پخش نذری در جنوب ایران برای سلامتی امیر کویت

+29
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    آقایانی که در راس حکومت ایران هستید و افرادی که برای ذلت و خوار کردن ملت ایران انقلاب کردید کلاهتان را بالاتر بگذارید چرا که موفق شدید مردم کشوری با هزاران سال تمدن و افتخار را مجبور به گدایی و ثنا گویی از مشتی بیابانگرد و وحشی مارمولک خوار کنید ،شرم بر شما
    22
    64
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::Afshin51 - کلن، آلمان::] رفیق: در بخشای جنوبی ایران خانواده های زیادی هستن, که زندگی خودشون رو مدیون کار در کشورهایی چون کویت و امارات و بحرین و عمان و غیره میدونن . یعنی چندین نسله از زمان شاه تا حالا در این کشورا زندگی میکنن. تمام درآمدشون از همین کشورا تامین میشه. که مردم استان فارس, بلوچستان, هرمزگان و بوشهر در این کشورا مشغول کارن. که حتا هزینه ساخت مدارس و آسفالت و درمانگاه در دهات و شهرهای خودشون رو پرداخت میکنن. میخام بگم یکی از دلایل شکر گزاری بخاطر اینه.
    28
    32
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. بله توی همون امارات شنیدم حدود یک پنجم جمعیت ایرانی هستند . حساب کن بالاخره اون کشور کوچکی هست معرفتش رو داره ایرانیها رو برده توی کشور خودش و درآمد دارند بچه هاشون توی مدرسه و دانشگاه خوب درس میخونه . ایران چطور؟ افغانی میاد چند برابر ایرانی ازش کار میکشند هیچ حقوقی نداره بهش همه جا توهین میشه! این آقا هم احتمالا هزار برابر پول اون نون رو از بغل امیر کویت درآورده حساب میکنه میگه کشور خودم به من امکان زندگی نداد ولی امیر کویت داد
    24
    9
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. و خاک تو سر تو
    24
    4
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. بیشترین بیابانگرد دنیا رو ایران داره. ایران هنوز که هنوزه حدود ۱۴ درصد جمعیتش بیابانگرده. عربها خیلی وقته این چیزا رو کنار گذاشتن. بله عربها میرن بیابون میگردن تفریح میکنن. همونطور که یه امریکایی میره کوه و جنگل و صحراهای تگزاس. از یه عرب بپرسی نظرت درباره الان چیه میدونی چی میگه؟ میگه ما دمپایی میپوشیدیم هیچی نداشتیم. اما فکر داشتیم. عدالت داشتیم. ظلم رو کنار گذاشتیم و الان تو کشورمون هیچکی گرسنه نیست. اون عرب میگه دمپایی نداشتیم بپوشیم اما الان به لطف یه سیستم سیاسی سالم لامبورگینی میخریم. اون عرب میگه غذا نداشتیم بخوریم مارمولک و ملخ میخوردیم اما وقتی نفت کشف شد اونقدر مردم و پادشاهمون دلسوز بود که همه ی مردم رو از نفت ثروتمند کرد. کل مردم رو از مارمولک خوری به کباب خوری رسوند. اینه نظر عرب. حالا شما هرچی میخوایی بگو. راستی میدونی که کویت به خاطر حمله ی عراق برا تک تک شهرونداش چند میلیارد تومن. اونا هرچی نداشتن عدالت داشتن. پادشاه با کل مردمش میخوره هیچی کلی کارگر بنگلادشی و هندی رو به ثروت رسوندن
    23
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. تو شهرای جنوبی ایران تقریبا هیچ خانواده ایی نیستش که یه عضو خانوادش تو کشورای عربی کار نکنه. همشونم با همین کارگری به ثروت رسیدن. اتفاقا همشونم میگن عربا رفتارشون واقعا عالیه. من خودم داشتم دوستایی. ولی عجیبه ها. عربای ثروتمند هیچوقت بهمون فحش نمیدن. اما نمیدونم چرا ما شب و روز به این و اون فحش میدیم. مگه از جیب تو برداشتن؟ . دستشونم درد نکنه کلی کمک میفرستن شکم مردمو سیر کنن. ادمایی مثل شما فکر کنم جیره خوار نظامن. فکر کنم شماها پول میگیرین این چیزا رو میگین. تا عربا رو مسئول بدبختی مردم جلوه بدین. به جا اینکه بیایین به مسئولای خودمون فحش بدین میرین به عربا فحش میدین. کل کشورای عربی تا قبل انقلاب بهترین رابطه رو با شاه و ایران داشتن. بعد انقلاب چرا عوض شدن؟ خودمون تو خیابونا راه افتادیم گفتیم مردم کشورای عربی باید انقلاب ما رو قبول کنن. قبول کردنا. اما ما چی گفتیم؟ ما گفتیم نخیر. باید خودتونم مثل ما بشی. باید خمینی ملعونو به رهبری انتخاب کنین . برو ببین چقدر بمب و اسلحه فرستاده شد. چقدر حمایت از شورشیهای مسلمون کردن.
    22
    4
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. برو ببین بعد انقلاب چقدر شورشهای مختلف تو کشورای عربی ایجاد شد. و جالب اینه عربها با این همه دخالتی که کردیم تو کشورشون هنوز که هنوزه نیومدن با لگد بزنن تو چونمون . نیومدن کارگرای ایرانی رو مثلا تو اردوگاه نگهدارن. نیومدن فحش بدن. نکنه شما باورت شده عربها ما رو میخوان نابود کنن؟. همون کویت از زمان شاه معروف به کویت سیتی بود صفا سیتی بود. مردم میرفتن لج لج پر جنس اصل و ارزون میکردن میاوردن. حتی ماشین ارزون میاوردن. چون تو کویت کادیلاک و باقی ماشینا نصف قیمت فروخته میشد. چون دولت کویت نصف قیمتو از فروش نفت میداد. اما خداییش تو دیدی یه کویتی از رو خساست و حسادت و عقده بیاد بگه عه چرا ایرانیا میان اجناس ما رو میخرن؟ ( با توجه به اینکه همه قیمتا نصف بود. نصفش از پول نفت تامین میشد). نه من ندیدم. حتی امریکاییا رفتن کویت از قیمتای ارزون تعجب کردن. چرا همه چی تو کویت نصف قیمت کارخونس. تازه بعد از ۲۰۰۵ همین کار رو تو عراق کردیم. عراقیا نیومدن بگن ایرانیا جنس ما رو نخرن. اما امان از ما. امان از خودمون امان امان از این ملت. نمیدونم این ملت چشونه.
    23
    2
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    تو همین کانادا عربستان حامی حداقل ۵ تا سیستم بورسی دانشگاه ها هستش. کل هزینه هاش از عربستان میاد. یادت باشه یه بار عربستان یه تهدیدی کرد که کانادا سر خاشچقی دخالت کنه هزینه این بورسها رو قطع میکنه. ایرانی عرب افریقایی ترک پارس هندی پاکستانی بنگلادشی دارن از این بورسها استفاده میکنن و درس میخونن. مگه عربستان گفته عه ایرانی نیاد؟ . اینه فرق ما و اونا. اونا عدالت دارن. اونا انسانیت دارن. و کیه که بدونه سالهاست تو عید قربان ده ها موسسه خیریه حتی تو تهران از کشورای عربی کلی پول دریافت میکنن تا نذر بگیرن. جمعیت امام علی که خودم دیددم و بودم یکیشه. اتفاقا کویت ۷۰ درصدش شیعه هست و یکی از دلایل اصلی کمک کویت به ایران همینه. کویت هواپیمای اختصاصی داره برا فرستادن کمک به کشورای محروم و فقیر. کویت کمک خودشو میکنه. برا کویت اصلا مهم نیست توی پراید سوار چی میگی. خب فوقش برو تظاهرات کن بگو کویت کمک نکنه به ایران. کویت میبره سومالی. میبره یه کشور دیگه. در اخر اینو بگم اگه اونا ادم نبودن الان ادم شدن. تو چی؟.
    22
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. خودم خیلیا رو میشناسم ۳۰ ساله تو کشورای عربی زندگی میکنن بدونه دغدغه کار میکنن. مغازه دارن. وقتی برا کار رفتن بدبخت بودن حتی پول نداشتن تا کویت و امارات و قطر برن . اما بعد چندسال کار تو این کشورا تونستن تو شهرشون ساختمونای چند طبقه بزنن. تو عمرم اینقدر دیدم کسایی که رفتن برا کار. و اتفاقا من یکی نشنیدم اینا بد بگن. نشنیدم بگن عربا بهمون ظلم کرد. من نشنیدم. اگه ظلم کرده بودن برمیگشتن. تو عمرم اینقدر ادم دیدم رفتن کشورای عربی برا کار اما اینقدر بهشون خوش گذشته و اینقدر مردمشون باهاشون مهربون بودن که همونجا موندن. نه تنها امارات بلکه عمان کویت قطر بحرین عربستان. تو فیلم دیدم طرف ایرانیه تو عربستان مغازه داره. رستوران داره. رستورانای ایرانی زیادی هست تو کشورای عربی. چند سال پیش تو عربستان یه کارفرما کارگرشو زد. فیلمش پخش شد.
    23
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. روز بعد این قضیه کل عربستان ریختن تو خیابون برا حمایت از کارگره. فقط از پدراتون بپرسین چرا عربا که قبل انقلاب با ما رفیق جون جونی بودن الان رفیق نیستن؟. قضیش سادس. اونا نمیخوان عراق بشن. اونا نمیخوان افغانستان بشن.
    23
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] کاملا باتون موافقم
    21
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. موجود نسبتاً محترم اطلاعاتی ، ظاهراً حرفهای وطن پرستانه و ضد رژیم آخوندی من به ذائقه بیگانه پرست و ذاتاً غیر ایرانی شما خوش نیامده وگرنه اینهمه حرافی نمی کردید! دوستانی که کامنت مرا خوانده اند همگی می دانند که مخاطب من هموطنان ایرانی از هر قومیتی بوده و منظور ظلمی است که این حکومت بر ایرانیان رواداشته و موجب شده برخی ناچار دست به سوی بیگانه دراز کنند یا بقول شما برای کار مجبور به جلای وطن بشوند ، توضیحم البته جهت اطلاع دوستان وطن پرستی است که مطالب را خوانده اند وگرنه مزدوران رژیم آخوندی قابل خطاب مستقیم نیستند .
    4
    23
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    behzad50 - مونیخ، آلمان
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. منهم در جواب تمام حرفهای تکراری شما زیر اخبارهای مختلف که با مورد یا بیمورد رگ گردنتان برای کشور و امیر کویت و امارات و شترهای بیابان امارات به اندازه مچ خر باد میکند و تنها نام ایران را به دلیل و در مقام مقایسه و تحقیر ایران و ایرانیان آن هم در مقابل اعراب عربستان و امارات برزبان میاورید و لابد ربوده شدن یا فروخته شدن بدلیل فقر دختران ایرانی به اعراب و بخصوص کویت را نیز جزو افتخارات و خدمات شخصی ! خود عنوان میکنید در جواب به توهینتان به هموطن خوبمان میگویم که خاک بر سر خودت و همفکرانت .
    6
    15
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. شما بجای برچسب زدن به دیگران که کار اطلاعاتیها هست دلایل خودت رو بیار. اون دلایل میاره که تعداد ایرانیهایی که توی کشورای عربی هست و میزان پولی که درمیارند و اینکه تابحال اخباری از رفتار بد با آنها نیامده ....شما میایی یه برچسب میزنی میری خودش نشان میده چقدر منطقی هستی و از آلمان خیلی یادگرفتی
    18
    3
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] من لازم نمی دانم که وارد حاشیه ها و صحبتهای افراد مشخصی که برای همه خوانندگان این صفحه دیدگاه غیر ایرانی یا تجزیه طلبانه ! و یا مایل به حکومت کنونی ایران آنان مشخص است بشوم ،بقول معروف چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ! بطور مثال برای فردی ! که پان ترکیسم و استقلال و تجزیه آذربایجان از ایران را همواره تبلیغ میکند لقب خائن یا تجزیه طلب یک توهین نیست بلکه واقعیت محض می باشد !! فکر کنم متوجه شدید اگر نشدید که ادامه صحبت بی فایده است .
    4
    18
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. مثالی که زدم در مورد پان عرب ها و سینه چاکهای اعراب غیر ایرانی و یا هر خائن و تجزیه طلب دیگر همراه با حکومت ملاها مصداق دارد و باز هم میگویم که همگی اینان باید بخاطر تمام جنایات و خیانتهایشان نسبت به ملت ایران شرم کنند .
    3
    17
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. اگر ناراحت نمیشید میشه سوال کنم تحصیلاتتون چی هست و چه مدت آلمان تشریف دارید؟
    14
    2
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    behzad50 - مونیخ، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] خخخخخ بنظر من شغل و درآمد و. افشین ۵۱ را هم سؤال کن شاید شانس آوردی اومد خواستگاریت !!! گرچه چون عقایدتون سواست بعید بدونم !! مرد حسابی اطلاعات شخصی افرادو چکار داری ؟ منکه با حرفاش موافقم بخصوص متلکهاش در مورد تجزیه طلبها و غیره به شما .
    2
    13
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::behzad50 - مونیخ، آلمان::]. رئیس تو هم ؟! من ازش پرسیدم چون حرف زدنش به آدم تحصیلکرده نمیخوره و. گرنه آی کیو اگه کسی بگه من لیسانس دارم مثلا 10 سال آلمان هستم اون معنیش این نیست که اطلاعات شخصیش رفته توی اینترنت پخش شده ! خودت چقدر تحصیلات داری اینطوری حرف میزنی؟...فکر کنم مشکلتون نسلی هست . نسل شماها که منقرض بشه بره نسل ما یه نفسی خواهد کشید!!
    11
    2
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::behzad50 - مونیخ، آلمان::]. ببین بهزاد جون من خیلیا رو دیدم که به این و اون فحش میدن . به این کشور به اون کشور فحش میدن. شعار مرگ به این و اون میدن. همش به شکم برمیگرده. گرسنگی مهمترین عاملشه. شما گرسنه ایی میگی من چرا گرسنم ولی کویتها سیرن؟ میگی چرا کویتهای ثروتمندن ولی من نیستم؟ پس به جا اینکه بیایی عاملشو پیدا کنی میری فحش میدی. چون اسونتره. حالا شما فحش بده. کویت راه درست رو انتخاب کرد. خوشبختن. ثروتمندن. و به کسیم توهین نمیکنن. یکی از اینفلوئنسرای کویتی که دختر بود به یه مصری توهین کرد. و توهینش میدونی چی بود؟ فحش ندادا . گفته بود شما مصریها میایین اینجا و خدمتکار ما هستین. کل توهینش همین جمله بود. نه فحشی داد. نه چیز دیگه ایی گفت. تنها گفت شماها خدمتکار ما کویتیها هستین. روز بعد کل مردم کویت جمع شدن از مصر و مصریها معذرت خواهی کردن. بعدم اون دختر هموطنشون رو انسانیت بهش یاد دادن. دادگاهی تو کویت برا اون دختر ۴۰ ساعت کلاسای اموزشی گذاشت . بله اینه کویت. کویت مردمشون خواستن این باشن. و بله اینه وضع ما. ما خودمون خواستیم این باشیم.
    11
    2
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::behzad50 - مونیخ، آلمان::]. متاسفانه بیشتر هموطنایی که راهی المان سوئد بریتانیا شدن گرسنه هستن. پناهنده نیست. گرسنه هستن. کارشونم اینه شب و روز هی فحش بدن. هی توهین کنن. هی فحش بدن. خسته شدن بیشتر فحش میدن. تو همین کانادا تقریبا تمام کسایی که فحش میدن به این و اون یا تنبل هستن و دنبال گذروندن یه دوره اموزشی ۶ ماهه نیست یا نمیخوان کار کنن و پول ولفیر میگیرن. فقط کافیه ۱ دقیقه باهاشون بشینی. تو همین ۱ دقیقه اولین جملشون اینه عه عربا اومدن بدبخت شدیم. عه اسیاییا کانادا رو قبضه کردن. عه افغانیا برقکشی میکنن. عه لاتینا همشون پرستارن. فقط ۱ دقیقه کافیه بشینی با اینا. نه بیشتر. نمیگن به به چه هوایی. نمیگن به به بارون زد عجب هوایی شد. نمیگن به به امروز هوا افتابیه . و به شرفی که دارم قسم من یکی نه مهندس نه یه ادم تحصیل کرده نه تکنسین هموطن ندیدم به کسی توهین کنه. چون طرف نگران این شکم نیست گرسنه بمونه. تنها قشری که این حرفا رو میزنن همون بیکارا و تنبلا هستن. یه دوره کاراموزی ۶ ماهه نمیخوان برن. چون این کارا براش عاره.
    11
    1
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::behzad50 - مونیخ، آلمان::]. شما هم از همین قشری. گرسنه ایی. اومدی المان فکر میکردی بهت خونه و ماشین مجانی میدن. دیدی نمیدن حالا داری به کسایی که خونه و ماشین دارن فحش میدی.
    11
    2
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Ashkan60 - لندن، انگلستان
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. روش جالبی برای تعریف از اربابای عربت پیدا کردی ،‌با یکنفر مثلاً بحث میکنی تا بتونی کلی پر حرفی و پاچه خواری در مورد ارباب عربت بکنی ! پول اگه بابتش میدن بگو آذر میانه باهات همکاری کنه آخه با تو حرفاش خیلی یکیه ، احتمال زیاد هر جفتتون یکی هستید با دو تا ایدی ! کلاً هر دو موافق تجزیه کشورید و صدای مخالف را هم با انگ و مارک چسباندن میخواهید خاموش کنید ، ضمناً آقای شکم سیر نترکی یهو از زیاده خوری ! خوبه از شکم بقول خودت گرسنه منم خبر داری ، البته در اینکه شما کلاً نسل اندر نسل متخصص شکم و زیر شکم هستید کسی شک نداره ! خدا ایشالا همتون را آدم کنه کمی هم بجای تعریف از امیر کویت و امارات حتی اگر ایرانی نیستید از درد مردم ایران بگید ۰
    0
    6
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Ashkan60 - لندن، انگلستان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. جوابی که به همزاد عزیزت redsky 95 دادم بدرد تو هم میخوره که قرائت کنی ، ضمناً سر راه رفتم حرفهای فردی که میگفتی بیسواده رو خوندم که بنظرم سوادش هر چند کم مسلماً از تو با این دری وری های کوچه بازاری و تفکر تجزیه طلبانه بهتر و بیشتره !خدا یکم عقل به امثال شما بده یکمم پول و دولت بدرد بخور به ملت ایران .
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]برای آدم عاقل آوردن یک دلیل زیاد و برای آدم نادان هزار دلیل هم کمه ! شما بعقیده من برو شیر بلالت را بفروش فضولی در مورد سواد و تحصیلات دیگران پیشکش .
    1
    9
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    . [::آذرمیانه - آذربادگان، . [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. بله همین شکم گرسنه افراد نشانه شرافتی است که افرادی مانند شما که از خاویار مالی امرای کشورهای غیر ایرانی عرب و ترک و غیر به نوایی رسیده اند از آن بی بهره اند ، فرق ما و شما در این است که ما شکم گرسنه اما دلی آزاد و سری سربلند را اما شما بلاهت و خیانت را فضیلت مینامید .
    1
    10
    ‌پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. البته رفتار نشات گرفته از گرسنگی رو شما به پای شرافت ننویس. ببین خب پس چرا هلال احمر ایران تو افریقا فعاله؟ چرا کمک میکنه؟ ایا الان به افریقاییا توهین کردیم چون کمک میکنیم بهشون؟. بعدم چه ربطی به من و خاوری داشت؟ خود من یکی از هموناییم که از خاوریها متنفرم. شما کامنتای منو بخونی قشنگ میفهمی از پزشکا و مهندسا و صرافا و مغازه دارای هموطن تو کانادا همیشه گلایه کردم و میکنم. چون همشون دارن یا فساد میکنن یا کلاهبرداری. شما دلی ازاد داری؟ دل ازاد داشتی که شب و روز به این و اون توهین نمیکردی. شب و روز فحش نمیدادی. اتفاقا دل ازاد رو عربا دارن. ثروت دارن نیومدن فحش بدن. نیومدن توهین کنن. سربلندی رو شما به من نشون بده. شما ازاد بودی که الان مملکتمون این نبود. سوری فرار میکنه افغانی فرار میکنه به خاطر جنگه. ما چی؟ جنگه؟ . همه برا شکم فرار میکنن. شما خواهشا دروغ نباف. منم به این و اون نچسبون. خودم اولین ادمی تو این سایت بودم اومدم گفتم سوپری هموطن تو تورنتو گرون فروشه و شرف حالیش نمیشه.
    8
    1
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Ashkan60 - لندن، انگلستان::]. ارباب؟ ارباب من کیه؟ ارباب من انسانیه. شماها شروع کردین به فحش دادن به اینیکه داره کمک میکنه. ببین شما یه سر به زمان قبل پهلوی بزن. وضع ما بدتر از عربا بود. تو خرابی بدتر از هرچی کشور عرب هست بودیم. سند میخوایی؟ میدون امام خمینی موزه ها. عکاسخانه کاخ گلستان. پس ما و عربا تو یه سطح بودیم. پس چرا ما عقب موندیم ولی عربا پیشرفت کردن؟ و چرا ما باید هی بهشون فحش بدیم؟. نه تنها عربا بلکه ما به کل دنیا شعار مرگ میدیم. چرا؟. چرا فکر میکنی باید با دنیا هی درحال جنگ باشیم؟. مشکلت با دنیا و عربها چیه؟ قشنگ بیا بگو. نگران نباش . شکم من یکی نمیترکه. حالا فهمیدی مشکل ما چیه؟ فرقی نمیکنه کی بیاد کی نیاد. به هر حال هرکی بیاد با دنیا مشکل داره و میخواد دنیا رو نابود کنه. دنیا هم واکنش نشون میده و میاد ما رو به بیچارگی میرسونه. به قول تمام کسایی که زمان شاه زندگی کردن هیچ کشور عربی با ما مشکل نداشت. با ما دشمن نبود. به جز صدام. مصر بهترین روابطو داشت. عربستان میومد سر میزد ما میرفتیم سر میزدیم.
    8
    1
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Ashkan60 - لندن، انگلستان::]. لنجای ایرانی میرفتم دبی و کویت و هرچی میتونستن بار میزدن چون قیمت همه چی نصف قیمت کارخونه بود. حتی ویزا نمیخواستن ازمون. ما هم ویزا نمیخواستیم ازشون. الجزایر همیشه بین ایران و عراق میانجگری میکرد و پادشاهشون یکی از گرمترین روابط رو با ایران داشت. عمان که رفیق جون جونی خودمون بود تو شورشهای ظفار ارتش فرستادیم و شهید دادیم. حالا چرا این رابطه و این صمیمیت بعد انقلاب ۵۷ کاملا برعکس شد؟ ایا زمان شاه عربا از ما میترسیدن؟ مگه ما زورگو بودیم که از ما بترسن ؟ ایا احترامشون به خاطر زورگویی و ترس بود؟ و بعدم اینکه زمان پهلوی همون احترامی که ما به عربها میزاشتیم رو اونا هم به ما میزاشتن. یعنی دو طرفه بود. نه زور بود نه ترس هیچی. احترام متقابل بود. همین. ولی چرا بعد انقلاب ۵۷ یهو این احترام از بین رفت.؟ و کی مسئول بود؟ کدوم کشور مسئول بود؟. و چرا؟. کی به عربستان بمب فرستاد؟. کی و کدوم از خال اسلامبولی مصری حمایت کرد؟. کی و کدوم کشور از جبهه خلق ازادی فلسطین حمایت کرد تا سپتامبر سیاه تو اردن و فلسطین و لبنان رو رقم بزنن؟.
    8
    1
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Ashkan60 - لندن، انگلستان::]. کی و کدوم کشور پول میداد هوا پیما بدزدن؟. کی و کدوم کشور فاجعه المپیک مونیخ رو رقم زد؟ زمان شاه این انقلابیهای اشغال چرا همشون میرفتن خارج؟ چرا زمان شاه حاجی بازاریهای ایران هی پول میدادن برسونن دست فلسطینیا؟ ایرانی نبودن؟ کجایی بودن؟. شورشای مکه اتفاق افتاد. پولشو کیا دادن؟ مگه حاجی بازاریهای تهران نبودن؟ کدوم کشور حمایت کرد؟. جواب تک تک این سوالاتو برو تو اینترنت بگرد. حالا هی برو به عربا فحش بده. حالا هی برو فحش بده چرا عربا با ما دشمنن. نکنه توقع داری عربا مثل برگ چغندر بشینن و شاهد نفوذ انقلاب جمهوری اسلامی ایران تو کشورشون باشن؟ نکنه توقع داری مثل خیار چمبر بشینن و شاهد خراب شدن و ویرانی کشورشون باشن؟. این ما بودیم بعد انقلاب ۵۷ شروع به انگولک تو بقیه کشورا کردیم. اسلحه فرستادیم. بمب فرستادیم. حتی همون صدام حمله نمیکرد اگه ما اسلحه و پول نمیفرستادیم. به خدا این بیسوادی سیاسی که ما دچارشیم رو هیچکی دچارش نیست. هیچکی . عربها قبل انقلاب با ما بهترین روابطو داشتن. هم ما بهشون احترام میزاشتیم هم اونا. این ما بودیم همه چی رو زیر پا گذاشتیم
    9
    0
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Ashkan60 - لندن، انگلستان::]. حالا بچش. بچش گرسنگی رو. تا ما باشیم وقتی شکممون سیر شد لگد نندازیم
    9
    0
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    behzad50 - مونیخ، آلمان
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. زیاد حرافی نکن بابا سرمون رفت ! از دوستان خواهش میکنم جواب این بابا رو دیگه ندن شاید دست از سرمون برداشت .منم دیگه جوابتو نمیدم چون زیادی حرفای بیربط میزنی و وقت همه رو میگیری .
    1
    5
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::behzad50 - مونیخ، آلمان::]. ما معتاد حرفای خاله زنک بازی و پوپولیستی شدی. منطقی نمیخواییم حرف بزنیم. شدیم یه معتاد که اگه ببریش حموم و تمیزش کنی داد و فریاد راه میندازه. شما برو تمام واقع قبل ۵۷ رو مرور کنی به همینا میرسی. و تبریک میگم به ادمایی مثل شما. به خاطر حرف سفیر امریکا تو سازمان ملل. سفیر آمریکا در سازمان ملل: ایران پشتیبان نخست تروریسم در جهان است. اینا از پیش خودشون حرف نمیزنن. با کلی سند وامار و تحقیق و پژوهش به این نتیجه رسیدن. حالا برو خوش باش
    3
    0
    شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.