مراسم لاکچری ازدواج دو زوج همجنسگرای ایرانی در لس آنجلس

+60
رأی دهید
-165

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان
    بعضی ها که فکر میکنن مدرن هستن و در اینجا تبریک میگن. نه جانم ما از بچگی چیز دیگه ای یاد گرفتیم و به فرهنگ ما نمیخوره. از انسانهای بیمار کسی تقلید نمیکنه
    128
    128
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    تبلیغات وسیع برای عادی سازی و رواج همجنسگرایی در اروپا و آمریکا قطعا هدفی خواص را دنبال میکند! شاید هدف توقف ازدیاد جمعیت باشد که یکی از اهداف قدیمی ماسونهای ساکن فراموش خانه های انگلیس و آمریکا بوده است!
    89
    101
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Netanel - استکهلم، سوئد

    انسان‌ها دارای احساسات متفاوتی هستند برای مثال من هیچ گرایشی به همجنس خودم ندارم و نمی دونم اگر داشتم احساساتم چطور بود.احساس ترس ، شجاعت، عشق، نفرت و تمایلات جنسی در هر شخصی متفاوت هست. بهترین کار احترام گذاشتن به همه انسان‌ها با هر گرایش جنسی که دارن هست. پاینده انسانیت
    27
    108
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Parsina - بروکسل، بلژیک

    من موافق آزادی و دمکراسی در چهارچوب قوانینم و این مورد هم از جنبه آزادی عقیده ، موردی نداره ولی از دیدگاه علمی و طبیعی نمیتونه درست باشه ۰چون ریشه ازدواج کاملا غریزی و به منظور تولید مثله ۰ولی امروزه این یکی نشانه پیشرفت فرهنگی شده و اگر تو ایران آزاد بود خیلی از اینها رو می دیدیم
    21
    65
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. خب معلومه به فرهنگ تو نمیاد ، فرهنگ جهان سومی ویژه گی خاص خودش را دارد . اما مطمئن باش بالاخره فرهنگ جهل ، اسلامی ، خرافاتی نابود میشه.
    58
    59
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    با آرزوی خوشبختی برای این زوج
    60
    69
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. بله عجب ..فرهنگ صادراتی عرعرهای ۱۴۰۰ سال پیش قابل قبول. ازدواج با دختر از ۷ سالگی قابل قبول. تشکیل شهر نوی خصوصی با تعدد زوجات برای مردان قابل قبول. قبرستان مورد احترام برای قاتلان اجداد ما پذیرفته. عزاداری تهوع اور با عرعر و گل بسر مالیدن قابل قبول. اینجا غیرت شما گل کرد. همجنسگرایی روابط خصوصی بین دو بزرگسال است و عشق انها تنها بر سکس استوار نیست مثل یک زن و شوهر واقعی. بجای انتشار چرندیات کمی مطالعه بد نیست گرچه فضولی در زندگی خصوصی دیگران یکی از تفریحات اکثریت ایرانیان است.
    44
    53
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    من مدرن هستم و به شما تبریک. به پای هم پیر شوید. بعضی‌‌ها از دست آخوند فرار. در آلمان هم زندگی‌. می‌‌دانند در آلمان سخترین قوانین را.اگر پای همجنس باز وسط بیاد. دارند. تا کسی‌ آن‌ها را آزار ندهد.ولی‌ ۵۰۰۰ لیتر آخوند هنگام مهاجرت همرا آوردند
    35
    25
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. در ضمن انقدر فرهنگ بالایی بود که نقایص زمان شاه را یک میلیون برابر کردیم تا او برود و کثیفترین قشر جامعه ملایان هزار پدر بازماندگان عرعرهای حمله کننده به میهن را بقدرت رسانده که مایه شرم یک ایرانی واقعی است و بوجود اورندگان چپولها مجاهدین الفراررررررر به غرب جهانخوار به قول خودشان.
    24
    39
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    این زشته یا اینکه پیرمرد ۵۰ ساله دختر ۷ ساله را عقد کنه و ببره تو رختخواب؟
    32
    54
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Shahin.Orel - تهران، ایران

    لاکچریش کجا بود من نفهمیدم , ولی فهمیدم که اگه دو انسان عاقل و بالغ با انتخواب آگاهانه با همدیگر باشن , به همه جای مسلمین حتی از نوع مفت خوران اروپا نشین , فشار میاد , ولی اگه دخترکی با چماق پدر سر سفره عقد نره خری ۱۰ , ۲۰ سال بزرگتر از خودش با مهر معلوم به شرط تمکین نشست عین تمدن و سنت رسول الله هست .
    26
    61
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::] ...میخام بگم بحث مدرنی نیست , بلکه شما کهنه فکر میکنی. بنده بهشون تبریک میگم. به فرهنگ هم ربطی نداره. بیمارا هم امثال طوسی ها هستن. موفق باشی
    17
    31
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان
    [::Parinaz Iran - پراگ، چک::]. [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. سالهاست که اصلا با مذاهب کاری ندارم و حمایت نمیکنم. چرا همه چیز رو با هم قاطی میکنین و چه ربطی به ملا و اسلام داره. در همین اروپا هنوز هم جنس بازی جا نیوفتاده و مردم با تمسخر برخورد میکنند . به شما قول میدم که به هیچ عنوان قبول نخواهید کرد که یکی از اعضای خانواده شما این کاره بشه.
    30
    27
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. ما می توانیم مخالف چنین ازدواجهای مثل این دو همجنسگرا با هم باشیم در صورتیکه مخالف انکه پیر مردی با دختری کم سن هم ازدواج کند باشیم. اما حرف در این است دو مرد یا دو زن که با هم می توانن ازدواج کنن چرا ما باید مخالف ان باشیم که خانم کم سن و سالی با یک مرد مسن ازدواج کند؟ دوست گرامی هرجای این دنیا قانون و فرهنگ خود را دارد ما مخالفش باشیم یا نباشیم انها کار خودشان را میکنن.
    10
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    agha_ehsan - تهران، ایران
    فرض کنین تو سیاره ای به دنیا میومدین که اکثریت همجنسگرا بودن و شماها اقلیتی که در بهترین حالت بهتون انگ بیمار میزدن . مهم روح انسانه که مرد باشه یا زن . جسم فقط یک لباسه . اینها زن هستند که لباس مرد پوشیدن . خیلی راحت هم از گرایش و طرز رفتار و حرف زدنشون هم میشه فهمید . من و شما خب دوست نداریم و چندشمون میشه . خب وقتی ما رو دعوت کردن به عروسیشون ما هم نمیریم . اینم حق ماست . ولی نمیشه کلا نادیده گرفتشون و اعدامشون کرد یا گفت برید گمشید داخل کره زمین که دیده نشید !
    11
    21
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    من وقتی 18 ساله بودم شروع کردم به سیگار کشیدن!! نه به خاطر اینکه در نهادم تمایلی به سیگار بود بلکه به خاطر تبلیغات شدید آنزمان این حس را بوجود می آورد که سیگار کشیدن نشانی از به روز بودن و بالغ بودن است!. من با مسائل خصوصی دیگران هیچ مشکل ندارم تا زمانی که در حوزه خصوصی اشخاص باقی بماند و ضررش به من و یا خانواده ام و یا اجتماع نرسد! اما زمانی که یک روش خاص جنسی موضوع تبلیغات سنگین قرار گرفت، تا جایی که به فرزندان ما القا شود همجنس گرایی قسمتی از مدرنیته و ارزش اجتماعی است،. من با این تبلیغات مخالفم، همانطور که با ازدواج با کودکان و چند همسری و قوانین بدوی اسلامی مخالفم!
    21
    24
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. مگر مجبوری اینقدر دروغ بگی‌. که حالا پس بگیری. کجا تو آلمان با تمسخر بر خورد می‌‌کنند.عادی‌ترین موضوع در آلمان. توی همان مونیخ چنتا تا کلوب این‌ها وجود دارد. کی‌ تا حالا حمله کرده.این‌ها حتا از همجنس باز‌های مرد و زن دیگر گذشته. سال گذشته حتا. قانون را ادارت دولتی را عوض کرده. به خاطر دو جنسی‌ ها. دیگر هیچ کس در ادارات دولتی اجازه نوشتن. یک نامه با تیتر خانم و آقای عزیز را ندارد. می‌‌گویند تبعیز به دو جنسیها می‌‌باشد.باید جندر بنویسی‌. یعنی‌ تیتر بدون. خانم یا آقا. برو برلین.هامبورگ. مونیخ.فرانکفورت.حتا شهرهای کوچک.اگر جهرهت داری .یک متلک به آنها بینداز. کجا آلمان مسخره می‌‌کنند؟ تمام پناهنده‌های افغانی. قسمتی‌ از ایرانی‌ ها. عرب ها.اولین آموزشی که اینجا می‌‌بینند.این چیز اه است. اگر دو تا همجنس باز در خیابان دید. این ممکلت ما و قانون ما.دوست نداری برگرد. اگر با چاقو حمله کنی‌. حمله کنی‌. کار دست خود
    11
    26
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. فرق ازدواج یک مرد با یک بچه در این است. که این پدوفیل است. پدوفیل با همجنس گرا فرق دارد. دو همجنس گرا ۲ انسان بالغ هستند. که برای خود می‌‌توانند تصمیم گیرند.همجنس گراهی این‌ها آزاری به من و شما نمی‌‌رساند.تصمیم خودشان است. یک کودک خودش تصمیم نمی‌‌گیرد. برایش تصمیم می‌‌گیرند. حالا به هر دلیلی‌.مذهبی‌. سنتی. اگر این کودک بزرگ شود. و خودش توانست تصمیم گیرد. برود با یک مرد ۹۰ ساله ازدواج. با ۱۸ سال.به من و شما ربطی‌ ندارد. ما پدوفیلی را در کنار همجنس بازی می‌‌گذاریم. این کجا آن کجا
    11
    25
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    قرار نیست تو همه چی همتون نظری داشته باشین و اعلام کنید و یا همه چی سیاه یا سفید باشه.این مدل زندگی اینها به خودشون مربوطه و چون مزاحم کسی نیستن پس به کسی مربوط نیست که بخواد مخالفت کنه و یا از اونور شورش و دربیاره و حمایت کنه. این فرق داره با اینکه کسی بیاد با ظاهر کمدی و غیرطبیعی تو تلویزیون خودش رو نماینده همجنسگراها نشون بده و زورکی وارد خونه مردم بشه(اون فردی که ادعا میکرد بهش تجاوز شده) ولی بعضی ها چون ذهنشون خشک و دو بعدی هست ،فوری نتیجه میگرفتن هر کی به اون فرد اعتراض داره با کل قضیه گرایش جنسی متفاوت مشکل داره!
    20
    14
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    همه آدمها با با گرایش جنسی به هر دو‌جنس به دنیا میان.اینکه به کدوم طرف متمایل‌ میشن بسته به تجربیات فردی و محیط و این چیزهاست .تقریبا همه آدمها حداقل تو یک مقطع ،تو شرایط خاص و برخورد با مورد مناسب تمایل به همجنس خودشون داشتن شاید توی ذهن و خیال.تا بوده همین بوده.حالا بعضیها مثل اینها دیگه خیلی عمیق توش رفتن و دیگه حرکات و روحیاتشون کامل مثل جنس مخالف شده.بعضی مردها هم میلشون به جنس زن هست ولی باز ممکنه پسر ظریف و زنانه خوشگل و ۱۸ ساله ببینن هم هوس کنن باهاش سکس کنند.همه نوجوانها تو‌مدرسه از این تمایلات راحت حرف میزنن حتی به شوخی،ولی بتدریج بخاطر جامعه و تغییرات فیزیکی بیشتر کم کم یادشون میره ولی بعضیهام کامل میرن اونوری.درست با غلط طبیعت اینجوره دیگه.حیوانات هم تحریک بشن نر و ماده حالیشون نیست کارشون رو میکنن.انسان هم از نظر فیزیکی یک نوع حیوانه آخرش.
    15
    11
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. سلام عموی مدرن.1- فرمودید پدوفیلی و همجنسگرایی. یکی از دلایلی که مخالفین این همجنسگرایی میارند اینه که وقتی شروع کردی حدو وحدود فرهنگ رو جابجا کردی معلوم نیست کجا باید متوقف بشه و بعداز ازدواج همجنس با این استدلال که به کسی ضرر نمیزنه به ازدواجهای گروهی و ازدواج یک زن با چند مرد یا ازدواج با حیوانات و لاجرم به ازدواج دو کودک و پیر با کودک و.. در کل حدی براش وجود نخواهد داشت فقط زمان میبره. یکی از دلایلی هم که هنوز به اون ازدواجهای بعدی نرسیدیم حضور همون مخالفین هست که از گروههای مذهبی تا سوسیالیست و...گرفته مقاومتی ایجاد کرده اند که باعث شده هنوز هم ازدواج همجنسگرایی یه تابو باقی بمونه. 2- البته شما تابو بودنش رو نفی کردی و گفتی "وی همان مونیخ چنتا تا کلوب این‌ها وجود دارد. کی‌ تا حالا حمله کرده.این‌ها حتا از همجنس باز‌های مرد و زن دیگر گذشته. سال گذشته حتا. قانون را ادارت دولتی را عوض کرده. به خاطر دو جنسی‌ ها. دیگر هیچ کس در ادارات دولتی اجازه نوشتن. یک نامه با تیتر خانم و آقای عزیز را ندارد" خود این اقدامات ثابت میکنه که هنوز تابو هست .
    22
    6
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ادامه عموی مدرن 2- برای درک اینکه تابو هست یا نه باید به افکار عمومی زمانی که تحت هیچ فشاری نیستند مراجعه کنید . بعنوان مثال اخباری که راجع به بروس جنر توی یاهو میزد و میزنه اگر زیرش رو بخونی کامنتهای خیلی زیادی هست در محکومیتش توسط خود مردم امریکا و اروپا یا توی یوتیوب هم کامنتها تابو بودن این قضیه رو نشون میده یا اینکه اکثرا پسرها میترسند شلوار و کفش قرمز و صورتی بپوشند یا ماشین رنگ روشن شوار بشند وقتی میگی طرف میگه این یه خورده گی هست خودش نشون میده از اینکه گی شمرده بشند واهمه دارند !! یا اینکه لفظ "فگت" توی انگلیسی یه لفظ خیلی بد و فحش شمرده میشه معادل با "ک...ی" خودمون که معناش همون گی هست ولی بعنوان فحش بکار میره خودش نشون میده جامعه اینرو بعنوان یه فحش مطرح میکنه.
    22
    7
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. امیدوارم توضیح جناب زرتشت شما را متقاعد کرده باشد.
    7
    10
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    اون غربی آزادی رو ابتدا بعنوان آزادی سیاسی بکار برده جامعه خودش رو دمکراتیک کرده بعد این آزادی در جاهای دیگه هم بکار رفته تا به همجنسگرایی کشیده شده. آخه من و توی ایرانی که آزادی سیاسی - آزادی بیان- آزادی مطبوعات- آزادی پوشش- آزادی عقیده نداریم نه توی ایران از دست آخوندا نه توی خارج از دست همدیگه این آزادیها رو نداریم نمونش توی این سایت یه نظر میدی کلی فحش میخوری دیگه این اداها چیه به تقلید از غرب درمیاریم!!؟ بدبختیم حتی مقلد هم نیستیم. اگه مقلد بودیم اول ادای آزادیهای سیاسی رو درمیاوردیم نه اینکه از این مواردش تقلید بکنیم اصلیش رو بذاریم باشه.
    13
    10
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::boysboys - مونیخ، آلمان::]. پس اعتراض شما به اینکه جوانی با پشم بدن، لباس زنانه پوشیده چه بود؟ شاید یکی تمایل دارد که با جوان ۱۸ ساله پشمالو سکس کند! به من و شما چه؟ چرا باید او را از ظاهر شدن در انظار محروم کنیم؟
    6
    8
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::] میبخشین شما بحث انتخابی روبا مسایل طبیعی قاطی کردین. شما در جوانی نمونه ساده سیگار شدن رو حد بلوغ میدونستی. درست مثل آدمایی که رفتن به حج دنبال شخصیت دروغین میگردن. تا بهشون بگن حاجی. نکته جالبه برای ما مردا اینه اگه ۲تا لزبین با هم باشن, چندش مون نمیگیره. تازه افسوس می خو ریم که جایمون اون وسطا خالیه. در کدوم کشور به بچه ها القاء میکنن که همجنسگرایی مدرنیته است؟ به بچه های ما توی نروژ فهمانده شده که هیچ فرقی بین دگرباش و بقیه وجود نداره. اتفاقا چند همسری برای بچه ها قابل قبول نیست.
    5
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. شما به همین سادگی، تحت تاثیر تبلیغات سیگاری شدید؟ اگر زمان مرحوم هیتلر در آلمان زندگی میکردید آیا علاقه مفرطی به زنده سوزاندن یهودی ها پیدا میکردید؟ پس حق انتخاب و اراده کجا رفتند؟
    7
    11
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. گرامی ، ازدواج هر مرد هرزه ای با کودک نفرت انگیز است . اما اینکه یک مرد ۵۰ ساله را پیرمرد خطاب میکنی کم لطفی به نظر می‌رسد
    2
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. گرامی مهم این نیست که جامعه چگونه فکر می‌کند ، بلکه انسان خردمند و روشنفکر چه نظری دارد . حتی در سوییس حق رای دادن به زنان در حد فدرال در سال ۱۹۷۱ تصویب شد و در حد غیر فدرال تا سال ۱۹۵۹ رسمی نبود ، اما حالا اگه جامعه تغییر پذیر نیست باید دست رو دست گذاشت .
    1
    8
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. نازنین, همجنس گرائی هم بخودی خود که مریضی هستش مثل مریضی پدوفیلی . من حرف از فرهنگ زدم چه من مخالف باشم که هستم مرد پیر با دختر کم سن و سال ازدواج کند این اتفاق خواهد افتاد و چه تو موافق باشی که دو همجنس با هم ازدواج کنن و یا نکنن اینها کار خودشان را خواهند کرد فقط سر دردش برای ماباقی میماند اخوی !
    13
    2
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. فرق بین لزبین و گی هست. و اون اینکه دخول اینها از پشت هست و اون بیل بیلک میتونه به دهانه روده بزرگ صدمه بزنه دوم اینکه ایدز و بیماریهای دیگه بیشتر از سمت پشت منتقل میشه و آمار مردهای همجنسگرا از زنها بخاطر همین خیلی بیشتره سوم اینکه توی اکثر جوامع یه ارزشهای مردانگی از قدیم بوده که با این قضیه پذیرندگی دخول تناقض داره و این باعث میشه چه مرد چه زن وقتی با این فرد روبرو میشند یه جوری اونرو حقیر حساب میکنند. خیلی از زنها میخوان به یکی فحش بدند لفظ "ک...ی" رو بکار میبرند چرا؟ چون اونرو حقیر میشمارند. یه روز جلوی نونوایی رفته بودم توی صف دعوا شد بین یه زنه و یه پسره ..زنه برگشت گفت به شوهرم میگم ...بذاره!! خخخ خودش نشون میده پذیرندگی رو حقیر میشمارند. لزبینها معمولا رابطشون بیشتر عاطفی هست و رابطه جنسیشون در حد بوس و کنار یا استاندارد زنها هست معمولا سمت پشت نمیرند اگر هم برند ابزار هست که اینکار رو میکنه...
    14
    6
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    ای بی شرف ها. چندشم شد. بچه ترنسیا انگشت همدیگر رو هم لیسیدن. اینا با تنبیه روحی درست نمیشن، حتما باید فیزیکی باشه.
    12
    8
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    واقعیت اینه که بین ۱۰-۲۰ ٪ جامعه همجنسگرا و یا تمایلات آن را دارند . تا زمانی که حقوق اجتمایی و مدنی این بخش عظیم جامعه به رسمیت شناخته نشود ، مشکلات بیشتر میشه ، به ناچار همجنسگرایان به پیوند های کوتاه مدت رو می آورند و ‌‌باز همین امر به افزایش تابو ها کمک‌میکند ، اگه دو‌جوان خواهان زندگی رسمی ‌مشترک با هم هستند ، چه اشکالی دارد ؟؟ یا اینکه مانند بعضی کشور ها باید در پارک ها همدیگر را پیدا کنند ، کدام روابط سالمتر و انسانی تر است ،
    1
    6
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دلیلش این بود،همونطور که اونجا توضیح دادم،این آدم اومده بود به یک برنامه جدی که برای مردم داخل ایران پخش میشه شاید خیلیهاشون اولین بار بود اینجور چیزی میشنیدن،این ظاهر مسخره و غیر معمول بود حتی ۱٪ ترانس و همجنسگراها نیستند که با بدن پشمالو لباس زنانه بپوشن این باعث میشد اکثریت با دیدن این ظاهر مسخره برای همیشه نظر منفی به این افراد پیدا کنند. کسی که گرایش به لباس زنانه داره،فقط به پارچه و طرح اون لباس علاقه نداره به زن بودن و زنانگی علاقه داره.پس بدنشون رو هم بی مو نگه میدارن،آرایش میکنن و ریش و سبیل میزنند. افراد دیگه ای هستند که تمایل دارند با همون ظاهر عادی مردانه باشند یا به قول شما شاید اصلا پشمالو دوست دارند! ولی ترکیب متضاد اینها با هم مسخره و اصلا رایج نیست.انگار یک خانمی بیاد درباره حقوق زنها صحبت کنه،بعد با ریش و سبیل بند ننداخته و پاهای پشمالو که یک چیز غیر معمول و غیرعادیه.نتیجه منفی میده.یا یک ورزشکاری بیاد درباره زندگی و لایف استایل ورزشی حرف بزنه با کلی چربی و شکم براومده.هر چیزی یک راه و روشی داره.
    11
    6
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. گرامی نوشته ی شما را عدم اگاهی در این مورد می پندارم. همجنسگرایی یک نوع پدیده ی ژنتیک است نه بیماری.مثل ترانس ها. چرا که با این احساس متولد می شوند و مسیله مسایل جنسی نیست بلکه سکس شاید ۱۰ در صد کل رابطه باشد بقیه تفاهم علایق مشترک و مهر است ..بیماری پدوفیلیا. مازوخیسم . سادیسم است که نیاز به درمان طولانی دارد در همان کشوری که هستید تنها راسیستها چنین تفکری دارند که مورد نفرت قرار می گیرند فقط مطالعه کنید البته نه در کتب اسلامی.
    4
    8
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. من همیشه تصور میکنم که مخاطبین ما در این سایت جوانان میهن هستند و از نظر و دید آنها یک پنجاه ساله را پیرمرد خطاب کردم. خودم شصت و یک ساله هستم، اما دل جوانی دارم.
    4
    10
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شما آدم بشو نیستی، نه؟ آخه خدا پدرت رو بیامرزه آزاد بودن دو انسان بالغ در انتخاب رابطه چه ربطی به پدوفیلیا یا ازدواج دو کودک با هم و یا ازدواج انسان و حیوان بی زبان داره؟ تمام دلایلی که مخالفان ازدواج این دو نفر میاورند ریشه در هومو فوبیا داره. شما من را متهم به بیسوادی و کمبود مطالعه میکنی، اینرا قبول دارم اما منطق من حکم میکنه شما یا مغرض هستی ویا کاملاً در هپروتی که خودت مهندسش بودی در حال پرواز هستی!
    5
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. میبینم که ماشالله شما خیلی به امور دخول و ورود و خروج به پشت و جلو وارد هستید. ببینم، این اطلاعات رو از طریق مطالعه بدست آوردید یا در حوزه آموختید؟
    2
    10
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز , شما این دامنه علمت رو میشه مشخص کنی , ماشالله از معقد همنجسگرایان تا چاقو کشان مدینه منوره و تورات و نیجریه و آمریکای جنوبی و خواهر زن ترامپ اطلاع داری !!! فکر ما هم باش که این امواج علم تو یک هو بهمون میرسه غرق نشیم ! راستی نظرت راجب به الله مدینه که میگه با کنیز هاتون از هر طرف که خواستید جماع کنید ولی با زن حر بستگی به مرجع تقلیدش داره چیه ؟؟ بعد عزیز , این نژادی که تو متعلق بهش هستی که به اینکارگی معروف هستن , با این تفاوت که پدوفیل هستن نه هموسکشوال ! هموسکشوالی یک رابطه طبیعی و قابل احترامه ولی پدوفیلی یک بیماری و پدوفیل ها مجرم هستن , شنیده بودی هیچ وقت ؟
    3
    10
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. بله آنروز ها جوان بودم و تحت تاثیر تبلیغات و جو حاکم به اصطلاح جو گیر شدم و سیگاری شدم، همه در مقطعی از زمان تحت تاثیر جو حاکم جو گیر میشوند! هر کسی انکار کند دروغ میگوید، اگر به اندازه 9 سال از این 59 سال که از سنت میگذرد تجربه کسب کرده باشی، لازم نخواهد بود که از تاثیر تبلیغات بر تصمیم گیری انسانها مخصوصا در سن نوجوانی و جوانی صحبتی بکنم!
    3
    4
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. همیشه سلامت باشی؛ دود از کنده بلند میشه. در هر حال نسل بعد از انقلاب نباید ما را دست کم بگیرد .
    2
    9
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. برو دقیقتر بخون چی نوشتم . این بحث روز هست ...یا از عمو زرتشت سوال بکن برات توضیح بده. هیچوقت به دیگران توهین نکن چون شخصیت خودت رو نشون میده! خودت خراب میشی آدم هم چندشش میشه میگه چرا من میام وقت میذارم اطلاعاتم رو با کسانی مطرح میکنم که چیزی برای ارائه ندارند فحش هم میدند فکر کنم دلیل اینکه همه متفکرین از ایرانی گریزان هستند همین باشه چون غربی اونها رو احترام میکنه میگذاره حرفشون رو بزنند ولی ایرانیها خیلیهاشون باید چیز یادشون بدی فحش از بخوری!!
    9
    5
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. حتی اگر در هیچ سریال و فیلم و رسانه دیگر ارزش دادن و گرامیداشت همجنسگرایی را شاهد نبودی روز 27 ژوئن از خونه تون در اسلو بیرون بیا و رژه افتخار!! همجنسگراها را شاهد باش!. آیا اگر کسانی که گرایش های دیگر جنسی دارند مثل چند همسر ها، خود ارضائی ها ، معاوضه گرها ، محارم گراها و. رژه افتخار برگزار کنند، ما به اتفاق خانواده برای تشویق و تایید به استقبال میروید!؟ آنهاهم هر چه میکنند با خودشان میکنند و به دیگران کاری ندارند!پس باید آزاد باشند رژه افتخار بر گذار کنند؟
    7
    4
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::] رفیق: قسمت دوم نوشته اتون آیا اگر کسانی که گرایش های دیگر جنسی دارن و بقیه رو نگرفتم. اَگه منظورتون چند همسرها و بقیه که ذکر کردین هستش. خیر به تظاهرات و رژه این آدما نمیرم. چون ممنوعیتی و خطری و اِدامی اینگونه آدما رو تهدید نمیکنه. ولی اگه منظورتون حمایت از دگرباشان هستش خونوادگی به رژه اشون رفتم و میرم. دلیلش رو گفتم برای چی.
    2
    8
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. عزیز این آذری فقط یک هفته دوام آورد.دوباره بر گشت. به سمت. هیت امنا دوستداران ریش مقدس آقا.دوباره آسمان و ریسمان به هم می‌‌بافد. تا از حضرت .....خود دفاع کند. هشدار دادید.دقت نکردم. ویل درانت هم گفت. ....در صدر اسلام اشکالی ندارد. چون اون زمان اینجوری بود.چون اینجوری بود، خوب اینجوری بود دیگر. چیزی هم که اینجوری است. یا بود. امروز هم حلال است. به این می‌‌گویند. منطق مدینه فاضله علوی .به سبک آذری. آب در هونگ بکوبید.اثرش بیشتر است. چه باید کرد. ۴۰۰ سال است.که این‌ها تاریخ و سیاست ایران را اثر می‌‌گذارند.پای خود را از قم بیرون نذاشته.ولی‌ می‌‌دند صاحب کلوپ‌های مونیخ چه کسانی‌ هستند.
    6
    6
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۸
    millionaire - منچستر، انگلستان
    اوایل انقلاب انقدر سختگیرى بود و همه چى اسلامى شده بود که خیلى از نو جوونها به همجنس بازى افتاده بودن ولى بعدها ازدواج کردن و اون کثافتکارى ها رو فراموش کردن چون تو کل ایران به اندازه انگشتان دست همجنس باز نداشتیم ولى امروز به برکت تبلیغ همین کثافتها انقدر زیاد شدن که دیگه آدم درست و حسابى نمیبینى همه .... شدن رفت پى کارش
    5
    7
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    grizzly - برلین، آلمان
    اوا چه جفتشون بلا بودند!! باز دوباره یک تعدادی میان و مقایسه احمقانه میکنند، عمل قبیح رو نباید با عمل قبیح مقایسه کرد کار مسخره ای است، این دوتا هر تمایلی که دارند باید خصوصی باشه بین خودشون نه اینکه علنی برگزار کنند، سوال اینجاست که آیا این دو نفر که میخواهند سکس انجام دهند به ماتحت همدیگر کاری ندارند؟ اگر دارند صددرصد بهم صدمه میزنند و کار بهداشتی نیست
    6
    6
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. متاسفم برای شخصیتت توی این سن و سال! برو بخون من حرفی از دین نزدم و کاملا سکولار بحث کردم. حالا امثال تو قبلا حوزوی بودید تواب شدید مشکل خودتونه!!
    8
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. براتون متاسفم . اینهمه اینترنت و پیشرفتهای دنیا هم نتونست شما رو تغییر بده همون آدمای مسخره و سطحی باقی موندید که بجز بی احترامی به همدیگر چیزی ازتون برنمیاد. آخوند میزنه تو سرتون اونهم بره یکی دیگه میزنه تو سرتون چون حقتون هست.
    8
    7
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    grizzly - برلین، آلمان
    اینهایی که به نظردهندگان دیگر توهین میکنند واقعاً افراد احمق و نفهمی هستند
    3
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. عموی موذی! یه جا کوچکترین آتویی بگیره 45000 تا متلک و 68000 تا فحش قاطی حرفهاش میکنه پرتاب میکنه ! ولی جایی که طرف مقابل حرف درست و حق میزنه سعی میکنه با مسخره بازی و مرد رندی از زیر قبول کردنش در بره!! عموی موذی با این خصوصیات پا به قرن 21 گذاشته اونهم توی آلمان !!! مهد فلسفه و مهد ادبیات و مهد صنعت!!! فقط شبها به اون چیزی که بهش اعتقاد داری دعا کن که این 10-20 سال دیگه عمر هم قبل از اینکه واقعا گیر آلمانی معقول بیافتی تمام بشه یه سنگ قبر عمودی با یه صلیب برات بزنن محمد فون اصغر . بری وگرنه اون آلمانی معقول با روشی که لیاقتت هست ازت حسابی پذیرایی میکنه!!
    6
    4
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ببینید، ما متهم شدیم به سطحی فکر کردن، ولی ایشان تا عمق هُم فیها خالدون اشخاص و مسائل فرو میروند و امور دنیوی و اخروی را مدل حوزه حلاجی میفرمایند. آن دوست دیگر هم معترض است که اینها به ماتحت یکدیگر صدمه میزنند پس نباید ازدواج کنند! یکی نیست بپرسد آیا شما مامور مبارزه با صدمات هستید؟ اگر هستید، چهل سال است که این حکومت به آن مملکت و مردمش صدمه میزند، چرا یک تکانی بخود نمیدهید؟ تازه معترض هم میشوند که چرا شاهزاده معلق زد!
    3
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    مطلقا چیز عجیب وغریبی نیست.دونفرکه الات و احساسات جنسی انهابادوموجود متعارفی که بنام زن و مرد شناخته ایم فرق داردوچون هرکس مالک اعضای جنسی خودش هست میتوانند با رضایت طرفین ان را خرج کنند. نه بچه هستندونه صغیرونه دیوانه واختیاردارکامل لذت بردن از بدن های خودشان. ماچراازدخول در زن لذت می بریم؟ چون این احساسات را داریم. شخص دیگری از استمنا لذت میبرد و به کسی مربوط نیست. در هلند خانه ای دیدم بیش از 50 زن و مرد زندگی اشتراکی داشتند. این هم خواست خودشان و به هیچکس مربوط نیست. اما موضوع بر سر مقررات و رسوم هست. از قدیم عادت شده که یک زن و مرد عروسی کنند و مراسمی بگیرند. قشنگی ان مراسم ازدواج بین یک دختر و پسر هست. علت ازدواج روابط بین دو نفر نیست بلکه تعین سرنوشت قانونی برای کودکانی هست که بوجود می ایند. یعنی بیشترین توجه قانون و امتیازاتی که به زوجین میدهند (دولت ها) حمایت از کودکان هست. درکشورهای غربی مشکل اینها با حکومت گرفتن همان امتیازات متعارف بین زن و مرد هست در صورتیکه این ها تولید کننده ی کودک نیستند تا شکل خانواده به خودشان بگیرند (استخراج از گفتگو با بعضی از آنها دریک راهپیمائی)
    2
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::grizzly - برلین، آلمان::]. به سلامتی شما و دیگران که آسیبی نمیرسانند هر وقت سلامتی جامعه در خطر افتاد و از آمیزش دو همجنسگرا مثلا خواهر یا مادر ما حامله شدند آنوقت میتوانیم آنها را خطری برای خانواده خود و جامعه بدانیم
    5
    4
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    انسانها آزاد هستند که هر گونه میخواهند زندگی کنند مگر کسی به حرکت وحشیانه ی مسلمین در روز عاشورا که خود زنی میکنند و با همان قمه بر فرق سر کودک و نوزاد خود هم میکوبند و خون جاری میشود کسی حرفی از آسیب و قبیح بودن و غیر عادی بودن این نوع عزاداری و پرستش امامان نمیزند و همه بدنبال همان قیمه و آبگوشت آن مراسم هستند و از سر و کول هم بالا میروند و دعوا راه میاندازند برای یک غذاو اینهمه سنت های اشتباه و حتی وحشیانه در دنیا هست و میگویند باید به این سنت ها احترام بگذاریم ولی نوبت همجنسگراها که میشود و آسیبی هم از جانب آنها به کسی نمیرسد اخ و تف به آنها میاندازیم و زشت و وقیح و قبیح میدانیم کار آنها را. فکر نمیکنم ازدواج این دو به حریم خانوادگی کسی آسیب برساند و تجاوز به حساب بیاید و خدای نکرده خواهر و مادر کسی از ازدواج این دو آبستن شود
    4
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    grizzly - برلین، آلمان
    خب اولاً من قبلاً نوشتم که نباید مقایسه کرد ولی میبینم باز قمه زنی که یک کار مسخره ای است رو با چیزی مقایسه کردند که بهم ربط ندارند!! دوماً در دنیا همه جور آدم با گرایشات متفاوت زندگی میکنند و من هم ننوشتم که اینها نباید باهم ازدواج کنند ولی علنی کردنش هیچ لزومی نداره؛ اگر فکر میکنید که آمیزش مقعدی کار سالمی است خب مبارکه شما هم بکنید به من چه؟ به قول خودتون من که مأمور نیستم، من فقط نصیحتتون میکنم که اینکار رو نکنید چون درموردش خوانده ام که بهداشتی نیست باقیش به خودتون ربط داره ولی برید از قبل با پزشک حتماً مشورت کنید تا آسیب جدی نبینید، و امیدوارم که پسرتون بعد از حاملگی دوقلو بزاد اینجوری به حریم خانوادگیتون هم آسیب وارد نمیشه بلکه مستحکمتر میشه
    5
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. مگر سعید طوسی به ماتحت پسر بچه ها به عنوان کلاسهای قرانی فرو کرد اتفاقی افتاد تازه طوسی با زور اینکار را کرده که تجاوز به حساب میاید و آب از آب هم تکان نخورد حالا دو همجنسگرا بزرگسال و دارای عقل و قدرت تصمیم گیری به ما چه که نگران ماتحت آنها باشیم ؟ ببخشید معذرت میخواهم مگر مردان زیادی که با زن خاک بر سری میکنند و مثلا نرمال هم هستند مگر به زنان از ماتحت آمیزش نمیکنند ؟ پس جمع کنیم این بساط دشمنی با همجنسگرایان را ،مردهایی هستند که هم با زنان خاک برسری میکنند هم با مردان و هم با حیوانات کم نیستند اینگونه مردها ،به ما چه ربطی دارد که طرف با همجنس خودش و با میل و توافق دو طرفه خاک بر سری میکند ما خیلی غیرت داریم برویم جلوی تجاوزات بزور به زنان و دختران را بگیریم و رگ غیرتمان را باد کنیم یا برای قربانیانی که توسط طوسی به آنها تجاوز شد یا ایراد بگیریم به محمد ۵۳ ساله که کودک ۶ساله را بهش تجاوز میکرد .یا خمینی که با نوزاد .
    3
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    حتی محمد و الله اسلام نیز میدانستند که همجنسگرایی از بین بردنی نیست با نگاهی به تازینامه نشان میدهد که الله در خانه فحشای تخیلی اش که شاید از خوابهای ملتحم محمد باشند و مسلمانان آنرا بهشت میخوانند خدمات جنسی را برای مسلمانان همجنسگرا نیز آماده کرده است:. سوره الطور آیه 24:. غلامانی که در خدمتشان هستند و از زیبایی بمانند مروارید پنهان در صدف هستند به دور آنها میچرخند. سوره الانسان آیه 19. همواره پسرانی به گردشان میچرخند که چون آنها را ببینی پنداری مرواریدی پراکنده اند
    3
    4
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما برو بالا بخون من فقط نظرات انواع گروهها رو توضیح دادم. در مورد دخول هم داشتم فرق لزبین و گی رو توضیح میدادم. هنوز هم معتقدم لزبین از گی بهداشتی تر هست نه اینکه دوست داشته باشم وسط اون دو لزبین بخوابم دلیلش اینه که به هم صدمه نمیزنن ضمن اینکه ایدز هم منتشر نمیکنن.
    5
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. همجنسگرایی چیزی نیست که از غرب به فرهنگ ما آمده باشد اگر تورات را خوانده باشد و قوم لوط را متوجه میشوید که همجنسگرایی همیشه بوده حتی در قران هم سوره الطور آیه 24 و سوره الانسان آیه 19در بهشت وعده پسران برای جفت گیری اهل بهشت داده شده
    2
    6
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. من از پوشش آمینا ماهر دفاع کردم چون حق شخصیش هست و نمیشه به کسی گفت چی میپوشه . ولی در این مورد اینها میتونن عروسیشون رو خصوصی نگهدارند و حقوقشون هم پایمال نشه. مخالفین همجنسگرایی یه عده شون بدلیل اینکه عمومی کردنش باعث تشویق بچه های کم سن میشه مخالف هستند چون پسر میتونه خیلی راحت به این قضیه عادت بکنه و بقول معروف ک. بشه و لذت هم ببره ولی اگه این قضیه قبیح شمرده بشه احتمال آلوده شدنش کم هست و میره سراغ دختر.
    3
    4
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::grizzly - برلین، آلمان::]. شما درست میفرمائید. دلیل اینهمه غیر منطقی بودن توی این جماعت چی هست؟ واقعا عمدی هست یا اینکه عقلشون نمیرسه؟ من دیگه دارم دلسرد میشم فکر نکنم امیدی باشه. به طرف میایی یه معلوماتی که بدست آوردی مجانی ارائه میدی فحش هم میخوری!! شاید همین بلاها حقشون هست و باید بیشتر هم بشه!!.
    6
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. اگر شما مذهبی و متعصب باشد میتوانید از همجنسگراها نفرت داشته باشید و بیرحمانه به آنها بتازید بهتر است کمی در این زمینه مطالعات پزشکی و گفته های روانشناسان و جامعه شناسان را مطالعه کنید آنوقت نظرتان کمی ملایم تر و مهربانانه تر میشود نسبت به همجنسگرایان و میدانید که بخاطر ترشح هورمونی و فاکتورهای ژنتیکی و بسیاری فاکتورهای دیگر شخصی به همجنس خود گرایش پیدا میکند .ما اجازه نداریم چون دوست نداریم و چندشمان میشود و چون خودمان گرایش به همجنس نداریم اینگونه افراد را بیرحمانه قضاوت کنیم .با احترام به شما کاربران گرامی
    3
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیزم مطلقا در غرب کسی با روابط جنسی بین دو نفر کاری ندارد. اینجا مشکل اقتصادی وجود دارد. زن و مرد چون مولد کودک هستند در صورت ازدواج از نظر قانونی دارای امتیازات اقتصادی میشوند و علت هم کودکان هستند (و نه روابط جنسی آن دو نفر). حالا خیلی از این دگرباشان مدعی هستند که قانون همان امتیازات زوج های طبیعی مولد کودک را به این ها هم بدهند که البته چون خواسته ی انان غیر اصولی هست و دارای کودکی نمیشوند تا دولت ها و قانون به ان ها بطوری یاری برساند خواسته هایشان را کسی جدی نمی گیرد. زیرا قوانین از سکس حمایت نمی کنند بلکه تمام جوامع ملزم به کمک و برنامه ریزی برای کودکان هستند
    2
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. قرآن چون توی داستان لوط مستقیما اونرو تقبیح میکنه دلیلی نداره بطور ضمنی بیاد اونرو تشویق کنه. این آیاتی که میگی برای زنهایی هست که میرند بهشت و اونجا پسرهای زیبا در خدمتشون هستن
    4
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. در ضمن طوسی دخول نکرده بوده. فقط یه ناز و نوازشهایی کرده و اون پسرها خودشون میگن بهشون پشینهادات داده و اونها از دستش در رفتند. مگر اینکه اون پسرها بخاطر آبروشون یا از ترس پدر مادرشون دروغ بگند و واقعا داخل کرده باشه .
    5
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. تا اونجا که من میدونم آمیزش از پشت با یه خانوم هم کار بهداشتی نیست و فقط مردهایی که سادیسم دارند و دوست دارند اون خانوم موقع نزدیکی درد بکشه و از این درد لذت میبرند اینکار رو دوست دارند . توی اینترنت هم خوندم که فقط 10 درصد خانومها ممکنه از آمیزش از پشت لذت ببرند !.
    4
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. شما کامنت من را نخواندی، عرض کردم من نگفتم همجنس گراها وجود ندارند! هستند و در همه جا هم هستند با انگیزه های مختلف! گرایش های این جماعت هیچ ربطی به من ندارد و اصلا علاقه ایی هم ندارم که بدانم کی با کی جه نوع رابطه جنسی برقرار میکنه، مخالفت من در بوق و کرنا کردن آن است! عادی سازی این مدل روابط و تشویق نسل جوان بطور غیر مستقیم و مد کردن این گونه روابط به عنوان نماد مدرنیته!
    1
    4
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عزیزم من در آن بالا هم عرض کردم اتفاقا ازآخوندا نقل نکردم من توی یاهو با یه فرد آمریکایی بحث کردم که مخالف همجنسگرایی بود. اگر اصل بر سر لطمه نزدن بر دیگری هست چرا تعدد زوجات غیر قانونی باشه؟ وقتی یک مرد و دو زن هرسه همدیگر رو دوست دارند و میل دارند با هم سا تایی ازدواج کنند چرا پس قانون جلوی اونها رو میگیره؟
    3
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. آره بابا، فقط ناز و نوازش کرده بود. دخول نکرده بود که ایراد بگیریم. امیدوارم خدا که بهت پسر داد بفرستی کلاس قرآن طوسی.
    6
    5
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. واقعاً حرف های تو شنیدنی شده! پسر ها را اگر دستمالی کنند لذت میبرند و علاقه مند به سکس با همجنس میشوند؟! امیدوارم این یکی دیگه تجربه شخصی نباشه!
    4
    3
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. چه میشه گفت؟ میبینید که با وجود بطور قطع منطقی بودن عرایض من و شما و عده از دوستان، هنوز این ما هستیم که به بیسوادی و تحجر متهم میشویم. نمیدانم، شاید زندگی در خارجه و در بین فرهنگ های مختلف ذهن ما را روشن و افکارمان را باز تر کرده باشد، اما تعجب من از این است که با وجود اینترنت و دسترسی همگان به همه چیز چرا هنوز خیلی از نگاه ها و دیدگاه ها بسته اند. .
    2
    4
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شما با اون آمریکایی به تورکی بحث کردی یا با ایما و اشاره؟!
    2
    2
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تو به من یک خانم را نشان بده که مشتاق سهیم شدن شوهرش با یک خانم دیگه باشه و من حرف‌هات را قبول می‌کنم. حتی در بین مورمن‌های آمریکایی هم که این گاهی اتفاق میفته، یا اون خانم بیماره و یا شستشوی مغزی شده. یک انسان سالم بر فرض این هم که داوطلبانه و بخاطر سکس این طرز رابطه را انتخاب کنه دیر یا زود به مشکل بر میخوره و کار به اختلاف میکشه. اگر هم نکشید، از نظر من زندگی خصوصی اونهاست و قانون هم نباید دخالت بکنه. از قوانین اروپا بی‌خبرم، اما در آمریکا این جرم محسوب میشه. فقط فراموش نکن که در همین جا هم خیلی قوانین دیگه از قدیم هنوز باقی مانده که مسخره و بیجا هستند و دولت‌ها به اجرا نمیگذارند.
    3
    1
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. قوانین باید دو طرفه باشند. یعنی نمی توان بعلت مذهب دست و پای زن را بست و مرد هر کار دلش می خواهد بکند. در اینصورت رسول اگر زن بود از خودش (به اسم الله دروغین) قانون بیرون میداد که هر زنی حق داشته باشد که تا 4 شوهر کند چون تمام احکامش را از احکام منسوخ یهودان عقب افتاده ی عربستان دزدیده و یا به نفع شکم و زیر شکم خودش وضع کرده است . رسول حتی هوس عروس و خاله جان خودش را کرد و از طرف الله که خودش باشد ایه صادر کرد. هر چقدر چاه اسلام را هم بزنی عفونت بیشتری از ان بیرون میریزد و تو یک هزارم قلم و قدرت ماله کش اعظم علی شریعتی را نداری که حالا سخنش را در لای کاغذ پنیر هم نمی پیچند. سروش هم امد ادعای فیلسوفی کند که مورد استهزا قرار گرفت. این جاده دو طرفه هست در صورتیکه در اسلام تمام قوانین فقط به نفع الت جنسی مرد (و صیانت کودک به نفع مرد) وضع شده است. انتظار دیگری هم البته نباید از یک عده وحشی و جنایتکار در 1400 سال قبل را در عربستان داشت. من در امریکا دختری را ملاقات کردم که دو پدر گی داشت. این گی ها با زنی عروسی و 3 نفری با همدیگر زندگی میکردند
    3
    4
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. تعرض در فقه شیعه چیزی بسیار معمولی و متداول هست. معمولا طلاب کودک سال از دار و دهات به حوزه های علمیه سپرده میشوند. حالا را نمیدانم ولی در نیم قرن قبل تقریبا تمام ان ها مورد تعرض قرار میگرفتند و بعد که خودشان رشد میکردند خودشان متعرض میشدند و سعید طوسی هم در همین زمره هست و بدون حتی کوچکترین شکی در طلبگی ساقی بوده است. دوستی به شدت زنباز و بچه باز داشتم. میدانستم مذهب پر و پا قرصی ندارد. شب های جمعه به قم میرفت. علت پرسیدم گفت که به مسافرخانه ای میرود و صاحب این مسافرخانه برایش طلاب جوان را می اورد. می گفت بعد انقلاب کارم در دادگاه انقلاب گیر کرد و یکی از همین طلاب را در راس قضاوت دیدم و حالا هم ان جناب پست بزرگی در راس حکومت زشت اسلامی دارد . داستان مفصل هست و بقیه برای وقت دیگری. اکثر اخوندهای امروزه روزگاری ان کاره بوده اند و سعید طوسی تنها نیست.
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دوست خوب، نمیدانم که عمر من کفاف خواهد کرد که روزی شاهد آن باشم که مردم دست از دین و ایمان به خرافه کشیده باشند. اما امیدوارم که اگر چنین روزی رسید، خرافه از نوع دیگری را جایگزین خدا و ادیان نکنند. حتماً آن داستان را شنیده اید که دو کشور همسایه همیشه در حال جنگ بودند و وقتی تازه واردی سوال کرد که چرا میجنگید معلوم شد که علت خصومت دو قوم همسایه در این است که اختلاف دو پادشاه این دو کشور دلیل جنگ هست. یک پادشاه عقیده داشت که تخم مرغ را باید از سر کوچکش شکست و پادشاه دیگر معتقد بود که سر دیگر تخم مرغ را باید شکست!
    2
    4
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    آذری. همه این چیزها که نوشتی یک طرف. جوابی‌ که به دوست عزیز. هانی‌ از اسلو دادید. یک طرف.خدا وکیلی این چیزها را کجا به شما یاد می‌‌دهند ؟ توی حوزه؟.....
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. نه عزیزم. امیدوار نباش. بالاخره عمر این حکومت اسلامی جهل و فساد تمام میشود ولی با تغییر حکومت مطمئنا شعور افراد یک شبه عوض نمیشود و همچنان با درجه ای کمتر و نوعی دیگر این ها سگ درگاه علی و حسین باقی خواهند ماند. طرف دکترا از سوربن فرانسه میگیرد و بعد شعورش را می بینی چه اراجیفی بیرون داده است؟ در حرم عمام دله رضا مشهدی عده ای را دیدم گرد و خاک و عصاره های گنداب پای زوار را با دقت بعنوان تبرک در توی یک قوطی کبریت جمع میکردند و کاشف به عمل امد که اکثرا تحصیل کرده های اروپا و امریکا بودند! این نه فقط مخصوص مسلمانان که دوست یهودی من رفته انگلستان و دکترا گرفته و حالا در امریکا خاخام شده است. متاسفانه شعور با تحصیلات خیلی فرق دارد چون معمولا شعور بطور طبیعی و با تعلیمات در زمان نوزادی شکل میگیرد و قسمتی از مغز میشود. یک طرف دیگر سکه را هم داریم کسانی بی بند و باری افراطی را علامت پیشرفت و روشنفکری می بینند. فکر میکنی این همه مزخرف را چه کسی در مغز رائفی پور ریخته است؟ به یقین پدرمادری بشدت مسلمان و متعصب و کم سواد با شعور خیلی پائین
    1
    4
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عزیز من چرا به صحرای کربلا میزنی؟ مگر من از دین حرف زدم؟ من گفتم اگر دو زن و یک مرد همدیگر را دوست دارند و میل دارند در یک تختخواب بخوابند چرا همین قانون جلوی آنها را میگیرد؟؟ لطفا جواب را بده!!
    4
    2
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. نه عموی مدرن . حوزه مال زمان شما بوده و ما از اینترنت یاد میگیریم! شما حوزه میرفتید بعد تواب میشدید ضد خدا میشدید!! ما نه حوزه نیاز داریم نه زیاده روی میکنیم!! خخخ
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. یه خانوم و آقای 40 ساله میشناسم آقا دوست دختر 20 ساله داره و خانوم خیلی با افتخار گفته خوشحال هست که شوهرش دوست دختر جوان گرفته چون روحیه اش جوان میشه و هدایای اون دوست دختر رو خودش انتخاب میکنه !! شاید سه نفری هم توی تختخواب میرند نمیدونم ..! حالا این همشهری آکبند ما رفته امریکا ولی دیر رفته چون توی این امریکای بعداز اوباما همه درگیر یه لقمه نون هستند و دیگه از دنیا خبر ندارند!!! برمیگرده میگه هیچ زنی نمیاد با یه زن دیگه شریک بشه!! .
    2
    2
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ببین عمو نسل من کار نداره که شما انقلاب کردید ...سال بعدش رفتید 98.5 درصد به آخوندا رای دادید!. سال بعدش پشیمان شدید. ما میخواهیم زندگی کنیم.
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دوست چهل ساله ات چاخان کرده، رفته بوده روستای بغلی زیارت و وقتی برگشته به تو گفته آمریکا بودم و اون دروغ هارو در مورد آمریکا بهت گفته. وقتی میگم تو هپروت هستی بهت بر میخوره. اینقدر خودت رو مسخره این و اون نکن و فکر نکن چون این مطلب پایین رفته دیگه تعداد زیادی اینجا نمیان و نمیخونن که چه چرندیاتی ردیف میکنی. مطمئن باش تعداد خوانندگان این سطور خیلی زیاده و وقتی جای دیگه احتمالا با احتیاط مینویسی و هنوز منفی میگیری دلیلش این هست که همه با سابقه افکارت آشنا هستند.
    3
    4
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ضمن تائید عرایض سرکار در خصوص شعور و ادراک، این را هم اضافه کنم که گاهی گمان میکنم رائفی پور با آیدی آذرمیانه در همینجا مینویسد. 😊
    3
    4
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. کجا قانون جلوی ان ها را گرفته است؟ عرض کردم دو مرد گِی (یکی پاکستانی الاصل و دو نفر ردالبدل کار) با زنی ازدواج کرده اند. این ها چندین بچه دارند و دختر و خاله اش در یک رستوران عربی با من غذا خوردند. خاله جانش گفت این دختر دو تا پدر دارد. من خونسردم و اَبرو هم نزدم. از دختر پرسیدم ایا میدانی کدامیک پدر ژنتیکی تو هستند؟ گفت نه چون هر دو را به یک اندازه دوست دارم و نمی خواهم تفاوت قائل شوم.بعد هم غذای مطبوع هندی را در رستوران عربی خوردیم و بقیه ی مدت هم گفتیم و خندیدم ولی جالب اینکه این دختر کوچکترین تفاوتی با دختران دیگر نداشت و اگر خاله اش نمی گفت شاخ نداشت تا من متوجه بشوم. مطمئنم که خدا هم کاری با سکس هیچ ادم و حیوانی ندارد و این مقررات را خود انسان ساخته و بصورت مذهب و دستورات الهی خرج کرده اند
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    pordel - ارواین، ایالات متحده امریکا
    احتمالا می دانید که اساسا کروموزوم انسان ماده است، یعنی کروموزوم های زن x-x و مرد x-y است وفاکتور x در هردوجنسیت مشترک است. به همین خاطر درفیزیک مردان هم شاهد پستان نوک دار هستیم در حالیکه کاربردی هم نداره. و آنچه که این دو جنسیت را بیشتر از هر چیز متمایز می کند، ترشح هورمون های تستسترون و پروژسترون است. موارد زیادی هست که در دوران بلوغ جنسی (فعال شدن بیشتر هورمون ها)نوجوان متوجه تفاوت جنسیت خود با آنچه که تا الان لحظه می دانسته می شود و علم غدد نیز این را ثابت نموده است. به نظرم، ممکن است اختلات هورمونی (که شدت و ضعف دارد) می تواند در امر تمایل به هم جنس نقش ایفا کنه بطوریکه معمولا در روابط اینگونه افراد اگر صرف تمایلات جنسی بر پایه هورمون ها باشه، یک نفر بیشتر تمایل داره نقش مذکر را بخودش بگیره و دیگری نقش مونث. این موضوع برای اغلب انسانهایی که دچار اینگونه اختلال های هورمونی نیستند و اصطلاحا تکیلفشون با جنسیتشون معلومه، قابل درک نیست و لذا تعابیر اخلاقی از آن می کنن. اما ناگفته نماند ممکن هم هست ، دلیل برخی افراد همجنسگرا می تواند، اختلالات شخصیتی باشه.
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. منظور من قانون امریکا هست که تعدد زوجات رو ممنوع کرده و این بخاطر دین مسیحی هست! اونی که شما نوشتی بطور غیر قانونی بوده.
    2
    3
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. لطفا به این همشهری جاهل ما چیزی بگو. موقع ارائه علم میرسه هزارباز ثابت کرده که سواد نداره ولی راجع به همه چیز نظرات غلط داره و از اونور هم میاد راجع به کسانی که هزار برابرش سواد دارند افاضات میکنه! نمونه کامل کسانی که انقلاب کردند هست!! آخر من نوشتم اگر دو زن یک مرد رو دوست داشته باشند چرا قانون جلوی اونها رو میگیره آمده برگشته اینجا میگه "هیچ زنی" نمیاد با زن دیگه شریک بشه!! اینقدر بی عقل هست که هزاران میلیون آدم بینشون همه جور آدم هست و اینکه صدها سال تعدد زوجات بوده خبر نداره و فکر میکنه همه اونها زوری بوده ...یا اینکه اصلا بحث من راجع به احتمال هست یعنی اینکه شما حتی اگر احتمال بدی چنین شخصی ممکنه وجود داشته باشه نمیتونی توی قانونگذاری اونرو نادیده بگیری!! خودم هم موردی رو که دیدم نوشتم ( توی ایران هم هست) باز رد میکنه میگه دروغه !!! یعنی آدم از این جاهل تر توی دنیا هست؟ اون بالا نوشتم اون بچه ها گفتند طوسی دخول نکرده و بغلش هم نوشتم شاید به مصلحت دروغ گفتن باز میاد باد ذهنی در میکنه میره!!!.
    2
    2
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. مگر قرار هست قوانین امریکا بی نقص باشد! قانون با شرایط مکان و زمان همیشه در حال دگرگونی هست. قوانین تمام کشورهای دنیا اشکال دارند ولی قوانین ایران تماما مذهبی و قرون وسطائی و اکثرا گرفتار تاریخ مصرف هستند. فقط میتوان گفت قوانین امریکا پیشرفته تر از قوانین ایران هستند. حتی قوانین محتضر ایران با تمام نقایصش در اجرا هم با پارتی و زیر میزی و دخالت مذهبیون اشکال دارند. قانون بد را هم دست حکومت قانونمند بدهی باز چیزی از درونش در می اید. قوانین بد و قرون وسطائی ایران گرفتار اخوندها و قضات و امنیتی های دزد هم هستند
    2
    4
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ضمنا منطق و عدالت و اخلاق میگوید: یک مرد برای یک زن با شرایط و امتیازات مساوی و حفظ حقوق کامل مادر و اگر هم از دل مسیحیت در امده باشد حتما در حال حاضر درستترین هست و بسیار با قوانین وحوش عربستان در 1400 سال قبل فرق دارد که زن موجودی بی قانون در خدمت مرد هست و تنها فایده اش سکس و تولید بچه به نفع مرد هست.
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. قانون در باره ی کلیات میگوید و در مورد تک تک احاد جامعه و استثناها نمی تواند نظر بدهد. خیلی به ندرت البته ممکن هست دو زن از یک مرد خوششان بیاید و با یکدیگر هم کنار بیایند. من قانون نیستم ولی تا وقتی با یکدیگر راحتند و مزاحم کسی نیستند کسی حق مداخله ندارد. مورد ازدواج دو گی با یک زن حتی در امریکا هم نادر است. به یقین ان ها ازدواج رسمی نکرده اند ولی تا وقتی اختلافی پیش نیاید کسانی بعنوان متولیان دین و مذهب و اخلاق مزاحم ان ها نمیشود. من 25 سال هست امریکا هستم حتی دو نفر نپرسیده اند که مذهبت چیست؟ در جلسه ی شعر حدود 60 نفر ایرانی هستیم در انجا هم هیچکس مطلقا هیچکس کاری با مذهب کسی ندارد حتی با یک پرسش ساده که دین شما چیست؟ چون ایرانیان اینجا هم رشد مغزی پیدا کرده اند.
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بحث بر سر قوانین ازدواج است. همان کسانی که در امریکا برای همجنسگراها فکر کرده اند و ازدواج آنها را قانونی کرده اند میتوانند برای مرد دوزنه هم فکر کنند درست است؟ قبلا هم به اون عمو توضیح دادم مقایسه کشوری مثل ایران با یک ابرقدرت مثل امریکا اشتباه محض است و این در همه چیز هست اقتصاد - موسیقی - فیلم -صنعت ...بقول شهرام شب پره یکبار گفت ما اصلا نمیتونیم موسیقیمون رو با اینها مقایسه کنیم!. البته با نظر شما موافقم استبداد زدگی و سنت گرایی دلیل این هست که ایرانی با اینکه دو قرن است دارد زور میزند هنوز نتوانسته خودش را ترقی بدهد تمام صنایع مونتاژ و دانشگاه و صنعتش هم عاریه ای بوده . حتی القانیان و اریه و ایروانی. اینا روی موج صنعتی غرب سوار شدند یعنی توی مجله میدیدند چی اومده میرفتند دنبالش نمایندگی میاوردند یا قالبش رو میخریدند میاوردند..ملامین- ایرانیت- ظروف پلاستیکی- ..همه یه جور کپی کاری بوده
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. باد ذهنی هم اگر در کرده باشم جایی نرفتم و هنوز اینجا هستم. چرا وقتی شما کم میاری دست به دامن توهین و افترا میشی؟ در ضمن علمی که در حوزه به شما آموخته اند پشیزی ارزش نداره. اون تجربه هست که برای آدم احترام و افتخار میاره. بقول دوستمون، اگر ده تا مدرک هم داشته باشی ولی شعور نداشته باشی همین میشه که شما گرفتارش هستی.
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. قوانین ازدواج از اسمان ها نیامده و ساخت خود ادمیان هستند و هر اقلیمی برای ایجاد نهاد یک خانواده ی سالم با توجه با شرایط زمان و مکان قانون خاصی وضع کرده است و معمولا به موارد کوچک و استثنا نمی پردازد. استثناها همه جا وجود دارند. ادمیان و مذاهب وعقب افتاده و قشری میگویند ان ها را بکشید و انسان متمدن میگوید تا کسی مزاحم شما (و کودکان) نشده با ان ها کاری نداشته باش
    0
    2
    جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.