اعظم جنگروی و دخترش، پس از خروج از ایرانرادیو فردا: غلامرضا منصوری، قاضی متواری متهم به فساد مالی که روز جمعه، ۳۰ خرداد، جسدش در هتلی در بخارست پیدا شد، نزد برخی روزنامهنگاران و فعالان مدنی هم بهدلیل نقشی که در بازداشت و آزار و شکنجه آنها داشت، چهرهای آشنا بود.
اعظم جنگروی، یکی از دختران معروف به «دختران انقلاب» است که در طی سال ۹۶ در اعتراض به حجاب اجباری، در محدوده تقاطع وصال در خیابان انقلاب روی سکو رفتند و روسری برداشتند.
آنچه میخوانید، روایت خانم جنگروی از مواجهه او با قاضی منصوری در دادگاه است که برای انتشار در اختیار رادیو فردا گذاشته است.
اعظم جنگروی: همه رسانهها نوشتهاند که قاضی غلامرضا منصوری روز جمعه ۳۰ خرداد در رومانی مرده است ولی او برای من، یکی از دختران خیابان انقلاب و یکی از بیشمار کسانی که قربانی خشم و شکنجهاش بودند، همیشه زنده است.
اولین روزی که قاضی منصوری را دیدم، یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ بود. او آن زمان معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ارشاد بود و قدرت زیادی داشت.
من روز پنجشنبه ۲۶ بهمن بازداشت شده بودم. جرمم این بود که در تقاطع خیابان وصال روی سکویی رفته بودم که چند روز پیش از آن، ویدا موحد و نرگس حسینی، دیگر دختران خیابان انقلاب ایستاده بودند. من هم مثل آنها شالی را به نشانه اعتراض بلند کردم و بدون روسری روی سکو ایستادم.
اندکی بعد بازداشت شدم و چهار روز در انفرادی در بازداشتگاه وزرا بودم. معمولاً باید دو روز متهمان را نگه دارند، ولی من را چهار روز نگه داشتند.
قبل از اینکه در ساختمان دادسرای ارشاد به دیدن منصوری بروم، بازپرس پرونده با من صحبت کرد. گفت تو جاسوسی، عامل اسرائیل و آمریکاییی، بیا و بنویس که پشیمانم.
به او گفتم کار من اعتراض به قانون ظالمانه حجاب اجباری بوده و این چه ربطی به جاسوسی دارد! گفت بنویس پشیمانم، وگرنه میروی زندان. قبول نکردم. بازپرس به مأمور زن گفت دستبند را دوباره به دستم بزند و من را ببرد پیش منصوری.
بازپرس جوان، قبل از رفتن، بهنظرم از روی دلسوزی گفت پیش منصوری چیزی نگو. در راه که از پلهها بالا میرفتیم، زنِ همراه من هم نصیحتم کرد که چیزی نگو، منصوری میتواند راحت تو را بفرستد زندان.
زن جوان همراه من داخل اتاق نیامد. تنها وارد اتاق شدم. کسی در اتاق نبود. رفتم روی صندلی کنار میز بزرگ اداری نشستم.
چند دقیقه بعد یک روحانی تنومند با عجله وارد اتاق شد. همین که وارد شد، داد زد مگر اینجا خانه خاله است که روی صندلی نشستی، بلند شو بایست!
ایستادم و به حرفهایش گوش دادم. در چشمم نگاه کرد و گفت: «ج..ه خانم، زنیکه خراب، دنبال شوهر بودی که رفتی روی سکو؟ روانی بودی که روسری از سرت برداشتی؟ زندگی تو را میگیرم، همهچیز تو را میگیرم.»
ترسیده بودم و بغض داشتم. پروندهام را ورق زد. گفت «رانندگی میکنی، گواهینامه داری؟ دیگر تمام شد، نمیتوانی رانندگی کنی.» حرفش را عملی کرد. بعد از آن روز، سه ماه ماشینم را توقیف کردند.
منصوری دوباره داد زد: «کار میکنی؟ تو روانی هستی، صلاحیت کار کردن نداری، دیگر نباید کار کنی.» حرفش را عملی کرد. دو روز بعد خبردار شدم که اکرم مصوریمنش، رئیس من در مؤسسه مطالعات و تحقیقات زنان، را احضار کردهاند و گفتهاند که اعظم جنگروی نباید کار کند. من اخراج شدم و حتی حقوق ماه آخرم را هم نگرفتم.
منصوری گفت: «درس میخوانی؟ دیگر نباید بخوانی، تو صلاحیت درس خواندن نداری.» حرفش را عملی کرد. دو ماه بعد وقتی پیگیر ارائه تزم در دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی در مقطع فوق لیسانس «هوش مصنوعی و رباتیک» بودم، گفتند نمیتوانی دفاع کنی. و بدین ترتیب درس من هم نیمهکاره رها شد.
در میانه تهدیدهای شکنجهوار منصوری، یک نفر وارد اتاق شد. منصوری ناگهان لحن عوض کرد و مهربان به من گفت دخترم، برو گوشه اتاق بایست تا من کار ایشان را انجام بدهم.
متعجب شده بودم، ولی تعجبم چند دقیقه بیشتر طول نکشید. مراجعهکننده که خارج شد، تهدید اصلی منصوری عیان شد.
داد زد: «تو روانی هستی، تو حق نداری و نمیتوانی از بچهات مراقبت کنی. دخترت را از تو میگیرم و میدهم بهزیستی.»
من طلاق غیابی گرفته بودم و حق حضانت دخترم را داشتم، ولی حالا او میخواست که این حق را از من بگیرد. فقط اشک میریختم و دیگر نمیفهمیدم چه میگوید.
اندکی بعد زنگ زد به بازپرس و گفت که چرا این دختر اینجاست، چرا تا الان نفرستادیاش زندان قرچک؟ میدانست که زندان قرچک وضعیت بهداشتی و امنیتی بدی دارد، ولی داشت همچنان تهدیدم میکرد.
قبل از خروج از اتاق به مأمور زن گفت فعلاً ببریدش بازداشتگاه. در طبقه پایین دادسرا یک اتاقک زشت بود که گویا محل بازداشت موقت بود. دو ساعت من را آنجا نگه داشتند و بعد فرستادند زندان اوین. دستور منصوری بود؛ تخفیف داده بودند که نمیفرستادند قرچک.
منصوری حرف آخرش درباره دخترم را هم عملی کرد و برای من دو دادگاه تشکیل داد. یک دادگاه برای اعتراض به حجاب اجباری که منجر به صدور سه سال حکم زندان شد و یک دادگاه درباره حضانت فرزندم.
من میدانستم که طلاقم قانونی بوده و متوجه بودم دادگاهی که تشکیل شده اصلاً صلاحیت بررسی این موضوع را ندارد، ولی حرف منصوری باید اجرا میشد.
در دادگاه دوم که یک ساعت بعد از دادگاه اولم تشکیل شد، گفتند مدارک تو برای طلاق ناقص است، طلاق بر میگردد و حضانت دخترت را به پدرش میدهیم.
من و خانوادهام یک ماه دنبال یافتن مدارک طلاق قبلی در دادگاه بودیم، ولی مسئولان دادگاه میگفتند گم شده است. گفتیم ما حکم اجرایی داریم، ولی میگفتند چنین حکمی در سیستم ما ثبت نشده است.
همه این کارها برای این بود که سرپرستی دخترم را از من بگیرند، همانطور که قاضی منصوری گفته بود.
اوایل مرداد ۹۷ بود که پروژهشان را به نتیجه رساندند و احضاریه فرستادند خانه ما. گفتند ده روز وقت دارید مراجعه کنید و دختر را تحویل پدرش بدهید؛ پدری که پنج سال نیامده بود دخترش را ببیند.
روزهای بسیار سختی بود. یک روز مانده به پایان وقت احضاریه، همراه دخترم به صورت غیرقانونی از مرز ایران خارج شدم و به ترکیه رفتم. میخواستم کماکان دخترم در کنار من زندگی کند. نمیخواستم اجازه بدهم منصوری به همه اهدافش برسد.
من و دخترم ماههای سختی را در ترکیه گذراندیم و تمام مدت با این نگرانی که قاضی منصوری در تعقیب ماست.
من در این سالها، نه تنها در قامت یک دختر خیابان انقلاب که معترض حجاب اجباری بود و هست بلکه در قامت یک مادر که هر روز نگران بود دیگر دخترش را نبیند، ترس و هراس آدمهای مثل منصوری را تحمل کردم.
من و دخترم اکنون هزاران کیلومتر دور از ایران در کنار هم زندگی میکنیم، با شادی و آزادی. و غلامرضا منصوری نیز هزاران کیلومتر دورتر از ایران مرده است، با فلاکت و تحقیر.
نمیخواهم بگویم که از این موضوع خوشحالم. دوست داشتم او در دادگاهی عادلانه و شفاف محاکمه شود.
فقط من قربانی او نبودم. دهها نفر و شاید صدها نفر دیگر هم قربانی شدهاند و در ایراناند و همچنان نمیتوانند چیزی بگویند، اما همه خواهان عدالتاند.
مرگ او برای ما خوشحالکننده نیست، خوشحالی ما اجرای عدالت است. غلامرضا منصوری از بین رفت، ولی هنوز آدمهای زیادی مثل منصوری هستند که باید عدالت دربارهشان اجرا شود. من چنین روزی را انتظار میکشم.
+132
رأی دهید
-22
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها
بهترین ها
بدترین ها
دیدگاه خوانندگان
۶۱
ماساچوست - جزیره آنتیکستی، کانادا
هنوز آدمهای زیادی مثل منصوری هستند که باید عدالت درباره شان اجرا شود.ما چنین روزی را انتظار میکشیم
10
152
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
خانم جنگروی، اولا چرا در تمام این مدت که خبر منصوری همه جا بود صداتون درنیومد؟ دوما چرا شما یک زمان جزو دایره نزدیک به خاتمی بودید؟ و سوما چرا بعد از خاتمی جنایتکار یکی از مبلغین فعال روحانی دروغگو بودید؟ و چهارما چرا یهو هزاران کیلومتر از ایران دور شدید و یهو با شادی و آزادی زندگی میکنید؟ به نظر بنده شما اگه یک زن آزادیخواه واقعی بودید همون زمان یا اعدام شده بودید یا درهنوز در انفرادی بودید.
131
40
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۹
abadannl - روتردام، هلند
عجب مرتیکه پفیوزی بوده 😡.
6
109
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. این چه عادتی است که ما به مردم انگ بزنیم. ایا شما از زندگی و سرنوشت این بانو به اندازه ای اطلاعات دارید؟ ایا به صدمات روحی که به این اشخاص در حبس و عواقب وحشتناک ان که منجر از فرار از خانه و سکونت در کشور بیگانه با تمام مشگلات اگاهید که اینگونه قضاوت میکنید؟
19
118
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
یه شارلاتان دیگه، چرندیات بافته و میبافه واسه پناهندگی. دانشگاه غیر انتفاعی اونکی دیگه کجاست
71
17
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. انگ نمیزنم دوست من. من چیزی را گفتم که در مستندات خواندم و دیدم. خودتون هم یک نگاهی به گذشته ایشون بیاندازین که چه کسی بوده ایشون. این خانم تا به امروز بیش از نود درصد از انرژی مفیدش را در اختیار خاتمی و روحانی یا بهتر بگویم نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشته و بخاطر برداشتن یک روسری و رفتنش به ترکیه فورا مارک آزادی خواهی و شجاعت روش میخوره. درحالی که در این چهار دهه صدان هزار جوان سیاسی ایرانی، یا اعدام شدند، یا به زندان افتادند، یا تبعید شدند، ولی کسی اسمی ازشون نمیاره و خودشون هم مایل نیستند که خودشونو مطرح کنند چون هدفشون چیز دیگه بوده. راستشو بخواین اعتمادی به نسل جدید سیاسی ایران مثل روح الله زم و فخرآور و مسیح علینژاد که اکثرا نقش بازی میکنند هم ندارم. ولی امیدوارم اشتباه فکر کرده باشم.
53
21
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
shirzan - برلین، آلمان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. واقعا این حکومت ضد بشری از بعضی از ما ایرانی ها چه موجوداتی نفرت انگیزی ساخته که اینچنین به یک هموطن که حتی گیریم اغراق میکند و یک درصد این مکافات رو کشیده باشد، اینگونه حمله میکنیم خوبه که خود شما هم خارج نشین هستی و از دست این حکومت به نحوی ضربه خوردید. اینجاست که معلوم میشه ضربه انحطاط انسانی این حکومت صدها برابر از ضربه ها در دیگر جوانب بیشتر بوده. با این عدم وحدت ظاهرا" این حکومت سالهای سال دوام میاره
5
39
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۷
hassan5 - تهران، ایران
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. ضرری که ما مخالفین نظام از ج.ا میکنیم خیلی کمتر از ضرری است که از شما ساندیس خورها در لباس اپوزیسیون(گرگان در لباس میش)میکنیم.اسمت را هم غلط انداز انتخاب میکنی تا بیشتر مردم را گول بزنی،تو پسر ایران نیستی تو بچه ابلیس هسنی
12
42
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
babak.iraniii - تهرانتهران، ایران
Aryanboyفرانکفورتی تو زخم کهنه این بانو را تازه میکنی اسمتم خیر سرت گذاشتی آریان بوی.کسیکه از دست جلاد منصوری فرار میکنه همیشه در ترس و نگرانه مگر روح اله زم را با ترفند نکشیدن به ایران همه کسانیکه از ایران میروند بعنوانی همین ترس را دارند کی فکر میگنه منصوری خود کشی کرده ؟>>>> اخوند و خودکشی از محالاته
8
34
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::] آخه دوستِ گرامی , این چه اخلاق و مرامیه که گریبانگیر ما شده؟ چرا چیزا رو با منفی ترین شکلش نگاه می کنیم؟ یعنی اگه کسی رفت زندون و اومد بیرون ما قبولش نداریم. می پرسیم که چرا اومده بیرون و بهش شک میکنیم. ولی اگه توی زندون پوسید و مُرد , اون موقع ازش قهرمان می سازیم. تازه دوست خوب تمام آدما تغییر میکنن. ببین: مگه محمد نوری همون نوری قدیمه. مسیح علینژاد هم به همین صورت. با نظر شما اگه یک زن آزادیخواه واقعی بودید همون زمان یا اعدام شده بودید یا درهنوز در انفرادی بودید. موافق نیستم.{ حواسم بود بهت نگفتم رفیق 🤪😄}
10
44
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. اولا این فرهنگ شهید پرستی بعنوان نشانه حقانیت بعد از اعدام را ببر تحویل امامزاده ها بده . ثانیا در شرایط سخت زندگی در ایران میلیون ها هموطن روش مقابله با ارتجاعی ترین و خشن ترین جناح رژیم را در حمایت انتخاباتی از سایر ارازل اسلامی از جمله رفسنجانی ، خاتمی ، موسوی ، روحانی میدهند ، چرا که فکر میکردند که حداقل شرایط نفس کشیدن ، شرایط اقتصادی ، بهتر بشه ، اگه بگی هیچکدام از اعضای خانواده شما در ایران با این توهم هرگز به امثال اوباشی مثل موسوی و خاتمی رای ندادند ، حق داری اینقدر تند قضاوت کنی ، در خاتمه یکی از سیاست های اطلاعات رژیم تشویق حس بدگمانی و تحقیر نسبت به تمامی پناهجویان فراری از ایران است ، امیدوارم از این دسته نباشی ، چاه نکن بهر کسی ، اول خودت دومکسی
6
32
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. جاااان؟
24
5
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. رفیق هانیه عزیز این خانم قبل از بازداشت بودنش سالها به من و شما میگفته ضد انقلاب. حالا به خودش میگه خواهر چه گوارا و به ما میگه پناهنده. منظورم این نیست که هر کسی زندان رفته و آزاد شد باید بهش شک کرد. بلکه برام سخته چنین چرخشی را اونم با این سرعت قبول کنم؟ این همه جوان سر پخش چیزهای جزئی دستگیر میشن و اعدام میشن ولی این خانم یهو سر از جای دیگه درمیاره
25
7
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::shirzan - برلین، آلمان::]. [::hassan5 - تهران، ایران::]. [::babak.iraniii - تهران، ایران::]. به اسمم افتخار میکنم. شما هر جور فکر میکنید بکنید. انتقادهاتون هم قابل احترام.
16
15
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::hassan5 - تهران، ایران::] رفیق: چه بهتر بود که همگی با تدبیر ومنطق بدون توهین با همدیگه بحث بکنیم. چون به اندازه کافی در طی این سالها از خشونت و توهین و فحاشی آسیب دیده ایم . شما خودتون صاحب منش هستی ! ولی بنظرم با دوستمون Aryanboy یه کم تند برخورد کردی . شنگول باشی
7
22
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۵
Roma55 - لانسینگ، انگلستان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::] اقای شاکی - برمن، آلمان. ای کاش وقتی کامنت میگذاریم بیشتر دقت کنیم :چون خیلی ها را تحت تاثیر قرار میدهیم با توجه باینکه اکثر افرادیکه خارج از ایران زندگی میکنند به نوعی از دست رژیم به تنگ آمده اند و یا به عبارتی همه دارای غمی مشابه و یک هدفی مشترک داریم و باید بپذیریم که در خود کشی عمومی سال ۵۷ متحد بوده ایم و حق بدهیم که خیلی ها پشیمان شده و آگاهی پیدا کرده باشند و چه بهتر به جای کوبیدن یگدیگر متحد شویم تا
1
23
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
شهلای من - بروکسل، بلژیک
از اینکه یک شکنجه گر از بین رفت خوشحالم اما اعمال منصوری و منصوری ها شما ها را به هدفتون که زندگی در خارج از ایران هست رساند امثال شما نمیدانید ازادی با کدام ز نوشته میشود روسری سر نکردن دامن کوتاه پوشیدن خط سینه را نشان دادن و هر ماه دوست پسر عوض کردن برای شما و امثال شما ازادی هست خداوند هر دو گروه فاسد را ازمیان بردارد
23
4
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Zir o Roo - اوترخت، هلند
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. داداش حق باشماست.عکسهای این خانم بغل خاتمی توی نت هست. بعضی ها فقط منتظرند خبری اینجا بیاید تا منفی بارون کنند.تحقیق نمی کنند که هیچ آدم رو از اینجا اومدن متنفر میکنن.تازه اینستاگرامش هم هست که معلومه چی به چیه.تمام اونا که روسری درآوردند به شیخ اصلاحات وصل هستند.بازیهای سیاست خیلی کثیفه.میخواستن بدونن مردم دوروبرشون چه کاری می کنن.متاسفانه سواد زیاد آدم رو ترسو میکنه و برعکس بیسوادی شجاعشون میکنه.تازه شهرنشینی هم آدم رو ترسو میکنه. برعکس روستاییها شجاع هستن.یه حقیقت تلخ دیگه.
5
13
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. متاسفانه در این ضمینه با شما موافق نیستم.چه انتظار بیهوده ای داریم که همه همان را انطور بی بروند که برای ما صحیح بوده. چه اشگالی دارد که کسی در دورانی به این و ان عقیده داشته و امروز فکر دیگری دارد و شکوه از جلادی که با روح و روان او بازی کرده دارد. بیایید در حد توانمان سیاه و سفید نبینیم.
2
26
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Zir o Roo - اوترخت، هلند
[::هانی - اسلو، نروژ::]. چون ایشون اصلا داخل زندان به اون معنا که از زندان می دونیم نرفته.اینها مهره های بازیهای سیاسی دو رقیب بودند و هستند.این خانم مهره خاتمی بود.من از شما تعجب میکنم که یکجا دیدگاه خوبی دارید ولی یکجاهایی دیدتون کم میشه.اگر در تحلیلهای سیاسی به ناباوری و نه منفی بافی رسیدید پس راهتون درست است وگرنه اشتباه
6
10
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
aarian - تهران، ایران
با آرزوی عاقبتی مشابه برای تک تک مسئولین و آقا زادههای نظام جلاد، دزد و خفت بگیر اسلامی
4
28
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::Roma55 - لانسینگ، انگلستان::]. دوست عزیز ما با اقایAryanboy با احترام تبادل نظر کردم و تا زمانی که تهمت و فحاشی هم نباشه به این اصول پایبندم.
1
18
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::Zir o Roo - اوترخت، هلند::] من نظرم کلی بود که تمام آدما اشتباه میکنن, و همزمان هم تغییر پذیرن. که نمونه اش نوریزاد رو هم نام بردم. که خیلیها میگن که مهره خودشونه. ولی هروقت مُرد یا کُشتنش اونموقع نظرمون عوض میشه! و فضای مرده پرستی امون هم گُل میکنه. من هیچ شناختی از این خانم به غیر از اینکه از اون بالا انداختنش پایین ندارم. قربونت
1
17
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::ماساچوست - کانادا، جزیره کریسمس::]. بدون رفتن این اراذل و اوباش و سکولاریزیم و باور اخلاقیات مثبت بجای اسلام، تا حسین حسین هست من افق روشنی فرا راه ملت ایران نمی بینم
0
14
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۱
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Kata 1379 مشهد . خانم یا اقای محترم . اگر در سایت هستی لطفا خبر بده. چون اطلاعاتی که از این قاضی گدا گشنه منصوری داری لطفا باطلاع مردم برسان. ولی من گمان میکنم تو خودت منصوری بودی که با این ای دی وارد میشدی.یا دختر خوانده ان قاضی سقط کرده شده
0
13
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
دور از انصاف است که حکایت باتوانی که در رژیم اهریمنی لگدمال میشوند و در شکواییه انها علیه ظالمان بحث و جدال در کامنت ها صرف لگدکوبی مجدد انها شود .خواه هر اندیشه ای و پیشینه ای داشته ویا دارند مگر انکه مرتکب جرمی نابخشودنی مثل جنایت باشند
1
21
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
hamidesabz - لندن، انگلستان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. ببین پسر خوب،دست کم 20 میلیون نفر به خاتمی رای دادند، این یعنی بیش از دو سوم واجدین شرایط آن زمان!، اگر همه فکر میکنی اینها همه خائن بودند ، پس لطف کن یک نگاهی دوباره به خودت بینداز! چون من یاد حکایت آن راننده مست میفتم که خلاف جهت اتوبان می راند و از اینکه اینهمه خلاف کار در اتوبان هستند شاکی بود!
2
16
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Zir o Roo - اوترخت، هلند
[::هانی - اسلو، نروژ::]. ببین. من نمیتونم بعضی چیزها رو بنویسم.همینو میگم که سیاست خیلی کثیفه.متاسفانه یا باید از اون جماعت و سیستم دور باشی و نخوای دیگه باشی یا توش باشی وآخرش یا کشته بشی یا به بدترین روش حذف بشی.هر حکومتی بیاد بره یک چیز عوض نمی شه اونم اینه ---->سلطه پول+قدرت+دانایی بر عامه مردم. دفعه بعد دیدگاه بهتری داشته باش
5
10
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. اتفاقا به مورد خوبی اشاره کردی. نوریزادو اینقد زدند که هیچ کجای بدنش سالم نمونده. الانم تو انفرادیه فکر کنم و تا پانزده سال دیگه حکم داره. اصلا کاریش کردند که دیگه نمیتونه فکر کنه. ولی خانم شاد و شنگول از آزادی لذت میبره.
3
15
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::Zir o Roo - اوترخت، هلند::]. گل گفتی!
4
13
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. اولا من رای ندادم و نمیدم. دوما اون زمان مردم انتخاب دیگری نداشتند. بین بد و بدتر میبایست بدو انتخاب می کردند. سوما اگه خیلی راست میگین اجازه میدادین رضا پهلوی و رجوی و رهبران چپ و کرد هم شرکت میکردند بعدش نتیجه را آنالیز میکردین. نظر شما هم منو یاد یک حکایت انداخت که اینجا گفتنش جایز نیست. همش میشه نقطه چین.
1
15
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::Zir o Roo - اوترخت، هلند::] باشه! تلاشمو میکنم که دیدگاه بهتری داشته باشم. ممنون از شما. شب تان خوش.
0
18
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
hamidesabz - لندن، انگلستان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. همه زندگی انتخاب بین بد و بدتره! ( اگر انتخابی وجود داشته باشه)، این گزینه هایی هم که گفتی خیلی بهتر از گزینه های موجود نبودند! اگر مبنای انتخاب حرفهای آنور آبی بود، خود خمینی قشنگترین حرفها را میزد تا زمانی که آنور آب بود!. اینو میگم که صرفا حمایت از خاتمی در یک مکان و زمان خاص نباید مبنای قضاوت کردنت قرار بگیره، اگر قرار گرفت خودت هم سزاوار قضاوت شدن هستی، تمام!
0
19
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Zir o Roo - اوترخت، هلند
[::هانی - اسلو، نروژ::]. اگر بخوای در یک سیستم درست کار کنی همیشه دستهای پنهان وپشت پرده هست که حذفت کنه. مثل بازی ماروپله است که بچگی بازی میکردیم.نیش میخوری میری پایین.اما کشتن یک نفر مزاحم گاهی دردسر خیلی خیلی زیادی داره واسه همین حذف سیاسی واسه شون راحتتره .به اصطلاح لجن مال میکنن.چون رسانه ها هم دست خودشونه راحت لجن مالیش میکنن.نمونه های عادیش رو تو سینما و تلویزیون ایرانی+غیرایرانی میشه دید.از ممنوع الکاری و اتهام آزارجنسی بگیر تا آخر.نمونه خارجیش هم زیاده.
19
4
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. از دید شما گزینه بهتر نبودند. از دید بقیه شاید فرق بکنه. من میخوام سر به تن رجوی ها نباشه، ولی اگه اجازه شرکت داشته باشند یک سری دانسته یا ندانسته بهشون رای میدن. رضا پهلوی هیچ کار مفیدی تاحالا انجام نداده ولی برای مردم مطمنا از خاتمی دوستداشتنی تر است. کردها که فکر نکنم اصلا به غیر کرد رای بدن. چپها هم که بماند از هر پنج نفر یکیشون ادعای رهبری میکنه و طرفدار دارند. فقط یک انتخابات آزاد و سالم میتونه نظریه هارو تایید کنه. و بحث کردن سر سیاست فقط وقت تلف کردن است. من شخصا یک تار موی قاسم سلیمانی (منظورم سپاه و سیاست نظام نیست) را به تمام مدعیان حامی ایران عوض نمیکنم. چون تنها موجود زنده ایرانی بود که بدون سروصدا، و با لباس کار، شخصا، از مرزهای ایران دفاع کرد.
5
26
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
. اقای شاکی - برمن، آلمان. آقای - فرانکفورت، آلمان عادتی برخورد نکرده اعتراض یا سوال کرده که چرا …………………بقیه مطالب رو سوال کرده ……… بنظر من که شما و دوستانتان به ایشان ایراد گرفتید یا به مطلب و سوالات ایشان توجه نکردید یا برای جمهوری اسلامی کار میکنید یا هنوز عضو توده ای ها هستید !. این بی اتحادی و مقلته کاری شما و دوستان تون که سعی میکنید با چرت و پرت هاتون نه میتونید ماروبترسونیدو نه . ما از بی لایکی شما جا میخوریم. نازی های. آلمان هم همینکار شما و دوستانتان را میکردند. یک زن بوده با شمشیر و و یک ترازو و چشمان بسته JUSTITA شما اگر میخواهی قضاوت کنید یوس تی تا . را مطالعه کنید .تاریخچه و سمبل حقوق و قضاوت را پس از امتحان اخذ رشته حقوق و قضاوت را دریافت کنید. .
30
6
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Chokam - ری، ایران
در جنایتکاربودن منصوری شکی نیست اما تومیخواستی بری خارج . اصلا اینها برای این هستن که همه میخوان برن خارج،ده درصد رفتن خارج اون نوددرصد هم انگار در کشور خودشان زندگی نمیکنن در رقابت برای رفتن.
0
21
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
غزیزم این بلایی هستش که سر تک تک قاضی های حکومت شیطان خواهد آمد و الانم که دارم برات کامنت میذارم چوب دوسر قیراندود را فرشته ها دارند از حلق منصوری بسمت ماته ات عقب جلو میکنند. شک نکنید منصوری فقط یکی از آنهاست و قاضی مقیسه ای قاصی صلواتی و اژه ای و منتظری و . همشون بدتر از اینها را خواهند دید و به بدترین شکل و بی آبروترین ها خواهند شد! چرا؟ چون این وعده خداوند هستش و ظلم و قساوت بخصوص اگر به اسم خدا باشه جوابش سخت خواهد بود همانطور که برای قبلی ها اتفاق افتاد برای بقیه هم به ترتیب اتفاق می افته و توبه برای حق الناس ذره ای ارزش نداره.
1
25
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::HSHENAS - برلین، آلمان::] ببین میگن حرفی هم از مادر عروس بشنو. اولا من و یا بقول شما ما دوستانی نداریم و در افکار پوسیده شما یا بقول سرورت دشمن وجود دارد. اگر هم اخذ رشته حقوق و قضاوت پس مانده فکریش اینه که شما نوشید شرمسار ولی ۳ نقطه.
5
35
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. در ضمن تا فراموش نکردم اگر مجاهدی که سرنوشتت مشخص و اگر هم جیره خوار رژیم چه اسلامی چه دیگری که ول معطلی.
6
33
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. [::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. اگر هم شکواییه خودتو جوری بنویسی که نقطه دار نشه شاید دیگران هم متوجه بشن که مشگل شما چیست و کمکتون بکنن .
5
35
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. قرص هاتون را خوردید دو کلمه گپ بزنیم یا بذاریم هر موقع حالتون بهتر شد؟
5
26
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. خوب میخواستم پشمات بریزه که ریخت. لیک میش ام آرش
25
5
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. یک سوال؟ اینایی که علف میزنن شیرهم میدن ؟
25
5
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. 9_ انکار؛ بیشعورها انکار را نوعی هنر می دانند. معتقدند هرگز اشتباه نمی کنند و منکِر تمام مشکلاتی می شوند که آنها به وجود آورده اند. . 10_ ارعاب؛ سعی می کنند با ترساندن و اسارت فکری دیگران، آنان را برده ی خود کنند. . 11_ عشق صرفا به خود؛ یک بیشعور صرفا عاشق موقعیت، مقام، ثروت و نظرات خودش است. تنها عاشق خود است و بس. . 12_ بی معنی بودن فداکاری؛ در قاموس بیشعور فداکاری معنایی ندارد. . 13_ در ارتباط با دیگران؛ عیب جو و به شدت دروغگو هستند. . 14_ شنونده های خوب؛ بیشعورها خوب به شما گوش میدهند تا نقاط ضعف شما را شناسایی و در زمان مناسب از آن سوء استفاده کنند. . 15_ غیر قابل اعتماد بودن؛ دروغگویی و دسیسه کار آنهاست و هرگز نمیتوان به آنان اعتماد کرد. . 16_ خشم؛ بیشعورها پُر از خشم اند. اعتقاد دارند خشم بهترین ابزار برای پیشبرد اهدافشان است. هنگام بیدار شدن، وقتی از آنان طلب وام میکنید یا طلبتان را تقاضا می کنید، هوا بارانی باشد، قهوه شان سرد شود ....در بسیاری از این مواقع خشم خود را نشان می دهند. .
32
4
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. 17_ غُر زدن؛ در بسیاری از موارد حتی اگر چیزی به نظر همه بدون اشکال و پسندیده باشد، باز غر میزنند. . 18_ شراکت؛فقط شما را در بدبختی و تقصیر هایشان شریک می کنند نه در موفقیت و پول و مقام شان. . 19_ رابطه جنسی؛ نه خود می توانند از رابطه جنسی شان لذت ببرند(به ویژه زنان بیشعور) و نه اجازه می دهند شریکشان لذت ببرد(به ویژه مردان بیشعور). از تظاهر به سردرد برای تسلط و از تظاهر به عدم تمایل برای تنبیه شریک جنسی شان استفاده می کنند. . 20_ استهلاک؛ گذر زمان آنان را خسته و فرسوده می کند و رفته رفته متقاعد می شوند شاید راه بهتری برای ادامه زندگی شان وجود داشته باشد.
30
4
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. بیشعور کسی است که از یک تا ۷ را فراموش میکند. رونویسی کردی یا کپی؟ اگر بیل زنی یک بیل...خودت بزن. بیشعور کسی است که ادعا دارد بهتر از دیگران میفهمد ولی در حقیقت فهم ندارد.
4
27
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. پشمام هم نریخت اونا را زدم دارم برات کلاه گیس درست کنم.
3
28
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. در ضمن تا یادم نرفته تو کامنت اولت ما به شخصیتت پی بردیم و احتیاج به این ۲۰ نکته در حقیقت ۲۴ نکته ای که کپی کردی و خودتو معرفی کردی نبود.
4
35
سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::] رفیق: اگه کسی شعری یا حرفی از کسی نقل میکنه , معمولا اسم شاعر یا نویسنده رو مینویسه. که البته این نوشته های شما برگرفته از کتاب بیشعوری نوشته خاویر کرمنت هستش. درفضای مجازی هم جا موجوده. که شما تشخیص دادین از شماره ۹ شروع بکنین. در هر صورت موفق باشین
[::RAHSHEN . این درسی باشه تا یاد بگیری در فضای مجازی هم نمیتونی پشت کامپیوتر قایم بشی و اراجیف بنویسی
5
20
چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان:. بیشعوری یعنی تجاوز آگاهانه به حقوق دیگران. مخلوط غریبی از حماقت و زرنگبازی و بیشرمی. دیگران را احمق فرض کردن و خود را به خریت زدن برای رسیدن به چیزی که شایستهاش نیستی. به قول قدیمیها: خرمردِرندی. سواستفاده از موقعیت شغلی، اجتماعی، خانوادگی و عاطفی. تبدیل کردن موقعیت، رابطه و تخصص به ابزاری برای دوشیدن دیگران یا تحقیرشان یا تجاوز به حقشان، در حالی که میدانی کارت اشتباه است. بیشعورها اتفاقا احمق نیستند. آدم احمق نمیفهمد و رفتار ناخوشایندش ناشی از کمبودِ آگاهی، تخصص و سواد است. آدم بیشعور معمولا اینها را به اندازه کافی، و گاهی بیش از اندازه دارد، اما او کمبود شعور دارد. نمیتوان گفت پزشک متخصصی که در مطب خصوصیاش بیماران را سه تا سه تا ویزیت میکند و معمولا به حرف هیچکدام هم درست گوش نمیدهد؛ نمیفهمد، بیسواد است و از حقوق حداقلی بیماران و وظایف خودش آگاهی ندارد.
21
5
چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. برو اسم عصبی تو عوض کن مریض تو تاریخ یک نفر مثل تو مریض رو خودش اسم نگذاشته. برو سید! بازم کوک بزن بیا اینجا جلوی هر مقاله ای چرت و پرت بنویس فکر میکنی دانشمندی. آخر ماه هم بهت اسکار میدن.
21
9
چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. کودن تو روان پاک هستی با اسم مردم هم مشگل داری
8
22
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. [::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. دوستان جسارت نباشه قصد دخالت ندارم. بخدا دعوای مجازی از دعوای تو خیابون بدتره. دعوای مجازی را تمام دنیا میبینند و تمام صحبتها هم ماندگار میشند و یک سری نقطه چین هم فقط لذت میبرند از این دعواها.
0
19
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. دوست گرامی دعوا سر شماست . رجوع شود به اولین دفاع من از شما. احتمالا قضیه روشنتر میشود..این اقای شاکی - برمن، آلمان اصلا جملات شما رو نخوند شروع کرد به انتقاد. منم هم خودشو هم طرف دارهشو سه روزه سر کار گذاشتم.
19
8
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. بادورد وبامداد خوش حق باشماست من اگه شعور داشتم باشماها دهن به دهن نمی شدم شماها لیاقتشون جمهوری ...خونه اسلامیست با اونها دهن به دهن بشید.
18
8
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. [::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. اگر دکتری آدرس مطبت رو بده وگرنه خودتو تو جمع بزرگ نکن خودشیفته..😜🤗 .
19
10
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. بد جوری .....مبارک سوخته. من از جواب دادن به توحالم بهم میخوره چه رسد دهن به دهن .اینجا هم اقای خودش بلده چطوری جواب بده و احتیاج به ....تو نداره ....
12
17
جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. من با اقای Aryanboy یک بحث داشتیم و خودمون حل کردیم و دیدگاهمون برای هم جا افتاد که سر کله تو .... پیدا شد.
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. اقای Aryanboyبعد از اخرین کامنت شما من قصد داشتم بی خیال این یارو بشم ولی این روانپاک دوباره متلک و کنایه را ول نکرد. حال بله درست میگین من شاکیم و شاهدید چرا. شاکیم از ازار حیوانات از سرکوب مخالفان عقیدتی شاکیم از قلع و قمع دگراندیشان و دگرباشان شاکیم از کسانی که حرمت کلام ندارند و ادعاشون باسن خر را پاره میکنه و اونجاست که صبر و تحمل ندارم و با زبون خودشون و صد برابر بدتر جوابشون را میدهم.
12
22
جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
Aryanboy - آرنیس، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. هرچی فحش بدیم به خودمون برمیگرده چون همخون و هموطنیم داداش. من مطمئنم اگه همدیگرو میشناختیم مکالمات کلا فرق میکرد. ولی درسته که اینجا مجازیه ولی یک هویت معلومه و اونم هویت ایرانی بودنمونه. هیچ ملتی هم حریف ایرانی نمیشه به غیر خودش.
16
15
جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. نظر شما قابل احترامه ولی من متفاوت فکر میکنم ولی برای خاتمه ماجرا دیگه در این موردکامنت نمیگذارم.
16
16
جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]خوشحال جلوی انسان باشخصیت و با تقوای آقای Aryanboy - فرانکفورت، آلمان به زانو در آوردمت . امیدوارم تو و اون رفقای توده ای خائنت برای همیشه یادتون باشه . برو بچه عصب تو اگر ارزش داشتی مثل آدم با دوستمون صحبت میکردی . دوران گردن کلفتیتون گذشت.
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. این هم روش ج.ا. و مجاهدین است که تو بکار میبری و انگ توده ای و یا شبیه اون را به مردم میزنی چون در جمجمه جز .. چیزی نداری.
21
24
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. نظر شما قابل احترامه ولی من متفاوت فکر میکنم ولی برای خاتمه ماجرا دیگه در این موردکامنت نمیگذارم. توکه گفتی من دیگه کامنت نمیگذارم .. دیدی کرم از خودته ! دیدی همه جا دروغ . میگی دیدی اخلاق توده ای تو سلول هات پاک نشدن .
26
22
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. سواد هم که نداری که د ر نقل قول از اپاستروف استفاده کنی و وقتی که تکسی را کپی میکنی اسم مؤلف را بذاری. البته تو کمپ اینا را بهتون یاد ندادند
24
22
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. راهنمای عملی شناخت و درمانِ خطرناک ترین بیماری تاریخ بشریت.. این کتاب درباره بیشعوری در دوره معاصر است. بله، بیشعوری! و تاثیر عمیقی که بیشعورها با نفوذ در اجتماع، سیاست، علوم، تجارت، دین و امثال اینها در دنیای معاصر می گذارند. به نظر نویسنده، بیشعورها احمق نیستند، اتفاقا بیشتر آنها نابغه اند؛ اما نابغه هایی خودخواه؛ مردم آزار، با اعتماد به نفس بالا و البته وقیح که نتیجه تیزبازی هایشان در نهایت به ضرر خودشان و اطرافیانشان می شود.مترجم این کتاب محمود فرجامی است.
22
23
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. بردگی عاطفی. . بردگی عاطفی یعنی نادیده گرفتن عواطف و ارزشهای خود، یعنی برای گرفتن تائید دیگران و پذیرفته شدن توسط جامعه، نیازهایمان را سرکوب کنیم و از خود بیگانه باشیم. بردگی عاطفی یعنی با اندوه و اجبار به دیگری پاسخ دهیم و به جایش در وجودمان خشم تلمبار کنیم. بردگی عاطفی یعنی اگر قدمی برمیداریم انتظار جبراناش را داشته باشیم. بردگی عاطفی یعنی زیستن در اتمسفر ترس، شرم، گناه، احساس دین، شماتت و سرزنشِ خود و دیگران.
آدم های همیشه شاکی : . افراد دشوار، کسانی هستند که معمولا باعث مزاحمت میشوند و اغلب این افراد با راهحلهای منطقی نیز متقاعد نمیشوند. در حقیقت مشکل بودن این افراد به صورت همیشگی است و اغلب آنها سلطهجو، پرخاشگر، شاکی و بیمسوولیت هستند. این افراد در هر شکل و لباسی ظاهر میشوند و خصوصیت مشترکشان در این است که رفتار و برخورد آنها همیشه برای دیگران ایجاد مشکل میکند. به طور کلی تاثیر افراد دشوار بر دیگران به این شرح است:. ▪ کند کردن پیشرفت کار. ▪ لذت نبردن از کار. ▪ اتلاف وقت بیش از حد در برخورد با آنها. ▪ کاهش بهرهوری و رضایت شغلی. ▪ استعفا و جابهجایی افراد. ▪ اتلاف وقت در جلسات. ▪ از بین رفتن ارتباط خوب با مشتریان. ▪ تبدیل دیگران به افراد دشوار. مورد اخیر یکی از مهمترین آنهاست. زیرا وقتی فرد دشواری در سازمان وجود دارد و با او برخورد صحیح و منطقی نشود، رفتار او دیگران را نیز به این امر تشویق میکند. در اینگونه موارد، رفتار فرد دشوار مانند یک بیماری مسری میتواند به دیگران نیز سرایت کند.
17
17
یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. انواع بیماریهای روانی:. منبع یک حستجوی ساده در اینترنت. اختلالات خلقی. اختلالات اضطرابی. اختلالات روانپریشی. اختلالات شبه جسمی. اختلالات ناشی از مصرف موادمخدر. اختلالات خوردن. اختلالات خواب. اختلالات شخصیت. اختلالات انطباقی. اختلالات روان تنی. اختلالات کنترل تکانه. اختلالات جنسی. اختلالات شناختی. ویژگیهایی که نشانگر روانی بودن تو است:. خیلی مغرور هستید. زیاد دروغ میگی. زود عصبانی میشی
19
16
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. نظر یک فیلسوف در باره افراد همیشه شاکی برای کلمه « سینیکال» در فارسی نام یا صفت مشخصی وجود ندارد ولی در تعبیری عمومی یک آدم سینیکال همان انسان شاکی همیشه عیبجو و و منفی بین است که هیچ چیز را واقعی و درست نمی شناسد. بهایی به اتفاقات و ادعا های متفاوت هم نمی دهد چون اصلا می گوید هیچ چیز مهم نیست. شاکی بودن برای خودش جلوه و وقار خاصی دارد آن هم وقتی که می زند زیر کاسه و کوزه همه چیزهایی که شاید آدم ها را شاد و امیدوار می سازد. کار شان این است که مچ گیری کنند و به قول خودشان حقیقت رفتار دیگران را برملا سازند. کاری که زیاد هم سخت نیست چون در دنیایی که زندگی می کنیم آنقدر اشتباه و نیت بد در آن وجود دارد که بشود بدون وقفه، بدی ها را لیست کرد. آدم های همیشه شاکی حتی به آدمهای که تلاشی می کنند تا دنیا کمی مهربانتر و بی عیب تر شوند هم اعتمادی ندارند و معتقدند کارشان بیهوده است و همه هیاهوها برای اسم و رسم پیدا کردن خودشان است. افراد همیشه شاکی را نمی بایست از روی ادعاهای شان شناخت. برای فهمیدن شان بهتر است بفهمیم چرا به دنیا اینگونه می نگرند؟
12
18
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. چرا ایمان شان به انسانیت این قدر کم است؟. این نوع افراد بدبین و عیبجو در زندگی شان یک فلسفه و انگیزه اصلی دارند. آنها با این نوع رفتارها انگار می خواهند یک سپر بزرگ دفاعی برای جلوگیری از رنج درست کنند … که مبادا دوباره قلب شان بشکند، مبادا آرزوی شان برآورده نشود و یا امیدشان نقش بر آب شود. آنها برای اینکه از هر امیدِ به خیال خودشان کاذب، مصونیت پیدا کنند اول از همه خودشان را ناامید و مایوس می سازند. افراد عیبجو، غرغرو و شاکی در حقیقت مشغول پنهان ساختن دردشان هستند. این نوع آدمها در یک برهه از زندگی، همه عشق و اعتمادشان در هم ریخته است. شاید پدر یا مادرشان به یکباره خانواده را ترک کرده است. یا یکی از بزرگترین امیدهای زندگی شان را از دست داده اند.
13
19
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
آدمهای شاکی، از خودشان و زندگی شخصی شان به ندرت حرف می زنند. این سکوت و حمله بدبینانه به زندگی، یک نوع دفاع عاطفی است. آدم های همیشه شاکی، هر حس و اعتماد را با چیدن هزاران دلیل، انکار می کنند بیشتر از همه به خاطر اینکه در یک دوره زندگی ناگزیر شدند با این ترفند و کلک، از تحقیر و توهین بزرگی که دچارش شده بودند خلاصی یابند. با آدم شاکی نباید روبرو شد و بر علیه ادعاهای شان دلیل آورد. تنها راه کمک به آنها، نیکی و مهربانی است تا سپرهای عاطفی شان را کمی باز کننده و زندگی را در ترکیبی از بدی و خوبی ببینند.
13
20
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روانپزشک پرسیدم شما چطور میفهمید که یک بیمار روانى شاکی به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟. روانپزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب میکنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار میگذاریم و از او میخواهیم که وان را خالى کند. من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگتر است. روانپزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر میدارد. شما میخواهید تختتان کنار پنجره باشد؟
15
18
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را کشف کند, زیبایی هایش را بیرون بکشد ...تلخی هایش را صبر کند. آدم های امروز دوستی های کنسروی می خواهند؛ یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون و هی لبخند بزند و بگوید حق با توست!
16
18
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. بیمار روانی اگر به اولین کامنت خودت برگردی جواب همه اینا رو یگیری. واقعا فقط بخاطر حس انسان!۱دوستی نگرانت هستم . برو معالحه تا دیر نشده
14
11
چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
هرگز با ....بحث نکنید که انهابا تجربه ای که در دنیای ....خودشان کسب کرده اند شما را تا سطح خودشان پایین میکشند. مشگل .... اعتماد به نفس خودشون است که فکر میکنند کارشون درسته و برای اثبات ان تکست کپی میکنند
13
12
پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. تو اگه بیل زنی یه بیل به باغچه ی خودت بزن!. برو تو زندگی مردم دخالت نکن بیسواد شاکی برو اسم شاکی تو به روانشناس نشون تا یه آسایشگاه خوب بهت معرفی کنه . برو غده تیرویید تو هم بده تست کنند احتمالا کمکار شده البته دوماهی طول میکشه قرص های ال تیروکسین روت تاثیر بگذارند.
12
12
پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
شاکی
10
14
پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. بیمار روانی دلم به حالت میسوزه امیدی هم به بهبودت نیست. تمام
15
12
جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. جناب شاکی. شما که احتمالا توده ای و چپول هستی دربرمن چه میکنی؟ پول سوسیال میگیری؟
10
13
جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. ببین بی سواد از جمله المانی که تلاش کردی به فارسی بنویسی معلوم شد کجای کار قرار داری. اگر افکار .. در اسایشگاه روانی یا کمپ مجاهدین اروم میشه فرض کن میگیرم تا .. بسوزه. قرصات یادت نره
12
9
جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. این انگهای که به مردم میزنی تا مشکل روحیت بهتر و ارضا بشه در اصلاح تهمت زدن و mobbing یا افکار ضدانسانیت Rufmord اینکارت رو سایت ایرانیان انگلستان در جریان هست . کپی حرفهات را بایگانی کردند. شما فعلا Sozialhilfe بگیر ......فعلا که هم سربار جامعه هستی چه از نظر اقتصادی و چه از نظر اجتماعی .. قوانین ارسال نظر به سایت ایرانیان انگلستان. نظراتی که بی ارتباط با عنوان مطلب یا نظرات دیگر کاربران باشد. نظراتی که در آن از کلمات رکیک استفاده شده باشد. شاکی لایق خاکی
9
15
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. دوتا کلمه تو گوگل جستجو کردی که بگی المانی بلدی. حالا دست به دامن سایت شدی. خوبه که بایگانی شده که کی شروع کرد به انگ زدن. حافظه هم که نداری . البته حدس میزدم چون مشگل روانی داری.کم اوردی دست بدامن قوانین سایت شدی
12
4
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. در ضمن شما ها مامور هستید که با انحراف در کامنت ها موضوع کامنت ها را خصوصی بکنید و کامنت ها کلا از موضوع خارج بشه که البته این شیوه مال ارباب تو ج. ا. هم هست. روانی
12
4
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. روانپاک کلاه گیس تو هم تمام شد ادرس بده تا برات بفرستم . دوباره درامد برای بقیه کمپ هم میبافیم.
15
4
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. نظرات ارسالی در شرایط زیر تایید نخواهند شد:. نظراتی که به شکل تکراری در چند مطلب ارسال شده باشد.
4
13
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
جواب ابلهان خاموشیست.
6
13
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. چرا زودتر نگفتی که من فکر کنم روانپاک هستی. اوکی همینکه میدونی ابله هستی و راه حلش سکوته من احترام میگذارم و برای معالجت سکوت میکنم مگر انکه .
20
1
یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. ابله تو مثل اینکه ارضا میشی میایی به خودت مثبت میدی. منم بهت مثبت میدم تا مشگلت زودتر حل بشه
11
0
چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
باز تو شاکی شدی ؟
0
3
پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. متاسفم برای تو عقده در حد لا لیگا
4
1
جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
برای تاثیر گذاری جلوی مردم چه تاسفی میخوری!چه اشک سوسماری میریزی .. اشک تمساح. هر ابرازی از عواطفِ دروغین را گویند که برای تأثیر گذاری بر دیگران در جهت جلب اعتماد آنها و سوء استفادهٌ متعاقبِ این اعتماد بکار رود.
0
0
شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
خوب برام مشخص شد تو اینجا کار میکنی . چون پیام ها رو پاک میکنی.
0
0
یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
برو خودتو معالجه وحشتناک خودشیفته ای..... عین طاووس. داشتن حس خودمهم بینی مطلق. تمایل بیش از حد به شنیدن تعریف و تمجید از دیگران . عدم توانایی در ابراز همدردی با دیگران یا حتی شنیدن یا درک کردن نظرات آنها!
0
0
یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. برو برو روانپاک خودتو نشون بده. کا سازمانی شما برهم ریختن پیغام ها و انحراف تبادل افکار است. مراجعه کن به اولین کامنت ها و بعد ادعا پوچ در عدم توانایی در ابراز همدردی با دیگران را بنویس. بی کلاس من که همدردی کردم و درست شماها سیستماتیک اونو نفی کردید. برو بخون و بعد برو معالجه
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. نشانههای اختلال هورمونی . تکرر ادرار؛. افزایش تشنگی؛. درد، حساسیت به لمس و سفتی عضلانی؛. درد، سفتی یا تورم در مفاصل؛. تُنُک شدن مو یا موی شکننده و نازک؛. افزایش احساس گرسنگی؛. افسردگی؛. کاهش میل جنسی؛. عصبانیت، اضطراب یا تحریکپذیری؛
0
0
شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
عزیزم برو یه دکتر خودتو نشون بده بگو نمیدونم میرم تو این سایت های مجازی با ملت دعوا میکنم احتیاح به تایید دارم . اونم احتمالا یه دارو میده میگه روزی سه تا قرص مینویسه. مخصوص پارانوییداست م.....بهر صورت برات آرزوی سلامتی فکری و فیزیکی دارم .
0
0
یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. دقیقاهر موقع من کامنت های تو را میبینم همان تکرار ادرار را که نوشتی برام دردسر درست میکنه. از مشاوره ممنون اگر دکتر اینا را برات تشخیص داده حتما درسته و انجام بده.عزیزم هم بکار نبر چون من هنوز با کسی از دوروبران.. شما اجین نشدم که عزیزم خطاب کنی. هر موقع کردم بعد بهت اجازه میدم. دلم بحالت میسوخت ولی الان نه چون بچه پررو هستی واین نتیجه ....
0
0
یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. بزرگترین مصیبت. برای یک انسان این است. که نه سواد کافی. برای حرف زدن داشته باشد . نه شعور لازم . برای خاموش ماندن
0
0
دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. همینو اویزه گوشت کن و با سکوت از لجن پراکنی گریز کن. برو چند تا مقاله دیگه هم کپی کن و اینجا پذار باسواد ولی ....
0
0
سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. تو فرق کپی کردن با الهام گرفتن و دزدی کردن رو در چی میبینی! تو یک کپی اشتباه از یک انسان بیشعوری که با هیچ پاک کنی تو رو از دنیایی مجازی نمیشه پاک کرد من مطمئنم تو اینجا کار میکنی.ننگ بر تو
0
0
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. .. بچه پررو فرق دزدی مقاله یا کپی همین کاریه که تواحمق میکنی و دیگران هم بهت تذکر دادند منتها تو عقده ای توجه نکردی.... اینجا کار کردن هم بهتر از کمپه
0
0
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. دیگه به خودت مثبت نمیدی عقده ای کمپی.
0
0
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. .. کپی بردارپررو برو از اول یک بار کامنت ها را بخوان تا متوجه بشی که شک دارم توش ...
0
0
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
واقعا نفهمی نعمتی است که خداوند به هر کس نمیدهد، انسان نادان راحت زندگی میکند، اعتقاد دارم ادم نباید زیاد بفهمد زیرا خیلی زجر میکشد،
0
0
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
گمان میکردم قانع باشی,. و به شکستن دلم اکتفا کنی!. نه اینکه فستیوالی از دروغ به راه بیندازی. و در آخر بگویی:. "میروم تا اذیت نشوی
0
0
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
توده ای خائن . من اگر مجاهد بودم ۵۰۰ نفر برام لایک میزدن.! پیر خرفت گمانه زن همون اول بهت گفتم تو مریضی . بیکار عقب افتاده مملکت رو شما بیشعور ها به باد دادید . عین این خاله پیرزنکهای... فکر میکنی و مینویسی. بهت میاد چپول
0
0
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
آدم فروش ...
2
1
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::].... کاملا برازنده تو است.... خودت بهتر میدونی که منظورم چه میباشد. با من سر بسر نگذار که کلمات تو برای من نشانگر عقب افتادگی فکری و اجتماعی توست. دلم هم برات نمیسوزه چون با ۵۳ سال کچل و عقب افتاده باقی ماندی ..
1
2
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. عشق لایک برو از اول کامنت ها نگاه کن و واقعا بهت میخندم . تو به گفتار خود توجه نداری و مصداقت لایک های قلابی خودت است کمپینی
1
2
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. برو معالجه برای خودت و خانوادهات مفیده.
2
2
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. خُب، الان ما چه کار می تونیم بکنیم که اوضاع تو بهتر بشه؟
2
0
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. تو میتونی با نبودنت خودتو معالجه کنی.
0
0
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::اقای شاکی - برمن، آلمان::]. شاکی عزیز ممنونم ناراحت سلامتی منی . من میرم اگر دلت برام تنگ شد یه پیام بده. خیلی خوشحال شدم باهات آشنا شد. بام دادت شاد
0
1
یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. اقای رهشناس من با شما خصومتی شخصی که نداشتم ولی بقول المانها Der Ton macht die Musikباز هم اگر به کامنت اول خودتون مراجعه کنید متوجه منظور من میشوید. نه من ارزویم سربلندی و سلامت هموطنانم است گرچه در بسیار مواردی شاکی هستم ولی سربلندی هر هموطن شادی و غرور افرینه بجز مواردی که حتما با اون اشنایی دارید. بدرود
0
0
یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::RAHSHENAS - برلین، آلمان::]. بامداد را هم اگر واقعا منظورت اغاز روزه سر هم مینویسند و اگر به متلک که
0
0
یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.