محمدرضا حیاتی مجری خبر سابق صدا و سیما به شبکه خبری آسیا نیوز پیوست

محمدرضا حیاتی از مجریان با سابقه صدا وسیما برای همیشه از تلویزیون رفت و به شبکه اسیا نیوز پیوست!
+152
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    طفلکی برای اولین بار توی سابقه کاریش اخبار راست گفت. کاملا پیدا است که خودش هم از این قضیه بسیار خوشحال و خرسند است. دمش گرم
    19
    213
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    اینم میخواست خودشو از مالش بازنشسته کنه الکی یه داستانی درست کردن. همین میشه جاسوس و نفوذی حکومت ایران.
    25
    43
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    freedom of the press - تهران، ایران

    [::حاج حمید الله - وین، اتریش::]. آفرین به این کامنتت. من میخواستم کامنت بگذارم ولی دیدم شما تو‌این دو خط همه چیز را گفتید. خدا حفظت کنه .
    12
    60
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    seniorjesus - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
    من با شما خیلی موافقم و هر کسی که به کامنت شما منفی میده یه ساندیس خوره واز این که اقای حیاتی نمیخواد جیره خوره نظام باشه داره میسوزه.و در ضمن این دوستان دردوران طفولیت در کلاسهای قاری بزرگ نظام جناب حاج سعید طوسی که متخصص فنر زدن به اطفال هستند مشارکت جدی داشتند!!
    21
    9
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tony Arzenta - کی یف، اوکراین
    دمش گرم.خوشحالم
    10
    28
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sorosh azadi - تهران، ایران

    این هم یکی دیگه از پروژه های نخنما شده حکومت ج.ا. این آقای رحمت‌الله جمشیدی لاریجانی( ایرج جمشیدی) جز همان دسته گروهک تروریستی- مارکسیستی گل سرخی بودند که به آدم ربایی فرزند پادشاه فقید در سال 1352 اقدام نمودند. از آن زمان ایشان جز توابین قرار گرفتند تا به امروز. هر از چندگاهی نیروهای امنیتی برای حفظ ظاهر ایشان را به بازداشتگاه اوین می برد. مانند قریب به اتفاق اپوزوسیون پوشالی درون ایران، با این بازداشتها سیستم امنیتی ج.ا. هم تبلیغشان را می کند و هم دوره فشرده برای آموزش استراتژی فریب مردم را به آنها آموزش می دهد. نمونه بسیار هست مانند نوری زاد، محمدرضا عالی پیام (هالو)، تاجزاده، و دیگرانی مانند مهدی خزعلی ( که ایشون خودشون سر دسته استزاتژیست های سیستم امنیتی هستند و یارغار سعید امامی). ایشان نگارخانه حراج خانه را در سال 1392 در تهران بازگشایی کردند. یک پرسش: در کشوری مانند ایران که با کوچکترین سابقه سیاسیِ مخالفت با حکومت از نان خوردن عادی هم شما را می اندازند. برای چه خوش خدمتی به ایشان جواز گشایش نگارخانه در ایران دادند؟ آگاهی آرزوست.
    9
    41
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    اینها خبر بود که این خوند یا خالی بندی بود؟ اگر میخواهید بفهمید که یک ملت چقدر شاد و خوشحال هستند به آمار طلاق، خودکشی، مهاجرت، مصرف دخانیات و الکل، مصرف داروهای ضدافسردگی و تنهایی مردم اون کشور توجه کنید، بقیه هرچی میگن چرت و پرت میگن
    8
    18
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    javadrezazadeh - ارومیه، ایران

    من فقط یه سوال دارم اونم اینکه چرا این آقا 40 سال اخبار دروغ و حقه بازی این حکومت فاشیستی و از تلوزیون گفته حالا یهو متحول شده؟ 40 سال زمان کمی نیست که بگه تو این همه مدت نفهمیدم یهو خبر دار شدم. چه جنایتها و دروغهایی که این آقا تو اخبار به خورد مردم ایران داده.
    4
    53
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::sorosh azadi - تهران، ایران::]. تاریخ نویسی شما به هر دلیلی اشتباه است . اولا گروه تروریستی به نام گلسرخی هرگز وجود نداشته ، چند تا روشنفکر چپ بودند که شب شعر و بحث و مطالعات کتابی داشتند ، این گروه لو میره و دستگیر میشه ، هرگز نه عملیاتی انجام دادند ، نه تدارکاتی داشتند و نه رهبری یا برنامه سازمانی ، در حد پیشنهاد مطرح میشه که ایکاش از طریق گروگانگیری ولیعهد ، به آزادی زندانیان سیاسی اقدام کنند ، این حرف نه دنبال میشه و نه اجرا ، اما امیر حسین فتانت که ساواکی نفوذی بود با سناریو ساواک داستان را شاید برای پاداش گرفتن از شاه پرو بال دادند . اتفاقا نه گلسرخی و نه دانشیان حتی قبل از اعدام هم اعتراف نکردند که عملیاتی در کار بوده ،
    26
    8
    یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sorosh azadi - تهران، ایران

    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. دوست گرامی مقصود صحبت از گلسرخی بیان جزییات پرونده ایشان و هدف تروریستی ایشان نبود. منظور وابستگی سردبیر این خبرگزاری به گروه مارکسیستی-لنینیستی دار و دسته گلسرخی و دانشیان بود. اگر از گلسرخی صحبت می کنید همین بس که به عنوان یک مارکسیست در دفاع از خود سخن را با یک حدیث مجعول شروع می کند و می گوید راه رسیدن من به سوسیالیزم از راه اسلام بود: "ان الحیاه عقیده والجهاد. سخنم را با گفته‌ای از مولا حسین، شهید بزرگ خلق‌های خاورمیانه آغاز می‌کنم. من که یک مارکسیست لنینیست هستم، برای نخستین بار عدالت اجتماعی را در مکتب اسلام جستم و آنگاه به سوسیالیسم رسیدم." به گمانم رفرنس شما برای توضیح این واقعیت تاریخی کتاب یک فنجان چای بی موقع فتانت هست، که من ذره ای اعتقاد به ارزش تاریخی و صداقت آن ندارم. به هر حال فحوای کلام من به سیاست نخنما شده سیستم امنیتی ج.ا. در ساختن اپوزوسیون جاانداز و دروغی برای فریب تحرکات مدنی جامعه ایران اشاره داشت. جریانی مانند گلسرخی که شما او را روشنفکر چپ نامیدید هم در ذیل این مطلب موضوعیت ندارد و هم از حوصله جمع خارج است.
    5
    30
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kiarash88 - تهران، ایران
    اینم در نظر داشته باشید که اسیانیوز یک شبکه داخلی ایران است. مرگ بر خامنه ای.
    2
    21
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. من با اعدام مخالف هستم از طرف هر کسی‌.ولی‌ محاکمه او با حضور نماینده سازمان دفاع از حقوق بشر انجام شد.گلسرخی و دانشیان عضو سازمان چیریک‌های فداهی خلق بودند. نام دوم او .چه گوارا ایران بود. در اینکه هدف دزیدن رضا پهلوی . و مقابله او با زندانی‌های چیریک فداهی بود. دو نظریه وجود دارد. امنستی اینترنسیونال عقیده دارد. و می‌‌گویند. بله اسناد در خانه او پیدا کردند. برای آدم رباهی. یک گروه دیگر منجمله خود چیریک‌ها می‌‌گویند. خیر دروغ است. پرسش این است. چرا یک سازمان .که مبارزه چریکی می‌‌کند. در این مورد می‌‌گوید. خیر دروغ است. مظلوم نگاری؟ من گفتم. به نظر من اعدامش یک اشتباه بزرگ بود. ولی‌ با دید امروز،گلسرخی یک نادان بود. کافی‌ است. به دفاعیه نگاه کرد.من مارکسیست لنینیست اهستم و معتقد به حکومت شرعی اسلام. به نظر من حسین.بزگترین شهید. جهان. طنز تاریخ این است. که این دفاع. بعد‌ها توسط دولت بازرگان سانسور شد. در حقیقت قربانی یاوه گفتن، جلال ال احمد. شریهتی. نمی‌‌شود.هولکوس را محکوم ولی‌ الگو را هیتلر دانست.الگو گلسرخی رساله خمینی بود.
    23
    15
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. زرشک جان تو چرا نمیری اول نوشتن یاد بگیری بعد بیای بنویسی؟ بعد از این همه سال که مینویسی فقط مایه خنده‌ای خخخ
    15
    25
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ببین عمو دفاعیات گلسرخی توی یوتیوب هست همه دیدیم. اشکالی که از جرم سیاسی میگیره کاملا درست و بجا هست و هنوز هم معتبر هست. در ضمن در سراسر دوران شاه برای زندانیان سیاسی از دادگاه نظامی استفاده شده که کاملا نا معتبر هست.
    12
    20
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. خودت را قاطی‌ .... نکن. کجا آن را درک نکردی ؟ به کجا بر خورد ؟خنده شما هم دلایل درد.؟ ..... ..چرا مثل نخود هر آش همه جا خود را قاطی‌ می‌‌کنی‌؟ ...
    16
    8
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    گل سرخی کافی بود طلب بخشش میکرد و غد بازی و گردن کلفتی را کنار میگذاشت اونوقت شامل عفو ملوکانه میشد، موقعی که متهم هستی باید از خودت دفاع کنی و قصه کلثوم ننه و حسین کرد شبستری تعریف نکنی و خب خودش نخواست از خودش دفاع کنه و نشست!! بعد این مارکسیست اسلامی فکر نمیکرد جدی جدی بگذارندش کنار دیوار واسه همین آسمان و ریسمان میبافت و پای لنین و مارکس و امام حسین و امام علی رو هم وسط کشید
    7
    9
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. قصد دفاع از گلسرخی و یا مزخرفات او در مورد مولا علی و حتی دفاعی‌ات دگماتیک او در دادگاه و مرگ غیر ضروری و تا حدی ابلهانه وی را ندارم . ساواک متاسفانه برای نشان اقتدار خود این گروه را بزرگ نمایی کرد تا توانایی خودش را بزرگ کند و افسوس که انعکاس بدی برای رژیم داشت ،
    7
    8
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. داد گاه های زمان شاه با مقیاس آن دوران در خاورمیانه عادلانه محسوب می‌شد ، وکیل داشتند و اگه امثال گلسرخی زیاده روی نمیکرد مورد عفو قرار میگرفت ، در هر صورت اعدام او اشتباه بود و به ضرر سیستم شد .
    8
    12
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. تشکر که صادقانه بر خورد می‌‌کنید.نه مثل این آذری.اپورتنیست. جهانی‌. فقط یک چیزی پیدا کند. که مخالف.محتوا صفر. حتا اگر نظر و عقیده کاملا . با واقعه متفاوت باشد. میگوید. فیلم یوتوب. این فیلم یتوب نصف آن سانسور شده. تمام دفاهیه راجع به اسلام و و امام حسین . ۲۰ سال بعد به دنیا آمده.بعد می‌‌خواهد ثابت. آن زمان چگونه بود.؟ هنوز سخنانش در گوش ما است.در تلوزیون. که حسن حسین میکرد. و رهیس دادگاه.به گفت،حسین را ول کن. از خودت دفاع یا حاضری بعد از آزادی دست از مبارزه چیریکی بردارید؟پاسخ.گلسرخی. خیر. بعد این آذری داستان هزار و یک شب. از زبان کسی‌.که بنی صدر را انقلابی می‌‌داند.بنی صدر این آقا برای کتاب خواندن اعدام می‌‌کرد. دار دسته بنی صدر . یک ماه بعد از انقلاب پاکنژاد را اعدام کردند.یعنی‌ قدمی‌ترین زندانی سیاسی ما.در دزفول.ولی‌ با وجود این اعدام او. یک اشتباه فاحش بود. از او یک اسطوره ساختند.که نبود. یک چیزی میان. اشرف دهقان و حنیف نژاد.بنی صدر. خمینی. از هر کدام یک تکه داشت. البته با آگاهی‌ و مقیاس.امروز.ما ایرانی‌‌ها اسطوره زیاد می‌‌سازیم.
    15
    11
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. استفاده از دادگاه نظامی برای افراد معمولی اعتبار ندارد.
    9
    14
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. موافقم ایران در زمان شاه سیستم دادگاهی نرمالی داشته بطوری که آخوندهای تروریستی مثل رفسنجانی و نون خامه ای تونستن از مرگ فرار کنن و الان بلای ون ما بشن.
    11
    11
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اپورتونیست چیه؟ وقتی ایراد اساسی میگیرم که از پایه و اساس اون دادگاه رو زیر سوال میبره ! یک اصلی بوده در آئین دادرسی فکر کنم اصل 176 آئین دادرسی ارتش که با استناد به اون اکثر اینها رو به اعدام محکوم میکردند موضوعش هم اقدام برای کشتن پادشاه بوده یک چینین چیزی . دادگاههای نظامی فقط در مدت کوتاهی که تیمور بختیار فرماندار نظامی بوده معتبر بوده اند بعداز آن که شما حکومت نظامی نداشتی حق نداشتی افراد عادی رو طبق آئین دادرسی ارتش محاکمه کنی. اکثرا احکام از پیش تعیین شده بوده ..از نظر ساختار دادگاهها از دادگاههای آخوندا بهتر بوده ولی از نظر نتیجه زیاد فرقی نمیکرده چون اکثرشون از پیش تعیین شده بوده. جرم سیاسی که هنوز هم تعیین نشده یه اقدام علیه امنیت ملی میزنه روش هر کاری میخواد میکنه
    10
    13
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اتفاقا خود چریک ها به نظامی بودن دادگاه ذوق میکردند. به گفته بسیاری از زندانیان اکثر وکلا و قاضی ها برخورد دوستانه و پدرانه با جوانان چریک داشتند .
    6
    6
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    اپورتونیست به کسی‌،که با هر کسی‌ پیمان.برای هدف حاضر،با شیطان هم پیمان بندد. مثلا بنی صدر با خمینی.می‌ دانست. این شیطان ۱۵۰۰ سال دیر به دنیا آمده.چون دید باد قدرت از زیر عمامه می‌‌وزد. برداشت .بعد از دیدن امام در زیر درخت سیب در نفل شا تو. یک شعر نوشت. "گر شکوفه سیب به بالای درخت رسد".یعنی‌ امام .....را در کنار حضرت آدم در بهشت گذاشت.شما یک افکار بچه گانه در مورد زمان پهلوی دارید. نه بودید.نه تجربه. منابع شما یا منبر آخوند.یا مفیدات اسلام بازرگان.یا کتاب بنی صدر "نوبت من است سخن گویم". شما به نرخ روز پیمان با این و آن. آلمانی‌ می‌‌گویند .روک راد ندارد.یعنی‌ دنده ندارد.منظور دنده بدن.مثل پلاستیک.هر کسی‌ به هرحال نظر خود را درد.شما از گلسرخی دفاع.ولی‌ باند بنی صدر بازارگان.بعد آزادی تمامی‌ یاران گلسرخی در ۵۷ به ماه دوم نکشید.همه را اعدام کردند.شکرلا پاکنژاد. اگر شاه اعدام کند. بد است. ولی‌ بنی صدر خوب است.یک اپورتنیست تکامل داروین است.که برای همه چیز یک پاسخ دارد. بیشتر از همه برای قدرت قاتلین.کسی‌ که به همه نظرات حق.تا خودش را مطرح .همیشه یک نادان باقی‌ می‌‌ماند.
    12
    8
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شما با یاران خمینی .خمنیست هستید. با مصدقی‌ها مصدقی. با مجاهدین خلق .مجاهد، با نضعت آزادی طرفدار نضعت آزادی. ولی‌ مخالف بختیار. گرچه بختیار شاید اغلترین در میان نضعت آزادی بود. چرا. ؟ چون همه این‌ها یک نقطه مشترک دارند.همه به قول شما مخالف رضا شاه و پسرش بودند. حاضر هستید حتا با یک جرثومه فساد مثل ایتلا مدرس پیمان مشترک. چون مخالف رضا شا بود.در اینکه آخوند مدرس. زنان ایرانی‌ را فاحشه می‌‌خواند. چون خواهان تحصیل بودند. برای شما مهم نیست.یک انسان که ستون فقرات دارد. در خم و پیچ خیابان هم مستقیم می‌‌رود.بعضی‌‌ها این ستون فقرات تاریخ را ندارند.ولی‌ چنان پست کلفت برای خود تولید، که دیگر ستون فقرات لازم نیست. نمی‌‌شود. انتظار داشت،به اشتباه خود اعتراف.شخصیت یک انسان فقط در بالا در کاسه سر نیست. در ستون فقرات هم است
    11
    5
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. زرشک جان جون میدی واسه خنده خودتو نخود هر آش نکن درسته! فارسی کجا یاد گرفتی‌؟
    7
    10
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. زرشک با اون نضعت آزادی ت دیگه ترکوندی خخخخخ
    8
    11
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. پاکنژاد رو شاه نجس نژاد مینامید . انقدر به او شکنجه دادند از کشتن بدتر ..دلیل اینکه نتوانستند او را اعدام کنند مجامع بین المللی بود نه رحم و انصاف خودشان ! چون در سطح دنیا معروف شد توی مجله ها رفت ژان پل سارتر در موردش مقاله نوشت . در کل رژیم شاه رو نمیشه به بهانه بد بودن آخوندا تطهیر کرد.
    7
    9
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    جان پول سارتر.؟ اخر مگر جان پول سارت که بود. فیلسوفی که به خمینی گاندی زمان می‌‌گوید. و معتقد. خمینی برای نجات بشریت آمده. حالا گیرم شکنجه و آزار. شما که ۱ ماه بعد از آزادی اعدامش کردید. تازه من کجا گفتم در زمان شاه همه چیز پرفکت بود.؟ همین متن گلسرخی .مگر از اهم جا نظر نمی‌‌دهند. هر کسی‌ تجربه خود. نظر خود.با توجه به عقیده خود. شما ۸۰ سال آدر ضد این گرو چیریکی جنگیدید. چه در زمان شاه. و چه در زمان خمینی .که همه را اعدام کردید. ولی‌ چون مصاحبه ضد شاه داشت. اینجا سینه سپر برای گلسرخی.نمی‌ دانی این خودفروشی سیاسی است؟اخر مگر می‌‌شود. دست در دست. فاسدترین و منفور‌ترین قشر جامعه ایران. کاست آخوند. همراه بود.؟ اگر از خودت چیزی داری.بفرما .این گود این میدان.چه می‌‌دانم .انقلاب سفید بد بود. به این دلیل به آن دلیل. شما دلیل نمی‌‌آورید. شما دنبال تحقق خود. و برای همین هم مرز ندارید.ببین چه کسی‌ برای شما هورا می‌‌کشد.استخوان لیس آخوند.پاچه خار. من اگر بودم. بر اولین درخت خود را از خجالت دار می‌‌زدم.خوش رقصی برای آخوند معروفیت نمی‌‌آورد. اگر اینجور بود.میکی ماوس امروز ولایت فقی‌ و رهبر بود.
    12
    8
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. باز به اینها میگند فرافکنی. اولا ژان پل سارتر شخصیت مهمی بود که رئیس جمهور فرانسه به اون ولتر زمان لقب داده بود ثانیا فقط سارتر نبود و پاکنژاد در محافل بین المللی سر زبانها افتاده بود و برای همین هم شاه از لجش بهش نجس نژاد گفت . . فرافکنی نکن من تابحال از آخوندا طرفداری نکردم و نظرات خودم رو مینویسم. در مورد 28 مرداد - انقلاب 57 -مشروطیت .. همه اینها تابحال نوشته و مینویسم اگر جایی نظراتم با شخص خاصی اتفاقی جور در بیاید معناش طرفداری من از او نیست
    5
    9
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ببین گرامی. تبلیغات مخالفان شاه چنان بود که روز و شب مخالفین شکنجه میشدند . اما با اتکا به کتاب ها و مقالات و نظرات امثال اشرف دهقانی ‌. رقیه دانشگری . حشمت ریسی . عمویی و غیره به این نتیجه میرسیم که تنها در فاز اولیه دستگیری مخافین و خصوصا چریک ها شکنجه اعمال میشد بعد از تخلیه اطلاعات یا پوچ شدن آن به زندانی کاری نداشتند . حالا فکر میکنی که در اروپا با بادر ماینهوف و بریگارد های سرخ و ایرلندی ها با ملایمت برخورد میشد . یک هزارم شکنجه رژیم اسلامی را ساواک نکرد . و چقدردر مورد مرگ بهرنگی و شریعتی و مصطفی خمینی بی شرمانه شهید سازی شد .
    7
    6
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. گزارشهای عفو بین الملل موجود هست . شکنجه هم قبل از دادگاه هم بعداز دادگاه بوده . اعترافگیری توسط شکنجه و سپس استفاده همان اعترافها در دادگاه آخر بیشرمی بوده. ایران شاه جزو بدترین کشورها از نظر شکنجه و اعتراف گیری بوده و شاه منفورترین شخصیت در مطبوعات دنیای غرب بوده.. وضعیت خراب بوده که کارتر علنا در مبارزات انتخاباتی خودش از ایران اسم میبره و میگه باید در رابطه با بعضی از دوستانمان تجدید نظر کنیم ...هم دولت امریکا هم مطبوعات غرب هم سازمان ملل و عفو بین الملل هم روشنفکران غربی مثل سارتر هم کنفدراسیون دانشجویان ... رژیم شاه قابل قبول نبوده و این انقلاب الکی صورت نگرفته
    6
    7
    ‌سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دست از این تبلیغات کهنه ۴۰ سال پیش بردار ، در عصر کنونی می‌توان شفاف سازی کرد ، به جهانیان میگفتند که ۱۰۰ هزار زندانی سیاسی داریم و ۳۵۰۰ نفر بیشتر نبود ، خیلی از همانها هم بخاطر کارهای تروریستی ، چریکی ، بمب گزاری ، مخفی کردن مجرم ، دزدی از بانک ها زندانی بودند ، طبیعتا صدها نفر بخاطر عقاید خویش زندانی شدند که مورد تایید من نیست ، اما ۱۰۰ هزار زندانی کجا ۳۵۰۰ زندانی کجا ، یا سینما رکس آبادان ، و یا هزاران کشته در میدان ژاله در 27 شهریور که مشخص شد که ۶۰ نفر بیشتر نبودند ، تعداد چریک ها ی کشته شده و تلفات شهربانی و ژاندارمی نشان می‌دهد که خشونت دوجانبه بوده ، من از جمهوری اسلامی متنفرم ، اما آیا درسته که بریم پاسبان کم سواد را تو جنگل بکشیم و بگیم با رژیم اخوندی در جنگیم ، در تعجبم که هنوز داری از دروغ گفتن حمایت میکنی ، از شاه بعنوان جلادی خونخوار چهره ساخته شد ، در عمل دیدیم که او حتی گارد ضد شورش را هم نداشت و شدیدا مخالف کشتار مردم بود
    5
    3
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. در ضمن برادر من در زمان شاه بخاطر عقاید چپ و تکثیر و پخش کتاب و اعلامیه و تبلیغات ضد دولتی مدتی زندانی شد ، اگه اشتباه نکرده باشم ، کمی فحش نثار یک افسر کرد و تا سیلی نصیبش شد ، صحبتی از اعمال شیشه نوشابه ، ناخن کشی و غیره اصلا مطرح نبود ، چند سال بعد هم در زمان خمینی اعدام شد ، من شخصا اطلاعاتی از زندانیان دو رژیم دارم ، سعی نکن خودت را فریب دهی،
    6
    4
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. دو سال قبل از انقلاب شاه با صلیب سرخ و عفو بین الملل تماس میگیره و اعلام میکنه میخواد همکاری بکنه ...صلیب سرخ اقدام به بازرسی زندانها میکنه که البته تا قبل از آن 5000 زندانی سیاسی بوده و در حدود سال 55 حدود 3500 زندانی رو آزاد میکنند و سال 56 چند صد تا دیگه آزاد میشند...در کل 5000 زندانی سیاسی خیلی زیاد بوده و تازه گزارش نوامبر 78 رو میتوانی دانلود کنی که با اینهمه پرده پوشی و همکاری و آزادسازی که شده باز از وجود شکنجه و اعتراف زوری و استفاده از اعترافات زوری در دادگاهها و اجازه ندادن به زندانی برای انتخاب وکیل خودش و دادگاههای نظامی انتفاد میکنه! بحث ما مقایسه با بعداز انقلاب نیست چون این خودش یه اعجوبه دیگری هست ولی واقعیت این هست که شاه از سال 32 تا 57 استبدادی بوجود آورد که باعث بروز اتفاقاتی شد که بسیاری از خشونتها و حوادث بعداز انقلاب در واقع نتایج آن استبداد هستند!! برو ببین چه بلایی بر سر جبهه ملی که افراد با تحصیلات بسیار بالا و با شخصیت و بدون خشونت بودند و تنها چیزی که اعلام میکردند این بود که قانون اساسی که شاه میگوید پادشاه آن هستم باید
    5
    6
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اجرا بشود می آورد؟ دهها نفر در طول 25 سال به شاه تذکر دادند که نباید حکومت کند باید آزادی احزاب باشد تا کشور بتواند مردمی اداره بشود. متاسفانه هر روز عرصه را برچند نفر که در مجلس عضو احزاب مردمی بودند یا مستقل بودند و به سختی وارد مجلس شده بودند تنگ تر میکرد عاقبت هم بخاطر بیرون کردن آن 6-7 نفر آمد اعلام کرد همه احزاب باید منحل بشوند و فقط یک حزب باشد! لج کرده بود که چرا 5 نفر در مجلس با تجزیه بحرین مخالفت کرده بودند!!! با اینکه 185 نفر پاچه خوار همایونی بودند باز چشم دیدن 5 نفر را نداشت!! این کثافت کاری هست دیگه !! خوب جانشینانش فکر میکنی چی در میان؟ همینهایی که میبینی
    5
    7
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. نمی‌دونم که تو چقدر جامعه ات را میشناسی ، واقعیت اینه که در سویس در هر موردی مثلا ساعت بسته شدن دیسکو ها میشه رای گیری کرد و طبق نظر اکثریت قانون را تغییر داد ، در سیستم مشروطه نماینده گان انتخابی مردم در مجلس تصمیم گیرنده در مورد سرنوشت جامعه هستند ، این جمله آخری همه را سرخوش می‌کند ، به به نماینده خلق و انسان‌های جامعه تصمیم میگیرند ، زنده باد توده ها ، زنده باد آزادی ، اما عزیز ، تو هنوز نمی فهمی که مردم یک کشور جهان سومی را چه کسانی مثل عروسک خیمه شب بازی کنترل میکنند ، بعد از انقلاب مشروطیت ، خدایش نماینده مردم جاهل و بیسواد ، فرقه گرا و قوم گرا چه کسانی بودند ، در یک جامعه روستایی که یک فعودال تمام آرا را در دست داشت ، یا یک روحانی مرتجع کل یک منطقه را رای می‌گیرد ، در همان زمان پیروزی انقلاب مشروطیت مدارس دخترانه را به فرمان روحانیت آتش میزدند ، زنده باد رای توده ها ، هاهاهاها ، در همان آذربایجان شما ، ظلم کم نبود و فعو دال ها چه می‌کردند با دختران و ناموس مردم ، اما به فرمان استالین ماموران و نوکرانش جامعه را به تجزیه کشاندند ،
    5
    4
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه . با همان رای روشنفکر بیسواد ، مامور ک گ ب در مجلس داشتیم ، که خواهان تجزیه ایران بودند ، در ضمن هنوز که هنوزه با یک فرمان اخوندی نصف کشور های اسلامی حاظرند سر زن و بچه را ببرند و توی سفره بگزارند ، بزرگ‌ترین روشنفکران کشور در دهه سی اکثرا گرایش به حزب توده داشتند ، اگه پروسه حق انسان‌ها برای برگزیدن نماینده در مجلس ادامه پیدا می‌کرد ، نصف کرسی ها توده‌ای ها میشدند ، دیدیم که همان چند تا نماینده هم جاسوس بودند ، ۹۰۰ افسر مخفی عضو ارتش داشتیم ، دیکتاتوری ایران نتیجه همان کثافت کاری های جامعه مذهبی ، روستایی ، و روشنفکر انتر ناسیونالیست و بی وطن ما بود ، جامعه ای که بعد از دادن آزادی حق رای به زنان در زمان شاه جوان ، نصف مردمش به فرمان خمینی می خواستند حمام خون راه بیاندازند و امثال بلا نسبت تو و یا من روشنفکر ۱۵ سال بعد باز دنبال ماتحت اخوندها سینه چاک میکردیم ،
    5
    4
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اینها هیچکدام دلیل نمیشه ..بالاخره باید از جایی شروع بشه تا مردم هم یاد بگیرند ...مشروطیت موقعیت خوبی بود که رضاشاه اونرو بهم زد حالا فرض کنیم زمان رضاشاه امنیت صفر بود ...شاه که موقعیت داشت از شهریور 20 موقعیتش بود حالا فرض کنیم تا 32 هم شرایط نیمه مساعد بود از 32 ببعد کاملا میشد مشروطیت رو اجرا کرد و کافی بود بیگانگان دخالت نکنند و این امر محقق میشد ...!!!
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.