس از گذشت 200 سال افرادی مثل جون دل ها را داریم و چرا زنها 300 هزار دلار را راحت در اختیار این شتربان قرار میدهنذ
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    جناب امیر خان . ما نباید این مردان بزرگ ناریخ گشور مان را از یاد ببریم .همانطور که زنان کثیف را نباید فراموش کنیم. باید بگویم امیر کبیر نه تنها دیکتاتور نبود بلکه امیر یک مرد بمعنای واقعی کلام بود . دیکتاتور بکسی میگویند که قلب برای سازندگی و رفاه مردم نداشته باشد. دیکتاتور بکسی میگویند که احساس و عاطفه نداشنه باشد . دیکتاتور بکسی میگویند که از عاطفه انسانی گریزان باشد . امیر کبیر تنها انسانی بود که یک تنه با یک مشت رجاله لجن می جمگید .و جنگ او برای جیب خودش نبود .جنگ او فقط برای رفاه مردم و کوتاه کردن دست مفتخور ها بود . امیر کبیر بواقع امیر بود . روحش شاد .
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    جناب امیر خان . یک فرد دیگری هم در کاخ قاجار بود که پنچری مهد علیا را میگرفت .که من فعلا نام انرا فراموش کردم و مسلما در اینده بشما خواهم گفت . اما توصیه میکنم با دقت این سریال را در سایت ای فیلم ببینید . انگاه بدانید چرا سرنوشت کشور ما اینگونه شده است
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. در اینکه امیرکبیر چون از خانواده ضعیف به قدرت رسیده بود درک خوبی داشت شکی نیست اما من لارج بودن ناصرالدین شاه رو خیلی قبول دارم. اساسا ایران نوین از عصر ناصری شروع شد نه زمان رضاخان. دشمنی مهدعلیه با امیرکبیر بخشیش به مادرزن و داماد ربط داره بخشیش به ترس از قدرت کامل شدن امیرکبیر. اما امیرکبیر قطعا انسان سازنده ای بوده که به عنوان غریبه در دل ناصرالدین شاه جا کرده. روحش شاد.
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    اگر تمام ایران را این شخص ناصر الدین شکم باره و زن باره گلستان هم کرده باشد .فرمان صدور قتل امیر کبیر بزرگ گناهی است نابخشودنی . اصلا شما از یک مردکی بنام ناصرالدین که مادرش یک فاحشه رسمی بود و کارش زنبارگی بود چه نوقعی دارید . هر کاری که در زمان این شاه شهید اتفاق افتاد ریشه و پی انرا امیر کبیر گذاشته بود. کثیف تر از قوم قاجار تاریخ ما از قوم دیگر نشان نمیدهد
    0
    0
    شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.