امیر تتلو خواننده ایرانی از بازداشت در ترکیه آزاد شد

صدای آمریکا :امیر حسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو، با انتشار تصاویر و ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که از بازداشت در ترکیه آزاد شده است.
 
این خواننده ایرانی، در یکی از پست های خود از هواداران و تمام افرادی که برای آزادی او تلاش کرده‌اند تشکر کرد و نوشت: «مرسی از پلیس ترکیه و مردمش که مارو تحویل ندادن و طرفدار حق بودن فقط چند تا گلگی دارم از یه سریا که اونم تو اولین کنسرت توضیح میدم و شفاف سازی میکنم .»
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تیمه قوی 🦾 رفیقای واقعی که شب نخوابیدن ! پا به پای من زندانی کشیدن ! من تو و اینا بیرون !! بیشتر از همه کوروش و معراج و آرمین و فرخ و وکلای خوبمون و بعد پویان و آریانا و آرش و محسن و بقیه ی بچه ها و تک تک هوادارا و هنرمندا و شبکه ها و مردمی که حمایت کردن ! مرسی از همه 🙏🏻 مرسی مرام و معرفت �'� انشالله تو شادیاشون جبران کنم 🙏🏻 یه چیز مهم !! ایران که هیچ !! یه جهان جلوی این عشق کم میاره !! مرسی از پلیس ترکیه و مردمش که مارو تحویل ندادن و طرفدار حق بودن �'�🙏🏻🦾�'' فقط چند تا گلگی دارم از یه سریا که اونم تو اولین کنسرت توضیح میدم و شفاف سازی میکنم !! ۷۸ @gul.erdogmuss

A post shared by Amir Tataloo (@tataloo) on


خبر بازداشت امیر تتلو ۸ بهمن ماه منتشر شد و این خواننده در صفحه اینستاگرام خود تصاویری را پس از بازداشتش منتشر کرده که او را با دستبند نشان می داد. این خواننده گفته بود «دولت ایران» او را می خواهد.
 
پس از انتشار این خبر رسانه های داخل ایران به نقل از سخنگوی نیروی انتظامی نوشتند که امیر تتلو «به درخواست پلیس اینترپل ایران و با همکاری پلیس ترکیه بازداشت» شده است. پلیس ایران گفت که برای این فرد «اعلان قرمز» صادر کرده و از
 
همچنین رسانه های ترکیه با تایید بازداشت تتلو اعلام کردند که پلیس پس از بازداشت او در رابطه با نقض مقررات ویزا متوجه شده که اسم این خواننده در اعلان قرمز از سوی ایران قرار دارد. در نهایت امیر تتلو پس از حدود یک هفته بازداشت، آزاد شد.
تتلو، خواننده ای که کار خود را با موسیقی رپ زیرزمینی در ایران آغاز کرد، در ادامه با اظهار نظرات خود در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد.
 
انتشار ویدئوکلیپی روی یک ناو نیروی دریایی ارتش و همچنین حضور او در کنار ابراهیمی رئیسی در برنامه تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری در به شدت خبرساز شد.
+32
رأی دهید
-80

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    جل الخالق ، تمام مشکلات ملت ایران حل شد، دریای خزر برگشت به ایران!چقدر بیجنبه ، بعحش هم میگن چرا ایران به این روز افتاده!
    15
    68
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    آخه این تتلو هم آدمه و یک مشت ارازل و اوباش هم تیمش هستند از تتو ها روی بدنشون مشخص میشه چقدر با شخصیت هستند خخخخ این جانور همان کسی بود که برای حجاب خودشو جر میداد و برای مرگ دلخراش ستایش کوچولو بی حجابی ستایش را عامل قتل و تجاوز میدانست خیلی بیشرف هست
    22
    87
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ماساچوست - لیسبون، پرتقال

    یا ابراهیم رئیسی آزدش کرده یا کسی‌ دیگه!!
    6
    52
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::Nagonsar - مونیخ ، آلمان::] دوستِ گرامی. حَمونطور که قبلا نوشتم بنده حَیچ وجه مشترکی با تتلو ندارم . ولی میتونم اَزتون بپرسم ,اگه تتلو در زندون می افتاد یا اِدام میشد مُشکلات ملت حل میشد؟ آیا سهمیه دریای خَزر بر میگَشت؟ در کامنت گذشته خودتون نوشته بودین, که قیافه تتلو توحین به ایرانیه. خُب اگه قیافه تتلو توحین به حُویت ایرانیه پس به قیافه زُمخت اکبیری و تُرشیده و اَلک نشده رحَروان ولایت چییه؟ در ضمن حَر کس ازاده زندگی شخصی خودش رو انتخاب بکُنه. آحَنگ و شعرحای تتلو رو اصلن نمیشه با روزه خونی و اه فَغان ِقشرِ حاکمیت مقایسه کرد. خُب طبیعی حَستش که حَمه انسانها کمی و کاستی دارن. از اینکه ایشون به ایران دپورت نشده من خوشحالم.
    15
    52
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    نمیدانم چرا این مردک لمپن این همه رسانه ای میشود رسانه ها هم ارزش خود را از دست داده اند که با اخبار هرزه پر میشوند
    14
    51
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    آمریکا بیل گیتس داره ما امیر تتلو .. خلایق هرچه لایق ....خخخ
    19
    49
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    من کاری به این ندارم که تتلو یک نفر بی اخلاق بشدت وقیح هست اما باز مقامات ایران دروغگو از کار درآمدند. گوئی ریشه ی این مذهبیون اهل شیهه را با دروغ بسته اند
    2
    48
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. امیر تتلو، رپر زیر زمینی، در مورد مرگ غمگینانه آتنا اصلانی، دختر هفت ساله اردبیلی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تصویراى لعنتى ! تصمیماى شهوتى !! من جغد بیدارى بودم که همه فقط تردم [طردم] کردن . !! اینها گناه پدر و مادر و بد حجابى هستن. صد دفعه گفتم حجاب مهمه حتى واسه بچه کوچیک. والله به خدا این بچه اگه حجاب داشت شهوت و چشم بد دنبالش نمیوفتاد. مردم !! چشماتون رو باز کنید. جورى که بچه هاى امروز حرف میزنن و برخورد میکنن یعنى به تکامل ذهنى رسیدن و باید حجاب داشته باشن تا در خطر نباش
    9
    45
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تتلو یک موجود کثیف است که برای مجوز و کنسرت و دیده شدن و معروف شدن دست به هر کاری میزند و با رژیم اسلامی همصدا میشود
    11
    49
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. اتفاقا خوشحال میشدیم اگر به ایران دیپورت میشد و دوباره دستمال بدست پاچه خواری را شروع میکرد .این ارازل و اوباش همانند تتلو هستند که به عمر رژیم اضافه میکنند
    8
    31
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. من از این و دارو دستش اصلا خوشم‌نمیاد‌ و آدمای بی ادب و لشی هستن،اما این حرف که “بخاطر تتو معلومه بی شخصیت هستن “حرف بیخودیه.تتو روی سر و صورت زشته ولی جاهای دیگه خیلیم قشنگه.دنیا عوض شده،دوران زمانی که تتو مال جاهل ها بود خیلی وقته تموم شده یکم امروزی باشین.لش بودن اینا ربطی به تتو نداره.
    19
    12
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    هانی گرامی این اشغال المت مگر کسی نبود که کنار قصاب الله نشته بود و بعد از ان هم بعد از تجاوز به دختر بچه ۵ یا ۶ ساله در اذربایجان کومنت گذاشته بود اگر حجاب داشت این اتفاق نمی افتاد.این هم یک مدل رنگی بی مصرفهای حرم ،نخالهای اتش با اختیاره کجه جکافیه بهش بگن چه سری چه دمی ،انوقت به مادر خودش هم رحم نمیکنه!
    1
    22
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. خانمِ خوب: حداقل۳۰ -۲۰ میلیون ادم در اوایل انقلاب امامِ خودشون رو توی ماه دیدن و حیچ کس نه جوابگوی اشتباه خود شد نه از نسل بعدی پوزش خاستن. تکلیف ما چییه باید این آدما رو طرد کنیم؟ تتلو حَم یکی از اونا. او نه چرچیله نه استاد شجریانه نه بَنا و نه داریوش و غیره. تتلو رو با خودش باید مقایسه کرد در حد خودش باید از او انتظار داشت. ولی وقتی حکومت مذحَبی میخاد او رو به ایران ببره حال زندون بکنه یا اِ دام ایا مشکلی از جامعه ما حل میشه؟ مُلاحا میخان در حَر فرصت قدرت و اقتدار برون مرزی خودشون برخ ما بکشن. دیروز زَم رو بردن امروز تتلو رو فردا یکی دیگه رو ما حَم طبق معمول تماشاچی و سوت شادی بزنیم. خالکوبی و شکل شمایل تتلو موضوع شخصییه و من ایراد نمی گیرم و برخلاف شما طرفدارای تتلو رو ارازل و اوباش حَم نمیدونم. حَمانطور که یک زن یا یک مَرد آزادن عمل جراحی و غیره رو خودشون انجام بدن این حَم حق تتلویه. خیلی از افراد مشهور حَم حَستن که تمام بدنشون خالکوبیه کسی نمیتونه بهشون ایراد بگیره. امیدوارم فاز شرقی و تنگ نظری مارو یکروز وِل بکنه.
    5
    7
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    به احتمال زیاد رئیسی آزادش کرده بعدا ازش میخواد یه کارهای براشون انجام بده
    3
    12
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::boysboys - مونیخ، آلمان::]. اگر فقط یک نقش کوچیک باشه و اونم نه جایی که در دید عموم باشه حق با شماست ولی امثال تتلو آنقدر تتو کرده اند که پوست بدنشان دیگه معلوم نیست یا حتی چهره زیر رنگ و نقاشی کاملا پوشیده شده و قابل تشخیص نیست صورت و البته فکر میکنم افرادی مانند تتلو فقط برای جلب توجه و دیده شدن دست به چنین کاری میزنند
    8
    13
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. 1- خانم اَزیز. با تندروی و بینش افراطی حیج چیز درست نمیشه. ما ایرونیها حد میانگین نداریم. خُب شما که میگین از دپورتش خوشحال میشدین و طبیعتا از اِدام او توسط حکومت حَم باید خوشحال بشی. میخام بپرسم اَصلن برای چی تتلو به ایران دِپورت بشه. جرمش چییه؟ چرا ما خاسته و ناخاسته تنورِ کشتار وسیاهچالهای رژیم رو گرم بکنیم؟ خانم گرامی: ما باید آگاحانه سعی بکنیم که در راستای رژیم حرکت نکنیم. قصدِ اِحانت به شما رو ندارم ولی نتیجه رو ببین : ۱- اخوندا از شکل و شمایل تتلو ایراد میگیرن شما حَم ایراد میگیرین ۲- اخوندا تتلو و طرفدارانش رو ارازل و اوباش میدونن شما حَم حَمین حرفو میزنید.۳- اخوندا از دِپورت و دستگیری تتلو خوشالن شما حَم خوشحالید.
    8
    2
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- جالبه که یک اخلاق ماندگار در بین ما جا افتاده, اگه کسی در مقطعی از رژیم کنونی بطریقی حمایت و حَمکاری کرده حق برگشت به طرف مردم رو نداره. که نمونه اش محمد نوریزاد حَست. چندین ساله از حکومت بریده ولی ما قبولش نداریم. میگیم چرا حکومت زندون و یا نمی کُشش. اگه حَم بکُشنش میگیم تاریخ مصرفش تموم شده. جالبه حَمگی از زندون و اِدام بدمون مییاد ولی نا خوداگاه زندان و اِدام رو معیار قرار میدیم.
    6
    4
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::Nagonsar - مونیخ ، آلمان::] دوست گرامی : شما درست میفرمایید, حَمه این حرفا رو تتلو زده. من حَم خوندم. ولی اگه ایشون دِپورت بشه ایا دردی دوا میشه. حرفا پس گرفته میشه؟ اگه یک دولت مردمی تقاضای استرداد تتلو رو میکَرد بحثی نبود. ولی چه حکومتی تقاضا ی استرداد او رو داره؟ اگه حَمین حرفای تتلو رو کسی دیگه میزد بحثی نبود . ولی این خاک برسر, خالکوبی حاش بیشر تابلوش کرده که آبروی ما ایرونیها رو برده. .
    5
    4
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. یکبار دیگه با دقت نوشته تتلو را بخوانید و افکار منحرف آخوندی اش را در نوشته هایش ببینید .امیر تتلو، رپر زیر زمینی، در مورد مرگ غمگینانه آتنا اصلانی، دختر هفت ساله اردبیلی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تصویراى لعنتى ! تصمیماى شهوتى !! من جغد بیدارى بودم که همه فقط تردم [طردم] کردن . !! اینها گناه پدر و مادر و بد حجابى هستن. صد دفعه گفتم حجاب مهمه حتى واسه بچه کوچیک. والله به خدا این بچه اگه حجاب داشت شهوت و چشم بد دنبالش نمیوفتاد. مردم !! چشماتون رو باز کنید. جورى که بچه هاى امروز حرف میزنن و برخورد میکنن یعنى به تکامل ذهنى رسیدن و باید حجاب داشته باشن تا در خطر نباش
    2
    11
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تتلو را برای افکار منحرفش برای دست دادن و حمایت از رئیسی برای تحریک شدنش با دیدن دختر بچه برای اینکه همانند خمینی دجال فکر میکنه برای اینه تنه لش و آشغاله و ننگ ایران است برای اینکه بد دهن و کثافت از دهانش بیرون میریزد و ...........
    4
    11
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. اگه کوچیک باشه و دیده نشه اصلا چه فایده فقط خود طرف موقع دوش گرفتن تو آینه ببینه؟ بهرحال الان بین جوونها و میانسالها مد هست و پذیرفته شده.اینها که تمام دست رو از شونه تا آرنج پر میکنن (sleeve) واقعا قشنگه.اما با تتو روی سر و صورت و انگشتهای دست و اینها مخالفم این کاری همکه تتلو کرده فقط زندانیها و افراد بزهکار میکنن. قدیمها خلافکارها و الکلیها و بازنده ها تتو میزدن که بد بود اما الان آدمهای اهل حال و ترند و فشن و cute و فیت.
    13
    7
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    ایمای - تهران، ایران
    امثالی مثل این بیشرف زیادند اخه این توفاله چه نفی برای مردم ما یا ایران داره ازاد بشه یا نه .
    6
    8
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::boysboys - مونیخ، آلمان::]. ایا وقاحت را قشنگ می بینید. اگر تاتو قشنگ هست پس واریس های پا هم قشنگ هستند. در امریکا و اروپا هم ادم های عقب افتاده و خود نما بدن خودشان را با بوم نقاشی اشتباه میگیرند. اغلب این ها مشکل حقارت و خود نمائی دارند. عده ای هم از خواننده های بی ریشه تقلید میکنند
    15
    13
    ‌سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. وقاحت؟واریس پا؟ پس فرق شما با بسیجیها و‌آخوندهای ایران چیه؟ چرا به آزادی سخصی احترام نمیکذاری؟ شما دوست نداری خب نزن،گفتمکه من با افراط و زیاده رویش مخالفم با تتو‌پر سر و صورت مول این دیوونه..اما شما سنت رو زدی ۷۷ اما اگه ۴۷ هم باشی من درکت میکنم چون قدیم اینجور ذهنیتی بود..بیینم دیوید بکهام‌ بکهام‌میلیاردر و بیزنسمن که بهترین زندگی رو ساختخه‌و بهترین کاراکتر مودب و خیر رو داره از نظرت عقب افتاده و خودنما هست؟ و شما موفق تر و تیزهوش تر؟
    8
    11
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] بنده درتایید و یا رد تاتو نظری ندارم. فقط به این موضوع اشاره کنم. که واریس (لاتین Varix) یک نوع مشکلی وریدی رگها است که معمولا در پشت پا دیده می شود. این بیماری را کسی انتخاب نمیکند. در صورتیکه برای تاتو شخص خودش تصمیم می گیرد که چه بلایی بر سر خودش بیاورد. بنابراین واریس و خالکوبی دو مبحث جداگانه هستند و ربطی به هم ندارند. که به عنوان مثال استفاده بشوند. تاتو از قرنها پیش بوده که اکنون هم رواج دارد. کسانی هستند که ادمهای شایسته ای هستند.ولی مجبورند در مواقعی از تاتو بر روی بدن و صورت خود استفاده بکنند. حال بخاطر سوختگی بدن; یا راضی نبودن از عمل جراحی و پوشیدن ان با تاتو; یا ارایش ابرو از تاتو; یا بوتاکس صورت با تاتو; یا به تنهایی بوتاکس مقعدی و غیره. جانتان جور.
    1
    15
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    این بچه خیلی باهوشه اگه قیافشو اینجوری نمی کرد میفرستادنش ایران همین تاتو نجاتش داده.
    4
    4
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::boysboys - مونیخ، آلمان::]. [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. عزیزان تاتو همان نمایش رگ ها هست و هر چیزی عمومی شد دلیل مقبولیت ان نیست. می خواهید از سر تا پای خودتان را نقاشی و رگنمائی کنید، بکنید به من مربوط نیست ولی متاسفم که در اینده ی نه چندان دور : 1 بدنتان چروک میخورد و تاتوها بصورت زشتی در می ایند 2 این مد مثل مدهای دیگر از بین خواهد رفت 3- خودتان دلتان از نقاشی های روی بدنتان به هم خواهد خورد 4- همسر شما دلش از این نقاشی ها بهم خواهد خورد. در هر 4 مورد راه برگشت ندارید. در قدیم جادوگران افریقائی خودشان را رنگ میکردند و پاک میشد اما تاتو ساکن همیشگی بدن شما خواهد بود. خوانندگان امریکائی اغلب از طبقه ی اجتماعی پائین و بیسواد هستند و کمتر ادم با فرهنگی در امریکا بدنش را مثل لات ها و زندانیان میکند
    1
    8
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::boysboys - مونیخ، آلمان::]. عزیزم مگر دیوید بکهام ادم حسابی هست؟ یکنفر لات بیسواد انگلیسی که خوش قیافه و اتفاقا فوتبال هم خوب بازی میکند. عرض کردم که این مد لات ها و طبقات تحصیل نکرده و مادون هست و دیوید بکام هم چنین هست. دکتر هست یا منهدس یا فیلسوف؟ یک بیسواد خوش قیافه که خوب فوتبال بازی میکند.
    1
    9
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::ادوینو - گوالف، کانادا::]. من با شما موافقم که بشدت باهوش ولی همراه ان بسیار وقیح و بی ابرو هست. وای به حال مردمی مفلوکی که گرفتار این مجسمه ی وقاحت هستند و وقاحت و بی اخلاقی را نماد ازادی می بینند
    1
    5
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. جناب: بنده در ابتدای امر عرض نمودم که نه منتقد تاتو هستم و نه موافق. ولی گویا جنابعالی متن مرا خوب نگرفتید. اشاره بنده به این بود که تغییرات پاتولوژی در سیستم بدن (بیماری) ربطی به عوامل انتخابی و فیزیکی(تاتو) بر روی بدن ندارند. یعنی واریس و تاتو دو مقوله جدا از هم هستند. مثل اینکه بحث تتلو رو با ویروس کرونا ربط بدهیم. حالا چطور شما تاتو را نمایش رگها میدانید; من در عجبم!! لابد واریس؟ بنده در رشته تخصصی خودم بعضی مواقع در اینجا ظاهر میشوم ;و قصد ندارم بار صاحبنظری را حمل بکنم. نمیخواهم بدون دلیل حرفم را به کرسی بنشانم. اشاره نمودم که در چه مواقع ادمها مجبورند; از تاتو بر روی بدن خود استفاده بکنند. در پایان نمیتوانم برای دیگران تکلیف تعیین کنم; و به انتخاب انسانها احترام قایل هستم و تاتویست ها را لات و بیسواد و از قشر پایین جامعه نمیدانم. چون خیلی از دوستان دانشگاهی و همکاران بنده ; بدنشان پر از تاتو هست که انسانهای محترم وخوبی هستند.جانتان جور
    0
    6
    ‌چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. عزیز دلم من سخنان جنابعالی را رد نکردم و میدانم که واریس یک نوع بیماری هست چون خودم هم در کهولت سن ان را دارم. عرض کردم هر دو باعث وواریس و تاتو باعث نمایش رگ ها میشوند . یکی بصورت طبیعی و البته دومی بصورت مصنوعی . دوم اینکه من با اینکه با تاتو مخالفم ولی تاتوکاری را متهم به وقاحت نکردم. طرف صحبت ما جناب تتلو بود و این جناب با و بدون تاتو ادم بسیار وقیحی هست که عده ای هم فکر میکنند برای مبارزه با اخوند باید از ان طرف دیوار بیفتند
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.