گفتگوی تکاندهنده با زن گرگانی که قربانی تجاوز بود

یک زن قربانی تجاوز در گفتگوی اختصاصی با رکنا،جزئیات این حادثه هولناک را شرح می دهد.

تجاوز به زن گرگانی یک تراژدی تلخی را رقم زده است.

اردیبهشت امسال زن 36 ساله گرگانی به نام سمیرا مورد تجاوز از سوی مردی قرار گرفت که به عنوان مسافربر او را سوار خودرو خود کرده بود.با پیگیری های ماموران پلیس،متهم چند ماه بعد در دام قانون افتاد و مشخص شد یک زن متاهل دیگر هم از همین فرد به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرده بوده است.این در حالی بود که بررسی سوابق کیفری متهم نشان می داد او یک خلافکار حرفه ای بوده که سابقه سرقت در پرونده خود داشته است.
وقتی ربوده شدم شماره شوهرم را گرفتم و فقط جیغ می زدم
سمیرا یک قربانی تجاوز است.اما مثل خیلی دیگر از قربانیان،حادثه ای را که برایش رخ داده است کتمان و پنهان نمی کند چون معتقد است:«وجدانم اجازه نمی دهد سکوت کنم.شاید قبل از من خیلی ها سکوت کردند که نوبت به من رسید.من اولین قربانی نبودم و آخرین قربانی هم نخواهم بود.»

صحبت کردن از این فاجعه برای او تلخ و دردناک است.هنوز هم نمی تواند شب ها سرش را آرام روی زمین بگذارد و اضطراب لحظه ای که ربوده شد هرگز از قلبش بیرون نرفته است.او مادر دو فرزند است و این فاجعه حتی حال روحی فرزندان و همسر او را هم آشفته کرده است.

قربانی تجاوز در گفتگو با خبرنگار رکنا ماجرای روز حادثه را اینطور شرح می دهد:«آن روز داشتم از سر کار به خانه بر می گشتم.برای عبوری از یک مسیر کوتاه سوار یک خودرو شدم.کمی که در مسیر راند،ناگهان از مسیر منحرف شد و در را قفل کرد.بعد با تهدید چاقو از من خواست ساکت شوم.من به او التماس می کردم که پیاده ام کند اما او دست از سرم برنمی داشت.من شماره 110 را گرفتم و سعی کردم با جیغ و فریاد پلیس را متوجه موضوع کنم اما تماس قطع شد.گوشی را کنار پایم گذاشته بودم که راننده متوجه موضوع نشود،بعد به همسرم زنگ زدم و با داد و بیداد سعی می کردم او را متوجه کنم که ربوده شده ام.همسرم و خانواده ام خیلی نگران شده بودند.اما از دستشان کاری برنمی آمد.خودم هم نمی توانستم برای خلاصی خودم کاری کنم چون یک دستم معلول است و از طرفی طرف مقابل یک مرد بود که قدرت بدنی اش از من بیشتر بود و چاقو هم داشت.»

قربانی تجاوز در ادامه گفت:«از شهر خارج شد و وارد یک کارگاه تفکیک زباله شد.آنجا در خلوتی من را مورد آزارجنسی و تجاوز قرار داد.بعد در حالی که به شدت از او کتک خورده بودم من را در جاده رها کرد.جاده های مسیر جنگلی بود و من هر لحظه گمان می کردم من را می کشد و جسدم را زیر پل می اندازد.وقتی از دستش خلاص شدم،سریع با پلیس تماس گرفتم.»

قربانی تجاوز در مورد دستگیری متهم گفت:«من شماره پلاک خودرو را برداشته بودم.پرینت تماس های من با پلیس هم نشان می داد که در لحظه حادثه از ماموران کمک خواسته بودم.از طرفی بررسی دوربین های مدار بسته اطراف کارگاه،ورود ماشین او را به کارگاه ثابت کرد.بعد از شکایت متوجه شدم که یک خانم متاهل دیگر هم دقیقا از همین شماره پلاک به اتهام تجاوز شکایت کرده است.»

چند ماه بعد متجاوز سریالی زنان گرگانی در دام قانون افتاد:«مرد متجاوز ماشینی را سرقت کرده بود و با آن تصادف کرده بود.بعد خودرو را رها کرده بود و متواری شده بود.اما عکسی که از خودش با گوشی تلفن صاحب ماشین انداخته بود،در گوشی جا مانده بود و همان باعث شد لو برود و دستگیر شد.او من و خانم دیگر را با یک خودروی سرقتی که پلاکش هم سرقتی بود ربوده بود.ما با حضور در اداره آگاهی او را شناسایی کردیم.متهم در دادگاه ادعا کرد که من و آن خانم با میل خودمان با او رفته بودیم.اما اگر من با میل خودم با او رابطه برقرار کرده بودم که موقع ربوده شدن به پلیس زنگ نمی زدم.قاضی گفت در صورت مثبت شدن نتیجه تست دی ان ای متهم به اعدام محکوم می شود.»

سمیرا در آخر گفت:«حال روحی من و خانواده ام خیلی بد است.دلم نمی خواهد پرونده شکایتم معلق بماند و تنها چیزی که حال من را آرام می کند این است که متهم مجازات شود.او اهل یکی از روستاهای بین آمل و بابل است.با وقاحت وارد شهر ما شده و دست به سرقت و تجاوز زده است.دلم می خواهد مجازات شود تا امثال او بدانند مملکت بی قانون نیست.»

بعد از شنیدن سرگذشت زن جوان گرگانی سراغ ثریا غفارپور،کارشناس روانشناسی رفتیم تا تحلیل او را از منظر رونشناسی نسبت به موضوعات مشابه سمیرا بدانیم.

ثریا غفارپور گفت:«در اولین قدم برای همه قربانیان تجاوز باید آنها را تحت درمان های روانشناسی و جلسات مشاوره مستمر و منظم قرار داد.بهبود حال روحی قربانی باعث می شود حال خانواده او هم آرام تر شود.اگر قربانی تجاوز دارای فرزند است،بچه ها نباید در جریان جزئیات ماجرا قرار بگیرند.هر چند نباید سعی شود که کل ماجرا ابچه ها پنهان شود چون آنها از جو خانه حدس هایی می زنند که باید برای آرامش خاطرشان سوال در ذهنشان باقی نماند.اما می توان برای آنها توضیح داد که از مادر سرقت شده یا نهایتا بگویند مادر کتک خورده و خیالشان را راحت کنند که پرونده در جریان رسیدگی قضائی قرار دارد تا مطمئن شوند مطالبه حق صورت خواهد گرفت.به هیچ وجه نباید موضوع تجاوز را برای بچه ها مطرح کرد چون در ذهن انها می ماند و در بزرگسالی رفتارهای واکنشی به صورت انتقام از جامعه برای آنها اتفاق می افتد.»

وی در ادامه افزود:«خانواده باید بپذیرند که این اتفاق ناخواسته برای یکی از اعضا افتاده است.برای افرادی که همسر دارند رفتار همسر در بهبود حال روحی شان خیلی موثر است.خانواده و همسر فرد باید با نگاه همدلی و حمایتی با قربانی رفتار کنند و در نظر داشته باشند که مجازات خاطی تنش فرد را به شدت کم می کند.از این رو نباید موضوع را خاموش نگه دارند و حتما باید در صدد قرار دادن پرونده در جریان قضائی باشند.»

غفارپور در ادامه گفت:«آموزش همگانی برای خودمراقبتی و قرار نگرفتن در موقعیت های پرریسک اقدامی الزامی است.اما در کنار آن باید قانون در برخورد با این جرایم خیلی جدی باشد و مجرم به اشد مجازات برسد تا جامعه اصلاح شود.»

غفارپور در مورد نگاه جامعه نسبت به این افراد گفت:«افراد جامعه نباید به قربانیان تجاوز نگاه تحقیر یا سرزنش داشته باشند چرا که این نگاه باعث خاموش ماندن این جرایم و در نتیجه بیشتر شدنش می شود.باید پذیرفت که این افراد ناخواسته در جریان این حادثه قرار گرفته اند و سهمی در بروز این تقصیر نداشته اند.»
+63
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    خامنه ای 🤮، حکومت اسلامی 🤮
    6
    36
    ‌پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    بسیار دردناک است، جمله اخر خیلی خوب بیان شده، بویژه برای مردم ایران »افراد جامعه نباید به قربانیان تجاوز نگاه تحقیر یا سرزنش داشته باشند چرا که این نگاه باعث خاموش ماندن این جرایم و در نتیجه بیشتر شدنش می شود.باید پذیرفت که این افراد ناخواسته در جریان این حادثه قرار گرفته اند و سهمی در بروز این تقصیر نداشته اند.»
    1
    25
    ‌پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    قربانیان تجاوز از نظر روانشناسی آسیب عمیق و جدی می بینند و تا آخر عمر رنج خواهند کشید و سالیان دراز به مشاوره احتیاج دارند ولی مسخره اینست که هزینه ها را این قربانی بگیرند. این گرگ وحشی حتما بارها اینکار را کرده است که از ترس ابرو مکتوم مانده است و سزاوار اعدام هست
    11
    24
    ‌پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] چون شما همیشه تاکید میکنی که روانشناسی گیریم OK و سُخنِ شما به عنوان یک روانشناس معقول و درست! ولی شما در آخر میگی ایشون سزاوار حُکم اِدام (اعدام) هست. لُطف بفرمایین چطور یک روانشناس میتونه حُکمِ اِدام و خشونت رو تایید و تجویز میکنه؟ اَگه شما روانشناس نیستی, خُب بدونِ شک نظر شخصی شمایه و شما میتونی ازطرفدارانِ اِدام و خشونت باشی.
    5
    10
    جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Rosha50 - لانسینگ، انگلستان
    دلخوش به این نباشید که آب و برق را مجانی میکنیم :اموال منقول و غیر منقول شمارا نیز به نفع مستضعفین ( مولایان ) مصادره میکنیم
    2
    3
    جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. میدانم که جوابت را خیلی ارام بدهم باز هیجان زده میشوی و به من می پری و شعار میدهی و توهین میکنی اما اعدام یک قانون هست و نه مثل نفس کشیدن الزامی. بعضی به آن عقیده دارند و بعضی هم ندارند در این میان بعضی هم در مواقع استثنائی با اعدام موافقند و من از دسته ی سوم هستم. اسرائیل کشوری ضد اعدام هست با این وجود بعد از دستگیری ایشمن قانون را اندکی تغییر دادند و ایشمن اعدام شد. در بعضی ایالات امریکا هم در موارد شدید به درستی اعدام انجام میشود که البته هدف انتقام جوئی نیست بلکه ماندن او را بی فایده می بینند. من با اعدام مخالفم ولی وقتی مثلا جنایتکاری قتل سریالی کرده و 40 نفر را هم کشته و اعتراف هم کرده و جرم او محرز هست ، حبس ابد فرستادن او به یک اسایشگاه هست تا بعد از آن همه جنایت مفت بخورد و مفت بخوابد و از مالیات مردم پروارش کنند که من ترجیح میدهم چنین اشخاصی اعدام شوند
    1
    6
    جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] اشاره کردم نظر شما به عنوان یک فرد معمولی قابل قبوله. شما میتونی موافق یا مخالف اِدام باشی. ولی به عنوان یک روانشناس خیر! چون فرضیه اِدام دراین رشته جایی نداره . بنابراین یک روانشناس نمیتونه حکم اِدام رو تایید و تجویز بکنه.
    3
    1
    جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اولا من روانشناس بازنشسته هستم. دوما اینطور نیست و هر روانشناسی نظریه ای دارد یعنی این موضوعات فرمول ریاضی نیست که همیشه جمع 2 و 2 چهار بشود و حتما روانشناسان در این مورد اختلاف عقیده دارند. سوما تنها موضوع جدی در امروز برای من فقط چاپ کتاب های شعرم هست. چهارما دیگر اینکه عرض کنم من با اعدام بعضی از جنایتکاران موافق هستم ولی به هیچ صورت موافق حتی یک ساعت دستگیری خانم زهرا امیر ابراهیمی نیستم چون هر کس صاحب و اختیاردار اجزا جنسی خودش هست و من اگر قاضی بودم دو دقیقه هم او را دستگیر نمی کردم. پنجما با دستگیری سیاستمداران و خبرنگاران هم مخالفم اما ان کسی که حدود 20 زن اغلب روسپی را در مشهد کشت حتما باید اعدام شود. و ششم اینکه اینکه من با دوستانم اینجا فقط گپ میزنیم و زور حتی یک پاسبان را هم ندارم. هفتم اینکه بعد از انتشار و خواندن کتاب هایم اندکی با من اشنا خواهی شد و بعد بعنوان منتقد هر چقدر می خواهی فحشم بده. جمله ی اخری بگویم. هر زنی فکر میکند با لخت شدن با اخوند مبارزه میکند فوق العاده ابله هست. چون اخوند شیاد و صیغه گر عاشق همینگونه زنان ابله هست
    0
    11
    جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] ببین! لزومی نداره بحث رو به فرعییات ببری. بله, هر روانشناس نظریه متفاوتی داره. ولی تفاوت نظر برای نوع معالجه بیمار هست, نه برای کشتنِ بیمار. قسم نامه هیپوکرات رو تمام پزشکان در پایان تحصیلات خود دریافت میکنن و وفاداری خود به سلامتی و راز بیمار و امور پزشکی رو باید اعلام بکنن. روانشناسان گرچه پزشک نیستن, ولی برای اونها هم همچنین قاعده ای وجود داره. درضمن اجرای اصول و قوانین در هر بخش فرقی نداره تو بازنشسته باشی یا کارمند. اتفاقا بازنشسته ها باید پخته تر عمل بکنن. نمیشه شما شروع متن روبه عنوان روانشناس آسیب شناسی بکنی. ولی در انتها خشونت و اِدام رو تجویز بکی؟ یا زنگی زنگ، یا رومی روم.
    6
    0
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مثل انکه من را رهبر یک کشور دیکتاتوری فرض کرده ای که میتوانم قانون وضع کنم و بعد هم اجرا کنم. این هائیکه شما در باره ی وظیفه ی یک پزشک می فرمائید درست هست. یعنی وقتی بیماری را نزد من می فرستند، من فقط باید مداوا بکنم و هرگز اختیار مجازات او را ندارم. در همین حال خارج از مطب من یک شهروند عادی هستم. شما فرمودید نظرت در باره ی اعدام چیست و عرض کردم . بعنوان یک شهروند من هم باید همان قواعدی را اجرا کنم که شما و صد نفر دیگر ملزم به اجرا هستند. من هم مثل میلیون ها نفر سر چراغ قرمز باید بایستم. در حقوق اجتماعی من و شما کاملا شبیه همدیگر هستیم. قاتلی که 20 نفر را کشته مریض من نیست و بعنوان شهروند نظرم را عرض کردم. هر وقت بعنوان وکیل مجلس یا وزیر دادگستری و یا کارگزار تعیین جرائم اجتماعی قرارگرفتم بعد در ان زمینه کوشش خواهم کرد. با این همه رفتارهای شما برای من عجیب هست. من نه رهبرم و نه وزیر دادگستری و نه وکیل مجلس و فقط یک نفر شاعرم که گاهی قلمی هم میزنم و یک وقت حرفه ام روانشناسی بود. همه کارها با نصیحت پیش نمیرود و در مقابل خشونت حتما باید خشونت کرد
    0
    11
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]آ قای محترم: تازه اولین بارِ که مینویسی و قبول میکنی که به عنوانِ روانشناس نمیتونی بیمار رو مجازات بکنی ! پس با این وصف شما میتونی نصف کامنت روانشناس باشی, و نصف کامنت شهروند معمولی. بنده از همون اول گفته ام که آدمِ بیسوادی ام. کسی با من کاری نداره. چون میگن چیزی بارش نیست. ولی آدمای نویسنده , شاعر, روانشناس, و با سواد, مثلِ جنابعالی مواظب باشن که چی مینویسن. تا آتویی بدست آدمای فضولی چون من ندهند. در ضمن سالی که نیکوست از بهارش پیداست.
    13
    1
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیزم. بجای سوال و جواب دائمی بگو چرا بین 7 بیلیون ادم روی زمین به من بند کرده ای!؟ تفریح میکنی!؟ برو صفحه ی فیسبوک من و ببین در بالا درشت نوشته ام که "من شاعر . نویسنده و طراح هستم . از خیلی ها بهترم و از خیلی ها هم کمتر. هیچگونه ادعائی هم ندارم". مخصوصا این را نوشته ام چون ایرانیان بسیار مغرور و دوست ندارند که بالاتر از خودشان را ببینند و بهمین دلیل دائما می گویند که نوکرم مخلصم و خودشان را خاک پا معرفی میکنند تا مدعی پیدا نکنند و چون این اخلاق را میدانم مگر من جائی گفته ام که بهترین هستم!؟.
    1
    13
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] اَبداً اینطوری نیستش. هیچ مشکلی با شما ندارم. فقط در حد یک شاعر و نویسنده و طراح و روانشناس و همه چیز شناس بنویس. میخام بگم نوشتهات, به هم چنین کسی که این همه اَلفاظ رو یدک بکشه نمیخوره. که نمونه اش تایید و تجویزِ اِدام آن هم برای یک روانشناس. که نصف کامنت رو چون روانشناس و درست ارزیابی میکنی, ولی در قسمت انتهای کامنتت میشی شهروند معمولی.
    10
    1
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]این الفاظ چون در ذات تو حسادت و لجاجت وجود دارد بزرگ هستند و گر نه کلماتی فوق العاده معمولی هستند. بیش از یک میلیون شاعر و نویسنده هم اکنون در ایران وجود دارند. برو تو سایت های شاعری از در و دیوار شاعر و نویسنده فرو میریزد. از کسی می پرسند چه کاره ای برای معرفی میگوید من خلبانم. من عطارم. من تاجرم. من نقاشم. هر وقت من ادعا کردم که بزرگترین شاعر و نویسنده ی دنیا هستم (هر چند این موضوع هم به شما و هیچکس مربوط نیست) بعنوان فضول محله میتوانی بپرسی که به چه دلیل میگوئی که من بهترینم. توی این روزنامه ها و تلویزیون ها شاعر و نویسنده موج میزند. مثلا من از مقاله نویس روزنامه ی اطلاعات بپرسم چه کاره ای و بعد بعلت یک عده حسود اندک بین بگوید که بقال است! هر وقت من گفتم بهترین هستم بعد فضولی کن و گر دنه اعلام شغل نشانه ی کوچکترین خود بزرگ بینی نیست. من نمیدانم چه کاره ای؟ ولی فرض کن میگوئی هنرپیشه پورن هستی. دیگر به من چه مربوط است که تو بهترین یا بدترینی. یک نفر شاعر و نویسنده و حتی خلبان کارکردشان نشان میدهد تا چقدر عامل هستند و باورهای تو بچه گانه و پوچ هستند
    0
    14
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. دیگر اینکه چون در سوئد مخالف قانون اعدام هستند پس باید تمام دنیا از ان تبعت کنند!؟ در دنیا هزاران هزار اقوال برای انواع مجازات وجود دارد. تو را چون بنام زهرا امیر ابراهیمی به ناحق خواسته اند اعدام کنند و صدها بار تنت لرزیده است که دلیل نممیشود که همه بیگناه هستند؟ مگر تو تمام دنیا هستی؟ من را هم برای اعدام گوشه ی دیوار گذاشته اند و فکر نمیکنم که بخاطر من تمام قوانین دنیا باید عوض شوند. تا دلت بخواهد در دنیا ظلم و تعدی وجود دارد و در این میان چند نفر هم بیگناه قربانی میشوند. به خاطر چند نفر که قوانین تغییر داده نمیشوند. به هر حال زهرا خانم چون خواسته اند اعدامت کنند پر از نفرت و عقده هستی و از دست من هم هیچ کمکی بر نمی اید و در یک مسجد اشتباهی را زده ای. اگر به مشاوره احتیاج داری به من ایمیل بزن تا دوستی در سوئد مجانا تو را تراپی کند.
    1
    14
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] بنده با شغل و کار شما اصلَن مشکلی ندارم. مشکل از اینجا شروع میشه, که نظر و فهم و درک شما با ادعاهایی که میکنی هم خانی نداره. به عنوانِ مثال: کج فکری و فحاشی شما به زنان در تضاد با مرامِ یک شاعرونویسنده خوبه. هم چنین کج فکری شما در رابطه با قشر بینوایی چون خانواده بمی . هم چنین کج فکری شما در رابطه با اِدام به عنوان یک روانشنا سسسسسس. کج فکری شما در رابطه با دگرباشان و فحاشی به خودم. بله! یکی میگه بقاله دومی میگه خلبان. آیا خلبان نباید فرق هلیکوپتر و هواپیما روبدونه؟ خُب اگه اینا رو خلبان تشخیص نده برای فضولایی مثل من سوال پیش می یاد. شما هرچی بگی من هستم, فقط احمق و خودستا و خودشیفته نیستم.
    14
    1
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]خانم زهرا امیر ابراهیمی مطلقا من به کسی فحاشی نکرده ام. شما با ایدی آزاده که خودتان باشید و دوستان دیگرتان در این سایت مروج بی بند و باری بودید و به دیگران تفهیم میکردید که لخت شدن و وقاحت و بی بند و باری مبارزه ی با آخوند هست که درست عکس اینست چون شما هر چقدر لخت شوید و در فرهنگ ایرانی لااباگری کنید درست کاری هست که اخوند می خواهد چون از امثال شما صیغه میسازد و بهره ی جنسی می برد و بعد هم توجیه گر دلیل تاکید اخوند بر روسری و حجاب میشوید. رژیم تتلو را می خواهد و از امثال ستار خوشش نمی اید. از نسرین ستوده ها و خانم امیرخانی و مسیح علی نژاد دژم هست و پرستو می خواهد. من جلوی این ایده ایستادم و شما یعنی خانم زهرا امیر ابراهیمی با ایدی دیگرتان آزاده و دوستان لاابالی به من تاختید. ده تا فحش دادید یکی شنیدید. زشتی و وقاحت را تا انجا بردی که حتی بنام "حیله گر فیسبوکی" ایدی ساختی و جالب اینکه حالا طلبکار هم هستی. با این همه ماجرائی و مقاله ای 1 سال و نیم قبل منتشر شد و شما اگر بیمار روانی نباشی با لجاجتی زنانه آنرا تا حالا کش نمیدادی.
    1
    11
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. خانم زهرا امیر ابراهیمی که ایدی آزاده و حیله گر را هم یدک میکشی و هر 3 ایدی و شاید ایدی دیگری یکنفر هستید وقتی کسی ......میکند بهترین راه پاک کردن ان و حد اقل رها کردن ان هست و هر چه روی ان پا بگذاری گند و بویش بیشتر میشود. با این همه چون با لااباگری و لخت گرائی و شیفته گری خودت را خیلی قبول داری و فکر میکنی جواب اخوند لخت شدن و ترویج ان هست و خودت را هم مافوق درست و چوب خط مقیاس همه ی ماجراها می بینی با لجاجتی که در تنت بصورت زخم در امده اگر کسی کوچکترین مخالفتی با عقایدت کند تا مرض جنون پیش میروی. چون در حد بیماری بشدت حسود و خودبزرگ بین هستی. خبر وحشتناکی برایت دارم که الان نمی گویم و وقتی بگویم از حسادت چشمانت مثل دوکاسه بیرون خواهد زد. خانم زهرا امیر ابراهیمی برو از هر روانشناسی بپرس که برای شنیدن یک سخن مخالف برای یک مقاله ی بی اهمیت من یکسال و نیم هست دارم به خودم مثل مار می پیچم و حتما با چند تا قرص تو را ارام خواهد کرد.
    2
    11
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] لجاجت زنانه یعنی چه؟ آیا برای یک نویسنده و شاعر و روانشناس و همه چیز شناس قباحت نداره , که با این حرفای عهدِ بوقی و زن ستیزانه به قشرِ زنان توهین بکنه؟ پس لُطفن مثلِ نویسنده های قلابی ننویس.
    12
    1
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] بله من ۲۰ الی ۳۰ تا ایدی قلابی دارم. ولی شعور وعقلم فرسوده و مُزمن نیستش. حالا چرا داستانِ بی سرو ته می نویسی و وقت مردم رو میگیری؟ مگه مخالف طویل نویسی نبودی؟ این هم نوشته ات! << هر چقدر خبر یا نظر کوتاه تر باشد وقت کمتری از خواننده گرفته میشود تا به مطالب دیگر بپردازد. شاید شما به طویل نویسی مطبوعات قدیمی اعتقاد دارید ولی من حتما به مختصر و مفید پسنده و بسنده دارم>>
    10
    2
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. به هر حال حسادت و لجاجت و خود بزرگ و درست و محور بینی (مانی) بیماری های عظیم روانی هستند که متاسفانه درمان دائمی هم ندارند. حتما از دکترت بخواه تا دوز قرص هایت را زیاد کندو یا قرص هایت را سر زمان معین و مطابق دستور دکترت بخور.
    1
    12
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. ضمنا من وقتی با ادمیان باهوش و سالم مواجه میشوم حتما کوتاه می نویسم ولی با ادم های بیمار و کند ذهن مجبورم که مطول بنویسم. قرص هایت را سر موقع بخور. فیلم پورن در ایران بازی کردن حتما پیامد هم دارد و این را حتی یک بچه ی 10 ساله هم می فهمد و تو عقل یک کودک را هم نداری.
    1
    14
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] میفرمایی خبر وحشتناکی برایم داری! نکنه میخاهی نویسنده و شاعر بشی؟ اَزیز: چرا نونِ نویسنده و شاعرا رو میخاهی آجر بکنی؟ اگر هست مرد از هنر بهره ور _____ هنر خود بگوید نه صاحبِ هنر.
    14
    2
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] استاد بزرگوار شما فرمودید که اهل فحش و توهین نیستید, پس چرا فُحش و بد بیراه میگی؟ رفیق: اگه از علم روانشناسی و شاعری و نویسندگی و طراحی و همه چیز دانی شما به ما خیری نرسیده لااقل مثل آدمای معقول بنویس و بد و بیراه نگو. اگر عسل نمیدهی ___ باری نیش مزن. ممنون میشم اگه باز هم خلاصه تر بنویسی.😜😝
    14
    1
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. قرص هایت را سر موقع بخور
    1
    15
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] دیدی روانشناسی ات جواب نداد. فوراً با یک پاتک رام شدی و از مسیر طویل نویسی و انشاء نویسی کوتاه اومدی؟ پس معقول بنویس و به کسی فحاشی نکن. بنده امیدوارم ویروس شناسان توی سالِ جاری واکسنی برای آدمای اَحمق و خرفت پیدا بکنن. شما چی فکر میکنی؟ 😜😝
    9
    1
    یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. قرض هایت را خوردی؟
    2
    9
    دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] پیری جُزیی از روندِ زندگییه و اِجبارییه. اما بی عقلی و خودشیفتگی و چرندگویی اِختیارییه. من نمیدونم چرا بعضی ها این گزینه دوم رو . اِختیارمیکنن؟ وای چه الم شنگه ای میشه ,که آدمایی هر دو گزینه رو داشته باشن! 😜
    8
    1
    دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. قرص هات رو نخوردی دیگه و گر نه می رفتی دنبال یک کار حسابی. ...
    1
    10
    دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.