جنجالی شدن بوسیدن پای شوهر در برنامه زنده!

زانو زدن یک زن مقابل شوهرش و بوسیدن پای وی در یک برنامه تلویزیونی انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. یک زن الجزایری که به همراه همسرش در برنامه خط قرمز تلویزیون الشروق الجزائر شرکت کرده بود در مقابل دیدگان میلیون ها بیننده در مقابل همسرش زانو زد و پایش را بوسید!
+42
رأی دهید
-132

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

    ظاهراً که هر دو بسیار احساساتی‌ بودن،. امکان داره واسه هر کسی‌ پیش بیاد! ولی‌ توی برنامه تلویزیون درک کردنش سخته.
    11
    125
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Alphabet - پترس، یونان

    تعجب نمیکنم شعورشون درهمین حد است. تبلیغات مسموم کشورهای فاقد شعور مسح در فرهنگ ۱۴۰۰ ساله اسلامی که شاید در خور همان سالها بوده که پدران دخترنشان را زنده بگور میکردند. خوب برگردید تو غارهاتون و سوار بر شتر مثل عربهای بادیه نشین همان سالها زندگی کنید. از این در شگفتم که اینها چطور به خانه میلیونها انسان توسط تکنولوژی دعوت میشوند.
    38
    66
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    یا خیلی‌ زن احمقی هستی‌ یا داری تظاهر میکنی‌ در هر دو حال ننگ بر تو. پای هیچ کس رو نباید بوسید.
    46
    90
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه
    لابد این بوسه ترشح اندورفین و اکسیتوسین این خانم الجزایری بالا میبره که شهوتش بزنه بالا .... هم وقتی میخواست ترشح اندورفین و اکسیتوسینش بالا بره سریع میرفت بر دهان و سینه های ..... بوسه میزد تا شبش را بتواند با پند تا از زنانش تقسیم کند بخاطر اینکه شمار زنان ....بیشتر از تعداد شبهای هفته بود برای همین نیاز داشت همیشه ترشح اندورفین و اکسیتوسینش بالا باشد
    40
    31
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    خیلی هم قشنگ و عاشقانه و پر از مهر و صفا.. آفرین به این زن و شوهر نمونه
    88
    48
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    shahruz-kh - فرانکفورت، آلمان
    آب پاکی رو ریخت رو سر زنه
    8
    26
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    vikingoslo - اسلو ، نروژ

    مطلقا هیچ انسانی در هیچ مقامی در هیچ دلیل و منطقی هرگز در برابر هیچ انسان و موجود دیگه ایی نه شایسته است زانو بزنه و نه اجازه میده در مقابلش زانو بزنند ,چه برسه به این خنک بازی های نمایشی و مرخرف و حقیر . هر چه ارزش های اخلاقی یه شخص بالاتر ,منزلت و شکوه و منش او دور تر از تمایلات بنده گی و بردگی .
    17
    56
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    -xAdolf - اخن، آلمان

    متاسفانه ذلیل بودن زن در فرهنگ عربی چیز غریبی نیست ، که بیشتر هم از همین دینمبین عسلام می یاد ، در فرهنگ اسلام زن یعنی هیچ، شاید در حرف، خیلی حرف مفت بزنن و تبلیغ کنن ولی در واقعیت در اسلام رفتار بربریت با زنان بر همه ثابت شده. من خودم زمان خدمتم در خوزستان بودم و بارها خودم شاهد بودم که بطور مثال مرد خانواده عرب جلو جلو دستخالی راه میرفته و زن بدبخت در پشت سر در اون گرما با چادر رو روبنده یک کپسول گاز روی سر و بچه در یک دستدنبال مرد باغیرت اسلامی حرکت می کرد.
    14
    67
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Liberte - ارومیه، ایران

    همون روبنده زن نشانگر بود که چه شخصیتی داره. این چه حرکتی بود.
    19
    65
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    کثافت و حماقت. حالت تهوع به آدم دست میده
    28
    60
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    این زن یه بچه پرورشگاهی بود ، بی نام و نشان . واین آقا یعنی شوهرش نام فامیلی خودش رو به او میده .
    8
    20
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    بیچاره این زن که از بچگی و در فرهنگ و دینش توی مغزش فرو کرده اند که یک برده و وسیله و ملک شخصی مرد است این مفلوک تقصیری ندارد چون فکر میکند زن بودن یعنی همین و زن یعنی یک برده جنسی و باید پای اربابش را ببوسد
    13
    30
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::vikingoslo - اسلو ، نروژ::]. چرا شایسته نیست!؟ غرور الکی؟ زن پای شوهر را می بوسد. شوهر پای زن را می بوسد. وقتی دو نفر جسما و روحا در همدیگر حل شوند که این چیزی نیست. برای همدیگر جانشان را هم فدا میکننداین بندگی نیست بلکه اوج عشق و صمیمیت هست. این یعنی دو روح در یک بدن. این ضعف ان زن نیست. بلکه حداکثر عشق و محبت و ایثار و قدرت را میرساند. به یقین هم شوهرش مثل خودش سرشار از عشق و محبت هست که او را با تمام وجودش می پرستد. حتما این مرد هم هزار بار بر پای چنین زنی بوسه میزند. البته کاش معنای دیالوگ های عربی را می فهمیدیم تا بهتر قضاوت کنیم. ولی در فلسفه و باور من ایثار از اوج قدرت هست و نه ضعف
    28
    29
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    stockholm - استکهلم، سوئد
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. افرین خیلی خوب گفتی. زنهای اینجوری اصلا عزت نفس ندارند و خودشون پیش خودشون حقیر و بی ارزش هستند
    15
    28
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    عجب قومبولی هم کرده.
    18
    29
    یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    شمال آفریقا لیبى ، تونس ، الجزایر ، مصر ، خیلى عوضی یند ، هر چى تروریست و بمب گذار و حمله کننده به جمع با خنجر و محجبه هاى زبان نفهم همه مال همونجان
    8
    23
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::vikingoslo - اسلو ، نروژ::]. کاملا با شما موافقم.
    8
    17
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ببینم من همین حالا که 20 سال هم هست با همسرم متارکه کرده ام حاضرم بیست بار پایش را ببوسم. بارها به او گفته ام که هرچند ما بعلل مهاجرت جدا شدیم اما هر روز بیشتر از روز قبل مقام و ارج و عزت و ارزشت پهلوی من بالاتر میرود . چون بزرگترین هدیه های زندگی را تو به من داده ای. دو پسر خیلی خیلی رشید زیبا و در کار اقتصادی چشمه های خودجوش موفقیت .. ایا اگر من پای همسرم را ببوسم چیزی از من کم میشود؟ یادم امد چون یکبار پای او را برای تربیت چنین پسرانی بوسیده ام. این شعارها و غرور الکی را دور بریزید و مطمئن باشید زندگی شما قشنگ تر شده و کوچک هم نمیشوید. به هرکس بزرگی بدهید خودتان بزرگ میشوید
    28
    22
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    در احادیث..... آمده که زن بعد از خدا باید دربرابر شوهرش زانو بزند. انسانی که محتاج نباشد در برابر کس دیگر زانو نمیزند و چون این دین تمام حقوق زن را به شوهر داده زن را به یک برده و محتاج به شوهرش تبدیل کرده. به نظر من بوسیدن دست همسر چه زن چه مرد از روی عشق با زانو زدن و بوسیدن پا که احتیاج و نیاز و کوچک بودن را میرساند بسیار فرق می کند. از طرف دیگر تبلیغات و دین همیشه برای کوچک کردن زن بکار برده میشود و کمتر دیده شده در پیروان این دین ..... بوسیدن پای زن توسط مرد را تحسین کنند و به نمایش بگذارند. یک مرد فهیم باشخصیت که ارزش زنش را میداند هرگز در زندگی طوری رفتار نمیکند که زنش احساس کوچک بودن در مقابلش بکند ودر مقابلش زانو بزند و به زنش همواره احساس بزرگی و استقلال و با ارزش بودن را میدهد.
    10
    25
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. احساس داشتن کرامت و ارزش انسانی را با غروریکی نکنیم. حس قدردانی و عشق را میتوان حتی در چشم های شخص دید. نیازی به زانو زدن و سجده کردن نیست. فرهنگ یک اجتماع باید کرامت یک زن را به نمایش بگذارد و تحسین کند. سجده کردن زن در برابر مرد بی فرهنگی و زبونی و بیچارگی و ضعف یک زن را میرساند. زنی که حقوق فردی و اجتماعی و انسانی اش رعایت بشود و دانش و توانایی کافی و استقلال داشته باشد و احساس ارزش بکند هرگز در برابر مردی زانو نمیزند حتی اگر عاشقش باشد.
    16
    24
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::stockholm - استکهلم، سوئد::]. [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا زنی که احساس ارزش بکند جلوی کسی زانو نمیزند.
    16
    24
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Parsina - بروکسل، بلژیک
    فکر کنم دیگه بعضی از ما ایرانیها از واژه فرهنگ باید خداحافظی کنیم ۰کار زیبای این خانم باوقار و باشخصیت که نشان از عشق و صفا و محبت بود چه بدی و ایرادی داره که این کامنتهای زشت و غیر منصفانه میذارید . اونها با این آداب و رسوم بزرگ شده اند و این مسئله فقط بین خودشونه و این خانم عاشق شوهرشه و بس.
    24
    17
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما فیلمهای .....زیاد میبینید
    15
    17
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] 1- دوستِ بزرگوار: هر پدیده ای علتی داره. آدما معمولا اخلاق و رفتارشون رو که بر گرفته از جامعه اشون هست در رفتار شون نشون میدن. در دنیای اسلام به زنها از ابتدا روش تحقیر آمیز آموخته و تلقین شده. که نصف مردانید . اگه حتا از مرد کتک هم بخورن باید دست مرد رو ببوسن. حالا فکرش رو بکنین اگه یک مرد پای زنش رو توی این شوی تلویزیونی میبوسید چه اَلم شنگه ای راه می افتاد؟ همه میگفتن زن ذلیله و غیره. در محیط دین زده و عقب افتاده منشاء دست و پا بوسیدن برگرفته از تحقیر و خطای شخصه. مردا موقعی در تنگنا قرار میگیرن یعنی آدم میکشن اونموقع دست و پا میبوسن. ولی خانما همیشه چه بحث عشق باشه و نباشه این دست و پا افتادن ها متاسفانه براشون هست.
    10
    25
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- بنده حدس میزنم شما با دیدن این صحنه یاد زندگی قبلی خودتون افتادین و آدرنالین در شما عشق گذشته رو زنده کرد. من مجبورم بگم براتون متاسفم, که اینجور تحقیرای دینی رو عشق مینامین. مگه در کشورای پیشرفته عشق وجود نداره؟ چرا اونا اینکارا رو نمیکنن؟ در همین شوی تلویزیونی که شما میگین عشقه, همون آقا چند زن دیگه میتونه بگیره. یا این چه فرمولیه که شما میگین, که خانم سابقتون ۲ تا هدیه پسر بهتون داده و تشکر میکنین؟ خُب مگه محصول یک رابطه زناشویی به غیر از تولید مِثله؟ این قانون طبیعی هستش که توی حیوانات هم وجود داره. ولی اونا از هم تشکر نمیکن. شما دارین دارا رو با سارا قاطی میکنین. در این شوی تلویزیونی اَصلن بحث بزرگی و شخصیت نیست. آیا شما میتونین این ماجرای تلویزیونی رو به یک امریکایی و اروپایی توضیح بدین که این عشقه؟ من باشم میگم, برین توی محدوده منزل و اطاق خاب خود عشق و دوستی اتون رو بپای هم بریزین تا عشقدونتون پاره بشه. بنده معتقدم که یک زن هوشمند پای هیچکس رو نمیبوسه. بر خلاف شما این عمل رو تحقیر زنان در بافت جامعه دینی میدونم.
    10
    26
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. عزیزم دست از این بازی های فمینیستی بردارید. این بازی ها به احترام و تساوی بین زن و مرد نمی انجامد بلکه زن سالاری را در مقابل مردسالاری قرار میدهد و دره های عدم تفاهم را عمیق تر میسازد. وقتی مثل من برابری زن و مرد را در خودتان حل بکنید که دیگر به شعار احتیاج نیست. هر کس عشق و علاقه اش را به گونه ای نشان میدهد و من اگر بتوانم با قدرت تمام هزاربار پا و پیشانی زن مطلقه ام را برای تشکر ببوسم باز هم می بوسم زیرا که بیش از 20 سال زندگانی من را زیبا کرد و دو پسر رشید و بسیار بسیار خوش تیپ و هوشمند هم بدنیا اورد که با دنیا عوض نمیکنم. در تمام مدت زناشوئی مساوات کامل بین ما بر قرار بود. بعد از جدائی هم بدون گفتن یک حرف رکیک به یکدیگر) تخت خواب هایمان جدا ولی دوستی ها بین من و او و فامیل دو طرف ادامه یافت. بزودی به مدت 2 هفته به دور همدیگر جمع میشویم تا از زندگی بدون کینه و مسابقه لذت ببریم. دوست داشتن و عشق ورزی در دیگاه من بسیار زیباتر از انست که خودم را گرفتار کینه ها و قوانین عصر حجری مذاهب بسازم. پدرم هم با مادرم با دموکراسی کامل رفتار میکرد.
    22
    16
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیز دلم. نمیدانم زنی یا مرد ولی چون کوچکترین تفاوتی در زندگی خودم و خانواده ام بین زن و مرد نبوده چندان فرقی نمی کند. گرامی من اصلا دون شان و شخصیت خودم می بینم که خزعبلات مذهبی را در زندگی خودم وارد نمایم که در ان حق زنان خورده شده است. پدرم هم در تفاهم کامل با مادرم با حق رای مساوی زندگی میکرد. زن و مرد در کنار همدیگر باید زندگی مسالمت امیز و برابرداشته باشند و نه اینکه با شعار باعث مشکلات بیشتر بشوند و دائما سربرتری با یکدیگر بجنگند. هر کس زنی را مادون میشناسد خودش و مادرش را تحقیر میکند. عزیز گرامی نه ادرنالین مغزم رفته بالا و نه دو باره عاشق شده ام. روش زندگی خودم را دارم. کاش شعر "مادرم معذرتم را بپذیر" من را می خواندی تا بفهمی احترام به بانوان و مادران عزیز در ذات من هست. من هیچوقت در حصارهای مذهبی و اجتماعی زندگی نکرده و سعی کرده ام گفتار و کردار ادمیان پیشرفته را بیاموزم. هر کس با مادر بچه هایش در احترام کامل به سر ببرد به فرزندان خودش شخصیت و غرور مضاعف میدهد.
    21
    15
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::آزاذه - تهران، ایران::]. عزیزان این هم که این حرکت را با زانو زدن جلوی شاه یا بت اعظم یا هر کسی مقایسه میکنید اصلا درست نیست. عامل ان سرسپردگی معمولا ترس هست و باعث نوعی خفت میشود اما در اینجا هیچکس در مقابل هیچکس کوچک نشده است. بلکه این نوع از خضوع اگر نمایشی نباشد نشان عشق عمیق هست (و نه ذلالت) و من کوچکترین عیبی در ان نمی بینم چون این زن با کار خودش نشان میدهد که دریائی سرشار از عشق را به پای همسرش میریزد. شاید تنها عیبش اینستکه جلوی تلویزیون به نمایش گذاشته شده است. سر که نه در راه عزیزان بود/ بار گرانیست کشیدن به دوش
    20
    15
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]1- رفیق: اولا قرار نیست در هر موضوعی آرشیو خونوادگی گزشته پدر و مادر و خونواده رو رو کنیم. بنده به همه احترام قایلم. ولی جالبه همه اینجا شاعرند. درسته من بیسوادم, ولی مگه ما اینجا دکتر , وکیل ,مهندس, معلم یا مشاغلِ دیگه نداریم؟ چرا بقیه اینجا چکِ شغلی نمکشن؟ لُطفن حاشیه نرین موضوع رو قاطی نکنیم. بحث ما این شوی تلویزیونی و این خانم محجبه هست. یک اروپایی حق داره این موضوع رو نفهمه. ولی شما چرا این موضوع رو اینجا عشقی می بینید؟ مگه نمیدونید این خانم محجبه اینجا اصول اسلام رو رعایت میکنه؟ اینجا زیر بنا اسلامه. این خانم وظیفه خودش رو انجام میده. شما از کدوم عشق حرف میزنید؟ همین آقا شاید چند زن دیگه هم داره.
    11
    18
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- در ضمن راحتتر بهتون بگم! این یک فرهنگ سنتی هستش, که شما میگین خانمتون ۲ تا پسر بهتون هدیه کرده. آخه هدیه یعنی چه؟ مگه این هدیه ها فقط به شما رسیده؟ این پروسه طبیعته. پس اگه یک گربه زبون داشت. میتونست بگه خانمم چند تا گربه پسر به من هدیه داده, که خیلی زرنگ و رشیدن روزی چند تا موش شکار میکنن. فرق شما با یک آدم دینی اینه که شما تولید مثل رو هدیه میدونید. مذهبی میگه خدا بهم پسر داده. لُطفن تحقیر زنان با چوب دین رو از عشق و دوستی جدا بکنید. آخه کدوم عشق با کفش لیسی سرو سامان گرفته اونهم در این کانال اسلامی.
    9
    21
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز با تمام احترام و عشقی که به همسرقبلی تون دارید مطمئنا از صحبتهاتون اینطور برمیاد که هنوز در مقابلش سجده نزدید و پاهاشون را نبوسیده اید. مطمئنم اگر اینکار را می کردید همسرتان با سر برمی گشت تا با شما زندگی کند.
    11
    19
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیزم هدیه به همه میرسد. فقط مخصوص من نیست ولی من یاد گرفته ام که تشکر کنم. شما اگر یک پیاله چائی هم به من بدهید بخاطر محبتی که همراه چائی به من داده اید تشکر میکنم. در مورد دیگر وقتی من اشتباهی میکنم چه راحت معذرت می خواهم و با هر معذرت منطقی تر و بزرگتر میشوم ولی کسانی در اوج اشتباه حتی جرات یک معذرت ساده را هم ندارند و با اقرار اشتباه فکر میکنند که خودشان را اعدام میکنند. عزیزم من دیدگاه خودم را میگویم و چه کار دارم که دیدگاه یک اروپائی چیست که مدت ها هست موضوعی بنام عشق را با فرمول های مادی و بانکی می سنجند. مگر ما برای خوش امد ان ها باید کاری کنیم؟ هزار کار هم ان ها میکنند و من خوشم نمی اید. میدانی عزیزم که من ضد مذهب و مخصوصا نوع اسلامی ان هستم و اینجا اصلا کاری به قوانین اسلامی که بر ضد زنان هست و نوع پوشش این خانم ندارم . گویش من بر سر احساس نهفته در این حرکت هست و گر نه اینکه قوانین اسلامی ضد زن و انسانیت هست. البته که هست و هر کس جز این بگوید ابله هست
    19
    10
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در ضمن من با تمام وجودم در مقابل محمد رضاشاه و شهبانو فرح زانو به زمین می زنم و دست هر دو را میبوسم. شاهی که ارزش زنان را بالا برد و تاج بر سر شهبانو گذاشت.شهبانویی که به زنان و کودکان ایران خدمت میکرد. مسائل را با هم قاطی نکنید.
    11
    21
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. کمک به زنان ستمدیده بازی فمنیستی نیست. هر نشانه ای از این دین نکبت مخالف زن و مردسالاری مطلق است و با اینکه با بسیاری از صحبت های شما موافقم ولی تا وقتی مردان ما به زن به چشم عابد نگاه بکنند و ذلیل شدن زن در مقابل یک جمعیت را مظهر عشق قلمداد می کنند جامعه ما شکاف عمیق بین زن و مرد و عدم تعادل و کارآمدی خودش بین زن و مرد را حفظ خواهد کرد. اگر قدر زن را می دانید زنانتان را به تعظیم کردن و زانو زدن در مقابل خود تشویق نکنید. تاج بر سرشان بگذارید.
    8
    20
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیزم. موضوع جدیدی به ذهنم رسید که بد نمی بینم با دوستان فرهیخته در میان بگذارم. سنجش بسیاری از رویدادها به چشم هست. ما روسری را در ایران علامت توهین می بینیم در صورتیکه صدها هزار زن در انگلستان روسری دارند و علامت چیزی نیست. نشان دادن شصت در ایران حواله ی بیلاخ هست و در فرهنگ اروپائی و رومی یعنی چیزی مثبت. در مورد این خانم هم نگاه شما مهم هست. شما به یاد زن ایرانی و اسارت های اسلامی می افتید و احساس ضعف و انزجار به شما دست میدهد. من به لباس و مذهب او نگاه نمیکنم. برای من فقط یک زن هست که همسرش را دوست دارد و عشق را حتی در یک زن مسلمان گرامی میدارم. من همیشه عشق را برتر از نفرت و کینه دیده ام. اگر چند کلمه ای ضد اسلام می نویسم چون دارم با فاشیسم می جنگم و در یک حکومت ازاد و سکولار که بر اساس انسانیت باشد مطلقا با مذهب کسی کاری ندارم. مثل اینکه در امریکا مطلقا با مذهب کسی کاری ندارم. به من چه مربوط هست اگر کسی گاو و یا سنگ می پرستد ولی وقتی عقیده ای با انحصار و جنایت و فاشیزم الوده شد به خاطر گرامیداشت انسانیت همه باید با ان کار داشته باشیم
    19
    11
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. زنانی که در انگلستان روسری سر کرده اند اجباری در دین و پوشش ندارند و همان زنان برای آزادی پوشش برابر با مردان لخت مادرزاد به بیرون می آیند و تظاهرات می کنند و بخاطر ادالتری سنگسار نمی شوند و شلاق نمیخورند.
    9
    23
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] دوستِ اَزیز: طبق معمول مرغ شما ۱ پا داره و بس. ما میگیم آقا نره, شما میگین بدوش.شما دچار تناقض گویی شدین. اسلام و دین رو رد میکنید, ولی محصولش رو تایید میکنین.اگه یک خانم آزاد بدور از زیر بنای دینی کفشای شوهرش رو لیس میزد{که بعیده} میشه گفت, یا حالش خوب نیست, یا درنهایت بقول شما عشق به شوهرش داره. ولی در یک کانال اسلامی که مجری برنامه محجبه است. مهمان هم همینطور .ولی شما چگالک سنج دستتونه که اینجا عشق فوران کرده.ما همه میدونیم که ارزش زن نصف مرده, زنان دستخوش تحقیر مردها قرار میگیرن, باید همیشه تابع باشن و تعظیم کنن. این موضوع یک چیز فرهنگی نیست, که شما مثال می آورید. بلکه دستور دینه.شاید این زن مورد توبیخ قرار بگیره, که چرا جلوی نامحرما خم شده.مگه یادتون رفته که خانم یزدی پاشویی و لگن آب رو برای شوهرش تبلیغ میکرد, که آخرش عذرخاهی کرد و عشقش باد هوا رفت.
    8
    19
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. کاملا درست می فرمائید. یعنی صد در صد. ایراد در حجاب و پوشش اجباری هست و نه نوع حجاب و من تا بینهایت با شما موافقم. مشکل در آپارتاید شیحی هست و نه خود تشیح. من نمی گویم تشیح کم نقص هست ولی زشتی اش در خاصیت انحصار طلب ان که با صادرات این مذهب قرون وسطائی بوسیله ی زور و جنایت هست بصورت هیولا بیرون میزند. و گر نه ما در دنیا ده ها هزار الت پرست هم داریم و تا مذهب و مکتبی متعدی نشده فقط یک موضوع خصوصی و به کسی ارتباط ندارد. در زمان شاه پاساژی در خیابان استانبول بود. سرپاساژ یک مسجد بود. ته پاساژ سینما پارک بود. داخل پاساژ چندین میخانه بود. وقتی کسی مزاحم کس دیگری نشود این حکومت ایده ال هست. مشکل ما مذهب شیحی نیست بلکه فاشیزم شیحی هست که مثل هر نوع فاشیزمی زشت ترین نوع حکومت دنیا هست
    17
    8
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. بانوی محترم باز هم صد در صد با شما موافقم. "کمک به زنان ستمدیده بازی فمنیستی نیست". این نوع مبارزه هست که ان را تبدیل به بازی میکند. مبارزه با حجاب لخت شدن و بی بند و باری نیست. زن سالاری پاسخ مبارزه با تبعیضات مذهبی نیست بلکه تائید مرد سالاری و در کنار ان حزبی فمینیستی ساختن هست که باعث جدائی بیشتر بین زن و مرد میشود و بجای ان باید مرد و زن با این حکومت قرون وسطائی در بیفتیم تا ساقط شده و بینش و قوانین منطبق بر منشور سازمان ملل متحد جایگزین شود. این مبارزه ای بین مدرنیسم و فناتیزم هست و زن و مرد و مرز و کشور هم بر نمیدارد.
    18
    8
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. [::آزاذه - تهران، ایران::]. فرموده اید که: "دوست عزیز با تمام احترام و عشقی که به همسرقبلی تون دارید مطمئنا از صحبتهاتون اینطور برمیاد که هنوز در مقابلش سجده نزدید و پاهاشون را نبوسیده اید. مطمئنم اگر اینکار را می کردید همسرتان با سر برمی گشت تا با شما زندگی کند" نه عزیزم اینطور نیست. من از تنهائی خودم لذت می برم و او از تنهائی خودش. قبل از اینکه کار به مشاجرات بین ما بکشد بخاطر احترام به عشق جدا شدیم. اصولا من پدر خوبی نیستم. اقرار میکنم که اکثریت شعرا شوهران خوبی نیستند. شاید شاعر و نویسنده ی خوبی باشم ولی در تربیت فرزندانم بیشتر یعنی تا 98 درصد او موثر بوده است و اگر پسرانم مثل من میشدند مثل خودم در بی نظمی زندگی میکردند و خوشحالم که مثل من تربیت نشده اند. من بخاطر نوع تربیت پسرانم از همسر سابقم متشکرم و گر نه همانطوریکه هانی عزیز فرمود "گربه ها هم فرزند میزایند"! اگر دوباره دنیا می امدم دیگر شاعر نمیشدم چون بشدت خلاقم بطرف نقاشی و موسیقی و قسمتی از فیلمسازی می رفتم.
    17
    10
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]البته عزیزم امانگاه من وسیع هست.حتی دریک قبیله سوسک پرست افریقائی ممکن است رگه هائی از عشق پیدا کنی.دران قبیله به زن و مرد یاد داه اندکه برای اظهار عشق ومحبت مثلا گوش طرف را بپیچانند. من دوهزار برابر شما با نابرابری های اجتماعی به نفع زنان مبارزه کرده ام اما هرگز به خودم اجازه نمیدهم همه چیز را زشت ببینم و یا دچار نفرت شوم. در تمام افراد حتی قشری ترین افراد جامعه ممکن هست دو تاحرکت زیبا هم ببینی.خانمی(به عقیده و مذهب و پوشش اوکار نداشته باش) به طریقی که بلدهست میخواهد عشقش را به محبوبش ابراز کند.دیگر چراکنارش کتا ب فلسفه میچینید.زن وشوهرروزی چند بار در تختخواب به همه جای هم دخول میکنندحالا وقتی یکی پای دیگری را بوسید عرش عالم به لرزه در می اید؟لجاجت زنانه نداشته باشید وانتقاد و مبارزه را با نفرت قاطی نکنید تا ببینید من درست میگویم. یعنی اگر دست و یا پیشانی شوهرش را می بوسید ایراد نداشت؟ مگر یک نفر قشری مسلمان نمیتواند عاشق بشود.چرا با نفرت و شعار همه چیز را مخلوط میکنید. من هزارکیلومترجلوتر از شما برای برابری زن و مرد مبارزه کرده ام اماهمیشه بدون نفرت
    16
    10
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. مبارزه با حجاب می تواند لخت شدن نباشد اگر مردان اینقدر اما و اگر در حقوق زنان نیاورند و مشکل را پیچیده تر نکنند. وقتی افراد روشنفکر سیاسی مثل شما در جامعه به جای قبول کردن ساده و راحت حق زنان راه را مشکل میکنند راهی به غیر از لخت شدن زنان و گرفتن حقشون به زور باقی نمی ماند.
    8
    18
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا:. من مشکل را در خود تشیع و دین میبینم. این دین از بن خراب است
    7
    22
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::varied - ریزه، ترکیه::]. فیلمهای هندی پابوسی زیاد دارند😂
    6
    20
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. برای بعضیها مرغ فقط یک پا داره. خوبه وقتی آدم اشتباه میکنه یک کلمه بگه اشتباه کردم آسمون به زمین نمیاد, اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواد.
    8
    16
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. منظورتون از لجاجت "زنانه" چیست؟؟
    7
    17
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. بانوی محترم اتفاقا در تمام مواری که بر شمردید من با شما موافقم ولی نمی فهمم چرا با من مخالفت میکنید و دیوار من را کوتاه یافته اید! اما من بی بند و باری را با مبارزه یکی نمیگیرم و اتفاقا این ها به همراه ان خواننده ی عجق وجق یعنی تتلو در زمین اخوندها توپ میزنند. جواب بی اخلاقی بی بند و باری نیست بلکه اخلاقیات متعالی تر هست
    17
    7
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    البته بهتر بود برای اثبات عشقش کف پای شوهرشش را هم لیس میزد.
    8
    15
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    اگر فقط مردهامون دست از عقب افتادگی فکری بردارند ایران ایران میشود.
    8
    15
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]عزیز جان چرا فکر میکنی همه باید با عقاید شما موافق باشند و مثل شما فکر کنند؟من عقیده خودم را میگویم و شما عقیده ی خودتان را.مگرقرارهست من تابع شما بشوم و یا شما تابع من بشوید. من مرغم یک پا ندارد بلکه عقیده ای را که به ان معتقدم حفظ میکنم و کوچکترین اصراری هم ندارم که همعقیده ی من بشوید. اما شما خودتان را عقل کل میدانید و توقع دارید من حتما به عقیده ی شما در ایم و شما و بانو هانی مرتب سماجت میکنید. به این سماجت زنانه و لجاجت میگویند که در مردان کمتری دیده ام. من این خانم مسلمان را عاشق می بینم و شما بانگاه خاص خودتان بیاد کاستی های زن ها در اسلام و عقده ها افتاده اید. من اصراری ندارم شما مثل من فکر کنید و فقط جواب پرسش دوستان و عقیده ی خودم را ابراز میکنم و چون همعقیده ی شما نیستم لاجرم الهاک دیو شده ام ودو هزارتا عیب پیدا میکنم.دردنیاحتی دو سرانگشت مساوی نیست قرار نیست من در تمام عقاید با شما همراه باشم و بالعکس. .هیچکس خوب و بدمطلق نیست. لجاجت زنانه را هم اکثر دوستان من میدانند که چیست. اگر من بد توضیح دادم از دوستان دیگر بپرسید شاید بهترازمن شرح بدهند
    16
    10
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] منظورتون رو از لجاجت زنونه نداشته باشم نگرفتم, که چه میخواهید بگین؟. بنده برخلاف شما یاد گرفتم که بزرگ بینی و تعریف و تمجید از خودم رو برای همیشه اَخته کنم. کاش آدرس لیلی و مجنون و یوسف و زلیخا رو داشتین برامون میفرستادین, که یک فاکسی براشون میزدیم تا عشق رو در همه جوانب برامون توضیح میدادن. فرمودین هزاران کیلومتر جلوتر از بنده برای برابری زنان مبارزه کردین. رفیق: یادتون رفته توی کامنتاتون در باره شکنجه و سرکوب یک خانم و یا تعداد بیشتری میگفتین نباید یکطرفه به قاضی رفت؟ آقا جرم معلومه هیچ کس حق کتک کاری زنان رو نداره.یادتون هست زهرا امیر ابراهیمی رو فاحشه و بدتر از فاحشه خطاب میکردین؟ حالا از برابری زن و مرد حرف میزنین ؟ یادتون مییاد چطور به پناهجوی کُرد که ریش بلندی داشت بخاطر ریشش حمله میکردین تازه نویسنده هم بود؟اینقدر از این پنالتی ها داشتین که همه رو نمیشه گفت. این هم رویش. که تحقیر زنان کفش بوسی بر گرفته از اسلام رو بنام عشق توجیح میکنید.
    8
    16
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] جالبه چندین وقته باهم جر و بحث میکنیم, بارها و شخصا بهتون نوشتم که متاسفانه مرد هستم. یعنی افتخار خانم بودن رو ندارم. باز میگین خانم هستم! تقصیر ندارین بخاطر همینه عشقا رو چپه می بیند 😁 😂
    8
    17
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]ادم های لجوج نمیتوانند بفهمند که لجاجت چیست و اگر می فهمیدند که لجاجت نمی کردند. تهمت زدن هم زشت و کار شایسته ای نیست . دوم اینکه مستند حرف بزن با دلیل و مدرک بیار که من جائی از خودم تعریف کرده باشم. سوم هم در باره ی ان شکنجه یک خانم درست عرض کردم. حتی وقتی کسی مثل ایشمن قاتل کاملا مشخص بیش از نیم میلیون یهودی هست را میگیرند کسی او را سر خود اعدام نمی کند. دادگاهی هست و دادستان و ضوابط. من نگفتم ان کار خوب است عرض کردم مملکت دادگستری دارد و هنوز هم روی حرفم می ایستم زیرا هیچکس حق ندارد خودش را جای قانون بگذارد و سرخود عدالت را اجرا نماید. این خانم با اسلام موروثی دنیا امده و لباسش را هم جامعه تعیین کرده است. حالا در این میان یاد حقوق زنان افتاده اید؟ ببینم اگر تن این خانم لباسی اروپائی بود و روسری هم نداشت و پای شهبانو فرح و دست رضا پهلوی را می بوسید باز ایراد می گرفتید؟ جریان خانم زهرا میرهاشمی هم کاملا یادم هست. ایا لجاره ای که جلوی دوربین با کمال وقاحت فیلم پورنو بازی میکند را الگوی زن ایرانی می بینید؟ این لجاره را الگو می بینید یا شهبانو فرح را!!؟
    19
    8
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. واقعا متاسفم. آزادی ایران به آزادی زنان و به رسمیت شناختن حقوق انسانی برای آنان بستگی دارد و هر چقدر مردان این مقوله را نادیده بگیرند تیشه به ریشه خود میزنند و مردستیزی را رواج میدهند. در ضمن هانی عزیز تنها مردی است که درک درستی از حقوق انسانی زنان دارند و تنها حامی زنان و حقوقشان هستند. ما زنان راهمان را پیدا میکنیم و به حقمان میرسیم ولی بهتر است این از راه مردستیزی نباشد و دست دوستی مردان را داشته باشیم که برای خودتان بهتراست.
    8
    18
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] 1- شما هنوز ابتدایی ترین حقوق خانمها رو رعایت نمیکنین ,باز بلند پروازی هم میکنین و صحبت از برابری مرد و زن میکنین؟ در اصول و عرف اولیه همین نوشته کوتاه شما /چون لجاجت زنونه/ توهین و زن ستیزی قلمداد میشه. همانطور که مجموعه حرفایی علیه شوهر مرجان نوشتین ,که مردی کوتوله و کچل که با صدائی اوا خواهرانه .همه اینگونه حرفا دال بر اخلاق ابتدایی و زن ستیزی هستش. که بنده اونجا یقه شمارو گرفتم که کوتوله و کچل هم توهینه. چند اصطلاح زن ستیزانه رو بهتون یادآوری میکنم که بکار نبرین ۱- لج بازی زنونه۲- اِوا خاهر۳- خاله زنکی۴- حموم زنونه و غیره .
    6
    15
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲-مگه شما نمیگین از من هزاران کیلومتر جلوترین؟ مگه توی هر متنی نمیگین نویسنده و شاعرم. مگه نمیگین با همه بزرگان بوده ام, اینقدر مار خوردم افعی شدم؟ مگه نمیگین پدرم قاضی القضات بوده {اگه اشتباه نکنم} .مگه شما نمیگین دایی ام رده بزرگی توی سفارت امریکا داشته؟ از این مستندتر چی میخاهین ؟ اَگه اینها تعریف نیست پس چییه؟ اَصلن چه لزومی داره که مردم از مسایل شخصی شما بدونن؟ در انتها این جمله بنده رو بخاطر داشته باشین: جنایعالی اگه علامه دهر هم باشین, اخلاق و فرهنگ شما به نسل جدید نمیخوره. بنابراین افکارتون سنتی و واپسگرایانه هستش . بد نیست با هم سن وسال خود همدم بشین.
    6
    16
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::آزاذه - تهران، ایران::]. الگوی من برای زن معتبر ایرانی پروین اعتصامی هست. الگوی من برای زن معتبر ایرانی سیمین بهبهانی هست. الگوی من برای زن معتبر ایرانی مریم میرزاخانی هست. الگوی من برای زن با شخصیت ایرانی شهبانو فرح هست و الگوی شما رجاله ای هست که در تلویزون اخوندی خدا میداند پهلوی چند اخوند و شبه اخوند هرزگی کرده تا از شدت بی حیائی و بی اخلاقی کارش به فیلم پورنو کشیده است. میگویند هر کس را میخواهی بشناسی از رفیقش بشناس. من ننگ دارم ان خانم زشتکارتر از فاحشه را پهلوی مریم میرزاخانی بنشانم. صدتا فاحشه به ان خانم ارجحیت دارد. فاحشگی از بدبختی اقتصادی هست و ان زن با خانواده متمول تمام راه های زشتی را با میل خودش رفته است.بنابر این من و شما 180 درجه زاویه داریم. بروید و با ان فاحشه ها برای خودتان اعتبار کسب کنید و با لجاجت زنانه هم با سماجت جلو بروید. بعد از این هم دیگر جواب شما را نخواهم داد ولی قبل از مفارقت یک سئوال از شما دارم: با کدام چوب خط لجن پورنو پناه را کنار مریم میرزاخانی و شهبانو فرح می نشانید؟
    15
    12
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. واقعا که نه تنها لجوج که عقب مانده و حسود هم هستی. من صد ها شعر و مقاله در مورد زنان نوشته ام. ایا شما چکار کرده اید . ایا اینکه من این مقالات را نوشتم تعریف از خود هست!!؟ حسادت؟ گفتم شاعرم یکی هم میگوید اشپز هست. یکی میگوید راننده هست. ایا اینکه یک نفر بگوید شاعرم تعریف از خود هست؟ پس بگویم نانوا هستم. حقیقت را گفته ام. نگفته ام که بهترین شاعرهستم بلکه گفته ام شاعرم. گفته ام مار خورده و افعی شده ام. درست گفته ام چون شما طاقت یک چک را هم نداری و من تا پای اعدام رفته ام. شما انقدر نازنازی هستی که عقده ی مخالفت من با یک فاحشه را یکسال هست که در دل داری. گفتم پدرم قاضی زمان رضاشاه بوده است. حقیقت را گفته ام. نمی دانستم شما احساس حقارت میکنید. نگفتم که صدراعظم ابرقو بود . شغل حقیقی اش را گفته ام. اگر می گفتم چاروادار هست معترض نمیشدی؟ گفتم دائی ام در سفارت امریکا منشی بوده است. کجای این تعریف هست؟ ان هم تعریف از خودم. عرض کردم شما که مطمئنم یک زن هستید و تقیه میکنید چون طاقت شنیدن بالاتر از گل را ندارید. همه باید با فرامین ملوکانه ی شما موافق باشند (ادامه).
    14
    11
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. (ادامه) فرموده اید پیر شده و خنگ شده ام. در فیسبوک 95 درصد از فالوئرهای من جوانان هستند. فرض بر این میگیریم که پیر و خنگ شده ام. خوب برو یک نویسنده و شاعر خوب و جوان پیدا کن و تلمذ کن. مگر من مجبورت کرده ام که نوشته های من را بخوانی و از این به بعد هم حتما نخوان چون من با هیچکس دوست دائمی نیستم. مشاورم هم حرفی بزند با او موافق نباشم بدون رودربایستی اعلام میکنم. با پدر و صاحب کارم هم چنین بودم. در مسائل جدی هم برعکس اکثر ایرانیان با هیچکس تعارف ندارم. در خاتمه باز تکرار میکنم که من بی بند و باری را بی شخصیتی زن و بازی در زمین اخوندها می بینم. من خجالت میکشم ان بدتر از فاحشه را در کنار مثلا فروغ فرخزاد و سیمین بهبهانی و شهبانو فرح قرار دهم. اصلا ننگ دارم چنین هرزه ای هموطنم باشد. من را به خیر و تو را بسلامت
    18
    13
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، . اولا دلیلی نداره وقتی الگویی برای زن نمونه داری بقیه زنان را فاحشه خطاب کنی. در اینصورت اکثر مردان هم اینکاره هستند. در ضمن فکر نکنم الان زنی بخواهد نمونه بشود. الان زنها با چنگ و دندان برای گرفتن حقشون تلاش میکنند و هیچ نیازی به نمونه شدن خصوصا برای یک مرد ندارند. در ضمن لجاجت مردانه که بیشتر وقتها غرور و تعصب مردانه خوانده میشود بسیار خانه ویران کن هست و از عقل انسانی بدور است. بهتراست به جای طبقه بندی کردن و مقایسه کردن زنان به صورت نمونه و فاحشه دستی بر سر مردانه خود بکشید و خودتان را درست کنید. ارزش یک زن فاحشه به زنی که از احتیاج جلوی یک مرد سجده میکند بسیار بیشتر است.
    10
    15
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]1- رفیق:مگه مُستند از تعریف کردن خود نخاستی؟ خُب براتون نوشتم. در ضمن آیا شما توهینی از طرف بنده دیدی؟ پس چرا توهین میکنی؟ اینه ظرفیت یک آدم تا پای دار رفته و شاعر و نویسنده.؟ در ضمن اَگه معیار فاحشگی براتون جا نیفتاده, بهتون بگم ما مردا بزرگترین فاحشه جنسی و مغزی هستیم. من هیچ مقاله ای برای خانما ننوشته ام. ولی در چهارچوب حرفای بی در وپیکر چون لجبازی زنونه و اِوا خاهر گرفتارنیستم .چون این حرفا تحقیر خانما محسوب میشه. برخلاف شما با دید سنتی خانما رو فاحشه نمی نامم. چرا از پروین اعتصامی و فروغ یا غیره سرمایه میگزارین؟ اَصلن دیدگاه فروغ رو در رابطه با فاحشگی میدونید؟ یا مگه بنده با شما بده بستونی دارم که هویت جنسی خودم رو قایم کنم؟
    6
    13
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- تکرار میکنم بنده از مردانگی خودم شرمنده ام. زیرا هنوز دوستانی چون شما با دید سنتی به خانما توهین و فحاشی میکنید. خلع درک خود رو فاحشگی مینامید. شما چه شاعر و نویسند ه ای هستی که مراعات حال مردم رو نمیکنی, براحتی میگین کوتوله و کچل؟فکر نمیکنین توهین به هم چنین آدمایی هست؟ بحث این نیست که من مطالب شما رو بخونم یا خیر؟ بحث اینه که جلوی زیاده روی و توهین به بقیه باید گرفته بشه. فکر سنتی و واپسگرایانه باید تخته بشه. خودتون هم دیدین هر موقع مطلب آموزنده ای نوشتین بنده ازتون دفاع کرده ام. هر موقع هم بی گدار به آب زدین باتون بحث کردم. مطلب من در بالا هست کجا من بهتون گفتم پیر و خنگ شده اید.
    6
    15
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. وقتی شما فرق ولنگاری و کثافت را با فاحشگی نمی فهمید و یکسال عقده به دل هستید که چرا موافق شما نبوده ام چه بگویم. همین ها هست که لجاجت زنانه میگویم. مردها گذشت میکنند ولی زن ها چنان کینه ای از طرف میگیرند که دائما حرص میخورند و به کمتر از مرگ طرف راضی نیستند. عرض کردم فرق انسان های ذاتا کثیف و فاحشه را نمی فهمید. عرض کردم بدتر از فاحشه. چون فاحشه ها انسان های بسیار بدبختی هستند که بدلیلی ناخواسته لغزیده و استعمار بدنی شدند (چه زن و مرد چون فاحشه ی مرد هم داریم) و من همیشه هر جا توانستم به این زنان قربانی کمک کرده ام. اما امثال آن خانم روح و ذات و جسمشان کثیف هست. در نعمت و ثروت کامل برای شهرت دست به هر کاری میزنند و عاقبت هم به زشت ترین کار عالم سقوط میکنند. کاملا خودخواسته و نه بدلایل اقتصادی و اجتماعی. از هیچ زشتی ابا ندارند. عزیزم و دیگر اینکه لخت شدن و همه جا را اشکار کردن و دست به تنبان بودن که راه مبارزه با اخوند نیست بلکه بی بند و بارها و امثال تتلو در زمین اخوند توپ میزنند همانطوریکه تتلو با وزیر دادگستری اخوندها و حکومت راحت کنار امد (ادامه دارد)
    16
    6
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::] (ادامه) در ایران که بودم زیاد دختر پسرها را دست به دست می کردیم (مخصوصا شریک مذهبی ام که این کار را عبادت میدید).برای دختری به اصطلاح ترشیده خواستگاری معقول ارشیتکت از امریکا یافتم.گفت کامران اگر اخلاق مناسبی داشته باشد تو تضمین کنی او را میگریم. دختر بسیار خوبی بود ولی بسیار بد لباس می پوشید ونشان دادن اجزاء بدن را مبارزه با اخوند میدید.روز قبل به خانه مادرش رفتم و به اوگفتم لباس معقول بپوش.زنم در خانه خودمان مهمانی گرفتیم. اول اقای داماد امد. مشغول خوش و بش بودیم که چشمتان روز بد نبیند.یک مینی ژوپ قرمز پوشیده بود که تکان می خوردتنکه اش را هم میدیدی.جوراب براق که چشم ها را خیره میکرد. کفش پاشنه بلند که روی اسمان ها بود. از وضعیت پیراهن او چیزی نمی گویم. یک مرتبه دامادومن و همه وارفتیم و رنگ داماد بهم خورد و حس کردمن به او دروغ گفته ام. دیگر مطلقا از خواستگاری صحبت نشد وجلسه به هم خورد.روز بعد پرسیدم چرا چنین کردی به زنم گفته بود: با کامران لج کردم تادر زندگی من دخالت نکند.این دختر حالا پیرزن شده و بزرگترین بخت رندگی اش را بعلت غرور الکی و لجبازی زنانه (ادامه
    15
    6
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. ولنگاری و مرض لخت شدن و نمایش بی اخلاقی مبارزه با اخوند نیست برعکس در فرهنگ اخوندی زنان ولنگار را ترویج میکنند تا یک ساعته و یا بیشتر با یک صیغه بغل ان ها بخوابید . به قول خانم هانی (نه اقا) من عقب مانده و فناتیک هستم. وللی در همین هالیوود که هنرپیشه ها گاهی بدستور کارگردان نمایش سکس میکنند در زندگی زناشوئی بسیار معقول هستند. اصلا چرا وقتی زندگی سالم و تفاهم کامل بین زن و مرد امکانذیر هست چرا از رجاله ها باید دنباله روی کرد؟به هر حال این 4 کلمه را روی ادب به شما گفتم و دیگر هم با هم تا ابد کاری نخواهیم داشت.
    17
    8
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. واقعا از حرفهاتون خیلی متعجب شدم. فکر میکردم دیدگاههامون نزدیکه ولی امروز فهمیدم از زمین تا آسمان فاصله است. قصد ادامه صحبت را هم ندارم.
    7
    13
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]کدام توهین رابه زن ها کرده ام؟چرا مغلطه میکنی و افعال رابصورت جمع به کار میبری.صحبت مابرسریک زن بود و نه زنان کشور.لجنی که برای معروفیت دست به هرکاری زده و سر از فیلم پورنو در اورده است.چرا از خودت حرف درمیاوری؟ به تریج عبایت برخورده که چراکسی روی حرف ان بانوی معظم حرف زده است.اصلا گیرم حق با شما بود.ماجرائی یکسال پیش انجام گرفته و پرونده اش بسته شد. این همه کینه و لجاجت راکجای دلم بگذارم؟با شوهرت هم اینگونه ای؟ خشک و بی تفاهم و یکدنده و کینه توز؟ تاحالا توانسته ای ازاویک موش بسازی؟صددرصدهم دروغ میگوئی که مردهستی.بعد یک عمر گدائی من نمیدانم شب جمعه کی هست؟یعنی تفاوت صحبت و نوشته و شعر واحساس فروغ فرخزاد را نمی توانم با برادرش فریدون درک کنم کاری ندارد برای اینکه دست ازهوچیگری و خاله زنک بازی در بیاورری بیا در اسکایپ و از چهره همدیگر رونمائی میکنیم.عکس من هم در اینترنت هست.من از بین معدود ادمیانی هستم که در اینترنت همه چیزم حقیقی هست.دراینجا هم میخواستم با اسم حقیقی خودم بیایم یکی قبلا گرفته بود و اجبارا با نام گفتگوگر امدم. هوچی گری را برای شوهرت انجام بده
    14
    10
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] میگن قورباغه اگه پاپیون هم بزنه, باز هم همون وزغه. جنابعالی اگه هزاران رُمان و داستان برای توجیح حرفاتون بیارین, باز هم شکل و اخلاق و اندیشه شما به هیچ عنوان به انسان مدرن و امروزی نمیخوره. شمایی که در تشخیص ابتدایی ترین کِنش های اجتماعی, بُکس باد میکنین و خلع فکری خودتون رو با توهین و فحاشی مداوا میکنید. یدک کشیدن شاعری و رُمان گویی هم کمکی بهتون نمیکنه. شما چه فکر کردین مگه اینجا کسی موظفه تبلیغ اجناس بُنجل و از رده خارج شده رو گوش بکنه؟ شما آزادین هر طور که دوست دارین بنویسین. بنده هم آزادم سد معبر شما بشم جلوی توهین و ادبیات قدیمی زنگ زده شمارو بگیرم. تا یاد بگیرین اینجا نه سنگ صبوره که آرشیو فامیلی شما باشه, و نه حیاط خلوت شما.
    9
    15
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]1- رفیق: بارها گفتم که بیسوادم ولی احمق نیستم. در دریدگی و پرت و پلا رکوردار بودم.اینقدر فُحش خوردم و اینقدر توهین و ناسزا گفتم دیگه اِشباع شدم. به خانما سر تعظیم میکنم , و سعی میکنم شعور و اخلاق رو در بحث باشون رعایت کنم. با شما همچنین رعایت سن و سال شما رو در نظر میگیرم. پس بهتره سنجیده بنویسین. تا همین حرفاتون در بحثهای آینده خرمنِ باد علیه شما نَشن. معذورم! ولی کاش میتونستم شوهری داشته باشم ,که مثل شما زن ستیز نبود و عشقای تحقیر دینی رو لیلی مجنونی نمیدید. کاش افکارتون به روز بود. کاش از گُزشته خود نون قرض نمی کردین.کاش محصول تولید مثل و پروسه جنسی رو هدیه نمیدونست!
    4
    16
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- بله! اگه دختری حال به هر دلیلی ازدواج نکرد. از نظر شما ترشیده نام گزاشته میشه. ولی ما مردا اگه فسیل هم بشیم, یعنی دختر مورد علاقه امون رو پیدا نکردیم. شما چه نویسنده و شاعری هستین که اینقدر فکرتون تار و گُنگه؟ گذشت اون موقع که شما که بقول خودتون, دست دخترا رو توی دست پسرا میگذاشتین. حالا لابد میدونی که همه چیز دیجیتالی شده. پس با متانت و منطق بنویسین و از ادبیات زنگ زده علیه خانُما پرهیز کنید! چون بنده ۱ آدم فضولی هستم, که مخصوصا در دفاع از حقوق زنان و دگرباشان جون میدم.
    4
    16
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    روابط جنسی هرکس به خودش مربوط است و مسئله کاملا شخصی است. آیا مردی که تا بحال با صد نفر رابطه داشته و این را خیلی راحت بیان میکند چرا خودش را فاحشه نمی داند؟ چرا زنی که ازش سواستفاده شده و سالها باعث دردسر و ترک وطن شده متهم به فاحشگی می شود؟ چرا به دوست پسر آن زن و کسی که فیلم گرفته فاحشه خطاب نمی شود و همیشه زن مقصر است و باید از عمرو زندگی و شغل و آبرویش مایه بگذارد؟چرا مردان و زنان لخت در فرانسه با هم عکس می گیرند و کسی آن زنان را فاحشه خطاب نمی کند؟ چرا در ایران هر مردی بخود اجازه توهین و تحقیر به زنان را میدهد؟ آیا این به خاطرپستی و کوته فکری مردان و کنترل کردن زنان و داشتن قدرت بر آنان نیست؟ آیا فاحشگان جسمی صد برابر بهتر از خود فروختگان فکری نیستند؟؟؟
    4
    15
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. حالم از هر دو نفر شما بهم میخورد . شما ابروی تمام فمینیست های ایرانی را از بین برده اید. فرض کنید یک هنرپیشه ی مرد ایرانی فیلم پورنو بازی میکرد؟ ایا باز در دفاع از او بالا و پائین می پریدید!؟ من به جنسیت چکار دارم؟ اگر این لجن الگوی شما هست الگوی هیچ زن و مرد شرافتمند ایرانی نیست. بروید حیا کنید که معنای ازادی و برابری و تفاهم بین مرد و زن را نمی فهمید. ازادی از نظر شما یعنی بی بند و باری. آیا اگر اخوند میخواهد چادر سر شما کند پس در مقابله باید تا فیهاخالدون لخت شد و تن خود را به حراج کجاست؟ ببینم اگر بر و روئی دارید چند میگیرید تا یک فیلم پورنو بازی کرده و به جمعیت زنان خودتان کمک کنید؟ اخوند از خدا میخواهد شما اینچنین شده و به خدمت سازمان ها عفاف در آئید. معنای برابری زن و مرد را هم درک نمی کنید و راه مبارزه را هم بلد نیستید. راه مبارزه را من بلدم اما شما انقدر نازل هستید که بهتر است با ان رجاله ی پورنو فالوده خورده و سخنان فمینیستی بیرون بدهید
    9
    5
    ‌چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. حال ورق برگشت, دیروز انگ فمنیست به ما خورد و فمنیست بد بود! حالا ما مایه ننگ فمنیست و حال بهم خور شدیم! موندم وقتی این آ ق ا به قول خودش با صد نفر زن رابطه جنسی داشت بی بندوباری نبود و لخت و پتی نمی شد؟ با حجاب کامل و زیر چادر با رعایت تمام شئونات انجام میشد! آیا شرافت را کجای کار میشه دید؟ جایی که وقتی دلیل نداره و حرفش حساب نداره تهمت زده و توهین بکند. مردان عقب افتاده ای که زن را فقط مایه استفاده و لذتشون میدونند و برای زن و بدنش تکلیف تعیین می کنند و تهمت فاحشه وخودفروش به زن میزنند. بعد حرف از شرافت خودشون میزنند. انگار آنهایی که با این زنان خوابیدند خود مردشون نبودند.
    2
    9
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    تا زمانی که مردان عقب افتاده زن را بچشم ملک شخصی خود ببینند و به عنوان یک انسان مستقل دارای حق انسانی و شعور و احساس نگاه نکنند آزادی معنا ندارد. تمام
    2
    8
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خانم آزاده برایت متاسفم که الت دست آقای هانی شده ای. میدانی که هانی یعنی چی. یعنی آقای عسل! فکر میکنی کدام مرد اسم خودش را عسل میگذارد؟ چرا دوزاری منِ ساده زودتر نیفتاد. حدس من اینست که ایشان از طبقه ی دگرباشان هستند. نه فکر کنی من کمترین زاویه ای با دگرباشان دارم. خلقت انان چنین هست و من اولین کسی هستم که گفتم "هر کس مالک اعضای جنسی خودش هست" (و شما درس من را به غلط تحویل خودم دادی). ایشان متاسفانه دگرباشی از جنس ولنگار هستند که اینقدر به ان خانم ولنگار حساسیت دارد. آقای عسل به ازادی کامل جنسی تا حد پورنوگرافی معتقد هستند و با ان خانم همه کاره احساس نزدیکی روحی میکند. به هر حال ضرب المثل فارسی میگوید هر کس را می خواهی بشناسی ببین رفیقش کی هست. بی جهت نیست که اقای عسل اینقدر از کلمه ی "اواخواهر" دگرگون و دشمن خونی من شده است!
    6
    3
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] خجالت میکشم بهتون بگم جانب ادب رو در یک بحث رعایت بکنین. آقای نویسنده, آقای شاعر, آقای تا پای دار رفته, آقای روانشناس ,آقای همه فن حریف متاسفم براتون. چون مثل اینکه فقط با هیاهو و جار وجنجال و سفسطه عمر طی کردین. برعکس شما من اَصلن حالم از تون بهم نمیخوره. چون اونایی که حالشون بهم خورد لابد شما رو ترک کردن. ولی بنده شمارو به چالش کشیدم و باتون صحبت میکنم. بهتون بگم اَگه بیش از این منطق گفتاری رو رعایت نکنی اونموقع بقول عامیانه آب کِشتون میکنم. من با افتخار از حقوق زن و مرد دفاع میکنم اگه این فِمنیسته بله یک فمنیستم.ولی خوشحالم که ارتجاع و سنت گرا نیستم.
    3
    6
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::] رفیق: اَگه آدم نقطه شروع خودش رو ندونه, قطعا نقطه توقف خودش رو هم نمیدونه کجایه. حالا حکایت این دوستمون هست. که نمیدونه با خودش چند چنده. فکر کرده میخاد با افکار سنتی و عقب افتاده اینجا ویراژ بده. براحتی به یکی میگه فاحشه. به یگی میگه کوتوله و کچل .از یک زن گرفتار در دین که بنا به سنت اسلام برده مرد هستش, عشق جاودانه میسازه. جمع کن آقا! البته در یک موضوع با ایشون موافقم. چون در جامعه مردسالار که ایشون مُبصر اونایه, نمیتونه قبول کنه که چطور کسی مثل بنده بگه متاسفانه من یک مرد هستم. یاد گرفته همیشه اینجا هیاهو راه بندازه, که من فلانم و من سلطانم. من اگه جای ۲پسر ایشون بودم که هدیه از طرف خانم سابقشون هستن. میگفتم بابا جون بشین سرجات! یا ماسکت رو بزن برو تو پارک دوری بچرخ, یا با رفیقات شطرنجی بازی بکن اگه بلدی. البته فکر نکنم حرف شنو باشه. باور کن اگه ایشون علامه دهره, من دیپلم ردی به خودم امیدوار شدم. بله ! در یک جا میگه فمنیست بده, یا حالا میگه فمنیست خوبه ولی ما بدیم. قربون شما
    4
    6
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] شاعر اَزیز: دلیلی نمیشه اگه کسی اسم کاربری اش مردونه باشه, حتمن مرده یا اگه اسمش دخترونه باشه حتمن خانمه؟ شاید طرف اسم دختر یا پسرش رو گذاشته! مگه چند وقتا پیش یک کاربری از سوید اسمش خیار نبود؟ باید حتمن طرف خیار باشه؟ بله اسم کاربری من دخترانه هست. ولی متاسفانه مَردم. بهتره کمی توجیحتون بکنم که هانی اسم مردونه میتونه باشه. نمونه اش هانی نوروزی بچه متوفی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس. میگم فرقی نمیکنه گربه سیاه باشه یا سفید. مهم اینه موش رو شکار بکنه. من هم فعلن ترمز دستی شما رو کشیدم پس فرقی نمیکنه کی باشم.
    3
    7
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. حالا که فهمیدم دگرباش هستی از شما معذرت می خواهم چون جمهوری اخوندی انقدر به شما و بهائی ها که اتفاقا هر دو جمعیتی کاملا بی ازار هستید اسیب رسانیده که تمام بدنت زخمی هست و هر کلمه از من را نمکی دیده ای که بر زخم هایت پاشیده شده است. اما جناب من عامل زخم های روحی تو نیستم. خانم یا اقای عسل من ده ها دوست دگرباش دارم. یک دوست دگرباشم عضو ارکستر سمفونیک اینجا و بسیار فرهیخته است این دوست با یک دگرباش پاکستانی بیش از 30 سال هست که همسر هستند که جای وظیفه ی زن و مرد را هم عوض میکنند. جالب تر اینکه این ها دونفری با یک زن عروسی کرده اند. یعنی زن از نظر قانونی 2 تا شوهر دارد. این زوج 3 نفری که گاهی زن دیلدو هم به خودش وصل میکند دو تا فرزند هم دارند. چندی قبل در همان رستوران عربی با دخترش و خاله اش غذا می خوردیم. خاله جان به من گفت میدانی که این دختر (نوازنده ویولن سل) دو پدر دارد. از او پرسیدم ایا میدانی کدامیک پدر واقعی تو هست. گفت نمیدانم و نمی خواهم بدانم چون هر دو را به یک اندازه دوست دارم و بحث خاتمه یافت (ادامه دارد)
    6
    1
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    من بعلت شغلم(اگرنگوئی داری ازخودت تعریف میکنی!)همه جورش رادیده ام.پدر و دختری که باهمدیگر به بسترمیرفتند.برادر خواهری که هفت سال زن و شوهر بودند تا بصورتی دختر از برادرش شاکی شده و هردو سراززندان قصر دراورده و با انها مصاحبه هم کردم.اما ریا و دروغ من را دگرگون میکند.دگرباشی سینه را جلو بده و بگوخلقت من اینگونه هست. جمله "هر کس مالک ابزار جنسی خودش هست" را اولین بار من ساخته ام. این زن همه کارکرده و حالا مدعی نجابت هست. تا وقتی هر کاری کرد به خودش مربوط هست ولی وقتی ان را اکران عمومی کرد و بعد ادای حضرت مریم را دراورد مشکل اغاز میشود. اینجا می خواهد با دروغ و ریا سر امثال من کلاه بگذارد و تیزم و کلاه سرم نمیرود. به هر حال دگرباش هم باشی یا نباشی اصلا به من مربوط نیست ولی نمیدانم چه کسانی به تو ظلم کرده وعقده به دل شده ای و چون زورت به ان ها نمیرسد به من بند میکنی.هر گناهی یک مجازات دارد.کسیکه یک خرما را دزدیده راکه اعدام نمیکنند. نمیدانم چه بر شما گذشته که یک سال باکینه به من به سربرده و حالا طاولت دهان بازکرده است ومیخواهی من رااعدام کنی.نمی خواهم مبحث حسادت را پیش بکشم
    7
    1
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    یکی میگفت این پنجاه و هفتی ها همه باید برن که ایران ایران بشه. واقعا گند زدند به هر چی شرف و آبرو و انسانیته.
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. نقطه کوری که مردهای ایران نمیبینند حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان هست. وبه همین دلیل جمجمه شون داغونه! داغون! برو کشکت را بساب
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. حرفهایی که زدی هیچ کدام ارزش حتی یکبار خوندن را نداشت چه برسه بخواهم وقت بگذارم جواب بدم. زدی به جاده خاکی!
    0
    6
    ‌پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.