زهرا امیرابراهیمی توضیح میدهد : چگونه ویدیوی من منتشر شد

بی بی سی
حدود ۱۳ سال پیش ماجرایی پیش آمد که سرنوشت بازیگر سریال محبوب آن روزها را ناگهان و کاملا تغییر داد. زهرا امیرابراهیمی، بازیگر تئاتر و تلویزیون سریال نرگس را روی آنتن تلویزیون ایران داشت، اما ناگهان نامش در رابطه با پخش یک فیلم از رابطه خصوصی او مطرح شد. کار به مراجع قضایی هم کشید، زهرا امیرابراهیمی کارش را از دست داد و نهایتا مجبور شد ایران را ترک کند.
 
در طول این ۱۳ سال از او بارها درباره این فیلم و حاشیه‌هایش پرسیده شده و هر بار بخشی از ماجرا ناگفته مانده است. در رابطه با ماجرا این سوال همواره مطرح بوده که چگونه این ویدئو منتشر شده است؛ ویدئویی که روی سی‌دی در خیابان‌های شهرهای ایران دستفروشی می‎شد و بسیاری از آن سود می‎بردند، بدون آنکه بدانند یا برای‌‍شان مهم باشد که کسی یا کسانی قربانی می‌شوند.
 
هفته پیش گفت‌وگوی زهرا امیرابراهیمی که در برنامه تلویزیونی "چند شنبه با سینا" پخش شد، بار دیگر نام این بازیگر را مطرح کرد و این بار هم در رابطه با همان ویدئو؛ با این تفاوت که این بار از کسی هم که ویدئو را منتشر کرده بود، نام برده شد.
 
خانم امیرابراهیمی در ا‌ین گفت‌وگو می‌گوید که مجید بهرامی، دوست و همکار سابقش این ویدئو را منتشر کرد. نام بردن به صورت عمومی از کسی که این ویدئو را منتشر کرده برای خانم امیرابراهیمی بسیار سخت بوده و حتی هنگام این ‌گفت‌وگو هم هنوز مطمئن نبوده که نامی از او ببرد یا نه.
 
زهرا امیرابراهیمی در پی پخش این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که دلیلش برای سکوت چه بوده است به بی‌بی‌سی فارسی گفت: "مجموع شرایط ۱۳ سال گذشته من را وارد بازی‌ای کرد که به ناچار و برای حفظ امنیت و آرامش خودم و خانواده‌ام موضوعی را انکار کنم که به خودی خود از آن ابایی نداشتم."
 
خانم امیرابراهیمی می‌گوید که برای بازگویی ناگفته‌های آن ماجرا در گفت‌وگوی تلویزیونی‌اش با برنامه "چند شنبه با سینا" حین مصاحبه تصمیم گرفته است.
"از پیش تصمیم نگرفته بودم. گفتن این مطالب در برنامه چندشنبه با سینا هم برنامه‌ریزی نشده بود. اما در تمام این سال‌ها کم‌ کم بیش از پیش احساس کردم که باید حرف‌هایی زده شود و در تاریخ گم نشود."
 
"هر چه بیشتر فاصله گرفتم بیشتر احساس کردم که مسئولیت اجتماعی و انسانی من حکم می‎کند دیر یا زود روشنگری کنم. چند سال است که با جزئیات آنچه گذشته را نوشته‎ام و دلم می‎خواهد به زبان سینما تعریفش کنم."
 
خانم امیرابراهیمی در پاسخ به این سوال من که حالا که مهر سکوت را شکستی چه حسی داری؟ گفت: "از اینکه واقعیت را با صدای بلند برای مردم ایران گفتم احساس رضایت می‌کنم."
 
او سال‌ها بود که می‌دانسته که چه کسی و چرا این ویدئو را منتشر کرده است، اما به هر دلیل تا زمان گفت‌وگو هفته پیش تصمیم نداشته که نام مجید بهرامی را برملا کند.
 
مجید بهرامی، بازیگر تئاتر و سینمای ایران که دادگاه او را به جرم انتشار و توزیع این ویدئو مجرم شناخت، پس از از یک دوره طولانی بیماری، پنج سال پیش، روز شنبه ۲۴ آبان در بیمارستانی در تهران درگذشت.
 
آقای بهرامی که هنگام مرگ ۳۷ سال داشت، چند سال با بیماری سرطان مبارزه کرد و برای درمان، مدتی را نیز در آلمان گذراند.
 
خانم امیرابراهیمی به بی‎بی‌سی فارسی می‌گوید: "اگر در مسیر درمان مجید بهرامی سنگ می‌انداختم خودم را هرگز نمی‌بخشیدم. هر چند انتقادات خود را به نحوه برخورد دستگاه قضا، همکاران و مردم در کل این داستان داشتم."
 
بر اساس حکم دادگاه مجید بهرامی، متهم اول پرونده، پیشتر نیز برای به دست آوردن تصاویر برهنه زنان دیگری تلاش کرده و "تصاویر متعدد و مستهجن از دختران دیگر در چت روم " به دست آمده است.
'هنوز ناگفته‎هایی هست' مجید بهرامی شش سال پیش به دلیل بیماری سرطان درگذشت خانم امیرابراهیمی می‌گوید تا مدتها فکر می‌کرده که دوست پسر سابق که در آن فیلم بوده، این ویدئو را منتشر کرده است، اما چندی بعد متوجه شده که ویدئو را شخص سومی به دست آورده و منتشر کرده است.
 
در حکم دادگاه عمومی جزایی تهران به تاریخ اسفند ۱۳۸۶ هم آمده که تصور آنکه "این فیلم توسط شهریار شهامت (مردی که در ویدئو حضور دارد) یا متهم ردیف دوم (زهرا امیرابراهیمی) منتشر شده باشد به جهت موقیعت اجتماعی آنان مردود است".
 
نام شهریار شهامت اخیرا در رابطه با این پرونده مطرح شد و در بخشی از حکم دادگاه که بر روی شبکه‌های اجتماعی هست، دیده می‌شود.
 
آقای شهامت که آن دوره دستیار کارگردان بود، بدون هیچ اتهامی در رابطه با پرونده تولید و پخش فیلم از این محاکمه کنار گذاشته شد. او نیز اکنون در خارج از ایران زندگی می‌کند.
 
براساس حکم دادگاه آقای بهرامی اقرار کرده که زمانی که خانم امیرابراهیمی مدتی در منزل خواهر آقای شهامت زندگی می‌کرده، در یک مهمانی در خانه خانم شهامت اتفاقی فایلی تصویری را روی کامپیوتر شخصی خانم امیرابراهیمی پیدا می‌کند و آن را روی یک سی دی ذخیره می‌کند و مخفیانه آن را با خود می‌برد.
 
بنا بر حکم، او حتی این فایل را با خود به آلمان می‌برد و باز می‌گرداند. نتیجه‌گیری دادگاه این بوده که با توجه به اقرار او و ابراز ندامتش در این رابطه و همچنین اقرارش در رابطه با "اغفال و فریب دختران با وعده‎های واهی" مجرم است.
 
"آیا اکنون حس بهتری دارد؟" این سوال دیگری بود که از او پرسیدم و پاسخش مثبت بود. از اینکه درباره مجید بهرامی روشنگری کرده راضی است، اما می‌گوید هنوز "راه زیادی مانده" تا کاملا از زیر بار سنگین ۱۳ ساله‌ای که بر دوش می‌کشد، سبک شود.
 
"آنچه گذشته به دلیل سیاست مقامهای مسئول رسانهای نشده و ما هم هر کدام به دلایلی سکوت کردیم. امیدوارم امروز این بار از روی شانه آقای شهامت هم برداشته شده باشد. وگرنه هنوز معنی سبک شدن را خیلی نمی‎فهمم، فکر می‌کنم برای سبک شدن به معنای سبک شدن از حرف‌هایی که باید زده شوند هنوز خیلی راه است."
 
خانم امیرابراهیمی می‌گوید که حتی هنگام گفت‌وگو در سینا ولی‌الله در شبکه تلویزیونی ام‌بی‌سی پرشیا همچنان شک داشته که ماجرا را بازگو کند.
 
اما در پاسخ به این سوال که این سکوت آزارش نمی‌داده به بی‎بی‌سی فارسی گفت که برای اتفاقی که برایش افتاده و سکوت چندین ساله‎اش خود را آزار نداده، اما به دلیل ضربه روحی که به او وارد شده، در این سال‌ها بسیار آزرده بود و "ترومای این داستان که برابر با ترومای تجاوز هزاران باره است" سالها با او بوده، اما "نیمه پر لیوان" را دیده بجای آنکه بخواهد فکر کند دارد "فداکاری" می‌کند یا صرفا خود را "قربانی" بداند، سعی کرده که "از گذشته عبور" کند و "زندگی را از نو" بسازد.
حکم دادگاه چه بود؟ زهرا امیرابراهیمی اکنون در فرانسه مشغول بازیگری و فیلمسازی است ۱۳ سال پیش پخش ویدئوی رابطه خصوصی یا "سکس تیپ" زهرا امیرابراهیمی با دوست پسرش به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات اجتماعی روز تبدیل شد. پخش گسترده فیلم در بازار زیرزمینی جنجال بزرگی که به راه انداخت نهایتا پای دو نفری که در ویدئو بودند و کسی که مظنون به انتشار آن بود را به مراجع قضایی کشاند.
 
در دادگاه مجید بهرامی، متهم ردیف اول پرونده به جرم "انتشار فیلم مستهجن و خصوصی" زهرا امیرابراهیمی و شهریار شهامت، به یک سال حبس، جریمه نقدی و تحمل ۷۴ ضربه شلاق و بابت "تشویق به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن" به تحمل ۵ سال حبس محکوم شد که پس از گذراندن چند ماه زندان آزاد شد و به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه داد.
 
زهرا امیرابراهیمی، متهم ردیف دوم پرونده با اتهام "موجبات فساد از طریق برقراری روابط نامشروع" محاکمه شد .او که ممنوع الخروج شده بود و به قید وثیقه آزاد بود، صبح روزی که قرار دادگاه داشت و احتمال می‌داد که بازداشت شود، از ایران خارج شد و غیابا بابت "روابط نامشروع غیر از زنا" به تحمل ۹۰ ضربه شلاق و ده سال ممنوعیت از فعالیت در تمام عرصه‌های هنری و بازیگری محکوم شد. خانم امیرابراهیمی اکنون در فرانسه مشغول بازیگری و فیلمسازی است.
 
این ماجرا پای چهار نفر دیگر را هم به پرونده باز کرد که سه نفر بابت "رابطه نامشروع غیر از زنا" به تحمل ۹۰ ضربه شلاق متهم شدند و یک نفر هم تبرئه شد.
+26
رأی دهید
-42

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    قبلا دروغ می گفت و حالا هم فقط قسمت کوچکی را راست میگوید و این دروغ ها را هم گردن کسی انداخته که دیگر نیست تا از خودش دفاع کند
    43
    86
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

    طرف مرده و آن بود مقصر داداش حال و حول کردید نوش جانتان ما حالا دعوای تان را باید گوش کنیم یکی داده یکی پوشیده بما چه
    14
    70
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    از کجا می‌‌دانی دروغ می‌‌گوید.؟ این چه فایده .ضد آخوند پلید بشیم. ولی‌ مدام بینی‌ خود را در زندگی‌ دیگران داخل کنیم. ؟ این فاحشه است. این دروغ می‌‌گوید. این چنین کرد. آن چنین کرد. پس فرق ما با آخوند چیست .که در رنگ شرت ما هم دخالت می‌‌کند؟ به من و شما چه مربوط. که چه کسی‌. چه تمایل جنسی‌ دارد؟ تا زمنی که به من و شما صدمه نزند. مال خودش . می‌‌خواد به شاه تقدیم کند. .می‌ خواد به گدا.همین افراد همین سخن‌ها را هم در مورد گشیفته می‌‌گویند. معتقد چون پستان بیشتر از گلشیفته نشان داد. فاحشه است؟ چکار باید کرد. یک متر در دست گرفت و گفت .تا اینقدر آزاد است؟ وگرنه فاسد؟ من این خانم را نمی‌‌شناسم. کنجکاو هم نیستم دنبال فیلمش بگردم . ولی‌ کسی‌ که آنکارا و باور فاحشه می‌‌خوانند. این برای من از مریم مقدس هم مقدس تر است. روزی میلیون‌ها فیلم پورنو از امریکا گرفته تا اروپا تولید می‌‌شود. کجا این فیلما جامعه را نابود کردن؟ فساد اخلاقی‌ کجا بیشتر است؟ ایران یا پیش اینها؟ پدوفیل کجا بیشتر است؟. فیلم تهران تابو این خانم را دیدی؟ آیا این فیلم تمامی‌ اشتباه‌ها به قول شما جبران نکرد؟ از این بهتر چهره آخوند را
    36
    50
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. جناب زرتشت در جائی قبلا عرض کردم که این دختر قربانی هست اما اگر روانشناس و نویسنده و مجرب و سر پست های کلیدی یعنی رئیس روابط عمومی یک شرکت 2000 نفری باشی بعلت تجربیاتت و تناقضات بین حرف ها میتوانی تا به صحت و سقم ان ها پی ببری. این ها طرفداری از جمهوری اخوندی نیست چون بعلت مقالاتم حداقل شما باید سمت و سوی باورهای من را میدانید ولی من وقتی در حرف ها تناقض پیدا میکنم می فهمم که قسمتی تا تمام حرف های کسی ممکن هست راست یا دروغ باشند و معمولا هم کمتر اشتباه میکنم
    30
    22
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند
    این خانوم حرف زده چون بعد از ۱۳ سال زندگی در فرانسه متمدن , یاد میگیره قربانی بود ارزش نیست , دهن بستن برای آبروی این و اون و مادر و پدر , ارزش نیست , بلکه ناتوانایی های فرهنگی کشور جهان سوم به اسم ایرانه , دلش خواسته با کسی خوابیده , دلش خواسته فیلم هم گرفته , همه اینها فقط و فقط به خودش مربوطه و اونی که باهاش بوده . اگر این فیلم از طریق شخص سومی بیرون میاد , به من چه , که زندگی من دگرگون بشه ! آدم سرش رو از روز اول بالا میگیره , اره من بودم به خودم هم فقط مربوطه چکار میکردم !
    27
    45
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان
    هنرمندان هنرپروران و فرهنگ سازان اصلی را قلع و قمع کردن فراری دادن دق مرگ کردن یا در انزوا نابود کردن . اصولا ایده بدوی داعشی دشمن هنر هست . اینها یک مشت ارازل اوباش فاسد نوکر و دامبوالسلطنه ها بودن و هستن مشتی فاسد بی اخلاق بی هنر . اینم یکی مثل بقیه که داخل هستن.
    4
    16
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    آخه این هم شد خبر
    5
    27
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. شما خیلی راحت خیلی مسائل رو نادیده میگیری ...متاسفم ولی توی خود امریکا هم اینقدر این مسائل اینقدر عادی نیستش و وقتی فیلم جنسی کسی در میاید بلوا بپا میشود
    20
    15
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] اقای محترم: شما میخایی بگی روانشناسی ؛ کار کشته ای؟ اگه مُجرب حَستی, بدون که تجربه شما یک زیر بنای سنتی داره که امروز جواب نمیده. لُطفن علم روان شناسی و روانپزشکی رو با رمالی و پیشداوریها قاطی نکن.چون اگه قاطی بشه حَم چنین پدیده ای تولید میشه مثل شما! گیریم که دروغ میگه. حالا فکر کن یکی از بستگان نزدیک من وشما حَم چنین گرفتاری براش پیش می اومد چه کار میکردیم؟ شما اصل موضوع رو فراموش کردین, که چه بر حال و احوال این دختر و فک فامیلش افتاده , ویراژ کارشناسانه میدی؟ بله: جامعه ای که فرحَنگ و شعورش بیمار باشه, حَمه توی کارای بقیه سرک میکشن. خُب: این خانم لابد باکسی سکس داشته, چرا در فرحَنگ متورم و مرد سالار از شریکش چیزی گفته نمیشه؟ نکُنه مردا قهرمان ملی حَستن. ادرس بدین که این خانم بیاد پیشتون, تا با متد خود درو غگوی ایشون رو بیشتر بررسی کنید.موفق باشین
    23
    23
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. عزیز جان من صد در صد با شما موافقم که زندگی خصوصی هر کس فقط به خودش مربوط هست ولی هر وقت این زندگی خصوصی رسانه ای شد دیگر زندگی خصوصی خصوصی نیست
    19
    21
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::. بیایید با خودمان و با زنان جامعه مهربان باشبم. اگر هم به فرض دروغ می گه این حق را دارد که مسایل شخصی اش را پنهان کند. اگر به فرض دروغ می گوید شاید به عنوان یک زن احساس نا امنی می کند. کسی حق نداره با یک انسان این رفتار را بکند و آبروی ایشان را ببرد. مردان ایران باید حرمتی برای آبروی زنها قائل بشوند نه اینکه فیلم ایشون را تکثیر کنند. بیایید با تمام حس انسانی با قربانیان این دین مخوف و پیروان مخوف ترش همدردی کنیم. برای همه مان بهتر است.
    18
    18
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیز جان اگر برای من چنین حادثه ای رخ میداد بعد از فرار از ایران زندگی جدیدی را بنا میکردم و بعد 13 سال موضوع را همراه با راست و دروغ رسانه ای نمی کردم. اما نه من شما هستم و نه شما این خانم محترم. موضوع کهنه ای را که از اذهان فراموش شده بود خودش رسانه ای کرده و وقتی موضوعی رسانه ای شد دیگر خصوصی نیست. دیگر اینکه تصور میکنید هر کس هر چیز را می گوید راست هست؟ در کشوری زندگی میکنیم که دروغگوئی قبح ندارد و نمونه ی بارز ان علاوه بر محمد رسول الله ، خمینی و روحانی هستند. در ایران هرکس به فراخور وضعیت خودش دروغ میگوید. مخصوصا اینکه مسلمان و اهل تشیع باشد که در این مذهب تقیه و دروغ و پنهان کاری از بدو تولد ترویج میشود
    11
    21
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    دیگر اینکه من عرض نکردم که این خانم قربانی نیست و به یقین در مملکت اخوندزده ی ایران مورد تعدی قرار گرفته است. شما برای ایشان دلسوزی میکنید و من هم بیشتر از شما دلسوزی میکنم. عرض کردم در حرف هایش تناقض وجود دارد و تمامش راست نیست. شاید صلاح نمی بیند که راست بگوید و من مدعی العموم نیستم تا کیفر خواست صادر کنم. اگر گناهی رفته این دختر بی تقصیر هست
    9
    19
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. هر وقت ساختار های فکری امثال شما , برای من ابراز تاسف میکنن , من با افتخار سرم رو بالا تر میگیریم که چقدر خوب که با افکار بدوی شما من متفاوت هستم , مساله عادی بودن یا غیر عادی بودن نیست , مساله اینه که هر کسی در چهار چوب زندگی خودش حق داره عادی یا غیر عادی باشه بدون اینکه کسی حق قضاوت داشته باشه .
    15
    13
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. عزیز جان ! من جوابتون رو میدم ولی متاسفانه وقت جوابگوی به توهمات شما رو به صورت بی انتها نخواهم داشت , زندگی خصوصی میتونه رسانه ای بشه , میتونه به صورت رالیتی شو در زیر دوربین قرار بگیره , ولی باز هم خصوصیه , مگر اینکه ما در زندگی عمومی خودمون چهره ای فیک برای نون خوردن ارائه دادیم که در خلوت کار دیگر میکنیم . مثلا فلان هنرپیشه که تبلیغ حجاب میکنه , در ترکیه بی حجاب تو خیابون باشه , اینجا فیلم این خانم رو نشون میدن و مردم حق قضاوت این رفتار رو دارن . ولی اگه قبلا این خانم اظهار نظری در مورد حجاب نداشت , فیلم لخت ایشون یا با چادر , تنها به خودش مربوط بود . کاملا متوجه هستم که ساختار فکر سنتی و غیر مدنی شما که بار ها در نظراتتون آشکار بوده , تفاوت این ها رو نمیفهمه
    16
    14
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ana-hita - آتلانتا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. چرا جملات شما سر وته ندارد? ما هم به مسایل فردی دخالت نداریم مشکل اینه که ایشون سالها انکار میکرد که من نبودم الان هم با این توضیح که داده سوالات بیشتری ایجاد میشه بعد شما فیلم انیمیشن و مستند رو دارید با فیلم واقعی ایشون مقایسه می کنین؟
    8
    16
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ana-hita - آتلانتا، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. دروغ نگفته ولی قسمتی از حقیقت رو نگفتن خودش دروغه شما جمله معروف دادگاهها رو شنیدین که میگن حقیقت را بگو به جز حقیقت را نگو و تمام حقیقت را بگو?با این توضیحات که داده سوالات بیشتری ایجادمیشه
    8
    18
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد

    فیلمه رو اسمش رو سرچ کنید تو سایتهای مختلف پورن موجوده.ولی عجب سکسی انجام داده بود،همه رقمه عین فیلمهای پورن جلو،عقب،دهانی و پرستش پا.اون زمان فکر میکرد هنوز میتونه برگرده سرکار با حجاب کامل (پاچه خواری) اومد مصاحبه کرد از خارج و گفت من نبودم یکی شبیهم بود و یا با فتوشاپ شبیه من کردن.بعد که دید نمیشه،گفت اون پسره تو فیلم ازش سو استفاده کرده و باجگیری! (فیلم رو ببینید مثل شیر ماده و حرفه ای داره پوزیشن عوض میکنه و لذت میبره بعد میگه زورکی بود!) و حالا همکه میگه کارگردانی (که مرده) این فیلمو پخش کرده. کلا یک روده راست تو شکم این خانم نیست.میخواسته هم پول سریالهای صدا سیما رو داشته باشه هم لنگارو بده بالا.حالا هم مظلوم‌نمایی و publicity stunt.
    12
    52
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. عزیز جانم نمیدانم چرا اینقدر روی این مسائل حساسیت دارید.کجا من گفتم حریم خصوصی نیست؟ کجا من مسائل جنسی را تابو کرده ام؟ مسائل تختخوابی این و ان به من و شما چه ؟ مگر من اخوند هستم تا به اطاق خواب افراد هم سر بکشم؟ البته مسائل خصوصی و تمام اندام جنسی و غیر جنسی این خانم به خودش مربوط هست. یک ذره هم بین زن و مرد فرق نمی گذارم و اگر مرد محوری بد هست مثل چماق زن محوری را هم چماق نمی کنم. چون از کودکستان و دبستان و تا دانشگاه با دختران سر یک نیمکت نشسته ام. در منزلم هم از بدو تولد مساوات و احترام متقابل بین پدر و مادرم بر قرار بود. اما اصلا این ها مسائل حاشیه ای هستند. من دو زاری ام زود می افتد . از همان اول فهمیدم که خمینی دروغ می گوید و گول خاتمی و موسوی و روباه بنفش روحانی را هم نخوردم. اینکه دیگر موضوع ساده ای هست و شم پلیسی جانی دالری هم لازم ندارد. تناقض در گفتار. همین و همین. شما سخنان او را راست می پندارید. خوب بپندارید. به من چه؟ اما از دیدگاه شخصی من این خانم همچنان نصف حرف هایش دروغ هست. من فکر میکنم بجای دروغگوئی کسی بهتر است خاموش باقی بماند
    11
    28
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    saeed_national - تبریز، ایران

    خودش را بازیچه رسانه ها کرده چه ضرورتی بود موضوعی که داره به فراموشی سپرده میشه مجددا زیرورو کنی.اگه تا حالا یه مقدار عقل و سیاست داشتی از امروز به بعد دیگه کاملا تهی هستی.ایکس گناهکار بود و زد کم گناه این چی را عوض میکنه ؟!!!داشتی به یاد مردم مینداختی که بروند دوبار دسته گلی که به اب دادی را مجدد تماشا کنن.یه مثل ترکی هست که میگه اگه فلان کاره نیستی در فلان جا چیکار داری.آخه یکی که شوهرت نیست انهم تو بافت اجتماعی ایران .تو به این راحتی قید پرده ات را میزنی و تازه از دسته گل ات هم مدرک تهیه میکنی.خدا یه عقلی به تو بده یه کمک معیشتی هم به من.
    7
    36
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::آزاذه - تهران، ایران::]. عزیزم هیچکس باندازه ی من در زندگی با زنان مهربان نبوده است و من اصلا مسائل را بصورت زن و مرد نمی بینم ولی معتقد به برابری کامل زن و مرد هستم و نه اینکه زن سالاری جای مرد سالاری را بگیرم. نگاه من به این خانم بصورت جنسیتی نیست.
    9
    32
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::ana-hita - آتلانتا، ایالات متحده امریکا::]. جواب این کاداش از از سوهد راه ببین. بعد بگو حرف من سر و ته ندارد. ببین چگونه سخن می‌‌گوید. همین کم مانده شرت را پاهین کشد.و عملیات دست. از دست آخوند هم فرار کرده. ولی‌ کجا پرت بود. ؟ شما توی ایران یک فیلم اینجوری بگیر. بعد برو بگو، من بودم. خدارا را فامیلات را .بردار را . سر می‌‌برند. هرچه بود .هرچه کرد هرچه انجام داد. شخصی است. فیلم پورنو برای دولت اسلامی تولید نکرد. یک کاری انجام داد.تابو را شکست. چوبش در ایران خورد. فرار کرد مثل هزاران ایرانی‌. فیلم تهران تابو را بازی کرد. چنان چهره این استادان اخلاق و ادب را آشکار کرد.که همه با هم ۱۰۰۰ سال احتیاج داریم.که یک کار مفید مثل این خانم انجام دهیم. دامش گرم با کاری که کرد. پوزه مسلمانان را خاک مالی کرد .
    33
    12
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    جماعت ایرانی و شک و تردید و افترا و دیگران رو متهم کردن به دروغگویی و راه کج رفتن !!!
    28
    12
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::kadash - استکهلم، سوئد::]. متشکرم عزیزم. نگاهت دقیق هست. تا این کلمات واضح را به کار نبری دوزاری این ها نمی افتد. دختره معلوم نیست چطور چرخک میزده؟ طعمه بوده.؟پرستو بوده؟ دختر تلفنی بوده؟ طرفدار سکس ازاد بوده؟ هر چی بوده به خودش مربوط هست اما سه نکته اول اینکه قرار نیست وقتی دارد دروغ سرهم بندی میکند من و شما ان را باور کنیم. دوم اینکه اوج وقاحت در سکس ازاد وقتیست که کسی فیلم پورنو بازی میکند. سوم اینکه مگر هنرپیشه ی پورنو حریم خصوصی دارد؟ هنرپیشه ی پورنو خودش تمام حریم خصوصی را عمومی میکند.اگر هموطنان من اینقدر ساده نبودند که گول خمینی و خاتمی و موسوی و کلیدساز بنفش را نمی خوردند
    8
    32
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. بیعقل،اول که در مورد من با اصطلاحات و الفاظی که مناسب خود بیعقلت هست صحبت نکن .لازم نیست برای اینکه متمدن و امروزی خودت رو نشون بدی از هر زن لجاره ای حمایت کنی.از دید من زن و مرد برابر هستن،اما افراد پول پرست و نون به نرخ روز خور،مثل این زن،سوا از جنسیتتشون نباید براشون بیدلیل دلسوزی کرد.تو که میخوای پوزه مسلمان به خاک بکشی،با این نادانیت آب به آسیابشون میریزی.همونطور که گفتم این زن میخواست هم از توبره بخوره هم آخور،ولی نشد و حالا از در مظلوم نمایی برای مطرح کردن اسمش وارد شده.مثل زنهای لجاره ای که هر از چند گاهی تهمت تجاوز به مردهای هنرویشه و..میزنن.اگه این فیلم درز نمیکرد قهرمان قمبل کن تو الان داشت چاقچور به سر سریالهای خاویار مالی رمضان تو صداسیما بازی میکرد و به ریش تو به اصطلاح مدافع زنان میخندید.
    9
    27
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. در ضمن عبارت آزادی بیان و عقیده به گوشت خورده؟ تو هستی که با شندن این چیزهای ابتدایی یاد شرت پایین کشیدن میفتی.....کاسه دغتر از آش نادان.
    11
    26
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    دوستانِ اَزیز: بدون تعارف بگم من شخصا در بیسوادی و نفهمی خود ابدا حیچ شکی ندارم؛ و معتقدم در این فازِ احمقی, حیچ کس منو نمیتونه خیط بکُنه و از خجالتی ام دربیاد. مگه یک ادم بیشعور تر از خودم. که در نتیجه می بینم که اینجا دست بالا دست بسیاره! و حسودی ام میشه ,چرا از من ادمای هالو تری اینجا تشریف دارن. که اصل موضوع و عمق فاجعه رو در جامعه بیمار درک نمیکنن, و دوست دارن فقط برده حوادث و وقایع باشن. خلاصه کنم این خانم دروغ گفته, توی فیلم خودش بوده,. برای خودشون فیلم درست کرده, و فیلمش لو رفته. حالا باید چکارکنه؟ باید براش دادگاه صحرایی تشکیل داد؟ یک خانم هنر پیشه توی یکی از کشورحای اروپایی مسول برگزاری loto توی تلویزون حَم بود. که فیلم جنسی اش لو رفت. ازش پرسیدن: تو عمدا خودت فیلمت رو پخش کردی! خانم گفت عمدی نبوده.حالا خیلی اصرار میکنید , شاید فیلم شماره ۲ بزودی دربیاد, که عمدی حَم حست. که منتشر حَم کرد. حالا ما رو ببین!
    26
    14
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ختم کلام. به نظر من دلش خواسته سکس کنه و فیلمش را بگیرد و دروغ بگه. این همه مرد میرن زن دوم و سوم میگیرن و صیغه میکنن و هزار تا دروغ و تهمت به زنشون هم میگن آب از آب تکون نمی خوره. نمونه اش مهدی هاشمی چقدر مردها گفتند حق داره و زندگی خصوصیشه. ایشون هم جرمی مرتکب نشده. هرچند من کارش را تایید نمی کنم ولی دلش خواسته. تمام حرف من اینه وقتی مردهامون یاد بگیرن برای زنها ی خانواده و جامعه حرمت قایل بشن زنها هم میتونن بهشون اعتماد کنند.
    29
    12
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::saeed_national - تبریز، ایران::]. به نظر من این خانم حق انسانی داره در مورد ظلمی که بهش شده حرف بزنه. مسکوت گذاشتن این چیزها باعث حل شدنشان نمی شود.
    30
    13
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در ضمن هروقت مسائل شخصی همگانی یا رسانه ای شد ما مردم باید بیشتر هوای هم را داشته باشیم و تا جرمی اتفاق نیفتاده و چیزی ثابت نشده برای همنوع خود احترام و ارزش قائل بشیم.
    28
    11
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خانم آزاده! شما دیگر چرا؟ مگر من کاری با سکس بازی کردن او و دیگران دارم؟ مشکل دروغگوئی و جا نماز آب کشیدن این علیامخدره و سادگی دوستان من هست. دیگر اینکه با امدن اخوند بسیاری از هموطنان من فکر کردند که راه مبارزه با حجاب اخوندی تا حد اخر لخت شدن و هرزگی و بی بند و باری هست. اما هر اجتماعی به مختصر اخلاقیات احتیاج دارد تا مملکت سامان اخلاقی مناسب پیدا کند و هرزگی پاسخ مناسبی برای دخالت های اخوندی نیست. چون شما پان فمینیست هستید (نه طرفدار برابری زن و مرد) عرض میکنم که هرزگی چه از طرف مرد و چه زن اجتماع را فاسد میکند و اخلاقیات بهینه را هم از بین می برد. اجتماعات به بنیاد خانوادگی سالم احتیاج دارند تا کودکان سالم به دنیا امده و سالم بزرگ شوند و اجتماع سالم شود
    12
    25
    جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. دوست عزیز وقتی کسی سلبریتی شد دیگه زندگیش خصوصی محسوب نمیشه و یک مطلب عمومی هست . همونطور که برای مردم خدمات شرکت واحد توی زندگیشون اثر داره رفتار یه سلبریتی هم توی زندگیشون اثر میکنه . حداقلش این هست که دخترهاشون اونرو سرمشق خود قرار میدند پس پدر و مادر ها حق دارند نسبت به اون حساس باشند
    12
    27
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    این خانوم اگر از این قضیه ناراضی بود باید میرفت برای خودش یه جایی گمنام زندگی میکرد نه اینکه بیاد راجع به فیلم سوپری خودش بحث رسانه ای راه بندازه .در نهایت میخواد به کجا برسه؟ اینرو علنی کنه و بعدش هم علنا بره بگه من دیگه برام بازی توی این فیلما مهم نیستش و راحت توش بازی میکنم
    13
    25
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. به فرض اگر هم خواسته هرزگی کند به خودش مربوط است. با محکوم کردن یک قربانی خانواده و جامعه سالم نمی شود. فساد در جامعه ریشه های عمیق تر از هرزگی دارد. تبعض و نابرابری جنسی و بیکاری و مشکلات مالی، عدم قوی کردن وآگاهی بخشیدن به دختران وعدم حمایت کردن دولت وجامعه این مشکلات رابوجودمیاره.اداره این بخش کمکرسانی به زنان ودختران بایدتوسط زنان آگاه درجامعه وخانواده انجام بشود
    24
    10
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. هرزگی و بی بند و باری را مردان ایرانی از اسلام گرفته اند و این باعث دلسرد شدن زنان و از هم پاشیدکی خانواده شون میشه. زنان ایرانی وفادارترین همسران هستند اگر بهشون خیانت نشه.
    23
    12
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در ضمن من فمنیست نیستم. تا بخواهیم به برابری حقوق زنان و مردان در ایران برسیم سالها طول میکشه. و اشکال کار اینجاست که مردان نمی خواهند بپذیرند که کنترل کردن زنان و تهمت زدن و محدود کردنشان هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. مردان ایران عقب افتاده هستند و باید رشد کنند.
    25
    11
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در آخر دوست عزیزجامعه باید ظرفیت شنیدن و شنیده شدن قربانی را داشته باشد تا آگاهی رسانی بشود و از قربانی شدن افراد دیگر جلو گیری بشود. خصوصا در مورد زنان که گاهی آنچنان مورد سو استفاده قرار میگیرند که قدرت حرف زدن و دفاع کردن از خود را ندارند. بیشتر مردها هستند که بخاطر داشتن سکس دختران را فریب میدهند و ازآنها سواستفاده میکنند. اگر جامعه سالم میخواهید باید به دختران امروز که مادران فرزندانتان میشوند اعتماد کنید و بها بدهید و مردان سواستفاده گر را مهار کنید. کاری که در کشور های پیشرفته میکنند و به حرف زنان گوش میکنند مگر اینکه خلافش ثابت بشود.
    22
    12
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::kadash - استکهلم، سوئد::] 1- گرامی: از اینکه میگی از دیدِ من زن ومرد یکی حَستن شک دارم. شما در اینجا با بدترین الفاظ از تاکتیک حای سکسی ایشون, که گویا با انرژی مثبتی که گرفتین با اب و تاب سخن میگین. بعد انتظار دارین کسی به درک و اخلاق شما ان حَم در سوید شک نکنه؟ حالا میگی این خانم میخاست حَم از توبره بخوره وحم اخور! یعنی عمدا حَم میخاست فیلمش در صنعت پورن پخش بشه و حَم به کار حُنر پیشگی اش ادامه بده! یا میگی میخاسته حَم پول سریال حارو داشته باشه, و حَم رابطه جنسی رو؟ این حرف خنده داری نیست ؟ جالبه معمولن ما مردا عادت داریم در حَر بحثی حالا بحث حقوقی یا دفاع از حقوق زنان و غیره کم بیاریم, میگیم ادای متمدنها رو در نیار. حالا کدوم بهتره سرک کشیدن تو زندگی شخصی بقیه, یا بگیم مشکل من نیست؟
    20
    10
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- ما دادِ ازادی رو میزنیم ولی درواقع زندانبانیم. در حرف برابری زن ومرد رو به پیش میبریم. در عمل مردسالاریم و زن ستیز. در بحث سیاسی حَمه امون کسینجریم. وقتی که ما مجموعه ای از ارتجاع و واپسگرایی رو در خودمون داریم چرا به حکام وقت ایراد میگیریم؟ مگه قضات اسلامی به این خانم نگفتن, که دروغ میگی وعمدا این فیلم رو پخش کردی تا بازار اشفته بشه؟ مگه شما و امثال شما چیزِ دیگه ای میگین؟ امیدوارم در عمل حَمگی این نقابِ زشتی و پیشداوری و سرک کشیدن حا در زندگی روزمره ادما بخصوص زنان رو برداریم. شب و روزتون خوش . ا
    20
    9
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خانم آزاده . من فرزند شعار و فرار از مسئولیت نیستم. در کنار هر مرد بی قاعده یک زن بی قاعده هم وجود دارد. کسی که منکر فساد در اسلام نیست ولی زن و مرد در کنار همدیگر نشسته اند. ما هم در جنگل زندگی نمیکنیم تا هیچکس مسئول اعمال خودش نباشد ضمن اینکه پاسخ فشارهای مذهبی اخوندی هرزه گری نیست. باز هم عرض میکنم من انقدر ازاده هستم که با هر نوع اخلاقیاتی کنار بیایم. وقتی کسی هنرپیشه ی پورن میشود باید با شجاعت سینه جلو داده و بگوید من اینکاره هستم. مشکل من دروغ و جا نماز اب کشیدن هست. بعلاوه عقیده ازاد هست و من عرض کردم این دختر دروغ می گوید. شما او را راستگو می پندارید. خوب بپندارید. مگر من به شما اعتراض کردم که چرا او را راستگو می پندارید؟ من انقدر مار خورده ام تا افعی شده ام و بعد از 40 سال تبلیغاتی بودن این کلاه ها سر من نمیرود. در جامعه ی سالم واقعا مرد و زن برابرند و اینقدر مرد و زن در مقابل همدیگر شعار نمی دهند. چرا در دانمارک و سوئد و کانادا کسی اینقدر شعار زن و مرد نمی دهند؟
    8
    18
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] زرتشت: میگن در دوان قدیم اگه کودکی بیمار میشد, طبیب حا دارو رو بجای اینکه به کودک بدن, به پدر می دادن تا بخوره. عقیده داشتن بچه زودتر خوب میشه. حالا دنیای متمدن باید مدیونِ بیسوادی و پوچی ما باشه. چون بیمار ماییم, ولی اونا داروی سلامتی رو سر میکشن, و ما در این فکر و خیالیم که سالم حستیم. در اصل بیماریم! دوستمون این حق رو برای خودش محفوظ میدونه, که تمام تاکتیک حای جنسی رو نُت برداری بکنه. لابد انتظارتشویق رو حَم داره.پس من حرفتون عوض میکنم و میگم دوستمون فقط انرژی مثبت گرفته.
    17
    6
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    به رسمیت شناختن حقوق زنان و دختران نقطه عطف گذر از حکومت دیکتاتوری به آزادی و دموکراسی است. مردان بدون در نظر گرفتن زنان قادر نخواهند بود به دموکراسی در جامعه خود برسند. اگر این خانم به فرض اشتباهی شخصی کرده مرد مریضی که باعث شیوع آن در جامعه شده مقصر است. جامعه ای که حرمت زنانشان را نگه ندارند لیاقت داشتن دموکراسی را ندارند. لازمه اصلی حکومت دموکراتیک به رسمیت شناختن و حمایت از زنان است. از مرد سالاری دست بردارید چون نتیجه اش بسیار تلخ است.
    21
    9
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] به صداقت گفتاری و درکِ شما از خیلی وقتا پیش شک داشتم. ولی حالا مطمن شدم که بستر ِ فکری شما درتضاد با واقعیاتِ . البته ما باید مدیون شما باشیم ,که اخوندا رو از ابتدای امر شناختین. که اکنون روی این حرفتون دارین موج سواری میکنید. ولی جالبه چرا خودتون رو حَنوز نشناختین! که چه می بافین؟ که نمونه اش به طریقی این خانم رو ستاره پورن میدونید که حریم شخصی نداره. ببین و اقعیت حا و اخلاق درونی یک شخص معمولا در بحث حای طولانی بیشتر رو میشن. که در نتیجه شما حَم اخلاق رو باختید ,و حَم حرمت شخصی دیگران رو حفظ نکردی. ایا اگر این اتفاق برای شما می افتاد شما براحتی راست می گفتین, مگه کم داشتیم مردایی بودن که رابطه جنسی خودشون قبول کردن, فقط شلاق خوردن و زنان اعدام شدن؟ بله حرف بدون پشتوانه جریمه نداره.
    19
    8
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    ایشون را تا حد فاحشه کشاندید که فاحشگی هم حرمت داردتا با بودن با نامردانی که فاحشه خطابش کنند. حتی فاحشه هم یک انسان است و به دلایلی به این کار روی آورده که یکیش می تواند ضربه خوردن از نامردانی مثل شماها باشد. هیچ کس در جایی نیست که بتواند برای زندگی دیگران قضاوت بکند. زنان را به جایی نرسانید که ترجیح بدهند فاحشه بشوند تا خانواده و شوهر داشته باشند. انسان باشید.
    24
    10
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    عزیز هرگز شما را با آخوند مقایسه نکردم.ولی‌ انتظار هم نداشتم .که شما سخن این طرف از سوهد را تعید کنید.این ارزش پاسخ گفتن نداشت.زن لجاره.شما که گفتید روان شناس هستید. در پشت کلمه زن لجاره کسی‌ ایستاده.که مرگ بر آخوند گوید. ولی‌ در هر قطره خونش یک آخوند پنهان شده.این‌ها کسانی‌ هستند که به گلشیفته فاحشه افغانی می‌‌گویند.بابک خرمدین را گفتن .زن‌ها را بین خود قسمت می‌‌کنند. شیخ بها را گفتن. با خواهر خود ازدواج کرد.حیران نیستی‌ که این همه مثبت گرفته. برادران ارشادی که فقط چند تا هستند. برای من مثبت و منفی‌ ارزش ندارد. در پشت این مثبت منفی‌ ماشین بسیج باور نشسته.ولی‌ تا این اندازه عصبانی که این طرف از سوهد را از شاهد می‌‌گیری.؟ حیران. بر نخورد. شما نمونه یک ایرانی‌ کلاسیک هستید. که دست آخوند فرار کرده. ولی‌ هنوز سنتی فکر می‌‌کند."کلمات واضح .تا دزاری این‌ها افتد" یک روانشناس چنین سخن نمی‌‌گوید.درک می‌‌کنم. من هم در یک خانواده مذبی بزرگ. ولی‌ تا زمانی‌ که ازادی فردی را احترام نگذاری. این راه بن بست است.آزادی جنسی‌ هم بقشی از آن. دنیا می‌‌خواهی‌ عوض کنی‌. باید از خودت شروع کنی‌.
    18
    11
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. شما از بس با شعار زندگی کرده اید مفهوم واقعی کلمات را از دست داده اید. این حرف ها تکراری هست اما چون مرغ شما فقط یک پا دارد مجبور به تکرار هستم تا کلمات را درست بخوانید. من هیچ کجا نگفتم که چرا ایشان ستاره ی پورن هست اما این حق را دارم تا بعلت تناقضات گفتاری با ماجراها عرض کنم که حداقل نصف مطالب را دروغ میگوید. دوم اینکه مساوات بین زن و مرد این نیست که فمینیسم و زن سالاری را در مقابل مرد سالاری قرار دهیم بلکه با تفاهم مشترک و احترام متقابل فقط میتوان به مساوات رسید. پاسخ روسری و اخوندیسم لخت شدن و هرزه گری نیست. زشتی را نمیتوان با زشتی زیبا نمود. ایشان وقتی دروغ میگوید و موضوع را رسانه ای میکند دیگر خودش از حریم خصوصی خارج شده است و موضوع را عمومی کرده و من هم حق دارم بگویم که این خانم دروغ میگوید. اگر شما فکر میکنید که راست میگوید بیشتر شعار بدهید
    6
    19
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. اولا ایشان بدتر از فاحشه هستند دوما من هرگز از فاحشه ای ایراد نگرفته ام. چون هر کس مالک بدن خودش هست تا هر جور می خواهد رفتار کند. ولی وقتی همین فاحشه پیراهن مریم عذرا بپوشد و با بلندگو دروغ پردازی و به نوعی برای خودش تبلیغ کند موضوع فرق میکند
    10
    18
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. جناب زرتشت. تمام مطالب من را بخوان ایا من جائی ایشان را لجاره نامیده ام!؟ فقط گفته ام نیمی از مطالبش دروغ هست.
    9
    16
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    امور زنان باید به زنان آگاه جامعه سپرده بشود و اکثریت مردان توانایی دیدن و شناختن مسائل مربوط به زنان را ندارند و تنها کاری که می توانند بکنند این است که حمایت کنند. زنان آگاه باید در حد قانونگذار و قاضی و وزیر باشند تا از زنان و مادران جامعه حمایت قانونی و اجرایی بشود و کسی حق ظلم و نابودی زندگی شان را نداشته باشه و راه برای حمایت از زنان آسیب دیده کشور فراهم بشود. قدرت زنان را دست کم نگیرید.
    20
    6
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اول اینکه یک مرد بی قاعده می تواند اعتماد زنان زیادی را به مردان از بین ببرد و بر حسب خواسته های پلیدش از زنان می تواند اثرات بسیار مخربی روی جامعه اش بگذارد و نمونه این مردان در جامعه دینی و مرد سالار ایران بسیار است که سواستفاده خود را از زن میکنند و تمام بدنامی ها را له زن نسبت میدهند. این وظیفه مرد است که تحت هر شرایطی اخلاق جوانمردی و حفاظت از زنان را در جامعه پایه ریزی و محکم کند و از زنان جامعه اش حمایت کنند و آبروداری کند. مردان نمی توانند از زنان سواستفاده جنسی و مالی و اخلاقی و غیره بکنند و مسئولیت اخلاقیات را صد در صد به دوش زنان بسپارند. پس وظیفه مردان چیست؟ نکته دوم این است که به زنان باید به دیدیک انسان مستقل و دارای عقل و شعور و احساس و با قاعده نگاه کرد و حق انتخاب داد. وظیفه مرد و زن همکاری و همیاری و صاحب نظر بودن هر دو در زندگی است. قاعده های مردان مردسالارخانواده را از هم میپاشد. قدرت زنان را دست کم نگیرید.
    17
    7
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. این آقای گفتگو گر , در یک کلمه یک بیسواد اجتماعی هستن , درسته چاقو کشی محمد یا علی رو زیر سوال میبرن , ولی آنچنان باور های سنتی و عقب مانده دارن که صد رحمت به آخوند , و وقتی به این ناتوانایی های فرهنگی ایشون مهر روانشناس هم میخوره دیگه سوالی از اینکه جهان سوم چطور پدید میاد نمیمونه , ایشون حتی درکی از مفهوم کلماتی که بکار میبرن ندارن , چون این کلمات انقدر با استدلالی که میکنن در تضاده که باور کردنش سخته , مثلا تعریف ایشون از فاحشه رو تو همین صفحه بخونین و اگه تضاد نشانه دروغگویی به قول ایشونه , از کوزه همان تراود که در اوست !!
    17
    7
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اگر شما از روشنفکران جامعه باشید راه رسیدن به آزادی محال است.
    18
    6
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    در سوهد و دانمارک شعار نمی‌‌دهند. چون به فیلم پورنو و زن لجاره نمی‌‌گویند. لجاره کلام لات‌ها زمان قاجار در سر میدان توپخانه بود.مرد دوست را "ک..." فلان فلان شده نمی‌‌گوید. شب مثل ایران، زنی‌ که زن دوست درد. با ملافه خفه نمی‌‌کنند.توسط برادر. که شب با ماشین به قول شما این "ج.." را بلند می‌‌کند.زمانی‌ که گفتی‌. جنگل نیست. هر کسی‌. هر کاری انجام دهد. می‌‌شوید کره شمالی. یعنی‌ دیگران باید به شیوه فکری شما زندگی‌ کنند.گفتم. این خانم را نمی‌‌شناسم. از زندگی‌ او در ایران خبر ندارم .یک فیلم تهران تابو از او دیدم.بسیار دردناک و عمق فساد در جامعه ما را نشان داد.مشگل من با شما این خانم نیست. شیوه تفکر و انتخاب کلمات. مخالفت با پورنو حق طبیعیه شما است. ولی‌ اگر از دست ما عصبانی هستی‌ هم کلام کسانی‌ نشو. که زن را لجاره می‌‌گویند. اگر باور در اینجا گلشیفته را روسپی افغانی نام دهد.موافق هستی‌. چون نظرش راجع به فیلم پورنو شباهت به شما دارد؟ این دوست عزیز آزاده آشکار سخن گفت. زن بودن در ایران کار اسانی‌ نیست. چه رسد به تمایل جنسی‌.
    14
    3
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. ۱-بدترین الفاظ؟ که من بکار بردم؟ میشه مثال بزنید؟ مودبانه ترین عبارات فارسی ممکن رو استفاده کردم.یا شاید منظور شما سانسور و حذف کامل هست. ۲-هم از توبره هم از آخور به این معنی که این شخص بازیگر سریالها و شاغل تو صدا و سیما بوده.کسی که وارد اون سیستم میشه قبول کرده مطیع اونها باشه (و منافع مادی ببره) و همینطور زیر ذره بین و حساسیت باشه پس اینجور شخصی نمیتونه مثل مردم عادی انتظار زندگی پرایوت تر داشته باشه. مثل قضیه اون مجری،نامداری چادری که رفت یه آبجو خورد بی حجاب و اینقدر سر و صدا و نفرت ایجاد کرد در حالیکه اگه بیضه مال حکومت نبود اصلا کسی اهمیتی نمیداد. چار اونجا بیاد دفاع از حقوق زنها وو برابری و زندگی شخصی نبودید؟ .
    6
    15
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. اگر این شخص یک آدم عادی بود کسی مشکلی نداشت.اما اینها رفتن تو سیستم،پولشون رو در آوردن و با تظاهر و حجاب و بازی کردن نقشهای سفارشی به ریش من و شما خندیدن و جیبشون رو پر کردن و بعد که سکس حرفه ای و بازاریشون (احتمال زیاد بخاطر حسادت و رقابت و انتقام های شخصی و نه برای سرکوب زنها اونجور که شماها وانمود میکنید) لو رفته رفتن اونور آب و حالا دوباره برای مطرح کردن خودشون بعد اینهمه سال این مصاحبه و مظلوم نمایی چندش آور رو انجام میدن.شما ساده لوحها هم وصلش کردید به حقوق زنها و قربانی بودن همیشگی اونها و ..
    5
    15
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. هیچ ربطی به این حرفها نداره.هرکس چه زن و مرد بره هرجور خواست سکس کنه و فیلم پر کنه و..اما کسی که مثل این میره صدا سیما و قبول میکنه مطیع اونها بشه با چاقچور فیلمای سفارشی اونها رو بازی کنه و جیبش رو پر میکنه،بعد نمیتونه بیاد اینجور کاری کنه و ادعای مظلومیت هم کنه.عین قضیه آزاده نامداری چادری که عکس بی حجاب آبجو خوریش جنجال به پا کرد.اینم عین اونه.نون به نرخ روز خور و دروغگو. بعدم از کجا میدونی این قربانیه؟ شاید بخاطر حسادت و انتقام شخصی یکی فیلمشو لو داده.اتوماتیک چون ماده هست قربانی نمیشه.اگه دنبال برابری هستی،پس اینجام باید برابر باشه نه اینکه چون ماده و زن هست همیشه حق با اون.
    6
    16
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. با هرکس باید در شان و حد خودش صحبت کرد. اگه حرفهای من ارزش پاسخ نداشت چرا هنوز داری میسوزی ؟. ...یادت باشه دفعه بعد از من اسم نیار موقع نوشتن اراجیفت و الا باز میشورمت میگذارمت کنار
    7
    15
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    خلاصه ماجرا اینه این زن سالها داشته جانماز آب میکشیده،با مقنعه و حجاب چاقچوری به میل خودش سریالهای مورد سفارش آخوندها رو بازی میکرده و پولش رو میگرفته و به ریش همه شما مدافعین زنان و آزادی و برابری و..میخندیده. بعد که پشت پرده مشغول عیش و نوش و سکس دادن به دوستان مرد متعددش بوده با یکی از اونها دچار مشکل شخصی میشه و اون فرد برای انتقام فیلم رابطه رو پخش میکنه. این زن اول برای حفظ کار و درآمد و ادامه دادن به نقشهای محجبه و البته درآمد مالی خوبش انکار میکنه که من نبودم، بعد که میبینه نمیشه در میره میره خارج کشور و برای درآمد زایی اونجا حالا نقش عوض کرده و برای مطرح شدن اسمش نقش زن مظلوم قربانی رو بازی میکنه. و مردم اینجا دعوا و بحث میکنن که آخی چرا این زن مظلوم بهش ظلم شد.
    5
    17
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما شرم نمی کنید میگویید ایشان بدتر از فاحشه هستند؟ واقعا امیدی به مردان ایرانی نیست. خیلی ها را در خارج کشور میشناسم که میگویند اصلا نمی توانند با مرد ایرانی یا مردان جهان سومی زندگی کنند. یعنی مختون را بد جوری زدند که حسابی هم یخ زده. به ظاهر روشن فکر و در درون آخوندی هستید که ظلم به زن و تحقیر و سواستفاده از زن را مجاز میدونه. در نهایت هیچ زنی حاضر به زندگی با این مردان و پذیرفتن خفت نمیشه.
    17
    8
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. عزیز جان مشکل شما اینست که فکر میکنید که لیدر فمینیست ها هستید. البته لیدر فمینیست ها بودن خیلی هم خوب هست اگر مثل اقلیت یهودی و بهائی و ارامنه (که من با تمام ان ها زیسته ام) سعی کند از وجود زن و شوهر یک واحد سازنده و مثبت بسازید. شما در گیر و گور فرهنگ اسلامی هستید و در تمام کلام شما غیض و انتقام جوئی موج میزند. دیگر اینکه زن بد ندیده اید که چگونه یک لشکر از مردان را ناکار میکند. شما نگاه مستبدانه ی انتقام جو دارید و نگاه من ایجاد تفاهم بین زنان خوب و مردان خوب هست. هر مردی اگر بد هست اولین معلمش مادرش بوده است. دیگر اینکه هیچکدام از این شعارها مربوط به عقیده ی من نمیشود که عرض کردم این خانم دروغ میگوید. بارها در همین تریبون گفته ام که روباه بنفش دروغ میگوید و با این هجمه از حملات راست و چپ و اپارکات مواجه نشده بودم و گر نه من خیلی بیشتر از شما برای برابری زن و مرد همت گذاشته ام
    6
    16
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    خانم امیر ابراهیمی از صمیم قلب آرزوی موفقیت شما در کارهای هنری تان را دارم.
    20
    6
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خیر شرم نمیکنم چون هر چیزی بصورت خوب و بد سنجیده میشود و به یقین فاحشگی چه از طرف مرد و چه زن ها چیز مقبوحی هست. نگاه امروزی ملل متمدن که میگویند هر کس اختیار الات جنسی خودش را دارد (و من هم به ان معتقدم) این موضوع را در حیطه ی اعمال خصوصی ادمیان قرار داده ولی نه اینکه بگوئیم روسپیان زن و مرد کار قشنگ و دلچسب و مفیدی دارند. کسی که بدنش را می فروشد مغزش را هم می فروشد و این برای جامعه مصیبت افرین هست. بعد هم بدتر از کار روسپی های کار هنرپیشه های پورن زن و مرد هست. نگاه من به روسپی ها نگاهی اصلاحی هست چون اکثرا در نهایت ناچاری دست به اینکار زده اند اما مثل اینکه شما کار این ها را زیبا هم می بینید و تشویق هم میکنید
    7
    17
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    شما نگفتید لجاره.ولی‌ شما خود را پشت سر لجاره گویان پنهان کردید.بنظر بنده حقیر قابل پذیرش نیست.برای بحث احتیاج به داوری باور ها نداریم.ولی‌ یک قدم به پیش . سخن از چیست؟ که این خانم فیلم پورنو بازی کرد؟ و دروغ گفت؟ بردند دادگاه.چوبه دار بر گردن به خاطر زنا. شلاق داغ بر پوست. و ۲۰ باور آماده باری تجاوز. مشگل این است.که قرهمانانه مقاومت نکرد و نگفت .بله من بودم؟ و یا مشگل شما بر این است. که معتقد آزادی فردی در تمایل جنسی‌ حد دارد؟ خودتان گفتید. جنگل نیست هر کسی‌ هر کاری کند.حالا فرار کرد و آمد. در کشور آزاد. توانست در رشته هنر تکامل. کوشش از این مثله تبلیغ ؟می‌ بینید. آسان نیست .یک ریشه مشترک پیدا کرد.مشگل با دو گانه گفتن ؟ استالین ۱ میلیون نفر را به اردوگاه‌های سیبری فرستاد. ۱۰۰‌ها هزار نفر زیر شکنجه گفتن. استالین. تو بزرگترین. بهترین. رهبر دنیا. تا حل در زندان‌های مخوف دولت اسلام بودید؟هنرمندی را گرفتند. آنقدر با چوب به او تجاوز .که دیوانه شد.همین ۶ ماه پیش. معتقد .این خانم می‌‌باید. سفت و سخت سرا پای می‌‌ایستاد و می‌‌گفت. من هنرپیشه پورنو هستم. کمی‌ فکر. طرف مقابل قاضی صلواتی است.
    16
    8
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    چقدر ماشاالله دوستان من روشنفکرند. تماما فکر میکنند که برای مبارزه با اخوند باید بی ابروئی و روسپیگری و هرزگی کرد. ادم های هرزه همان کار اخوند را میکنند. اخوند معتقد است که هرزگی بصورت پنهان و پشت دیوارهای بسته انجام شود و زهی تاسف که این ها هرزگی باز را مبارزه با دگماتیسم اخوندی می بینند اما هر دو نوع هرزگی از یک جنس هستند. ای روشنفکران زمانه! ان طرف اخوندیسم هرزه گری نیست بلکه توسل به اخلاقیات مثبت و پیشرو و اهمیت دادن به حقوق زنان و مردان با حفظ شئون جامعه هست. دیگر اینکه اکثریت شما غرب زده شده اید در حالیکه هیچ چیز از فرهنگ غرب نمیدانید و متاسفانه در فرهنگ قرون وسطائی ایران بدنبال رفتارهای غربی هستید که فقط لختیسم و هرزه گری را از غرب یاد گرفته و زیبائی های تعهدات محکم خانوادگی را نمی توانید ببینید
    7
    16
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    باید حرف‌هایی زده شود و در تاریخ گم نشود. یکی نیست به این بگه مشکلات شخصی تو و ان اتفاق که به تو ارتباط داره نه هیچکس چه اهمیتی برای تاریخ داره که ترسیدی در ان گم بشه
    5
    12
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    اینجور افرادی که در بالا میبینیم،که از ترس افتادن از بالای پشت بام دارن از اونور میفتن،یعنی اینقدر در سیستم ایران عقده ای و پر از نفرت شدن که حالا تبدیل شدن به فمینیست افراطی یا به عبارت غربی ها فمینازی.(فمینیست از نوع نازی و فاشیست)،برای این افراد که بخاطر یه زن لچک به سر کن، پاچه خوار، پولکی سابق که حالا ناچارا و با لو رفتن این فیلم دیگه ایران نیست تا به نقشهای چاقچوریش ادامه بده،دارن خودشون رو جر واجر میکنن و از این زنک قهرمان میسازن فقط چون ماده بوده و لنگاشو داده بالا،باید بگم همین حکومت از سر شما زیاده و احتمالا تا آخر عمرتون همینجور خواهید موند.چیزی که شما در آرزوش هستید تو غرب هم وجود نداره شما تو توهم گیر کردین.هرکی پاشو باز کرد داد بالا قهرمان و مظلوم نیست.و پشتیبانی بی منطق و سند از اینجور مواردی هم روشنفکری و تمدن نیست.بلکه خریت و حماقت و عقده هست.
    4
    15
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    یکی‌ داشتیم .بنام ال احمد. که ۸۰ سال پیش کتابی‌ به نام غرب زدگی نوشت. و گفت شما همه غرب زده هستید. ۶۰ میلیون را فریب داد، ۸۰ سال بعد از هنوز می‌‌شنویم که ما غرب زده هستیم.کسی‌ از روسپی گری دفاع نکرد کسی‌ هم کسی‌ را به روسپی گری تشویق نکرد. فقط گفتیم آنکه تازیانه بر بدن روسپی می‌‌زند.بر حق نیست. نمی‌‌دانم دیگر به چه زبانی. پیقمبری بود. که به سنگ زنان به یک روسپی گفت. آنکه که هرگز گناه نکرد .سنگ اول را پرتاب کند.هرزه گری، بی‌ ابروهی . ناموس. چیزی است که من گویم. هرکسی مخالف پوستش را می‌‌کنم. خوش آمدید به کره شمالی. چرا ما خیلی‌ از فهرنگ غرب یاد گرفتیم. مثلا به مردی که مرد دوست نگوهیم "ک...". زنی‌ که زن دوست دارد.در شب با ملافه خفه نکنیم. تازیانه بر بدن روسپی نزنیم.به بازیگر فیلم پورنو با احترام سخن گوهیم. مانند یک انسان رفتار کنیم. بعد تر از فاحشه نام نگذاریم. دوست عزیز آزاده. امید خود را از ما مردان ایرانی‌ نبرید. پر هستند در خارج.زندانی میان سنت‌های آلوده و ناموسی اسلامی و از طرف دیگر حد و حدود .ترس ترس کنترل را از دست دهند. همه چیز خوب است.ولی‌ تا آنجا که من اعتقاد دارم.
    15
    4
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::kadash - استکهلم، سوئد::]. آیا ایشون مثل آزاده نامداری مردم را به چادر سر کردن تشویق کرد؟ گفت افتخار می کنم که چادری هستم؟؟ هنرپیشه های زن و تمام زنان مجبورند در این حکومت نکبت اسلامی چادر سر کنند.
    12
    6
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من شخصا هرزگی را تایید نمیکنم و در عین حال هم این خانم را قربانی هرزگی و فاحشگی مردان می دانم. از طرف دیگر هم برای دیگران تعیین نمیکنم با آلت تناسلی خود چه بکنند. اگر می خواهند هرزگی کنند به خودشان مربوط است. هر چند این واژه های منفی باید از فرهنگ ما برداشته بشوند و به جایش همدردی و آگاهی با قربانیان جایش را بگیرد. ایران پر از مردان فاحشه ای است که حتی به بچه های خود رحم نمی کنند و زن دوم و سوم و صیغه ای می گیرند و آلت که سهل است مغز و شرافتشان را فقط برای ارضای تمایلات خود میفروشند.
    11
    9
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. وقتی با مقنعه دو لایه تو سریالهای صدا و سیما بازی میکرد،دقیقا پیغامشون همون تشویق به چاقچور و ترویج فرهنگ مورد نظر اونها بود.جز اینه؟ اما بخاطر پول صداش در نمیومد و فقط حالا که دیگه امکان کار و درآمد اونجا رو نداره از این حرفها میزنه.یکم عمیق و بی تعصب فکر کن.
    9
    12
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] دوستان: ما با زیر مجموعه ای جرو بحث میکنیم که تمام تار و پود شون گرفتار اندیشه دوران عهد عتیقه. که می بینیم چگونه دوستِ سوید نشین با الفاظ توحین امیز و سبک ,زنان رو ماده خطاب میکنه, و معتقدن ادبیاتشون محترمانه حَست. دوستِ امریکایی نشین رو از حَمان ابتدا من شناختم, و تاکید کردم که دارای افکار سنتی حَستش , تمام نظرات ایشان بر مبنای پیشداوری که به علم فال بینی ختم میشه امیخته شده. که می بینیم حالا چگونه با سن وسال کهن خود, براحتی و بدور از ننگ این خانم رو به فاحشگی متهم میکنه ! و حرفای کسی رو تایید میکنه, که سرتا پا حرفاش بیربط , فحاشی و مغایر با واقعیته. شما عمق فاجعه عقلی این اقارو ببنید که چقدر شیرین عقله,که میگه من روحانی و غیره رو زود شناختم. فکر میکنه کروموزوم جدیدی کشف کرده. خانم آ زاذه: بنده بجای شما با افتخارخودم رو فمنیست میدونم و حماقت مردای بی کفایت رو بر نمی تابم. اقای زرتشت: لطفن به شعور و درک یک انسان واپسگرا وجه علمی ندین و از ایشون روان شناس نسازین.چون کسی که با روان خود مشکل داره , نمیتونه طبیبِ دیگری باشه.
    12
    5
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    kadash - استکهلم، سوئد
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیز من با احترام جوابت رو دادم اما دیدم دور برداشتی و ...در مورد من حرف میزنی ..من رک حرف میزنم و اعتقادی به چوسی اومدن و اد ا اطوار برای حق به جانب و روشنفکر نشون دادن ندارم.برای اینکه کمی روشن بشی-ماده- توهین حساب نمیشه.همونطور که نر توهین نیست.دوم اینکه چشمهای مبارکت و باباغوریتون رو باز کنید و دوباره بخون،من جایی نگفتم این زن فاحشه هست.گفتم نون به نرخ روز خور و آیب زیره کاهه.(طبق شواهد ماجرا) و اینکه به صرف جنسیت مونث نمیشه هر کس سکس کرد و فیلمش در رفت رو قربانی اسم برد.تو میخوای فمینیست باشی باش ولی فکر نکن همه دنیا تاییدت میکن و حق با توست.همه چیز اعتدال میخواد.با طرز فکر امثال تو پس اون استاندار نره خری که داشت با پرستو سکس میکرد فیلمش اینجا در اومد هم الان اگه بیاد فرار کنه به اروپا و یه لباس تمیز و کراوات بزنه پس قهرمان و قربانی حساب میشه؟ نه؟ و یا نکنه این دفاعیات فقط شامل زنها میشه؟ و برابری در کار نیست ؟ دفعه بعد که خواستی در مورد نظر کس دیگه کامنت بدی حد خودت رو رعایت کن و سعی نکن به من حمله کنی چون من میشورم میگذارم کنار.
    5
    8
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عجبا! جناب فوق متمدن! من عقب افتاده هستم اما من که نگفتم که فاحشگی خوب یا بد هست. فقط عرض کردم ایشان فاحشه و بدتر از ان هست. مگر فاحشه نیست؟ شما که به فاحشگی افتخار میکنید و هرزه گری را قسمتی از پیشرفت می بینید دیگر از اسمش چرا دژم شده اید!؟ مگر قرار هست بگویم که ایشان خانه دار یا خلبان یا پرستار بوده است!؟ شغل رسمی اش را گفتم. کاری هم ندارم که به عشق شهرت و هنرپیشگی تن به همه کار داده و یا قربانی هست. مگر فاحشه نیست؟ عجبا! به باور شما فاحشگی و روسپیگری عیبی ندارد اما فقط اسمش بد هست!!!؟ به قول ان داستان قدیمی خودش را بیار اسمش را نیار! ایشان را چه بنامم؟ مریم مقدس؟ هنرمند بزرگ و یا چی؟ مگر هرکس جلوی دوربین تن به هر کاری داد هنرمند هست!؟ ایشان را هنرپیشه ی محترم پورن بنامم خوب هست!؟ چطور هست روباه بنفش را هم ناجی بزرگ خطاب کنم؟ نمیشود که کاری خوب باشد و اسمش بد باشد. بعد فکر میکنید که هرزگری علامت پیشرفت هست؟ فکر میکنید که تمدن امروز امریکا و اروپا علتش هرزه گری هست!؟ پس چرا تایلند و بسیاری از کشورهای افریقائی سکس ازاد چنین تمدنی ندارند؟
    6
    8
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::kadash - استکهلم، سوئد::]. می‌ شود. شما خود را قاطی‌ نکنید.بروید. دنبال فیلم پورنو. انگشتات خسته میشود.هانی‌ عزیز هنوز امیدم را هنوز دست نداده. این دوست از امریکا مثل مار ماهی می‌‌لقزد. و جواب چند پرسش ساده را نمی‌‌دهد.دوباره دوست عزیز از آمریکا نگفتی مشگل شما چیست؟ شما قضیه را برای ما آسان نمی‌‌کنید. تا یک نقطه مشترک پیدا کنیم؟ با این خانم مخلف چون در ایران دروغ گفت و در اینجا حقیقت و پورنو بازی کرد؟ یا کلا معتقد وجود فاحشه برای جامعه ضرر دارد. اگر یا به چه شکل باید مجازات .زندان. سوزادن. گیس بریدن؟ تناقض زیاد دارید. ۳ بار گفتید هرکس بدنش متعلق به خودش است. آن طرف کثیف و آلوده می‌‌خانید. ما را در کنار جلال ال آمد قرار داده.و غرب زده خواندید. با روسپی گری چنین رفتاری دارید. گوهی سخن از جزام است. از چه ترس دارید؟ دانید. عرضه و تقاضا چیست. مشگل شما با این خانم است.چون دروغ گفت؟ یا معتقد روسپی گری اخلاق جامعه را خراب می‌‌کند.؟اگر توانستیم یک نخت مشترک؟ بعد می‌‌توان مثلا سخن گفت. از ریشه روسپی گری و چگونه می‌‌توان مثبت مثل هلند با آن بر خورد کرد. یا مثل ایران آنها را سنگسار کنیم
    9
    5
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    دوست عزیز از آمریکا. تمامی‌ روز سخن گفتیم. یک جمله فقط کوتاه. ضد آخوند بودن کافی‌ نیست. ما باید آخوند را از خود بشوریم. بزرگرترین دشمن ما آخوند نیست. آخوند در خود ما است. شاید یک حدیث کوتاه ولی‌ نه حدیث اسلامی. بود در مجمه سلطان همه با هم. بخواند شاعر دربار شعری در وجه سلطان. آنقدر بد بود بی‌ قافیه بود.که همه حیران چگونه رفتار کنند. احسن احسن گویان یا خاموش ماندن. دلقک بی‌ مزه دربار شروع به مبالغه و احسن احسن. شاعر گفت از حسن احسن شما .خودم پی برم. چه بی‌ قافیه شعر من بود. شاید کمک کند. اگر درک کنی‌ احسن حسن از کجا آید؟ دنیا را چه دیدی.شاید مثل شاعر بگوهی. بی‌ قافیه بود. شب شما خوش
    10
    8
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. جناب. اینکه بعضی مردها میخواهند به زنانشون قاعده یاد بدهند و به دلایل اخلاقی زنشون را کنترل میکنند میخواهند قدرت داشته باشند. یعنی می خواهند مثل آقا شیره بغرند و بقیه ازشون حساب ببرند.
    12
    6
    شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    ببینید این دین نکبت جنسی و جنسیتی چطور مرد و زن را مقابل هم رد حالت جنگ قرار میده. برای داشتن انسانیت اول باید از دست این دین خلاص شد
    12
    6
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::kadash - استکهلم، سوئد::] رفیق: خود شما بخوبی میدونی در یک نوشتار چه واژه حایی بار منفی داره. میخام بگم تمام نوشته حای شما راجع به این خانم پر از توحین و افترا حَستش از واژه قمبل کردن گرفته, تا لنگها رو حوا کردن, تا زنِ لجاره ای و غیره. در صورتیکه شما معتقد حَستی که حرفاتون مودبانه حَست! اگه این حرفا مودبانه تلقی بشه, پس حرفای بد به چه چیزی گفته میشه؟ حالا من بهت نمیگم چشمای بابا قوریت رو بازکن. بجاش محترمانه میگم عینکت رو بزن به چشمت, و مجددا نوشته من رو بخون و دور برندار و ببین من در کجا به شما گفتم, که شما این خانم رو فاحشه گفتی؟ ایا شما دوست ِامریکا نشین حستی؟ پس در خاندن دقت بیشتری بخرج بده. در پایان من شسته شده مادرزادی حَستم و احتیاجی نیست منو بشوری. حَمون حایی رو که شما شستی بگذار خشک بشن .امیدوارم حَزینه پودر لباسشویی و صابون گلنارت بالا نره.
    12
    7
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    میدانید دوستان من مار خورده و افعی شده ام. این همه نطق و خطابه پاسخ 4 کلمه حرف اولیه ی من نیست که ان را دوباره تکرار میکنم:"قبلا دروغ می گفت و حالا هم فقط قسمت کوچکی را راست میگوید و این دروغ ها را هم گردن کسی انداخته که دیگر نیست تا از خودش دفاع کند" همین جملات ساده. اما علت این همه پرخاش گری عقده های شما روی مطالب ضد اسلامی و ضد کمونیستی من هست. هر کاری میکنید باز هم رسوب تعصبات اسلامی کمونیستی چپولی در شما وجود دارد و چون نمی توانید این ویروس های ضد ایرانی را در تن خودتان بطور کامل بکُشید حالا زخم خورده هستید. و گر نه جمله ی بالا یک اظهار عقیده ی بسیار مختصر و این همه شعار و تفسیر هم نمی خواهد. مسلمان هستید. چپول هستید . مذهبی هستید و انعطاف هم ندارید. خودتان را خدای عقلای عالم می پندارید و هر کس با شما هم عقیده نبود خر بیخ طویله هست! من خودم کوچکی هستم که با بزرگان بسیاری هم پیاله بوده ام. همگی مشاور و وکیل داشتند و به شدت در مقابل حقیقت قابل انعطاف بودند. افراد بزرگ تا 50 نفر مشاور دارند و خودشان را عقل کل نمی پندارند و از قبول حقیقت 4 ستون بدنشان نمی لرزد
    7
    15
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    در واقع همه چیز بر میگردد به نیاز مردان برای اینکه مالک زنانشون بشوند. انگار ملکی را خریدند خصوصا از راه الکهت و من الکهت و مهریه
    17
    9
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما هم مثل تمام مردان ایران. آخوند زن ستیز رفته به جلدتون و رها شدن از آن جن گیر و جادو و جمبل میخواهد. خدا به مردان ایران آگاهی بدهد و ما را از شر آخوند نجات بده.
    17
    10
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خانم ازاده خودت از این همه شعار کشککی خسته نشدی؟ قبول حقیقت اینقدر سخت هست؟ لجاجت زنانه داری؟ معتقد به زن سالاری هستی؟ ایا میدانی تفاهم مشترک در زندگانی یعنی چی؟ ایا شعر "مادرم معذرتم را بپذیر" من را خوانده ای؟ ایا فکر میکنی که این شعارهای فمینیستی تو چیزی را عوض میکند؟ فکر میکنی مبارزه با اخوند یعنی هرزه گری و روسپی گری و کشور لاابالی ها؟ فرق شما در نهایت با اخوند چیست؟ اخوند میگوید سکس و هرزگی نهان و شما هم شعار میدهید که سکس و هرزگی عیان و هر دو از یک جنس هستند
    8
    13
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] بقول زرتشت! شما جواب چند پرسش ساده رو نمیدین, حالا فقط میگین این خانم دروغ گفته. من مجددا از شما می پرسم اگه یکی از اعضای خونواده شما ,دختر, نوه, عروس و غیره که چهره شاخصی حَم باشه یک فیلم شخصی اشون به نحوی لو بره, و با وضعیت سیستم ملایی تحت تعقیب قرار بگیره, شما چی توصیه میکنی؟ ایا بهتره بگه ۱- من نبودم دختر حَمسایه حَست. ۲ - یا بله این فیلم مال منه. ۳ - یا من نیستم این فتوشاپه؟ به شما حق میدم زیر بنای فکری شما مصالحش از مواد قدیمی ساخته شده. میگن سینما رفتن برای مرد اون وقتا حِرزگی تلقی میشد, برای زن فاحشگی. حالا شما این خانم رو فاحشه قلمداد میکنی, اونهم در فیلمی که خودش بوده و دوستِ پسرش. شاید شما اطلاعی دارین این فیلم برای فروش بوده!
    13
    5
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] شما حَمش تاکید داری که مار خوردم و افعی شدم. یا با بزرگان حَم پیاله بودم .فکر میکنم علاوه بر اینده نگری ,انگاری شعر حَم مینویسی. که شاعر میگه{ صورت زیبا نمی اید بکار/ حرفی از معنی اگر داری بیار }. به عنوانِ مثال در گذشته یک چوپان سگ گله یا سگِ شکاری اش رو, با متد قدیمی خود با چوب و شکلک و شمایل اموزش میداد. ولی چوپان حای امروزه با روشهای علمی, سگهای تربیت شده رو خیلی خوب از اموزشگاحا تحویل میگیرن. حالا اون چوپان قدیمی بیاد بگه , اقا من تجربه دارم مار خوردم افعی شدم؟ یا حَمش بگه با سگِ المانی یا سگ افغانی و غیره کارکردم؟ این حرفا امروزه جواب نمیده.
    14
    6
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. من اگر عرضه داشته باشم مبارزه میکنم و در غیر اینصورت ان را به زیر فرش میرانم و با دروغگوئی و قیافه های نجیب انچنانی برای خودم دلسوزی نمی خرم. این خانم هم که عاشق شهرت هست یک زمانی همه کار کرده و حالا هم بیشتر برای همین منظور خاک به پا کرده است. نمیدانم از کجا همه طرفدار فاحشه ها شده اید!؟ بجای شعار برو دست یکی را بگیر و بدون تمتع نجاتش بده. اینقدر هم شعار نده. مطمئن باش نعش من از تو پیشرفته تر هست اما عادت به توهین های شخصی ندارم. مثلا چه کرده ای که اینقدر عقده ی عقلانیت و خود بزرگ بینی داری که غیر خودت همه را ابله می بینی. با این همه ادعا باید دو تا کار بزرگ اجتماعی کرده باشی. فقط یک مورد را بگو تا من یاد بگیرم. به خدا من از احمد شاملو و فروغ فرخزاد و نادر نادرپور یک صدم ادعاهائی را ندیدم که امثال شما دارید
    6
    15
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] میتونم بپرسم فیلمی که پخششِ سراسری و عمومی شده, چطوری زیر فرش میگزاشتی و قایمش میکردی ؟ یا باش مبارزه میکردی؟ ممنون
    12
    4
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] من حَیچ وقت مدعی عقلانیت و شعور نبوده ام.که مجبورم برای اثبات حرفم ,تکه کوچکی از کامنت بالایی ام رو مجددا براتون بگذارم. دوستانِ اَزیز: بدون تعارف بگم من شخصا در بیسوادی و نفهمی خود ابدا حیچ شکی ندارم؛ و معتقدم در این فازِ احمقی, حیچ کس منو نمیتونه خیط بکُنه و از خجالتی ام دربیاد. مگه یک ادم بیشعور تر از خودم. که در نتیجه می بینم که اینجا دست بالا دست بسیاره! و حسودی ام میشه ,چرا از من ادمای هالو تری اینجا تشریف دارن.
    9
    4
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] حالا من سعی میکنم به ادعاحای شما فقط در حَمین بحث اشاره کنم ۱- مدعی حَستی که شعر مینویسی ۲- بخاطر تجربه سالهای زندگی خود, مگس رو تو حَوا نعل میکنی! و ادما رو با یک نگاه تشخیص میدی, و بنوعی تجربه اتون در حد روانشناسه. که حتی تونستین روحانی رو زود تشخیص بدین{ افرین برشما} ۳- تاکید زیاد بر این اینقدر مار خوردی که افعی شدی, و حَم پیاله بزرگان بودی. ۴- بزرگترین شاحکارِ شما اینه که این خانم رو فاحشه قلمداد میکنی. میگن عطر اونه که خود ببوید نه انکه عطار بگوید. ما بوی عطری از شما اینجا احساس نمیکنیم .به غیر از بوی آزار د حنده.
    11
    4
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. میدانی چرا قمپوزسیون ایرانیان خارج از کشور هرگز شکل نمی گیرد؟ چون بشدت حسود هستید. هیچکس را جز خودتان قبول ندارید. فقط شما می فهمید. همه غیر شما اشتباه می کنند. یک دنده هستید. عقل کل هستید و شما فقط همه چیز را درک کرده اید و و و و . من نمیدانم با این همه "منم" کجا را می خواهید بگیرید. من هر چی ادعا کرده ام و ده برابرش هستم. اگر کسی هستی به خودت بپرداز . چرا به من بند کرده ای؟ دو کلمه از خودت بگو تا یاد بگیرم که کراماتت چیست که اینقدر باد توی کله داری و من را ابله می بینی. ابله مثل من بسیار هست. چرا به من می پردازی؟ تو مغز فیاض و بزرگ قدری از خودت بگو تا من که هرگر منم و حسود و خود بزرگ بین نبوده ام از دریای وسیع معلومات کشاف تو بیاموزم. حیف است که این همه نبوغ در زیر خاکستر باقی بماند. شکوفا شو و ایرانیان را از نورت مستفیض کن. وای از این منم منم. من کوچک با بزرگان بسیاری باده خورده ام. حتی یکنفر یکصدم ادعاهای امثال تو را نداشتند. اینقدر حسود و مغرور و یکدنده هستید که حالا هم دارید مغلطه و سفسطه میکنید چون حرف شما دو تا بشود اسمان ترک بر میدارد.
    4
    10
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. .....خودبین و مغرور که "منم" هایت باندازه ی صد نفر هست و خودت را خیلی بزرگ و خط الراس سنجش دنیا می بینی. مگر اینجا جلسه ی محاکمه هست؟ تو عقده ای کی هستی که نقش مدعی العموم به خودت گرفته ای؟ من چرا باید جواب عقده ها و کمبودهای تو را بدهم. من خاک زمین و خدمتگزار بی جیره و مواجب هموطنانم هستم. تو بگو کی هستی که به خودت حق میدهی من را محاکمه کنی؟ حسادت؟ رقابت؟ چپول ورشکسته؟ عامل آخوند؟ واقعا که انسان کوچکی هستی و علت خود بزرگ بینی ات هم همین هست. من که بچه نیستم. نمی توانی جواب حملات من را به مذهب و چپول ها بدهی و بجای درست کردن خودت باید من را از بین ببری. زهی خیال باطل چون طاس مذهب و چپولی خیلی وقت هست زمین افتاده و چون امثال تو قابلیت تطبیق خودتان را با تجربیات جدید ندارید رنج می کشید و طفره میروید و می خواهی صدای من را خفه کنی. 20 سال پیش که یکنفر در مقابل 100 نفر بودم خفه نشدم حالا که هزاران نفر با من در یک جبهه هستند. از بالای دیوار منم بیا پائین نصف مشکلاتت بر طرف میشود.
    3
    10
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] لُطفن طفره نرو جوابِ سوال منو بده: ازتون پرسیدم!!! اگه این اتفاق براتون می افتاد چکار میکردی, شما گفتین یا مبارزه میکردم, یا زیر قالی پنهونش میکردم. پرسشم اینه: ۱-فیلمی که پخش شده و دست بدست میگرده رو چطوری قایم میکردی؟ ۲- چطوری مبارزه میکردی و جلو پخشش رو میگرفتی؟ ۳-ایا شخصا به دختر یا نوه یا فامیل نزدیک خودتون, چونکه فیلم خونوادگی اشون لو رفته با پوزش میگفتی فاحشه؟ از جوابتون بدون حاشیه پردازی متشکرم.
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] قبل از حَر چیز از کلیه دوستان بخاطر اینکه این بحث ادامه پیدا کرد, معذرت میخام. ولی خطاب به شما بگم! اون چیزی که رو میخاستم بهش رسیدم .که در نتیجه در این بحث چهره واقعی شما برای حَمه روشن شد. تا انسانها یاد بگیرن با ماسک و تعریف نمیشه جامعه رو گول زد. موفق باشی.
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تو به چه حقی من را محاکمه میکنی؟ به تو چه مربوط که من چکاره هستم؟ اعمال و رفتار من به تو چه مربوط هست؟ این جالب هست که از رو هم نمی روی! هر وقت بنده هم مثل این خانم برای خودم تبلیغات عمومی کردم و سر راس موضوعات رسانه ای شدم تو از من میتوانی بخواهی که اگر دلم خواست پاسخت را بدهم. تو یک کاربری و من یک کاربر. نه بیشتر و نه کمتر. مگر من به زندگی خصوصی تو کار دارم. واقعا که خود بزرگ بینی و فضول بودن بد دردی هست. من خوبم یا بدم به تو چه!؟ تو برو خودت را درست کن و از بالای دیوار نخوت پائین بیا تا خودت را برتر از دیگران و مدعی العموم و عاقل تر از همه نبینی
    2
    7
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. میدانم که از شدت غیض و غضب داری منفجر میشوی. چهره ی من را رو کردی!؟ چهره ی من همیشه رو بود چون همیشه ورق رو بازی می کنم. می خواهی با من کل کل کنی!؟ تا ته خط با تو می ایم. اما جاده دو طرفه هست. من خودم را معرفی میکنم در مقابل تو هم خودت را معرفی کن و بعد به سئوال بعدی می رسیم. نام اصلی من ......... و عکس و ادرسم در فیسبوک بطور واضح وجود دارد. حالا نوبت شماست بگو اسم حقیقی ات چیست و اصلا زن هستی یا مرد و سئوال بعدی را تو بکن
    2
    8
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    عزیز هنوز یک کلمه را درک کردم .می‌ گوئی روانشناس. من یک فاحشه مریض. قربانی دولت امام زمان. نشت در مقبل شما.چگونه من را مداوا می‌‌کنی‌؟ اگر در از مغزت نقش بسته. که من یک هرزه هستم. برای جامعه مضر. پس چرا پیش شما؟ مسقیم می‌‌روم پیش قاضی صلواتی.خرجش کمتر است. یک بار بیشتر هم جلسه طول نمی‌‌برد. نق قول از فروغ.هیچ کس مثل فروغ در ایران باری دفاع از حقوق فاحشه‌ها خود را اماج حمله استادان اخلاق قررا نداد. کوچک هستی‌ ولی‌ بزرگان کلام داری. وکیل می‌‌شناسی‌. چنین هستی‌.چنان هستی‌. پاسخ اخر همچون کشتی به آب نشسته .در وسط اقیانوس. که از ترس غرق شدن. پناه به یک تکه کاه می‌‌برد. جنگ نبود. سخن ما. کوشش که حالی‌ کنیم. ضد آخوند بودن. کافی‌ نیست. باید از خود شروع کرد.که این جرثومه فساد تربیت آخوندی را در خود نابود کرد. امیدوارم در طول هفته بیشتر از شما بشنویم. همه یک چیز می‌‌خاهیم . هر کسی‌ راه خود .می‌ دانم. ولی‌ یک نقطه مشترک باید داشت. سخنان اخر شما ما را کمی‌ ناامید کرد. قمپزیسیون.چپول‌ها .فلان فلان شده.هرزه لجاره "می‌ دانم شما نگفتید" فمنیست .بهید دانم این کلمات از دهان یک روانشناس بیرون آید
    6
    5
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. با شما کاملا موافقم. مبحث آزادی یعنی حقوق انسانی برای همه است که شامل زنان و کودکان هم میشه. با تهمت زدن به قربانیان جلوی قربانی شدن بقیه افراد گرفته نمیشود. آزادی بیان برای همه است بخصوص برای قربانی. ونتیجه مهمتر اینک اگر آخوند درونی مان را به زانو درآوردیم می توانیم با آخوند حکومتی مبارزه کنبم.
    10
    4
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    saeed_national - تبریز، ایران
    آزاذه - تهران، ایران. خانم محترم شما چرا برای دفاع از حقوق زنانگی تان این خانم را انتخاب کردین، ایشان زبانا خودش اقرار میکنه دو پهلو حرف میزنه و یکی به میخ یکی به نعل میزنه.ودر مصاحبه هم که خودش به شخصیت پورن خودش اقرار کرد.فکر نمیکنید که برای دفاع از حقوق تضییع شده تان بد گزینه ای را انتخاب کردید؟!!! ظاهرا شنیدید برای تحقق حق وحقوق بایستی کوشش و تلاش کرد.ولی انگار نمیدونید کی و کجا !!! ایشان برای انحراف افکار عمومی توی این وضعیت مبلغ قابل توجهی برای گفتن این چرندیات دریافت داشته.و الا کیست که ندونه اونی که توی فیلم خوده خودش هست.داستان پردازیهای بعدیش هم چی را عوض میکنه؟!!!
    4
    12
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] من اصلن نگفتم کسی حَستم تا از شما بازجویی بکنم. ولی وقتیکه وارد بحث میشی و تهمت فاحشگی رو میزنی, باید به سوالات مخاطبان جواب بدی. مگه مشکلِ شما با این خانم این نبود که چرا دروغ گفته و فاحشه خطابش نکردی؟ پس چرا از زیر جواب در میری؟ بیا نجات غریق بشو , حداقل برای این حقیر, و ازاذه, و زرتشت لُطفن روشن سازی بکن. جنابعالی چطوری جلوی این فیلم جنسی پخش شده علیه افراد نزدیک خود رو زیر فرش قایم میکردی ؟ ایا حَم چنین لقبِ فحاشی که علیه این خانم بکار بردی ,علیه دخترِ خود حَم بکار میبردی؟ از پاسخ شما ممنون میشم
    8
    4
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] امیدوارم از این بحث طولانی درسِ خوبی یاد گرفته باشی و تا تو باشی دیگه بی مهابا به اب نزنی, و بقیه رو بر اساس تخیلات فکری خود به فاحشگی و غیره متهم نکنی. خیر! بنده زن نیستم .بلکه متاسفانه مرد حَستم. راستی جواب پرسشها یادت نره!! .
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. جناب زرتشت میدانی چرا جواب شما را نمی دهم چون نوشته هایت سر و ته ندارد. اسمان را به زمین می بافی و فکر میکنی که خیلی فیلسوف هستی. اول برو دو کلمه فارسی یاد بگیر و بعد بلبل شو. شما هم بهتر هست اول خودت را معرفی کنی تا ورق رو بازی کنیم
    3
    7
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    من نمیدانم چرا دوستان ایرانین یوکی اسم حقیقی من را سانسور کردند!؟ من 60 سال هست به اسم خودم قلم میزنم و جز حقیقت نمی نویسم از هیچکس هم ترس و واهمه ای به دل ندارم
    2
    8
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. هر چقدر بیشتر لجاجت کنی بیشتر مفتضح خواهی شد. نگفتم فاحشه بلکه گفتم بدتر از فاحشه. اولا عقیده ازاد هست و شما میتوانی این خانم را مریم عذررا صدا کنی. دوما فاحشگی معمولا از روی فقر و بدبختی و استیصال هست و در خلوت و پنهان انجام میشود ولی هنرپیشه ی پورنو ادم بشدت وقیحی هست که حتی از دوربین هم شرم ندارد سوما این چاخان ها چیست که میگوید؟ فیلم پنهانی کدامست. ویدئوی ایشان کاملا نورپردازی شده و حرفه ای هست. سوما دفاع از حقوق زنان دفاع از این لجاره ی (تکیه کلام زرتشت) هفت خط نیست که برای شهرت هم چادرچاقچور سر میکند و همزمان چون بوی پول به مشامش خورده لنگ هایش را باز میکند. چهارما این همه لجاجت و خود پسندی را فقط در بین تعداد معدودی از زن های لوس و متوقع دیده ام. ببینم شما زن هستید؟ پنجما ایا خودت همکار یا فامیل هنرپیشه ی حقه باز فیلم پورنو هستی؟.
    3
    8
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. من که میدانم کجای تو میسوزد. چون من دنیا را سفید و سیاه نمی بینم. هرچند با اسلام مخالفم اما عیب ساسانیان و حکومت ولایت فقیه و بشدت مذهبی و اختلاف طبقاتی شدید ان ها را هم می بینم. تو جای دیگرت میسوزد و اینجا با سخن الکن سخنور شده ای. معنای ناسیونالیسم این نیست که من چشمم را بر روی موبدان زشتکار و فاشیست دوران ساسانی ببندم و دروغ تحویل مردم بدهم. علت اصلی بدبختی مردم ایران، بیشتر از اسلام، ولایت فقیه موبدان هست که در 4 ماه 4 شاه عوض کردند.
    3
    9
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::] دوستِ خوب: ملاحظه بفرما که این اقای کاردان وپیشداور چطور از کله سحر تا بوقِ سگ حی میگه این خانم دروغ میگه و فاحشه حَست. وقتی ازش میپرسی تو چکار میکردی؟ میگه موضوع رو میخابوندم. میپرسی چطوری این کارو میکردی؟جوابی نداره. حالا حَم می بینی که چطور به مخمصه افتاده! و حَمونطور که یک شخصِ دین زده بنا بر عقایدش ,زنان جامعه رو تحقیر میکنه. این اقا که حَم پیاله بزرگان بوده, هیچ فرقی با اونا نداره. این جور ادما نه تنها قربانی رو بیشتر خفه میکنن. بلکه جانب عامل خشونت رو حَم میگیرن. قربون شما
    9
    4
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    تو را بخدا 3 تفنگدار را می بینید؟ وای به مملکتی که این 3 نفر مدافع حقوق زنان باشند وقتیکه نمی توانند سره را از ناسره تشخیص بدهند. امثال شما هستند که مثل اب خوردن و با اشک های تمساح دروغین این و ان گول میخورید و برای انتخاب روباه بنفش مسابقه میگذارید. اگر شماها مدافع حقوق زنان هستید وای به سرنوشت مادران و زنان و دختران عزیز مملکتم که از این 3 نفر جز عقده های شخصی هیچ نخواهند دید
    4
    10
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. در قرن ۱۶ کیشیش‌ها بیش از یک میلیون زن را به جرم جادوگر سوزادند. این‌ها قابله و تنها چیزی. که فقیران می‌‌توانستند برای بیماری استفاده کنند. با پزشگی گیاهی مداوا می‌‌کردند. می‌‌گفتند. زنهای بازار. شغل دوم اینها فاهش گری بود. چون از درمان فقیران پولی‌ حاصل نمی‌‌شد. برای یک عهده مقدس برای یک عده جادوگر و باید در آتش.در قسمت‌های زیادی در هندوستان. به زنهای معبد نشین بوداهی پریستر می‌‌گوایند. زن مقدس. کارشان پزیراهی از مردان است.و حرمت زیاد.در تایلند به علت فقط اقتصادی. والدین از دختران انتظار.که خود را قربانی کند.بعد ما را متهم. که ما خود را از فروغ آغلتر دانیم. ولی‌ تا کنون یک بار کتاب عصیان فروغ را باز نکرده. که در آن به جنگ آخوندا .روشنفکران آن زمان مثل ال احمد. می‌‌رود. و عقیده پوسیده این جنابان رابه زیر پرسش می‌‌برد. سخن از آزدی بدن زن می‌‌کند.از اسلام. از سنت.کسی‌ دفاع از فاحشه گری نکرد. فقط سخن از این است.چه جاهی در جامعه دارند.و چه رفتاری باید داشت. سنگسار کرد؟ توهین کرد. لجن خواند. یا از هلندی‌ها یاد گرفت و در جامعه جا داد.گفتنی زیاد است.
    10
    7
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::saeed_national - تبریز، ایران::]. پس به نظر شما بیاد .چه کسی‌ را انتخاب می‌‌کرد.فاطمه زهرا ؟رقیه؟ شما هنوز درک کرده .که بحث بر سر این خانم نیست؟ شیوه گفتار است. لجن است. لجاره است.آلوده است. اخلاق جامعه خراب می‌‌کند.کم کم باور دارم .که باور در بسیج سایبری خوب تربیت کرده. فاحشه از زیر بته سبز نمی‌‌شود، نیاز من و شما است.بس کنید دیگر با این همه جا نماز آب کشیدن.درک نمی‌‌کنید. که روسپی گری بستگی به فهرنگ .وضعیت اقتصادی . و دانش و بر خورد یک ملت به خودشان است. نگاه کن، یک جامعه به روسپی خود چگونه بر خورد می‌‌کند، بعد فهرنگ آن ملت را درک کن.بی‌ دلایل نیست .که ۴۰ سال آخوند به ما حکومت می‌‌کند. خودمان ۸۰ میلیون آخوند هستیم. اخر جانم .کمی‌ فکر. شما سخن از یک انسان می‌‌کنید. چقدر عقده باید در شما وجود داشته باشد. که انگار جزام کنار شما است. ولی‌ شب با پراید در خیابان‌های تاریک تهران جولان داد.جزام نیستند. آنکه متنفر هستم. نادانی نیست. دو روحی است،
    11
    7
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    تو حرف نزنی‌ نمی‌‌گویند لالی.اول کلمه فمنیست را درک کن. بعد زر بزن." زنه لنگاش را هوا کرد" .یک قداره ببند. سیبیل قاجاری و سرا کوچه به ایست. تو را چه به این غلتا.نظر راجع به فمنیست .خوب به تو چه لنگاش را هوا کرد. لنگ شما را که هوا نکرد. تو دیگر از کجا پیدا شودی؟ هالو سال ۲۰۱۹ است. زمان داش اکل تمام شد. تو دماغ خود را اول پاک کن. بعد سخن از درک فمنسیت.
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] گفتی فیلم خونوادگی پخش شده خودم رو زیر فرش قایم میکردم. چطوری؟لُطفن بدون حاشیه شفاف سازی کن . ممنون میشم از توضیح شما
    7
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] من رفتم بخابم, شبت بخیر. جوابا یادت نره! ممنون .
    6
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. دقیقا. درجوامع پیشرفته اگر اشتباه نکنم هیچ کس حق نداره زنی را فاحشه خطاب کند. زنانی که خودفروشی میکنند خود قربانی هستند و باید از طرف مردم حمایت بشوند. باید به خانواده ها و مردم آگاهی رسانی بشود که آنها هم حق انسانی دارند ومثل یک انسان با آنها برخورد بشود. من در فیلمهایی که دیدم زنی را ندیدم که از این کار راضی باشه و مجبورند که به این کار تن بدهند چون متاسفانه حمایت دولت و مردم را ندارند. در مورد خانم امیرابراهیمی به نظر من میتواند ناگفته هایی وجود داشته باشد ولی کسی حق قضاوت و پیشداوری خصوصا در حق زنی که مورد ظلم قرار گرفته نداره و ایشون خانم محترمی هستند و الان هم بکارهای هنری مشغولند و مسلما سختی های زیادی را در این سالها متحمل شدند وسربلند بیرون آمدند.
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::saeed_national - تبریز، ایران::]. لب مطلب را دوست عزیز زردشت بخوبی بیان کردند.
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    می‌ دانید. این دوست عزیز هانی‌ حق داشت که گفت شما شناختم.من هنوز امیدوار بودم که به جاهی رسیم. ولی‌ این جواب اخر شما. "برو فارسی‌ را درست کن" . یاد ملا لغتی بسیجی‌ این سایت افتادم. کم که اورند.همه می‌‌شوند .استاد زبان ادبیات فارسی. پاسخ آخر شما.عمق ناتوانی شما را نشان داد. شده مثل یک کودک لجباز .که آب نبات را از او گرفته .گوشه دیوار ایستاده .هرچه گوهیم .حالا قهر نکن. بیا شام بخور. نه نمی‌‌یام. پس این قضیه با ساسانی‌ها دیگر چه بود؟ این را دیگر چرا قاطی‌ کردی. از فاحشه کثیف شروع شد. زادی به لجاره. بعد چپول ها. اسلامی ها. شدید روانشناس و رهیس ۲۰۰ نفر. فاحشه‌ها مضر برای جامعه . ولی‌ به شما مربوط نیست. ولی‌ بد هم نیست آتش زنند.فروغ.نادری هم قابل لطف و نظر شما شدند. غرب زده هم که ما را کردی. بدون آنکه بدانی غرب زدگی یعنی‌ چه و چه کسی‌ این تخم لق ردر دهان ملت گذشت. فکر کنم در فارسی گویند. آش شله قلمکار. و کلام آخر. باور نخند. می‌‌دانم .همه چیز را می‌‌خوانی. چه باید کرد .هرگز انکار نکردم .که بین ما آخوند زده هم هست. خودشان ولی‌ نمی‌‌دانند.
    8
    3
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. تو مثل اینکه توی باغ نیستی. تریبون مفت گیر اورده و چپ و راست شعار میدهی. من کجا، نه اینجا و نه به قدمت 60 سال نوشتن کاری به کار زنان بدبختی که روسپی میشوند داشته ام. ایشان که فاحشه نیست بلکه بدتر از فاحشه هست. یک لجن مسلم که برای شهرت و پول تن به هر کاری میدهد. حتی خفیف تر از استورمی ویلیامز. استورمی ویلیامز چادر چاقچورر سر نمیکرد تا به تلویزیون برود و سر مردم کلاه بگذارد و همزمان فیلم پورن بازی کند. اگر کسی فیلم پورن هم بازی کند برایم مهم نیست ولی وقتی دروغ سر هم میکند تا خودش را قربانی و مریم عذرا (قیافه ی گول زنک هم دارد) انقدر تیز هستم تا مچش را بگیرم. جناب زرتشت شما این ارزو را که مردم دوباره به طرف حکومت ساسانیان بروند را به گور خواهید برد تا موبدان خودتان را جای اخوندها بکارید. نگاه مردم مملکت من به کوروش کبیر و حقوق بشر و ازادی دین و مذهب و عقیده و برابری کامل بین زن و مرد و عدم تبعیض نژادی هست و اگر هم زرتشت را دوست بدارند یک موی زرتشت در تن موبدان فاشیست ساسانی نیست که 100 انسان بی گناه مزدکی را فقط در یک روز کشتند
    3
    9
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اشتباه تایپ کردم. نه 100 نفر بلکه 100000 نفر. موبدان در یکروز 100000 نفر مزدکی را کشتند کاری که حادثه ی بنی قریظه و جنایت علی در مقابل ان هیچ است.
    4
    11
    یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. موردی که بیشتر به دوگانه برخورد کردن با مسائل جنسی دامن میزند تابو بودنش بدلیل دستورات نادرست دینی است. از یک طرف نیاز جسمی و روحی طبیعی وجود داره و از طرف دیگر انجامش از نظر دین نکبتی حرام تر از حرام است و بی آبرویی میاورد. به نظر من مردانی که این مورد را برای خودشان حل کرده اند و بجای نگاه دینی نگاه انسانی دارندحرمت و آبروی زنان را حفظ میکنند و احساس خوبی در زنان بوجود میاورند. ولی مردانی که دوگانه فکر میکنند بعد از انجام کار و استفاده شون آن خانم را فاحشه خطاب میکنند و مقصر و بی آبرو قلمداد میکنند.
    11
    5
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    گاهی من ازدول مکالمات با ادمهای خودخواه خودبزرگ بین و یک دنده و بی منطق لذت می برم چون هر چقدر بیشتر حرف میزنید بیشتر ابروی خودتان را می برید. من مطمئنم همگی زخم خورده هستید. در جائی با نظریه شما مخالفت کرده ام و چون به قپه ی همایونی توهین شده مثل مار به خودتان می پیچید و با کینه ی شتری مثل عقرب می خواهید نیش بزنید. این پیرمرد کیست که به ما طاووس علین گفته که بالای چشمت ابروست!؟ مگر عاقلتر از من هم در دنیا هست. هیهات که ماشاالله یکی از دیگری منطقی تر و سالم تر هستید و بعد هم مانده اید که چرا مملکت ایران سوئد نشده است در حالیکه از فرهنگ سوئد فقط لااباگری و فاحشگی ولنگ و باز بودن را یاد گرفته اید. فکر میکنید که جواب روسری اخوند اینست که شلوار از پا در اورید و وقاحت را به حداکثر برسانید. هر چی بیشتر حرف میزنید پایتان بیشتر توی کثافت فرو میرود و عقده هایتان بیرون میریزد. اینقدر عقده ای و خرفت هستید که نمی فهمید من همین یک جمله را گفته ام و بقیه تبلور عقده های شماست:قبلا دروغ می گفت و حالا هم فقط قسمت کوچکی را راست میگوید و این دروغ ها را هم گردن کسی انداخته که دیگر نیست تا از خودش دفاع کند
    5
    17
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] اقای گفتگو گر: از اینکه این فرصت پیش اومد تا در این مبحث با شما این گفتگوی تنگاتنگ رو داشته باشم خوشحالم. چون این بحث حا بنوعی جرقه ای در تمرین دمکراسیه! و ما برای رسیدن به یک جامعه ازاد و مدرن نیازمند اینگونه دیالوگ حا حَستیم. در پایان کریسمس و سال جدید رو بهتون تبریک میگم.
    0
    13
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::][::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] دوستانِ اَزیز: از اینکه در این بحث حَم قطارِ شما بودم خوشحالم. سال نو وکریسمس رو بهتون شادباش میگم.با بِحترین ارزوحا برایتون شاد و فرخنده باشین.بنده از حضورتون مرخص میشم.
    1
    5
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    بله.ساسانی دوست دارم.با بهرام گور می‌‌رفتیم شکار گور. با خسرو پرویز می‌‌رفتیم فاحشه بلند می‌‌کردیم .تا به قول این دوست از سوهد.لنگ خود را برای ما بلند کنند. هالو . مزدک یک موبد بود. مغ بزرگ.تمامی‌ جهمیت تیسفون در زمان قباد ساسانی ۲۰ هزرا نفر بود. زمان کشتار مزدکی ها. حالا شما ۸۰ هزار بقیه را از کجا آوردید.؟دوستان عزیز مهرفی می‌‌کنم. نمونه جدید بسیجی‌ برای دفاع از ریش مقدس آقا. کوروش کبیر دوست دارد. ولی‌ شاپور ساسانی خوب نیست. حالا چرا از خودش بپرسید. نظرش به زن . نظر مولا صدرا. ولی‌ ربطی‌ به او ندارد. که زنان چه کار می‌‌کنند.ولی‌ باید توی سرشان زد. همه چی‌ هستند. روان شناس . جامعه شناس. استاد زبان ادبیات فارسی. ولی‌ زنا .لنگ خود را بلند نکنند. داریوش دوست دارند. ولی‌ باید روز عاشورا عزا گرفت. مچ هم که می‌‌گیری. جنون می‌‌گیرند. و می‌‌گویند فاحشه گری. نتیجه مستقیم سیاست قباد ساسانی بود.به زرتشت نظر خوب دارند. حالا اگر زردشت خودش موبد و مغ بود. می‌‌شه زیر سیبیلی در کرد. ولی‌ مغان فلان فلان شده بودند.چنین سخن گوید. روان شناس ما .رهیس ۲۰۰ نفر.سوهد هم خوب نیست.لنگا همیشه بلند است.ولی‌ قم؟
    11
    2
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. جناب زرتشت. انقدر گفته های شما بی سر و ته هستند که لزومی نمی بینم با شما هم کلام شوم. اما اگر دکترین شما کار میکرد 1400 سال قبل یک عده وحشی عرعری بر امپراطوری ایران استیلا نمی یافتند
    3
    12
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عید شما هم مبارک بانو هانی (عسل) و امیدوارم که بد کینه نباشید تا تلافی حرف های اینجا را در جای دیگری بروز دهید چون عرض کردم من مار خورده و افعی شده ام و نه منم دارم و نه حسودم و نه کینه ای هستم و بجای تمام این ها عاشق ایران هستم.
    4
    14
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. ممنون هانی عزیز کریسمس شما هم مبارک باشد. وقت عزیزت را صرف کسانی نکن که مغرض هستند. سال خوبی در پیش داشته باش.
    4
    2
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] از اینکه بنده رو بانو خطاب کردین ممنونم. ولی متاسفانه مرد حَستم. که دربحث حای بالا از من پرسیده بودی که مرد حَستم یا زن که اشاره کردم که متاسفانه زن نیستم. ولی شما انگاری نخوندی.
    13
    5
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.