پشت صحنه ویدیوی زنی که یک تنه مراسم سینه زنی جمهوری اسلامی در لوس آنجلس را بهم ریخت

پشت صحنه ویدیوی زنی که یک تنه مراسم سینه زنی جمهوری اسلامی در لوس آنجلس را بهم ریخت
+254
رأی دهید
-38

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    مرگ گفتن بر دیگران در جامعه ی دموکراتیک جرم است، حرف زدن بهتر است، « گو بک تو یور کانتری » هم یک شعار راسیستی است، که جناح راست از ان سود می برد، حمله به اوباما هم در جهت احزاب راسیست است، فقط در چشمان حیرت زده ی ان رهگذران که نیمی از انها خارجی هستند نگاه کنید،. این اپوزیسیون مجاهد ین هم خیلی بی سیاست هستند، گویا ایران براشون مهم نیست که هیچ، من نظرم را بدون حمایت از کسی دادم، ساندیس هم اصلا تا حالا نخوردم!! فقط نظرم را دادم، خدایا مرا ببخش و فحش و منفی کم نثارم فرما، امین!
    177
    61
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    چند تا نکته هستش. اولا اینکه اون پلیس خودش آموزش دیده هست مدرسه رفته هست اینجور که این زنه بهش عکس نشون میده فوری این آدما رو وصل نمیکنه به حکومت ایران و اعدام و این حرفها دوما این زنجیر زنی و اینا خودش آبروبریه برای ما منتها این زنه با این فحاشیهاش فقط آبروریزی رو کاملتر کرد سوم اینکه یه کار خیلی بدی که انجام میده حمله به افراد و فحش دادن بهشون هست . تو میتونی گروه خودت رو تشکیل بدی بیاری با پلاکارد حرفت رو بزنی ولی نمیتونی بری به افراد گیر بدی حالا درسته که از نظر پلیس فحش دادن جرم حساب نمیشه ولی کاملا اینجوری نیست یعنی اگه یکی از این افراد باهات درگیر بشه بری دادگاه بعنوان جرم برات مطرح میکنن که تو تحریک کردی و شروع کننده تو بودی نباید فکر کنی که چون از اسلام بد میگی اونا هم مسیحی هستن دیگه کلا همه چیز به نفع تو میشه قاضی میاد میگه دمت گرم من خودم با تو هستم آخوندها رو نباید راه بدیم ..
    135
    45
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    ....کلا امریکا و غربیها خودشون مسلمونهای خیلی افراطی رو میارن توی کشورای خودشون ...یه قیافه هایی که شاید خود آخوندا توی ایران راه ندن ..یعنی عمرا توی تهران 16 میلیونی یکیش هم نمیبینی اینا میارن توی کشوراشون و خودشون هم ویزا میدن یارو زوری نمیادش . توی خود اون لندن خودشون آوردن هنوز هم ویزا میدن فکر نکنم به اوباما بشه مربوط کرد .. تازه ایرانیا نسبت به اون افراد همه لباس معمولی ریش هم اگه دارند ریش کوتاه هست ...در کل خود همین ویدئو نشون میده ما ایرانیها هنوز لیاقت دمکراسی رو نداریم فقط میخواهیم از همه چیز تا نهایتش سواستفاده کنیم بندازیم کنار بره این پلیسها هم هی میخوان به این حالی کنن که نرو اینجوری با شدت اینکارا رو بکن حالیش نمیشه...
    122
    34
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Zaall - اصفهان، ایران

    بهم ریخت!؟ کی چی کجا😂🤣به نظر من اون خانومه باید مواظب باشه شناسایی نشه! دسته داران چند صد نفر بودند! ولی این خانم به دوستاش ۴ یا ۵ نفری می شدند!در ضمن بعید می دونم دسته داران مشکلی با گرفتن فیلم داشتن! اصلا خودشان توی شبکه های اجتماعی فیلم و عکس می گذارند! به هر حال خدا شفا بده
    151
    29
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. من نه تایید می کنم و نه رد می کنم.اما شنیدی میگن "آدم گشنه دین و ایمون" نداره؟ حالا شما می خوای به ملت زخم خورده درس دموکرانیک بودن بدی؟ من خودم همچین کاری نمی کنم اما می تونم کسانی رو درک کنم که دیگه صبرشون تموم شده. ربطی هم به مجاهدین نداره ( خودم قبولشون ندارم) و حالا دیگه خیلی ها به این حد از فشار رسیدن. یه زمانی درد مردم نداشتن آزادی بود اما حالا درد نداشتن آزادی +نداشتن دارو+نداشتن کار+نداشتن. هست
    14
    82
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان

    درود بر این شیر زن
    36
    152
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان

    [::Zaall - اصفهان، ایران::]. آره زورکی بخند، شناسایی بشه؟ شماها هیچ غلطی نمیتونید بکنید، زورتون فقط به چندتا بچه مدرسیی میرسه یا چندتا دختر که میخوان برن فوتبال ببینن
    12
    129
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    یکی از حقه های اخوندهای جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته برای گسترش شیعه گری این بود که ایرانیها و افغانیهای هزاره و عربهای شیعه لبنان و عراق و سوریه , این اوخر یمنی ها را به هرصورت ممکن چه از طریق UN چه بصورت قاچاق و غیره به کشورهای امریکای و اروپای کوچ دهند تا بتوانن هم افراد و هم پایگاه های در این کشورها داشته باشند و هم این مراسمهای مذهبی ماه حرام و عاشورا تاسوعا را بر پا کنن تا تبلیغ برای مذهب شیعه گری شود و به دنیا ثابت کنن دارای افراد و پایگاه های در اروپا و امریکا هستند. چون هیچ مذهبی را بغیراز مذهب شیعه در اروپا و امریکا نمی بینید به خیابانها بیایند و بساط مذهبیشان را در میدان شهر پهن کنند و دسته های خود زنی راه بیاندازند و تبلیغات کنن و هر هفته شبهای دعا خوانی داشته باشند.
    8
    98
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    کاشکی فیلم اصلی رو پخش می‌کردید که‌ خود این خانم گرفته ، حرفهای رکیک جلوی کودکان . جای تاسف هستش . فرقی زیادی بین این خانم و جمهوری اسلامی وجود نداره
    83
    41
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kakoch - کاکوچ، ایران

    من از ایرانی بودنم هر روز شرمنده تر میشم ما همه ایرانی هستیم و همیشه چند دستگی تو جامعه ما بوده چون شخصیت ما سوِ استفاده کردن و فقط به موقعیت خود و خانواده خود فکر کردن هست و برای اون هر کاریم میکنیم. جامعه برامون مهم نیست و به قولی هر کی فکر خودشه. علت مزدور پروری و شکاف در جامعه هم نتیجه افکار ماست. بحث این موضوع طولانیه و متاسفانه به این آسانی این درد مرمت نمیشه. ولی باید امیدوار بود.
    9
    45
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    این خانومه خیلی نازه. به احترام شجاعتش و شعورش و انسانیتش در مقابلش سرخم میکنم.
    31
    66
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان

    [::Zaall - اصفهان، ایران::]. اینقدر ....نکن.
    6
    60
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    motefaker - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    درود بر تو یه تنه ر۰۰د به عزاداری و مسخره بازیشون
    12
    66
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان::]. منظورت چیست از این پرسش:« حالا شما می خوای به ملت زخم خورده درس دموکرانیک بودن بدی؟ »؟!!، با کلمه دموکراسی مشکل داری، یا خود دموکراسی، یا با زبان فارسی؟ درس دموکراسی یعنی چی؟ نمی دانستم که توی کامنت من درس هم بود، انهم دموکراتیک! ، دوران اینگونه پرسشها از مردم گذشته است، چون مردم عبور کرده اند
    28
    9
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رقص پرواز - پراگ، چک

    کثرت عزاداران حسینی در خارج از کشور گویای این مطلب است تعداد زیادی افراد مذهبی و وابسته به حکومت، به صورت اختیاری از ایران مهاجرت کردند. امیدوارم ته مانده هایشان هم به زودی خاک ایران را ترک کنند و در آرامش و آسایش در آمریکا و کانادا مراسم بگیرند و مردم داخل ایران هم نفسی بکشند. از طرفی برخلاف مراسم های عزاداری خارج از کشور، مراسم محرم در ایران را، مردم به قدری مسخره کردند و نمایش های طنز به راه انداختند که به تنها چیزی که شبیه نیست عزاداریست، بیخود نیست جوانان داخل کشور محرم را حسین پارتی قلمداد میکنند که بدون شک در گذر زمان، برچیده یا کاملا از حالت سابق خارج خواهد شد. به هر روی این خانم عزیز بهتر است از این افراد نخواهند برگردند به کشور، همان بهتر در آغوش پر مهر غرب سینه بزنند و اشک بریزند!
    5
    47
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    زنان شجاع ایرانزمین
    11
    53
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران

    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. [::Zaall - اصفهان، ایران::]. سلام . یزید در مجلسی که بعد از واقعه عاشورا بود اجازه داد زینب حرف بزنه . اما شما حتی از یزید 1500 سال پیش هم درس دموکراسی نگرفتید نگران فریاد و حرف زدن یک زن ستمدیده هستید . اجبار ی در دین و طرز فکر و عقیده وجود ندارد مطابق نص صریح قران اما شما خائنین به وطن وبشریت تنگ نظر تر از اعراب جاهلیت هستید وای بر شما که نام خود را مسلمان می گذارید
    17
    52
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    عمده این افراد همون کسایی هستند که با چهره متفاوت در مراسمها و میتینگ های مخالفان شرکت میکنند و برای سپاه عکس و مطلب تهیه میکنند و پول میگیرند. باید به این زن و شوهر شجاع تبریک گفت . باید اینا رو اینطوری افشا کرد باید بفهمند نمیشه حامی حکومت باشند و در آمریکا از بهترین آزادی ها استفاده کنند و مردم ایران رو در بدبختی و فشار نگه دارند. همه باید دست به عکس گرفتن از اینا بخصوص در این مراسمها بزنیم و پخش کنیم. این عکسها کاملا سند قابل قبول برای شناسایی این مهره های سپاه در آمریکا هستش و این مدارک باید تحیلیل بشه و این افراد با اسم و مشخصات به مردم شناسونده بشوند تا مردم بفهمند چه کسانی دور و اطراف اینها هستند.
    5
    34
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    [::Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا::] مشخصه خودت تو این مراسم بودی و عکست توی این فیلم هست. سایت ایرانیان الان میتونه هویت یکی از مزدوران رو شناسایی کنه. فحشهای این خانوم در مقابل جنایتکارانی که شماها مدافعانش هستید هیچ هستش. باید شماها رو اخراج کنند چرا که شماها یک عده ریاکار هستید که در داخل ایران با حجابهای آنچانی و امر به معروف و کشتن و زدن حکومت رو حمایت میکنید و در آمریکا جولان میدید و عرق و مشروبتون اینجا براه هستش. این فیلم و این کارها کار خدا نباشه حتما دست خود امام حسینه که شما دو روها و منفعت طلبها و ریاکارها رو رسوای مردم ایران میکنه.
    5
    31
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Zaall - اصفهان، ایران

    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. .....توی اسلام و دمکراسی و مغز آدم های ابله و نادان، تو دیگه از کدام سوراخی درآمدی
    35
    6
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. حالا تو اجازه پس میدی من حرف بزنم؟ آخه آدم عقل دار که از نوشتت معلومه "عقل داری" من کجا گفتم این فرد نباید حرف بزنه؟ حالت خوشه واقعا؟ ببین وقتی میایی اینجوری حرف میزنی مردم جواب سخت بهت میدن بعد نمیری بگی کلنگی حرف زدم بهم پریدن میری میگی " تا حرف زدم بهم پریدن" درسته؟ برو صحبتهای این خانوم رو گوش کن توی همه ویدئو هاش بعد بیا بگو. رفته به زن پیر ایرانی که سنتی هستش داره رد میشه میگه "" ...آیا مادر خودت باشه خوشحال میشی؟ اینهمه به قول خود امریکاییها تحریم یا "پرووک" میکنه پلیس خوب بهش تذکر میده میگه عزیز من ما مخالف مخالفت تو نیستیم فقط درست مخالفت کن فحاشی نکن.
    24
    13
    جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
    [::paksan - ایران، ایران::]. متاسفانه تا زمانی که افرادی مانند شما وجود داره این نظام جمهوری اسلامی عوض نمیشه اگر هم بشه امیدوارم دست افرادی مانند شما با این طرز فکرتون نیوفته چون قضاوت شما هم از روی شکم هستش مانند جمهوری اسلامی و یا مجاهدین خلق
    7
    6
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    [::Zaall - اصفهان، ایران::]. سلام . در جواب حضرتعالی باید به استحضار برسانم در مورد اینکه از کدام سوراخ در آمدم نشانه تنگ نظری شماست . فقط قرار شما با گفتار کذب مردم رو فریب بدی ؟ و در مورد مکان اون میتوانید از .....محترم حضرتعالی جویا شوید ایشان کاملا به حضور و چگونگی ظهور اینجانب فراست و آگاهی دارند
    5
    11
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    Gire3Pich - هامبورگ، آلمان
    چیزهای خوب کم میشن اما تموم نمیشن . جمله خسرو شکیبایی در خانه سبز
    1
    8
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دوست عزیز این زنیکه خودش کلا مشکل داره با این گونه فحاشی خود پلیس هم با او مخالف میشه اینها که دم از دموکراتی میزنند خودشون از بنیاد خرابن.
    19
    9
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. این قسمتی از نوشته توست "اما شما خائنین به وطن وبشریت تنگ نظر تر از اعراب جاهلیت هستید وای بر شما که نام خود را مسلمان می گذارید" حالا جواب بده ببینم : 1- از کجا بدست آوردی که من خائن به وطن هستن؟ خائن به وطن دلایل میخواد مثلا به بیگانه قسمتی از خاکش رو داده یا اطلاعات داده یا پول گرفته آمار داده . 2- کجا دید من گفته باشم مسلمان هستم آدرسش رو بده . اگر جواب برای این اتهامات نداشتی اون موقع بهت میگم. حالا بگذار صبح کنیم ببینیم چی جواب میدی. ضمنا قبلی رو هم جواب ندادی که من کی و کجا گفتم این خانوم حق نداره حرف بزنه یا حق نداره مخالفت کنه
    12
    6
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. بابا خود پلیس فهمیده این یه آدم مریضه که داره تحریک میکنه برای دعوا . کسی نگفته مخالفت نکن ما هم میگیم مخالفت بکن ولی فحاشی نکن آبروی خودت و مردم ایران رو میبری. یکی از اون عزادارها اگه میگرفت میزدش میبردن دادگاه اینرو مقصر میکرد چون تحریک کرده حالا این یارو که شهرش رو مشهد زده اومده از ما طلبکار شده حالیش هم نیست چی میگه طبق معمول هرچی عقده از آخوند و بسیجی و از ننه بابای خودش داره میریزه سر من و تو و خدا و فلان امام و فلان پیغمبر ازش هم جواب میخوای سنگ پرت میکنه در میره....!! .
    17
    6
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. سلام. دوست خائن من . خیانت یک چهره نداره و یک شکل برای یک مقصد مشخص نیست . خیانت به بشریت . خیانت به کلمات خیانت به نسلهای بعد خیانت به اعتقاد . خیانت به دین . بازم بگم . شما دوست عزیز خائن به کلمات خائن و به اعتقاد و اعتماد هستید . و در ضمن بصورت پیش فرض اعتقاد به انسانیت و شرافت و اخلاق مبتنی بر فطرت و بر گرفته از سرشت بشری که خداوند به ودیعه نهاد است که این چیزی جز سر منشاد دین نیست که به مرور زمان شما این فطرت را آلوده کردید همین غیض و عصبانیت شما نشانه فطرت آلوده شماست . همین که شما حرکت این خانم را بایکوت کرده اید و مبتذل به روش اعاده خوانده اید نشانه هجو شما از حرکت اعتراضی است . حرکت اعتراضی در هر شکل خود مقصد معین دارد که مبدا حرکت مورد نظر و حلاجی است فردی که نهاد جان فریاد میزند در منطق شما داد او منظر اخلاقی دارد و یا خلاف آن ؟ و یا علت سراسیمه گی و عدالت خواهی .
    4
    14
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
    مرسی بانوی گلم مرسی ای کاش میتونستم از نزدیک ببینمت و دستت رو ببوسم بانو
    2
    10
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. آخه مالیخولیایی مریض این هجویات چیه نوشتی؟ من کجا گفتم این فرد حق نداره حرف بزنه؟ از کدام تیمارستان تایپ میکنی ؟ من گفتم این نباید فحش بده باید مثل مردم اروپا و امریکا متمدنانه بدون فحش حرفش رو بزنه. مریض هستی؟ تو خونه شما فحش رو خوب میدونن؟
    8
    4
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. "شما دوست عزیز خائن به کلمات خائن و به اعتقاد و اعتماد هستید ."!!!!؟؟؟؟؟ خائن به کلمات رو از کجات درآوردی دیگه؟ مگه تو مفهوم خلق میکنی؟ مفاهیم مشترک انسانها هستند . تو نمیتونی بشینی مفهموم خلق کنی در اونصورت بهت میگن مریض روانی!!!!.
    7
    3
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. ببین فقط این یارو از خودش مفهوم درست میکنه میاره !! نشون میده چقدر اوضاع خرابه. بعد اینا اینجا به هم مثبت منفی میدن . ! دوست عزیز برای خودمون متاسفم باید منتظر یک فاجعه عظیم انسانی در میان ایرانیها باشیم چه خارج چه داخل !!!. آخه شما حساب کن. مفاهیم ابزار ارتباط انسانها هستند . اینطور نیست که کسی بشینه خودش یک مفهومی رو خلق کنه و بیاد به دیگران اتهام بزنه!! این بابا مریض روانیه آمده به من میگه تو "خائن به کلمات" هستی !!! واااااااووووو یعنی پشمام ریخت!!!
    8
    4
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. [::kata1379 - مشهد، ایران::]. [::kata1379 - مشهد، ایران::]. ادعا کرده بودی که 1- من اجازه ندادم این خانوم حرف بزنی 2- من خائن به وطن هستم 3- من گفتم مسلمان هستم . من گفتم بیا ثابت کن . بعد آمدی پیغام زدی میگی من "خائن به کلمات" هستم؟؟؟؟ جواب بده بینم چی میگی؟ چرا جواب سوال منو ندادی؟.
    6
    4
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    واقعا ایرانیها نیاز دارند فیلم مردی برای تمام فصول را ببینند تا بفهمند چرا ایران عقب افتاده و غرب پیشرفته است تو این فیلم داماد نخست وزیر انگلیس به او می گوید فلانی را بازداشت کن چون افکار شومی دارد نخست وزیر می گوید جرمی مرتکب نشده . دامادش به او می گوید پس تو به شیطان اجازه می دهی از قانون بهره مند شود و نخست وزیر می گوید بله چون اگر برای مبارزه با شیطان یک قانون را نقض کنی مجبوری بعدی را هم نقض کنی و زمانی که تمام قوانین را نقض کردی دیگر چه چیزی تو را از شر شیطان حفظ می کند ؟ این دلیل پیشرفت اروپاست . ایرانیها جیغ می زنند اینها تروریستند اینها قانون شریعت می خواهند اجرا کنند بازداشتشان کنید و جواب اروپا این است که ما هم ممکنه از اینها خوشمان نیاید ولی ما قانون داریم و هر کس آزاده مراسم مذهبی خودش را اجرا کنه ما برخلاف شما آزادی را فدای امنیت نمی کنیم شما هم زمانی قانون اساسی متمدنی داشتید آن را فدای امنیت کردید و این وضعتان است دیگر برای ما نسخه نپیجید
    1
    5
    شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    henryaaaa - لوس انجلس ، ایالات متحده امریکا
    ان قسمتی که میگفت اوباما مسلمانه و به این مسلمان ها ویزا داده خیلی غیر واقعی و نشان از کینه و نفرت سیاسی از حزب دموکرات در مقابله با حزب جمهوری خواه ترامپ بود همان نفرتی که بنیان تروریسم هست
    1
    6
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    سلام دوست خائن من . وقتی اطلاعات تاریخی و مذهبی شما ضیعف است تقصیر من چیه که مفهوم و کابرد اون در مقاطع رو نمی دونی . از اینکه لطف کردی صفت مالیخولیایی خود را با من شریک شدی متشکرم اگر بهمین منوال ادامه بدهی قطعا ابتدای راه اصلاح هستی . وقتی از درون تهی هستی هرچی توضیح بدهم فقط بیان احساس میکنی . همین خصلت احساسی تو مانع دیدن مسیر عدالت و انسانها و منبع غرور توست . غرور اول سقوط است . شیطان هم مانند تو مغرور گشت و برای خودش جایگاه تصور کرد که به این روزگار افتاده مگر در روز الست خداوند پیمان نگرفت پیرو شیطان نشوید ؟ این ربطی به دین و باورهای اون ندارد به ابتدای خلقت مرتبط است . ولی شما هنوز اسیر دست وسوسه نفس هستی. این طور طبل بلند درونت آواز سر داده . خداوند به همه ما رحم کند از شر کسانی که تعصب کور و اعتقاد فراتر از ایمان دارند
    2
    4
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. من کی گفتم این خانوم حق نداره اعتراض کنه من گفتم حق داره اعتراض کنه منتها نباید فحش رکیک بده میفهمی؟ جواب منو بده چرا ....بلغور میکنی؟
    2
    5
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. سلام دو کلمه متن ادبی و علمی میتوانی بنویسی ؟ شما که از درون تهی هستی از هر طرز فکری دفاع کنی در واقع اون طرز فکر رو نابود کردی دوست نادان دقیقا در شما تجلی یافته . دائم حمله میکنی . خط و نشان میکشی میگی ببینم تا صبح چی میشه . صفت نامعقول و به دور از جوانمردی میزنی حتی بخودت انگ و برچسب ملحد بودن میزنی . سوالاتی میکنی که در گفتگوی و محاوره کاربرد دارد نه دریک تبادل متن . واقعا بعنوان یک علاقمند به انسانها بتو پیشنهاد میکنم به هیچ وجه در هیچ موردی اظهار نظر نکنی تا زمانی که اطلاعات اندک خود را بهبود نبخشیدی .
    2
    4
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دوست گرامی یک عده نخوانده کامنت میدن یا باید مانند اونها شاه پرست و بی ادب باشی یا میشی ساندیس خور.من مطالب شما رو میخونم و میبینم جفنگ نمینویسی ولی ایها باور کن روزی ده بار میان این و به من و شما منفی بدن.ولی بقول اذری ها .......برای کسی که بفهمه یک بار کافیست برای نادان هزار بار هم کمه.ایا تمام مخالفان رژیم کلا اسلام ستیز شدن شاید یک نفر دیندار باشه و مخالف حکومت چرا همه را یا سیاه یا سفید میبنن.پس اشکال فقط از دولت نیست.
    4
    5
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. یک زن ستم دیده ؟شما مگه میشناسینش.این ستم پرور هست و ستم دیده.ب این روش برخورد و بی تربیتی کی اذرمیانه گفت ایشان چیزی نگه.اگر خواهر خودت از این کارها میکرد نمیگفتی ساکت ارام باش.ان مخالفت نیستبیفرنگیه.ما هم مخالفیم ولی این جوری نه داداش.
    5
    3
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. سلام . ربطی به شناخت نداره وظیفه انسانی هر فردی است از ستمدیده حمایت کند . شما امام حسین رو دیدی میشناسی ؟ چون حق میگفت . بخاطر احیا حق حس همدردی داری . شما ماندلا را و میشناسی. شما گاندی رو میشناسی ؟ من وتو قربانی این حکومت هستیم . جوانی . آینده ما تباه شده . حالا دنبال فریاد و گفتار فرد میگردی . این نیست مگر اینکه بخواهی ادرس غلط بدی و انحراف افکار کنی . نمی دونم قصد اصلاح داری یا فقط طرفداری صرف برای نان . چه چیزی را با نان عوض میکنی ؟ انسانیت رو
    4
    6
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. آخه اصلا خوندی من چی نوشتم اومدی پرت و پلا بلغور میکنی میری؟ من نوشتم این زن با فحاشی کردن آبروی ما رو بیشتر میبره پلیس امریکا هم دیدی که بهش تذکر میداد . اگر مثل آدم بدون فحش اعتراض میکرد اثرش هم بیشتر بود. چرا مثل آدم جواب منو نمیدی؟ خودتو زدی به روانی گری که از زیرش در بری درسته؟ هرجا میبینی داری محکوم میشی بازی درمیاری؟
    3
    2
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. امثال تو مملکت رو به گند کشیدند . دیدم توی صفحات دیگه قوه استدلال داری و مریض نیستی. این نشون میده چون در برابر استدلال من کم آوردی زدی کانال دو هزیون میبافی که لایی بکشی در بری. آخر کار امثال تو رسیده ..چنان بخوری که نتونی قد علم کنی.
    3
    2
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. دوست عزیز این علنا بد ذات هستش! ببین چند بار ازش پرسیدم میگم من حرفم این بود که این زن نباید فحاشی و پنیک بکنه تو چرا میایی میگی من گفتم این زن نباید اعتراض بکنه . همش لایی میکشه میاد هزیون مینویسه میخواد بگه کتاب ادبی خوندم انگار این جواب منه! از بس بد ذات هستن عیب کارشون هم در میاد مثل آدم نمیان بگن آقا حق با شماست من معذرت میخوام در این مورد اشتباه کردم.
    3
    5
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. شما ببین برای من چه دلیلی اورده تا اخرش معلومه.من طرفداری از امام حسین نکردم مانند شما از رفتار این زن به عنوان ایرانی خجالت میکشم.به دو تا المانی شان دادم گفتن این چه ج....هست.
    3
    5
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. کاری به نظرات شما ندارم. اما خدایش یزید بزگترین کارفرما و شغل آفرین دنیا بود. در این ۱۴۰۰ سال گذشته ؛هزاران مداح؛ کارناوال های حسینی. پخش غذا؛ تولیدان زنجیر و دسته و کتل و غیره.هزاران بلکه میلیونها نفر از این بابت نون خوردند.
    1
    2
    یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. سلام . اولا تربیت و ذات من هیچ مشکلی از کسی حل نمی کند موضوع در وحدت ملی و ایجاد صف منسجم در برابر دشمنان ملت و بسریت است . این موضع شما نشانه از فرو رفتن در عمق خود خواهی و درون نگری شماست . وظیفه اجتماعی و انسانی خود را فراموش کردید. در سوره نصر میگوید فوج فوج به دین خدا داخل میشوند از رتبه بندی و طبقه بندی ایمانی و فردی خبری نیست . در حالی که مدعیان دین مانند حکومتیان و اعوان اونها مانند شما قصد طبقه بندی خلق خدا را دارند . فریاد عمق جان پناه جو را ندیده . فقط کلمات را خارج از احساس شرایط به داوری نشسته اید . یک نکته بگم اگر زلزله بیاید و شما پا برهنه فرار کنید . کسی بر شما ایراد بگیرد که این مرد چرا پا برهنه فرار کرده بجاست . یا قدرت درک شرایط همانند امروز شما را نداشته . بقول خودت جواب بده
    6
    2
    دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::kata1379 - مشهد، ایران::]. برای بار آخر آنچه در اینجا اتفاق افتاد رو برات مینویسم 1- من اون بالا نوشتم که این خانوم نمیتونه نماینده فرهنگ ایرانی باشه چون فحاشی میکنه و به افراد حمله فردی میکنه تا جایی که پلیس هم بهش تذکر میده 2- تو آمدی اشکال گرفتی که چرا من به این خانوم میگم حرف نزنه و اعتراض نکنه و حتی مثال آوردی که حتی یزید به زینب اجازه اعتراض داد. 3- من بهت گفتم که من چنین چیزی در کتمنتم نگفتم و اشتباه میکنی من از فحاشی او اشکال گرفتم 4- برای اینکه اشتباه خودت رو قبول نکنی شروع کردی به نوشتن هزلیاتی در مورد ادبیات که موضوع این بحث نیستند هنوز هم به این شارلاتان بازیت ادامه میدی. تو باید بفهمی دوره اینکه اشتباه کنی و دیگران اشتباهت رو پیدا کنند و نشون بدند و تو سعی کنی غیر مسئولانه مثل کودکان پیش دبستانی از زیرش دربری خیلی وقته تمام شده.
    2
    5
    دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. این فرد مورد خیلی خوبیه از این جهت که اکستریم هستش. ببین معمولا ایرانیها سعی میکنند برای رسیدن به هدفشون چند تا موضوع رو که ربط حداقلی به هم داره به هم مربوط نشون بدند و نتیجه خودشون رو ازش بگیرند. این بابا دیگه از چارپا عبور کرده کمپلت هزلیات مینویسه . احتمالا ادبیات و اینا خونده عمدا سعی میکنه از مهارتهاش مثلا استفاده کنه تا بحث رو به گمراهی بکشه. جنسش خرابه .
    2
    4
    دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.