گارد ساحلی ترکیه، قایقش را به قایق پناهجویان سوریه‌ای، ایرانی و افغانستانی می‌کوبد تا غرق شوند

گارد ساحلی ترکیه، قایقش را به قایق پناهجویان سوریه‌ای، ایرانی و افغانستانی که همراهشان کودک نیز دارند، می‌کوبد تا غرق شوند.
-Advertisemnet-
+36
رأی دهید
-81

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران

    عرعردوغان چه جوابی برای این عمل غیر انسانی داری؟حالا اگه دوتا حرف کته کلفت بزنیم رگ (گیرت)ترکها باد میکنه .واقعا 80%ملت بی معرفتی هستید,فراموش نشده قبل از نکبت57 مسافرین ایرانی که از آلمان با اتومبیل بایران برمیگشتند,چه بلاهائی سرشان آوردید,پلیس اشغال ترکیه را که همه میشناسند ,بد ذات و رشوه بگیر
    23
    170
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    ببینید ما آارمنی‌ها از دست اینا چی‌ کشیدیم !!! وقتی‌ عرب موردِ تجاوزِ مغول قرار بگیرد حاصلش میشود این قومِ وحشی!
    21
    170
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Zaall - اصفهان، ایران

    ابتدای راه دمکراسی غربی همین هست
    132
    16
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

    بیشرف های بی پدر مادر قوم وحوش هستن این دارودسته ی اردوخر
    19
    100
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    aram2255 - ایلام، ایران

    از پدر خوانده ی داعش اینچنین سبُعیتی هیچ بعید نیست
    11
    102
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران

    senator x - تهران، ایران
    شهرستانی منتظر میشی تا یه خبر اسم تورک داخلش باشه بیای اینجا زرزر کنی. 80 درصد تورکها بی معرفت هست!!!!! بعد اونوقت چند درصد غیر تورکهای ایران بامعرفت هستن از جمله بدنه این حکومت فاضلابی جمهوری اسلامی؟؟ پسرک واژه معرفت و محبت وقتی به وجود اومد که ملت تورک به وجود اومد. اینکه درصد خوب و بدش چقدره قطعا خوباش خیلی بیشتر از غیر تورکهای ایرانه. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. اگر بچه تهران به معرفت اسم در کرده به خاطر اصالت اکثریت تورکشون هست. سایت گردی نکن تا واژه تورک ببینی تراوشات مغزیت رو بریزی. ببین واقعیت چیه. واقعیت اینه که 99درصد بدنه این حکومت خونخوار غیر تورک هست. اون آقاتون هم ننش اصفهانیه و خودم خبر دارم خودش رو فارس و اصفهانی میدونی و هرجا گیر میکنه 4تا کلمه تورکی زرر میزنه تا حمایت بشه.
    94
    26
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران

    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا
    یه ارمنی اصلا در حدی نیست درباره ملت بزرگ و کهن و قدرتمند تورک ایران و قفقاز و تروکیه وررر بزنه. برو عرق سگیت رو بخور. اونجایی هم که نشستید زمینهای غصبی ملت تورک آزربایجانه. به وقتش تخلیه میشید.
    114
    24
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kadash - استکهلم، سوئد

    Zaall - اصفهان، ایران
    لابد اسلامی شما خوبه که هواپیمای مسافربری رو با موشک میترکونید؟ در ضمن اینها هم عقیده های خودتونن فقط یکمی بزک کردن و الا هیچ چیز غربی توشون نیست برا همینم یه قرنه پشت در اتحادیه اروپا موس موس میکنن ولی راشون نمیدن.
    9
    71
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    فرید1614 - بروکسل، بلژیک

    ننگ بر این اسلام
    8
    73
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    vg2000 - اسلو، نروژ

    Zaall - اصفهان، ایران
    ارغوان بچه محل شماست
    10
    55
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۶
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

    بیشرف ه حکومت ترکیه خر نفهم ه مثل خامنه ای
    10
    53
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران

    amirgheryou - تهران، ایران:اولا من کامل متوجه منظور شما نشدم,دوما تو تهرون دیگه بچه تهرونی پیدا نمیشه و از قدیمها خیلی باشند200هزار نفر.سوما من متوجه نشدم شما از آذریهای خودمان دفاع کردی یا ترکهای ترکیه؟ضمنا از اعداد تائید مثبت و منفی,کاملا مشخص است که کامنت من بواقعیت نزدیک است یا کامنت شما,در پایان ما مخلص تمام آذری زبانان غرب و شرق و جنوب ایران هستیم.یاشاسین.
    11
    42
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    sahandoglu - لندن، انگلستان
    تما کامنت ها فحش و توهین بود. در عجبم چگونه مدیر وب سایت اجازه پخش اینها را می دهد. هیچ کسی برای شما فرش قرمز در ترکیه نمی کند.اگر دوست ندارید انجا چکار می کنید. رفتار شما با افغانها را یادآور شوم که این رفتار ترکها بسیار انسانی از رفتار ایرانی ها با افغانها است.
    29
    13
    ‌چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    senator x - تهران، ایران
    اگه منظورت صرفا فرهنگ عامه مردم تروکیه هست بگو 80 درصد مردم تروکیه بی معرفت هستن. اسم کشور رو بیان کردن خیلی فرق داره تا نام یک قوم رو بزبون بیاری. فرهنگ یک شیرازی با فرهنگ یک اصفهانی فرق داره و من بیام بگم فارسها خسیسن. اونوقت یه شیرازی میاد میگه از ما چه خساستی دیدی؟ در ضمن فرهنگ یک ملت رو میشه از رفتارهایی مثل رانندگی و رفتار با حیوانات فهمید. حالا یه آدمی که این دو موضوع رو در ایران و تروکیه دیده بیاد بگه کدوم بافرهنگترن. پس از نظر ملیتی هم تروکیه ای ها در حال حاضر ما ایرانی ها (جمیع قومها) بامعرفتترن. من به دلیل رفتاراکثریت ایرانیها با حیوانات شهری بخصوص گربه ها به شدت از عامه مردم ایران بیزار هستم. تورک و فارس هم نداره. چیزی هم برای پز دادن نداریم. لذا اینکه بیای بگی منظورت از تورکها مردم تروکیه بوده بازهم اشتباه میکنی. ما ایرانیها اصلا نمیفهمیم حیوانات هم روح و احساس و عاطفه دارن. اونوقت از معرفت دیگران ایراد میگیریم. همین میشه که طرف برای شغلش مردمش رو به رگبار میبنده.اکثر کارمندهای دولتی و بانکی ایران پاش بیوفته برای شغلشون اینکارو میکنن.
    25
    11
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    جالبه کشوری داریم از نظر حکومت و مردم در اوج پلشتی و خرتوخری اونوقت برای یه قایق همچین نظرای قلمبه میدیم. پس ایرانی هایی که با موشک هموطنای خودشون رو توی هواپیما تیکه پاره کردن چه موجوداتی هستن. چون اونا نیروی سپاه بودن اینا هم نیروی نظامی گشت ساحلی هستن. اونا هموطنای خودشون رو با موشک میزنن و اینا مردم یه کشور دیگه رو با قایق دنبال میکنن. وحشی کدومه؟! دریابید ...برای اینکه آبروتون نره میگید آخوندا و پاسدارا عربن! در صورتی که اصالت همشون مال دهاتها و شهرستانهای ایرانه.
    20
    15
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۸
    millionaire - منچستر، انگلستان
    amirgheryou - تهران، ایران
    چقدر ...... میزنى تو ، هر کى ترکى حرف زد قوم تو میشه ، ......، اگه خوشبختانه خودتو ایرانى نمیدونى ....از این سایت برو بیرون ، آذرى هاى عزیز و زنجانیها و قشقاوى ها و ترکمنها و دیگر عزیزان ترک زبان رو هم با خودت قاطى نکن
    11
    23
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مهرداد2538 - تهران، ایران
    این نشون میده استراتژی فرار، استراتژی مناسبی برای ما ملت نیست. ما همچون سایر ملل از جهنم گذشتهء دنیا محکوممیم به ماندن، اتحاد، مبارزه و آدم شدن.
    1
    11
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران
    amirgheryou - تهران، ایران:دادش مثل اینکه قات زدی.اولا اونیکه مردم ایران را با موشک یا هر سلاحی دیگر میکشه ,یا مزدور داخلی و خائن است یا مزدور افغانی یا فلسطینی یا؛؛است و این ابدا دلیل فرهنگی ندارد .آزار و اذیت و کشتار حیوانات هم بدست عوامل رژیم هست,اکثر خانواده ها در موقع رفتن به پارگها برای گربه ها غذا میبرند و در آخر انقدر همه چیز را قاطی پاتی نکن.
    9
    8
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران
    در ضمن یادم رفت باین نکته اشاره کنم,خوی انسانی را در خودت تقویت کن,تو اون قایق چندین بچه و کودک بودند,غرق شدن آنها برایت اهمیت ندارد؟فکرکنم تو هم از اتباع ترکیه هستی
    4
    13
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    senator x - تهران، ایران
    آقای خود انسانی ، مندر مورد رفتار این قایق گشتزنی نظر ندادم که بدونی موافق کارشون هستم. من در مورد سواستفاده امصال تو از یه خبر معمولی هست.
    8
    4
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    millionaire - منچستر، انگلستان
    موش بوخوره تورو که مثل زینب کماندو میگی از ایران برو. پس تو ضد ایران بودی که از ایران رفتی؟ چطور حکومت ایران میره به چشم بادومیهای فارس زبان تاجیکستان میگه هم قوم اریایی من. اونوقت ما به ترکیه که از اولشم با ما پیوند تاریخی داره بگیم غریبه . اینکه بعضی فرهنگهای ترکیه خاص خودشونه و ربطی به زبان و قومیت نداره درسته اما اینکه کسی برای یه خبر عادی بیاد به ملت تورک توهین نه چیز دیگش.
    6
    6
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    این کار غیر انسانی محکوم است ولی ربطی به ترک بودن ندارد خود ترکیه خیلی از پناهجوها را تابحال کمک کرده ...درضمن حواستون هم باشد درصد خیلی کمی پناهجوی واقعی هستند و اونها وسط لاتهایی که به هوس خارج و حقوق سوسیال میروند گم هستند . یه نفر سیاسی حتی نمیتونه با اینها همگام بشه اینقدر اذیت میشه قیدش رو میزنه ...همه کار ما خراب است پناهجویی ما هم دروغین و خراب هست هرکس لات است و درس نخوانده میخواهد خودش را به اروپا تحمیل کند
    2
    4
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران
    amirgheryou - تهران، ایران:املاء فارسی ات خیلی ضایع هست کمی کتاب فارسی بخوان ادبیات فارسیت خوب میشود و املاء فارسی ات کمک میکند.
    4
    4
    ‌پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    ordak - بن، آلمان
    خب از داعش چه انتظاری دارید؟ داعش که از مریخ نیامده بود.۹۵٪ از قبیله اردوقاز بودند یا ازترکیه امده بودند یا از ازبکستان یا قزاقستان یا قرقیزستان یا اذربایجان،یا چچن یا ایقور بودند.پس انداخته مغل ،مغل است حالا هر نامی میخواد داشته باشه. جالب این است که است فاشیستهای راه راه به اسم پناهند سفره گدایی و کلاشیشون را پهن کردند و کشوری نبود که دستشون را به طرفش دراز نکرده باشند و نگن بده در راه خدا و اینجور هم با زن و بچه مردم رفتار میکنند. خدا خر و دید و شاخ بهش نداد،اگر اینها جای المان یا هلند بودند چکار میکردند.
    3
    1
    جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    سیران اوهانیان - نورنبرگ، آلمان
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا
    این بی همه چیزها حتی زیر با جنایتی که کردند نمیرن اینها پس انداخته مغول و از نطفه ....اونها هستند.از انسانیت بویی نبردند و جز قتل و غارت و دزدی در قامسشون نیست،اگر کسی هم تا به حال شک داشت این مدرکش. مگر اعضای داعش کجایی بودند، در خیلی از فیلمهای جنایتشون به زبان عردوخانی حرف میزنند،اینها اوایل انقلاب هم با همکاری خلخالی و مزدوران او به چندین روسرتای کردنشین حمله کردند نمونش روستای قاران بود که تمامی دهکده را از زن و بچه بزرگ و کوچک را با تبر و ساتور چاقو قتل و عام کردند.
    4
    1
    جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.