سپاس از ایشان و امید است این کار نیک الگویی باشد برای اینکه در این روزهای سخت کمک حال هم باشیم
+142
رأی دهید
-9
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها
بهترین ها
بدترین ها
دیدگاه خوانندگان
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
تبلیغات!
47
68
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
اینخودش سردسته دزدها است. اگه ادمکار خیر می کنه دیگه دنبال لایک گرفتن و شو اف نیست. کاری نکردی که !! من آدمهایی را می شناسم ۱۰۰ برابر این می کنن اما حتی یک اکانت تو اینستا برای لایک کردن ندارن. من باخبر می شوم که کار خیر کردن چون مجری کارشان من هستم.
56
90
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. ساندیس خور گرامی این شاید یک تبلیغات باشه ولی باید به این فکر کنیم که همین تبلیغات و ریا کاری اتفاقا نتیجه مثبتی داره چون در این دوران کرونایی کسانی که روزانه خرج و مخارجشان را در میاوردند الان براشون خیلی سخته و شاید همین به اصطلاح تبلیغات حس رقابت و جو گیر شدن بعضی ها را تحریک کنه و به این کمپین بپیوندند و صاحبخانه ها هم یاد بگیرند و از مستاجرین کرایه نگیرند مخصوصا مستاجرینی که روز مزد و کارگر هستند شاید این بازتاب خوبی در بین مردم و مالکین داشته باشه
27
57
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] سرور ِ گرامی: چرا دوست داری حَمیشه موضوعات رو با دید منفی نگاح بکنی؟ انصافا خسته نمیشی, یعنی فکرت در گیر نیست؟ خُب باشه تبلیغات! ضررِ این کار دَم عیدی در چییه؟ شما اصلِ موضوع و نتیجه رو نادیده گرفتی دنبال شاخ و برگی؟ در دنیای پیشرفته در مواقع بُحران دولت شهروندان رو زیر پوشش قرارمیده, یا خودِ مردم دارای بیمه حَستن. ولی توی جامعه بیمارِ ایران مردم چکار بکنن؟ مَردم باید به سراغ حَم برن و کُمک بکُنن. بقولِ شما اگه حَم تبلیغات باشه , ضرری نداره! شاید چند نفر دیگه با دیدن این کلیپ با اجاره نشین حای خود و غیره حَمین کارو بکنن!.
9
50
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
mahdi moud - تهران، ایران
ایشون چطوری با این سنش صاحب 25 تا مغازه هست
31
49
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
Afshin51 - کلن، آلمان
این نره غول و ابوی ناشناس و احتمال زیاد کلاهبردارش از کجا بیست و پنج تا مغازه رو تونستند صاحب بشن ؟ با نون و دسترنج حلال هم من هم شما میدونید که محاله آدم حتی صاحب دو تا مغازه بشه چه برسه به بیست و پنج تا و مسلماً اسفند که بگذره ده برابرش را از حلقوم مستاجرها و مردم بیچاره در می اورند ، گور پدر خودتون و خیراتتون با رهبر نامردتون
33
49
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۱
senator x - تهران، ایران
من در چندین کامنتم,اکثر مردم ایران راقدرنشناس خواندم,این هم یک نمونه اش.در اداره هم که بودم,تنبیه بکرات,تشویق باندک . شاید هنوز در عهد قاجار ماندمان این طرز تفکرمان است
11
8
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::] کجا تشریف داشتین ؟ خبری ازتان نبود ؟ در صف بنفیت بودین چاخان پاخان می کردین که بچاپین نروژیهای مادر مرده را؟ عرض کردم که این ریا هست و لایک جمع کردن. این کار را کرد کار بزرگی هشت اما این حرکتش برای شو اف هست کار درستی نیست .
25
19
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. ۵ سال توی این سایت هستیم.اخر درک نکردیم .حرف حساب این چیست. یا به پر پاچه زنان ایرانی میپرد. چرا لخت شدند. یا گیر میدهد. به زکریا رازی .که پزشگ خوبی نبود. حالا بگزریم. زکریا پزشگ نبود. شیمی دان بود. بعد ابن سینا مورد لطف قرار گرفت.که یهودی بود. و پزشگ اسلامی. از اون طرف هم نادر شاه مورد لطف قرار گرفت. که الکی شده.قهرمان ملی.چون خیلی هندی کشت.کسی نیست بگوید.نادرشاه زمنی که حکومت را دردست گرفت.اصفهان و حومه دست اشرف افغان بود.جنوب دست اشرار عرب.تبریز و اردبیل .دست احمد شاه عثمانی. روسیه شمال ایران و سواحل خزر. ازبکها مشد و نیشابور. وسط ایران هم کمپانی انگلیس.هند شرقی تجارت ابریشم و تنباکو در دست .بدون یک ریال ملیت. پرتقالیها و هلندیها هم که خلیج فارس وتممی جزایر ایرانی. زبون بسته نادر . ۱۱ سال شاه بود. یک ماه در قصر نبود. همیشه بین راه .روی اسب میخوابید. ۷۰ تا لشکر کشی کرد. ۶۹ تای آن. با هر حمله یک تکه از ایران را پس میگرفت.آخوند را دربدر کرد. عاشورا را ممنوع. نمیدونم. به من فحش میدهد. شما بپرسید. اگر نادر قهرمان ملی نیست.پس کی؟
3
21
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
Persiangulf2535 - لندن، انگلستان
تا اینجا که کامنتها رو خوندم بیشتر دوستان گفتند کلاهبرداه،از کجا اورده، نره غول ، شو اف....،ولی بنظر من اصل قضیه اینه که پدرش وخودش انسانیت و گذشت داشتند که همچین کاری کردند ودر اصل این مصاحبه کار خیلی بجایی هستش تا مالکهایه دیگه هم یادبگیرن و تو این مواقع به مستاجر هاشون کمک کنن. من به این جوون میگم دستت درد نکنه پهلوون.
4
24
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
من قبول ندارم. حالا آمدیم و هیتلر هم دو تا یهودی را بخشید و زنده در آتش نسوزاند، اونوقت باید به رسم تشکر به پاش بیفتیم و عکسش رو به دیوار بزنیم؟ از بنام خدا گفتنش و ریش نتراشیده و سر بدون مو میشه گمان کرد که آقازاده هست.
11
14
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
۴۱ سال با دید مثبت مثل گوسفند صف کشیدیم تا یا رای بدیم و یا نذری بگیریم، وقتش رسیده که با دید منفی دندان حکومت را در دهانش خوردکنیم.
8
10
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::هانی - اسلو، نروژ::]. عزیز جانم عملش بسیار قشنگ ولی اینکارها تبلیغات نمی خواهد. صاحب کار من که اخیرا درگذشت وقتی انقلاب شد بیش از 50 زن بیوه جلوی کارخانه اش صف کشیدند که فلانی به ما همه ماهه مقرری میداد و من که نزدیکترین فرد به او بودم هرگز به این موضوع واقف نبودم. عمل خیر را نباید با تبلیغات الوده کرد
6
16
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
Liberte - ارومیه، ایران
اگه اقتصاد سالم می بود، الان این مرد نداشت که اینگونه مغرورببخشد.
16
16
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. گرامی ، صحبتی از نادر شاه داشتید ، نه تنها نادر شاه و بلکه آقا محمد خان قاجار هم در راستای یک کشور واحد ، قوی ، با توانایی کشور گشایی موفقیت های چشمگیری داشتند ، از این زاویه ، هر دو قهرمان نامیده میشوند ، اما به باور من هر دوی این شاهان نامبرده به طور غیر مستقیم ضربات سختی به تاریخ ایران زدند ، و این طنز تاریخ است ، خشونت بیش از حد این دو دیکتاتور نتایج اسفناکی داشت ، در مورد نادر شاه جنایات وحشتناک او در هند باعث رنجیده شدن مردم از فرهنگ وزبان فارسی شد ، انگلیس ها هم با نیرنگ در نابودی اتوریته زبان فارسی در آسیا موفق شدند تا جایکه بطور کامل در هندوستان شرقی یعنی پاکستان از بین رفت و اردو جایگزین شد ، در روسیه هم لشکر کشی ناپلعون همین نتیجه را داد ، و کل دربار و اشراف روسیه فرهنگ و زبان فرانسه را بایکوت کردند ، جنایات آقا محمد خان هم در گرجستان و و قسمت های مسیحی نشین ، روسیه را مصمم کرد که گوشمالی سختی به ایران بدهند و دیدیم که بعد از شکست ایران چه سرزمین های را از ایران جدا کردند ، ( ترکمنچای و گلستان )
0
7
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. عزیز گرامی من. شما که نام از زرتشت بزرگوار گرفته ای دیگر چرا؟ کجا و کی من با زنی فقط بعلت جنسیت مخالفت کردم؟ یکبار خانم آزاده از خانمی که هرزگی های عمدییک هنرپیشه پورنو را تائید کرده بود مخالفت کردم. زیرا انطرف اخوند را هرزگی نمی بینم و هنوز هم سر حرف خودم هستم که بانوان با مردان حقوق کاملا مساوی دارند ولی هرزگی چه از طرف مردان یا زنان محکوم و معنای مخالفت با حجاب هرزگی نیست. دیگر اینکه در کجا گفتم که رازی یا ابن سینا ادمیان کوچکی بودند. عین جمله را کلمه به کلمه درست بخوانید. گفتم عمام جعفر علفی مطالبی را از دیگران بطور ناقص دزدیده است. اگر من قسمت ناقصی از اندیشه های انیشتین را بدزدم به زعم شما این نفی انیشتین هست!؟ هر بچه کلاس دومی میداند که رازی شیمیست و کیمیاگر بود منتها پزشکان ان دوره اکثرا هر دو کار را با هم میکردند. پزشکی هم در ایران همراه با کاسبی در تیول یهودیان بود. نه اینکه این ها امتیازی باشد ولی چون در قدیم یهودیان را به کارهای دیوانی راه نمیدادند مجبور به انجام اینگونه کارها بودند و چون دانشکده ی پزشکی بصورت امروز نبود...
0
6
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. . پدران اطلاعات خودشان را به پسرانشان انتقال میدادند و معمولا پزشکی در خانواده های یهودی حاالت موروثی داشت. در زمینه مطربی چون غنا در اسلام حرام هست اغلب موسیقیدانان ایرانی در بعد از اسلام یهودی بودند. واقعا متاسفم چرا در قرن 21 باز هم احساسات قومتی مذهبی در شما می جوشد و وقتی اسم یهودی می اید مثل اخوندها جبهه میگیرید؟ دیگر اینکه متاسفانه یاد گرفته اید که کسی را صد در صد کامل دیده و یا نفی کنید. چنگیزخان مغول از نظر ما وحشی ولی در مغولستان قهرمان ملی هست.و نادرشاه خدمات بسیار به ایران کرد ولی یعنی این ادم اخلاقیات منفی نداشت!؟ همان دیدگاهی که شما به چنگیز دارید هندوها به نادر دارند. زرتشتیان ایران از دست اعراب مسلمان به نزد هندوان بی ازار فرار کردند و خدا میداند که همین نادر چندهزار نفر از ان زرتشتیان هند را با تیغ شمشیر مسلمان کرد. محمدرضا پهلوی مجموعه ای از صفات خوب و بد بود. نادر هم به همینگونه هست. هیچکس خوب و بد مطلق نیست. من و شما هم خوب مطلق نیستیم و هم اشتباه میکنیم و خیلی از ادمیان هم رفتار من و شما را دوست ندارند.
0
3
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
khodekhoda - شیراز، ایران
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. مثلا اقتصاد به سالمی اتحاد شوروی؟ یا اینکه در اقتصاد سالم آمریکا کلا هیچ کس هیچی نداره؟ !!! کاش افکار کمونیستی از کله شماها بیرون میرفت . مگه غیر از این بود که این انقلاب از هر کی هر چی داشت گرفت ؟ آخرش چی شد؟
2
13
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]شما درست میفرمایید عملِ خیر {انسانی} احتیاج به تبلیغ نداره. ولی در این شرایط بُحرانی اگه این تبلیغ واگیر دار بشه, و خیلی از پولدارحا چون این اقا , با قشرِ مستاجر کارگر و تهیدست مدارا بکنند, به عملی پسندیده تبدیل خاحَد شد. یعنی این ۲۵ نفری که برای ۲ ماه از پرداخت کرایه معاف شدن انگاری Loto برنده شدن.
0
2
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. منابع شما در مورد نادرشاه کجاست.؟ بعد از ۵۷ کتباهای زیادی در مورد نادرشاه نوشته شد. که بیشتر ریشه شیعه داشتند. حمله نادرشاه به هندوستان دو دلایل داشت. ضعیف کردن کمپانی هند شرقی. ولی دلیل اصلی. بیش ۵ بار به احمد شاه پیغام داد. که هندوستان به فراریهای افغان پناه ندهد.هندوستان پایگا کسانی شده بود. که خواهان نابودی ایران بودند.هندوستان نیروی نظامی و مالی در اختیار ازبک ها.افغانها. و عثمانی گذشته بود. تمامی این نامهها در کتابخانه سلطنتی لندن موجود است.در حمله اول نادر به هندوستان. ۱۰ نفر هم کشته نشدند. حتا دختر احمد آمد شاه را به ازدواج پسرش در آورد.در شب عروسی ولی شایعه نادر کشته شد. در این شبا. بیش از ۵۰۰۰ از قزلباشهای ایرانی که در جشن بودند بدون سلاح. پرگروم شدند.که نادر از خشم .دستور کشتار را داد.سخن از ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بود.به نظر من. نباید فریب تاریخ نویسان با تمایل شیعه زیاد بها داد. نادر راه باید با ایوان مخوف مقایسه کرد. که روسیه روسیه امروز کرد. کم نکشت. ولی حتا کمونیستهای روسی هم به او .پدر روسیه میگویند.
1
3
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
اندرزهای نادر به پسرش.هرگز زمانی که امکان صلح وجود دارد. جنگ راه نینداز.نادر در طی ۱۱ سال قرارداد صلح بیشتر بست تا جنگ. به یک شرط .هلندی ها. پرتقالی ها.روس ها. انگلسی ها. ازبک ها. افغانها .iran را ترک کنند، و پس دهند. به پسرش میگفت. همیشه تنها تصمیم نگیر. از تجربه سرداران ارتش استفاده کن. که هرگز گوش نداد. پسرش یک سپاه شخصی برای خود درست کرده بود.۱۰۰۰۰ از اشراف زادگان.که همه لباس ابریشم دشتند.و سلاح از طلا. هنگامی که به نزدیکی هندوستان رسیدند.به خیمه نادر. نادر به تنه گفت. لشگر میخواستم. نه رقاصه.با وجود این او را پذیرفت. نه اینکه کور کردن پسرش را درست میدانم. ولی کسی که .۵۰۰۰ آخوند را در اصفهان تبعید کرد. مراسم عاشورا را ممنوع. سنی را هم دین کشور میدانست. جلوی آزار سنیها توسط شیعهها گرفت. به نظر من جای دیگری در تاریخ دارد.نباید زیاد.به منابع جدید عتماد کرد. کتاب جدیدی در مورد نادشاه بیرون آمده. با فاکت .بدون شایعه.دروغ تاریخ نویسان شیعه. نام نویسنده را فراموش کرده، ولی خواهم نوشت. اگر خانید. پی خاهید برد.تاریخ ایران در مورد نادر پر از دروغ است.
1
4
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۸۲
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::هانی - اسلو، نروژ::]. در مجموع با شما کاملا موافقم اگر که حتی کار خیر با تبلیغات توام بشود زیرا در یک جامعه بصورت شاخص و عادت در می اید. درست می فرمائید. چه بهتر که کار خیر بکنند و بوق و کرنا هم بردارند تا بجایش مثلا به کربلا بروند. مثل امریکا که اکثر بیلیونرها بنگاه های خیریه دارند
0
4
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. گرامی ، اگه دقت کرده باشی من به نکات مثبت زمامداری نه تنها نادر بلکه حتی آغا محمد خان هم اشاره کردم، در عین حال نباید تاریخ را با احساسات و تعصبات نگاه کرد ، در مورد جنایات نادر و لشگریانش ، شهرت جهانی بود ، اینکه قصد حمله به هند نداشت و نامه نگاری میکرد ، مگه چنگیز هم در آغاز در رابطه با قتل بازرگانان قصد لشگر کشی نداشت ، ولی بعد ایران را به خاک و خون کشاند ، اما در خاتمه من متعجب هستم که شما تمامی نکات مثبت نادر را اشاره میکنید ، اما به سنگدلی و کور کردن پسرش و اطرافیانش اشاره نمیکنید ، در خاتمه از دانش و اطلاعات وسیعتر شما استفاده بردم ، مرحوم پدرم استاد تاریخ بود ، افسوس که دیگه فرصتی نیست از او سوال بکنم ، با سپاس
0
4
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.