سرقت ناموفق از یک فروشگاه در منچستر انگلیس توسط یک زن محجبه

+104
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    در صدر اسلام نیز چون ..... همسر علی دستش کج بود از این کارها زیاد میکرد. حتی یکبار در مال مدینه مچش را گرفتند اما از رو نرفت و انکار کرد!
    57
    131
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. قرار شد به سبک مغز تغییر نام بدین. جدأ برازنده افکار ..... یمینویسیه......
    88
    33
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی

    بیشتر افراد در لباس های دیگری سرقت میکنند تا شناخته نشند مانند این شخص و حتی خود آخوندا که با لباس و نام اسلام سالهاست که جیب مردم خالی میکنند و به جیب خود و قوم خویشاشون میریزند و برای بقای خود خرج میکنند !
    12
    108
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    اسلام حتما برای این دزدی بانوی مسلمان با حجاب تبصره ای قانونی دارد .ولی نکته مهم این ست که این بانوی دزد مسلمان حجابش را در حین دزدی رعایت کرده و با این کارش اسلام را به خطر نینداخته .آفرین بر مسلمینی که با حجاب و نماز و روزه دست از دزدی و فحشا بر نمیدارند ودر سنگر اسلام خلاف میکنند
    32
    94
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان

    در صدر اسلام باید جانی و چپاوول گر خوبی میبودی تا ر رکاب حسین و علی می تازوندی ، آخر کلیپ حرکت خانم اسلامگرا جالب بود زد بالا که همه جوره هستیم
    23
    76
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Attila14 - استکهلم، سوئد

    از دولت فخیمه انگلیس انتظار میرود با این بانوی مسلمان با احترام و بدون فحاشی برخورد شود و حکم اسلامی در موردش صادر کند که همانا مجازات این دزدی قطع هر دو دست است!
    6
    63
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    طرفداران اسلام حالا وارد میدان میشن میگن اینها مسلمان واقعی نیستند اینها را اسراییل مامور کرده برن اونجا دزدی کنند تا اسلام را بد نام کنند اینها اگر مسلمان بودن چادر خود را بالا نمیزدند تا .... خود را نشان دهند
    11
    41
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    tabarzinn - اوپسالا، سوئد

    به ما میگفتن حجاب اسلامی پوششِ بر تر هست و باعث نجابت و درست کاری در میانِ زنان میشه .
    7
    48
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. مثلا م،یخوای با این کومنت چی بگی؟، واقعا که بعضیها از نظر اخلاق خیلی مریضند.
    51
    20
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد
    ایشون نه محجبه است و نه مسلمان اینها کولی های از شرق اروپا هستن حجاب تن میکنن تا راحت زیرش اسباب مخفی کنن این پدیده الان نه تنها انگلیس تو سوید هم زیاد شده ایجا کولی های فنلاند این روش اسفاده میکنند اینها تو لندن شناخته شدن همه میدونن. مسلمان نیستن
    60
    44
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    خصلت دزدی مثل آقای خودمان. به یکی‌ دو تا راضی‌ نیست. همه چیز مال خودش است.اگر می‌‌توانست تمام مغازه را زیر چادر پنهان می‌‌کرد. اون دوستی هم که به کولی‌ها می‌‌چسباند.اولا کولی خیر. سینتی و روما. گذشته از این اینجوری لباس نمی‌‌پوشند. این لباس اسلامی کامل است. دوم اگر خوب گوش بدهی‌. جمله استفخرلا را می‌‌شنوی. از کی‌ تا حالا کولی‌ها استفخرلا می‌‌گویند؟ سوم هم به ضد آخوندی که هنوز روزه و نماز می‌‌خوانند. و گیر بهSabokbalam می‌‌دهند. چون حرف حساب به طعنه می‌‌زند. مگر دروغ می‌‌گوید. نه تنها این ۱۴ معصوم دزد بودند. بلکه قاتل هم بودند. باستانی پاریزی تاریخ ۲۰۰۰ ساله ایران. زمانی‌ که اعراب ایران را فتح کردند. عیال همین خانم. بیش از ۱۲۰۰۰ از مهربانو‌های ۱۲ ساله خراسان را به فاحشه خانه‌های شام فروخت. برای جهادی‌ها . که در راه فتح مصر بودند. یک جوک انداخت به زنش. رگ گردن باد می‌‌کند از غیرت. ۱۲۰۰۰ دختر بچه ایرانی‌ را به عنوان فاحشه می‌‌فروشند. رگ گردن مثل ماست .
    10
    31
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    یه روز با پسر دوست همسایم رفتیم فروشگاه. همین که خواستیم بیایم بیرون، ناکسا خفتم کردن و از تو جیبم دو تا تابلرون کشیدن بیرون و گفتن اینا چیه؟ گفتم تابلرونه دیگه! گفتن، آره، ولی تو جیب شما چیکار میکنه؟ منم که زیر بار نرفتم. گفتم: این بچه چون عشق شکلاته و مامانش واسش نمیخره، همین که از قفسه شکلاتا رد می‌شدیم، انداخته تو جیب من. از اون سوال کنید! مجبور شدن رضایت بدن.
    40
    6
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. میشه لطفا منبع معرفی کنی دوست گرامی؟
    24
    8
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
    [::dannni - سوئد، سوئد::]. واقعا هم همینطوره ! البته من از اروپا خبری ندارم چون اینور دنیام ولی چون این حجاب جوریه که به درد دزدی میخوره خیلی ازش سواستفاده میشه کرد!اگه طرف مسلمون بود هیچوقت فن حرکت مار کبرای بیا ببین اون زیر چی دارم !! رو نمیزد!که همه تنش معلوم بشه!
    19
    17
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
    [::آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان::]. چون مسلمون نبود اینکارو کرد! آیکیو جان ! هویج بخور که هوشت زیاد شه!
    24
    16
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
    من دزدی رو تایید نمی کنم! ولی اگه خلاف نکنی می بینی سرت کلاه رفته! الان کیه که دزدی نکرده باشه؟؟!!من آمریکایی و انگلیسی دیدم اینجا دزدی کرده بود!اونی هم که تو اروپا نشسته مفت میخوره کامنت در میده یه جور دزدی میکنه!به جز بازنشسته ها بقیه دزدی میکنن!آهای مردم ! من خودمم خلاف میکنم!
    26
    7
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
    [::dannni - سوئد، سوئد::]. داعشی های مسلمان هم از کره مریخ آمده بودند؟
    8
    26
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    اولا آنقدرهم بی(حجاب)نبود,دوما این دزدی او برای اولین بار نبود و خیلی حرفه ائی بود,سوما کلا حجاب برای همین کارهاست دیگه
    4
    26
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::dannni - سوئد، سوئد::]. حتما اونهایی هم که پیشونیشون جای سم اسب که خاک ایران و کیسه میکنن هم فنلاندی و اروپای شرقیند ؟ نه عزیز مسلمانند و اونم اصل محمدیش.
    12
    28
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ضمن تشکر از جناب زرتشت، برای من هم جالب بود که ببینم حتی بین کسانی که خود را مخالف جمهوری اسلامی جا میزنند تنور اعتقادات اسلامی هنوز خیلی داغ هست. بیخود نیست که آخوند چهل سال دوام کرده. بعضی از ما ها با وجود اینکه سالهاست از تبلیغات اسلامی دور هستیم، اما هنوز آدم نشده ایم.
    5
    23
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. محترم، اگر کامنت جناب زرتشت را ملاحظه کنید، پاسخ من هم به پرسش شما در همان کامنت ایشان هست.
    4
    18
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. اره تو گفتی و اونا و ما هم باور کردیم یهویی رفت توی جیب تو و مقصر هم بچه بود عجب دروغ خنده داری .در اینکه دزدی و فحشا زیر سر مسلمین دو آتشه و معتقد هست شکی نیست
    10
    20
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
    [::شب ناب - یوکوهاما، ژاپن::]. خاک برسر ژاین کنم که ... مثل تو را ویزا داده که بری مرده شوریی کنی خخخخ
    12
    14
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. تنها چیزی که برازنده تو و امت مسلمین هست کج فهمی و ....است که راه علاجی براش وجود نداره
    14
    17
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    احتمالا می خواست بعد دزدی صیغه هم بشه که اندام قشنگش هم به همه نشون داد!
    10
    20
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. برای کسانی که کورند هزار منبع و دلیل هم بیاری نمیبینند
    12
    19
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. نمونه حاضرش همین فاطی زهرا است کامنتش را بخون. خودش اعتراف کرد
    10
    20
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::Sabokbalam ::]. عقل سلیم حکم میکند که وقایع و اتفاقات را باید با ظرف زمانی خودش سنجید. جنگ که حلوا پخش نمیکنند و همیشه این پیروز میدان است که به خودش حق میدهد هر کاری میخواهد انجام دهد ( صرفه نظر از خوب و بدش) کما اینکه شاپور دوم در جنگ با قبیله ایاد پیروز میدان بود کشتار بسیاری از این قبیله کرد که در اشعار لقیط بن یعمر ایادی. که خودش اتفاقا از دیوان سالاران دربار شاپور و شاهد ماجرا بوده امده در قصیده اش که با یا دارَ عَمرَةَ مِن مُحتَلِها الجَرَعا. هاجَت لی الهَمَ والأَحزانَ والوَجَعا شروع میشود در جاهایی به این کشتارها اشاره میکند که و یا کشتار خسروپرویز از مردم اورشلیم و دمشق و حلب و یا کشتار و به بند کشیدن صدها هزار رومی به دست شاپور اول اما از باب زن که ماشالا خسروپرویز که نصف زنان مملکت را در حرمسرای خود داشت . اما عقل سلیم میگوید که با معیارهای ان زمان این اتفاقات جنایت به حساب نمی امد و باید وقایع را باید با معیارهای زمان خودش سنجید. قبول دارم که خیلی از قوانین اسلام و کلا دین با زمان حال سازگار نیست و عملا در زمان کنونی نیازی به قوانین دینی در جامعه احساس نمیشود .
    14
    4
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    ادامه - اما مشکل دین نیست اما مشکل ان دنیایی که خود را در ان اسیر کردید که زمانی مقتدر بودیم و سلطان جهان و به دست مسلمانان اعراب از بین رفت . خوب رفت که رفت به کفشم مگه امپراطوری اعراب از بین نرفت مگه رومیان از بین نرفتند مگر مصریان و سومریان و چینی ها و بابلی ها و یونانی ها که نه تنها قدرت سیاسی و نظامی بودند که از بنیانگذاران علوم بودند ( برعکس ساسانیان که صرفا از لحاظ نظامی مقتدر بود و عملا ورژن زرتشتی جمهوری اسلامی بود ) همه رفتند ساسانیان هم رفت و این یک تسلسل منطقی در تاریخ بشریت است. امریکا 230 سال عمر دارد اما دنیا را تسخیر کرده. ژاپن قبل از انقلاب میجی از ایران که سهله از عراق کنونی هم ویران تر و درهم برهم تر بود. کره جنوبی بعد از جنگ کره ملتش از گرسنگی انسان میخوردند . همین دانماکیها تا 800 سال پیش انسان میخوردند در مراسمای مذهبیشون ( البته داستان دانمارک شنیدم نه اینکه جایی خونده باشم و مطمئن نیستم). این توهم امپراطوری فسیل شده و احیای ان بوسیله دین عامل ویرانی مملکت و کل خاورمیانه شده اخوی. و اگر امری بد است برای همه بد است نه اینکه برای ما همان امر بد افتخاره.
    14
    4
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    اینکه مسلمانان زنان به کنیزی میگرفتند 100% و یا خسروپرویز صدها هزار انسان را در دمشق و حلب سر برید و یا اینکه در سال 339 بدست شاپور ( شاپور دستور داد که تمامی مسیحیان در محدوده سیاسی ساسانیان قتل عام شوند ولی وقتی دید با کشتار و تخلیه روستاییان غرب و بخصوص بین النهرین که اکثرا مسیحی هستند دیگر مالیاتی در کار نخواهد بود و کسی نخواهد بود که مالیات دهد کشتار را به اسقفان و راهبان محدود کرد 0 تاریخ تمدن ویلدورانت . ماشالا لیست کشتار مردم به هر دلایل مختلف در تاریخ قبل از اسلام انقدر زیاد است که حوصله نوشتن ندارم ) هم میبایست بد و مذموم باشد که است. ولی از دید شما این مذمومیت شامل شاهان مثلا ایرانی نمشود چون ایرانی هستند اما عرب یا رومی یا هر کس دیگر چون ایرانی؟؟؟ نیست مذموم است . خوب است یادی از حسین خنجی کنیم که در یک صفحه کشتار مجروحان ساسانی بدست رومیان را وحشیگری و کشتار مجروحان رومی به دست ساسانیان را ترحم به مجروح تعبیر کرد. همین یک صفحه به من ثابت کرد بعضی برادران و بانوان وطنی در چه توهم مخوف و بیمارگونه بسر میبرند.
    14
    4
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    qalandar - مونیخ، آلمان
    واقعا بعضیها خیلی بی منطق تشریف دارند، اولا به قول یکی از نظر دهنده ها ، خیلی از کولیها و دزدهای حرفه ای اروپای شرقی برای اینکه کمتر جلب توجه کنند ،از چادر و برقع در حین دزدی استفاده میکنند، دوم، از رکت این خانم و بالازدن چادر ایا همون برقع معلوم بود که ایشون از بدو تولد دزدی و خودفروشی را اغاز کرده، چرا که زیر برقح لباس مناسبی نداشت، و در اخر خیلی از راستهای افراطی و ضد اسلامها برای بدنام کردن مسلمانها،با چادر و برقع و حجاب میرن دزدی و عمدا هم ترتیبی میدن که لو برن،فقط به این خاطر که با نشان دادن فیلمهای تهیه شده افکار عمومی را علیه مهاجران خصوصا محاجران مسلمان تحریک کنند.و طبق معمول ما ایرانیها هم بز اول که پرید، درست مثل سال ۵۷ بدون اینکه بدونیم چرا، پشت اونها میپریم
    13
    6
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. خانم! لطفأ برو بابا کنار بزار باد بیاد.. کی در رفتی از ایران. تو ازرائیل نشستی کامنت مینو یسی؟ جفنگیات نوشتن هم خودش یکی از هنرهای شماهاست.
    18
    8
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    qalandar - مونیخ، آلمان
    با اون حرکت و رقص جلوی دوربین معلوم شد که برنامه عمدی پشت این کار بودفه، چرا که اکثر خانمهای محجبه اینشکلی تنها خرید نمیرن،همیشه یک همراه مذکر همراهشون هست.
    22
    6
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. قرنها طول میکشه تا مردان عقب افتاده ایران رشد عقلی و اجتماعی و قدرت پیدا کنند. گفتم که علاجی ندارید
    9
    18
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    به روش عمر و عاص هم دامنش را بالا زد تا از عواقب کار دزدی اش رهایی پیدا کند. حقا عجب درس دزدی این اسلام به پیراونش میده
    7
    14
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. واقعا ما ایرانیها هر چی سرمان بیاد اهل عبرت گرفتن نیستیم. شما از دزدان تاریخ مملکتت دفاع کن جوانمرد.
    9
    14
    شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. قربانت گردم، چهار فرسخ از تاریخ برایمان نوشتید که دزدی و دروغگویی و تقیه مسلمانان را موجه جلوه بدهید؟!
    7
    16
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    ضمن اینکه استغفر الله را پسر مسلمونه میگه نه زنه. باز خدارو شکر داریم با گوش خودمان می‌شنویم و تحریف میکنید. قصدم دفاع از دین نیست چون نه تخصصمه نه کارمه و نیازی به این کارو میبینم. دین هم پدیده ای نسبی است که جنبه های منفی و مثبت خودش داره حرفم این است که به تاریخ رحم نکردید و کلا منحرفش کردید یا طبق معمول به جعلیات آن استناد میکنید حداقل واقعه ای را داریم به چشم می‌بینیم و می‌شنویم را از خیر جعلش بگذرید. فقط یک احمق یا بی سواد است که گمان می‌کند ج ا رژیمی دینی است و دارد قوانین دینی را پیاده می‌کند. این رژیم از دین استفاده ابزاری در جهت مصالح سیاسی استفاده میکند و بس. کاری نداره برید ایران به خدا و پیغمبر فحش دهید عکس العمل رژیم را با صرف انتقاد از خامنه ای مقایسه کنید. نمی‌دانم چرا بعضی ها گمان می‌کنند همه احمق و بی سواد هستند.
    13
    3
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    اگر این زن واقعا مسلمان بود و اینطور محجبه محاله شرت و کرست خودش نشان می‌داد فقط به یک دلیل ساده. بخاطر ترس جان از طرف خانواده و یا حداقل حفظ ابرو. ولی پیش‌داوری و اغراض در گفتار و متهم کردن دیگران بدون تحقیق و یا حداقل اندکی تامل و فکر کردن جامعه را به تباهی و کشونده.
    15
    5
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. شما هم گویا به فنون ماهیگیری آشنا هستید. کرست خانم رو چجوری دیدید؟
    6
    8
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. شما جوانمردیت را خرج نود و نه درصد مردمت و تاریخ و هوییتت بکن که از این دین ضربه خوردند. با این حرفهات برای دزدان مملکت راه باز نکن
    4
    10
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    qalandar - مونیخ، آلمان
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. رفیق گرامی این افرتی است که ایران را ویران کرده، ملت عقلشون بو چشمشون است ،مغزت در جامعه ایران در حال تحلیل رفتن است.اینها کارشون این شده تو سایت بیان به دین و خدا و این و ان بد بگن و دست اخر با یک بطری الکل ارزان قیمت که از فلان دیسکونت دزدیدن کپه مرگشون را بگذارند. زیاد حرف اسین جماعت را جدی نگیر.لایک بزن و بخند
    8
    3
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. سعی کن بسیار جوانمردانه از دشمنت دفاع کنی! که من اسمش را حماقت میگذارم
    7
    8
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. این چه استدلالیه؟ زن محجبه شرت و کرستش را اصلا نشون نمیده؟؟ معیارارزشی شما هم که فقط پنج متر پارچه است! بعدش هم اصل عمل که دزدی هست زشته. زنان آزادند با بیکینی به ساحل بروند و هر جور دوست دارند لباس بپوسند و احتیاجی به ارزشهای مردانه اسلامی ندارند این شما مردان هستید که با عقل ناقص خود از یک زن فاحشه می سازید. بعدش هم انکار نکن چه دزدی ها زیر چادر و عبا و ریش مبلغان این دین اصیل صورت گرفته. واقعا مردم کی میخواهید عبرد بگیرید؟
    5
    10
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. وقتی تو استدلال کردن کم میاری پرت و پلا گفتنت شروع میشه
    6
    8
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    فرق خامنه آای با علی‌ چیست؟. علی‌ می‌‌گفت. ۷ زنی‌ برای مسلمان آزاد است. شیخ علی‌ آورد در قانون اساسی‌ ما.در صدر اسلام زنان چیزی برای گفتن نداشتند. در جهمبوری اسلامی هم چنین. در صدر اسلام هر کسی‌ از اسلام بیرون می‌‌رفت. سرش را می‌‌بریدند. امروز در ایران جرم مسیحی شدن اعدام است. علی‌ در نجهل بلاغه می‌‌گوید. ضمن چار گوش است . اگر در آخرش رویم پرتاب می‌‌شویم در جنهم. شیخ علی‌ نمی‌‌گوید. ولی‌ می‌‌گوید. علوم انسانی‌ ما را منحرف می‌‌کنند. شما یک ساعت در اینجا سر منبر سخن گفتید. فقط یک نمونه .یک نمونه کوچک نشان دهید. که دولت ایران بر خلاف صدر اسلام رفتار می‌‌کند. این اسلام واقعی است. آنکه خلاف آن گوید.هنوز می‌‌ترسد. گذشته از این، که ما باید کنیزی و بردگی را با توجه به آن زمان بسنجیم. احمقانه‌ترین نظری است، که تا کنون شنیده، بر این منطق . پس هیتلر هم گناهی نداشت . این زمان اشکال ندشت یهودی قتل عام کرد. چنگیز. تیمور لنگ. اسکندر هم مقصر نبودند. آن زمان اینجوری بود. قتل عام آارمنی‌ها توست ترکا هم . خوب دیگر آن زمان اینجوری بود. اینقدر هم دروغ در باره شاپور ساسانی نگو.
    1
    8
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. فقط میتونم به شما بابت آکبند نگه داشتن مغزتان بعد تیم قرن زندگی تبریک بگم. کار هر کسی نیست واقعا
    10
    7
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    اینقدر هم دروغ در باره شاپور ساسانی نگو.شاپور ساسانی هنگامی که والرین امپرور روم را شکست داد. به تیسفون آورد تاجش را پس داد و با یک لشکر به روم فرستاد. اگر منظورت نامی‌ که اعراب به شاپور دادند "شاپور زلکتاف همان شاپور کتف دوز" حکایت دیگری است. عرب قبل همان عرب بعد از اسلام بود. به خوزستان حمله. آتش می‌‌زدند. غارت می‌‌کردند. تنها راه شاپور زهر چشم گرفتن بود. خوب آن زمان اینجوری بود، چرا اسم ۱۴ معصوم که آید.کلاه شرعی برای رفتار آنها. اسم شاپور که آید. شد جنایت کار؟. یک انسان تا چقدر باید دین ترسو باشد. که با نام دین کنیزی و بردگی را، کاسه شرعی بر سر آن می‌‌گذارد. سالار شهدا شما در کنار پسر عمو یزید. در یک روز در گرگان ۳۰ هزار سر بورید. بی‌ دلایل نیست. که ملک فیصل می‌‌گوید. احمق تر از ایرانی‌ ندیده. خود این همه قعرمان ملی‌.چسبیده به نیاکان ما. آخر کمر بریده. بابک. مازیار. یعقوب لیث صفاری فرزند ماکان رویگر سیستانی که گفت تا من زنده هستم زن ایرانی‌ دیگر کنیز عرب نخواهد شد. این را ول کرده چسبیده به کسی‌. که گفت. این حق ما است. از ایرانی‌ برده و کنیز کنیم. اخر عقل کجاست؟
    2
    8
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. من اینجا از دین دفاع نمیکنم قبلا گفتم کار و تخصص من نیست اما معیارها با زمان تغییر می‌کند. فقط جهت اطلاع جنگ شاپور با قبیله ایاد در دیار بکر بوده نه خوزستان در خوزستان قبائل بنی تمیم و بنی عبدالشمس و چندتا که الان حضور ذهن ندارم بودند که با آنها جنگی نشده و حتی بر طبق گفته های استرابو در دوره اشکانیان که کلا شاهنشاهی بر مبنای ملوک الطوایفی بود و شاهنشاه به نحوی شاه اعظم جایگاه خودش داشت بر خوزستان و جنوب عراق و سواحل شمالی مملکت میسان حاکم بود که بر طبق گفته های استرابو تحت حکمرانی زنی عرب بود (میدونم درک این واقعیت برای شما سنگینه اما بحث من این نیست!) اینکه حسین چکار کرد بحث نیست چون جنگ حلوا پخش نمی‌کنند اما هر وقت جنابعالی با مدرک ثابت کردید که از نسل همان جنگاوران دلیر عرب که از چین تا فرانسه را تسخیر نکردند نیستید آن زمان حق اعتراض دارید. گرچه اعتراضی در کار آنها نیست چرا که آن زمان هر کی زورش میچربید هرجا عشقش می‌کشید تسخیر میکرد کما اینکه کوروش و شاپور و روم و دیگران انجام دادند بعد هم دورشون تموم شد کسان دیگری همان کار آنها را تکرار کردند.
    6
    0
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    اما از باب ملک فیصل 50 سال پیش مرده و کسانی که اینها را بنام دیگران منتشر می‌کند صرفا در جهت هندوانه گذاشتن زیر بغل چندتا بیسواد اینستگرامی است که ماشالا کم هم نیستند. بهر 1400 سال پیش هر اتفاقی افتاد خوب یا بد گذشت الان و آینده رو بچسب. تحجر بس است.
    5
    2
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. مغز شما ۱۴۰۰ ساله آکبنده درست شدنی هم نیست. راه چاره ای نیست.
    5
    7
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    و شما و امثال شما درگیر 1400 سال پیشه نه بنده، واسه بنده مهم نیست دیروز چه اتفاقی افتاده 1400 سال پیش پیشکش. وقتی ظالم و مظلوم هر کس باشد فسیل شده رفتند مهم نیست که ظالم بود و کی مظلوم. آینده رو بچسب حاج خانم
    4
    1
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::qalandar - مونیخ، آلمان::]دقیقا. هیچ جای تعجب نیست چرا و چطور و چگونه خمینی بنام از این ملت سواری گرفت و خامنه ای کماکان سواری می‌گیرد. پدیده اعتدال و منطق برای بعضی ها همانقدر آشناست که شاتل فضایی آریان و تلسکوپ فضایی هابل برای اینشوشیناک شاه ایلامی. بنام دین دنیایی را به ویرانی کشیدند جانورانی دیگر بنام ضدیت با دین همین کار را تکرار خواهند کرد. خدایا شکرت وقتی این موجودات عجیب غریب میبینم واقعا به خودم امیدوار میشم.
    5
    1
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. اسکندر و چنگیز و تیمور و کوروش و داریوش و عرب و عجم و عثمانی و تمام امپراطوری ها امپراتوری خودشان را بنا نهادند آنهم با شمشیر و جنگ جنگ هم پیزا و حلوا پخش نمی‌کنند و هیچ تفاوتی با هم نداشتند. و این یک تسلسل منطقی تاریخی بود و ربطی به عرب و عجم و پارس و سیاه و سفید نداره. ولی امثال شما کماکان در زمان کلا فریز شدید. امپراتوری داشتید خب داشتید همه داشتند حتی آفریقایی‌ها. امپراتوری شما از بین رفت خب رفت به کفشم همه امپراطوری ها از بین رفتند حتی امپراتوری اعراب و چنگیز و بریطانیا و روسیه که امپراطوری شما در حد یک ایالت آن بود. تمام شد رفت فکر زنده باش نه فسیل های عصر مزوزوئیک.
    5
    0
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    می‌ دانم در جنگ حلوا قسمت نمی‌‌کنند. ولی‌ یک تفاوت وجود دارد.بین دست بوسی و بر سر زدن به خاطر قائل هموطن و کسی‌ ایران را به خاک و خون کشید. و کسی‌ که خونش را به خاطر ایران بر زمین ریخت. تفاوت است ، بین کلب علی‌ و اریوبرزن. از کدام جنگور دلیر عرب سخن می‌‌گوهی؟ حریف یک جزیره کرت نشدند. بله اسپانیا گرفتند. حرفی‌ نیست زمانی‌ بود. که اسپانیا خود جنگ داشت. هر کسی‌ یک خان بود. ولی‌ فراموش کردی .همین اعراب در سال ۱۴۰۰ در مقابل ایزابل پادشاه اسپانیا در کردبا به زمین افتدند . و پوتین این زن را بوسیدند .فقط پیروزی را نگو. شکست را هم بگو. قبل از اینکه ایزابل با اردنگی از اسپانیا بیرون انداخت. ما در ایران ۱۰۰ تا ایزابل داشتیم. بابک. مازیار. افشین. شیخ صبا، یعقوب .نادر . می‌‌دانی چرا .هیچ کدام موفوق نشدند. ؟ در اسپانیا مانند شما نداشتیم. هرگز قدر به پیروزی در ایران نبودند. شکست ما از خود ما بود. ولی‌ نگفتی. .چرا بابک را ول کرده و چسبیده به علی‌. که می‌‌گفت. اگر یک عرب در کوچه آمد. باید ایرانی‌ دست بر سر امان امان گوید و کنار رود. خوب سید هستی‌ بگو. دیگر چرا تعارف می‌‌کنی‌؟
    1
    5
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    اینکه شاه شکست خورده بنی احمر دست ایزابل را بوسید حرفی نیست و موافقم ولی این نتیجه طبیعی جنگ و شکستش بود. ولی متاسفانه حرف منو یا نمی‌گیرید یا من بد تعبیر میکنم که طبیعتا چون فارسی زبان من نیست. حرف من این است در طول تاریخ امپراطوری ها آمدند و رفتند و امپراتوری شما هم یه نمونه از این آمد و رفتن ها بود تمام شد و رفت. خیلی انسان دوست هستید به فکر حالا و آینده مملکت و انسانهای زنده آن باشید نه انسان‌هایی که رفتند و فسیل شدند و الان یا تبدیل به نفت شدند یا گاز چه کوروش باشد چه محمد و علی چه آریوبرزن و بابک و مازیار و چه عمر و ابوبکر. تمام شدند رفتند الان حتی استخوانی از آنها را پیدا نخواهید کرد. ضمن اینکه خود شخص شخیص شما بعد 1400 سال معلوم نیست از نسل کدام طرف بودید. من که می‌دانم ولی در هر دو صورت برایم فرقی نداره. واقعیاتی را که توانایی تغییر در آنها را نداریم و امکان تغییر در آنها نیست را باید همانگونه که هستند قبول کرد
    6
    1
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند. میشه لطفا بگید تاریخ و فرهنگ ملی و سنت های قدیم را چرا باید فراموش کرد؟
    1
    7
    یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    شنبلیله اسلو نروژ خندهدار اما حقیقت٫یاداون شعری که ایرج میرزا نوشته درباره زن محجبه که میرزا با او همخوابی میکنه ولی زنه هنوز چادرشرا محکم روی سرش نگه داشته وایرج میرزا میگه مهم نیست تو فقط روتو بپوشون یک موقع صورتتو کسی نبینه من هم کار خودمو از پایین این به معنی همه زنها که چادور دارند نیست اما هستند زنهایکه زیر چادوربه دزدی و فحشا عادت کردن البته فقر اقتصادی هم این چیزها را در جامعه بیشتر میکند.
    0
    4
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. حرفی از فرهنگ و سنت نزدم. سنن و فرهنگ شما فارس هاهم مثل بقیه تا زمانی که به همان نسبت به بقیه فرهنگ ها احترام بگذارید محترم و محفوظ. حرف من چیز دیگری است درست بخوانید متوجه خواهید شد.
    3
    0
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. کوروش بزرگمرد تاریخ و اولین بنیان گذار حقوق بشرو اسطوره آزادی و تمدن و فرهنگ ایران است و این جوانمرد نه تنها در تاریخ ایران بلکه بصورت جهانی و زمانی پاینده و جاوید است. سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز. فرهنگ یک ملت را مردمانش میسازند مردمانی که به خاطر انسان دوستی و کارهای بی نظیرشون اسطوره میشوند. ما فارسها, کردها, ترکها و بلوچهاو ...,ایران را کشورمون کردیم و آزادگی را باید از این رادمرد تاریخ کوروش بزرگ یاد بگیریم.
    0
    4
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. اگر به شعاره منم ادعای خدایی دارم.
    4
    0
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    کوروش یک امپراتور بود که امپراطوری خودش را مثل بقیه با جنگ و کشتار که نتیجه طبیعی جنگه تاسیس کرد. بله قهرمان ملی شما فارس میتونه باشه و محترم ولی نمیتونه قهرمان ملی کشوری کثیر المله باشه عزیزم. قهرمان ملی فرانسوی ها ناپلئون نیست و قهرمان ملی انگلیسی ها ادوارد و چرچیل نیست بلکه دانشمندان آنها هستند. اگر از خیام و سعدی و دانشمند و عالم به عنوان قهرمان ملی نام ببری قبول ولی یک امپراتور شخص سیاسی در دنیای امروز نمیتونه قهرمان ملی کشوری که ادعای پیشروی داره باشه. قبول دارم کوروش به شما هویت داد و برایتان امپراتوری ساخت ولی این ساختن ها به قیمت از بین بردن بابل و سارد و. بود که منطقا همراه با کشتار بود( که باز تاکید می‌کنم با توجه به معیارهای آن زمان طبیعی و معقول بود) بهر حال هر کی بود مرد تموم شد رفت بار تکرار میکنم مرده ها را بی خیال فکر زنده ها باشید.
    5
    0
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. آیا شما ایرانی هستید؟؟ تنها چیزی که من در وجود شما میبینم نفرت از فارسها است. هر کشوری دارای چندین فرهنگ و نژاد است. آیا این برای شما حل شده است؟ یا در ایران زندگی میکنید و دشمن ایرانیان هستید؟ دوما انتظار صد در صد عالی بودن از یک انسان را نمیشه داشت. کاری که کوروش به عنوان یک انسان کرد و فرهنگ و تمدنی که در ایران و دنیا پایه گذاری کرد را جهانیان ستایش می کنند. جای تاسف است که شما که در ایران زندگی میکنید و برعکس فکر می کنید. علت بغض خود با ایران وفارسی زبانان را پیدا کنید. سوما باید از تاریخ درس گرفت تا بتوان راهی مناسب برای آینده باز کرد. منظورتان از این که مرده ها مردند و به فکرزنده ها باشید چیست؟ برای زنده هاچکار باید کرد؟؟
    0
    5
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    اگر معیار شما برای ایرانی بودن جمود مغزی و تایید هر چه متعلق به جهانگشایی های سلاطین قدیم قوم مسلط و تفی دیگران است کاری که دیگران هم انجام داده اند نه نیستم. معیارهای دوگانه و حماقت های تکراری و دشمنی با همسایگان است که این کشورا را به باد فنا خواهد داد. در ضمن بنده مشکلی با قوم مسلط ندارم مشکلم با طرز فکر انهاست که گمان میکنند مالک الرقاب کشوری کثیر المله هستند در حالیکه انها جزیی از کل هستند نه کل مملکت.
    2
    0
    شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.