برنامه تبلت مسیح علینژاد: معرفی تک تک بازجوخبرنگاران صداوسیما

برنامه تبلت مسیح علینژاد: معرفی تک تک بازجوخبرنگاران صداوسیما؛ چرا این خبرنگاران عاشق سپاه هستند و دشمن مردم؟
+138
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان

    ببین آمریکا بابت چی پول خرج میکنه؟ بابت یک خانم که اخبار تکراری را تکرار میکنه اونم به شیوه کولی بازی. اسم خودشم میزاره خبرنگار آزاد.
    154
    25
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    و تو هم کمک کردی به دستگیری و زندانی کردن زنان ایران بنام حجاب اجباری ،تو هم میتوانستی هشتگ نه به حجاب اجباری راه بیندازی بجای اینکه زنان و دختران را به زندان رفتن تشویق کنی حالا بگو ببینیم آیا با چهارشنبه های سفیدت توانستی جلوی حجاب اجباری را بگیری ؟ دیدی که برای سه جوان آزادیخواه مردم توانستند جلوی اعدام را بدون خونریزی و دستگیری بگیرند تو هم میتوانستی همین کار را بکنی خانم حقوق بگیر بنیاد جورج سوروس
    82
    18
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    Mehrad Hosseinirad - مسکو، روسیه

    خب اینکه همه میدونن که صدا و سیما تفنگچی های خودشو داره این مسیح هم فیلمیه برای خودش کاکو
    62
    14
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. ببین جمهوری اسلامی چقدر خرج میکنه که ...... مثل تورو مستقیم ترانزیت کردن اروپا و مفت میخوری و میخوابی و 4تا کامنت بی ربط مزخرف تو این سایت و شاید چنتا دیگه میزاری....باز خیلی معرفت داره چون من که مردم مشنگ برام اهمیتی ندارن و الان جون گربه ها و سگها برام مهمه. قدر اینو بدونید. من بودم برای جماعت آدمیزاد انقد تلاش نمیکردم.
    36
    30
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    مسیح علی نژاد خبر نگار ایران واسه ایران کار می‌کنه از ایران پول میگیره تو واسه دولت آمریکا کار میکنی و از دولت اینجا پول میگیری. واسه هر کلیپی که از ایران برات میفرستن راست و مرد باش بگو چه قدر گیرت میاد.
    67
    15
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    دختر ۴۰ کیلویی با ضربه های ۴۰ تنی
    15
    73
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. مسیح علینژاد اصلاح طلب و از یاران خاتمی بوده و هست و هنوز با ایشان ارتباط دارد و اصلاح طلبان هم فرزندان به حق گلوبالیزم وچپ جهانی هستند اگر یادتان باشد در روزنامه مشرق نیوز سال نود خاتمی از جانب جورج سوروس به عنوان مدیر انتخاب شده بود و این معصومه قمی هم برای همین بنیاد کار میکند و از این بنیاد حقوق میگیرد و فعالیت های این بنیاد هم که بر همگان آشکار است و الا آخر ....
    22
    11
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. هردوی شما اشارتی کردید که اکثر ما دیدیم و حرفحاتون صحت داره . حالا من یک سوال دارم از شما . آیا بنظر شما مسیح علینژاد هم یک نوع روح الله زم از نوع زن هست؟
    3
    14
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. همصدا بسیجی‌ ها.مثل دفعه قبل ناا آگاه سر از قبله امام امت.حجاب در ایران با حجاب در دنیا فرق دارد. حجاب در این ایران سیاسی است. در کشورهای مسلمان.افکار قبیله نشان ۱۵۰۰ سال پیش . در صدر اسلام حجاب.فقط زنان آزاد باید می‌‌داشتند. کنیز‌ها اجازه حجاب نداشتند، بر طبق دستور رسول از .... حجاب نتیجه حسادت رسول بود. هنگامی که تاهیل .مرد جوانی را دید.که از خانه عایشه آمد. و مثل همیشه اگر رسول به ۲۳ زن رسمی‌ خود مشگل پیدا میکرد. جبراهیل حضور کرد و گفت. زنان رسول برای بیرون رفتن باید حجاب داشته باشند.مبارزه با حجاب در ایران تنها چادر نیست. مبارزه با عقاید یک پیر هوس باز است. که ۱۵۰۰ سال بعد برای ما قانون شده. هیچ کس هم نمی‌‌دند. برای چه؟ اگر انتقادی .شاید چرا نمی‌‌گوید چرا.؟ ریشه حجاب را آشکار نمی‌‌کند. با اساس بر خورد می‌‌کند.با جورج سووروس بس کنید. در شن شما نیست.در کنار یهودی ستیز ها.تی پارتی و فاشیست‌های آمریکا ؟هر اشغالی را در اینترنت نباید باور کرد
    5
    31
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. هر وقت فارسی را پاس داشتی من هم کامنتتو پاس میدارم و جوابتو میدم. هر چی میکشیم از دست شما آدمهای بیسواد و بی فرهنگه. به جای کامنتنویسی برو نهضت سوادآموزی اسمنویسی کن شاید چیزی یاد بگیری. با این کارهات فقط به شان و مقام آذریهای عزیز و دوستداشتنی ضربه میزنی.
    15
    11
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. خوب چه اشکالی دارد از امریکا پول بگیرد.حالا بگیم به قول شما نوکر آمریکا. فرق نوکری امریکا با چین و سوریه چیست ؟ مثل سردار که هر دم می‌‌رفت به دیدار پوتین. عربستان نوکر امریکا است. ۴ میلیارد داد. ۴ تا نیروگاه گازی، نصف عربستان را برق می‌‌ددهد. چیزی نزدیک ۵۵۰ مگوات. ما نوکر روسیه و چین. ۱۰ میلیارد دادیم به روسیه. ۴۰ سال پیش. برای یک نیروگاه اتمی‌. هنوز که هنوز منتظر یک مگاوات هستیم. تازه هر روز هم شورت شما را پاهین می‌‌کشد.ای آتش به ریش مقدس آقا.که برای یک لقمه نان. چه سخن یک من غاز
    9
    27
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اول اینکه در سوره احزاب آیه ۵۹ آمده :ای پیغمبر (گرامی) با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند، که این کار برای اینکه آنها (به عفت و حریت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوس رانان) آزار نکشند بسیار نزدیکتر است و خدا (در حق خلق) بسیار آمرزنده و مهربان است. چون محمد پیر و از کار افتاده بوده از لحاظ جنسی دیگر ناتوان بوده و زنهای حرمسرای او همگی بچه سال و جوان بودند و دارای غریزه جنسی محمد از ترس اینکه مبادا زنانش به او خیانت کنند چنین آیه ای را صادر کرد و به گفته عایشه زنان پیامبر شبانگاهان برای تخلی به منطقه المناصع، منطقه ای باز و وسیع در مدینه میرفتند. عمر به پیامبر میگفت «به زنانت بگو که حجاب داشته باشند»، اما پیامبر چنین نکرد. سوده بنت زمعه زن پیامبر در شبی از شبها در زمان عشاء از خانه خارج شد و او قدی بلند داشت. عمر او را صدا کرد و گفت «من تورا شناختم ای سوده»، او اینچنین گفت زیرا او شدیدا اشتیاق داشت که آیات حجاب نازل شوند. پس الله آیه حجاب را نازل کرد. منظور همان ....رفتن زنان پیامبر
    8
    5
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. روح الله زم یک آخوند زاده هست و پدرش هنوز در این رژیم فعالیت میکند و روح الله زم هم یک وابسته به این رژیم بوده و برای اهداف خاصی فعالیت میکرده و آخوند زاده را اگر جان به جانش کنی طرف آخوند و رهبر است چاقو هیچ وقت دسته خودش را نمیبرد .شک نکنید که زم مهره رژیم بوده و هست مثل معصومه قمی
    12
    9
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. من نگفتم نوکر آمریکاس. ای کاش نوکری میکرد. اون داره بابت خیانت و چاپلوسی پول میگیره. پول نوکری حلاله و شرف داره! مادر ستار بهشتی در کشور خودش رودررو با ظلم مبارزه میکنه. نسرین ستوده همینطور. نرگس محمدی همینطور. سپیده قلیان و و و! هیچکدام هم پولی از آمریکا و امثال نگرفتن و نمیگیرن. این دخترک اگر یک مو راست میگه همین حالا پاشه بره ایران و درب فرودگاه این حرفارو بزنه. این کاری که این خانم الان میکنه هر ایرانیه دیگر هم میتونه بکنه! نه هنر است و نه مبارزه و نه خبرنگاری. فقط ..... و بس. چند جمله آخرهم متوجه نشدم چی گفتی فکر کنم .....
    12
    10
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. چهارشنبه های سفید آیا تاثیری داشت ؟ جز اینکه دختران و زنان به زندان افتادند و شکنجه شدند و از کار و دانشگاه و مدرسه اخراج .این معصومه قمی آیا جز فرستادن و تحویل دادن زنان و دختران به زندان و دست آخوند و پاسدار توانست جلوی حجاب اجباری را بگیرد ؟ به نظر شما هشتگ نه به اعدام که اعدام سه جوان را فعلا به تاخیر انداخت بیشتر تاثیر گذار بود یا چهارشنبه های سفید این مامور و مهره رژیم ؟
    15
    8
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا!!! به این میگن حرف حساب و منطق!!!
    12
    5
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    اگه حرفت درست باشه خودبخود بدل میشینه ، نیازی نیست اینقدر با زور و لهجه مازندرانی بگی. تاج زاده منظورش از ضرورت مثلا ضرورت اعدام خفاش شب. نه اینکه یه کلمه ضرورت رو از بین کل حرف هاش برای کوبیدنش تفسیر کنی
    5
    0
    دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    من در این سایت باسابقه ترین فعال سیاسی هستم بدون تردید خودم. مخالفترین فرد با حکومت جمهوری اسلامی و عمالشون و مزدورانشون و احزاب طرفدارشون هم هستم. در دوران جنبش سبز هم به خاطر علاقه به میرحسین موسوی تاثیرات زیادی هم داشتم. حالا بدون تردید اعلام میکنم اونایی که در این مطلب کامنتهایی در زیر سوال بردن مسیح علینژاد (که زمانی مورد تاییدم نبود اما حالا از استانداردهای لازم عبور کرده ) نوشتن تماما طرفدار مخفیهای جمهوری اسلامی هستن. حتی ممکنه مزدور و حقوق بگیر هم باشن یا مزدور بی جیره و مواجب. مشخصه همشون هم فاشیسم مغزیه. کسانی که عقاید فاشیستی دارن امکان نداره با جمهوری اسلامی مخالف باشن چون جمهوری اسلامی اصل فاشیست و نژادپرستها هست. .....فقط بدونید مغزتون انقد کوچیک و معیوبه که صرفا قابل ترحمید اما من به شخصه ترجیح میدم ...
    12
    5
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. اولا این سایت تا جایی که من میدونم و خودش هم اعلام کرده سایت بی طرفی است. بعدش کل اخبارش با ذکر منبع کپیه سایتهای دیگره و از خودش تاحالا خبر یا موضعی ندیدم. ولی این امکانو داده که در مورد یک خبر هموطنها با هم بحث کنند و نظراتشونو بگن. حالا شما میخوای صد سال در این سایت بنویس و سابقه سیاسی بودن جمع کن. اولین پیش شرط یک آدم سیاسی، سواد و اجتماعی بودنشه که شما نداری. اگه سانسورچیه این سایت ولت کنه تمام کامنتهات پر فحش و توهین و ناسزا میشه. ولی اگه بازم اصرار داری تو امیر کبیر هستی و ما جواد کله پز، پس لطفا با دلایل روشن به من ثابت کن که بودن یا نبودن این خانم با این موهاش که مثل بوته خشک کویر لوت میمونه چه نفعی برای حال مردم ایران دارد؟؟؟ به غیر از اینکه چند جوان را به زندان بیاندازد؟ الان هم متوجه شدم برادرشم انداختن زندان. اگه باز هم اصرار داری که کارش درسته و تاثیر گذاره پس خودت چرا همین کاررو انجام نمیدی؟؟؟ با هیجان اخبار گفتن کاری نداره که.
    6
    5
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. سابقه ی ننگین ساندیس خوریت را بگذار دم کوزه تو هم همانند گفتگوگر فقط منم منم میکنی اونم خودشو روشنگر و نویسنده میدانست تو هم همانند او توهم روشنفکر و مبارز را داری برای کسی مهم نیست که چکاره هستی و منتظر مدال افتخار هم نباش هر که هستی و هر کاری که کردی بخودت مربوطه و قرار نیست اینجا منم منم بگی ،مبارز کسانی هستند که یا اعدام شدند یا قرار است اعدام شوند یا در سیاه چالهای رژیم اشغالگر اسلامی شکنجه میشوند .نشستی پشت کامپیوتر و میگی مبارزم ؟همان هوادار بودن موسوی و کروبی کافیست که وابستگی به رژیم را برملا کند طرفدار موسوی بودن افتخار نیست اتفاقا ننگ و خیانت است و دلیلی بر اصلاح طلب بودن و کمک به عمر طولانی رژیم اشغالگر اسلامیست و وفادار بودن به ولایت وقیح .کسی که به ولایت وقیح وفادار است نمیتواند یک مبارز باشد .پس جمع کن کاسه و کوزه ات را
    5
    5
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. چون معصومه قمی را مهره رژیم میدانیم پس طرفدار رژیم هستیم ؟ عجب استدلالی این استدلال فقط از مغز یک بسیجی و سپاهی و مهره رژیم بر میاید .شما تریپ مخالف را دارید همانند بسیاری از سوپاپ های اطمینان رژیم که هر روزه شاهد آن هستیم همین آخوندهایی که میایند و بر علیه دیگر آخوندها حرف میزنند ولی در اصل همگی سر در یک آخور دارند و برای بقاء رژیم کار میکنند همانند تو .پس کسی برای حرفهای تو تره هم خورد نمیکند و اهمیت نمیدهد حالا هی وراجی کن و به منتقدین معصومه قمی برچسب بزن همانند اربابانت که به مخالفین و آزادیخواهان برچسب جاسوس و برانداز و ضد ولایت وقیح و منافق و تجزیه طلب میزند تا بهانه ای داشته باشد برای سرکوب و شکنجه و اعدام آنها تو هم سر کلاس همینها رشد کردی و تعلیم دیده ای
    5
    3
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    شاید با کلمات،بتوانید.کسانی‌ را اینجا فریب دهید. ولی‌ یک بام و دو هوا نمی‌‌شود. نمی‌‌شود از یک طرف از مادر ستار بهشتی‌. نسیرن ستوده دفاع کرد و از طرف دیگر از قاتل این‌ها سلیمانی یک حماسه ایرانی‌ ساخت. متناقض است. بله می‌‌دانم. حالا ۱۰۰ دلیل از قبله اصلاح طالبان بیرون می‌‌آورید .که نبوده.پر از تناقض و بوی بسیجی‌. "اگر جهرهت دارد برود ایران و این حرفا را بزند" این حرفا را زدن در ایران. یک نیروی نظامی بی‌ طرف می‌‌خواهد. نه ملیجک آخوند‌ها سپاه و سردارنش. قاضی و دادستان بی‌ طرف می‌‌خواهد.که تنها هدف این‌ها دفاع از ریش مقدس آقا است.اگر به ایران برود. اول مویش را می‌‌تراشید. بعد وارونه سوار بر خر و در خیابان تاب می‌‌دهید. و دست آخر هم به شیوه رسول و کتاب مقدس .گرز آتشین به آنجا فرو می‌‌کنید. خیر در خارج بماند. بهتر است. بیشتر شما را رسوا می‌‌کند.اگر توانستی گارانتی سخن آزاد بدهید، بله می‌‌رود ایران و چنین سخن می‌‌گوید. کوشش نکنید. منجلاب بسیج را.با پیچ و تاب دادن،به اسم دمکراسی به خورد ما دهید
    6
    6
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. این معصومه خانم چرا هیچ حرکتی برای لغو اعدام جوانان ایران نمیکند ؟چرا همانطور که احساسات زنان و دختران را برای حجاب تحریک کرد برای اعدام جوانان دربند نمیکند ؟ ایشون که اینقدر طرفدار دارد پس میتوانست با یک فرمان مردم را به خیابانها دعوت کند و بطرف طویله رهبری و خواستار لغو اعدام یا اینکه خواستار آزاد شدن زندانیان سیاسی و مرخصی آنها از شر کرونا در زندان .پس تحریک کردن احساسات دختران و برداشتن روسری در خیابان مبارزه نیست اگر این مبارزه در این چند سال به بار مینشست و تغییری در قانون حجاب میکرد بله در آن صورت حق با شماست ولی تغییر که نکرد هیچ فقط زندگی دخترانی که حجاب برداشتند را تباه کرد مبارزه ای که بی ثمر باشد و فقط به نابودی انسانها کشیده شود اون اسمش مبارزه نیست حماقت است .
    9
    3
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    این خانم معصومه قمی اگر واقعا مبارز و برانداز است به طرفدارانش یک فتوا بدهد تا همه به خیابانها بریزند و جلوی حکم اعدام معترضین آبانماه و هواپیمای اوکراین را بگیرد کسانی که به موشک زدن به هواپیما اعتراض کردند و برای آنها مراسم یادبود گرفتند و به همین جرم در زندان هستند و منتظر حکم معصومه خانم یک فتوا بده چرا هیچ کاری نمیکنی ؟ تو فقط توانت در حد تشویق دختران برای روسری بر داشتن است ؟ و فرستادن فیلم برای تو ؟ و دستگیر شدن آنها ؟ تو چه کار مفیدی کرده ای چه مبارزه ای ؟جز آباد کردن زندانها ؟ از پشت دوربین فرمان میدی روسری ها را بردارید تو حتی میترسی به ترکیه بروی تا خانواده ات را ببینی از ترس دستگیر شدن آنوقت نسخه برای دخترکان ایران میپیچی و آنها را روانه زندان میکنی ؟ ننگ بر تو مزدور و مهره رژیم که متاسفانه هنوز عده ای ساده دل گول حرفهای ترا میخورند و از پشت پرده و از تبانی تو و خاتمی و اصلاح طلبان خبر ندارند و حاضر هم نیستند که بدانند و آگاه بشوند
    9
    4
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. متناقض تر از شما در این سایت ندیده.سخن با شما. مانند سخن گفتن با یوار.هدف.چگونه از منجلاب اسلام رها شویم. هدف شما فقط یک چیزی بگوئید.بدون دلیل.سالها وشته‌های شما را در این جا می‌‌خوانم. برای شما مهم نیست.سخن شما درست است.یا خیر.من نمی‌‌گویم همشیه .درست می‌‌نویسم. ولی‌ شما برای حقانیت سخن خود حتا با شیطان هم متحد می‌‌شود.بعد ۵ سال در این سایت.دست کم .باید درک کنید.آخور بعضی‌‌ها به کجا وصل شده؟ و خوشحال از این که کسانی‌ مثل رزمجو و این طرف از فرانکفورت به شما مثبت می‌‌دهند.یکی‌ خلقی .دیگری بسیجی‌ مخفی."آخوندا برند.هرکی‌ بیاد خوب است". زمان شاه می‌‌گفتیم. این تجربه تلخ کافی‌ نبود؟هنوز هم برای هدف پیمان با شیطان؟مخالف بودن با آخوند‌ها .دیگر آب مقدس بر سر کسی‌ نمی‌‌ریزد.نمی‌شود مخالف آخوند بود.ولی‌ با کسی‌ هورا کشید. که می‌‌گوید. سلیمانی بابک خرمدین ایران است. یا با کسی‌.که زیر عمامه اخدن دنبال آزدی طبق گارگر بود.اساسی بر خورد نکنید. اگر دشنام دادن. تبلیغات آخوندی آدر ضد این خانم.دست بر داشتید.با کمال میل .می‌ توان راجع به خانم هم سخن گفت
    7
    9
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. من نمی‌‌دانم.چگونه فکر می‌‌کنید.ولی‌.کافی‌ است.شغالان از سوراخ بیرون. بر ضد این خانم. همراه آنها فریاد، صیغه.کثیف.آلوده.اصلاح طلب. پول از ایران می‌‌گیرد.اگر فردا یلک اصلاح طلب در اینجا .فحش تعید .اگر سلطنت طلب یا جهبه ملی‌.یا چریک یا مجاهد هم عرض سخن .باز هم همرهو هورا می‌‌کشید. بدون یک زره اندیشه .که زوزه کشیدن این قوم، ریشه در چه دارد. چه هدفی دنبال.؟اگر یک استالینست "در نروژ پر است".در خیابان تظاهرات بر ضد آخوند.؟ سریع دنبال آنها .چون ضد آخوند هستند؟ تناقض در شما زیاد. با خلقی‌ها هم صدا.که آخوند‌ها ها جاسوس آمریکا و اسراهیل هستند. با طرفدارن سیستم غربی همصدا.که آخوند‌ها جاسوس روسیه هستند و کمونیست. با طرفدارن امت فلسطین همصدا .که جاسوس اسراهیل. با طرفداران سیاست اسراهیل در مقابل ایران همصدا .که این‌ها .عرب هستند.نمی‌ شود. هم جاسوس اسرهیل بود. هم جاسوس آمریکا. هم جاسوس روسیه. هم جاسوس چین.هم پول از اسراهیل و آمریکا. هم پول از روسیه و چین. سیاست نداشتن یک عقیده و این طرف آن طرف پریدن. فقط نشان یک عقیده ناا ثابت است.
    5
    8
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. تناقض عجیب شما هفته گذشته.باز هم در باره این خانم و گزارش بی‌ بی‌ سی‌. مثل همیشه. جاسوس. اصلاح طلب فاسد. صیغه.بنده حقیر و کامنت گذار [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] محترمانه از شما خواهش.دلیل بیاورید. بدون جواب. ولی‌ از آن طرف همراه با کامنت گذاری با نام پاچه خار همایونی همصدا .حتا او را مخاطب و دنبال هم عقیده بودن. پیمان با شیطان. چون هر دو عقیده مشترک دارید. حتا نام را نخاندید. این پاچه خار از خلقی‌ها است. که حاضر است. ۴۰ سال دیگر با آخوند همخابه شود.ولی‌ ملت در خیابان فرید نزنند. رضا شاه روحت شاد.زمنی که توهین آمیز پاسخ شما را داد،با وجود مثبت گوهی شما با او. متوجه شدید. و دوباره این بار به جنگ او با سخن. موافقت یا مخالفت با این خانم. اتحاد با هر کسی‌ را مقدس نمی‌‌کند.اول از خود پرسش .چه می‌‌خواهم.چه هدفی.چه کسی‌ مخاطب من با چه هدفی‌. عروس هزار شوهر .نمی‌ شود.
    5
    8
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. متاسفانه از طرز نگارش شما چیزی متوجه نمیشوم چون بی سر و ته مینویسید .ولی فکر میکنم منظورتون این است که به اسب شاه گفتم یابو و حالا شما کاسه ی داغتر از آش به تریش قبایتان بر خورده که چرا موافق با کارهای معصومه قمی نیستم .شما اول موضع خودت را مشخص کن تا بدانیم به کدام طرف غش میکنید و چون همه بطرفی غش نمیکنند که شما میکنید نتیجه میگیرید متناقض حرف میزنند و یا از رژیم هستند یا از مجاهدین یا توده ای و فدایی . که همگی خائنین به ایران بودند و هستند .اینجا همه آزاد هستند نظرشان را بگویند و نباید به شما جواب پس بدهند من نباید جوری که شما فکر میکنید فکر کنم اصلا به شما ربطی ندارد در ضمن باید بگم این شما هستی که متناقض نظر میدی و اصلا تکلیفت با خودت هم روشن نیست یکبار براندازی و یکبار سلطنت طلب یکبار از اصلاح طلبان خارج از کشور دفاع میکنی و سنگشان را به سینه میزنی ، اگر شما اصلاح طلب هستی من نیستم و از هر چه اصلاح طلب و اصولگرا و مجاهد و توده ای و جبهه ملی و فدایی بیزار هستم چون همین مجاهدین و توده ای ها و جبهه ملی و فدایی ها متحد خمینی بودند
    7
    1
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. در ضمن لطفا موقع نوشتن کامنت قبل از ارسال مرور کنید و ببینید خودتان چیزی از آن میفهمید و دستگیرتان میشود بعد ارسال کنید
    5
    2
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. انگاری شما از جایی کپی میکنید که هیچ ربطی به جریان ندارد برای همین کامنت هایتان بی سر و ته هست لطفا به کامنتی که در جواب بمن گذاشتید نگاه کنید و بخوانید همان که نوشتید شغالان از سوراخ بیرون خواهشا با دقت این کامنت خودتان را بخوانید خخخخ
    6
    2
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. شما که ای دی زرتشت را انتخاب کردید لااقل در باره او تحقیق میکردید که عقاید خودتان را به کسی تحمیل نکنید زرتشت باور داشت که انسان موجودی آزاد است و در تصمیم‌گیری‌های خود اختیار دارد او می‌تواند انتخاب کند که در میان نیروهای روشنایی بایستد یا در صف نیروهای تاریکی قرار گیرد. زرتشت این آزادی را هدیه‌ای از جانب اهورامزدا می‌دانست که از آغاز به انسان‌ها بخشیده شده‌است در عین حال به خوبی درک می‌کرد این آزادی می‌تواند به معنی آزادیِ گرویدن به نیروهای شر هم باشد.
    7
    0
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. گرامی ،محترم شما مرید و طرفدار معصومه قمی باش و از او دفاع کن ولی از کسی نخواه که او را ناجی و قهرمان و مبارز بداند .شما که او را مبارز میدانی یکی از کارهای پر افتخار ایشان را که نتیجه داده و به نفع مردم ایران بوده را نام ببر تا ما هم بدانیم لطفا بگذار ما در همان صف نیروهای تاریکی قرار داشته باشیم و به صف نیروهای روشنایی مثل معصومه قمی و خاتمی و گفتگو گر و شما نپیوندیم .
    7
    1
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. بارها گفتم من هم اوایل اشتباه کردم و فکر میکردم این خانم واقعا از مردم و در کنار مردم و برای آزادی ایران از چنگال اهریمنان فعالیت میکند و او را شجاع میدانستم ولی وقتی پرونده سیاه ایشان را همراه با سند و مدرک دیدم و فهمیدم قصد و نیتش در چه راهی و با چه هدفی ست ترمز را کشیدم شما هم بچسبید به امامزاده معصومه قمی و خیرش را ببینی و به پای هم پیر شوید ولی از نظر من او خائن است و سنگ مردم ایران را به سینه نمیزند و ماموریتش را انجام میدهد من مرده شما زنده روزی خواهید فهمید که برای چه کسی یقه جر میدادید مگر اینکه خود شما هم از آن دسته معصومه قمی باشید که قضیه فرق میکند
    6
    2
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. لطفا ترجمه کنید :من نمی‌‌دانم.چگونه فکر می‌‌کنید.ولی‌.کافی‌ است.شغالان از سوراخ بیرون. بر ضد این خانم. همراه آنها فریاد، صیغه.کثیف.آلوده.اصلاح طلب. پول از ایران می‌‌گیرد.اگر فردا یلک اصلاح طلب در اینجا .فحش تعید .اگر سلطنت طلب یا جهبه ملی‌.یا چریک یا مجاهد هم عرض سخن .باز هم همرهو هورا می‌‌کشید. بدون یک زره اندیشه .که زوزه کشیدن این قوم، ریشه در چه دارد. چه هدفی دنبال.؟اگر یک استالینست "در نروژ پر است".در خیابان تظاهرات بر ضد آخوند.؟ سریع دنبال آنها .چون ضد آخوند هستند؟ تناقض در شما زیاد. با خلقی‌ها هم صدا.که آخوند‌ها ها جاسوس آمریکا و اسراهیل هستند. با طرفدارن سیستم غربی همصدا.که آخوند‌ها جاسوس روسیه هستند و کمونیست. با طرفدارن امت فلسطین همصدا .که جاسوس اسراهیل. با طرفداران سیاست اسراهیل در مقابل ایران همصدا .که این‌ها .عرب هستند.نمی‌ شود. هم جاسوس اسرهیل بود. هم جاسوس آمریکا. هم جاسوس روسیه. هم جاسوس چین.هم پول از اسراهیل و آمریکا. هم پول از روسیه و چین. سیاست نداشتن یک عقیده و این طرف آن طرف پریدن. فقط نشان یک عقیده ناا ثابت است.
    3
    0
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. لطفا هنگام میگساری کامنت ننویسید
    5
    1
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. .... جرائم مبارزاتی من در خارج از دنیای مازی انقدری هست که اگه قابل پیگرد بودم 10بار تاحالا اعدام شده بودم. در تمام تظاهراتها سال 78 و 88 و 89 حضور پر خطر در محلهای درگیری داشتم. بارها تعقیب شدم. در هماهنگی بعضی تظاهراتها دست داشتم. موثرترین عضد یک سایت چندصدهزار نفری ایرانی در مبارزات سیاسی جریانات جنبش سبز بودم و بارها اطلاعات سعی کرد پیدام کنه. مقالاتم رو خیلی ها حتی رات نداشتن لایک کنن و بهم پیام میدادن و معذزت خواهی میکردن و عنوان میکردن که از ترس اینکارو نمیکنن. بارها از گروههای اصلاحطاب از من خواستن بهشون بپیوندم اما گفتم من صرفا به خاطر اعتمادی که به میرحسین دارم وارد بازی جنبش سبز شدم و هیچ اصلاحطلبی رو قبول ندارم چون این نظلم اصلاحی نداره. اما حالا صرفا حیوانات برام اهمیت دارن. بخصوص گربه های عزیز و مظلوم. بشر زاده حشر برام هیچ ارزشی مبارزاتی و تلاش نداره. بشر خودش مقصره زندگیشه. فقط ایرانیها نیستن که عموما ....و اکثر مردم دنیا ..... چون هر خر و کودنی بهشون حکومت میکنه و میچاپشون. تو سرشون میزنه.
    1
    3
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. من به دلیل توان تحلیلی که دارم وقتی چیزی رو قطعی و بدون شک میگم مطمئنم اشتباه نمیکنم و بالخره ثابت میشه. اینکه شماها طرفدار مخفی حکومتین و یا در درون از وجود این حکومت رضایت دارین اصلا چیز نامطمئنی نیست. مگر اینکه خیلی تعطیل باشید و از هیچی سردرنیارید. مسیح علینژاد هرچی بوده از اون که بوده گذر کرده و الان یک فرد مبارز هست.
    4
    6
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. آخی حتما به یک روانپزشک مراجعه کن
    5
    1
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. چه مبارزه مثبتی کرده ؟ نتیجه این مبارزاتش را بگو .اتفاقا همینکه از این مهره اصلاح طلبان دفاع میکنی دلیلی بر وابستگی خودت به این رژیم است . اینقدر هم منم منم نکن تو اگر سواد و معلومات داشتی که با این حکومت نبودی .تو یک آدم مفلوک که عقده حقارت داری و از بس بر سرت زده اند و چون هیچ وقت هیچی نبودی در رویا بسر میبری و برای خودت داستان سرایی میکنی و میخواهی از خودت شخص بزرگ و مهمی بسازی اگر سواد میداشتی میدانستی که هیچ وقت نباید منم منم بکنی و اصرار داشته باشی و ثابت کنی که با سوادی و مبارزی و دانشگاه رفتی و مقاله نوشتی خخخخخخ .روانشناس حتما در این زمینه کمکت میکنه
    5
    0
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. تو توان در ثابت کردن خودت را هم نداری تا چه رسه به تحلیل کردن های آبکی آخی طفلکی هر چند میگویند آرزو بر جوانان عیب نیست ولی نه تو جوانی و نه عقل سالمی داری .از من به تو نصیحت هیچ وقت منم منم نکن و سعی نکن از خودت آدم مهمی بسازی و به دیگران نشان بدهی .از قدیم گفتند درخت هر چه پر بارتر ، افتاده تر یا به قولی هر چقدر از درون غنی باشی نیازت به جلب توجه کمتر
    4
    1
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. جمع کن بینیم بابا! حضور پرخطر (خخخخخ) و تعقیب و هماهنگی و تحلیل و اینا به تررررریپ کامنتهای تو اصلا نمیخوره. مال این حرفا نیستی امیر خالی بند. اگه بودی حالا همسلولیه روح الله زم بودی و باهم میو میو میکردین. چون اونم مثل تو گربه های عزیز و مظلوم را خیلی دوست داشت.
    4
    0
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران
    آفرین مسیح از هیچ کس رژیم منحوس اسلامی به اندازه مسیح نمیترسه! شیر زن شجاع ایران زمین از یک روستا , خواب رو به چشم دزدان و جلادان گردن کلفت حروم کرده.
    2
    8
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. هدف شما بحث کردن است یا. شلیک کردن؟ بله می‌‌دانم به درس شما احتیاج ندارم.می‌ دانم اگر همه مثل هم فکر کنند. ملت نیستند. امت هستند.ولی‌ عجبا .که شما یک دفعه مدافعه آزادی کلام آزاد شده.چه زمنی بنده با شما چاهی نوشیده،که اینقدر انگ می‌‌زنید؟اصلاح طلب .جاسوس.آزادی سخن یعنی‌ چه؟ از امام .....از گاندی ایران کردن آزادی کلام است ؟ عقل که کم آید. جان به عذاب آید. هر وقت کم می‌‌آورید. همه جاسوس .همه اصلاح طلب. همه صیغه این و آن. فقط .... آسمان سوراخ شده. شما علم ابن عین پاهین افتاده. دیگر خیلی‌ شورش را در آورده. مثل یک بچه که آب نبات او را گرفته. یک گوش ایستاده .فقط جیغ می‌‌زنید.از یک طرف آزادی بیان .از طرف دیگر هر کسی‌ مخالف عقیده شما .جاسوس و اصلاح طلب.فقط پرخاش .قادر به یک بحث آرام نیستید. غافل از جواب. مثل یک گرامافن سوزن گیر کرده. صیغه. خاهن به وطن. وطن فروش. از خودشان است. پول می‌‌گیره. هلو .زبان فارسی ۵۰۰ فعل دارد.چیز دیگری یاد نگرفته. ؟
    2
    6
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    "هنگام میگساری ننویسید" .چیز دیگر یادت نیفتاد. چکار باید کرد. حماقت کلام هم، استعداد می‌‌خواهد
    1
    3
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. باشه جناب من دیگه کامنت نمیزارم. لعنت به کرونا که مارو خونه نشین کرد و باعث شد با آدمهایی مثل تو سر و کله بزنم. سر تاپای کامنتهات سرشار از گمراهیو شکو تردیده. اسم خودتم میزاری زرتشت. از ایرانی بودنت خجالت نمیکشی از اهورا مزدات خجالت بکش. حیف قاسم سلیمانی به خاطر حفظ سرزمین شماها و اجدادتان خودشو به کشتن داد. امیدوارم هرچه زودتر هم جمهوری اسلامی ایران سرنگون بشه و شماها بشین همه کاره ببینم چه گلی به سر خودتون میزنین.
    5
    0
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. شما هم حالا شروع نکنید. انگ طرفداری رژیم بزنید. این خانم دولتی نیست. طرفدار رژیم هم نیست. فقط کافی‌ است بدانید. نادانی در کلام .فقط مخصوص حامیان ریش مقدس نیست. در هر قشری وجود دارد. این بیشتر لازم به یک روان شناس دارد. از نظر فکری شباهت به خدیجه دارد.امروزه اگر کسی‌ به نزد همسرش آید و گوید. در غار جبراهیل به من ظاهر شد. خوشبختانه روانشناس وجود دارد. و او را به سمت روانشناس می‌‌فرستد. در صدر اسلام نبود. نتیجه، خدیجه باور کرد هزیان نیست. نتیجه آن را امروز می‌‌بینیم. حالا این خانم با وجود روانشناس در نروژ استفاده نمی‌‌کند. نمی‌‌دانم.ولی‌ دست کمی‌ از صدر اسلام ندارد. هر که ما نیست. ضد ماست. حاضر است با دست مقدس خودش شلیک کند . این هم. محمدین ما است
    1
    4
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. باز هم از نوشته های شما و نوع ادبیات شما چیزی عایدم نشد فقط آنجا را فهمیدم که گفتی من تهمت به شما زدم اتفاقا چون اول شما شروع کردی به تهمت زدن و برچسب زدن من هم مقابله به مثل کردم .من با شما هیچ پدر کشتگی ندارم ولی چون اصرار دارید که همه همانند شما فکر کنند و معصومه قمی را قهرمان ملی بدانند و مبارز مخالفت کردم شما هم هر چه از دهانتان در آمد گفتید .
    5
    1
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. قاسم سلیمانی به خاطر ایران جانش را داد ؟ او که اعلام کرده بود سرباز ولایت است نه ایران روی سنگ قبر منحوسش هم نوشته سرباز ولایت .او جانش را در راه بشار اسد و حزب الله لبنان و اهداف تروریستی داد او یک جانی و تروریست بود که فقط قتل عام میکرد و فرمان قتل عام میداد و در آخر سر کتلت شد و به درک واصل شد
    3
    3
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. نادان تو هستی که طرفداری از دشمنان و خائنین به ایران و ایرانی میکنی تو از نسل ممد و علی هستی تو حتی نمیدانی عقاید زرتشت چه بوده و نام او را برای خود انتخاب کردی روزی بتو ثابت خواهد شد که از چه کسانی حمایت و طرفداری کردی و همانند بازجویان رژیم اسلامی همه جور تهمت و بر چسب میزنی
    4
    2
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. شما در جواب من نوشتید :.شک نکنید که زم مهره رژیم بوده و هست مثل معصومه قمی!!!!. مسیح علی نژاد اتفاقا جواب داده : این روزها جماعتی برای فحش‌ دادن به من می‌نویسند . مسیح قمیکلایی. قمیکلا فحش نیست. روستای من است، افتخار من است. بنابراین قمی کلایی. اسم آخوند نیست اسم دهی است.
    1
    2
    ‌سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. آدمی که از یک قاتل جانی.... به نام سردار کتلت قاسم گچکار دفاع کنه و به خوبی یاد کنه ....بدحور ... ..
    4
    3
    ‌چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. ای دوست بر جنازه دشمن چو بگذری / شادی مکن که با تو همین ماجرا رود. آقای امیر محترم، اگه حتی قاسم سلیمانی را دشمن خودت میدانی، حداقل احترام مرده در تمام ادیان و مرامها واجبه. برای آرامیه نفس و روح خودتم شده احترام هر مرده ای را نگه دار. . کی میدونه شاید شما هم در راه مرامتون یک روز یک ژنرال بشید و خدا نکرده کشته بشید! آیا روحتون شاد میشه که یکی از دشمنانتون به شما و بازماندگانت بی احترامی کنه؟
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. من تنها چیزی که برای سر قبر این قاتل بی شرف غربتی گذاشتم کنار یه معده پره. حالت خوب نیست همش ژنرال ژنرال میکنی. اگه تو این عوضیهای پاپتی رو از دور میشناسی من کنار گنده تر از این قاسم گچکارش بودم و این عمله ها رو خوب میشناسم. شخصیت عمله ها از این بی شرفهای گور به گور بیشتره. این قاسم گچکار بازیچه پاسدارای رده بالاتری مثل سردار عبدالهی و سردار میراحمدی و سردار رشید و سردار ذوالقدر و سردار وحید و سردار حجازی و چنتا دیگه بود که به زباله دانی تاریخ پیوست. نون خامه ای هم بازیچه این مزدوران روسیه هست.
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.