عکسهایی از مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش

شهروند: گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا جمعه نهم خرداد ۱۳۹۹ به عزای هفتم رومینا اشرفی نشست. دختری که پدرش به خاطر آنچه که غیرت و مسائل ناموسی می‌نامید، سر دخترش را با داس برید. زن و مرد روستا به گورستان آمده بودند و همراه مادر رومینا مویه می‌کردند. خانواده‌ ای که حالا قصاص پدر را می‌خواستند.
+74
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    معمای پلیسی. 1400 سال قبل زنی بسیار مشهور بنام فاطمه در 20 سالگی میمیرد. شوهرش که شغلش جلادی هست و سابقه ی قتل بیش از 20000 نفر را دارد او را شبانه و مخفیانه در مکانی نا معلوم دفن میکند. بعقیده ی شما قاتل چه کسیست:. 1 اجنه؟. 2- یهودیان؟. 3- کافران؟. 4- عمرابن خطاب؟. 5- شوهرش؟
    41
    157
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    پنجاه و هفت - ریو، برزیل

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. 6. آدمهای مریخی کشتنش
    8
    61
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    دلیل قتل ناموسی. ازدواج اجباری.طلاق. قربانی تجاوز جنسی‌.رابطه با جنس مخالف.سالی‌ ۵۰۰۰ هزار در دنیا. ۴۹۰۰ در کشور‌های مسلمان. اون ۱۰۰ تا که در بقیه دنیا. دلایل آن فقط طلاق است. دلیل در کشور مسلمان. شرافت خانواده لکه دار شد.ما مسلمان هستیم. از طرفی‌ برادری یا پدری. که مشتری مداوم صیغه خانه یا فاحشه خانه است. ولی‌ فقط در دنیا یک کشور وجود دارد. که این حق به مرد می‌‌دهد. قتل کند. پاراگراف ۶۲۰ قانون اساسی‌.دولت امام زمان.اگر مردی زن یا دخترش را در بستر دیگر بیند.می‌ تواند به قتل رساند. قصاص نمی‌‌شود. بند ۲۲۰ این پاراگراف از بی‌ شرم بودن.روی دست ۶۲۰ زده. اگر مرد اشتباه کند و فقط باور داشته باشد. باز هم قصاص نمی‌‌شود. فقط باید دیه پرداخت کند. یعنی‌ امت شیعه .اگر چیزتان مثل حضرت پدوفیل. با دیدن یک بچه سیخ شد. شب برید .سر زن خود ببرید. و بعد بگید. اوه. اشتباه کردم. فکر کردم.رابطه دارد.دیه بده،بعد یا حسین. ۶ ساله را عشق است.حالا یکی‌ اینجا ".." زیادی بخورد و بگوید. فقط سنی‌ها اینجوری هستند، یا این که ربطی‌ به اسلام ندارد. سنت است. قبل از زر زدن. دست کم قانون اساسی‌ خود را بخوانید.
    8
    55
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اقا اجازه ؟ من بگم ! قاتلش کسی نبود بغیراز شوهر .. علی بن ابیطالب.
    12
    77
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    روح رومینا عزیز شاد و مرگ و نیستی بر پدرانیکه تحمل چنین دختران پری روی ندارند.
    3
    81
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۲
    یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در هنگام یورش عمر ملعون به خانه اش، حضرت زهرا (س) به گونه ای میان درب و دیوار آسیب دیدند که علاوه بر صدمه های سخت، جنین ایشان نیز سقط شد و تازیانه های بیشماری بر جان و روح او نشست. همه این رویدادهای تلخ و دردناک حضرت زهرا (س) را به بستر بیماری کشاند و به شهادت ایشان منجر شد.
    108
    8
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان

    در چهره این خانواده هیچ احساس ترحم دیده نمیشه و خیلی مشکوک به نظر میرسه. کل این خانواده تصمیم قتل ناموسی کشیده بودند تا دختر بیگناه رو از میان بردارند و در آلمان هم توسط ترکها چنین قتل هایی انجام میشه.
    5
    78
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. متن دینی قابلیت تفسیر دارد جامعه ای که عقب افتاده است تفاسیر عقب افتاده بیرون میدهد و آنها را بصورت قانون در میاورد جامعه ای که خشونت زده است تفاسیر خشن بیرون داده آنها را بصورت قانون درمیاورد...آیا قانون اساسی شما رو اعراب کویتی نوشتند یا اهالی مالزی؟ ..ایرانیهایی مثل حسن حبیبی نوشتند....! اسلام هم هم برداریم شماها نمیتونید با هم کنار بیایید نمونش هم 41 سال در خارج از کشور هنوز نتوانستید یک ائتلاف تشکلی بدهید با اینکه دشمن قدرتمند مشترکی بنام آخوند دارید و همه میدانیم دشمن مشترک انگیزه اتحاد ایجاد میکند! با وجود این انگیزه قوی هنوز توانایی ندارید !!! حالا برو بشین با خودت رو راست باش ببین چه کسی چیز زیادی میخورد!!
    44
    8
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آفرین بر شما. این معماهای تاریخ باید حل بشوند.
    5
    45
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. پس نتیجه میگیریم علی هم زنش راکشت هم بچه اش
    7
    61
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۲
    یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک

    قال عمر ابن خطاب : وقتی درب خانه را آتش زدم (آن گاه داخل خانه شدم) ولی فاطمه درب خانه را حجاب خود قرار داد و مانع از دخول من و اصحابم شد. با تازیانه آن چنان بر بازوی او زدم که مانند دملج (بازوبند) اثر آن بر بازوی او ماند؛ آن گاه صدای ناله او بلند شد؛ چنان که نزدیک بود به حال او رقت کنم و دلم نرم شود؛ ولی به یاد کشته‏‌های بدر و اُحد که به دست علی کشته شده بودند. افتادم، آتش غضبم افروخته‌‏تر شد و چنان لگدی بر درب زدم که از صدمه آن جنین او (به نام محسن) سقط شد. «فَعِندَ ذلک صَرَخَت فاطِمَةُ صَرخةً. فَقالَت یا اَبَتاهُ یا رَسُولَ الله‏ِ هکَذا کانَ یُفعَلَ بِحَبیبَتِکَ وَ اِبنَتِکَ...»؛ «در این هنگام، فاطمه چنان ناله زد، پس فریاد زد: ای پدر بزرگوار! ای رسول خدا! این چنین با عزیز دلت و دخترت رفتار کردند.» سپس فریاد کشید: فضه به فریادم برس که فرزندم را کشتند. سپس به دیوار تکیه داد و من او را به کنار زده، داخل خانه شدم. فاطمه در آن حال می‏خواست مانع (بردن علی) شود، من از روی روسری چنان سیلی به صورت او زدم که گوشواره از گوشش به زمین افتاد.
    59
    2
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۲
    یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک

    قال عمر ابن خطاب : وقتی درب خانه را آتش زدم (آن گاه داخل خانه شدم) ولی فاطمه درب خانه را حجاب خود قرار داد و مانع از دخول من و اصحابم شد. با تازیانه آن چنان بر بازوی او زدم که مانند دملج (بازوبند) اثر آن بر بازوی او ماند؛ آن گاه صدای ناله او بلند شد؛ چنان که نزدیک بود به حال او رقت کنم و دلم نرم شود؛ ولی به یاد کشته‏‌های بدر و اُحد که به دست علی کشته شده بودند. افتادم، آتش غضبم افروخته‌‏تر شد و چنان لگدی بر درب زدم که از صدمه آن جنین او (به نام محسن) سقط شد. «فَعِندَ ذلک صَرَخَت فاطِمَةُ صَرخةً. فَقالَت یا اَبَتاهُ یا رَسُولَ الله‏ِ هکَذا کانَ یُفعَلَ بِحَبیبَتِکَ وَ
    57
    2
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. اصلا اینگونه نیست و این ها دروغ های شیعیان هست. عمر اگر به ایرانیان بد کرده اما خادم محمد بوده و کوچکترین اختلافی هم با علی و فاطمه نداشته است. موضوع را بدهید به پلیس بیش از 200 کشور جهان (غیر مسلمان) و همگی متفقا قول و بدون لحظه ای درنگ انگشت روی جلادالعرب میگذارند که 3 روز بعد از کشتن زنش از شدت عشق و علاقه و تاثر زن دیگری میگیرد!
    1
    62
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. استاد اگر ناراحت نمیشید میشه بپرسم این عدد 20 هزار رو از کجا آوردی؟
    34
    5
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. حبیبی را نمی‌‌شناسم. می‌‌دانم. قانون اساسی‌ ما را .خلخالی. رفسنجانی‌. منتظری . طالقانی نوشتند. چپی‌ها هم هورا کشیدند. ولی‌ می‌‌دانم. قانون اساسی‌ ما یک کپی یک به یک از قوانین اسلام است. خمس .زکات. نصف بودن ارثیه برای زن. چند زنی‌. تمامی‌ این‌ها از اسلام و کتاب ما می‌‌یاد. هیچ کشوری مثل ما چنین پابنده به قوانین اسلام نیست. نه سخنی از مالزی کردم نه از عرب. سخن از اسلام بود. نه عرب. حالا چه خواستی‌ بگوهی؟ اسلام خوب است ؟ تفسیرش بد است ؟ خوب چرا تعارف می‌‌کنید. مستقیم بگو. خودتی. این چیزها را کوشش کردید. قبل از ۵۷ به خورد ما بدهید .نتیجه را هم دیدیم. اسلام تفسیر ندارد. اسلام اسلام است. یک دین احمقانه .احمقانه باقی‌ می‌‌ماند.حتا اگر ۱،۲ میلیارد به آن اعتقاد. اکثریت .حماقت سرپوش نمی‌‌کند. و حماقت هم .تفسیر ندارد. تفسیر را راجع به یک کتاب. یا فیلم خوب. نه به یک پدوفیل .که از دختر ۶ ساله نمی‌‌گذشت. و شما هنوز ترس دارید. اعتراف کنید. و دو دستی‌ به آن چسبیده. و به قول خود تفسیر می‌‌کنید. دست از سر تفسیر بردارید. شما را با تفسیر کاری نیست. بچسب به اعتقاد.
    5
    51
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیزم از شرح تاریخ های اسلامی در آوردم. فقط یکروز 700 نفر یهودی در بنی قریظه. ایمیل بده تا لیست کامل را برایت بفرستم. عزیز جان جلاد و ادمکش و حتی قاتل 1 نفر نمی تواند قدیس و امام باشد. ببین مثلا طرفداران هیتلر قبول میکردند او جنایتکار هست؟ البته نه! تو هم بعلت ساختار مغزت در نوزادی هضم این ها برایت مشکل هست.
    6
    38
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    [::بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان::]. با شما موافقم یک دوست من از شمال اروپا برایم سالها پیش گفته بود دختری که گناهش این بود که مردی را که انتخاب کرده بود خارجی و مسلمان نبود. خانواده تصمیم به قتل او می گیرند فامیل از سراسر دنیا می ایند حتی از استرالیا دادگاه خصوصی و حکم قتل. دخترک را با حیله از شهر دیگر با مهربانی و اینکه موافقیم به خانه می کشانند و قتل بیرحمانه. از این کور و کچلهای عرعری از هر کشور که دینش عرعری هست در همه ی جهان پراکنده.
    4
    29
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. دوران دروغگویی و فریبکاری عرعری بسر آمده. بهتره به فکر کار کردن و نان از عرق جبین خوردن باشی
    3
    35
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. یکی به آذر خانم چینی الاصل بگه آیا قتل هزار نفر با بیست هزار نفرفرقی داره؟ سفسطه بالاتر از این؟
    3
    31
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دستور حمله به شهر استخر ایران مرکز موبدان زرتشتی و کشتار وحشیانه ایرانیان هم بدست همین قاتل صادر شده .
    0
    26
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::آزاذه - تهران، ایران::]. بعضی ذاتا ابلهند و کاری هم در باره ی انان ممکن نیست. عده ای بخاطر منافع اقتصادی یا خانوادگی و یا لجاجت موروثی خودشان را به بلاهت میزنند. قرن 21 هست و هر 6 کلاس سواد وو یا حتی بیسوادی میتواند بفهمد چه چرندی را بعنوان دین موروثی در مغزش پیاده کرده اند. اول: ایا با شمشیر میتوان ماه را خراش داد و نام شیادی که می گوید ماه را بعنوان معجزه آش و لاش کرده چیست!؟ آیا ادم عاقل برای ماه شمشیر می کشد!؟ دوم: ایا با الاغ بالدار میتوان به اسمان هفتم رفت!؟ مگر الاغ پرواز میکند؟ مگر اسمان طبقه دارد!؟ سوم: ایا غزوه با راهزنی و قتل و غارت و دزدی فرقی دارد؟ ایا ادم راهزن برده فروش و جنایتکار نماینده ی خدا میشود!؟ چهارم: بهشت کجاست؟ چه کسی دیده که مرده زنده شود؟ مگر خدا احمق و قواد هست که برای مرده ها 72 حوری باکره بیاورد تا مثل باد کنک بترکانند. این مطالب را به یک الاغ بگوئید به شما می خندد، ولی شستشوی مغزی از نوزادی و ایجاد ترس شدید از جهنم دروغین درهای شعور را می بندد و تا طرف بیاید هوشیار شود بعلت ترس از مار غاشیه تمام وجودش گر میگیرد و بجای فهم حقیقت دنبال ماله کشی میرود
    2
    29
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در ضمن یکی بهش بگه آخوندهای دوزاری قدرتمند نیستند بلکه قدرتهای دنیا برای چپاول ایران سالهاست به این خائنان عرعری کمک میکنند تا ایران و فرهنگ اصیل و کهن ایران رشد نکند. الان هم که مردم فهمیدند همه دارند از این دین عرعری برمیگردند
    4
    28
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. من بارها اینجا نوشتم تو اساسا از دائره انسانیت خارج هستی وارزش توجه و بحث کردن نداری. نه سواد تاریخی داری نه عقل سلیم.....یه مدتی هم نون خالی خوردی یه لپ تاپ دست دو بخری بیایی بیافتی به فحاشی. .....
    23
    4
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ذهن مریض این است. آخر تو از 3.5 میلیون انسان بیگناه ویتنامی یا دومیلیون کره ای یا صدها هزار عراقی که همین اخیرا سلاخی شده اند و این باوجود هواپیما و اینترنت و سازمان ملل و حقوق بشر و ...هست چیزی نمیگویی بعد میایی تواریخ قدیم را به خواسته خودت دستکاری میکنی غزوه و غارت را یکی میدانی پرت و پلا مینویسی معلوم است در درون تو تنفری است عظیم از فرهنگ خودت دلیلش هم شکست در زندگیت هست و این واقعیت که رفتی آخر عمری زیر دست بیگانه شدی وگرنه در همان زمان بنی قریظه در اروپا هزار برابر قتل عام میشده.
    22
    2
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. قدیس و امام رو ایرانیهای مثل خودت درست کردند ! پیغمبر و علی که چنین ادعایی نکردند . میدانی که پیامبر اسلام گفت من دین جدیدی نیاوردم و این همان یهودیت و مسیحیت است البته یهود و مسیحی واقعی قبل از اینکه مورد تحریف قرار گیرند.
    22
    3
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در مورد براق و قصص دیگر چرا از قصه های مربوط به موسی اشکال نمیگیری؟ اینکه رود نیل را شکافت و عصاش اژدها شد و این حرفها؟ به نفعت نیست؟.
    22
    3
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شیعه را ایرانیها درست کردند تا با جدایی در پیروان اسلام از کشورشون حمایت کنند. در هر صورت نقشه ایرانی نفاق در این دین بوده. توصیه میکنم به صحبتهای فرود فولادوند گوش دهی. ایشون به زبان عربی تسلط کامل دارند و قران و کتابهای تاریخی عربی را به فارسی میخوانند. البته این را برای آگاهی رساندن به مردم گفتم.
    3
    19
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اولا که قانون اساسی ایران رو حسن حبیبی از روی قانون فرانسه و بلژیک نوشت و بعدا تغییراتی در آن داده شد اونهم اضافه کردن ولایت فقیه بود. حسن حبیبی رو اگر نمیشناسی یعنی دهها سال ایران نبودی اخبارش هم دنبال نمیکردی . حسن حبیبی از فعالان دانشجویی کنفدراسیون بوده بعدها میاد نوفل لوشاتو بعدشم میاد توی دارو دسته خمینی. خمس و زکات توی قانون ایران نیست مالیات هست برای همین هم خمس و زکات بطور قانونی اجرا نمیشه مالیات اجرا میشه. اسلام تفسیر دارد و قرنها انجام شده برای همین چیزی بنام مجتهد دارد که کارش تفسیر است. دیگر تو تاریخ نمیدانی مشکل من نیست برو مطالعه کن!!! من مذهبی نیستم بیشتر سیر تاریخی تمدن رو بررسی میکنم ولی اینطور حرف زدن متعلق به انسان با شعور نیست که به این و آن بگویی احمق و احمقانه ...مگر خودت کسی هستی؟ خوب یه دفعه یه مذهبی پیدا میشه میگه خودت احمقی! آخه توی اینترنت که حساب زور بازو و چاقو کشی هم که نیست چرا شما.....نمیفهمید؟ هر فحشی تو بتوانی بدهی یک بچه 10 ساله هم همان فحش یاد بدترش رو به تو میدهد خراب میشوی!!!
    19
    3
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. در واقع من بارها گفته ام تو لیاقت جواب داده شدن نداری ولی من از کسانی مثل تو وفاطی استفاده میکنم تا شبهات برای مردم از بین بره و غیر مستقیم و بر خلاف میلت کمک خوبی به آگاهی دادن به مردم میکنی! ساندیسی حقیر خودفروش.
    3
    19
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. این آذر میانه یک جا را درست میگه! من هم در قانون اساسی فرانسه دیدم که اگر پدری دخترش را بکشدمجازات نمیشود! در قوانین اساسی اروپا زن حق قضاوت نداره و در هر موردی باید از شوهرش اجازه بگیرد و اگر زنا کند سنگسار میشه!! داغانی آذر میانه داغان! احتمالا ساندیس ... قاطی داشته.
    1
    15
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خودفروش حقیر خودت و .. هستید!! شعور نداری یکبار بهت گفتم برای من چیزی ننویس تو از نظر من انسان نیستی و ارزش توجه نداری! برو بوی گندت توی این سایت رو گرفته حقیر.
    14
    2
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. گرامی یک نکته در نوشته های شما عجیب است شما اگر حرف ی را تکرار کنید می شود یی. چرا می گویی را می نویسید می گوهی. سوال نه انتقاد.
    1
    3
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    بی فرهنگ اصلا نمیفهمه قانون اساسی چی هست فرقش با قانون خانواده رو هنوز نمیدونه میاد اینجا مینویسه در قانون اساسی ایران اگر پدری دخترش را بکشدمجازات نمیشود! در قوانین اساسی اروپا زن حق قضاوت نداره و در هر موردی باید از شوهرش اجازه بگیرد و اگر زنا کند سنگسار میشه! ...داغون آدم بیسوادی هست که شعور اولیه رو نداره فرهنگ نداره فحاش و بی ریشه و بی پدر مادر هست ولی ادعای همه چیز داره
    13
    2
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. باید تصحیح کنم که پیشنویس قانون اساسی را حسن حبیبی نوشت و بعدها در مجلس خبرگان قانون اساسی به ریاست منتظری و 75 عضو تغییراتی در آن داده شد. از این نظر شما حق دارید.
    13
    2
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تو کی هستی که حسن حبیبی و منتظری کی باشه! قانون اساسی کشورهای فرانسه و بلژیک حق انسانی افراد چه زن چه مرد را به رسمیت می شناسه و آزادی فردی محوریت دارد بر دین. سفسطه را بذاری کنار که دیگر حرفی نداری بزنی. بسیجی مزدور
    3
    12
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    ٍعشق آبادان - منچستر، انگلستان
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. 1400 سال پیش مردم عربستان انسانهای بدوی بودند و در کپر و خیمه زندگی میکردند که متاسفانه دری ندارند. این اراجیفی که ملاها به خورد مردم میدهند رو شما بلغور نکن لطفا. قبل از اینکه چیزی بنویسی برای یک لحظه فکر کن و برای خودت دشنام نخر دوست عزیز
    0
    11
    یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. متعصب اسلامی! یعنی تا حالا نفهمیده ای که زشتی با زشتی پاک نمیشود!؟ حکومت فاشیستی ایران زشتکارتری و جننایتکارترین حکومت اپارتاید روی زمین هست و فکر میکنی با اگراندیسمانِ زشتی های دیگران زشتی های شما توجیه میشوند؟ در امریکا یکنفر کشته شده و این همه مردم از سفید و سیاه و هر دو حزب دنبال اجرای عدالت هستند. این چه ربطی دارد با کشتن 1500 جوان برومند ایرانی توسط قناسه از بالای پشت بام که تازه بعد از 6 ماه انکار وزیر کشور میگوید فقط 200 نفر بوده اند! ای تف به روح و مذهبت. فقط 200 نفر!!!. بخاطر این جوان ده ها هزار در امریکا تظاهرات کرده اند. نه کسی را زندانی و نه کسی را در تظاهرات کشتند. سراسر اسلام از زمان محمد تا حالا پر از جناایت و سربریدن و خون هست و بهتر است که شما به جنایات خودتان بپردازید چون وارد در هر ماجرائی بشوید خونریزی و زشتی و جنایت هزاران برابر میشود
    3
    11
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. این ادم محال هست که درست بشود. من زیاد با او کلنجار رفته ام. تا می اید هوشیار شود دوباره از ترس جهنم دروغین بدنش گر میگیررد و بر میگردد سر خانه ی اول. به هر حال یا مامور هست و معذور و پول میگیرد تا ترهات بیرون بدهد و لاجرم مجبور هست اینطور رفتار کند. حالت دوم اینکه از نوزادی مغزش را با ترهات اسلامی پر کرده اند و این مزخرفات مثل زبان ترکی به سلول های مغزش چسبیده اند و قسمت لاینفک مغزش شده اند و چنین افرادی درمان نمیشوند. و گر نه هر ادم حتی کم سوادی می فهمد که اگر کسی برای ماه اسمان شمشیر کشید یا ابله و یا دیوانه و یا شیاد هست. وقتی این ها این کوچکترین را نمی فهمند بعد از دلش شریعتی و بنی صدر و سروش ماله کش بیرون می ایند که ماله کش واقعیات زشت میشوند و درمان هم ندارند چون در مغزشان ترهات اسلامی سلول های غالب هستند
    3
    12
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. به ما چه. عربستانیا اونقدر غیرت و بخار داشتن دارن اسلامو میندازن دور. حالا ببینم ما خودمون چند مرده حلاجیم. میتونیم این دین رو ول کنیم یا نه؟
    5
    3
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    نمیدونم چی بگم. خدا بیارمزه. ماها که نه درس گرفتیم نه میگیریم نه برا کسی مهمه. اکثرمون خوشحالیم یکی کشته شد میشه چندتا فحش داد ماجراشو تعریف کرد و از بیکاری در بیاییم. تمام.
    4
    0
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. عزیزم همیشه تعصب نوکران از اربابانشان بیشتر هست. بهمین دلیل ما از محمد و عربستان مسلمان تر و چپول های ما کمونیست تر از مارکس و روسیه هستند
    5
    9
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ای کوته فکر. من هرجایی خبر راجع به کشتن سیاهپوستان توسط پلیس امریکا بوده آنرا محکوم کرده ام هرجایی هم خبر راجع به کشتن تظاهرکنندگان ایرانی بوده آنرا محکوم کرده ام. تو نوکر هستی که وقتی خبر راجع به کشتن آن سیاهپوست است میایی میگی باید راجع به ایران بنویسیم!!!
    13
    4
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در مورد حکومت ایران من طرفدار اختلاط دین و سیاست نیستم. شما ایرانیها یک ورژنی از اسلام آورده اید داخل سیاست خود کرده اید در اول انقلاب هم 99 درصد به آن رای داده اید بعد پشیمان شده اید دست به فحاشی گذاشته اید!! این به اسلام مربوط نیست. آخه شما مرد سکولاریزم هم نیستید که ! اگر بودید توی این 40 سال در خارج از کشور با هم یک اتتلافی میکردید . همه میدانیم وجود یک دشمن مشترک انگیزه اتحاد را صد برابر میکند چطور نمیتوانید یک دولت سکولار در تبعید تشکیل بدهید. بروید اینکار را بکنید بعد اگر توانستید در مقیاس موفق شوید میتوانید آنرا به ایران تعمیم بدهید وگرنه دهانها بسته باید چون اینها دهانهای تئوری هستند نه دهانهای عمل!! .
    13
    4
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. تو در اثر .... از دین میایی تواریخ را دستکاری میکنی آنجاست که من با تو درگیر میشوم. چون خروج از انصاف مارا به هیچ جایی نمیرساند.
    13
    4
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    پیرزن سوسیالخور زمانی که تو بدنیا نیامده بودی حسن حبیبی فعال کنفدراسیون بود و از دانشگاه سوربون پاریس دکترای حقوق گرفت تو که الان در سال 2020 افتخارت به یک مدرک دیپلم ردی و مدرک اقامتی هست که بابتش بتونی هفته ای دوتا بسته پاستا بخری بجوشونی که توی زیرزمین نمور از گرسنگی نمیری دهنت رو ببند
    10
    5
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. درست نمیشوی چون مغرت پر از سلول های اسلام هست. محمد جنایتکار بود و 1400 سال هست اسلام روی بریدن سر نخبه ها بنا شده است. محال است که درست بشوی . ادمیان متعصب که عقایدشان در نوزادی بوسیله ی شستشوی مغزی شکل گرفته است محال هست که درست شوند. از نوزادی در وجود شما ترس از جهنم و مار غاشیه را میکارند و ضمیر ناخوداگاه مغز شما با قدرت بیشتری عمل میکند و هر وقت می خواهید درست فکر کنید بدنتان از ترس گر گرفته و منجمد میشود. هر وقت توانستی بفهمی که جهنم دروغ مطلق هست تازه به تدریج میتوان امثال تو را درمان کرد. معبود تو قاتل زن خودش فاطمه بوده است. تا ترس از جهنم دروغین را دور نریزی درمان نمیشوی چون نیروی ترس در امثال تو از منطق بیشتر هست
    2
    7
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. مغزی که اساسش اسلام یعنی فرهنگ وحوش جنایتکاران عربستان در 1400 سال قبل باشد و این مزخرفات را افتاده از اسمان ببیند (که اکثرا دزدی و یا تقلید از تورات هستند) با صدتا مدرک هم درست نمیشود چون اگر کسی شعور داشته باشد می فهمد که گاو هندو خدا نیست و بهمان استدلال می فهمد ککه سنگ سیاه وسط مکه هم بت سنگی عرعری هست و خدا نیست. اگر ذره ای شعور داشته باشد می فهمد که ماه اسمان تخم مرغ نیست تا با شمشیر نصفش کنند و اگر این مختصر را نفهمید دوهزار مدرک هم بگیرد باز ....
    2
    8
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. با تمام این ها بیا و فقط یک صفت خوب از محمد، غیر از دروغ امین بودن، به من یاد بده تا دست بسته همراه تو شوم و اگر نتوانستی حداقل 4 خط حرف حسابی از قران اینجا رو کن تا من هم گرفتار تعصبات امثال تو بشوم.. فقط یک صفت خخوب و دو تا نمی خواهم
    1
    8
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آذرمیانه میگه شما ایرانیها. یعنی خودش ایرانی نیست.
    2
    7
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اینجا بحث بر سر اسلام نیست وگرنه قبلا بهت گفتم اگر ساده میخواهی برو ویدئوهای امیر رو ببین یا کتاب کارن آرمسترانگ رو بخون که ساده ترینشون هست.. بحث بر سر جدایی دین از سیاست است وگرنه دین جزو لاینفک جامعه انسانی است و تجربه سه قرن گذشته اروپا ثابت کرد که بدون دین نمیشود سر کرد بسیار تلاش شد ولی کار نکرد!! اینرو سر بسته قبول کن وگرنه باید هزاران صفحه هگل و کانت و شوپنهاور و هادیگر و نیچه و . رو برات اینجا بنویسم که از حوصله خارج است. شماها باید مشکلاتتون رو حل کنید دنبال حذف دین رفتن دردی از شما دوا نمیکند فقط گروههای تندروی دینی را تندرو تر میکنید! بهت گفتم برید توی همون امریکا اگر ادعا دارید یه ائتلاف درست کنید اول با هم کنار بیائید بعد بریم سر حل مشکلات ایران!!! این خاله زنک بازیها رو بذار کنار بچسب به اصل مطلب
    8
    1
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز جان من ریشه ای فکر میکنم و اهل ماله کشی نیستم. اتفاقا بحث سر امریکا نیست بلکه برر سر علت بیچارگی فرهنگی ملت ایران هست. شریعتی و امثال سروش ماله کش های داخلی و جناب کارن آرمسترانگ هم ماله کش خارجی هست. مگر ما خودمان عقل نداریم و نمیتوانیم حقایق به این وضوح را ببینیم و ماله کش خبر کنیم!!!؟ ماله کش ایرانی نشد ماله کش خارجی تا جفنگیات اسلام اسیب نبیند چون امثال تو شستشوی مغزی شده و از مار غاشیه بدنتان گر میگیرد . برایم فقط یکی از این 3 موضوع را روشن کن. قول میدهم صد بار از تو متعصب تر بشوم: اول: چگونه میتوان با شمشیر از روی زمین ماه را نصف کرد و کسی که این چنین ادعائی میکند شعورش در چه سطحی هست دوم بیا و محبت کن و فقط یک صفت خوب از محمد برایم بگو. بی جهت هم نگو امین بود چون ادم راهزن امین نمیشود. سوم بیا و فقط 4 خط حرف فرق العاده از قران بیرون بیاور که مهم و استثنائی و خارق العاده بوده و از جانب خدا گفته شده باشد. اصلا هم نمی خواهد هگل و شوپنهاور بیاوری. تو همین مسائل ساده را روشن کن اسب سواری پیش کش تو. طفره نرو. ماله نکش و از اول خط شروع کن
    1
    7
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. کار آذرمیانه فقط سفسطه کردن است
    1
    6
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. عزیزم از ترک های بشدت متعصب هست که علی قاتل بیش از 20000 نفر و از جمله زنش فاطمه را حتی بالاتر از حقیقت و خدا می بینند. این ترک های بسیار متعصب حاضرند دو هزار بار بمیرند و حرف اتا جان، چه درست و چه غلط، جا بجا نشود. 90 درصد از دوستان من در طول زندگی ترک بوده اند و معمولا ادم های سالم و صادق و سختکوش و با معرفت و مثبتی هستند اما امان از متعصبین ان ها که امثال جناب اذرمیانه از همان قماش هست. حاضر است دنیا را صد جور بچرخاند و اسمان و زمین را به هم ببافد و سر موضوع اصلی نرود و جنایت های محمد و علی و عمر و حسن و حسین را نبیند
    1
    8
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. این یارو مادر بزرگ با مدرک دیپلم ردی معلوم نیست تو کدوم خراب شده ای داره سوسیال و ولفیر کوفت میکنه فرق قانون اساسی و قانون مدنی رو نمیدونه بعد میاد میگه دکتر حسن حبیبی که کتاب دو جلدی قانون بین المللش توی دانشگاه تدریس میشه آدم نیست!! جسته گریخته از این و اون و کسانی که باهاشون توی بار و دیسکو و اطاق دمخور بوده یه چیزایی یاد گرفته بلغور میکنه بعد میاد کسانی رو که توی یه رشته ای پوستشون کنده شده تحصیلات دانشگاهی دارند زیر سوال میبره!! اخلاق نداشته تنها مونده اینم دیگه مقصرش آخوند هست! شعور نداشته وقتی نزدیک 40 سالگی میرسه فورا یه کور و کچل و شلی پیدا کنه بخوابه بغلش که به اینجا نرسه دیوانه بشه حالا مقصر اونم محمد و علی هستن که توی 38 سالگی شب نیومدن به خوابش بگن زود باش داری یائسه میشی قلی مراد رو قبول کن !!! دیگه امثال این گدا هم برای ما قوز بالاقوز شدن!
    10
    2
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در مورد تعصب دینی من ندارم بهت هم گفتم بیا اینجا روزی هزارتا فحش اماما و پیغمبرا و خود خدا بده من یه کلمه حرف نمیزنم. منتها تاریخ رو به لجن نکش چون وقتی ویل دورانت یا مورخ دیگری رو میخونم اون معتبر هست و میام میبینم تو مخالفش رو میگی بخاطر اینکه لج با اسلام داری ناراحت میشم!!! باز هم برات میگم دین اسلام حول شخصیت محمد تعریف نشده ریشه های یهودی داره و اون خودشم گفته دین ابراهیم هست! معذالک محمد شخصیت والایی بوده از خانواده ثروتمند مکه بوده میتونسته کلید دار بشه هر روز یک بتی رو بیرون میگذاشته اند هدایای مردم رو اون بت نمیتونسته برداره در پایان روز به کلید دار میرسیده ..بعدش هم میره دنبال بیزنس پول خوبی در میاره بعد از اونهم بازنی ثروتمند ازدواج میکنه مدیر بیزنس اون زن میشه و ثروتمند تر میشه میتونست تا آخر عمر بهترین زندگی رو داشته باشه تمام اینرو بر سر یک ایده ای که داشت و بدنبال اتحاد مردمان بود و بدنبال گسترش دانایی و علم برای اونها بود گذاشت از این نظر مردی که زندگی خود را وقف ایده خود کند محترم است.
    9
    1
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. قبلا هم برات نوشتم. در سه قرن اخیر در اروپا نهایت تلاش برای بیرون کردن دین از زندگی مردم انجام شد. تلاشهایی که تو اگر میلیون بار قدرت و ثروت داشته باشی نمیتوانی در ایران انجام بدهی روشنفکران بسیار بحث کردن که با ورود علم دین از زندگی رخت خواهد بست....منتها نشد ...شاید تو پست مدرن به گوشت نخورده باشه بخاطر بحرانها آمد اونها رو کنار زد ...اینجا جای کافی و وقت برای توضیحش نیست فقط اینرو بدون خیلی کم مطالعه هستی و امثال تو مسئله ساز هستند. نسخه هایی که امثال تو برای جوامع بپیچند گرفتاری عظیم درست میکنه . امروز غرب نه تنها مسیحیت رو دوباره محترم میشماره بلکه بعداز دو قرن مطالعه عمیق دانشگاهی بر روی اسلام اونرو آورده بعنوان دین رسمی قبول کرده اعیادش رو وارد تقویم خودش میکنه نخست وزیران و ریاست جمهورانش ماه رمضان و اعیاد رو تبریک میگند! اینها بسادگی انجام نشده اگر میخواهی لیستی از مستشرقین اسلام شناس غربی برات بنویسم که هرکدام کتابها نوشتند که میلیونها صفحه میرسد! اینها رو مینوسیم شاید به نوک کوه یخ پی ببری...داستان خیلی عمیقتر از سفره رقیه هست
    8
    1
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیزم مشکل تو همین هست. قرار نیست همه بفهمند قانون اساسی چیست و یا در ویتنام چند نفر کشته شده اند. اول مسائل ایران مهم هست. چرا با امدن اخوند ایران اینقدر ذلیل شد؟ ریشه ی اخوند از کجاست؟ عقایدش از کجا امده است؟ وقتی فهمید عقاید اخوند اسلامی هست. ایا اسلام همان هست که به دروغ به ما اموخته اند؟ ایا محمد یک نفر فرستاده ی خدا بود و یا یکنفر شیاد که سر تاپایش زشتی و پلشتی و دروغ بوده است. من که مثل تو نه کسی را پرستش میکنم و نه گرفتار عقاید موروثی هستم. عرض کردم فقط یک مورد مثبت از این شیاد تاریخی یادم بده. نمی توانی چون زشتی مطلق چیز دیگری ندارد. حالا وقت سر مار زدن هست تا زشتی و عاملش برای همیشه بمیرد. این ها مسائل ملموس مردم من هستند و نه دلسوزی وارونه ی تو برای فلسطینی ها که اکثرا دشمن ایرانیان هستند. حبیبی قانون اساسی فرانسه را گرفت بعنوان فونداسیون و بعد تویش اب بست. تبعیض نژادی و خرافات شیحی را در آن گنجانید. شتر گاو پلنگ که نمیشود؟ اصلا مگر اسلام دیکتاتوری فردی و فقها نیست؟ این حکومت قانون اساسی و پارلمان برای چی میخواهد؟ جمع ضدین!
    0
    9
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من برات نوشتم نمیری بخونی باز برمیگردی حرف خودت رو تکرار میکنی!!! به این چیزی که تو دچارش هستی میگن جهل مرکب! نمیخواهی قبول کنی کسانی هستند که مسائلی رو که تو بطور سطحی به آنها میپردازی در دانشگاه بطور عمقی مطالعه کرده اند استاد دیده اند مباحثه کرده اند! فکر میکنی با برداشتن دین مسائل حل میشود. حالا هزار بار هم آدم توضیح بده باباجان این نظر من نیست نظر متفکرین بزرگ قرن بیستم هست که دین قابل حذف از جامعه نیست به خرجت نمیره که نمیره!! دو قرن مستشرقین کار عمیق روی اسلام انجام دادند عاقبت به این نتیجه رسیدند مسیحیت را با احترام حفظ کنند و اسلام رو هم بیاورند در همین جوامع غربی بعنوان دین رسمی قبول کنند اعیادش رو وارد تقویم کنند اونرو هر سال تبریک بگند ...اینها نتیجه دو قرن مطالعات دانشگاهی هست . حالا تو که تخصص هم نداری برگشتی نسخه ای میپیچی که در قرن 17 میلادی برخی پیچیدند و کار نکرد!!! دلیلش عقب افتادگی جهان سومی توست اگر یک متولد غرب بودی اینطور حرف نمیزدی چون از فرهنگی میایی که عقب افتادگی تاریخی داره و چند قرن اخیر رو درک نکرده
    8
    2
    ‌سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. چهارشنبه جمعه بود و یا شنبه!!! چقدر خودت را به در و دیوار میکوبی تا بگوئی دانشگاه رفته و دروس مثله شده ی اخوندها را یاد گرفته ای. عزیز جان من 3 تا دانشگاه رفته ام اما بعضی چیزها فقط شعور می خواهد. مثل اینکه هندو باشی و بفهمی گاو خدا نیست. مثل اینکه ترک مسلمان زاده باشی و بفهمی با شمشیر نمی توان به ماه زخم زد. باور کن که این ها سواد دانشگاهی نمی خواهد بلکه فقط شعور میخواهد. علامه ی دهر باشی و بگوئی گاو خداست از مخ تعطیلی. هفتاد تا مدرک دانشگاهی رو کنی و نفهمی با شمشیر نمیتوان دل و جگر ماه را در اورد از مخ تعطیلی. هی از ویتنام نرو به سانفرانسیسکو و اکاپولکو و امار قربانیان جنگ جهانی را بیرون بکشی. به این ها سفسطه و مغلطه برای فرار از موضوع میگویند. همچنان منتظرم که برگردی سر مشکل اصلی ایرانیان و فقط یک صفت خوب از محمد برایم بگوئی
    3
    8
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا:. ببین بابابزرگ . دقیقا دانشگاه میخواد تا یه کورس میتولژی برداری بفهمی که مفهوم اسطوره چیست. ضمنا من از یه دانشگاهی در امریکا فوق لیسانس گرفتم!! تو چون داهات بدنیا اومدی ذهن تنگ و تاریکی داری وقتی میری امریکا یهویی فکر میکنی "فقط خودت تنها میتونی بری امریکا" این هم از فکر بسته تو هست!!! برو فکری به حال خودت کن توقع داری حرف هگل و کانت و هادیگر و هربرت مارکوزه و میشل فوکو رو ول کنم بچسبم به حرف تو بی عقل؟
    8
    3
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ادیان یک مفهوم دیگری هم در دنیا دارند اونهم ارتباطشون به گروههای انسانی هست. بعبارت بهتر تو وقتی بیشرمانه و بدون انصاف ( بدون مقایسه با میلیونها انسان بیگناه که کلیسا در قرون میانه قتل عام کرد) میایی یک اعدادی رو تازه با جعل به 20 هزار میرسونی تا تنفر بر علیه اسلام درست کنی در واقع به منافع گروههای انسانی که ارتباط با اسلام دارند لطمه میزنی!! خیلی از اون افراد ممکن است نماز نخوانند روزه نگیرند ولی بصورتی به اون فرهنگ مرتبط هستند . بعبارت ساده تر اگر شخصی اسمش امیر رضا یا امیرحسین هست تلاشهای امثال تو نتیجش این میشه که به این شخص کار ندند یا بسختی کار بدند مثلا کارش رو از دست میده بجای اینکه 3 ماهه کار جدید گیرش بیاد 8 ماهه گیرش بیاد . یا وقتی میره توی وبسایت با دخترها آشنا بشه بهش پا ندند ولی به پیتر که شخصیتش هم پایینتر هست پا بدند!! پیتر حال بکنه امیرحسین عصبی بشه!!! میفهمی بابا بزرگ؟ در جنگ دوم خیلی از قربانیان هولوکاست ارتباط ضعیفی با یهودیت داشتند. یعنی اینکه خودت و بچه ات هم ممکنه قربانی این تنفر افروزیهات بشید!!! برو خجالت بکش حالا
    8
    4
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز جان چرا صغرا کبرا می چینی. من بیسواد که مدرک سیکل هم ندارم از شما دانشمند و فیلسوف دانشگاه دیده خواستم تا با ان همه معلومات و کرامات فقط یک صفت خوب از محمد یادم بدهی و تو دنبال قصه ی حسینن کرد شبستری میروی. من اگر این سئوال را از یک نفر مسیحی یا یهودی یا هندو و یا مارکسیست و یا کمونیست و یا بهائی پرسیده بودم 40 صفحه از صفات نیکوی معبودشان سخن می گفتند. این هائی که تو میگی من بی سوادم و چون سیل هم ندارم نمی فهمم. با دانش فیاض خودت یادم بده که چگونه میتوان از روی زمین برای ماه شمشیر کشید و انرا نصف کرد و با آب دهان دوباره بهم باز چسبانید؟ از همه مهمتر شدت معجزه به ان حد هست که در اقصی نقاط جهان حتی یکنفر این معجزه را ندیده است!!! و طوفان جوی هم حادث نیامده است. پیامبران برای دیگران معجزه میکنند و این شیاد جلوی اینه برای خودش معجزه کرده است! در اروپا کسیکه برای اسیاب بادی شمشیر کشید مظهر بلاهت هست و فرق شما و ان ها همین هست. ان ها در حال تسخیر فضا هستند و شما هنوز به ته چاه جمکران خیره هستید تا موریانه ای بیرون امده و برایتان تخم طلا بگذارد
    3
    7
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ببین بابا بزرگ بیسواد. اولا دن کیشوت یک برداشت از یک اثر عربی اسلامی هست که سروانتس چند بار خودش در متن اینرو اشاره میکنه!! در مورد این نوع قصص برات نوشتم که باید بری کورس میتولوژی برداری !! در مورد شخصیت محمد که با مغز علیلت گیر دادی حتما من بهت توضیح بدم و نمیخواهی فشار برخودت بیاری حداقل کارن آرمسترانگ که خیلی ساده برای بچه نوشته رو بخونی باید بگم . این آقا از خانواده کلید دار کعبه بوده که روزی یک بت را بیرون میگذاشتند هدایای زیادی جمع میشد از غذا گرفته تا جواهرات و در پایان روز همه این هدایا به کلید دار میرسید. خیلی راحت میتونسته بدون کار کردن صاحب اون شغل راحت بشه...رفته سراغ تجارت و رونق زیادی داشته پول خوبی در آورده و دنیا را گشته است بعد هم که با زن ثروتمندی ازدواج کرده و مدیر کارهای او شده باز ثروتمند تر شده منتها همه این ثروت را بخاطر ایده خود که ایده اتحاد اقوام و یگانگی بوده فدا کرده 13 سال سختی کشیده هم ثروت هم رفته من جمله دوسال در درون دره ابی طالب گرسنگی کشیده ..با خودت مقایسه بکن که لقمه کوچک شده پریدی رفتی زیر بال غریبه
    7
    2
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آیا جراتش رو داری قید همین حقوق سوسیالی رو بزنی؟ نه ..از نظر من مردی که مکنتش رو بخاطر ایده هاش فدا میکنه قابل احترام هست مخصوصا وقتی آ ایده تساوی سیاه و سفید باشد که همین الان میبینی چطور هنوز در سال 2020 حل نشده و اینهمه دعوا توی خیابون هست!!! در مورد صفت "امین " این صفت رو زمانی که جوان بوده و تجارت میکرده مردم بهش داده اند . یک قاعده ای هست بنام تواتر . یعنی اینکه وقتی عده زیادی در مکانهای مختلف یک صفتی را به شخصی میدهند امکان تبانی آنها با یکدیگر نیست مثل یک هیئت ژوری آن صفت درست است!!! نکته دیگر هم اینکه محمد خودش گفت دین جدیدی نیاورده و دینش ریشه یهودی دارد بنابراین اسلام حول محمد تعریف نشده که تو بخواهی با خراب کردن اون اسلام رو خراب کنی.. باز اینا رو برای تو گوشکوب مینویسم ممکنه یکی عبوری بخونه بگه تبلیغ اسلام میکنی...منتها اینقدر بیسواد هستی آدم مجبوره این چیزا رو بنویسه.
    7
    2
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. پس با استناد به صحبتهای آذرمبانه نتیجه میگیریم دین اسلام از یهودیت ساخته شده و دین مستقلی نیست ولی در عین حال هم بر ضد خود یهودی اش هست😜. در ضمن ایشون نگران دخترهایی هستند که با حسن و نقی نخوابند و پا ندهند و با پیتر بخوابند. چقدر میتونه برای امثال آذرمیانه دردآور باشه!!
    1
    6
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عجبا رفت دنبال تجارت یا کاروان زنی و دزدی و غارت و سربریدن و بی ناموسی و برده فروشی!؟ کجای دنیا تاجر سر می برد؟ تو که کارت را خراب تر کردی. اگر شغل درست حسابی داشت (که امتیاز نیست) ولی مال دوست و طمع کار بود. بعلت حسادت نمی خواست دیگران از منافع بت هایشان متنفع شوند. تمام پول ها و زنان زیبا را فقط برای خودش میی خواست. لاجرم با قتل و جنایت تمام بت ها را شکست و بت یگانه ی الله را تنها خدا اعلام کرد در حالیکه تاکنون خدایش حتی یک موش خلق نکرده است. صفت امین هم شامل غارتگر و دزدها نمیشود شاید در تقسیم مال دزدی امین بود و تازه اول خمس ان و زنان زیبا را برای خودش بر میداشت. تازه این همه مردم دنیا از کارمندان بانک و غیره امین هستند. بیلیون ها نفر از محمد راهزن امین تر هستند. به این صفت دروغین و مسخره اویزان نشو چون انقدر زشتکار بوده که بیسوادی و کارهای پییش پا افتاده را از ترس شمشیر به پایش امتیاز نوشته اند. با بت واحد و سربریدن و اخاذی خمس ثروتش را هزار برابر کرد. رفتی کلی گشتی و این مزخرفات را پیدا کردی
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. در مورد "فقط یک امتیاز خوب گفتن" رفتی و بعد یک ماه طفره رفتن این اراجیف را ساختی که تف سر بالا هست. یعنی راهزن ها در دنیا امین هستند!؟ جل الخالق . حالا بگو بدانم مگر خدا قادر و توانا نیست؟ خدای قادر و توانا چگونه ذلیل یک جنایتکار هست که دادش را باشمشیر و سر بریدن از مردم بگیرد!؟ ببینم این خدای قادر و توانا عاجر هست و نمیتواند با دستکاری ژنتیکی مخلوقاتی خلق کنند که مطابق سلیقه ی خودش باشند و تیغ تیز حواله ی انان ندهد؟ خدای بیعرضه ایکه دست به دامن محمد و وحوش جنایتکارش میشود تا سر برند و خون بریزند تا منویاتش اجرا شود فقط به درد شعور امثال تو و لای جرز می خورد. چرا این قادر و توانا ادمیان کامل و سالم خلق نمی کند و بعد دست به طرف چاقوکشان محمدی دراز میکند؟ تا کنون جز برف و باران و تگرگ و نور و شهاب سنگ چیزی به زمین صادر نشده است. اگر خدا دیروز ایه صادر میکرد پس امروز هم از بالای کوه بلاهت پائین می امدد و ایه های بیشتر مطابق واقعیت های امروز در میلیون ها رسانه ی گروهی منتشر میکرد.
    2
    6
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. حالا میرویم سر معجزه. بگو چگونه از روی زمین میشود ماه اسمان را پنچر کرد و اصولا کدام ادم مخبطی برای یک سنگ شمشیر می کشد تا چه برسد به ماه اسمان. هیچ عقل سالمی هم اینکار را تائید نمی کند و جز خود محمد متوهم و یا کذاب در هیچ کجای دنیا چنین چیز مسخره ای را تائید نکرده است. تتازه بر فرض محال ماه اسمان درر اسمان متلاشی میشد ابر اتمی تمام ادمیان را می کشت و کسی زنده نمی ماند تا دنبال این معجزه ی مسخره را بگیرد. این را هم رها کن و 4 خط حرف استثنائی از قران یادم بده. مگر نمیگوئید تورات و انجیل و قران را یک خدا نوشته است. پس چرا این همه متناقض هستند؟ یعنی خدا کلاس شش ابتدائی تورات را پر از غلط غلوط نوشته و بعد که سوادش بالاتر رفته اشتباهاتش را در انجیل و بعد قران تصحیح کرده است!! یعنی خدا قادر نبود دفعه ی اول مشقش را درست بنویسد و بعد از جنایتکاران عرعری کمک خواست تا غلط های تورات را باخون و جنایت و ایات مسخره بگیرد و قران سراسر مزخرف را بسازد؟ خدا را چی فرض کرده اید؟ این خدای ذلیل که عرضه ی دلاک حمام حاج ناصر را هم ندارد!
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    . [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. حالا برای اینکه از حرف های من برداشت غلط نکنی، چون تورات هم سخن خدا و هیچ موجود فضائی نیست. تورات مجموعه ی تاریخ یهودیان و در طول ده ها قرن نوشته شده و صدها نویسنده دارد. محمد راهزن این بار به کاهدان زده است. مزخرفات تورات را افتاده از اسمان تلقی کرده و در نهایت بیسوادی و توهم و احیانا شارلاتانیزم حرف های دزدی از تورات را بنام کلام خدا جا زده است. حالا بیا فقط 4 خط حرف حسابی از قران بکش بیرون تا ببینیم فرق این سخنان با دیگر سخن های ادمیان مستقل چیست و چه قداست و امتیازات خارق العاده ای در ااین آیه های خنک نهفته است که بشر نتوانسته بگوید و خدا از لسان مقدس محمد راهزن و به زور شمشیرگفته است؟
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. چیزی که دیگران مینویسند نمیخوانی بعد حرفهای خودت رو تکرار میکنی. من متخصص در دین نیستم و از بحث دینی گریزان هستم فقط از نظر تاریخی نظر میدم. برو باز بخون نوشتم بیش از بیست سال تجارت میکرده و جاهای زیادی میرفته مردم بهش صفت امین دادند چون دیدند انسان درستکاری هست. تو حکومتداری در مدینه را قاطی قبل از آن میکنی درصورتیکه همه میدانیم حکومتداری بحث سیاست است و سیاست امر نسبی است. بهر عنوان محمد مرد بزرگ تاریخ بوده است اینرو بزرگان دانشگاهی تاریخ غرب میگویند. باز هم تکرار میکنم کارهای عظیم دانشگاهی شده توسط مورخین و مستشرقین بزرگ غرب و در نهایت نتیجه این شده که این دین را در غرب هم رسمی کنند. خودغربیها میگویند که تمدن اسلامی برای ما ریاضیات- صنعت- شیمی - کشاورزی-فلسفه- نجوم -پزشکی -علم اوپتیک - آورد . اولین مدارس رو مسلمانان در اروپا تاسیس کردند دانشگاههای اروپا به تبع اونها ایجاد شدند اولین بیمارستانها رو مسلمانان درست کردند ...کتاب نیال فرگوسن -غرب در برابر دیگران - رو بخون کتاب جدیدی هست و اینها رو توضیح میده .
    5
    1
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. به پیرزن بی فرهنگ بگو مطالب من رو نخونه و نظری راجع به من ننویسه چون از نظر من از دائره انسانیت خارج هست و جزو چرک و جراحت دمل چرکین بیفرهنگی ایران هست!.
    5
    1
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عمو بزرگ من هم تورات و انجیل رو خوندم هم قرآن رو باید بدون تعصب بگم قرآن بسیار کاملتر هست . صدها غلط فاحش در تورات هست که در 8 قرن گذشته دانشمندان غرب خیلی ازش ایراد گرفتند. تعداد اشتباهات قابل مقایسه نیست. به هر عنوان باز هم تاکید میکنم دین قابل حذف از جامعه بشری نیست آب در هاون میکوبی. من هم تعصبی ندارم روی دین تو اگر بیایی اینجا روزی هزاربار فحش هرچی امام و پیغمبر و خدا بدی برای من مهم نیست منتها همینطور که گفتم گروههای انسانی مربوط به این ادیان هستند و سیاهنمایی در مورد یکی از آنها بدون مقایسه با دیگران به گروه انسانی مربوطه ضرر وارد میکند مخصوصا الان که جو ضد مسلمانی خیلی شدید هست اینکار ازطرف شماها یه نوع خودزنی توام با لجبازی هست مثل اینکه یکی شکست میخورد میزند خانه زندگی خودش رو آتش میزند از این نظر آدمهای چندش آوری هستید و موقعش که برسد خودتان هم ضررش رو خواهید داد. بیش از اینهم وقت خودم رو نمیگیرم مخصوصا اینکه امثال اون زن مریض روانی هم بحثهای ما را میخوانند و هر از گاهی چرندیات بار میکنند.
    6
    1
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز جان متاسفانه چنان با سریش به عقاید قرون وسطائی چسبیده ای که درست هم نمیشوی. جملات خودت را می اورم: (عمو بزرگ من هم تورات و انجیل رو خوندم هم قرآن رو باید بدون تعصب بگم قرآن بسیار کاملتر هست . صدها غلط فاحش در تورات هست که در 8 قرن گذشته دانشمندان غرب خیلی ازش ایراد گرفتند). اقای دانشمند ایراد من هم درست همین جا هست. اگر این 3 کتاب اشتباهات فاحش دارند یعنی هیچکدام کار موجودی خیالی بنام خدا نیستند چون خدای قادر و توانا و دانا اشتباه نمی کند و همین اشتباهات که به ان ها اقرار کردی یعنی به هیچ صورت این 3 کتاب کار خدا نیستند. من که نمی خواهم دین را حذف کنم. مگر من چنین قدرتی دارم یا شمشیر محمد دستم هست که هر کس با من همعقیده نشد سرش را ببرم. مهم اینست که حکومت جابر اخوندی میگوید این کتاب ها ساخت خدا هستند و مو لای درزش نمیرود و ما اجرا کننده دستورات خدا هستیم و به همین استدلال ادم می کشند و جنایت میکنند و جواب هم پس نمیدهند و من باید ثابت کنم که چرندیاتی بیش نیستند تا کسانی مثل تو از نوزادی شستشوی مغزی شده از خواب بیدار شوند
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز دلم فرموده ای: (همینطور که گفتم گروههای انسانی مربوط به این ادیان هستند و سیاهنمایی در مورد یکی از آنها بدون مقایسه با دیگران به گروه انسانی مربوطه ضرر وارد میکند مخصوصا الان که جو ضد مسلمانی خیلی شدید هست اینکار ازطرف شماها یه نوع خودزنی توام با لجبازی هست) جوان دانشمند ! شخصی بیماری جذام دارد توقع داری من به او داروی سرطان بدهم؟ مشکل مملکت من اخوند و اسلام هست و به مشکل مردمم می پردازم. پس توقع داری به یهودیت و مسیحیت بپردازم که تاثیر اندکی روی کشورم دارند؟ مگر ان افکار مشغله فکری ملت من هستند؟ دیگر اشتباه تو اینکه هر کس از اسلام انتقاد کرد لاجرم یهودی یا مسیحی هست. هرگز اینطور نیست. من نه به باز شدن دریا با عصا معتقدم نه اینکه مسیح پسر خداست ولی مگر ان ها به اسم مذهب خون ملت من را به شیشه کرده اند. بارها به شما عرض کرده ام که من اتئیست هستم و ادم آتئیست به هیچ پیغمبری معتقد نیست. ضمن اینکه موسی و عیسی و گاندی و بودا جنایتکار نبوده ولی حتما محمد و علی و عمر جنایتکار بوده اند.
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. این چنین فرموده ای:"به پیرزن بی فرهنگ بگو مطالب من رو نخونه و نظری راجع به من ننویسه چون از نظر من از دائره انسانیت خارج هست و جزو چرک و جراحت دمل چرکین بیفرهنگی ایران هست!." عزیز جان مگر من پیغمبرم و ایشان هم امت من هست؟ من با هیچکس پالوده نخورده ام. هر حرفی به زعم من درست باشد من همان را تائید میکنم. من علمگرا هستم و دنباله رو هیچکس از شاه و پیغمبر و گدا نیستم. یکبار هم مطلبی از ایشان را نپسندیدم و مخالفت کردم. ادمیان مجموعه ای از عقاید درست و غلط هستند. من به گوینده ها هیچکاری ندارم و مفاهیم برایم مهم هستند. خوب و بد مطلق وجود ندارد و بسیاری از فرمایشات شما و عرایض من ممکن هست که درست یا غلط باشند.
    0
    8
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. من جاهایی از حرفهات را که واقعا مضحک است های لابت میکنم. البته نه برای توی ..... برای بقیه که بفهمند چه موجود ....هستی
    2
    6
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. فرموده ای:"نوشتم بیش از بیست سال تجارت میکرده و جاهای زیادی میرفته مردم بهش صفت امین دادند چون دیدند انسان درستکاری هست" من از خودت می پرسم ایا امین بودن باید باعث توهم صحبت با خدا بشود؟ بسیاری از مجرمین یک عمر با امانت زندگی کرده و فقط یکبار دزدی میکنند و تمام. ایشان رسما دزدی و چپاول و غارت کرده است. اگر وصل به خدا بود که همه چیز را خدا به او میداد و دیگر لازم نبود دزدی و برده فروشی بکند. ممکن است بفرمائی که یک بیلیون پیرو دارد و این تعداد پیرو یعنی درست هست. گاوپرستان هم جمعیت یک بیلیونی هستند.ایا ان یک بیلیون نفر اندیشه ی درست تری دارند یا برتراند راسل و فروید و انیشتین!؟ در تمام دنیا فقط کمتر از 10 نفر سوپر مغز داریم و کمتر از 2 درصد از کل جمعیت جهان روشنفکرند و اندیشه های یک بیلیونی ادم ها اغلب غلط هستند. ببینم محمد عاقل تر هست یا ژان پل سارتر؟ حتما باید یک نفر به دروغ خودش را به خدای خیالی بچسباند تا مهملاتش را مهم تصور کنیم؟
    2
    6
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. مردمان در جنگها که اسیر میشدند برده میشدند و این در همه جا بوده و غیر قابل نفی بوده البته محمد کارهایی در جهت برطرف کردن برده داری انجام داده است ولی واقعیت بوده . "ممکن است بفرمائی که یک بیلیون پیرو دارد و این تعداد پیرو یعنی درست هست. گاوپرستان هم جمعیت یک بیلیونی هستند.ایا ان یک بیلیون نفر اندیشه ی درست تری دارند یا برتراند راسل و فروید و انیشتین!؟" عرض شود که اسلام از گاو پرستی هندی بهتر است در مورد راسل من مطالعاتی داشته ام بعضی کتابهاش در درسهای ما بوده در کل نتوانست به جمع بندی برسد نفی اخلاقیات مسیحی میکرد بعدها به مشکلاتی خورد نتوانست حل کند..فروید را وارد نیستم چون روانشناسی نخوانده ام ولی فروید خیلی شرق و تمدن اسلامی را دوست داشته..اینشتین هم که فیزیکدان بوده و کمتر به دین پرداخته..حالا یک سوال : برات نوشتم هشت قرن پیش دانته صدها غلط درکتاب مقدس پیدا کرد معذالک هنوز تو در همان محل خودت قدم بزنی کلیسا هست بری توش صدها کتاب مقدس هست ...آیا میشود نتیجه گرفت امریکاییها همه خر هستند ؟
    7
    3
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. آن پیرزن سوسیالخور گدای بدبخت که خدا هم از او رو برگردانده اینهمه ما مطلب مینویسیم میرود جسته گریخته یک چیزی در میاورد مسخره بازی میکند که مزاحمت ایجاد کند! اینهم نوعی از دانشمند سوسیالی هست که جامعه فاسد ایران تحویل زیرزمینهای غرب داده!
    8
    4
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. باز هم تاکید میکنم . رواج اسلام ستیزی به نفع هیچکس نیست و دودش توی چشم ایرانیها خواهد رفت چه آنهایی که اسلامی هستند چه آنهایی که میانه رو هستند چه آنهایی که ضد دینی هستند روزی که گرفتاری شروع شود همه ضرر خواهند کرد. موضوع دین را باید مسکوت گذاشت.
    6
    3
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. متاسفانه حفهایت ارزش خواندن ندارند. چرندیات بدرد خندیدن میخورند.
    3
    9
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    پیر زن خفیف سوسیالخور. مگر من برای تو... چیزی مینویسم که بخوانی. خداوند هم از امثال تو رو برگردانده بزودی شهرداری توی یک زیرزمین نموری جسد پلیدت رو پیدا میکند حداقل مردم از شر پلیدی تو خلاص میشوند خیر به حال جامعه نداشتی شرت رو کم کنی بهتر هست.
    8
    1
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من تورات و انجیل و قرآن رو مطالعه کرده ام. قرآن بسیار موجه تر از اون کتابهای پر از خرافات هست. بحث بر سر کمال نیست بحث بر سر مقایسه است. دانته 8 قرن پیش 600 اشتباه در کتاب مقدس پیدا کرده مقایسه کن!! . با توجه به مطالعات تاریخی . اسلام تاریخی بمراتب درخشان تر از مسیحیت دارد. کلیسای اروپا میلیونها انسان بیگناه را در قرون میانه قربانی کرده است. در زمانی که یهودیان و مسیحیان غیر کاتولیک را قرنها نسل کشی میکرد آنها به ممالک اسلامی پناهنده میشدند.
    7
    2
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. میدونی که اروپائیها عدد نداشتند فقط اعداد رومی داشتند که باهاش نمیتونستند حساب کتاب انجام بدهند و در نتیجه تجارت در انحصار مسلمین بود. اعداد رومی بصورت چوبخط بودند مثلا میخواستی بنویسی 100 باید 10 تا X میذاشتی میخواستی بنویسی 20000 باید ده هزارتا X میذاشتی نه میتونستی عدد رو بنویسی نه ضرب و تقسیم کنی! در در زمانیست که عمرخیام عدد پی رو با 16 رقم اعشار محاسبه کرده بود ! محیط زمین رو محاسبه کرده بود! معادلات درجه دو و درجه 3 رو حل کرده بود!!
    9
    5
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اولا سوسیالخور بودن بهتر از نان خون خوردن هست. دوما یک کلام ختم کلام . وقتی کسی گفت با شمشیر ماه را اش و لاش کرده است از نظر من یا متوهم و یا نادان و یا شارلاتان هست (و یا هر سه فقره) و مکتب و فلسفه ی چنین دیوانه ای که شمشیر را جای منطق کرده حتی ارزش فکر کردن ندارد. از وقتی کارنامه ی دوران نوجوانی من را بیرون کشیدی و جز خدمت حتی یک نقطه ی منفی نیافتی مطمئن شدم که جیره خور حاکمان خونخوار ایران هستی. تو برایم بهانه شدی حرف هایم را بزنم و صدها نفر را روشن کنم و از این جهت از تو و اربابان ناشی ات متشکرم. در خاتمه میخواهم نکته ای را بگویم. 1400 سال سر تمام نخبه ها و مخالفان را بریدید ولی امروز ساعت مرگ اسلام مافیائی فرا رسیده است چون: سر اینترنت و حقیت را به بهانه ی تقدس را نمی توان برید!
    5
    13
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ولی خداییش من پیر نیستم. تازه اول جوانیمه. سالم و سرحالم و از زندگیم راضیم و لذت میبرم.
    2
    9
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. چرا وقتی داری در بحث شکست میخوری میزنی به صحرای کربلا؟ درمورد نصف کردن ماه یا اینکه محمد تف کرد توی یه چاهی آب دراومد اینها روایت هست که مورد شک هستند ! میدونی که توی قرآن نگفته ماه رو محمد نصف کرده یا سوار بر الاغ رفته به مسجد الاقصی. تو دنبال این بودی که ثابت کنی اسلام کلا بد هست من به تو ثابت کردم که تمدن درخشانی بوده تا زمانی که مورد حمله مغول قرار میگیره...این نظر محققین غربی هست و من از خودم ننوشتم. اونها میگند ما خیلی وامدار تمدن اسلامی و روش علمی اون هستیم اینقدر هم کتاب راجع به این فراوان نوشتند که قابل رد کردن نیست. در مورد حکومت آخوندا با هم بحثی نداریم و موافق هستیم . بحث من هرگز تائید آخوندا نبوده فقط بحث تاریخی هست. من حتی بحث دینی رو ارجاع به اندیشمندان غربی دادم چون به الهیات وارد نیستم. من خودم بهت گفتم برو زندگینامه مراد اریه رو بخون و از افکار آزادیخواهانه اون یاد بیگیر...اینکه پای پرس ملامین بودی بحثی نداره!!
    10
    2
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. محققین غربی و غرب خصوصا انگلیس اسلام را تقویت کرده و به جون مردم می اندازند تا آدم احمق وجود داشته باشه اسلام زنده باقی میماند. قرآنی که سرو ته نداره ساخته دست عرعرهاست نادان!
    3
    10
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. کسی که اینقدر احمق هست که نمی فهمد ماه را با شمشیر نمیتوان نصف کرد و صغرا کبرا می چیند ارزش بحث کردن ندارد. تا اینجا هم به تو احترام گذاشتم. برو توی مسجد و با شیخ شنگول گیلانی بحث کن یا برو سر چاه جمکران و عریضه توی چاه بریز تا حاجاتت بر آورده شوند
    1
    10
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    ببین مامان جون تو دیگه ما رو از رو بردی. دلیل اینکه اینهمه باهات مخالفت میکنم دوچیز هست : 1- رفتار گذشتت که دو سه بار اومدی ثابت شد من درست میگم مثل آدم قبول نکردی . 2- رفتار الانت که به دلیل و برهان کاری نداری و یک دگمی را دست گرفتی هرچیزی هم دیگری میگه دلایل میاره باز حرف خودت رو تکرار میکنی. اگر میخواهی آدم بشی یکبار برای گذشته قبول کن بگو من در آن موقع کله شقی کردم . در مورد الان هم باید رفتارت رو تغییر بدی اگر بناست حرف خودت رو تکرار کنی اینجا وقت تلف نکن چون اینجا جایی است که آدمها بحث میکنند تا عقایدشان تغییر کند
    9
    1
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ساندیسخور از سوسیالخور بهتر است. (امام خمینی).
    9
    3
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ای بدبخت که از خون مردم تغذیه میکنی می خواستم پته ات را روی اب بریزم که نوکر اخوند های جنایتکار هستی و موفق شدم و گر نه تو از کجا میدانی کار من چی بوده است؟ بیچاره اطلاعات دست هشتم داری. برو وزارت اطلاعات و من انجا بیش از 500 صفحه سابقه دارم ولی تو مامور کسی نیستی تا بگذارند تا پرونده ها را بخوانی.
    2
    14
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    مادر بزرگ اعلام کرده که تمام متفکرین غربی که زندگیشون رو وقف علم کردند و اساتید بهترین دانشگاهها هستند نوکر هستند و هدفشون کمک به اسلام و آخوند هست!! میشینند تاریخ رو جعل میکنند یه آدم هم توی دانشگاهشون پیدا نمیشه که اونها رو رسوا کنه کتابهاشون چاپ میشه هیچکس ایرادی نمیگیره!!! همشون دروغگو هستند فقط مادر بزرگ دیپلم ردی که دانشگاه ندیده از روی گفته های کسانی که باهاشون بار میرفته پروفسور شده راستگو هست بقیه همه دروغگو هستند!!!
    12
    4
    ‌پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اسلام تاریخ نداره. همه اش جعل و دروغ است. تو هم بپر برو بجای ساندیس خوری کار یاد بگیر بچه.
    2
    16
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. حالا محمد چرا ....کرد که چاه پر آب بشه؟ نمیتونست یک دست بکشه؟ مردم باید..... کنند؟ این است اسلامی که به جهان عرضه کردید؟؟ عجب آدم خودخواهی بوده که مردم از ....مجبور بودند بخورند. اه!
    3
    12
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    .... . ریاضیات نجوم شیمی اپتیک فنون زراعت فنون کشتیرانی اسطرلاب و نقشه های جغرافیائیش فلسفه معماری همه کتابهاش موجود هست آثارش در اسپانیا و پرتقال موجود هست ساختمانهاش با خط عربی بر پیشانی آنها موجود هست اصطلاحات فنی عربی که وارد انگلیسی شده ...وقایع نگاری افرادی که همزمان وقایع را ثبت کرده اند موجود هست...مورخین هم امروز آنرا نمیگویند توی این پنج قرن که گذشته دائما هر سال کتابها نوشته شده که اونرو اثبات میکنه.. روایات جعلی هستند که محمد توی چاه ....کرد و اینها ! بچه هم ....هست که همچو تویی ....
    10
    2
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دروغگوتر و حیله گرتر از عرعرها خودشون هستند. تنها مورد تاریخی درست از تمدنشون کشتارو قتل عام ایرانیان و اجبار مردم به پذیرش اسلام است
    2
    9
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. بی عقل می خواستم جوابت را ندهم ولی طاقت نیاوردم. این ها محصولات عقلی ایرانیان هستند و کاری به اسلام ندارد. اگر اسلام نبود ایرانیان حالا مهد علم دنیا بودند. اسرائیلی ها تاکنون بیش از 70 جایزه علمی نوبل برده و قابلیت ان ها از تمدن ایران هست و نه کسانیکه شاش شتر محمد را مقدس دانسته و می نوشیدند و بیسوادی برایشان افتخار و سر نخبه ها را به بهانه ی کفر می بریدند . اگر علوم دست محمد و عرعری ها بود تاکنون یک میخ طویله هم اختراع نشده بود. هیچ ایرانی واقعی نمیتواند مسلمان باشد و این دو فرهنگ180 درجه زاویه دارند. دانشمندان ایرانی را به پای اسلام مسخره مصادره نکن
    2
    10
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. گفتم که کار این آذرمیانه سفسطه و جعل واقعیات هست.
    1
    9
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اینطور نیست ایران استبدادی بوده و پادشاهی و دین زرتشتی با هم هماهنگ بوده جامعه خیلی بسته ای درست کرده بودند. رومیان که جنگ با آنها داشتند تاکید بر بربر و وحشی بودن آنها نموده اند بسیار بیرحم بوده اند در نهایت هم میدانی که خسروپرویز همه 20 پسر خود را میکشد و امیران ارتش او به روم پناهنده میشوند . ترقیات 2 قرن بعداز اسلام شروع میشود دو قرن یعنی 8 نسل خودش اثبات میکنه که این نسلها کلا عوض شده و جهان بینی اسلامی پیدا کرده اند.. در ثانی فقط ایرانیان نبوده اند!! خود اعراب بوده اند مثل ابن عربی یا ابن رشد و مردمان اندلس بوده اند مثل ابن میمون و بسیاری از دانشمندان اسپانیایی دیگر. یک آزادی بوجود آمده بوده که باعث آزاد شدن پتانسیل جوامع شده ...بعدها وقتی گورکانیان همین فرهنگ را به هندوستان میبرند در آنجا دانش پیدا میشود...البته نه اینکه دانش قبلا نبوده ...این نوع جامعه بی طبقه باعث آزاد شدن استعدادهایی شده که قبلا در جوامع طبقاتی سرکوب میشده..خودت داستان انوشیروان و بچه کفشگر را میدانی...
    11
    2
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ایت الله مارمولکیان- حضرت علی را بیشتر بشناسیم. علی چهارمین خلیفه راشدین و علی اولین امام شیعیان و علی داماد و پسر عموی محمد و نیز علی از اولین کسانی است که به اسلام روی آورد. به لیست زنان حضرت علی توجه فرمایید:فاطمه زهرا.خوله بنت ایاس حنیفه.لیلی بنت مسعود نهشلیه.اسماء بنت عمیس.فاطمه بنت حزام مکناه به ام البنین.ام سعید بنت عروه بن مسعود ثقفی. .امامه بنت ابو العاص بن ربیع.از حضرت علی 34 فرزند بجا ماند. 🏽فرزندان دخترامام علی : 16 نفر 🏾فرزندان پسرامام علی : 18 نفر حضرت علی از توانگران و ثروتمندان :حضرت علی بعد از اسلام و غارتگری اموال ایرانیان از توانگران و ثروتمندان معروف گردید. بطوریکه در شهر ینبع املاک و اراضی پر ارزش داشت و صاحب نخلستانی بود که سالانه چهل هزار دینار(معادل 160 کیلو طلا)در آمد داشت.✅(تجارب السلف. صفحه 13)ابن حزم در باره ثروت های حضرت علی(پارسا ترین شخصیت اسلامی) می نویسد: کسی که اندک اطلاعی از اخبار و احادیث داشته باشد انکار نمی کند که حضرت علی از ثروتمند ترین افراد طایفه (جنایاتش4 صفحه هست واینجا جا نگرفت)
    1
    9
    جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شیرویه پسر خسرو پرویز که مادر رومی داشته بر علیه پدر کودتا کرده و برادرانش را میکشد. سوادت آب کشیده. عربها که به ایران حمله میکنندکتاب سوزی که راه میاندازند و بدینوسیله دانش و آزادی در مردم نهادینه میشود!!
    1
    5
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. درضمن کتاب فتوحات مکیه ابن عربی عینا از عالم بالا بهش دریافت شده. کدام طبقه بالا؟!
    1
    8
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. این عقب افتاده بعلت تعصباتش فکر میکند بشر امروز باید بین حکومت و فرهنگ وحوش مسلمان عرعری و ساسانیان یکی را انتخاب کند. 1400 سال گذشته و مخ این ها رشد نکرده و در 1400 سال پیش متوقف مانده است. هیچکس نمیتواند به حکومت ساسانیان برگردد ولی میتواند حکومت وحوش عرعری را که بر اساس ولایت فقیه تشکیل یافته را همراه با اسلام جنایت پناه به زباله دانی تاریخ بفرستد و جریان امور ایران را تبدیل به یک حکومت مدرن امروزی بر اساس دموکراسی و رعایت حقوق بشر و انتخاب اصلح کند. چیزیکه شایسته ی بشر امروز هست و از تازیانه و گردن زدن در ان خبری نیست و جایش را تعلیم و تربیت و اخلاقیات و انسانیت و راستی و درستی بگیرد
    1
    7
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ببین باز کم آوردی به صحرای کربلا زدی. اون پیرزن گدای سوسیالی هم چون سواد دانشگاهی نداره و اساسا بدنبال حب و بغض خودش هست مجبورا از اینور اونور جسته گریخته چیزهایی جمع میکنه میاره میپرونه میره که در حد نیش پشه هم نیست و به کلیت بحث لطمه ای نمیزنه. دانشمندانی که تو ایرانی میخوانی در زمانی رشد کردند که دو قرن بود دیگر ایران وجود نداشت. زبان فکری آنها عربی بوده جهان بینی آنها عربی-اسلامی بوده.اساس از زمان فروپاشی ساسانیان تا قرنها شما ایران ندارید.امپراطوری بنی امیه و بنی عباس دارید. تشکیل دوباره ایران را برخی با پیدایش فردوسی برخی با پیدایش حکومت شیعی آل بویه برخی با پیدایش صفویه دانسته اند. فردوسی از نظر ادبی آل بویه از نظر مذهبی صفویه از نظر زبان و مذهب. ...در بهترین حالت که دلیل ادبی را بگیریم که هم حتی منطقی بنظر نمیرسد شما 4 قرن اصلا نامی از ایران نمیبینی. بخاطر همین این دانشمندان را دانشمندان اسلامی میخوانند نه ایرانی!! حالا پیرزن گدا رفته اسم ابن عربی را گوگل کرده بحث بر سر ابن عربی نیست
    8
    0
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بحث بر سر هزاران دانشمند است که از هندوستان تا قلب اروپا کشیده میشوند. حالا ما مینویسیم پیرزن بد ذات یاد میگیرد بجای قدردانی میاید به ما چرندیات هم میگوید!!! اینست طینت شماها برای همین هم روتان نمیشود خودتان را در جوامعی هم که هستید آفتابی کنید و در یک دخمه ای زیر زمینی چیزی میخزید..پیرزن بدبخت اینرا برای خودش خوشبختی میداند که تنفرات پدر و مادریش را متمرکز کند بسمت انسانهایی که قرنها قبل میزیسته اند و اتفاقا بگواهی مورخین نامدار غربی انسانهای شریفی بوده اند. ای بدبخت نمیدانی این کار چه بلایی برسرت خواهد آورد . من اینجا رهگذر هستم و مدتی مینویسم میروم تو میمانی و تنفری که مثل خوره وجودت را خیلی زود به رنج و عذاب گرفتار خواهد کرد.
    8
    0
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::].آخه این زندگی علی برای ما نوشتی چه تناسبی با بحث ما دارد؟ بغیر از اینکه در بحث کم آوردی میخواهی عنوان را عوض کنی؟ خوب در قرن هفت میلادی که در اروپا سوئیس امروزی را نداشتی! اگر بخواهی مقایسه کنی باید با امپراطوران روم مقایسه کنی که حرمسرا داشتند ازدواج با دختر بچه ها داشتند قتل عام میکردند ! .
    9
    1
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::].بحث بر سر اینست که دوران طلایی اسلام یک واقعیت تاریخی است و این نظر تو را راجع به بد بودن اسلام رد میکند. شکست خوردی حالا بوق میزنی؟ گریستف کلمب نقشه های مسلمانان و اسطرلاب و ستاره شناسی آنرا برای فتح امریکا استفاده کرد مسلمین اروپا بودند که نخستین نقشه هایی را کشیدند که زمین را کروی نشان میداد و ایده فتح هندوستان از سمت غرب از اینطریق به ذهن کلمب رسید.
    10
    2
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تنفر از ایران و ایرانی و فرهنگ کهن ایران و غیر ایرانی و بی ریشه بودن خودت را کاملا بیان کردی. کتاب التاریخ الحضاره الاسلامیه و کتاب الطبقات الاکبری نوشته ابن سعد و کتاب المورد خود عرعرها بیان میکند ایرانیان شیعه و خلافت علی را بوجود آوردند تا جلوی پیشرفت اعراب را بگیرند و هر سه خلیفه عرب علی و عمر و عثمان بدست ایرانی کشته شده اند. با زور شمشیر و گلوله هیچ عقیده و دینی را نمیشود وارد زندگی مردم کرد واصلیتشون را عوض کرد. ما ایرانی هستیم و فرهنگ کهن ایرانی مادر وشروع دنیا و پایان دنیا است و همیشه پابرجاست.
    2
    10
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. این دوران طلایی اسلام که این مزدور بیشرم بیان میکنه همان قتل عام و کشتن انسانها بخاطر نپذیرفتن اسلام است. تجاوز به زنان و کودکان و به تاراج بردن و سرقت اموال مردم و رفتن به بهشت موعود ایدولوژی اسلامی و طلایی برای عرعرهای گرسنه و بربر است. خود خاینش هم عرعراست.
    2
    9
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. آزاده جان. این اقا عاشق هست. عاشق اسلام و محمد و علی و عمر و سایر خونخوران اسلام که جنایاتشان در باب راهزنی و دزدی و گردن زدن و و و از افتاب روشن تر هست. ولی گرفتار دروغ های حقه بازان ماله کشی مثل شریعتی و بنی صدر و مذهب موروثی هست و مثل هر ادم عاشقی خودش را به زمین و زمان میزند و از قسطنطنیه به سانفرانسیسکو سفسطه و مغلطه میکند تا خدای ناکرده یک خار به پای معشوقه های خونخوارش نرود.
    1
    9
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. من با ادله قوی ثابت کردم که علی قاتل فاطمه هست و باز این بابا برای تبرئه اسلام سراسر خون چرندیات پس میدهد. البته مامور هست و معذور پول از اخوندها میگیرد تا نوکری کند.
    2
    10
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. کار عرعرها دزدی است. دزدی از مال و جان و نوامیس مردم. خودشان به غیر از قران ساختگی شان چیزی ندارند به دنیا عرضه کنند. الان هم قصد دزدی دانشمندان و شاعران ایران را دارند. ایران قبل از اسلام ایران بوده و بزرگترین فیلسوف زمان زرتشت را داشته است. اینکه ایرانیان شیعه را بوجود آوردند برای تفرقه بین اعراب و حفاظت از کشورشان بود. بعضی ها این را جدی گرفتند.
    2
    9
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بابا بزرگ آخه شما چی رو میخواهید رد بکنید؟ توی دائره المعارف کمبریج یا دائره المعارف آکسفورد یا ویکیپدیا و یا هر کتاب رفرنس تاریخی بری "عصر طلایی تمدن اسلامی" ذکر شده و تمام اطلاعاتش ارائه شده!!! آخه چقدر شماها بی عقل هستید؟ این چیزی نیست که رد بکنی!!! خود غربیها میگند ما علوم -ریاضی -فیزیک -شیمی -نجوم- پزشکی -فلسفه -زراعت - کشتیرانی .. خودمون رو بر روی تمدن اسلامی بنا کردیم!!! آخه این دعوا نداره ای نادان !! تو چند قرن میخواهی عقب باشی از دنیا؟ چرا بخاطر یک مطلبی که هر بچه مدرسه ای توی غرب میدونه میایی دعوا راه میندازی؟
    10
    2
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. غربی ها درست میگویند. شیمی را از زکریا رازی یهودی ایرانی و طب را هم از بوعلی سینا یهودی ایرانی گرفتند. دیگر دانشمندانی هم داشتیم که تقیه میکردند تا مثل حافظ وحوش اسلامی سرشان را نبرند و امثال این ایرانیان علم را به اروپا بردند. در اثر حمله ی وحوش مسلمان که علم یکروزه از ایران پر نکشید بلکه این استحاله به تدریج صورت گرفت. شما جز قران که دزدی از تورات هست و بریدن سر نخبه ها هنر دیگری ندارید. همین امروز هم جوانان نابغه ی ایرانی فوج فوج فرار کرده و میکنند. اسلام سراسر جنایت و خون باب طبع روشنفکر جماعت نیست
    1
    11
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شکی نیست که اسلام دمش به انگلیس وصله و برای عقب ماندن ایران و کشورهای خاورمیانه از اسلام و ملاها حمایت کرده و میکند.
    1
    9
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. جوجه کوچولو! همین الان ملاها و اسلامشون دشمن علم و تحقیق و دانشگاه هستند و همه چیز را منتسب به ائمه و امام وخدا میدانند. چرا مطلب را میپیچونی؟ کی اسلام علم را قبول داشته؟؟؟ اگر اسلام نبود نه تنها ایران بلکه کشورهای عرب هم بیشتر رشد میکردند. ایدولوژی اسلامی یعنی غارت و تجاوز برای خدا. این جایی در فلسفه کهن و غنی حقوق بشری ایرانی نداره.
    2
    11
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اولا در اون دوره ای که این دانشمندان بدنیا میاند ایران وجود نداره...قبلا هم گفتم ایران بعدها دوباره بعداز چند قرن تاسیس میشه. در اون دوره امپراطوری امیه یا بنی عباس رو داری. اون دانشمندها به عربی درس میخونند و فکر میکنند و مینویسند. برای همین دو قرن طول میکشه . شما خودت حساب کن اگر نوه ات توی امریکا بدنیا بیاد پنجاه پنجاه میشه ولی سه چهار نسل بگذره اونها همه امریکایی میشند ازشون هم بپرسی میگن من که امریکا بدنیا اومدم زبانم انگلیسیه اینجا وطنم هست برام مهم نیست ایران چی هست...صحبت ده نسل هست. ضمن اینکه خیلی از دانشمندان اسلامی تونسی - مراکشی - اسپانیایی- و حتی ایتالیایی بودند! اینها رو نمیشه رد کرد. خلفا درسته ایران رو گرفتند ولی از مراکش -لیبی -تونس- مصر - لبنان - سوریه-اسپانیا - پرتقال - . همه این مناطق رو بهش اضافه کردند نباید فکر کنی همش ایران و عربستان بوده ...خود مصر اون موقع یه فرهنگ دیگه بوده قبطی حرف میزدند بعدها خودشون رو عرب حساب میکنند...مراکش بربر بودند. خیلی از علوم از مصر بعداز اسلام میاد میره توی اروپا اشتباه نکن
    9
    1
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. خواهشا به این پیرزن ابله بگو من باهش تو حرفی ندارم . مطالب من رو نخونه جواب هم برام ننویسه ...من با شما بحث میکنم با اون بحثی ندارم. هی میاد چرند مینویسه میره
    10
    0
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عجب گیری کردم من . همون غربی که دائره المعارف نوشه دوران طلایی تمدن اسلامی وقتی لیست اختراعات و مخترعینش رو میده "فقط ایرانی" نیستن!!! از همه اون کشورها هستند!!! حالا میایی گیر میدی .
    11
    1
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. وسعت ایران در "دوران طلایی ایرانی" تا لیبی و دریای مدیترانه پیشرفته بوده. همه چیزرا می شه به ایران وصل کرد چون تمدن ایران قدرتمند است و هیچ بلایی نتوانسته و نمی تواند نابودش کند حتی اسلام. ایرانیها شیعه را خودشون درست کردند تا مانع گسترش فرهنگ عرعری بشوند. چرا یکی از این دانشمندها در عربستان صعودی مرکز ظهور اسلام و محمد و علی بوجود نیامد؟؟
    1
    11
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. با مغلطه و سفسطه نمی توانی حقیقت را پنهان کنی. چرا یکی از این دانشمندان در عربستان بنیانگذار اسلام و آفریقای مسلمان دیده نشده؟ تمام این دانشمندان برگرفته از فرهنگ ایران و ایرانی هستند.
    1
    10
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. واقعا زجر میکشی یک زن باهات مقابله میکند و پته ومته مزدوری ات را روی آب میریزه. تو ناراحتی سرت را بکوب به قرانت و به جهنم ات و آیه های عذابش فکر کن.
    1
    12
    شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اتفاقا بسیاری ازمطالبت درست هستندومن کسی را پرستش نمیکنم وفکر نمیکنم کسی از بالای اسمان هدایت شده تا مولای درزش نرود. راه را درست میروی ولی وقتی میخواهی نتیجه گیری کنی درست مثل شریعتی طرف را می اندازی ته چاه ظلمت: یعنی اسلام!.شریعتی عقب افتاده هم ده ها فکت علمی را ردیف میکند ولی درته کتاب همه را می نویسد به حساب یک مشت وحشی قرون وسطائی که بیسوادی را حسن دیده و بجای منطق سر هرمخالفی را گوش تا گوش می برند. 6 تا از بدی های ملت ایران را میگوئی ولی موقع نتیجه گیری شامورتی بازی در می اوری و نتیجه میگیری حالا که ایرانیان ان عیوب را داشتند لاجرم محمد و وحوش عرب گل های اسمانی هستند!این نوع سفسطه را روزگاری شریعتی کرد و عده ای هم تحمیق شدند اما امروزه مردم اسم شریعتی راابا انبر بر میدارند. عیوب خودشان وجهان خارج را میبینند و مطمئن میشوند که محمد و مذهب کثیف اسلام هزار برابر ان عیوب را داشته اند. این نوع سفسطه دیگر مرده است. اگر کار فلان دزد بد هست لاجرم کار رئیس دزدها خوب هست! کدام جنایتکاری که بجای منطق وتربیت کارش سربریدن هست میتواند فرستاده ی خدا باشد!؟
    0
    11
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. اگر فرهنگ اسلامی عرعری بر دنیا حاکم بود تا حالا یک میخ طویله هم ساخته نشده بود!.
    1
    11
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ان غربی هائیکه هنر ایرانیان را بجای اسلام قلمداد کرده اند نااگاه بوده اند. هنوز یک نفر حتی نیمه دانشمند از عرعرستان بر نخاسته است و اصولا محال هست از چرندیات ....و منطق سر بریدن و دولا راست شدن جلوی یک سنگ تمدن متولد شود
    3
    12
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. البته خیلی سیاستها الان داره آگاهانه انجام میشود تا جلوی قدرتمند شدن ایران گرفته بشود. فرهنگ کهن و خالص و غنی ایران به قدری قوی است که تمام دنیا مقابلش ایستاده.
    2
    9
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عمو جان شما تعصب داری هدفت خراب کردن یه عده ای هست. من هیچ تعصبی ندارم بهت هم گفتم بیا اینجا هزارتا فحش هرچی امام و پیغمبر و خود حضرت خدا بده برای من مهم نیست .تنم مورمور نمیشه....از این دیگه بالاتر ؟ اتفاقا به همین دلیل بی تعصبی طرفدار شریعتی و مطهری و سروش و...نیستم برای اینکه اینا یه هدفی دارند دنبال توجیهش هستند. من تاریخ رو بیطرفانه میخونم. دیگه لیست دانشمندان مسلمان موجود هست برو ببین چند درصدشون ایرانی هستند..نه همشون ..البته ایرانی سهم بزرگی داشته به سه دلیل : 1- کشور ساسانی جمعیت و وسعتش زیاد بوده 2- اختناق طبقاتی زیاد بوده و وقتی برداشته شده استعدادها شکوفا شده . اینهم بدیهی هست مثلا کسانی که پدرشون شغل یدی داشته ولی استعداد علمی داشتند در دوره ساسانی مجبور بودند کفشگر یا نعلبند یا زارع بشند و وقتی این سیستم برداشته میشه امکان ترقی پیدا میکنند!! 3- بوجود آمدن مدارس برای مردم بوده که همین مدارس رو مسلمین در اسپانیا هم برقرار کردند و دانشگاههای اروپا مثل آکسفورد و سوربن از روی آنها تقلید شدند و نتیجه آن هستند
    7
    4
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. این دورانی بوده که ساز و کار دنیا برعکس الان بوده. یعنی اینکه مشرق زمین مرکز ترقی و علم و چیزهای ناشناخته بوده...شما این برات درکش سخت هست بدلیل اینکه در دنیایی زندگی کردی که غرب مرکز عجائب و نوآوری هست. اون دوره برعکس بوده و نگاهی که مسیحیان اروپا به تمدن اسلامی داشتند فرق میکرده و مرکزیت تولید و علم و قصص و ادبیات ....کلا تمدن فعالی بوده و همین فعال بودن باعث یه نوع احترامی میشده که امروز توی ایران و یا از طرف توی ایرانی امریکا نشین برای غرب وجود داره..اینها رو میگم که از طریق تصور کردن شاید بتونی اون وضعیت رو مجسم بکنی و به درک تاریخ خیلی کمک میکنه. ابن سینا حدود 800 سال دانشگاه سوربن رو قرق خودش داشته ! یعنی همزمان طب و فلسفش تدریس میشده! بسیاری از اکتشافات تا قرن 19 از روی متون مسلمین بوده مثل واکسن- نظریه تکامل - میکروسکوپ و تلسکوپ...حتی امروز که بیل گیتس برمیگرده میگه من زمانی که داشتم نظرات خوارزمی رو میخوندم فکر ویندوز به ذهنم رسید.
    8
    4
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. الان هم اینها هنوز همون آثار دوره اسلامی رو ول نمیکنند ...با اینکه تقریبا خالی شده ولی هنوز تعصبی ندارند و میرن مطالعش میکنند..الان یه نویسنده نوپایی توی ایران افغانستان پاکستان ...بالا میاد فوری اثرش رو میخونند بهش جایزه میدند..منظورم بی تعصب بودن هست...ولی متاسفانه شما میایی تمدنی که از خودت هست باهاش از راه تعصب وارد میشی و میخواهی منکوبش کنی چرا؟ چون چارتا آخوند دوزاری بهت ظلم کرده! هزارسال پاپها به اروپائیان ظلم کردند میلیونها انسان بیگناه رو کشتند اگر تو بودی اصلا همه کلیساها رو از ریشه در میاوردی جاش دیسکو میساختی.
    8
    4
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عربستان بادیه نشین بوده. پیغمبر اسلام چون تجارت میکرده در کل منطقه تردد داشته و شاید دلیل باز شدن ذهنش این بوده. البته توی اون دوره یه صعود خیلی شدید داشتند بخاطر اختلافات ایران و روم مسیر تجارت از اونجا میافته . مثل دبی که یکدفعه بعداز انقلاب پولدار شد...ولی این خودش باز برتری شخصیت محمد رو به نسبت محیطی که در اون بدنیا اومده ثابت میکنه که چطور فردی که در یک محیط قبیله ای که همش در حال درگیریهای پیش پا افتاده هستند بدنیا میاد یکباره با ایده های جهانی تساوی و اهمیت علم آموزی میاد خودش رو مطرح میکنه .
    9
    5
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. هدف خراب کردن یک عده نیست. آن یک عده خودشون آدمکش و دیکتاتور غارتگر و تجاوزگر هستند. مسلما ایرانی و فرهنگ ایران سهم صد در صدی داشته و وقتی از ملیت آن دانشمندان حرف میزنی باید ببینی وسعت ایران و بزرگی ایران در آنزمان چقدر بوده. در سرآمد بودن فرهنگ ایران و ایرانی همین بس که حتی بعد از کشتار و ظلم اعراب مردم ایران عربی یاد میگیرند و به عربی شعر میگویند و فرهنگ و تمدن خود را به زبانهای دیگر بیان میکنند و آنرا زنده نگه میدارند. این فرهنگ با خون و پوست مردم گره خورده و آدمهای مغرضی مثل تو که از حقارت قادر به دیدن این عظمت نیستند کاری جز سفسطه و دروغ و جعل کاری ساخته نیست. تو خودت را ایرانی نمیدونی و دشمنی خودت را کاملا با ایران و تمدنش بیان کردی. برو با حقارت تمام به ساندیسی گه امروز میگیری خوش باش.
    5
    8
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ماله کشی هات جنایتهایی را که توسط این دین و پیراونش انجام شده را نمی پوشاند. بیهوده تلاش نکن.
    4
    10
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اتفاقا مشکلت همین جا هست . من با هیچکس بحث خصوصی ندارم. من مطلبی عمومی را می نویسم. مذهب اسلام هم یک باور عمومی هست و ربطی به تو ندارد. اما چون تو خودت را با سریش به مذهب اسلام چسباننیده ای تصور میکنی که وجه الخطاب من تو هستی! آخر من و تو چه وزنه ای هستیم که من بیایم و با تو بالا و پائین بپرم؟ به این ها عقده های خود بزرگ بینی میگویند. خوب و یا بد محمد و علی و چنگیز و هیتلر و استالین مهره های تاثیر گذار بوده و در باره ی ان ها سخن می رانم. اخر تو فکر میکنی چه مهره ای هستی که من وقتم را با تعصبات تو تلف کنم. بیش از یک بیلیون ادم شبیه تو هست. مثلا با من موافق یا مخالف باشید چه چیزی عوض میشود؟ بلد نیستی بحث علمی کنی و بععد در نهایت استیصال سعی میکنی به من حمله کنی! من که شخصیت مهمی نیستم. فرض کن من پودر بشوم. مگر فرقی میکند؟ ولی من میزنم توی خال و قاتل فاطمه را کشف میکنم و تو از شدت تشنج و عصبانیت به من حمله میکنی. ببخش معذرت می خواهم اما در عالم واقعیت تو کسی نیستی تا به زندگی خصوصی تو بپردازم. اسلام مقوله ای عمومی و اصلا ربطی به تو ندارد
    3
    12
    یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. پیدا کردن قاتل فاطمه کشفی عاقلانه و بجا بود. از ته قلب ممنونم. ما همه باید تاریخ را جستجو کنیم و گره از این معماهایی که باعث سردرگمی مردم شده باز کنیم .
    3
    8
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. حاجی این چیه نوشتی؟ من توی این چند تا نوشته آخر نگاه کردم ندیدم حمله ای بهت کرده باشم! موج گرفتت یه دفعه یا عمدا اینطوری میکنی چون جواب نداری؟ چکار کنم تخت روان بفرستم خدمتتون؟ منقل و وافور نمیخواهی؟ اینهمه از تاریخ مینویسیم میری بند میکنی به حرب رستم و افراسیاب؟
    5
    4
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز جانم هیچکس خوب و بد مطلق نیست و حتما صفات خوب هم داری ولی تعصب ومذهب ضد منطق هست و اختیارت از دست خودت در میرود.مثل من سعی کن به کسی و چیزی(غیر از انسانیت و حقیقت.... و راستی و درستی) حساسیت نداشته باشی . من اصل را می چسبم که محمد جنایتکار بوده. علی قاتل زنش هست و تو فکر میکنی خیلی زرنگ هستی وبا پیش کشیدن مطالب نا مربوط می خواهی من را بازی بدهی.عرض کردم که این بازی ها دیگر قدیمی شده اند. در مورد موضوعات اصلی حرفی داری بگو و من و همه استفاده می کنیم. مثلا داری با یک هندو در باره ی خدا بودن گاو صحبت میکنی و طرف برایت از غلظت شیر و چریدن ها و فیوضات گاو سخن و سفسطه میکند تا موضوع اصلی را منحرف کند. تو هم همانی ولی خیلی هم ناشی هستی. من اصل قداست و مبعوث شدن را زیر سئوال میبرم و شما از فتوحات اسلام میگوئی. وقتی کسی قاتل هست دوهزار خوبی هم از طرف بگوئی موضوع قتل پاک نمیشود و فقط میخواهی از حقیقت فرار کنی تا موضوعات موروثی نیاکانت خدشه دار نشود. ضمنا من هر چیز را بجای خودش جواب میدهم. این ادامه بحث این ستون در مورد قتل فاطمه توسط بزرگترین جلاد تاریخ هست
    2
    7
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اولا قبلا دلیل آوردم که بستن صفات جنایتکار و دزد بودن به محمد و علی از پایه اشتباه است چون جنگ از مکه شروع شده بوده بتوسط مصادره اموالشون - تبعیدشون - شکنجه و سو قصد به جان محمد...دیگه هر قتل و قارت بعدا ز این صرفا مبارزه و غنیمت جنگی است. حالا این دلیل غیر مربوط هست ؟ این دلیل رو برگرد عقب من قبلا برات آوردم پیرمرد اینرو به حساب بدذاتیت نمیذارم به حساب حافظه ضعیف میگذارم
    5
    5
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. چند سال بند کردی یه صفت خوب از محمد بگو درسته؟ باید احتمال میدادی ممکنه گیر کسی بیافتی که حقایق رو بگوید که گیر بیافتی!!! وقتی میگویی صفت بگو هر صفت را شامل میشود ...بعد نمیتوانی گله کنی که چرا فلان صفت را گفتی؟!! من از اصلیهاش شروع کردم!! اولش که برگشتی خودتو زدی به کوچه علی چپ رفتی سمت دعوا کردن بعد که دیدی کلکت رو رو کردم حالا گیر میدی به اصل و فرع؟.
    5
    5
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. جان لا ک فیلسوف ارجمند انگلیسی که اولین قانون اساسی را برای امریکا در کارولینای جنوبی بسال 1669( 10.5 قرن بعداز محمد) نوشت در آن موارد ذیل را ثبت کرد: سیاهان ملک سفیدان هستند- هیچ سیاهی حق بیرون رفتن بدون همراهی یک سفید ندارد - سیاهان حق مالکیت ندارند-سیاهان حق آموزش ندارند - بچه دار شدن سیاه و سفید ممنوع است و شخص سیاه مجازات خواهد شد! حالا دختر سیاه بیاد ثابت کنه که باباجان پسر ارباب به من تجاوز میکنه کاندوم هم اختراع نشده حامله میشم چکار کنم ؟ ..تازه این فیلسوف درجه یک بوده!!! تا سال 1967 هنوز 16 ایالت در امریکا ازدواج سیاه و سفید را ممنوع داشتند! در ایالت میسیسیپی تا 1987 ( 1325 سال بعداز محمد) ازدواج سفید و سیاه ممنوع بود!! آسان است که از دیگران بتدریج یاد بگیری وقتی همه رو یادگرفتی برگردی بگویی فرهنگ آنها بد بوده!!! برو عمو چی کی رو میخوای رنگ کنی؟ سرتو از توی برف دربیار!!.
    5
    4
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. البته عزیزم. اول بیا ثابت کن که خدا گاو هست و بعد چرندهائی را که ماله کشان هندو در مورد کرامت های گاو گفته اند تکرار کن. اول بیا و ثابت کن که راهزنی بنام محمد که بجای تعلیم و تربیت سر می برید فرستاده ی خدا هست و بعد در باره ی کراماتش بالای منبر برو. من مانده ام که مگر ادم راهزن و دزد و دروغگو و بچه باز و فاسق و زناکار و برده فروش و جنایتکار هم میتواند برگزیده ی خدا باشد!!!؟ تا حالا کدام معلمی را دیده اید کهه سر دانش امووزان حتی کودن خودش را ببرد؟ وظیفه ی فیلسوف و پیامبر و معلم راهزنی و سربریدن و چپاول و برده فروشی هست!؟ حالا گیرم الله یعنی همان سنگ سیاه وسط مکه همان خدا هست. پس چرا این خدا حالا یک موش خلق نمی کند تا مردم دنیا ببینند و به چرندیات یک مشت وحشی و خزعبلات ان ها ایمان بیاورند!؟ این الله شما نمی خواهد بعد از 1400 سال از توی غار و بالای کوه قدم رنجه فرموده و به پائین تتشریف فرا شود و بجای سخنان درگوشی با یک نفر متوهم و قاتل بالفطره و باج بگیر، مستقیما در یک رسانه ی گروهی با مردم دست بدهد و راه خود را بنمایاند؟
    2
    5
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اولا من مبلغ مذهبی نیستم بارها هم بهت گفتم. هدف من جلوگیری از عمل ضد دینی و انتشار تنفر هست که فعلا تو داری انجام میدی و کاری رو که من انجام میدم نزد هر رئیس حکومت امریکایی یا اروپایی بروی مرا تائید میکند نه تورا!! ثانیا بابا بزرگ سعی کن نکته ها و ایرادها تو یکی یکی مطرح کنی نه همه رو ببندی بهم یه دفعه بریزی وسط مونیتور! از عمر که کم نمیاری حالا یه کامنت بشه ده تا ! ثالثا اون چیزایی که قبلا بحث کردیم معلوم کردیم دیگه دوباره و ده باره ننویس آخه بی معرفتی هم حد و حساب داره یعنی من اینهمه تواریخ معتبر برای تو نوشتم یه جمله ازش نیاموختی؟ یعنی نمیری به نمایندگان میسیسیپی توی 1987 گیر بدی که چرا سیاها رو تبعیض میکردند بعد به محمد که برای اونها حقوق مساوی قائل میشده اونم توی 14 قرن پیش فحش میدی ؟ بابا ایولا ما که گفتیم به هرکی میخوای فحش بده ناراحت نمیشیم ولی نه به نامردی ! رابعا اصلا برام بنویس ببینم تو اهل دلیل و هستی یا اینکه یه تنفری در درونت لانه کرده میخواهی فقط انتقام براش بگیری!
    4
    2
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. از حقوق مساوی برای انسانها منظورت که نباید خرید و فروش برده و کنیز بدست محمد و علی باشه !!شاید هم حقوق زن در اسلام به اوجش رسید که مثلا مانع زنده بگور کردنش شدند! احتمالا تاکید بر زدن زنان برای ادب کردنشون در این دین یک امتیاز محسوب میشه! یا بچه و نوزاد بازی در این دین حقوق بشر در حد اعلا است!
    2
    4
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. در ضمن این دینت هست که باعث انتشار تنفر نسبت به زنان و غیر مسلمانان میشه. کشتار یهودیان و زرتشتیان بدست علی که سند تاریخیه. تو اگر یک ملای مزدور بسیجی نیستی پس کی هستی؟؟
    2
    5
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. واقعا که هم پرو و بشدت هم .....و حتما اخوندها دنبه ی چربی به تو میدهند که اینطور واله و شیدای جنایتکاران عرعری در 1400 سال قبل هستی. در 1400 سال دنیا یک بیلیون بار چرخیده و پیشرفته تر شده است اما مخ یک مسلمان با عقاید جدش در 1400 سال قبل دریغ اگر اپسیلنی در جهت مثبت متحول شده باشد. حرف های یک نفر مسلمان با یکی از وحوش عرعری در 1400 سال قبل مو نمیزند. تازه همان 1400 سال قبل هم فرهنگ عرعری از فرهنگ یونانی و رومی و روس میانه و چین و و و و بیش از 2000 سال عقب تر بود. همان زمانی که محمد سر می برید در یونان و روم پارلمان وجود داشت و کسی دست و پا نمی برید.
    2
    6
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ببین از خودت در میاری! من که بهت میگم کارن ارمسترانگ بخون - دائرتلمئارف تاریخ کمبریج رو بخون- همون دورانت رو بخون کارلایل رو بخون ...اونها نوشتند من از منابع اونها استفاده میکنم. نمیتونی تاریخ تمدن رو برای خودت دوباره بنویسی که ! نخست وزیر انگلیس و کانادا و رئیس جمهور امریکا میایند بعداز دهها سال مشاوره اسلام رو دین رسمی اعلام میکنند توی تقویم میگذارند ...بعد تو بابابزرگ بدون سواد ( اینرو من باب توهین نمیگم واقعا سواد تاریخی نداری) میایی همه رو رد میکنی! خوب من چی بگم برای تو؟ خودت بگو چه رفرنسی بدم؟ نمیتونی از خودت دربیاری که اونهم توی دنیای اینترنت که یه گوگل میکنی چند میلیون رفرنس میده...
    5
    2
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. عزیز جان مگر سرنا را از سرگشادش میزنند. اسلام مال منطقه ی خاورمیانه هست و من بروم سراغ ماله کشان خارجی که 4 خطی می نویسند و از شیوخ عرب مزد میگیرند! چرا موضوعات را به دیگری حواله میدهی؟ یک کلام بگو نمیدانم و تمام. مگر تو وکیل مدافع جنایتکاران عرعری هستی؟ می خواهم بدانم که ایا حقیقت مهم تر است یا محمد؟ ایا برای تعصبات تو و میلیون ها نفر که گول خورده اند من باید حقیقت رت جارو کنم زیر فرش. زمانیکه تمام دنیا اعتقاد به مسطح بودن زمین داشتند فقط یک نفر گفت زمین گرد هست. ایا حرف و اعتقاد تمام مردم جهان درست بود یا ان یکنفر!؟ جنایات محمد و اسلام انقدر اظهرال من الشمس هستند که با ماله کشی های تو بر طرف نمیشوند. این را هم بدان بالا و پائین بپری دنیا نه به زمان ساسانیان و نه وحوش عرعری بر نمیگردد . برو لباس تعصبات اسلامی را از تنت در بیار و لباس تسری به حقیقت را بپوش. محمد با عروس و خاله جانش هم زانا کرده است. یعنی چنین شخص رذیلی فرستاده ی خداست؟ با این دو اتهام جدید باز رگ گردنت می پرد بالا ولی سند متقن اسلامی دارم
    3
    4
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اولا به عجوزه بگو برای من چیزی ننویسه منظور من مقایسه نسبی هست نه مقایسه مطلق. در مورد روم که گفتی. پیدایش تمدن اسلامی تقریبا مقارن با سقوط امپراطوری روم هست. این دورانی است که اروپا بشدت گرفتار دوران تاریکی و تعصب کلیساست. کلیسا زن را اساسا شیطانی دانسته رابطه جنسی را اساسا شیطانی دانسته مگر سالی یکبار برای تولید مثل! یعنی اینکه شما اگر بغیر از آن عمل جنسی انجام میدادی عمل شیطانی و گناه بود (منظورم بین زن و شوهر هست) . علم و دانش اساسا ممنوع بود و دانشمندان را زنده زنده در آتش مینداختند! ......اینم جواب ادعای تو در مورد اینکه روم از عربستان پیشرفته تر بود!
    7
    1
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. من که عرض نکردم که تمدن انروز روم از تمدن امروز بشر پیشرفته تر بود. عرض کردم و باز هم تکرار میکنم که تمدن ایران و روم و یونان و چین و و و و از مذب قرون وسطائی اسلام بارها پیشرفته تر بود. تمدن روم ایراد داشت. البته که داشت ولی در قیاس با اسلام حداقل 2000 سال جلوتر بود. عیب تو اینست که همه چیز را با خط کش موریانه خورده و شکسته ی فرهنگ وحوش عرعری در 1400 سال قبل می سنجیدی. درب خانه ی خدای ابلهی که یک جنایتکار و زنباز بالفطره را مامور اخلاقیات میکند باید گل گرفت. اخر کسیکه خودش تمام زشتی های عالم را با هم دارد میخواهد مردم جهان را راهنما باشد!؟ تنها چیزی که در اسلام مقدس هست تیزی شمشیر هست تا سر هر مخالفی را گوش به گوش ببری
    1
    7
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. چرا مطلب را نخوانده جواب مینویسی. من نوشتم مقارن با پیدایش اسلام در اروپا دوران تاریکی شروع شده بود. کلیسا مالک جان و مال مردم بود. زن نماینده شیطان حساب میشد. تفکر ممنوع بود دانشمند رو آتش میزدند و این در زمانی بود که اسلام تشویق به علم میکرد!. از طرف کلیسا عمل جنسی شیطانی محسوب میشد و حمام نکردن تشویق میشد چون معتقد بودند تمیزی باعث تحریک قوای جنسی میشود . ...
    4
    1
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دلیل آنکه شما را به نویسندگان غرب مسیحی حواله میدهم اینست که آنها نیاز ندارند که تاریخ را به نفع مسلمین بنویسند. ...اگر نویسنده خودش مسلمان باشد ممکن است به نفع دین خودش رای بدهد ...
    5
    1
    ‌سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. برای استعمار و .....شما همه کار میکنند. خودشان مشغول رسیدن به مریخ هستند و شما را در ته چاه جمکران در بلاهت مغروق میکنند.
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. جواب را منطقی بده. تو که فقط از ....میگی.
    1
    4
    ‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.