پارکورکار جنجالی ایرانی پس از فرار از ایران در ترکیه دستگیر شد

علیرضا جاپلقی پارکورکار ایرانی که حدود دو ماه پیش بعلت انتشار تصاویر بوسیدن دوست دخترش دستگیر شده بود از ایران فرار کرد اما توسط نیروهای مرزی ترکیه دستگیر شد.
+25
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۱
    پیکان۵۸ - مالمو، سوئد

    چه کشور اشغالی هست این ترکیه ،که بخاطر پول این جوانان را به چنگ گرگ میندازه،این احمقی سران یک کشور را میرسونه که بجای انسانیت،، دلاری که آخوند میده،را انتخاب کرده شرم بهشون.
    15
    99
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    همانگونه که در ایران اخوندهای کثافت اکثر اقدامات رضا شاه و پسرش را برباد دادند رهبر ترکیه هم با توسل به دین عرعری و مادیات تعداد زیادی ایرانی مثل این مرد را تحویل ملایان جنایتکار داده ..ننگش باد. بله لخت شدن گناه کبیره ولی جنایات و قوانین ضد بشری این دین پذیرفته.
    8
    53
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    خیلی عجیبه، ژاندارمری دستگیر کرده و همزمان موبایل داده دستش که فیلم بگیره و روی نت منتشر کنه! جالبه والا، بنظرم بسکه ملت را احمق فرض کرده اند واقعاًً مرز های حماقت را شکسته ایم.
    5
    38
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

    ترکیه فاشیست
    7
    41
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    اینا واسه پناهندگی این کارو می‌کنن، میدونن کلیپ براشون مشگل درست می‌کنه تو ایران این کار می‌کنن بیان اینور آب بگن جون ما در خطر بود و از این چرندیات واسه پناهندگی
    52
    31
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرید1614 - بروکسل، بلژیک

    سال 1377 در ترکیه به سازمان UN پناهنده شدم بعد از مدتی حکومت ایران با پرداخت 1000 دلار برای هر پناهنده ایی که به ایران برگردانده شود به ترکیه پول داد و پلیس ترکیه تعدادی از پناهندگان رو به صورت گروهی به ایران دیپورت کرد که من و 2 ایرانی دیگر هم شامل شد و از انکارا به دو مامور پلیس به مرز وان و شهر کوچک تات وان فرستاده شدیم این مرز فقط برای عبور قطار بوده که ما موفق شدیم مجدد فرار کنیم و از کوههای اطراف به وان برگردیم و با UN تماس گرفتیم که با گرفتن اقامت کشور اروپایی توانست ما رو از ترکیه خارج کنه تجربه من از ترکیه کشوری بسیار با فقر فرهنگی و رشوه و تمام امنیتی و فاشیستی بود به همین خاطر بعد از دهه ها هنوز اجازه راه یافتن به اروپا رو نداره ترکیه یعنی فقط رزق و برق ولی در باتن بسیار کشوری فقیر و بی فرهنگ ه.
    6
    59
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    aram2255 - ایلام، ایران

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. میشه شفاف کنید خود حضرت عالی چطوری در سرزمین کفر پناهندگی گرفتید؟
    9
    32
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ترک های مسلمان ترکیه ای در تعصبات اسلامی کمتر از حزب الهی ها نیستند و در این مواقع با اخوندها همکاری کامل دارند
    3
    37
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. تو یکی هم خاموش... از سوی رژیم در امریکا تمرگیده و اسلام اسلام و دفاع از جنایات ملا برای جیب کثافتت اینجا منتقد . خودتی
    11
    35
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::فرید1614 - بروکسل، بلژیک::]. [::Parinaz Iran - پراگ، چک::]. هر جا اسلام باشد به تبع پیامبر راهزن و جنایتکار و زشت رفتارش، پلیدی موج میزند
    2
    26
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    کشور تورکیه از همه نظر از ایران جلوتره. انقدر اورد ناشتا ندید. رفتارهای اجتماعی کثیفی که در ایران هست در کشور تخیلی بالابومبا و باکومبا هم نیست.
    30
    12
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    منتظر الزورو - کپنهاگ ، دانمارک
    ترکیه یکی از فاسد ترین کشورهای دنیاست که با پول همه کس از رییس جمهور تا پاسبون های توی خیابونش قابل خرید هستند.
    4
    23
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزم. قبول دارم که ترکیه از نظر فرهنگی از ایران جلوتر هست ولی حکومت کنونی ان اسلامی و اسلامیون انجا حتی بیشتر از مسلمانان ایرانی متعصبند
    2
    23
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. بالابومبا هیچم تخیلی نیست، این رزم جو پاسپورت اونجا رو داره.
    4
    13
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. در ضمن بالابومبا در همسایگی بویوک بومبا واقع شده!
    4
    12
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. یادش بخیر،بچه که بودیم نماز رو اینطور میخوندیم: آغ گویون، قره گویون، باشیمی یره گویوم، الله اکبر!
    4
    16
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرید1614 - بروکسل، بلژیک

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دقیقا: ما قبل از انقلاب به یک رنسانس احتیاج داریم مردم ایران اسیر اخوندها نیستند بلکه خود اسیری مذهب اسلامند
    0
    25
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اونها با تمام تعصبات سنی مذهبشون تک قطبی زندگی نمیکنن. دین ایرانیها اسلام نیست دین ایرانیها هرچی دلم بخواد و به نفعم باشه هست. یعنی ما حتی چرندیاتی به نام دین رو هم ازش کمال سواستفاده رو میکنیم. اوج بی فرهنگی یک ملت از رفتارشون با حیوانات معلوم میشه. حالا ما کجاییم تورکیه کجاس! در ایران بین گربه و سگ و سوسک و شپش تفاوتی قایل نیستن و به همه اینها به چشم مزاحم نگاه میکنن و مایل به مرگ و نابودی اونها هستن. اکثریت ملت ما انقد احمقن که حتی نمیدونن همون سوسک مهمترین مبدل آلودگی به مواد بی خطره. ملت ما انقد احمقن که با چشم خودشون عاطفه و محبت و علاقه به زندگی حیوانات رو میبینن اما بازهم به راحتی اونها رو میکشن. اکثر گربه هایی که میبینم مردن به خاطر تصادفه. یعنی بی شرفها حتی زحمت ترمز کردن رو هم به خودشون نمیدن. جون جدتون اگه دلتون به ایران میسوزه انفدر تو سری به این ملت اکثریت احمق بزنید تا یا درست بشن و یا مثل میخ برن تو زمین.
    10
    14
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزجان. اولین سفر من به خارج حدود 60 سال قبل بود. سر مرز با دیدن ژاندارم زوار دررفته ایرانی و مقایسه ی او با سرباز رشید ترکیه ای همه چیز دستگیرم شد. انطرف مرز رفتم یک دهکده برای غذا خوردن. پیرزن 70 ساله روزنامه می خواند. من اهمیت نمیدهم که کسی از من خوشش بیاید و یا بدش بیاید، ولی دیدم مردم ترکیه از نظر فرهنگی خیلی جلوتر از ایرانیان هستند. اما این فرهنگ تا وقتی برجسته بود که میراث اتاتورک در انجا وجود داشت. اما حالا حکومت اسلامی و مردم هم به تحجر اسلامی دچار شده اند و هر کجا .... پاشیده شود فساد و نکبت حتمی هست و شیعه و سنی و حنفی هم ندارد
    0
    9
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. گرامی من با شما موافقم رفتار و منش مثبتی که در ملت ترکیه چند دهه ی پیش بود با ورود اردکخان مغول زاده تقریبا برباد رفت یعنی هر راهکار مثبتی اتا تورک داشت مثل دوستش رضا شاه در ایران دیگر وجود خارجی ندارد ولی حقیقت اینکه همین اردکخان با زن لچک بسرش باز انقدر عقل دارد که بداند اکونومی ترکیه قسمت اعظم ان به توریسم اتکا دارد و اگرحجاب درد زیر شکم کوفت گرفته ی دین عرعری اگر گسترش یابد یعنی گدایی مردمش/ البته متوجه هستید که پانتووووو رکهای سایت که سالهاست در این سایت با اوغلو موغلو فعالیت دارند وطن اصلیشان را تورکیه و اذرابادگان جدا شده با مغولهای قاجار می دانند و غافل از اینکه از همان اذرابادگان جدا شده تعداد زیادی پناهنده در اروپا///این هستیم که ملا و دین عرعری باقیست.
    2
    7
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. تنها جایی که با وجود پشتیبانی روس و چین و اروپا و دموکراتهای امریکا درست نخواهد شد ایرانه. ترکیه چند صباحی هم اینطور که شما میگی باشه رفرش میشه. فقط ایرانه که رفرش نداره چون یه حکومت با یک دنیا حامی داره.
    1
    8
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Parinaz Iran - پراگ، چک::]. مغول اجداد افغانیته. انقدر بی ... که وقتی حرف میزنی فقط زرزر میکنی. بی تربیت . بدبخت افغانی نژاد پانفارس ملت بزرگ و کهن تور صاحبان کهن فلات ایران و قفقاز و تروکیه کهن هستن. با زرزرهای شهرستانیهای آواره ای مثل تو هم تاریخ عوض نمیشه. بارها در این سایت برای حرفام دلیل آوردم اما افغانی نژادهایی مثل تو فقط دهن رو باز میکنن و به یک ملت بزرگ توهین میکنن.
    3
    3
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    درود بر ملت بزرگ و کهن تورک که سایه شون همیشه بر سر خاورمیانه بوده و اقوام خردی مثل فارس و عرب زیر سایه این ملت بزرگ و کهن زندگی کردن.
    6
    2
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزم این که نوشتی اول و آخر نژادپرستی هست. هرگز ندیدم یک نفر انگلیسی، که هزار برابر ترک ها دنیا را به جلو برده اند اینگونه صحبت بدارد
    0
    8
    جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. جملات این یارو پری غاز رو ببین متوجه میشی یک مغز نخودی فاسیشت پانفارس چه ... و اینم جوابی بود که بهش دادم.
    8
    2
    جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز جان ما چیزی بنام نژاد فارس نداریم. اگر مقصودت زبان فارسی هست که زبان گویش مشترک تمام اقوام ایران هست و بیشترین ساختار لغوی این زبان را ترک ها ساخته اند
    0
    13
    جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. موضوع اینه که این یارو کاملا احمقانه و بی جا ابراض تنفر میکنه.
    11
    1
    جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز جانم. میدانی من چقدر در اینترنت فحش میخورم؟ چرا من هم باید مثل ان ها بشوم؟ باید طوری رفتار کنم تا ان ها مثل من بشوند
    0
    10
    شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز از شما بعید توقع داشته باشی بعضی آدما درست بشن. به نظرم انسان باتجربه ای هستید. باور کن بعضیا فقط با عکس العمل درست میشن .
    8
    2
    شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز جان در اینجا با شما موافق نیستم. پاسخ ادم بی تربیت بی تربیتی نیست بلکه ادب بیشتر هست و خیلی هم بیشتر نتیجه میدهد
    0
    7
    شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. با کمال احترام با این نظر شما قویا طبق تجربیات مکرر مخالفم. این موضوع نسبیه. باید ببینی ذات طرف چقدر ظرفیت داره. میشه فهمید که با کی باید تعامل کرد و با کی مبارزه.
    6
    0
    شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزم من با روش خودم بالای صدهزار نفر را به راه اورده ام اما در این میان مطمئنم که خشونت فقط خشونت می اورد . ضمنا منطق قوی از هر اسلحه ای براتر هست
    0
    7
    یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بدون هیچ گونه قصد لجاجت و غرور بازهم مخالفم. از طرفی نمیشه که هر کار بد آدما بی پاسخ و تنبیه بمونه. اول تنبیه و بعد سعی به تصحیح شخصیت طرف هم خوبه. مثلا کسی بی ربط بیاد بزنه تو گوش من یه دونه خودمو میزنم تو گوشش بعد میگم دوست عزیز چرا زدی. کارت بد بود. والا
    5
    0
    یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز جان اینجا ما کار فرهنگی میکنیم و هیچکس توی گوش شما نمی زند. حساب زندگی خصوصی از اینجا جدا هست
    0
    4
    یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من اهل تلافی هستم. حتی در کلام. این متد رفتاری منه. معمولا چشم بسته کاری نمیکنم و اگر اینطوری هستم بر اساس دلایل و تجربیات خودم هست. شاید در آینده اینطور نباشم و شاید شدیدتر بشم. اینکه رفتار و گفتار ما در رسانه ها تاثیر فرهنگی داره موافقم.
    3
    1
    یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. به هر حال من در شما انسان مثبتی دیده ام که گاهی نخواسته دچار تبعیض نژادی میشوید. من هم که سن شما بودم بیشتر از شما داغ بودم که لازمه ی جوانی هست. ولی باور کن روش من موثرتر هست. شجاعت و رک گوئی ات را خیلی دوست دارم. شما انسان مسئولی هستی و این در دنیای بی تفاوتی ها بسیار اهمیت دارد. موفق باشی چون محاسنت همواره برعیوبت می چربد
    0
    6
    دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.