این ویدیوی سە روز پیش پزشک سازمان نظام پزشکی کاشان است. بخاطر این ویدیو توسط ساس تحت فشار و تھدید قرار گرفتە است.
+108
رأی دهید
-17
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها
بهترین ها
بدترین ها
دیدگاه خوانندگان
۲۵
fanus2013 - مسکو، روسیه
حرف حق
16
49
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
اولا تمام پزشکاندر ایرانجز نظام پزشکی ایران هستن. دوما ای بابا درایراننیست. از پناهندگانی محترمهستن.
40
55
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
این بابا اصلا پزشک نیست. از حرف زدنش معلومه که از پناهندگان محترم هستن که لابلای خیار و گوجه به اروپا آمدن و فقط با حقه بازی بنفیت می گیرند. عکساش در رسانههای خامنه ای منتشر شده . فقط یک سرچبفرمایید.
44
52
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۰
kadash - استکهلم، سوئد
حق داره اینجور عصبانی بشه،حتی اینجا هم دیدم این جوکهای چندش آور احمقانه از ایران دست به دست ایرانیها میگرده توی شبکه های اجتماعی.یک عده واقعا نفهم و کودن هستن همه چی رو به لودگی و سرسری میگیرن.
28
40
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. تو خودت چه جوری پات تو انگلیس باز شده ، یا سفارتی هستی ، یا با یک پاکی ، هندی ازدواج کردی ؟؟؟ اصلا این فرد در فیلم پزشک نباشه ، اما حرف حساب میانه ، یکی از آشنایان در اینستا عکس گذاشته ، رفته بازار تهران مبلمان جدید برای عید بگیره ، آخه نفهمی تا چقدر
45
35
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Parsina - بروکسل، بلژیک
باز هم یک حرف بی پایه ۰ این بنده خدا اهل زرگان و یا باصطلاح عام زرقان فارس میباشد و فکر کنم سوئد زنگی میکنه ۰در ضمن پزشک هم نیست
5
29
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] من درس خواندم و تحصیلی آمدم ایجا. ایران مهندس عمران بودم ۵ سال عسلویه کار کردمیک کم پول جمع کردم و بعد بورس از دانشگاه گرفتم و برای فوق و دکترا آمدم اینجا. اگر هنوز لنگ بنفیت هستی واسه این که دق کنی بهت میگم که من نه تنها پاسپورت اینجا را دارم بلکه چون استرالیا ۵ سال کاری زندگی کردم پاس آنجا را هم دارم. شما مثل اینکه بدجور تو سوئد اوضا روانیتون بهم خورده. اشکال نداره بین من و شما خیلی فاصله هست . از حرفات ناراحت نمی شوم. دریا با بیش سگ نجس نمی شود.
19
36
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. البتهبورس از دانشگاههای انگلستان نه از دولت دزد ایران.
13
37
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] البته اینجا آنقدر ایرانیها بد هستن و پناهنده ابرو ریزی کردن کهباور کن پکی هندی که هیچی اونی که هیچی نداره حاضر نیست با ایرانی ( مرد) ازدواج کنه. شما فعلا یک پتو اضافه امشب برو غرض بگیر بکش روت که سوئد منفی ۵۰ًقراره بشه.
11
36
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۷
مسافران - آنکارا، ترکیه
ایشان حتی اگر پزشک هم باشد،که تقریبأ مطمئنم نیست،انسانی منطقی و نُرمال نیست.به قولی:از کوزه همان برون تراود که دراوست.چون دقیقأ مانند پناهندگانی حرف میزد که تازه پایشان به خارج باز شده وهرچه به دهانشان می رسد،بر زبان می رانند.ضمن اینکه یادش می رود پزشک باآمار دقیق حرف می زند نه اینکه بطور دیمی حرف از ۵۰ درصد بزند.
14
27
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
من خیلی از کلیپ حای ایشون رو در موضوعات روزمره, با حَمین ادبیات در قبل دید ه ام. فکر میکنم در سوید زندگی میکنه! لبته چه بحتر بود,که ایشون این آژیر و خطرِ کرونا رو به سبک و وزنِ بِحتری به صدا در می اورد . چون این گفتمان فُحش ,گفتمانِ سبکی حَست.
9
31
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۲
جناب سروان - مونرآل، کانادا
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. گلگی هات به سرم ایشالا عروسی پسرم هاهاهاهاهاکسیکه با آشناهاش اینهمه رودرواسی داشته باشه که ازش تو فضای مجازی گلگی کنه و بخودش نگه یعنی خیلی شوته هاهاها
8
0
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. زمانی که تو هنوز عسلویه بودی و و دنبال بورسیه رژیم اخوندی بودی ، چه بسا در صف مقدم نماز جمعه ۵ بار بیشتر دولا میشدی، من سه چهار تا پاس در اینجا تجدید کرده بودم ، تقریبا ۲/۳ عمرم را در اروپا بودهام ،اما عقده گشایی هم نمیکنم، استیو جابز دیپلمه بود اما اینقدر لاف نمیزد ، عصاره حرف این بابا در این فیلم هشدار به مردم کشور استبداد زده است ، عصاره حرف تو و نتیجه کامنت شما هم اینه که چند تا مدرک داری و تو ایران خبری نیست ، در واقع حرف امام جمعه ها را تکرار میکنی ، دفعه اول دنبال بورسیه بودی ، این دفعه دنبال چی هستی ، رژیم کثیف اخوندی میبایست حقایق را بطور شفاف گزارش میداد ، حالا این طرف در فیلم شاید روانی باشه و لی توی سالم چه حرفی در این راستا داری
24
12
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] آقای ۳ پاسپورتدیده! تو اگر می توانستی عسلویه کار آقایی بگیری نمی رفتی سوئد پناهنده بشوی که ۹ ماه در سال از سرما سگ بغل کنی که یخ نزنی. بورسیه از کجا؟ می گویم از دانشگاه انگلستان بورس داشتم . این جوابت بود چون تا هرکی به شما پناهندها می گوید مفتخور حقه باز هستید و می گویید مامور رژیم هستید وگرنه آقا جان شما من شما را قابل نمیدونم جوابت را بدهم. اگر امثال ما ایجاکار نکنیم و مالیات ندهیم که امثال شما تنبلها از گشنگی می میرین. اکثر پناهندها ایجا مشکل روانی دارن. چون با تحقیر پول بنفیت بخور تمیر می کیرن. اینم یکیش هست . شما چون تحصیلات نداری برات مهم نسیتکه به این بابا نکن دکتر. این کل حرف من بود. حالا هی سعی بکن بگی من از طرف رژیم منحوس ایران هستم . نه عزیزم من زحمت کشیدم درس خواندمو بدوندروغ اینجا ماندم. در آمدم هم باور از ایران کنار هست اما چون آرامشی که می خواهم را در ایرانندارماینجا ماندم. البته من هر ۳ ماه یکبار برای کارهایم ایران می رم.
7
20
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۷
زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان
حالت بده شیعه فارس زبان . حتی غرب امدن و تحصیل برای یک مرتجع عقب مانده جهان سومی کله پوک مثل تو تغییری در هویت و رفتار و طرز بیانت نمی کنه . مهاجرت در هر شکل و دلیل حق هر کسی هست .همانطور که اجداد بدویت با شتر حمله کردن و ایران را نابود کردن و ماندن . خیلی شوت و پرتی احتیاج به سایکولوژیست داری . تو بیشتر برو تو جامعه بگرد اگه زبان بلد هستی برات شاید تاثیر کنه . به تمدن و فرهنگ مدرن امدی یاد بگیر . زبان پلید شیعیت مثل حکومت فقط تحقیر و توهین هست .معلومه زیاد کشیدی . اب جو بخور برات خوبه اینجا ازاده .
20
2
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] واقعا یعنی اینقد ما بدبخت شدیم که این لات پناهنده دروغگو که با هزار دوز و کلک از دولت سوئد پول می گیرد بیاید ایرانیها نصیحت کند. یعنی در ایران همه گاپ و خر و کوسفند هستن و این اسکیزو فرنی مریض که اکثر پناهندها مثل این می شوند بشود اوستا رهبر ملت. عزیزم درسته یک مشت آخوند هیچی ندار زدن به خفت کشدنمون اما نمی گذاریم یک ....پناهنده را دکتر صدا کنن.
7
18
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::] دوستِ اَزیز: در یک جمله با شما موافقم که ایشون ۱۰۰٪ پزشک نیستن. چاشنی تمام کلیپ حای این اقا حَمیشه توام با فحاشی بوده. حَدف و کار این اقا قابل تحسینه, ولی ادبیاتش برای خودش محفوظ بمونه. البته مدرک و عینک شخصیت و سواد نمی یاره. بنده چند وقت پیش در یک موضوعی با شما گفتگویی داشتم, چون تمام کادر درمانی ایران رو به صورت کلی با یک چوب به حراج گُزاشته بودی!حال حَم پناحجویان رو فله ای خطاب قرار میدی که لابلای خیار و گوجه پنهان شدن, و حرف زدن این اقا رو مُستند بر شخصیت پناحنده حا میدونی. رفیق : توی حَمین پناحنده حای گوجه و خیاری, آدمای والا و نویسنده پزشک و سیاسی و تحصیلکرده به خارج اومدن. مگه لابلای گوجه و خیار اشکالی داره؟ مگه بنی صدر و کسای دیگری با ارایش زنانه{ عیب نیست} از ایران نگریختن؟ {شنیدم} خلاصه حرفم اینه : که کلی گویی علیه یک قشر معقول نیست. من اگه بجای یوکی بودم این خَبر رو حداقل تصحیح میکردم. چون عنوانش اِشتباحه. سازمان نظام پزشکی کاشان. روزتان خوش
4
19
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. نمیدونم که کی هستی ولی مشخصه چی هستی ، بحث من شهری یا دهاتی بودن نیست ، چون ما دهاتی امثال نیما یوشیج داریم ، بحث من مدرک تحصیلی هم نیست ، رضا شاه بیسواد بود ، از طرفی ،دکتر مموتی گرفته تا نصف کابینه دولت مدرک کیلویی دارند ، بحث از عمق نفرت در درونت است ، نفرت تو نه از نازیست ها ، فلانژیست ها ، فاشیست ها و ارتجاع مذهبی و اخوند ها بلکه از قربانیان آن پناهجویان است ، اما مهندس بیسواد چند نکته ، انیشتین ، فروید ، کیسینجر ، مادلن البرایت ، همه گی پناهجو بودند ، اگه چپگرا هستی ، بدان که کارل مارکس ، لنین ، هم پناهجو بودند ، اگه مذهبی هستی بدان که دالی لاما پناهجو است ، اگه ایرانی هستی بدون که شاهنشاه فقید ، بختیار ، تا کل دولتمردان نظام سابق پناهجو بودند ، اگه اهل قلم هستی از غلامحسین ساعدی ، تا به آذین پناهجو بودند ، تو همین سوعد ۱۰ وزیر و کیل مجلس از تبار پناهجویان داریم ، تا دهها هنرمند و ورزشکار ، تا بالاترین کادر های نظام پزشکی در اسکاندیناوی ، اگه بحث و عقده گشایی از من داری بدان که بیشتر از مدرک کلنگی تو تحصیلکرده
17
4
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
. [::هانی - اسلو، نروژ::] کاملا با شما موافق هستم. امکان نداره همه پناهندها اینطور باشن . اما اکثرا اینطور هستن. شما ملاحظه بفرمایید که این آقای لیدز در بالا چطور دارن حرفهای من را در خصوص پناهنده ها ثابت میکنن.
0
18
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان::]. درسته محاجرت حق هر کسی است اما بشرطی که دلیلش منطقی وبا اجازه صاحبخانه باشد. من که قانونی با احترام آمدم اینجا تاز وقتی رسیدم خوش آمد بهم گفتند. شما یا با زور یا لای خیار گوجه قایمکی آمدی. پس فکر کنم شما به اجداد ت که با شتر حمله کردن به ایران بیشتر شبیه باشی نه من. ابجو شیکم میاره خوب نیست من بجاش تو ایران ویسکی میزدم و میزنم عزیزم. اگر هم امثال مثل شما اینجا ببینم در خیابان حتی فارسی باهات حرف نمی زنم که بیخیالم بشی بروی. عزیزم شما فعلا فکر این باش که چطور از مالیاتی مهمن می دهم بتوانی بیشتر مفتخوری کنی. نگران عیشونوش کن نباش.
9
16
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. ادامه ، در این سایت بیشتر از سه هزار کامنت علیه ارتجاع مذهبی ، ساندیس خوران ، کاسه لیسان نوشته ام ، حالا من دروغگو ، مهندس راستگو حرف اولت را آخر بزن ، تا ببینیم که جایگاه سیاسی ، اخلاقی ، فرهنگی شما در چه حد است ، فعلا با اون کامنت های کلنگی دو تا دکترای افتخاری تصاحب کردی ،
17
7
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز با خیلی از نظرات شما موافقم . اخیرا یکی از فامیلها از انگلیس برگشت تبریز مغازه زد گفت قید تحصیلات هم زدم چون کار نبود بعدش هم توی خیابون مترو اتوبوس یارو دختر انگلیسیا از چند صدمتری تو میبینن ایرانی هستی فرار میکنن یه وضعیتی...فقط یه نکته هم بگم نمیخوام ارزش بورس شما رو کم جلوه بدم ولی یه سری از این بورسایی که به ایرانی و کلا جهان سومی دادن با ارفاق بوده چون میخواستن نژادای دیگه جذب بشند وگرنه ما زیاد لیاقت استاد دانشگاه بودن توی این کشورا رو نداریم
3
18
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
این آقا رئیس اتحادیه لاتهای پزشک بوده اخراج شده...مریض رو بجای چاقوی پزشکی با قمه باز میکرده بعداز عمل هم پنجه بکس تو شکم مریض جا گذاشته ...خخخ
1
15
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] والاان موقع در ایران تحریم نبود می شد خوب مقاله نوشت. منم ۴۳ تا مقاله در مورد بتن نوشتم که ۴ تا ی آن در انستیتو مهندسین عمران انگلستان به چاپ رسید. هم از ام ای تی امریکا بورس داشتم هم از کالج سلطنتی لندن بخاطر نزدیکی به ایران آمدم اینجا. دیگه نپرسیدم ازشان که آیا بخاطر ایرانی بودمبورس دادین یا بخاطر مقاله هایمو سایقه کارم در عسلویه . .
6
9
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::] رفیقِ خوب: لازم است که حَمه ما باید حَم و غَم خود را در راستای خط و مشی درست اندیشی و تبادل فکر بکار ببریم! و حَمدیگه رو در این راه بیازماییم. اگر بحث حا رو به بیوگرافی شخصی بکشانیم ,نتیجه معکوس خاحیم گرفت. پس مدارا و شکیبایی برای حَمه امون لازمه. موافقم اختلاف نظر باید باشه, ولی از دایره تهاجمی نتیجه ای نخاحیم گرفت. با اصول و منطق باید حَمدیگه رو به چالش بطلبیم. فکر نمیکنم بین شما و دوستمون kurosh در این ماجرا سوء نیتی در کار باشه. شاید یک سوء تفاحُمی بیش نیست, که امیدوارم در بحث حای آ تی برطرف بشه. بنده شما رو زیاد نمی شناسم, اگه اشتباه نکنم شاید به تازگی در اینجا قَلم می زنید. ولی دوستمون kurosh سالیان ِدرازی حَست که در اینجا با خط و مشی اصولی خود شرکت میکنند, و نوشته حای ایشان قابل تحسین و اموزنده حَستن. بنده در چندین مرتبه بقول عامیانه با ایشون کَل کَل داشته ام, ولی در نهایت به نقطه مشترک یا متمایل به حَمدیگه رسید ه ایم. قصد صاحب نظری در بین شما رو ندارم. ولی امیدوارم سوء تعبیرحا و سوء تفاحُم حا بر طرف بشه.ایام بکام
1
10
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::هانی - اسلو، نروژ::]. مرسی دوست عزیز ، طبیعتا باید به کاربر جدیدمان از انگلیس فرصت بیشتر داد و پیشداوری نکرد ، متاسفانه سالهاست که شاهد هستیم که در بحث سیاسی با انگ سوسیال بگیر بودن ، و مفت خوری از جامعه هستیم ، روزگار عجیبی است ، من هم با سیاست های پناهنده پذیری اروپا زاویه دارم، اما بی حرمتی هم شایسته نیست ، با سپاس
2
7
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
Harfeh Talkh - لندن، انگلستان
[::هانی - اسلو، نروژ::] دوست خوبممن حرفهایم تلخ است. حرف تلخ شنیدنش سخت است . بعضی وقتها دوستانم از دستم ناراحت می شوند اما نا حق حرف نمیزنم. من این سایت را شاید از ۱۵ سال پیش می آمدم. یک مدت می نوشتم اما ول کردم. گفتم اینجا دوباره حرفهایم را بزنم تا شاید آرام بشوم و حد اقل رودررو نگویم. من اعتقادم این هست که بی وجدانی مردم ایران الان بیشترین مشکل مملکت است. البته باعثش این آخوندهای بی همه چیز هستن که شکی نیست. زورمان به آنها نمیرسد چون که با خدا که نمیشود جنگید. خیلی قوی هست و اینها به گفته خودشان نماینده خدا هستن و یکسری هم باوردارند پس سعی دارم با حرفام شاید مردم را هوشیار نماییم که بابا ما ۲۵۰۰ سال قدر بودیم اما الان ته جدول هستیم بخودمان بی آییم .
2
7
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. [::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. دوستانِ خوب: یک مثلِ عامیانه حَست که میگن: تا مُربی نباشه, مُربا درست نمیشه. اکنون حکایتِ خودمون حَست که بعد از ۴۱ یکسال, حتا نتونستیم موادِ اولیه یک مُربا رو فَراحَم بکنیم. امیدواریم که با تلاش و اگاحی حَمگانی, این مسیر رو حَموار بکنیم. شاد و شنگول باشید.
0
10
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Harfeh Talkh - لندن، انگلستان::]. دوست عزیز ایرانی تمایل شدید به از کوره در رفتن و بی احترامی به همدیگر دارد. البته وقتی در برابر خارجی قرار میگیرد به طرز معجزه آسایی این تمایل کم میشود . معجزه دیگری هم در او هست که خارجی رو خودش بصورت انتخابی دستچین میکنه یعنی باید از ترکیه بسمت غرب باشه موهاش روشن باشه چشما رنگی و سایز بینی و قد هم همه فاکتورهایی هستند که در یک معادله غیر خطی ضرایبی میگیرند که اون ضرایب هم خود تابعی از یه سری فاکتورهای دیگه هستند که اینجا جا نمیشود. البته ایران خیلی از 2500 سال پیش تا 40 سال پیش همیشه آباد و آزاد بوده نه کسی فلک میشده نه کسی لای جرز دیوار زنده دفن میشده نه کسی رو شمع آگین میکردند .در کل با شما موافق هستم آدمهای خیلی بسیار زیاد خوبی هستیم فقط گیر این آخندهای بی وجدان افتادیم.
2
6
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.