سیاستمدار یونانی پناهنده ایرانی را «میمون» خطاب کرد

یورونیوز :تئودوروس جیاناروس، عضو حزب حاکم دموکراسی نو، در توئیتی یک پناهنده ایرانی ساکن یونان را «میمون» خطاب کرد.
 
آرش همپای پناهنده ایرانی ساکن یونان در توئیتر عکسی از خودش با این نوشته منتشر کرده بود: «فاشیست‌ها، من با کشور جدیدم راحتم و به تلاش خودم برای متحول کردن چهره و فضای شهر جدیدم ادامه می‌دهم.» وی در ادامه تاکید کرده که «شهر جدید»ش باید «از وجود فاشیست‌ها پاک شود». این توئیت واکنش نژادپرستانه آقای جیاناروس را در پی داشت و او زیر توئیت این پناهنده ایرانی نوشت: «تو را باید با اردنگی به همان جایی که از آن آمدی برگرداند، میمون.»
 
در پی انتشار این توئیت و واکنش‌ها به آن، آقای جیاناروس در توئیتر تلاش کرد تا جمله خود را توضیح بدهد. وی نوشت که قصد توهین به مهاجران را نداشته و وقتی همپای یونانی‌ها را «فاشیست» خواند، او واکنش نشان داده است.
 
وی از توئیت دیگری از آرش همپای عکس گرفته بود که در آن آقای همپای به برخورد پلیس فرودگاه آتن با برادرش اشاره می‌کرد و در پایان توئیت نوشته بود: «نه به فاشیسم.»
 
آقای جیاناروس با انتشار این توئیت، آقای همپای را متهم کرد که وی حتی پلیس‌های یونان را هم «فاشیست» می‌داند.
در مقابل آقای همپای مدعی شد که این سیاستمدار از دولت و حزب حاکم کنار گذاشته شده است و در توئیتی نوشت: «این سیاستمدار (سابق) بعد از برکناری از حزب دولت به‌خاطر اهانت به من، سعی در جمع‌آوری پازل می‌کند تا ایجاد نفرت بیشتر بکند و پلیس و مردم را بر علیه من تحریک کند!»
 
یونان زمانی مهم‌ترین پل ورود به اتحادیه اروپا برای مهاجران و پناهجویان از کشورهای خاورمیانه بود. با این حال از زمان توافق سال ۲۰۱۶ بین اتحادیه اروپا و ترکیه، شمار مهاجران غیرقانونی که وارد سواحل یونان می‌شوند کاهش چشم‌گیری یافته است.
 
بسته شدن مرزها در سرتاسر کشورهای منطقه بالکان در شرق اروپا باعث شده است که مهاجران در یونان گرفتار شوند. این موضوع هم چنین باعث ازدحام جمعیت در اردوگاه‌های مهاجران شده است.
 
دولت یونان دو روز پیش اعلام کرده بود که از این پس کنترل و گشت‌های مرزی برای منع ورود مهاجران غیرقانونی که از ترکیه راهی این کشور می‌شوند و هم چنین برای بازگرداندن پناهجویان به ترکیه و یا سرزمین مادری‌شان تشدید و تقویت می‌شود.
+36
رأی دهید
-44

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    این میمون و امثال این میمون کسانی هستند که اگه دستشون به یه جایی بند بشه طرفو از کشوره خودشم بیرون میکنه . بهترین حرفو همین آقا بهش زد . با یه اردنگی و یه پس گردنی باید برش گردونن جایی که آخوندا چوب توی اونجاش کنن تا دیگه زبونش کوتاه بشه
    106
    66
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    بدون هیچگونه تعارف مخصوصا بین دهاتی های مذهبی عده ای واقعا به شکل میمون هستند. این ها شعورشان هم 1400 سال هست رشد نکرده است. قیافه های سرداران سپاه را نگاه کنید تا ببینید که سیاستمدار یونانی درست گفته است
    50
    93
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    ننگ نفرت و نفرین ابدی نثار روح ابلیس مابانه ی بنیانگذار پایه های دزدی,ویرانی,سلب آزادی ,نظام دیکتاتوری اسلامی که علاوه براینکه حثیت و آبروی و احترام و شخصیت ایران و ایرانی را در جهان نابود کرد,12میلیون آواره و مهاجر به نقاط دنیا ,بوجود آورد
    19
    102
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    نبود »فرهنگ« چه از آدمها میسازه!
    15
    51
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tabatabayi - آلمان، آلمان

    قیافه هایی که جوانان ایرانی این روزها برای خودشان درست می کنند، واقعا شبیه میمون و سوسمار و عقرب و . است. این سیاستمدار بد هم نگفته، یک مشت مزدور کریه منظر وابسته به رژیم خود را به عنوان پناهنده جا زده و از زمین و زمان هم طلبکار هستند. چند سال بعد که پرونده شان به نتیجه رسید، شروع می کنند به حمایت از رژیم و بیزنس با آخوندهای ایران. واقعا که این مردک همپای بدقیافه است
    36
    88
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    بعضی از ایرانیان حس درک شرایط خود را ندارند. بعضی مثل همون خانوم نروژ نشین یا خانوم سوئد نشین و دانمارک نشین از ساکنان اصلی کشورهایی که به آنها پناه داده اند سختگیر تر میشوند و حدس بزنید این برای یک سفیدپوست دانمارکی نروژی یا سوئدی چقدر مضحک و خنده دار است که چند نسل تلاش کرده مردمش را تربیت کند تا به نژادهای دیگر نگاه یکسان داشته باشند یکباره افرادی رنگین پوست پیدا شده اند که به خودشان بیش از این مردم سخت میگیرند! این بابا هم توی کشور خودش افغانی رو که چهل سال اونجا زندگی کرده و همزبان و همدین خودش هست اینهمه اذیت میکنند خودش چند سال رفته یونان میخواد اونجا رو پاکسازی کنه! اگر بهش رو بدند شاید مثل ایران یه گروه راه بندازه یه وقتی هم از زن یکی خوشش اومدی زیر سیبیلی یارو رو متهم کنه زن رو برداره برای خودش یا اگر از قیافه کشی خوشش نیاد بهش ببنده که فاشیست بود ما هم جامعه رو پاکسازی کردیم یه جورایی توی مایه های خلخالی !!!
    16
    73
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Liberte - ارومیه، ایران

    با اون ریش و پشم و نگاه حشری عکس گذاشته و انتظار احترام هم داره.
    19
    66
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Liberte - ارومیه، ایران

    متاسف شدم.مهاجران اگه تخصص ، سرمایه و یا علم دانش ندارند، همین بی احترامی هست که هست. پس بدون داشتن این شرایط مهاجرت بیهوده و سراب است.
    7
    47
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. دوست عزیز آن سیاستمدار هم کار درستی نکرد. محض اطلاع شما خیلی از اروپاییها مارا میمون و چیتا حساب میکنند اگر کامنتهای یوتیوب را بخوانی بعضی وقتها لو میدهند و ثابت میکند در درون خود اینرا دارند و وقتی مثل این سیاستمدار به آنها فشار میاید آنرا بیرون میپاشند.
    13
    38
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    کی به کی میگه میمون.
    14
    21
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Zaall - اصفهان، ایران
    [::scandal - برلین، آلمان::]. به احتمال زیاد شما شامل میمون های آلمانی می شوید! کسی که به کشورش فکر می فروشد صفت میمون هم زیاد هست
    21
    5
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    motefaker - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    تو مملکتت نه به آخوند میگفتی و میماندی و زندگی میکردی اونا فاشیست هستن مملکت خودشونه ،راست میگی اینجا رو از فاشیسم اسلامی پاک میکردی
    3
    18
    ‌چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    بعضی ها واقعا میمون زاذه می شوند میمون زندگی می کنند و میمون میمیرند. کسی خیلی عرضه عوض کردن و متحول کردن شهری را داره اول از خانه خودش و ایران شروع کنه.
    8
    22
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    1-دوستان: در عرصه دمکراسی چالش طلبیدن حا, احزاب و انسان حا رو آبدیده میکنه. مخصوصا شخص سیاسی و اجتماعی در مجادلات روزمره نباید از کوره در بره. در نتیجه درست مثل این میمونه, کسی شما رو چه خوب و چه بد تحریک بکنه, ولی شما از کوره دربرید و توی گوش طرف بزنی! میخام بگم برای دمکراسی و اظهارِ عقیده, نباید دیوار کشید. چون اصلا مهم نیست, منتقد یک سیستم و دولت یا حزب کی باشه! یک پرسش از دوستان دو اتشه ای, که این حَموطن رو چه از لحاظِ ریش و ظاحِرش موردِ حمله قرار دادن . چه اونایی که داروین حَستن, یا استادِ دِگردیسی حشرات و میمونیسم ! حال اگه شخصی با حَم چنین ترکیبی از یک کشور اروپایی, یا یک سیاه پوست امریکایی حَم چنین حرفی میزد. ایا او میگفت میمون؟ اگه حَم میگفت باید یا استعفا میداد یا باید معذرت خاحی میکرد..
    4
    14
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- مشکل اینجایه, اگه این اقای یونانی کوتاه بیاد و حرفشو پس بگیره. شما دو اتشه حا کوتاه نمی ایین. در یک سُخن: تبعیض و تحقیر در تضاد با مقوله دُمکراسیه! در نتیجه شمایی که این حَموطن رو از لحاظ فیزیکی, و ظاحر مورد حمله قرار میدین. خاسته یا ناخاسته حَم سو با راسیسم حَستین. در نهایت اگه کمی صادق باشیم , این فرم ریش و سبیل و مو توی اروپا مُده. مگه بهروز بوچانی، برنده جایزه ادبیات در کمپ پناحندگی استرالیا باریش وپشم قیافه معقول تری از این اقا داره؟ ایام خوش
    5
    17
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد
    باید قبول کنیم که ایده گلوبالیستی شکست خورده و کشورهایِ میزبان از این همه مهاجر و مهاجرت کلان خسته شده‌اند و ما باید برگردیم به جایی که متعلق به اونجا هستیم.
    7
    16
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::Liberte - ارومیه، ایران::]. پول و تخصص هم داشته باشی همیشه همراه تو نیست که مثلا توی خیابان یا فروشگا ه مردم خبر ندارند تو اینها را داری!پس زیاد فرق ندارد برای یک جهان سومی
    15
    7
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    این مونگل اگه میخواست شهری را درست و آباد کنه باید از شهر خودش تو ایران شروع میکرد نه از یه شهر کس دیگه اونم تو کشور دیگه. چه زود هنوز زبان یاد نگرفته صاحب خونه شد.
    8
    17
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران
    اگر وضع کشورهای خاور میانه و آفریقایی اینقدر آشفته نبود هیچکس هوس مهاجرت و تحمل اینقدر توهین و تحقیر را نمیکرد. عزیزانی که اینجا از قیافه همدیگر راضی‌ نیستند و نفرت پراکنی میکنند لطفا توجه کنید هیچکس نمیخواهد رنج مهاجرت بکشد مگر اینکه مجبور باشد. حرف زدن تحقیر آمیز پر نفرت و نژاد پرستنه در دنیای امروز توسط هیچکس پذیرفته شده نیست چه برسد که دست در سیاست هم داشته باشد...
    1
    19
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    من از 18 سالگی که به ترکیه سفر کردم حداقل 20 کشور را دیده و بیش از 30 سال خارج از ایران زیسته و حتی یکبار این حرف ها را کسی به من نزده است. افکار ادم روی قیافه تاثیر میگذارد و حالت چشم ها افکار را نشان میدهد.
    10
    16
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
    بشین زندگی ات بکن رفتی آنجا بلبل زبان شدی تو ایران زبونت بند آمده بود به خامنه ای بگی فاشیست حالا شدی کاسه داغتر از آش
    5
    18
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] شما حالا چه ضوابط جدیدی رو کشف کردی. میگی کسی این حرف رو بهت تا حال نزده! خُب معلومه, حَم خوش تیپی, و حَم توی این دُنیا گردی خودت, حرفی به کسی نزدی و پاسخی حَم نشنیدی. مثل این حَستش ,کسی اصلا نمیدونه هواپیما چییه, بگن توی سقوط هواپیما کشته شده. در ضمن این تئوری جدید چه صیغه ای حَستش که نوشتین: افکار ادم روی قیافه تاثیر میگذارد و حالت چشم ها افکار را نشان میدهد. اصلا یعنی چه؟ خُب: اگه یک ادم نابینا بود, و چشم نداشت چطوری باید افکارش رو خوند؟ بدون شک ناف ایرونی حا رو با فال بینی و پیشداوری بریدن! یادمون نره حَمین فرد, اگه فردا ادم موفقی بشه حَمه خوشحال میشیم. که نمونه حایی بسیاری از این قبیل داریم.
    7
    14
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیز افکار شما با دکتر روازداده و بقیه خرافاتیهای توی ایران هیچ فرقی نداره! آخه چه ربطی داره یکی ممکنه خیلی زشت رو باشه ولی شخصیت خیلی خوبی داشته باشه برعکس کسانی هستند که خیلی زیبارو هستند ولی شخصیت بد دارند.
    9
    10
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. دوست عزیز میگن یه ایرانی و یه افغانی توی صف ورود به یکی از این کشورهای اسکاندیناوی بودند ایرانیه از طرف پرسید تو کجایی هستی گفت افغانی یه دفعه همه برگشتند دیدند داره اساسی کتکش میزنه پلیس فرودگاه اومد جدا کرد گفت چرا میزنی؟ گفت این اومده جای منو اینجا تنگ کنه!! چند وقت پیش توی همین سایت یه ایرانی اومده بود فحش آلمانیها هم میداد میگفت عوضیا این کشورای درپیتی رو آوردن اینجا با بچه من برن سر یه کلاس بشینن من بچم رو آوردم اینجا با آلمانی همکلاسی بشه این فلان قلان شده ها بچه چچنی گذاشتن بغلش بشینه . بخدا راست میگم ما دو روز باهاش همینجا سر و کله زدیم آخر قبول نکرد چارتا حرف هم بما زد رفت!!! حالا خودت حساب کن ما چه آدمای بافرهنگی هستیم و برای اینا چی داریم سوغاتی میبریم!!!!.
    8
    10
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ضمنا دوست عزیز شما در زمان آریامهر سفر کردی. این حرفها توی این دو سه سال اخیر با مهاجرت وسیع آواره های عراقی و سوری و نیز سر کار آمدن ارباب ترامپ شروع شده طبعا شما چون اخیرا سفر نمیکنید در معرض این حرفها هم قرار ندارید. اگر میخواهید امتحان کنید از اروپا شروع کنید مخصوصا از فرودگاه کپنهاک ببین مامور خود فرودگاه باهات چطوری برخورد میکنه مردم عادیش به کنار.
    8
    7
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. "حالت چشم ها افکار را نشان میدهد" یعنی چشمای سوسن کوری چه چیزی را به شما نشان میداد؟
    8
    5
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیزان اگر شما این احساس را ندارید که از صورت طرف و 4 کلمه حرف زدن حالتش را بخوانید دلیل نیست که این حس وجود ندارد. اصلا هم ربطی به خوش تیپی ندارد چون من اصلا خوش تیپ نیستم. مجموعه ی قیافه و حرکات و طرز تکلم شما بلافاصله در طرف مقابل تاثیر میگذارد. مگر مانوک خدابخشیان خوش تیپ هست؟ مگر امیرطاهری سردبیر کیهان قدیمی خوش تیپ هست ولی همه جا جایش هست. ولی همین حسین شریعتمداری 4 کلمه حرف بزند از او بوی نفرت بیرون میریزد. به زبانی به این ها انرژی مثبت و منفی میگویند. اما تاثیر شغل را روی قیافه در کسانیکه مثلا قاضی دادگستری هستند و یا سرداران سپاه با یک موزیسین و هنرمند میتوانید ببینید. برعکس تصور شما مثل همین جا من همیشه اهل داد و قال بوده ام و انقد اجتماعی و پرحرفم که همه جا را بهم میریزم ولی نفرت پخش نمیکنم
    3
    10
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    خارج برای امثال خدیج خوبه بره یه سوسیالی بگیره بخوره هرچی بهش گفتن بخودش نگیره ولی کوچکترین عیب فرهنگ خودش رو هزاربرابر بزرگ کنه بزنه توی سر مردم خودش. خدیج چرا نمیری یه فیلم بسازی توش مردای ایران رو همرو چند زنه و بچه باز و بدبو و کثیف نشون بدی توی جشنواره بهت جایزه بدن؟ خرجش یه هندیکم یه میلیونی هستش حتی میتونی با موبایلت فیلم بسازی
    5
    4
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. خواندن افکار از روی حالات چهره و در واقع بادی لنگوایج یک علم است. خیلی ها به دلیل معاشرت های مکرر با افراد این را ه صورت تجربه کسب میکنند. در عین حال از این علم در کشورهای پیشرفته استفاده زیادی می شود
    5
    10
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. میگن تقلید کردن کار کیه؟
    4
    5
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. حداقل یک کم هنر نشون می دادی اسم با مسمایی برای من انتخاب میکردی. یک اسم ایرانی اصیل چیزی که من بهش افتخار میکنم. خدیجه باشه برای دوست دخترت که بهت خیانت کرد😁
    4
    8
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::] سرکار خانم: تشخیص زبان بد یا بقول شما Body Language یک مبحث علمی نیست. بلکه تجارب شخصی و احتمالات است, که شخص میتونه اینطوری باشه یا اونطوری. مثلا میگن وقتی طرف موقع حرف زدن بینی خودش رو می خارونه یعنی داره دروغ میگه.{ حال اگه دست نداشت با چی بینی اش رو بخارونه} یا میگن کسی که موقع حرف زدن با موحاش وَر میره ,یعنی استرس داره و داره دروغ میگه{حالا اگه کچل بود باید چکار کنه کلاه گیس بزاره}. یا کسی ۵ ثانیه با دهنش لبخند میزنه و از ماهیچه حای صورتش استفاده نمیکنه, خنده اش قلابیه.{ حال اگه بوتاکس داشت و حَمیشه لبخند ژوکوند بر لب داشت چی} اخه دوستان در این کامنت حا ما بیشتر توی مبحث رمالی و فرضیات حرف میزنیم تا واقعیت! طرف یونانی برای پس زدن این دوستمون گفته میمون. ولی واقعا خنده دار نیست, دوستان با این کامنت حا این حَموطن رو به زشتی میمون بدونند؟ ان حَم فورا شکل و قیافه اش روبخونن. اخه بابا یه چیزی بگین حداقل معقول باشه. شنگول باشی
    7
    7
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] آخه دوست ازیز: این دوستمون نه مصاحبه زنده ای داشته, نه شما اونو میشناسین. بر چه مبنایی شما شخصیت ایشون رو تراز میکنی؟ خُب شما صحبت حای زنده این اشخاصی رو که نام بردین, دیدین. یا عملکردشون دیدین. ولی اینجا شما دارین پیشگویی میکنین تا واقعیت. مگه شما نمیگین : افکار ادم روی قیافه تاثیر میگذارد و حالت چشم ها افکار را نشان میده. یعنی شما بزودی افکار این حَموطن رو خوندی؟ مجددا میپرسم اگه طرف چشم نداشت کور بود حالتش رو چطور باید خوند؟ لطفا بحث رو سبک نکن و ناخاسته فلسفه فال بینی رو حَم رواج نده. بله میشه از تجربیات صحبت کرد. ولی شما یا دوستان پیش ذهنی میکنی. چون یونانی گفته میمون .واقعا ایشون چون میمون زشته. در ضمن نظر شمادر مورد فیزیکدان و کیهان شناش Stiven Hoking که بخاطر بیماری قیافه اش بهم خورده بود چییه؟
    5
    9
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. خیر عزیزم من بارها سفر کرده ام و اخرین بارش از ایران حدود 25 سال قبل بود که بعلت ممنوع الخروج بودن با شناسنامه قلابی فرار کردم. در همین مدت هم بارها به جاهای مختلف سفر کرده ام. ناگفته نگذارم که کریه بودن با زشت بودن فرق دارد. کریه صورتی پر از نفرت که ظاهرش هم مثل وحوش عرعری در 1400 سال قبل هست و از نگاهش و کلامش خباثت می بارد تا زشتی مهربان و شیرین که مصاحبتش را همه به جان می خرند
    3
    11
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. از نگاه و حرکات و کلام سوسن زنی دردمند را می بینی که در کودکی و نوجوانی بارها مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته است.
    5
    9
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیزم بیانات من کلی هست و کمتر روی شخص بند میکنم ولی در زمانیکه اروپا با داعش در حال جنگ هست ان ریش و پشم میمون شکل حالت بدی در طرف ایجاد میکند. ناگفته نگذارم که من خودم هم ریش دارم ولی ان را منظم میکنم و زبانم هم نیش ندارد و از بدنم هم انرژی نفرت (منفی) صادر نمیشود. یک ماه پیش در کانادا با همین ریش و پشم در مترو و در یک واگن و در سن 76 یک زن انقدر با من شوخی کرد که همه از خنده روده بر شده بودند. حتی به شوخی کار به خواستگاری کشید که داستانش طولانی هست و گفت شوهرش مثل عزرائیل فقط سیگار میکشد و نمی خندد و کاش اخلاق تو را داشت. گفتم تا سال دیگر از شوهرت طلاق بگیر و سال دیگر در همین جا و همین واگن عروسی میکنیم و بعد هم به امریکا برگشتم! عادت عجیبی دارم و همیشه از زشت ترین ادم ها هم تعریف میکنم چون شاد میشوند و من لذت میبرم
    3
    11
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. دوست عزیز منظورم علمش هست که در خارج از کشور ازش بسیار استفاده میشه. در حد خرافاتش را من هم قبول ندارم
    5
    8
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. از نظر من فکر و عقیده یک شخص میتونه مثل یک میمون باشه.
    8
    6
    ‌پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] از بحث با شما خیلی چیزا یاد گرفتم. حتی سفسطه . موفق باشی
    3
    4
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. هانی جان، من از اینکه آدم برای دیگران و در وطن دیگران طاقچه بالا بگذاره در حالی که وطن خودش غرق در مشکلات است موافق نیستم. آیا این شخص در وطن خودش ایران که صدها بار بیشتر احتیاج به متحول شدن داره هم همچین حرفی میزنه؟ اگر کسی اهل بهتر شدن و بهتر کردن باشه در عمل اینکار را میکنه. با حرفهای گفتگوگر هم کاملا موافقم. دوما منظورش از فاشیست نامیدن کشوری که بهش پناهنده شده چیه؟ اگر بد است برگرد به جایی که تعلق داری. بعدس چه تحولاتی را میخواد با ریش آخوندی اش انجام بده؟
    4
    6
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عزیزجان هر کس هم عقیده ی شما نیست حتما نامش سفسطه نیست. ایا من بی اشتباه هستم؟ هرگز! ولی گوش شنوائی دارم. در محاوره خوب گوش میدهم. عصبی نمیشوم. یاد میگیرم و اگر طرف درست گفت با تشکر اطلاعات او را می پذیرم. دیگر اینکه حتی کسانی را که عقاید متضاد دارند دوست دارم و دشمن نمی پندارم مگر اینکه خائن به ملت ایران باشند که خط قرمز من هست. هرگز هم نه فحش میدهم و نه توهین میکنم.
    0
    5
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::] ببین دوست خوب: مشکل اینجایه که ما به افرادی که از جوامع دیکتاتور زده فرار میکنن, هیچ اجازه ای برای ابراز وجود نمیدیم. اولا این شخص کشور یونان رو فاشیست خطاب نکرده. دوما:چرا دوست داریم حَمیشه توپ رو ,توی زمین حریف میندازیم. اصلا چرا من و تو از مشکلات کشورمون در داخل حرف نمی زنیم؟ سوما مگه حَمه مبارزین مثلا در شوروی سابق, یا چین کره شمالی و غیره حرفاشون توی کشور میزدن؟ در ضمن این مشکل ما حَست که با تنگ نظری, طرف رو از شکل ظاحَرش قضاوت کنیم .که چرا ریش داره یا چون یونانی گفته میمون و ما حَم او رو در غالبِ میمون تصور کنیم. بقول اسلامی حا: به دین به ایین, بابا ! این نوع ریش حا مُده. من بخاطر شرایط کاری در سفرحای زیاد این اشخاص رو می بینم.
    1
    5
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- فقط به دو ایرانی ریش دار نظرت رو جلب میکنم .۱-بهروز بوچانی؛ پناهجوی کرد ایرانی با نوشتن رمانی برنده جایزه ادبی شد. ۲-حنیف بالی نماینده ایرانی تبار جوان در پارلمان سوئد . چهارما: نه من ریش دارم نه شما حجاب !چه تحولاتی برای کشورمون انجام دادیم؟ دوستمون گفتگوگر نه ایشون رو دیده, نه میشناسه, حَمینطوری دیمی فقط از روی تصویر محاکمه میکنه. حداقل در مسایل ابتدایی صفِ خودمون رو از رَمالا و فال بین حا و دین زده حا جدا کنیم! یک ادمِ غربی به هیچ عنوان کسی رو از روی شکل و ریش و شمایل در عکس ارزیابی نمیکنه.در پایان امیدوارم این حَموطن ادمِ موفقی بشه. ریشش رو حَم بتراشه, و در خاست خروج از خانواده میمونان رو حَم بده. تا دوستان نظرشون عوض بشه. چون با این اوضاع ما حَنوز در ابتدای کاریم. ایام بکام
    2
    6
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] سفسطه در اینجا یعنی فرار از جواب دادن به سوال مخاطب خود. سفسطه یعنی پافشاری به مستندات غیر واقعی و پیشداوری حای غیر معقول{ که از روی تصویر شخصیت و اینده کسی رو خوندن} . بله شما گوش شنوا دارین, ولی دوست دارین تا موضوع رو به بیراهه ببرین, و از جواب دادن طفره برین. فکر کنم در یکی از کانالهای فرانسه یک نفر هوچی گر و فال بین اومده بود. بر اساس عکس یا تماس مستقیم بختِ مردم رو می خوند. که ناگهان مجری یک سیلی توی گوش رَمال خابوند. که رمال پرسید چرا میزنی؟ طرف گفت: چطور تو بختِ مردم رو میخونی ولی نمیدونستی که سیلی میخوری! منظورم اینه اگه دوستانی در این باب مسلط حَستن, چرا مشکلات مردم ِ گرفتار رو پیش بینی و حل نمیکنن.بنده بحث با شما رو در اینجا می بندم. موفق باشی
    3
    3
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. نه عزیزم. جنابعالی قیاس به نفس می فرمائید. خود شما هم حتما این نیرو را دارید و در بعضی از اشخاص بیشتر هست. مگر خود شما بارها نگفته اید یا تشخیص نداده اید که فلانی چه چهره ی مهربان و دیگری چه چهره ی خشنی دارد. این نیرو را که در خودتان تقویت کنید میشود چهره شناسی. دوم انرژی مثبت یا منفی هست که از شخص بیرون میزند. بعد محاوره کلامی پیش می اید. شما یک "سلام" را ممکن است با 6 اکسنت مختلف بیان کنید. کامپوتر مغز خیلی دقیق هست و بلافاصله این ها را انالیز میکند. کلام شما ممکن است پر از عشق و یا پر از نفرت باشد. چشم شما ده جور حرف میزند
    1
    6
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. کسی که میخواد شهری را متحول کنه بهتره علت فاشیست خواندن بقیه و اینکه چطوری میخواد آنجا را متحول کنه توضیح بده که بقیه را سر کار نگذاره. اگر جوابی از ایشون شنیدید در موردش میشه بحث کرد. ولی این اشخاص برای شهروندان کشور میتوانند ایجاد ترس بکنند. بهتره دوطرفه به قاضی رفت.
    4
    3
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. دوست عزیز دو مسئله اینجا خودنمایی میکند: اولا رفتار این فرد باعث گردید که سیاستمدار جواب سخت و دندان شکن به وی بدهد نه ریش و قیافه وی دوما میمون خواندن وی نیز ربطی به ریش نداشته و ریشه در جای دیگر دارد که به آن اروپا محوری میگویند . که اساسا اروپایی مردم خاورمیانه را عقب افتاده و مادون آدم میداند. لطفا این موضوعات را قاطی نکنیم. ریش در این وسط حتی یک درصد هم نقش ندارد و من موارد متعدد به شما معرفی میکنم طرف ریش نداشته ولی همین اصطلاح میمون را به او نسبت داده اند.
    4
    3
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    باز هی برین به احزاب دست راستی رای بدین .
    0
    2
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::] رفیق ما میگیم گوسفند نره! شما میگین بدوش. قربونت برم مارو اشتباه گرفتی. من کی حَم چنین حرفی زدم ! ا من کی گفتم این اقارو بخاطر ریش میمون خطاب کردن. اَزیز من: برو کامنت حا رو بخون تا حساب دستت بیا. دوستان خارج نشین, دوستانی فهمیده ,که استاد شکل شناسی و فال بینی حَستن, این طرف رو مچاله کردن. فریاد زدم: ای دوستان باور کنید اینگونه ریش و مو مُده. نباید کسی رو بر اساس شکل و شمایل ان حَم در یک تصویر محاکمه کرد. جهت کمک و راهنمایی به شما لطفا سری به کامنت حای گفتگوگر.Liberte.خانم اَزیز آزاذه و بقیه دوستان بزنید.
    0
    5
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. آذر خانمه دیگه. خواب میبینه میگه تو باعث شدی 😂
    2
    4
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. خیلی جکی😁 مردم از خنده😂
    1
    3
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. تورو خدا برو با همسن و همسواد خودت بحث بکن . برو دنبال زندگیت و عادت بعضی ایرانیاست توی همه چیز میخوان وارد بشند با اینکه سنشون گذشته تحصیلاتش رو ندارند میاند با کسی که در اون زمینه رفته دانشگاه بحث میکنند طرف سر درد میگیره. درست مثل اینکه در عمرت فوتبال بازی نکرده باشی توی 60 سالگی بری توپ برداری بری سراغ بازیکنای پرسپولیس هی دور و برشون کل کل کنی ...یارو میاد دو دقیقه میبینه هچل هفت بازی میکنی دیگه میره همشون اولین فکرشون اینه که این فرد توی این سن مگه زندگی نداره باید با نوه هاش بره بازی کنه .. تو هم باید بری چون اونجا رو بهم میریزی ممکنه یه چیزایی اینور اونور اصطلاحات یاد بگیری بیایی تکرار کنی اینا هیچی نیستش . این آقای هانی معلومه تحصیلات در این زمینه داره شماها ندارید وقتش رو میگیرید
    7
    2
    جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::] دوستِ گُلم: در گذشته امکان تشخیص دوستان کامنت گذار, که ایا مَرد یا خانم تشریف دارَن وجود داشت . ولی متاسفانه این علامت سَمبلیک دیگه نیست. در نتیجه آدم دُچار اشتباه میشه, که مخاطبش کییه! بنده با مَردا در دیالوگ و محاوره تعارفی ندارم. چون اکثر مردحای جامعه ما ته دیگ فکرشون سوخته! و در اولین فرصت در تقابل با خانم حا بوی سوختگی و مرد ستیزی از شون بیرون میزنه. البته خودم حَم به نوعی در دیگر مسایل این جداره سوختگی رو دارم. حاشیه نَرم; من خودم رو فدایی شما خانم حای شجاع میدونم, و امید م به شماست. موضوع تقابل نظرات بجای خود. ولی اگر احساس بکنم, به عَمد به خانمی توحین کرده ام. مجبورم در اولین فرصت در وانِ خونه خودکُشی بکنم. تا حَمه از دستم راحت بشن. البته تصمیم دارم جُل و پلاسم رو از این سایت بردارم و برم. تو حَم سرفراز و ایستاده باشی, و د ستتو میبوسم.
    0
    5
    شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. هانی عزیز, من که معتقدم اگر زن ستیزی از جامعه ایران رفع بشه خیلی از مشکلات ما باهاش حل میشه. وجود مردانی مثل شما آدم را برای رسیدن به این هدف امیدوار می کنه. سر بلند و شاد باشی.
    0
    3
    شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.