رضا پهلوی قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین را ننگین ،تاراج منابع و پذیرش ارتش بیگانه توصیف کرد

رادیو فردا :شاهزاده رضا پهلوی قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین را «ننگین» توصیف کرد و نتیجه آن را «تاراج» منابع طبیعی کشور و «پذیرش ارتش بیگانه» در خاک کشور دانست.

اشاره وی به تائید پیش‌نویس «برنامه ۲۵ ساله همکاری‌های جامع ایران و چین» در هیئت دولت حسن روحانی است.

دولت ایران تاکنون جزییاتی از این سند منتشر نکرده است ولی نشریه انگلیسی «پترولیوم اکونومیست» ادعا کرده که در این قرارداد در قبال سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد دلاری چینی‌ها در صنعت نفت ایران، امتیاز بهره‌برداری انحصاری از سه میدان نفت و گاز ایران به چین واگذار می‌شود.

این نشریه همچنین ادعا کرده است که حق بهره‌برداری ۲۵ ساله از آب‌های خلیج فارس برای ماهیگیری و صید مروارید و استقرار نیرو‌های چینی در بنادر ایرانی خلیج فارس و جزیره کیش، از دیگر بندهای این قرارداد است.

شاهزاده رضا پهلوی این قرارداد را «محکوم» و «بی‌اعتبار» دانسته و خواستار انتشار علنی متن آن و تائید و تصویب «نمایندگان واقعی ملت که از روشی کاملا دموکراتیک انتخاب شده باشند» شده است.

وی تاکید کرد که عقد «هرگونه قراردادی از موضع ضعف -که متأسفانه اکنون در بدترین شرایط آن قرار داریم- تحمیلی است که از طرف بیگانه و حاکمان بر شما روا داشته شده است.»

رضا پهلوی با بیان این که «سکوت» در این شرایط جایز نیست، از همه ایرانی‌ها خواست تا «همگی یک‌صدا، و با هر باور سیاسی، به منافع ایران» اندیشیده و «با اقتدار کامل از وقوع چنین قرارداد ننگینی جلوگیری» کنند.
+362
رأی دهید
-48

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    بعداز زندانی کردن مصدق و اعدام دکتر فاطمی بابای شما رفت برخلاف قانون ملی شدن صنعت نفت ( که خودش توی کتابش ادعا میکنه از رهبران ملی شدن نفت بوده!!) با کنسرسیوم قرارداد 25 ساله بست!!!
    245
    44
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان

    کملا درسته ولی بحرین چی؟
    251
    51
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    دیگ به دیگ میگه روت سیا، خود پدر جنابعالی بحرین رو شوهر داد رفت خیانت نبود؟ ایران زمان پدر شما ۳۰ میلیون نفر بود نفت هر بشکه ۸۰ دلار، ۸۰ دلار ۴۰ سال پیش کلی پول بود، اون همه پول و ثروت رو کجا بردید؟ ماشالا که خودتون بهترین جاهای کالیفرنیا زمین و املاک دارید بورلی هیلز اونا رو از کجا آوردید؟ بیل زدید زحمت کشیدید حتما? . خیلی پرو هستی والا.
    238
    59
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    شاهزاده رضا پهلوی! شاهزاده به کسی میگن که جوون، خوشگل، خوش هیکل و دماغ قلمی باشه. این خداییش یدونش رو هم نداره که لااقل بگیم 10% شاهزادست.
    242
    46
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان

    آقای پهلوی این جای خود که شما انسانی فهمیده، دوستداشتنی و روشنفکر هستید. ولی این اقتدار کامل که از وقوع چنین قراردادی جلوگیری میکنه، یعنی چی؟ منظورتون چیه؟ مردم اینو نمیدونند. حداقل مردم را یاد بدید که دقیقا چی کار کنند؟ آیا عین همین اقتداری باشه که شما خودتون دو ماه یک بار با یک اطلاعیه کلیشه ای خودتونو نشون میدین؟ یا اینکه همه بریزن تو خیابون و شما از راه دور تماشا کنید؟ من درک میکنم که دستان شما بسته است ولی دستان مردم هم بسته است. همه مثل یک گروگان اسیر شده اند و نمیدونند چی جوری شبشونو به روز برسونن و شما از قلب کالیفرنیا از همین مردم انتظار دارین که جلوگیری کنند. اونم با اقتدار!
    180
    61
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا

    آقایه پهلوی کشور ایران چند درصد مسلمان هستند شماها چه چیزی را میخواهید تغییر بدید حکومت اسلامی صاحبان مملکت هستند اول وآخرش زمان خود پدرتان نمی توانست حرفی به آیت الله ها بزند چرا؟ اگه یکی از آنها فتوایی میداد همه مثل گله گوسفند میدویدند که نفر اول باشند که ثواب ببرند حالا هر چی که اون فتوا بود تاریخ ایران اینو نشون داد در 57وحالا با آمدن چین بازی بکل عوض میشه یک چیز دیگه اینکه ایران هیچ موقع مثل عراق یا لیبی حرج ومرج نمیشه فقط بخاطر اینکه تنها کشوریست فارسی زبان میان عربها و این نقطه اتحادشان میشود شما هم اگه در تنگنا بودید همین کار را میکردید.
    186
    46
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان

    آیا در مورد واگذاری بحرین و اروند رود و بخشهای بزرگی از افغانستان و واگذاری حق توحش به کارکنان کشورهای بیگانه در زمان پدر و پدربزرگش -
    127
    29
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان

    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. اه، دلقک بازی هم حد و اندازه داره دیگه.
    29
    99
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    ضمن تایید سخنان رضا پهلوی و دفاع از جملات میهن پرستانه ایشان اگر به جملات و حرفهای پنج نفر اولی که تا این لحظه زیر گزارش کامنت داده اندتوجه کنید کاملاً مشخص است که تماماً از دهان گشاد اطلاعات رژیم خائن ملایان خارج شده و باعث تأسف است که این افراد بدون آنکه حتی یک کلمه در تقبیح و سرزنش حکومت بخاطر جنایت و خیانت به کشور سخنی بگویند تنها به حمله نادرست به خاندان پهلوی جهت باصطلاح توجیه خیانت حکومت کنونی ایران پرداخته اند و بس ! نابود باد حکومت ملایان و جیره خواران آن
    29
    145
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    پنجاه و هفت - ریو، برزیل

    رضا پهلوی در حال حاضر تنها شخصی است که مردم ایران طرفدار او و به آن امیدوار هستند. شاید به بعضی از اشتباهات پدرش پی برده باشه و جبران کنه و در آینده بتواند این بار سنگین رو از روی دوش مردم ایران بر دارد. بایستی به زمان حال و آینده اندیشید. هر کسی شایسته شانس دوم است.
    34
    116
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    اسپیسر - لندن، انگلستان

    صد رحمت به دولت های قاجار. و خاک بر سر اون افرادی که دنبال توجیه کردن اینکار هستن و میگن فلانی هم از این امتیازها داده بود پس الان هم باید کشور رو دودستی تقدیم چینی هاکرد. آخوندا تو عقب انداختن و نابودی ایران چیزی کم نذاشتن .
    25
    113
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. بسیار از از انقلابیون و رشنفکران با اندیشه و عملکرد خود. راه گشای حکومت جبار شدند، شما پیقمبران دروغینی بودید. که آلودگی کلام شما.بسیار مسموم تر. هوا مسموم است. دیوانه‌ها مانند شما.که هنوز بعد از ۴۰ سال قادر نیستید از خود پرسش . چرا ما دنبال خمینی افتادیم.کیهان شماره ۱۰۲. ۱۳۵۲. مصاحبه شاه ." بزودی درگیری بین ما و کشور‌های امپریالیستی آغاز خواهد، شد.". پرفسور اسکات برای اولین بار با کمک اسناد محرمانه دولت آمریکا.نقش سلاطین نفت مانند ارامکو .شل. را در سقوط دولت شاه با مدرک.نق قول آمار صادر کرد. چه در شما وجود ندارد. دانش .خواندن. چه کم دارید. ؟ کمبود شخصیت انسانی‌. یا عقل ندارید. ماه زدگی شما؟عینک سیاه بر چشم. چه لنینی .چه مذهبی‌ .چه گفت اسماعیل خوئی: -«ما بوده را نبوده گرفتیم وازنبوده[یعنی سوسیالیسم و مدینه فاضله نَبوی وعَلوی]البته درقلمروِ پندارِخویش بودی کردیم.لعنت به ما ما مرگ را سرودی کردیم
    25
    100
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    بعضی ها بدون هیچ مطالعه و تحقیقی باز دارند مقایسه میکنند زمان قبل از انقلاب رو با الآن!! اون یکی نمیدونه قیمت نفت قبل از انقلاب چقدر بوده واسه خودش یک عددی مینویسه این یکی گیر داده به ظاهر آقای پهلوی انگار که حتماً آدم باید مانکن یا آرتیست هالیوود باشه تا لیاقت شاهزاده بودن رو داشته باشه اون یکی فکر میکنه شاه، بحرین رو مفت معامله کرد و در قبالش هیچ چیزی نگرفت!! یکی دیگه هم هنوز در زمان مصدق به سر میبره و فکر میکنه واقعاً مصدق بوده که نفت رو ملی کرده نمیدونه که تمام استقلال ها و ملی شدن منابع در تمام کشورها یک روند جهانی بوده و شامل ایران هم شد، برید ببینید در اون زمان خیلی از کشورها استقلال گرفتند و اکثر بقیه هم منابع طبیعی و معدنیشان ملی شد
    24
    83
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    2zdO3rghat - آرلون، بلژیک

    آذرمیانه ایران- امیرعلی ایرانی آلمان-رزم جو آمریکا- یا فاطمه زهرا دانمارک-Aryanboy آلمان-ادوینو کانادا برید تو صفحه اینستاگرامش بنویسین. چون صفحه اینستاگرامشون رو حتمن می خونن حالا یا خودش یا ادمین صفحه که حتمن از نزدیکانشه
    59
    19
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    خوب، بد، زشت - نیبورگ، دانمارک

    این همه سایبری و منافق تو این سایت بودن ما نمیدونستیم
    21
    79
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ماشالا انگار پر این ها را آتش میزنند. به محض دیدن نام پهلوی برای قاپیدن استخوان از دست ارباب چهار نعل میتازند داخل سایت. بابا خجالت بکشید، ۹۵ درصد یا بیشتر ملت حامی و طرفدار و قدردان پهلوی هستند، حالا شما هی از لابلای کتب و رساله های دشمنان این آب و خاک دروغ های هشتاد ساله را بیرون بکشید و تکرار کنید.
    27
    101
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. شما هائی که هی بحرین بحرین میکنید گیریم که حالا بحرین هم مال ایران بود منفعتش رو کی میبرد؟ فلسطین ، لبنان، چین ، انگل زاده ها... حداقل الان مردم اونجا الان گروگان این رژیم داعشی نیستند.
    28
    85
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    پیکان۵۸ - مالمو، سوئد

    آقای پهلوی درسته که شما امروز پست و مقامی ندرید اما،به عنوان شاه زاده ایران شناخته شده هستی لذا وظیفه دارید اخطار دهید،به سازمان ملل،آمریکا،اروپا،که برای ملت ایران قابله قبول نیست،این قرار داد‌های ننگین جمهوری اسلامی ،با چین که برای در قدرت ماندن خود،و چین را مجبور به دخالت می‌کند چون سرمایه گذاری کرده،اینها اخوندن و دنیا شناختی‌ از آنها ندارند.
    24
    80
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان

    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. میخوای بگی که تو قندهاری خیلی خوش تیپی
    19
    71
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    چون آذرمیانه دکمه ی پاسخ گیری را توسط من را مخدوش کرده است این موضوع را به اینصورت به ایشان انتقال میدهم تا وقتی در منطق کم اورد پنبه در گوش هایش فرو نکند. این شرح احوال این ادم بشدت متعصب و مامور و حقوق بگیر اخوندها و سگ درگاه علی و حسین هست. مطلب بعدی جواب ایشان در مطلبی دیگر هست که ان را کور کرده است
    9
    35
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    برای اذرمیانه:عزیز جان به این مغلطه های تو فرار از موضوع میگویند چون اگر ایرانیان چنین هستند چون 1400 سال تحت تعلیم اسلام قرار داشته اند. اگر مامور نباشی ،بعلت ترس های درونت از جهنم دروغین سوزان و مار غاشیه از اصل فرار کرده و به فرعیات می پردازی تا نکند تو را الله قهار هزار بار سوزانده و دو باره زنده کرده و بسوزاند. وقتی به ترس هایت غلبه کردی میروی سر خط و دست به فرعیات نمیزنی. سر مار را باید بزنی تا احوال خودت درست شود و از القائات موروثی شدید تربیت ترکی اسلامی هم نجات پیدا کنی. خیام دانشمند ایرانی که دوهزار برابر محمد میدانست و دروغ نمی گفت و خودش را به اسمان نمی چسباند و از تورات هم عقایدش را دزدی نکرده بود حدود 8 قرن پیش چنین فرمود: ای آن‌که نتیجه چهار و هفتی/ وز هفت و چهار دایم اندر تَفتی/ می خور که هزار باره بیشت گفتم/ باز آمدنت نیست، چو رفتی رفتی. تاکنون مرده ای زنده نشده و بهشت و جهنم هم حقه بازی ادیان هست. هر وقت بر ترس های خودت بعلت جهنم سوزان غلبه کردی انوقت مسائل را طور دیگری خواهی دید و بجای امریکا و اسرائیل و غرب اول احوالات خودت را درست خواهی کرد
    10
    33
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. عزیز به این ۳ تفنگدار "رزمجو ابن آذری بن ویسبادن". در بسیج سایبری خطی‌ جیره می‌‌دهند. هر شب می‌‌روند پیش باور ."که بعضی‌ وقتها به خودش درجه می‌‌دهد و سروان می‌‌شود" و می‌‌گویند ما امروز ۲۰ خط با امریکا مبارزه. خطی‌ ۲۰۰۰ تومن .می‌ کند.امشب ۴۰ تومان مبارزه با آمریکا. حالا شما در این دو هفته گذشته. یک چیزی دیدید. که اینها نویسند. همه وقت یا دزدی عاشقان ریش مقدس آقا.یا پس گردنی از اسراهیل فسقلی. خوب چه بنویسند. حالا این سایت یک رحمی به این‌ها کرد .و یک موضوع هم برای این‌ها گذاشت. عزیز زندگی‌ خرج دارد. نان این‌ها آجر نکن. هر شب که نمی‌‌شود .آنجا آخوند لیسید .برای یک گونی برنج
    19
    38
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::2zdO3rghat - آرلون، بلژیک::]. عمرا!!!!چون نمیخوام با طرفدارهای خشک مغزش دربیوفتم. همینجا خوبه، چون در بدترین حالت یا فاطی افغانی چیزی میپرونه یا amirgheryou از ولایت آذربایجان چهار فحش دهه قاجاری صادر میکنه. ولی بازم سپاس برای راهنمائیت.
    24
    6
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Gminor - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    [::shirzan - برلین، آلمان::]. دوست گرامی بحرین همان موقع هم تحت حتکمیت ایران نبود. اینکه دولتمردان بحرین را تو نقشه ها جزو ایران می کشیدند دلیل بر تعلق بحرین نبود. شاه هم این حقیقت را میدانست و با رفراندم موافقت کرد تا جزایر سه گانه و ابوموسی را برگرداند. البته پیرمردی به نام رزم جو هم این را میداند اما نفرت از پهلوی برایش صرف دارد تا ببافد برای نسل جوان شست و شوی مغزی شده تا از ملا چیزی عایدش شود
    8
    40
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    khyar - اوپسالا، سوئد

    این بابا سوادش در حدی نیست در مورد این مسائل اظهار نظر کنه همون تو خونش سان ببینه کافیه.
    48
    18
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    تنها راه نجات اینه که همه مردم یک صدا از شاهزاده حمایت کنند.
    21
    49
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    این چینیهای بوزینه موزی چی میخوان از جون ما ملت بدبخت و فلک زده ایران. یعنی تا کی ملتها بردگی حکومتها رو کنن. چین هیچوقت جرات به ایران رو نداشت اما امروزه کلا ایران رو با آدماش فتح کرده و صاحب شده. لازمه درودی بفرستیم به جمعیت کمی به نام مغولها که چینیها رو شخم زدن. حقشون بود. اینطور که این چینیهای آشغال رو میبینم بعید نیست نوامیس ایرانیها رو هم در ازای کالا ببرن. انقدر خودتون رو درگیر عربها کردید نفهمیدید اینا کار اطلاعات و سایبری ایرانه و دارن ایران رو تقدیم چین و روس میکنن. ملت سطحی داریم. مگر ترامپ کبیر دم چین رو قیچی کنه. والا کار هیشکی نیست. حتی روسها هم از پس چین بر نمیان. به زودی گدا گشنه های هند هم سوار ما میشن. چن هم اولش همینجوری جلو اومد.
    18
    43
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    ولیعهد باید به ترامپ نزدیک بشه و ازش کمک بخواد. باید فقط به کمک امریکا کاری کرد والا تو خواب هم نخواهید دید اوضاع تغییر کنه.
    24
    43
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    میگفتن میخواهیم اسراییل رو نیست و نابود کنیم. با دوتا حمله مستقیم اسراییل شلوار آخوندا و پاسدارا کاملا قهوه ای شده و تن به هر قراردادی برای حفظ حکومتشون میدن. شک ندارم یه بند قرارداد صادرات زن و دختران آخوندها و پاسدارها به اتاق خواب چینیهای شومبول کوچیکه.
    19
    46
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    در این لحظه حساس که اخوندها میخواهند سرمایه ملت ایران را بفروشند تا پول برای مفت خورهای حزب الله لبنان و دیگر تروریستهای عرب داشته باشند , وقت خوبیست که جناب رضا پهلوی فراخوان عمومی بدهد و از مردم داخل و خارج نشین ایران بخواهد بر علیه حاکمان نظام اخوندی به خیابانها ایند و اعتراضات و تظاهرات کنن تا مانع فروش سرمایه ملی کشور ایران به دولت چین شوند!
    14
    39
    ‌سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ای عموی کوته فکر تهمت زن من کی تاحالا ضد امریکایی حرف زدم که میذاری پای آدم؟ من میگم صد سال دیگه هم میگم شاه در کتاب پاسخ به تاریخ میگه من از بانیان ملی شدن نفت بودم با اینحال بعداز مصدق میاد بر خلاف قانون عمل میکنه. میفهمی خلاف قانون یعنی چی؟ چون قانون ملی شدن نفت توی مجلس تصویب شد شاهی که برخلاف قانون عمل بکنه مجرم هست من اینو میگم. من با قرارداد چین مخالفم منتها میگم این شازده باید قبل از اینا به عملکرد پدر خودش انتقاد میکرد.
    35
    7
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عموی بیسواد عزیز. من با چه زبان بتو بگویم تعصب دینی ندارم. با حکومت دینی هم مخالفم .بحث دینی هم با کسی ندارم . یک جاهایی از تاریخ میگویی و آنرا سانسور میکنی طبق سند و مدرک یا طبق دلایل عقلی باهات بحث میکنم! حالا هی تهمت بزن.
    35
    5
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. شما عموهای بیسواد و متحجر اگر ریگی به کفشتان نیست و حرف ما غلط هست چرا منفی بازی میکنید که مردم نتوانند بخوانند؟ خوب بگذارید مردم نوشته های غلط ما رو بخوانند و بفهمند چقدر ما دروغگو هستیم!! چرا حمله میکنید؟ خوب به مردم توصیه کنید مطلب ما رو بخونند تا دروغگویی ما معلوم بشود!!!.
    36
    6
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اصلاً در ذکاوت تو نباید شک کرد. میبینی؟ اینهمه خوانندگان این سایت مطالب گهربار تو را میخوانند و مثبت تقدیمت میکنند، اما دست استعمار از غیب در آمده و مثبت های تو را خنثی میکند. اگر از من بپرسی پیشنهاد میکنم که مشاوره ای با بنی صدر داشته باشی، بلکه بتواند با راهنمایی تو را از این مخمصه رهایت کند.
    18
    32
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. جالب اینجاست که در حماقت خود گمان میکنند که خیلی هم زبر و زرنگ هستند و جهار خط مهملاتی که سر هم میکنند بین ایرانیان خریدار دارد. طفلک باور چهل سال گلو پاره کرد که برای اربابش، آخوند، طرفدار سینه چاک و مومن تربیت کند اما دید که نتیجه این شد که مردم به دین پشت کردند و به اصحاب دین لعنت میفرستند. این بود که بیچاره افتاد به “ هاهاها” نوشتن!
    14
    29
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تعصب دینی داری و خیلی هم داری و گر نه با هر مطلب ضد اسلام گلاویز نمیشدی. تو به این دلیل به فرعیات می پردازی تا کسی به دنبال اسلام که علت اصلی بدبختی ایرانیان هست نرود و باز مثل شریعتی و بنی صدر (بچه اخوند) و سروش با ماله کشی از ماهیت و علت اصلی فرار کنی و گناه صدها زشتی که از اسلام برخاسته است را به گردن افراد بیندازی. ملت ایران 1400 سال تحت تعلیمات خونبار اسلامی بوده است و اگر اکثرا دزد و دروغگو هستند چون پیامبر عرعری هم چنین بوده است و 1400 سال اعمال او را الگو و تقلید کرده اند. دزدی را از غزوات پیامبر اموخته اند و دروغ را هم از شکافتن ماه با شمشیر اموخته اند. توقع داری معلم کسی حرضت اشیخ زردالو باشد و دانش اموز فلسفه ی برتراندراسل را بیاموزد؟
    8
    33
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. مغلطه و سفسطه کار دروغگوهای مومن پیرو ولایته. من از اول گفتم که این بسیجی حقوق بگیره. الان هم حملاتش به من چون زن هستم شروع میشه و بعد خودش را به نفهمی و ننه من غریبم میزنه. تماشا کنید.
    17
    25
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. نسل هوچی ..نسل نابکار ...چهل دو سال پیش در چنین روزی مشت گره کرده فریاد مرگ بر شاه سر میدادند حالا شدند طرفدار رضا پهلوی بچه ننه که بدون اسکونت پولای باباش نمیتونه زندگی بکنه!!...حالا به ما که اصلا نبودیم میگن انقلابی ! ما شدیم شمر و یزید زمانه اینا شدند ...امام حسین که نمیشه گفت چون دیگه بهش اعتقاد ندارند ..بهترین لقب براشون حر ابن ریاحی هست چون اونم وسط کار توبه کرد!!! خخخخ
    31
    9
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. یکبار ملت ایران با خزعبلات امثال شریعتی و جلال ال احمق گول خورد و سوسک اسلام را کشتی دید و حالا که نتیجه ی حکومت مذهبی را با چنگ و دندان لمس کرده اند تو وطن فروش اسلام پناه می خواهی جریان رودخانه را برعکس کنی تا قوم مهاجم اسلام و علی اقا و حسین جانت دست نخورده باقی بمانند. بزودی نسل جوان و ملت ایران این ها را به سیفون مستراح خواهند سپرد
    7
    27
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آفرین برشما.
    13
    29
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. آخوندها دروغگو هستند و فقط هارت و پورت دارند
    11
    24
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. بچه جان، به شما نمیاد که تفسیر سیاسی کنی. سرت را بینداز پایین، نمازت را بخوان و آقا که رفت بالای منبر باد در گلو بینداز و بگو “ صلوات بلند”. یکبار به تندی نصیحتت کردم، خجل شدی، رفتی و سه هفته ای پیدایت نشد. شاید هم بودی و میخواندی ولی جرات نمیکردی دهان باز کنی. اینجا مکتب خانه یا کلاس درس حوزه نیست که با دغلبازی کاری پیش بره، اینجا مهد آزادی و تبادل نظر و مستدل صحبت کردن هست. نمیشه با دو تا دروغ به هم بافتن و آنرا به بزرگان نسبت دادن شنونده و مرید دور خود جمع کرد. میدانی چرا؟ چون ده ها و شاید صدها متخصص در هر رشته ای سر به اینجا میزنند و اگر مطلبی دور از واقعیت را ببینند نویسنده را.... پشیمان میکنند.
    15
    28
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. حالا که اینطوری شد تو هرچی خواستی راجع به دین حرف بزن هرچی فحش هم دلت خواست به همه پیغمبرا و اماما و آخوندا و خود حضرت خدا بده من کاری ندارم با تو بحثی هم ندارم. اگر خواستی با من بحث کنی فقط بر سر مسائل غیر دینی بحث کن لطفا پای دین رو با من وسط نکش. تمام
    31
    7
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    بعضیها اینجا تا اسم پهلوی میاد انگار مواشون رو آتیش زدی فوری میپرن وسط گی میکنن براش...حالا خوبه توی اون امریکا تا حالا هیچ کاری براتون نکرده همه بچه هاتون هم بمیرند نمیاد یه تسلیت بگه چه برسه براتون مدرسه و آسایشگاه و درمانگاه درست کنه!! برید آقاخان رو ببینید چه خدماتی به مردم خودش میکنه آب میشید میرید زیر زمین .هرکس از این بچه ننه انتقاد کنه به نوکری آخوند متهم میشه..حالا خوبه خودش رفت زیر بیرق محمد بن سلمان وگرنه مارو متهم میکردن به جاسوسی برای عربستان. خلایق هرچه لایق
    30
    8
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. مهد آزادی؟ اربابت برضد قانون رفته 25 سال قرارداد کنسرسیوم بسته ما افشا میکنیم بعد شما مهد آزادی هستید؟ شما سه نفر هم منقلی هستید نفری یک وافور در دست دارید هرکس به پهلوی انتقاد میکنه بهش حمله میکنید! یه صیغه ای هم که دواردو هواتون رو داره براتون چایی نبات پررنگ میاره هر چند وقت خودی نشون میده
    25
    6
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آقای محترم لطفا با من بحث دینی نکن . اگه مشاوره غیر دینی لازم داشتی بیا ...راجع به ماشین و هواپیما و این چیزا خواستی بیا حرف بزن اونهم به یه شرط که به صحرای کربلا وصل نکنی.
    22
    5
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    اسم رضا شاه بزرگ و محمد رضاشاه و علیاحضرت ملکه فرح پاینده است بخاطر خدماتشان به ایران و ایرانی و شاهزاده عزیز ادامه دهنده این راه و شاه قانونی ایران هستند.
    14
    25
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. تا وقتی بانوان مبارزی مثل شما بین ایرانیان هستند آینده کشور ما روشن بنظر می‌رسد. ملتی که جزئیات پیشرفت‌های دوران پهلوی را یا سینه به سینه شنیده و یا ویدئو‌های مستند آن دوران را تماشا کرده ا‌ند دیر یا زود بر علیه گدایان روضه خوان طغیان خواهند کرد.
    12
    14
    ‌چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تو بعلت تعصباتت ادم مضحکی هستی. 1400 سال یعنی 14 قرن ملت ایران تحت تعلیمات اسلام و اخوند بوده اند و حالا اگر دزدی یاد گرفته اند و دروغگو و خام اندیش و دغل شده اند این فرهنگ را که از ماه وارد نکرده اند این ها تعلیمات اسلام هست. من بسیارانی دوست بهائی دارم. اکثرا درستکار و مهربان و در بینشان هم جنایتکار نمی بینی. این تاثیر تعلیم و تربیت هست. هیچ نوع زشتی از زنا با خویشاوندان تا همخوابگی با عروس و خاله و کنیز و زنان شوهر دار نیست که در کارنامه ی پیامبر نباشد. از چنین الگو و معلمی فکر میکنی طی 14 قرن تعلیم و تربیت چه نوع شاگردانی زاده میشود؟ امیدوارم باز سخن مغلطه پیش نگیری که رفته ای بهائی شده ای. من اصلا باور ندارم که پیامبری از فضا نازل شده از موسی بگیر تا مسیح و محمد و بهاالله ولی سیستم تربیتی بهائی ها هزار بار از اسلامیون بهتر هست. هر چند از گاهی هم متنبه میشوی ولی باز بعلت خوف از جهنم سوزان محمدی، مار غاشیه از استینت بیرون میزند و روز از نو روزی از نو
    6
    20
    ‌پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دیگر اینکه مشکل مملکت من فاشیزم اسلامی هست و اصل را رها کرده و عقب هواپیما و نخود سیاه بروم!!! به گفته ی خودت کارشناس تاریخ هستی. تاریخی را که چند نفر اخوند متعصب اسلامی بنویسند از خط اول به نفع اسلام با دروغ اغشته شده است که به مفت هم نمی ارزد. من اگر مشاور بخواهم که مشاور دارم. او یک نفر ادم 80 ساله ی بی تعصب مذهبی روزی حداقل یکساعت وقتش را به من میدهد. ایشان مشاور بیش از 50 شرکت زبده در کالیفرنیا هست و از همه پول و حق مشاوره میگیرد و برای من خرج هم میکند. میگوید وقتی به تو چیزی یاد میدهم بجایش چیزی یادم میدهی. چرندیات سر تا پا دروغ اخوندی چی هست که من از این مخبطان بخواهم مشاوره بگیرم. از مار غاشیه نترس و برو ادم شو.
    6
    22
    ‌پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من هیج تعصب مذهبی ندارم برام مهم نیست کی مسلمون هست کی مسیحی هست یا هر دین دیگه . البته بهائی رو مطالعه کردم خود عبدالبها همش حرفایی میزده که با جامعه مدرن جور باشه بعد میان بهش میگن چند زن میشه داشت میگه یکی بعد میگن چرا خودت دو زن داری ! فوری عوض میکنه آیه رو میگه یک زن ولی حداکثر دو تا هم میشه داشت!! یه آخوند-درویش بوده ...منتها اگه یکی بخواد بهایی باشه به من مربوط نیست .کلا تا زمانی که کسی رو اذیت نکردی خودت میدونی ...مشکل روحانیون دینی این هست که میان دین خودشون رو تبلیغ میکنن میگن بهترین دین هست این باعث میشه پیروانشون شستشوی مغزی بشند بعد پیروان دینای دیگه رو اذیت بکنند! کلا باید دین در اختیار هرکسی باشه خودش انتخاب کنه.
    16
    9
    ‌پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    درخدمات رضاشاه به کشور شکی نیست ولی این ژیگولو پسر چرا میخواد از خمره اون بخوره؟ چرا از لیاقت خودش خرج نمیکنه؟ همون بالانسی که روی صندلی زد دستکم 20 سنت ارزش داره!
    17
    8
    ‌پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. هیچکس نمیاید هم معلوماتش رو به شما بدهد هم برایت پول خرج کند مطمئن باش آن فرد 80 ساله یا بدنبال شستشوی مغزی شما هست شاید هم .... است.
    17
    8
    ‌پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. نه فکر کنی که من مانور ابواب جمعی اخوندی را نفهمم. این بازی ها دیگر کهنه شده است. شما مثل .....از ناسیونالیست های ایران که دور رضاپهلوی جمع شده اند می ترسید. دستور اینست که 6 تا انتقاد از خود ما یعنی اخوندها بکن و وسطش هم دو تا فحش به ناسیونالیست ها بده. حتی سگ فرح پهلوی از این اخوندها پیش رفته تر بود. من که سلطنت طلب نیستم ولی در مقابل شیاطین دنباله رو فرهنگ نکبت عرعری ها شاه فقید خدا بود و هزار بار پسر شاه بیاید در مقام مقایسه با اراذل بی وطن اسلام پناه بهتر هست که بحرخزر را یکجا فروختند و دریاچه ی رضائیه را کاملا خشک کردند و حالا هم وطن را دارند میدهند چینی ها تا مدتی بیشتر با اسلام قرون وسطائی عرعری ها مفتخوری کنند
    6
    14
    جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]تو فکر میکنی تمام دنیا مثل مسلمانان هستند تا بدنبال مال مفت و مفتخوری باشند و حتی عبادات ان ها هم بعلت اجر خیالی اخروی هست تا به بهشت خیالی بروند و بغل 72 تا زن همه کاره بخوابند؟ در دنیا معرفت وجود دارد و کسانی و از جمله من هرگز برای پول کار نکرده ایم. مشاور من دوست 70 ساله ی من هست. اصلا در روابط مشترک مثل شما اول واحد اسکناس و ساندیس را پیش نمی کشیم و خوشبختانه هم مسلمان نیست تا تبعیت از پیامبر اسلام و مال پرستی اخلاقش را فاسد کرده باشد. من نگفتم به من پول میدهد چون از 15 سالگی دیگر به پول فکر نکرده ام. اخلاق فاسد امثال تو در حد حاج سعید طوسی هست. هر وقت کالیفرنیا هستم یک اطاق از خانه اش را به من میدهد. تقریبا تمام مدت در مهمانی دوستان شفیقم هستم. همین فرد مشاور که فهمش از مجموع بنی صدر و شریعتی و مخبطان شیحه بیشتر هست با دوتا بنزدوست دخترش هم یک زن40 ساله ی مکزیکی هست که در زیبائی یگانه هست. فرهنگ اسلامی یعنی مفتخوری و یک مسلمان حتی یک موش را بدون اخذ توجه الله نمیگیرد . تو یک هزارم او هم توان فکری نداری چون در نهایت عقلت همتراز پیامبر میشود
    3
    16
    جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ای ول
    4
    10
    جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آقای 80 ساله و زن مکزیکی 40 ساله ...بله خوب بچه باز نیست! بحث راجع به دین قرنها بوده هیچوقت هم تمام نمیشه بیخودی هست. جامعه هم هرکاریش بکنی دینی هست هرجای دنیا بری همینه ..در غرب مسیحیت در شرق هم اسلام و هندو و بودایی و...حتی دینهایی هست کف میکنی مثلا خودم در تایلند سوار تاکسی شدم یک آلت به آینه آویزون کرده بود و اون براش خدا بود !! وقتی هم پرسیدم بحث عقیدتی باهام کرد ..من که از مدرسه بالاخره توی ایران بهمون فقه و شرعیات یاد دادند در برابرش کف کردم چون میگفت هرکسی از این آلت خلق شده حتی سگ و گربه از این آلت خلق شدند پس این خدا هست ...بعدشم ما رو برد معبد چشمت روز بد نبینه در عمرت اینهمه بیلبیلک ندیدی از کوچک و بزرگ تا اون بزرگترین!! خانومها همه میان بغل میکنند دعا میکنند که حاجت بگیرند!!
    8
    3
    جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]میدانی مشکل افرادی مثل آذرمیانه چیست؟بر روی اب و پایه های لرزان دروغ کاخ عظیم حکمت ساخته اند.اینکه قبول کنند که پیامبر یک ادم دروغگوی جنایتکارومتوهم بوده وازاسمان تاکنون جزبرف وباران ونورچیزی به زمین صادر نشده و 80 درصد از کتابش دزدی از تورات یهودیان و معجزاتش هم شامورتی بازی و تماما دروغ هستند مهم نیستند. مهم اینست که با قبول این حقیقت تمام کاخ پوشالی ان ها هم بر سرشان خراب میشود و تمام نافرهنگی و اداهای اسلامی این ها دود میشود و دیگر نمی توانند که به نفع عرعری ها سفسطه و مغلطه کنند. مثل یک هندو که خدا را گاو می بیند و بر روی این اعتقاد کاخ باور و حکمت و تاریخ و معرفت ساخته است. اگر هندو اقرار کند که گاو خدا نیست لاجرم هر چی بر این پایه ساخته است فرو میریزد..... یک شیاد فوق العاده زرنگ بود و گر نه ادعای اش و لاش کردن ماه را نمی کرد. بشر متمدن امروز به معجزه می خندد و راهزنی را غزوه ی مقدس نمی بیند اما اگر این حقایق را این ها قبول کنند تمام کاخ فرهنگ پوشالی هم بر سرشان خراب میشود و انقدر لیاقت ندارند تا فرهنگ جدیدی بر پایه ی راستی و درستی بنا نهند
    3
    10
    جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    Mehrad Hosseinirad - مسکو، روسیه
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. پروفسور خدا تو رو فرستاده برای نجات مردم استینا رو بالا بزن
    5
    5
    جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. این بابا رسما مزدور رژیم و ساندیس خوره
    6
    11
    شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عموی بیسواد سواد تاریخی نداری منهم چندین بار پشمت کردم با پررویی باز میایی ادعاهای نخ نما رو تکرار میکنی! همین پروریی و جوش زدن نشان دهنده سرعت سقوط خودت و هم پیالگیهات هست!! حالا تند تر برو من خوشحال میشم چون زودتر به خط پایان میرسی!!
    6
    3
    شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تو مامور شناخته شده ی اخوندها هستی و همه تو را میشناسند و هر چقدر بیشتر برقصی اعتبار من بالاتر رفته و رسوائی ات بیشتر میشود. تو بچه هستی برو کعبه ی ارزوهایت یعنی ایت الله بنی صدر (اخوند بی عمامه) و یا رائفی پور و سروش و این عقب ماندگان تاریخی و متعصب را برای سفسطه و مغلطه بفرست جلو
    3
    8
    شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    سلام دوستان میدانم دلتان برایم تنگ شده بود بخصوص سبکی خخخ من از همینجا اعلام میدارم که شازده عزیز ما نه فقط مفت میخورد و مفت زندگی می‌کند و کلا به مفت خوری عادت کرده بلکه .... مفت هم زیاد میزند زنده باد زرا پهلوی
    5
    7
    دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    رضا جون شما همون بالانس رو صندلى رو ادامه بده داداش ، به چیزایى که ازش سر در نمیارى کارى نداشته باش
    3
    4
    ‌سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.