شایعات در مورد مرگ مریم رجوی بر اثر ابتلا به کرونا

روزیاتو: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته شایعه ای در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که از مرگ مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین موسوم به مجاهدین خلق در اثر ابتلا به کرونا خبر می دهد. برخی حساب های توییتری خبر می دهند که مدتی از مرگ مریم رجوی گذشته و سازمان مجاهدین خلق تنها به خاطر ترس از توبه افراد درون سازمان و احتمال بازگشتشان به ایران این خبر را مخفی نگه داشته اند. این خبر در حالی است که سال هاست مسعود رجوی ، شوهر وی و رهبر قبلی این گروه در انظار عمومی ظاهر نشده و بسیاری او را مرده می دانند.

مریم رجوی با نام اصلی مریم قجر عضدانلو به همراه مسعود رجوی رهبری سازمان مجاهدین خلق را بر عهده دارند. وی فارغ التحصیل رشته متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف است و اکنون در فرانسه اقامت دارد. رجوی به واسطه برادر و خواهرش، محمود و نرگس، در سال های پیش از انقلاب به مجاهدین خلق پیوست. خواهر او در سال ۱۳۵۰ توسط ساواک دستگیر و اعدام شد.
 مریم رجوی که از نوجوانی به مجاهدین خلق پیوسته بود در سال ۱۳۵۹ به عنوان یکی از کاندیداهای حوزه انتخابی تهران انتخاب شده و پس از برکناری بنی صدر، فعالیت های مسلحانه گروهک منافقین و دستگیری اعضای این گروه، در سال ۱۳۶۲ ابتدا به آلمان و سپس فرانسه رفت. او در سال ۱۳۶۳ به عنوان رهبر همردیف سازمان انتخاب شده و دو سال بعد مسئولیت حملات به جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفت و همین موضوع باعث شد برخی به او لقب ملکه ترور بدهند.
 
لازم به ذکر است که مریم رجوی در مرداد سال ۱۳۶۷ فرماندهی عملیات موسوم به فروغ جاویدان را بر عهده داشت که با شکست سنگین نیروهای منافقین و کشته شدن بسیاری از اعضای این گروه در مناطق غربی کشور همراه بود. از سال ۱۳۷۲ مریم رجوی عنوان رییس جمهور منتخب مقاومت را یدک می کشد.
 
مریم رجوی یک بار در سال ۱۳۸۲ در فرانسه دستگیر و بعد از مدتی آزاد شد. نکته جنجالی دیگر در مورد سرکرده فعلی گروهک منافقین این است که وی قبلا و در سال ۱۳۵۸ با مهدی ابریشمچی از رهبران مجاهدین ازدواج کرده بود اما در سال ۱۳۶۴ از وی جدا شده و با مسعود رجوی ازدواج کرد. مسعود رجوی قبل از این نیز دو بار ازدواج کرده بود که بار اول با اشرف ربیعی و بار دوم آن با فیروزه دختر بنی صدر بود. ازدواج با مریم رجوی از سوی مسعود رجوی «انقلاب ایدئولوژیک» نامیده شد که با واکنش های بسیاری مواجه گردید زیرا ابریشمچی در عمل وادار شد همسرش را طلاق دهد تا مسعود رجوی بتواند با وی ازدواج کند. با تمام شایعات و ابهاماتی که در ساختار سازمانی منافقین وجود دارد هنوز هیچ مقام یا رسانه رسمی مرگ مریم رجوی را تایید نکرده است.
+186
رأی دهید
-39

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان

    به درک واصل شد
    30
    184
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران

    به درک واصل شدنش مبارک !! البته نباید از مردن کسی انسان خوشحال شود اما این زن و شوهر مرده اون به ایران و ایرانی خیانت کردن و خون خیلی از جوانهای بی‌گناه وطن دوست را در جنگ ریختند و برای صدام شکنجه گر بودند
    29
    177
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    مرده یا زنده ی این ابجی زینب وقتی ویروس دین عرعری را پرورش داده و ایران را به بربریت عرعر ها سوق دادند چه مشکلی را حل خواهد کرد هیچ/ هواداران در جای گرم و نرم در اروپا و حتی امریکا/ ایران در بند ویروسهای عرعرستان ملایان هزار پدر و روزنه یی که رضا شاه و پسرش بسوی زندگی بهتر نه. در حد تکامل گشودند/...مسدود/
    32
    148
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان

    بدررررررک!!!
    27
    142
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    ....مریم قجر عضدانلو....این عجوزه کپک زده از لولوهای ته مانده قاجارهای خائن و ضد ایران است، اینها حق ندارن مثل ادم بمیرن
    30
    143
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    ....وی قبلا و در سال ۱۳۵۸ با مهدی ابریشمچی از رهبران مجاهدین ازدواج کرده بود اما در سال ۱۳۶۴ از وی جدا شده و با مسعود رجوی ازدواج کرد در کنار مسعود لهافکش مسؤلیت سرویس دادن به سربازان بعثی در پادگانها را داشته به این خاطر به تشک بعثی هم مشهور بوده!
    32
    114
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    آخه این بیشرف پست فطرت داخل ادم هست که اسم نحسش را ببرند
    28
    119
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    به درک واصل شدن مریم لچک بسر قجری از اجداد مصدق السلطنه قجری ملعون خبر بسیار خوبی ست اگر حقیقت داشته باشد
    40
    122
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    الحمدولله.
    23
    103
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    همشون کرونا بگیرند و با زجر بمیرند. خائنان به مردم و جانیان و قاتلان مردم با درد و مرض بمیرند که جوانان کشور را کشتند و زندگی را از مردم گرفتند. با بدترین دردها بمیرید.
    31
    111
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان

    خوب اگر مرد که امیدوارم به خاطر جنایت‌های بیشمارش چماق تعارف کنن از پایین و اگر هم نمرده هنوز... امیدواریم که نفله بشه. یک حشره خونخوار به اسم منافق کمتر
    33
    87
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    جوانمرگ که نشد، کرونا هم نبود پیره دیگه، هفتاد شیرین داشت.
    24
    78
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    انا بیطرف - فسا، ایران

    اینروزا همش اسامی اشغالها وسط اومده . مدتی چپ و راست اسم تتلو بود و حالا اسم این عجوزه . فکر نمیکنم تو دنیا ادمهایی به این پستی پیدا بشن گروهی که حتی یه انسان درست درونش وجود نداره. یه عده کثافت که معلوم نیست از چه نژادی هستن
    24
    81
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ماساچوست - جزیره آنتیکستی، کانادا

    یک ویروس خائن, کثافت کمتر. قیافه کثیفش را ببین مثل گرگه اینها بی شرف‌ها با صدام متحد شدند و ضد ما ملت ایران جنگیدند.
    19
    66
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::ordak - بن، آلمان::]. بدستور نیم وجبی از شوهرش جدا شد و زن نیم وجبی شد فحشا چه در مجاهدین چه رژیم اسلامی بیداد میکند چون دینشان مشترک است و دین فحشا و جنایت است
    20
    79
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

    اگر درست باشد،شیرین ترین خبر مربوط به ایران است که در چند سال اخیر شنیدیم. عجوزه قدرت پرست اسلامیست.
    18
    70
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    این عجوزه نمرده ظاهرا «پایگاه خبری حامیان ولایت» منتسب اصولگرا در حال بازنشر خبر مرگ «مریم رجوی» سرکرده مزاحمین خلق ایران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا هستند. است.
    17
    47
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    iRONiC - استکهلم، سوئد

    رجوی خمینی - خمینی رجوی
    17
    55
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    gerexan - لندن ، انگلستان

    [::ordak - بن، آلمان::]. اگر از طرد شئونیستی بی سواد از مدل گروهک تروریستی کردی کومله و دموکرات لیاقت قضاوت را نداری لااقل بجای کامنت ، فحاشی نکن حرکت تو در فرهنگ ایرانی نیست !
    42
    9
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    gerexan - لندن ، انگلستان
    مجاهیدین و گروهک تروریستی کردی کومله و دموکرات هر دو خائن به مملکت در زمان جنگ کشور ما با عراق بودند که رخ خودشان را اشکار کردند !
    22
    25
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شهلای من - بروکسل، بلژیک

    هرگز از مرگ یک انسان حتی دشمنم خوشحال نمیشدم اما خبر مرگ این عجوزه مرا به وجد اورد چون به روی جوانان وطن اسلحه کشید خون گرمشان را به زمین ریخت و با تانک های دشمن به وطن تازید تابستان سال ۶۴ صبح در اهواز وقتی از اتوبوس پیاده شدم گشتی در شهر زدم یک نفر سوال کرد امشب عملیات دارید گفتم نمیدانم گفت نرو جلو گفتم ما نظامی ها کارمان ندفاع هست ظهر خودم را به واحدمان رساندم خبری نبود ساعت هفت عصر اماده باش زدند جیره جنگی گرفته سوار کامیون ها شدیم رفتیم گردان نمیدانستیم عملیات از کجاست نیم ساعتی گذشت فرمانده گردان ما ها را خواست گفت امشب ساعت یک باید عمل میکردیم اما متاسفانه عملیات لو رفته تمام عملیات ها را منافقین با رمز نقطه شروع همه را به عراقی ها میرساندند کربلای ۴ را ملت ایران فراموش نخواهند کرد ان شب ۳۸۰۰ مفقود و ۱۰۰۰ شهید دادیم اگر خیانت منافقین نبود تعداد شهدای ما شاید به یک سوم تقلیل میافت
    18
    46
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    ما مردم ایران بجز ایران نشناسیم. این قوم دچال وطن فروش که عامل بدبختی و عقب ماندگی و فلاکت مردم است با دادن شعار های فریبنده بهترین جوانان کشور ما را بکشتن داد و یا اسیر گدا خانه های اروپا و امریکا نمود. این قوم بی منطق و عامل استعمار هیچ نمره مثبت و قبولی در کارنامه ننگین خود ندارد
    14
    43
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    این سازمان ننگین و عقب مانده در 41 سال قبل مرده بود و خودش خبر نداشت.این سازمان و بنی صدر ملعون عاملین کشور های بیگانه در ایران بودند . اینها بهترین جوانان کشور ما بقتگاه خمینی دجال فرستادند
    14
    54
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    منافقین سایبری پس چرا خفخون گرفتین؟! هی با تواما، جوجه منافق از سوئد!
    39
    25
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
    من نه راستم نه چپ ولی این نوع ابراز و کامنت از آدم های بیشعور سر میزند شما ها که دم از حقوق بشر میزنید خود دیکتاتوری بیش نیستید شاه و شیخ چپ و راست را به گور خواهیم سپرد زنده باد ایرانی دموکراتیک بدون سرخر
    35
    19
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    مرده و زنده ی این عجوزه یکی هست. ولی مراتب تسلیت خودم را به بانوان ازاده و هانی بعنوان رهبر فمینیست های زنان بی ابروی ایران ابراز میدارم. امیدوارم که غم اخرتان باشد!
    19
    28
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    زمان شاه اینا در چند عملیات چند تا افسر امریکایی رو ترور کردند و از این نظر تروریست محسوب میشند. چرا کشورهای غربی اینها رو راه میدند و بهشون پول هم میدند
    16
    26
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    کهن روحانی - تهران، ایران
    امیدوارم که تمامی این اسپرم های گثیف چه از آخوند و چه از این خودفروش های خواب زده بسرعت بدرک واصل بشن . و حداقل مدتی ایران و جوان خوب ایرانی در آزادی و خوشی قرار بکیرد .
    10
    24
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. ۱۰۰% با شما موافقم، یک گله تخمه صیغه و ته مانده لجنزار قاجار
    9
    23
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پیامک1 - منچستر، انگلستان
    عجوزه ی هزار داماد
    12
    26
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    هرکی از این جمهوری اسلامی و عمال و مزدورانش بهتره. مجاهدین خلق فقط تئوریشون احمقانه بود والا اگر از این حکومت ترور کردن دمشون گرم. اگر با این حکومت جنگیدن دمشون گرم. عموم کسانی که اینجا خوشحالی کردن طرفدار مخفیهای حکومت فاشیسم فارسیسم جمهوری اسلامی هستن. اونها میگن عده ای فارسیسم به نام جمهوری اسلامی خونخواری و آدم خواری هم بکنن به نواده یک قاجاری میرزه. چون مغز.. دارن. در ضمن ایران رو قاجارها دوباره به وجود آوردن پس تا کمر خم بشید و احترام بزارید. افغانی زاده جماعت درست بشو نیسن.
    53
    7
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Alphabet - پترس، یونان
    جناب سروان - مونرآل، کانادا. روح الله دکل دزد ظاهرا رفیقت مریم درپیتی به "خم می نی" گور بگوری ملحق یا همان زباله دان تاریخ پیوست. باشد که در جنایات انجام شده روی همدیگر را در پیشگاه خدا سفید کنند.
    13
    14
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. امیر جان از نوشته هایت می فهمم شخصیت اگاه و والائی داری و شدیدا برای وطنت احساس مسئولیت میکنی اما لطفا اینقدر از پان فارسیسم نگو. فارس ها قبیله ای کوچک نزدیک شیراز و هیچکاره هستند. خامنه ای و نیمی از وزرای ما ترک هستند و 700 سال هست که ایران را ترک ها اداره می کنند . حتی رضاشاه هم نیمه ترک بود. اگر میخواهی این رویه را ادامه بده و گر نه به من مربوط نیست. با من هم برزخ نشو. بعنوان یک دوست فضولی کردم. خودم هم فارس نیستم فقط فارسی صحبت میکنم.
    20
    13
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
    اگه مرده که خوش به سعادتش، الآن اون دنیا مسعود ۷۲ تا حوری داره اینم ۷۲ تا غلمان، میکنه بعبارتی ۱۴۴ تا نیروی تازه نفس، یه شهرنوی انقلابی اون دنیا راه میندازن و مسعود جون ژتون میفروشه و خاله مریم میفته تو مدیریت و چه شود!!. برادرا برین تو صف!
    11
    15
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    فکر کنم اگر به جای فحش دادن و خوشحال شدن .از نظر تاریخی و نقش آن‌ها در آمدن دولت امام زمان را منطقی‌ روشن کنیم. کمک بهتری باشد. خیلی‌ از جوان‌های ما .چون این‌ها با آخوند مخالف هستند. از این‌ها یک قهرمان ساخته. مخالفت با آخوند.آب مقدس بر سر هیچ کسی‌ نمی‌‌ریزد.۱۹۷۹ توسط چند دانشجو از خانواده‌های مرفه مذهبی‌ تشکیل شد. مهروف‌ترین این‌ها .حنیف نژاد بود.در کمپ‌های یاسر عرفات آموزش می‌‌دیدند. برای ترور سران ارتش.ولی‌ در حقیقت پاسبان سر کوچه را ترور میکردند.احمد رضائ از سران آنها .چیزی مثل سوسیالیست اسلامی می‌‌خواست. دیگری تقی‌ شهرام.ولی‌ دولت مارکسیستی مثل شوروی می‌‌خواست. پاک سازی خونین بین خود. شروع شد. مثل کشتن. عضو خود. شریف واقفی. که بعد از میان آنها .گروه مارکسیستی کارگر بیرون آمد. اول انقلاب دست در دست خمینی ولی‌ خیلی‌ زوتر از چریک فداهی‌ها کومونیست از خمینی فاصله گرفتند. همکاری آن‌ها با صدام و تصفیه داخلی‌. از سال ۵۹ خودش یک کاپیتال دیگر است. هنوز که هنوز به سوسیالیست علی‌ معتقد.یعنی‌ عقیده ایدلوگیک. حدود ۱۵۰۰ سال عقب هستند.نقش آنها در همکاری با خمینی تاریک‌ترین فصل آنها .
    9
    20
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    دوستانِ اَزیز: بنده از مرگ هیچکس خوشحال نمیشم. ولی اَگه مرگ ایشون صحت داشته باشه. میگم حیف شد. چون اَسرار چند ساله شکنجه و سرکوب این سازمان نباید بخاک میرفت و باید علنی میشد. سرانِ مجاهدین بخصوص این زن و مرد باید در یک دادگاه مردمی بصورت علنی محاکمه میشدن, و جوابگوی جنایات چندین دهه خود علیه یک نسل کودک و جوان و پیر میشدن.از نظر من خطر اینا از آخوندا کمتر نیست.
    6
    17
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    سپهری - استرالیای غربی، استرالیا
    پیوند نامیمون هواداران رژیم در برابر مجاهدین!!! . خودمونیم این مجاهدین که رژیمی ها هزاران بار گفته اند دیگه اثری ازشون نمونده کی هستند که حتی یک خبردروغ در موردشون اینگونه آب در خوابگه طیف رنگارنگ رژیمی ها میندازه؟ کامنتها را نگاه کنید اوج همبستگی نفرت! عجیب نیست؟ اینجاست که باید پرسید: آیا شترها حق ندارند در رؤیاهاشون خواب چَرا در پنبه زار رژیم را ببینند(با عرض معذرت از شتر که در واحد شمارش «نفر» حساب میشود)؟ بیچاره های کف به لب آورده فقط مستحق ترحم هستید۰
    15
    15
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] دوست بزرگوار : راه درمان و کمبودها پرت و پلا گفتن نیستش. خیلی ملاحظه اتون رو میکنم, نمیخام مثل خودتون اینجا بیربط بلغور کنم, ولی مجبورم کردی و خودتون خاستین. آخه آدم پر ادعا ,آخه آدم مغرور و خودشیفته ,آخه آدم بیسواد, آخه آدم سنتی و واپسگرا ,کجا دیدی که فمنیست از لچک و حجاب پشتیبانی بکنه که یکیش این مریم لچک دار باشه.و به من تسلیت میگین؟ نکنه لچک دارا هم فمنیستن؟ پس اون خانمی که طبق اخلاق سنتی و دینی مثل شما کفش لیس میزد و شما رو یاده خانم قبلی اتون انداخت. نکنه فمنیست بود؟ باور کن من اگه جای شما بودم ..... نمیگم شما ویروس کرونا بگیری, چون خودتون و افکارتون آغشته به کووید ۲۰ هستش. بنابراین خونواده حق داشتن شوتت کنن. پیری عیب نیست خنگی و بافت سنتی و عقب افتاده خجالتی داره. مشکل جامعه ما آدمای خرفت و ....و پر مُدعایه. که نمونه هاش در راس کارن. بازهم سعی میکنم مثل شما بی نزاکت نباشم ولی شب درازه و قلندر بیدار.
    11
    11
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اگر فراموش نکرده باشم. دکتر بنی صدر شما را این‌ها از ایران فراری دادند. حالا اگر ما فحش دهیم حق ما سست. ما عقیده بر این. ....زدن قبل از انقلاب به ایران. با سیاست مدینه فاضله علوی.شما دیگر چرا ؟ نمک خوری و نمکدان شکن؟
    6
    16
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. جناب الو هم در سایت شده ای مروج پانتورکیسم/ همه خنگ نیستند مرتب می نویسی شهرستانی با توهین یعنی ایران متعلق به شما هست حالا هم مدافع مجاهدین کثیفتر از ملا/ ببینیم مگر فارس زبانها از وقایع ناهنجار در افغانستان انتقاد نمی کنند چرا انجا خ خون/ حالا مدافع قاجاریه که برای حرمسرای زیر شکمی خود قسمت بزرگی از ایران را تقدیم به روسیه کردند// اذریها هممیهن جدایی ناپذیر ما هستند همینطور ستارخان باقر خان و کسروی که دین ننگین را به چالش کشید و جان باخت انقدر بیوطن هستی که تا انتقادی از اردو خره که تمام دست اورد اتاتورک را برباد داد رگ راسیسم تورکی تو گل می کند/ در سایت همه خنگ نیستند و بیوطن که از نوشته های احمقانه ات شاد شوند سایتهای پانتورکیسم فراوان برو در سایت خودت چون اینجا نوشته ایرانیان.
    9
    29
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما هم تکلیف خودت را روشن کن این شخص دشمن همه ی ایرانیان هست جز طرفداران پانتورکیسم/ اذربایجان قسمت جدایی ناپذیر ایران است حالا اگر تعدادی خیانتکار بنام پیشه وری می خواستند ایران را به روسیه تقدیم کنند و حکومت نقشه ی کثیف انان را خنثی کرد این به مذاق جنابعالی خوش نیامد که به یک جدایی خواه و ضد ایرانی می نویسید////شخصیت اگاه و والا//// عجبببببببببب.
    8
    26
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] شاعر اَزیز: توی کامنت قبلی نوشتی که ممکنه دگرباش باش باشم, و دلیل آوردی که خانمم چون اسمم هانییه. دلیلی نمیشه اگه کسی اسم کاربری اش مردونه باشه حتمن مرده. یا اگه اسمش دخترونه باشه حتمن خانمه؟شاید طرف اسم دختر یا پسرش رو گذاشته! مگه چند وقتا پیش یک کاربری از سوید اسمش خیار نبود؟ باید حتمن طرف خیار باشه؟ بله اسم کاربری من دخترانه هست ولی متاسفانه مَردم. بهتره کمی توجیحتون بکنم که هانی هم اسم مردونه میتونه باشه نمونه اش هانی نوروزی بچه متوفی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس. میگن: فرقی نمیکنه گربه سیاه باشه یا سفید. مهم اینه موش رو شکار بکنه. من هم فعلن ترمز دستی شما رو کشیدم. پس فرقی نمیکنه دختر باشم. پسر باشم. یا دگرباش. کامنتای قبلی بنده رو در رابطه با دگرباشان برو مرور کن. چون من فقط .... و خرفتی رو شرم میدونم.
    10
    18
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    با اینکه به دلیل عنقلاب چپولی اسلامی سالهای طولانی ایران را فقط در حافظه دارم خیانتکار به ایران برای من یک اشغال است چه از شهر زادگاهم تهران باشد چه از شمال زادگاه پدر و مادرم / ولی تعدادی خود را اذری جا زده ولی بیشک از نوادگان مغولها و چنگیز هستند که در این سایت فعال برای تفرقه.
    10
    21
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] پیری پروسه زندگییه ولی یک سری آدمای مُسن سنجیده و هوشمندانه حرف میزنن ولی متاسفانه یکسری آدما کودن میشن و زوارشون در میره.خودشیفته میشن. چون گفتی دگر باشم ,این کامنت من در رابطه دگرباشان خدمتتون : چند روز پیش که توی نروژ بودیم. من و دوتا دخترای کوچکم , در حمایت از دگرباشان پر چمشون 🏳️‍🌈 رو از بالکن خونه امون آویزون کردیم. درود بر نروژ. 3021. جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
    10
    16
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. این طرف amirgheryou یک ترک فاشیست و اردوغان پرسته. و فقط منتظر هستند آشوبی به پا بشه و آذربایجانو تقدیم عندوگان بکنند. که عمرا چنین روزی را نخواهند دید. تمام خاک ایران ایران خواهد ماند.
    3
    22
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. باز سرو کله ت پیدا شد ....چته اینجا کسى حرفى از اردوخر نزده که ، مردک مریض این تنفر بیش از حد تو از فارسها نمیدونم نتیجه چیست ، ولى چطور میتونى با اینهمه تنفر همچنان فارسى بنویسى و فارسى بخونى برو تو چت روم ترکها برو اصلن ترکیه زندگى کن ، ترک تابعیت ایران خیلى سخت نیستا
    5
    21
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]جناب هانی وقتی یک واقعه بسیار کوچک حدود 8 ماه قبل اتفاق افتاده و در حالت دموکراسی شما موافق موضوع و بنده مخالف بوده ام. وقتی من و شما و همه با احترام پرونده را می بندیم و تمام میشود ولی وقتی کسی مثل شما این اظهار نظر ساده را یک زخم عمیق می بیند و با کینه ی شتری ان را در دلش نگهمیدارد و بعد خشمش را بیرون میریزد . این دیگر طبیعی نیست. در همان نروژ که شما زندگی میکنید هر کس نظریه ای دارد و قرار نیست با فاشیسم فکری توقع کنیم همه همعقیده ی من و یا شما بشوند. وقتی موضوعی به این کوچکی را کوه می کنید در روانشناسی باید علت را جای دیگری جستجو کرد. شما با عملیات زن همه کاره ای موافق و من مخالف بوده ام. همین. چندماه کینه را بخاطر یک اظهار نظر ساده در سینه نگهداشتن حتما علل دیگری دارد که دوست دارم بشنوم. و گرنه من اگر گناهکار هم باشم که نیستم گناه دزدیدن یک خرما که اعدام نیست.مشکل اصلی خودتان را بفرمائید تا پاسخگو باشم و گر نه نوشتن بحرطویل که من طاووس علین و مبرا از هر خطا هستم و ان شاعر عوضی غلط زیادی کرده که مشکلی را حل نمی کند. علت اصلی این همه کینه و نفرت را بفرمائید
    11
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز من جریان مخالف واپسگراهای چندرو و جوجه فاشیست های بی عقل هستم. همین خانوم اگر در حرفاش دم از آیایی و کوروش و داریوش و هخامنش میزد و فامیلیش قجر نبود الان همه این .....در حال عزاداری عمومی بودن. چرا ما باید با امیال خودمون خوب و بد رو بسنجیم. چرا باید در 2020 هنوز یک شهرستانی ایلو تبار گرا باشیم؟ چرا باید هر روز به نوع رفتار و تفکر .....نزدیک بشیم در صورتی که ما از نظر تمدن فرهنگی باید مادر فرهنگ غرب آسیا باشیم و بمانیم. این ....فقط میخوان ایران رو با نام فارسیسم همسان کنن. کاری که این حکومت داره میکنه. نمیتونن و نخواهند تونست. قاجارها در اوج قدرت و حملات و استعمار اروپا بودن و بارها جنگیدن و آقا محمدخان بود که جسد تیکه تیکه ایران رو دوباره بهم چسیوند و زنده کرد. با حرف گربه سیاهها خدمات اونها گم نمیشه. همون پهلوی با اون همه دشمنی با قاجار 90 درصد رجالشون بچه قاجاری بودن. پس به بهانه نام فامیلی این خانوم .... زیادی زدن عده ای معنایی نداره.
    25
    4
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بارها گفتم خامنه ای فقط به اصالت مادری اصفهانیش مینازه و باعث غلبه آخوندها و پاسدارهای اصفهانی در نظام ایران نوع نگرش ایلو تباری فارس و مادریش بوده. از پدر هم خودشو منصوب به عراق و سید مهاجر به آزربایجان میدونه. 4تا وزیر تورک هم در کشوری که اصالت نیمی از مردم تورک هست اهمیتی نداره. وزیرا در ایران اندازه یک سرهنگ سپاه قدرت ندارن. مگر خودشون پاسدار باشن. برام مهم نیست کل نظام فارسیسم باشه. برای مهمه که مدل شهرستانی ایلو تباری فارسیسم فکر نکنن. افکارشون تسلط یک قوم به همه نباشه. عقده خودکم بینی نداشته باشن. در ضمن مجاهدین خلق خودشون قربانی ترور شخصیت توسط جمهوری هستن. از نظر من هرکی با مجاهدین خلق دشمنی داره مدافع جمهوری اسلامیه. مجاهدین از نظر من گروهی شکست خورده و تئوری های سطح پایین هستن. اما باهاشون دشمنی ندارم چون تنها دشمن من این حکومت و عمالش و طرفدارانش و کشورهای مدافع این حکومت هستن.
    28
    5
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Parinaz Iran - پراگ، چک::]. عزیزم تکلیف من با همه روشن هست. من پان ایرانیست هستم و به تمام اقوام ایرانی به دیده ای احترام مینگرم. اصلا قرار نیست طوری بنویسم که به اختلافات کمک کنم. باید خوبی های همه را دیده و بزرگ کنم و سعی کنم موارد اختلاف را کم کنم. ادمیان با عشق و علاقه و تشویق به همدیگر نزدیک میشوند. چرا باید مثل کسانی با فاشیسم فکری و احساس خود بزرگ بینی پر از کینه های شتری بشوم و دره های نژادپرستی و قوم پرستی را تقویت کنم؟ در وجودامیر خان نکات مثبت میبینم. مثل تمام ادمیان روزگار همه نکات بد هم دارند. با تشویق و گذشت کارها درست میشود و گر نه از فاشیزم فکری و خود بزرگ بینی و خود درست بینی نکبت و کینه و حسادت متولد میشود. ما برای وصل کردن امدیم/نی برای فصل کردن امدیم. من ناسیونالیست و مطمئن باش در زمین شما هستم
    7
    13
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. کسیکه بخاطر یک اظهار نظر منفی کوچک و بی اهیت حدود یکسال با کینه و نفرت زندگی میکند بدون کوچکترین شکی یک بیمار روانی هست.
    5
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. عزیزم سعی کنیم او را جذب کنیم تا از غرور نژادپرستی پیاده شود. به درستی گفته ام که ما در ایران پان فارسیسم نداریم و فقط گویش تمام ما فارسی هست. مثل اینکه گویش 50 ایالت امریکا با هر رنگ و نژادی انگلیسی هست. ترک ها از اینکه برایشان جوک میسازند خیلی دلخور هستند. در صورتیکه 90 درصد جوک ها را خود ترک ها برای ترک ها میسازند.
    3
    13
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. هر چی باشی باش به خودت مربوط هست ولی کسیکه بعلت یک اظهار نظر ساده حدود یکسال کینه ی شخص دیگری را به دل میگیرد اگر روانی نباشد حتما مشکلات روحی فراوان دارد.
    7
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. وقتی از مجاهدین دفاع میکنی دارم دیگر از تو مایوس میشوم که مثل ان ها ضد ایران و ایرانی هستی.
    10
    20
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    دوستان اَزیز: پانیسم ها همه خطرناکن. حال چه پان ترکیسم باشه ,یا پان عربیسم, بلوچیسم, کردیسم و فارسیسم و پان آریایسم و غیره. چرا از دنیای مُدرن درس نمیگیریم؟ آدما رو باید خارج از ملیت و قومیت و جنسیت و نژاد نگاه کرد. چرا ما فقط این همه پان داریم؟ چون با مجموعه ای از ....., زن ستیزها, مرد سالارا, که خودشون رو نویسنده و شاعر میدونن سر کار داریم. در واقع میشه اشاره کرد که به گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] که با افکار ۷۸ سال گذشته خودش میخاد ارتجاع و بینش دُگم و عقب افتاده رو ترویج کنه.و منم منم بکنه.پس باید پوز همه ....رو زد .
    14
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. گفتم که جمجمه ات بد جوری به هشت چرخ خورده تقصر خودت نیست.
    12
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. این آقا یا خانم گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا تکلیفش با خودش روشن نیست و تعادل فکری ندارند و در توهم با سوادی و فرهیختگی و سیاست مداری بسر میبرند و مشخص نیست کدام طرفی هست فکر میکنم از اصلاح طلبان استمرار طلب و از نزدیکان یا آقا زاده ها هستند چون خیلی ضد و نقیض کامنت میگذارند و اگر به کامنتهای ایشان خوب دقت کنید رگه ای از اصلاح طلبان رژیم به چشم میخورد ولی با احتیاط جلو میرود
    13
    12
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. وقتی از سلطنت دفاع میکنی و الگویت بجای شهبانو فرح یک زن زشت رفتار همه کاره هست و لخت شدن و همه جا نشان دادن را پیشرفت می بینی و حتی نمی توانی اسمت را درست بنویسی (آزاذه!) دلم برای رضاپهلوی میسوزد که کسانی مثل تو طرفدارش هستند
    14
    12
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. من هر چی تو میگوئی هستم اما در نروژ روانشناس مجانی هست. برو پهلوی یک روانشناس و بگو که حدود یکسال قبل در یک پست دوزاری نظر یکنفر با من متغایر بود و من یکسال هست میسوزم و با کینه و نفرت از او حرص می خورم و به مرحله جنون و دری وری گوئی رسیده ام تا شاید بتواند بیماری روانی تو را درمان کند. من که می فهمم دردت از کجاست چون بیمار چون تو بسیار داشته ام. برو از یک روانشناس دیگر که خودت قبول داری بپرس.
    7
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. چرا تاریخ را عوض میکنی؟ 700 سال هست که حکومت دست ترک ها هست و فارس ها به همه جا تازیده اند! ؟مگر کسانی که تو فارس مینامی هرگز قدرت داشته اند؟ با کدام یال و کوپال تازیده اند. یک نفر کریم خان زند بود که فارس بود و بقیه همه تحت رهبری ترک ها بودند. وقتی دوستانم میگویند شدیدا نژاد پرستی متاسفانه راست میگویند. ما در ایران متحد بلوچ و لر و کرد و یهودی و مسیحی و هر جور ادمی داریم که همگی فارسی صحبت میکنند و هر کدام گویش خودشان را هم دارند. ولی متاسفم که حتما عقیده داری که فارسی صحبت کردن این ها دون شان شما هست و باید حتما ترکی صحبت کنند. کسی که فارسی را بعنوان زبان رسمی انتخاب نکرده است. اتفاقا اگر کسی گزینه کرده باشد شاهان صفوی و قاجاریه بوده اند و فارسی فعلی گویش انان هست. این همه خصومت باید علتی داشته باشد. چرا دوست شاعر میاندوابی من و دوصد دوست ترکم مثل تو فکر نکرده و احساس برتریت قومی نمی کنند. ان ها خودشان را مثل همه می بینند نه کوچکتر و نه بزرگتر از بقیه.
    7
    14
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. amirgheryou یک ضد ایرانیه اصیله! هم نژادپرسته و هم مبلغ مجاهدوینه خونآشام! ترک هم نیست. فقط میخواد با این کاراش ضربه به ترکها بزنه.
    3
    20
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. با پان پورنوایسم و پان لختیسم و پان لجنیسم و پان نفرتیسم و پان کینه ایسم و بیماری مانی (خودبزرگ بینی ) بر وزن هانی چطوری ؟....
    7
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا حرفهایش ارزش خوندن نداره چه برسه جواب دادن. زن را یا الگو میبیند یا فاحشه! فکر میکند زنها باید به خاطر مردها نمونه بشوند! و این درجه نمونه گی و یا فاحشگی توسط شخص شخیصشون تعیین می شود! مغز که نیست! خیار و بادمجونه!
    12
    11
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. حق با شما هست عزیزم. رهبر این ها دکتر براهنی و یک نفر ایران فروش و مجنون کامل بود . مثل من شاعر بود. چرند می نوشت و خودش را خدا و بقیه را همه معیوب میدید . شعر رضاشاه را هم این ادم متفرعن نوشت و داد دست محسن نامجو و محسن نامجو هم خام شد و اجرا کرد
    5
    13
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. خیر سرکار خانم شنبلیله شما دیگر چرا؟ من اهل حزب و گروه بندی و دنبال این و ان دویدن نیستم. با هیچکس جناق دائمی نمی بندم چون شخصیت پرست نیستم و نه خودم و نه هیچکس را کامل نمی بینم تا دنبالش سینه بزنم. شما و هرکسی صد تاحرف درست (به نظر من) میگوئی و با شما همراهم. قرار نیست که روی حرف صد و یکم با شما یکی باشم. هیچکس خوب و بد مطلق نیست و اینجا هم حزب نیست تا من مطابق مانیفست ان که در یک مجمع عمومی به تصویب رسیده است رفتار کنم. موضوعات مختلفی مطرح میشود. من هم نظریه ی خودم را مثل همه می نویسم. نه فرمانده هستم و نه تیغ و چاقو دارم. نه گفته ام بیشتر از شما میدانم و نه ادعای برتریت کرده ام یک مقدار سطح طاقت خودتان را بالا ببرید و دشمن مخالف نشوید همه چیز حل میشود. ببینم چه هیزم تری به شما فروخته ام؟
    8
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مردسالاری بد دردیه. مرض بدیه حتی وحشتناک تر از کرونا. این گفتگوگر حس خود بزرگ بینی و مردسالاری و مالکیت زنان و طبقه بندی شون همه را با هم داره. به زور هم میخواد الگوی زن نمونه بسازه! اگر زن مورد نظر ایشون نباشه حتما فاحشه و بدکاره هست! یعنی معیار انسانیت برای این آدم فقط خیار یا بادمجون خودشه! حتی خیارهای دیگر نه فقط خودش.
    14
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    منافقا یکیتون جربزه کنه، بیاد و بگه که از طرفدارای این گروهک مخوف هست. اینجوری فایده نداره که چپیدین تو سوراخ موش و فقط بلدین منفی بدین. مستقیم هم بگین نه با گوشه و کنایه. مثلاً مثل من که با جان و دل فریاد میزنم، این منم #فدای اقا#
    20
    4
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. سرکار خانم آزاذذذذذذذه. نه مرد سالارم و نه زن سالار و اصلا کمبودی ندارم تا دنبال جنسیت بروم. از مرحله هم خیلی پرتی. رفته ای به یکی از کشورهای اروپائی و می بینی سکس ازاد هست و بعلت کوتاهی مغزی فکر میکنی علت پیشرفت انان سکس هست. درست بر عکس هست. انها مدارج فهم و شعور را پیموده تا به تمدن رسیده اند و در چنین مردمانی اکثر چیزها ازاد و همراه ان تحت شرایطی سکس هم ازاد هست. از ازادی سکسی و بی بند و باری هیچ مملکتی به تمدن نرسیده است. چون دیدگاهت بسیار کوچک هست فکر میکنی پس هر مملکتی سکس را ازاد کرد به تمدن میرسد!!! عجبا یعنی از فاحشگی و لااباگری میتوان به تمدن رسید!!! اگر اینطور بود الان تایلند مهد تمدن دنیا شده بود . متاسفم که سرنا را از تهش مینوازی. اگر با فاحشه گری میشد به تمدن رسید شهرنوی تهران به بزرگترین دانشگاه دنیا تبدیل شده بود. واقعا برای مغز کوچکی که داری متاسفم. اگر با لختیسم کشورها پیشرفت می کردند که همه لخت مادرزاد به سر می بردند. جل الخالق
    5
    10
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. سرکار خانم محترم. کار داشتم عرایضم با شما تمام نشد. فرمودی اصلاح طلب هستم کاملا درست میگوئی. ولی نه اصلاح طلب اخوندی بلکه اصلاح طلب انسانی. یعنی باید همیشه با هم جنگید و سر مسائل کوچک مثل جناب هانی کینه به دل گرفت و شکم طرف را درید؟میدانی چرا اپوزیسیون خارج از کشور اینقدر درمانده هست؟ چون هیچکس هیچکس را قبول ندارد. نمی توانند سر مسائل کلی توافق کنند چون گرفتار مسائل پیش پا افتاده هستند. چرا نباید سلطنت طلب و کمونیسم و سوسیالیست و جمهوریخواه اول سر براندازی اخوند توافق کنند و بعد از پیروزی با صندوق رای تعیین تکلیف کنند. چون هنوز به فرهنگ دموکراسی نرسیده و هر کس میخواهد تنها خودش مطرح باشد وتا این خودپرستی ها هست اخوند هم مهمان شما خواهد بود. دیگر اینکه سرنا را از سر گشادش نمی نوازند. مللی متمدن شده و با بدست اوردن ازادی در همه چیز به ازادی از جمله به ازادی در پوشش هم رسیده اند اما مسیر برعکس کار نمیکند یعنی با لختیگری و لااباگری نمیتوان به ازادی و تمدن رسید. وگر نه باور کن کسی لخت هم جلوی من راه برود با او کاری ندارم.
    6
    8
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::یا فاطمه زهرا - بایرمونیخ ، آلمان::]. همین آقای آقات خمینی گور به گور شده را منافقین یا مجاهدین خلق با کشتار مردم روی کار آوردند. تو اول اسلامت را به مردم ثابت کن بعد حرف قاقات را بزن.
    4
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    gerexan - لندن ، انگلستان
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. حکومت ایران بعد از اسلام از دوره غزنویان تا صد سال پیش که دست فارس افتاد پیش از هزار سال هست نه 700 سال ! و درضمن کریم خان لر بود نه فارس و او یکی از سرداران نادرشاه ترک افشار بود که ایران در دوره زند . چند استان بیشتر نبود ، تاریخ را داری تحریف می کنی ، ولی در هزاران سال حاکمیت ایران توسط ترک یا فارس بوده حتی قبل از اسلام اشکانی ها که پانصد سال حکومت کردند ترکمن بودند در دوره ای که سلوکیان بعد از شکست حاکمیت دویست ساله اخامنشی توانستند سی صد سال به جغرافیای ایران امروزی و کشورهای اطرف حکومت کنند توسط اشکانی ها که از دریاچه ارال مرز سلوکیان را شکستند و کل سلوکیان یونان را شکست دادند که بعدا اشکانی ها از ساسانی های فارس شکست خوردند و ساسانی ها از عرب ها شکست خوردند و الا اخر دست به دست شده ولی فقط می توانی بگویی هر وقت حاکمیت دست فارس بوده با لرها متحدشدند و هر وقت حاکمیت ایران دست ترکها بوده ترکمن ، ترک اذربایجان و ترک قشقایی متحد بوده و همین طور هم پیش خواهد رفت شکی نیست .
    7
    5
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] ۱-خیلی ملا حظه ات رو کردم دیدم دری وری میگی و مجبورم کردی مثل خودت برخورد کنم. موقعش بود باد پیری ات رو بگیرم و پنچرت کنم. پیش رفتن روانشاس یا روانپزشک ایرادی نداره. بیا با هم بریم البته کتاب شعرت یادت نره.ولی پیر خرفت اصلن میدونی کار و شغل من چییه؟ همه مردم که مثل شما به سندروم پیری و خرفتی گرفتار نشدن, که اینجا سفره دل پهن کنن. با این سن وسال خجالت نمیکشی که حرف چرت سر هم بکنی. از یک طرف میگی فمنیستم, بعد میگی دگرباشم ,بعد میگی مرد نیستم, زنم.,من با افتخار از دگرباشان ,فمنیست ها, خانمای اَزیز حمایت میکنم. و هم دگرباشم. هم زن. هم فمنیست. و هرچی شما بگین. ولی با آدمای خرفت وبی شخصیت و هوچی گر معامله ام نمیشه. که متاسفانه شما کلکسیونی از همه این موادین.
    3
    4
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- باور کن قلباً خجالت میکشم با یک آدم مسن اینطوری حرف بزنم. ولی خود کرده را تدبیر نیست. تسلیت مریم لچک رو به من میگی, یا خودت با دیدن اون خانم لچک دار الجزایری اشک عاشقی ریختی, یاد خانم سابق خودت افتادی؟ من موندم چطور این خانم قبلی شما با یک هوچی گر سالها زندگی کرده؟ آخه بیسواد کی توی قرن ۲۱ میگه ۲ بچه از طرف خانمم هدیه گرفتم. اینجای که میگم از مرحله پرتی. اسلام رو نقد میکنی ولی تولید ش رو نمی بینی. خجالت نمیکشی دریدگیهای مردا رو نمی بینی, ولی زهرا ابراهیمی فاحشه هست. مگه نگفتی دست پسرا و دخترا رو توی دست هم دادی؟ خب اَگه زهرا ابراهیمی فاحشه هست, پس به شغل شما به زبون خودمون چی میگن؟ آیا دوست داری کسی بهت ؟ واقعا تو خِشتک خجالتی و پررویی رو پاره کردی.
    5
    3
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] بقول شما راجع به پان لختیسم بهت بگم. ولی قطعا هضمش براتون سخته. اولا لختی و لخت بودن در جاش برام تابو نیست .بنده با خانمم یا به تنهایی به جزیره های لختی در کرواسی میرم. ۲ تا دختر کوچک ۹ ساله و ۱۲ ساله دارم که هدیه نیستن .ولی در گردهمایی دگر باشان میبرشمون. توی خونمون حموم و دستشویی ها قفل ندارن. همه براحتی وارد و خارج میشیم. اصلن تابوی لختی و پوشش برامون حل شده. راجع به سکس و روابط جنسی هم با بچه هام حرف میزنم. مثلن فکر کردی منو از لخت بودن میترسونی یا برام مهمه؟. من با همه ادما کنار مییام و ظرفیت بحث رو دارم. مگه کسی خودش خرفت باشه و راه خودشیفتگی رو انتخاب بکنه.
    6
    3
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن
    [::یا فاطمه زهرا - بایرمونیخ ، آلمان::]. اون خمینی احمق و این خامنه ای احمق تر فرقی با رجوی و دیگر ضد ایرانیها ندارن بس باید همه ..به اون اقای شما که فدایش تو هستی ضد وطن و عرب پرستان بی وطن دستمالچی عربها
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان
    یک جوان ایرانی بعضی وقتها به مغازه من میاد، تعریف میکرد که در کمپ پناهندگی، مسولان تبلیغی مجاهدین برای جذب ایرانیها میومدن و با وعده درست کردن کیس قبولی اونهارو با خودشون به راهپیمایی و تظاهرات میبردند. این بخت برگشته هم چندبار باهاشون میره و بعد از دو ماه داداش کوچیکشو در ایران دستگیر میکنند. مادرش به خاطر دستگیری داداش کوچیکه سکته میکنه و حالا هم افتاده تو کف خونه. از این طرف هم این بنده خدا خودش جواب رد گرفته و مجاهدین هم هیچ کاری براش نمیکنند و هی بهش میگن این هم نوعی مبارزه و مقاومت است که قبول نشدی نگران نباش. من دعا میکنم که اون بلاهایی که بخاطر این آشغالهای مجاهد به سر مردم بیگناه اومده سر این زنیکه رجوی و طرفداران بی وژدان و نامردشون بیاد. آمین.
    3
    13
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::gerexan - لندن ، انگلستان::]. عزیزم خیلی متشکرم که تاریخ را بهتر از من بلدی و اشتباهاتم را درست کرده ای. به هر صورت با همین اطلاعات کامل شما قومی بنام فارس در ایران بعد از اسلام در مدت کمی زمامدار و تاثیرگذار بوده اند. من چون تقسیم جغرافیائی و قومی و مذهبی نمیکنم و این افکار از نظرم پوچ هستند و تمام هموطنانم را فرزندان خودم می بینم و از هر ایل و طایفه دوست دارم هرگز این تاریخ قومی را مثل شما بلد نیستم. متشکرم که به کمک من آمدی هم اشتباهاتم را ترمیم کردی و هم به اطلاعات من و بقیه افزودی چون در ذهن من هم ترک و هم لر و هم بلوچ و کسانیکه در جای جای ایران زیست میکنند ایرانی هستند و فرقی بین ترک و بلوچ و لر و گیلک نمی بینم. یک ملت واحد هستند . به هم دختر میدهند و از هم دختر میگیرند
    2
    7
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیز جان من با کسانیکه با یک غوره سردی میکنند و به اصطلاح "گند دماغ" و "خود بزرگ بین" هستند کاری ندارم. در سطح فامیل هم از ان ها بشدت دوری میکنم . اما بعنوان دو نفر که اینجا با هم کلنجار رفته ایم عرض میکنم. برو دکتر روانشناس خانوادگی ات بگو که حدودا یک سال پیش در مورد خانمی که فیلم پورنو بازی کرده بود مقاله ای در سطح مجازی منتشر شده است. من موافق و شاعر فناتیک و عقب افتاده ای بنام کامران فرزان که راه پیشرفت را ولنگاری نمیداند با این خانم مخالف بود و پرونده بسته شد. ولی من یکسال با لجاجت تمام کینه ی او را به دل گرفتم که چگونه این ادم دو زاری و خودخواه و خود متشکر و لاف زن و از خود تعریف کن جرات کرده با عقیده ی من که کامل و بدون کوچکترین عیبی هستم مخالفت کند و بعد از یک سال هم بر سرش توفیدم و دوهزار بد و بیراه هم نثارش کردم . هر چی روانشناس شما فرمود من هم قبول دارم. فعلا دو هفته نیستم. بعد دو هفته اگر خواستی گزارش روانشناس را همین جا منتشر کن و من هرچی او گفته بود را اجابت میکنم. دیگر هم تومار ننویس چون من ان ها را نمی خوانم.
    3
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    این پنجاه و هفتی ها کشور را به خاطر افکار کپک زده و قرون وسطایی شون نابود کردند. گفتگوکرتو لخت نشو ولی من هر جا دلم بخواد لخت می شم. تو رو سنه نه؟ وکیل وقاضی همه زنها شدی؟؟ به تو چه ربطی داره یکی میخواد فاحشه بشه. دلش میخواد. فضول زندگی مردم. کجای تو میسوزه اگر زنی بخواد لخت بشه یا فاحشه. به خودش مربوطه آقای شاعر و فیلسوف و دانشمند. زندگی هرکس, جاهای خصوصی زندگی هر کس به خودش مربوطه. تخت اتاقش, بدنش, فکرش مال خودشه. تو فقط مالک جان و بدن خودتی. فقط برای خودت تعیین تکلیف می تونی بکنی. فقط رو خودت حق داری کنترل داشته باشی. حق کنترل کردن و تصمیم گرفتن در مورد زندگی شخصی بقیه را نداری. به خودت بیا. ذره ای شرف داشته باش با این سنت به یک دختر جوان که مورد سواستفاده قرار گرفته و سالها در سایه تهمتهای امثال شما زجر کشیده توهین ناموسی میکنی؟؟؟ شرافتت کو؟ اسم خودت را چی میگذاری؟
    7
    6
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. تو اینهمه با لخت بودن مشکل داری چرا رفتی آمریکا؟
    9
    5
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. بیا یک کار دیگر بکن. چون کامپیوترم را برای دو هفته جمع میکنم. نزد روانشناس نرو . ماجرا را برای دو دخترت یا زنت یا برادرت یا پدرت و اقوام نزدیکت بگو . بصورت مجهول تعریف کن. تو میشوی اقای X ومن Y. حقیقت را بگو بدون یک کلمه کم و زیاد که مقاله ای بود در فضای مجازی. میتوانی مقاله را هم نشانشان بدهی. بگو X موافق بود و Y مخالف و از خشم و کینه ی یکساله ی آقای X بگو. با توجیهات خودت هم بگو. هر کدام کینه ی یکساله برای یک حرف کوچک را طبیعی دیدند نتیجه را با صداقت به من بگو تا اگر حق با تو بود مثل ان خانم الجزایری پای مبارک و بی عیب شما را ماچ کرده و 20 بار عذرخواهی کنم. من حتی رای زن و دخترهایت را هم قبول دارم اگر شخص ثالث باشی تا ان ها از شوهر و پدرشان دفاع نکنند
    9
    8
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
    یا ابرفض!! سنگ پا گم شد!
    0
    0
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. نازل تو برو لخت بشو تا به اوج کمال برسی ولی حدس من اینست با این همه زشتی اخلاق و کلام حتما جسمت هم انقدر زشت هست که لخت مادرزاد هم سر چهارراه به ایستی .....هم به تو نگاه نمی کند. باز هم تاسف می خورم که بانوئی بزرگوار و فهمیده و با شخصیت مثل شهبانو فرح طرفداری مثل تو دارد. کسانیکه تو دوستشان باشی دیگر دشمن نمی خواهند. /دشمن دانا بلندت میکند/ بر زمینت میزند نادان دوست . انقدر بدبختی که فکر میکنی مشکل من لختی تو هست. من در امریکا زندگی میکنم و دور و برم لخت ریخته است. امثال تو مشکل مغزی دارند که فکر میکنند با لخت شدن ایران به تمدن میرسد و یا اخوند سرنگون میشود. عرض کردم اگر با لختی کشوری به جائی میرسید الان تایلند در سطح المان بود. مطمئنم باز با مغز کوچکت هر چی را که گفتم نمی فهمی
    7
    5
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما چرا باهم درگیر شدین! به نظرم هردو آزاد اندیش هستید و تندرو نیستید و برام عجیب زدید به تیپ هم! ما نباید خودمون رو درگیر افکار و اعمال و مرزهای ذهنی و فیزیکی ساخته بشر و حکومتها کنیم. و نباید با تعصب به این مرزها باهم درگیر باشیم. تنها مرز ما آفرینشه. حتی مرز بین ما و حیوانات هم احمقانه هستش چه برسه مرزهایی که انسانها با افکار و تمایزات مختلف برای هم قائل میشن. دوست من پان ایرانیسم بودن فرقی با پان فارسیسم و پان تورکیسم و پان آریاییسم و . نداره. در ضمن زیاده خواهی از هر جنس نر و ماده یا زن و مرد احمقانه و ظالمانه هست. هر انسانی باید به حق خودشون قانع باشن. انسانهای زیاده خواه به هرنام و گروهی مخل زندگی بشر هستن. چه نوع حکومتی چه نوع جنسیتی چه نوع ایلو تباری و قومیتی چه نوع مشاغلی .
    4
    11
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::حیله گر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] چند بار بهتون محترمانه تذکر دادم که اخلاق بحث رو رعایت کن! ولی جواب شما چه بود؟ حالا چرا سفسطه میکنی؟مگه من ازتون ایراد نگرفتم ,چرا به شوهر خانم مرجان میگی کوتوله و کچل؟ شاید توی همین سایت آدمای کم قد قامت یا با موی کم باشن؟ مگه به نویسنده کرد پناهجو فقط بخاطر ریشش حمله نکردی و گفتی از قیافه اش همه چیز رو میخونم؟ مگه به خانم میر ابراهیمی نگفتی فاحشه؟ مگه ته دیگی های سوخته یک زن گرفتار در دین رو عشق پاک نخوندی؟ یا این همه خودستایی و تعریف رو کجای دلمون بگذاریم؟ ووو. مگه این چیزایی رو که فقط بنده باتون بحث کردم نشانی از شخصیت شما نیست؟ حالا که قافیه براتون تنگ شده برای ۲هفته نیستی؟ ببین : همه این موضوعات در رابطه با شما منو به این نتیجه رسونده که اینطوری خلاصه اتون کنم: مغرور, سفسطه باز, رمال, فال بین, زن ستیز, مرد سالار, هوچی گر, تنگ نظر, سنتی, خود شیفته و خودمحور, بدبین, شلخته فکری و غیره. بجای گفتگوگر هم اسمتون رو بگذار حیله گر. من در خدمت شما هستم. تا تو باشی دیگه اینجا شیرین عقلی نکنی و به مردم تهمت و ناروا نگی.
    4
    5
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::سپهری - استرالیای غربی، استرالیا::]. هوادار این گروه خیانتکار فکر کردی همه خنگ هستند و منتقدان گروه تروریست شما رژیمی هستند/ مگر شما نبودید که در خیابان افسر ترور میکردید با افتخار. مگر نمی گفتید شاه باید در کفن شود دست در دست خمینی کثافت / بله او را به عرش رساندید تا در قدرت و تقسیم غنایم مثل اجداد عرعرتان در ۱۴۰۰ سال قبل سهیم شوید با صدام قاتل شریک شدید و جنگی بوجود امد با کشته ی میلیونی و هزاران فرد صدمه دیده ی جنگ بعد همان تهمتی که به شاه فقید زدید نوکر امریکا/ خودتان اکثرا نشسته ی امریکا و اروپا بعد از به چاه انداختن ملت/ خودتی با مریم لچک عرعر زاده ات.
    2
    9
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::] آزاده خانم:باور کن این آقا شوته. مردک میخاد با قلاب ماهیگیری وال رو شکار کنه. با افکار ۷۸ سال گذشته اش میخاد با نسل دیجتالی امروزه کلاس بگذاره .آخه مردک الدنگ اگه تو تعریفی از فاحشگی توی مغز خودت داری, ما مردا توی بی بندوباری و هرزگی اخلاق بد دنیا رو به لجن کشوندم چرا خفه خون میگیری؟ خجالت نمیکشه از فروغ فرخزاد میگه در صورتیکه از زمان خودش جلوتر بود, و مثل همین ....تهمت جنسی بهش میزدن. به برادرش فریدون رو تهمت و ناسزا میگفتن, مثل همین آقا که دگرباشی رو بد میدونه. آخه ....چطور تو تحقیر زنان دینی رو برای خود عشق مینامی؟ حالا دید که هوا پسه میگه ۲ هفته نیستم.
    4
    8
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::حیله گر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] آخه اَجیر خرافات , مشتریهای جنسی کشور توریستی تایلند کیین؟ اگه نسل جوان و کار امد میره تایلند. فقط پول هتل و بلیط رو میدن. ولی پیرمردای ۷۸ ساله ای چون شما که زوار فکری و جنسی اشون در رفته, مجبورن با توربه ای از ویاگرا و ار نافیل به اونجا برن. عجبه زنان فاحشه هستن, ولی مردا قهرمان ملی. میدونی چرا تایلند مثل آلمان نیست چون مشتریهاش پیر و پاتال و خرفتن.
    5
    6
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز دل من برای من کلمه ی پان ایرانیست مفهوم بسیطی دارد. ضمن اینکه ایران قوم و نژاد نیست بلکه مثل امریکا اقوام مختلف در ان منافع مشترک دارند. من مذهبم ایران. وجودم ایران و باورم ایران هست. من اصلا به فکر تکان دادن مرزها نیستم. ظرفی هست بنام ایران و تمام اقوامی که در ان هستند محترم و همه را به یک اندازه دوست دارم و اینگونه نیست که فکر کنم ایرانیان از ملت های دیگر افضلند و یا برعکس. من بدنبال حزب پان ایرانیست نیستم. من تمام هموطنانم را به یک اندازه دوست دارم و شما با اصلیت ترک با یک نفر بوچ برایم یکسان هستید
    5
    7
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. پس عقده هایت جای دیگر هست.به تو چه مربوط که من به شوهرخانم مرجان میگویم کوتوله وکچل؟ مگر تو داروغه شهر هستی؟کوتوله که فحش نیست وکچل هم فحش نیست چون خودم هم کچلم. یکی دراز و یکی کوتوله،یکی هم پشمالو و یکی مثل من کچل هست. ببینم تو هم همین صفات را داری که به تو برخورده است!؟ مثل ژورک کوتوله و یا مثل من کچلی؟ عضو سازمان مجاهدین هستی؟ من کلمات دراز و کوتاه و لاغر و چاق و مودار وکچل را فحش نمیدانم چون هرکسی یکی از این مشخصات را دارد. شما که خودت را بسیار پیشرفته میدانی و با زن و دخترانت به جزیره ی لختی ها هم رفته و با دگرباشان هم فالوده خورده ای پس چرا اینقدر آسیب پذیر و متعصب هستی؟ یک بام و دوهوا که نمیشود. اتفاقا من 50 سال قبل به جزیره لختی ها رفته و در فستیوال دگرباشان هم در تورانتو بودم. ایا فکر میکنی این ها علامت روشنفکری و خود برتر بینی هست!؟ ژورک 7 خط خائنی هست که با منفورترین گروه اسلامی بخطر پول همکاری میکرد. من وطن پرستم و البته با مجاهدین و تمام خائنان وطن فروش زاویه دارم. تازه عقاید من به تو چه مربوط هست. باز هم بگو تابدانم دیگر عقده هایت کدامین هست
    7
    6
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. اگر می خواهی چاک دهنم را باز کنم من بهتر تو فحاشی را بلدم. وقتی خودت اقرار کردی که زنت را به با دو تا دختر معصوم بالغ نشده به جزیره ی لختی ها برده و در فستیوال دگرباشان هم ان طفلان معصوم را برده ای معلوم هست از چه قماشی هستی و هر چی من بگویم اضافه هست. ...پروردگارا زبانم را ببند تا مثل این .. بی ابروی همه کاره نشوم. هر چی جلوتر میروی بیشتر اخلاقیات مترقی خودت را رو میکنی....
    6
    5
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [:: حیله گر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] ۱-بله تحجر اسلام علاوه بر اینکه مجاهدین رو تولید کرد, بلکه هوچی گرانی رمال صفت رو بنام شاعر و گفتگو گر تحویل جامعه داد. که درواقع حیله گرند. همان لیس زدن خانم به کفش شوهرش هم تحجر اسلام بود. ولی تو شب کور مغزی بودی. فقط عشق رو دیدی. پس لزومی نیست آبروی نداشته خودت رو روغنکاری بکنی. از بس که اصطکاک مغز و فهم داری, ببین اوضاع چقدر خیطه که من بیسواد دیپلم ردی ازت ایراد میگیرم. بهت گفتم من اینقدر بی شعورم, دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم. فحش و بد وبیراه میخورم ولی فحش نمیدم. ولی اینجا ازتون خواهش کردم اصول بحث رو رعایت کن. ولی نخاستی.
    4
    7
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- میخاهی حداقل ۱۰ تا کامنت بهت نشون بدم ,که دوستان بهم فحش دادن ولی من براشون گُل فرستادم. نمیگم جِنتل منانه ولی اگه کوچکترین منشِ جوانمردانه و آبرومندانه تویت بود, هم چنین فحاشی به:آزاذه - تهران، ایران: نمیکردی. اولا ایشون همچنین حرفایی بهت نگفت. گیریم هم گفته باشه, چرا فرهنگ زن ستیزی و فحاشی بدنی داد؟ از شعور و عقلش ایراد بگیر, چرا فحش جنسی؟ بارها گفتم اگه ما مردا دعوامون میشه, فحشا رو مادر خواهر زن تحویل میگیرین. اینه زن ستیزی! بیش از ۱۰ ساله که اینجا مییام بدترین آدما ,هم چنین فحاشی ها به خانما نکردن. توی مدعی باید عرق ننگ بریزی, اگه غده های تعریقی ات کار میکنه.ننگت باد
    5
    8
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [:: حیله گر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] نه اَزیز: من داروغه شهر نیستم. داروغه ای یک شغله. من یک آدم فضول ۲۴ عیار بی همه چیزی هستم, که فقط دوست دارم گوشِ آدمای احمق و رمال رو بپیچونم. بله من همه صفات رو به غیر زیربنای دینی رو دارم , و دوست ندارم از من بیشعورتر پیدا بشه. پس بپا تنت به من نماله چون رنگی میشی. وقتی که رنگی شدی, دیگه پاک نمیشی. تا زنگ بزنی!
    4
    8
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. هانی جان. شعر هادی خرسندی بسیار زیباست:. الا ای شیخ جویای بکارت به وضع و حال دخترها چه کارت؟تو میگوئی بکارت ها که پاره-ست دقیقاً درصدش هفتاد و چارست ببینم از کجا آوردی آمار؟کجا در کار بردی متر و معیار؟ شمارش را به دیگر کس سپردی و یا خود رفتی از داخل شمردی؟! اگر حدسی، و گر آن را شنفتی چرا از مابقی چیزی نگفتی؟نگفتی بیست و شش درصد بکارت نشان باشد ز انواع اسارت اسارت در حصار بربریت گرفتار موازین خریت گروهی ترس خورده، صاف و ساده اسیر انجماد خانواده برادر غیرتی و آبرودار! پدر هم محترم! در کوچه بازار بکارت مال دوران های دور است به زن های جوان تحمیل زور است بکارت مثل پوشاک و حجاب است که وابسته به حق انتخاب است. نجابت، شیخ نادان، پرده ای نیست به اینکه داده ای یا کرده ای نیست خودت شام زفاف ای شیخ بدذات بکارت داشتی ارواح بابات؟برای تو کسی پرونده هم ساخت و یا بر پیش و پشت ات کنتور انداخت؟درِ کونِ شما کنتور اگر بود سر یک هفته کنتور هم دمر بود اگر یک روز باشی توی حوزه بواسیر تو میچسبد به لوزه و تو حالا به جبران خسارت! ز دخترها طلب طلب داری بکارت؟
    5
    6
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    امام ِ جمعه آ، یک چیز دیگرنمیدانی، نمیفهمی، مکرر! اگر شد پرده ای هرگونه پاره نخ و سوزن همانا راه چاره از آن بهتر، نوار ویرجینی ست که فخر جمله مصنوعات چینی ست خودت بفروش با نرخ مناسب بشو کلاَ حبیب الله کاسب:رسد از ره جناب شاه داماد که کرده باغ ها را قبلاً آباد تنی اینسوی و آنسو تاب داده مزارع را یکایک آب داده! بسا با دختر و زن گشته نزدیک رسانده کار را تا جای باریک پس از کلی که لذت ها چشیده کنون آقاپسر بیرون کشیده! بیفتاده به فکر خانواده زنی خواهد نجیب و صاف و ساده عروس اش را بده کالای چینی بگو: داماد، خیرش را ببینی!چنان آنرا بکن شخصاَ ازاله که عمه حظ کند از آن و خاله امام جمعه آ، ای آیت حق!که حتا در بلاهت ناموفق!نبر سر را درون بستر خلق که بینی گوزشان را تا ته حلق نگو از آنچه سررشته نداری نرو دنبال نطق ابتکاری مناسبتر بکن دائر دکان راکه بشناسی همه اجناس آن را فور اگزامپل دکان بول و غایط بگو آنقدر تا جانت درآیت!.
    4
    5
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::حیله گر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]اتفاقاً من همینو میخام تا چاکِ دهنتو واکنی. ولی بپا پروتز ِ دندونات نیفته. عینکای محدب و مقعرت رو به چشات بزن خوب مطلب منو بخون. من کی گفتم بچه کوچکام رو بردم جزیره لختی؟ البته به موقع خوشون میرن. بهتره به جزیره لختی برن ,تا کفشای شوهرای خودشون رو لیس بزنن. بله توی فستیوال دگر باشان با خودم شرکت میکنن. میگی طفلان معصوم رو بردی جزیره لختی! آخه ... معصوم کیلویی چنده؟ حالم از این ادا ادوارای اسلامی ات طغیان میکنه.این حرفایی مُلایی یعنی چه؟ تو باز با این ادبیات زنگ زده میخایی اینجا رژه بری؟ بدون من با فحشای خرفت و معیوب مغزی تو, انرژی میگیرم.پس بچرخ تا بچرخیم
    4
    6
    جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.